Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128180

85871 schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 20:19:
[...]

Ok, dat eerste is dus vrij makkelijk van in windows scherm. Bedankt.
Maar ik ben al aan het sparen voor Pgems (heb er stuk of 16, laatst helehoop vergooid aan Nat set, warvan ik de mark nog wel heb gekregen ^^ ) alleen wat heb ik aan die pul dan? Kan ik die weer ruilen voor Um of wat bedoel je?
Ik heb zo net op diabloii.net een link gevonden met veel toturials, dus vraag was iets te vroeg gesteld.
Op diabloii.net is een pul ong. 15 pgems waard. Een ist 25 pgems. Een Um 25 pgems, en een HR (Ohm, Jah, Lo, Ber) is 60 pgems waard. Zod, Sur, Cham en Vex zitten -volgens mij- zo rond de 50 pgems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verdomme, kan twee hotos zo 1 2 3 niet vinden en ik krijg continue een tempban. Nou ja, morgenvroeg maar even zoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23-06-2012
85871 schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 19:11:
Is er hier op het forum al eens iemand geweest die een elemental Druid heeft gemaakt, zo ja (vast wel):
Welk character lvl heb je bereikt?
Waar heb je je skills op in gezet en hoeveel punten per skill?
En hoe heb je je Stat Points verdeeld?
Ik wil graag een keer een elemental druid maken omdat je die over het algemeen erg weinig ziet op het internet, maar weet eerlijk gezegt niet zo goed hoe te beginnen.

Miss beetje domme vragen maar speel het spel nog maar net (voorheen alleen SP)
IK heb mijn build zo goed als af.. als je wil show ik m wel eens dan heb je een idee...
Wisp maar online

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!
2 van de 3 legit hotos foetsie. Kutbliz en hun stomme dupecheck, dat ding werkt voor geen meter! Ik weet toch 100% zeker dat ze legit waren, gezien de runes zelf gevonden of gemaakt heb.

Gelukkig is mijn perf hoto er nog. Ik krijg wat van bliz en hun stolmme oplossingen.
Ik ga maar pitten, ik erger me nu te kapot om te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Pheno79 schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 22:35:
2 van de 3 legit hotos foetsie. Kutbliz en hun stomme dupecheck, dat ding werkt voor geen meter! Ik weet toch 100% zeker dat ze legit waren, gezien de runes zelf gevonden of gemaakt heb.

Gelukkig is mijn perf hoto er nog. Ik krijg wat van bliz en hun stolmme oplossingen.
Ik ga maar pitten, ik erger me nu te kapot om te spelen
Bij mlij is er niets weg... misschien is je account geript?

[ Voor 10% gewijzigd door yago op 30-05-2007 23:13 ]

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat kan niet, waarom zouden ze coh, enigma, pride etc laten liggen en een perf hoto ook? Waarom 2 lagere hoto's pakken? Nee, niets geript. Die scanner van Blizzard zuigt gewoonweg. Zelfs de flails weet ik zeker dat ze niet duped waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01 17:59
Pheno79 schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 06:14:
Dat kan niet, waarom zouden ze coh, enigma, pride etc laten liggen en een perf hoto ook? Waarom 2 lagere hoto's pakken? Nee, niets geript. Die scanner van Blizzard zuigt gewoonweg. Zelfs de flails weet ik zeker dat ze niet duped waren.
da's inderdaad goed klote ja.

en ik kan het weten, aangezien ik op deze manier al 2 keer een "schoonmaakactie" heb meegemaakt :(

maar dit zuigt natuurlijk meer omdat je zeker wist dat ze legit waren !!!

Gister in de tijd dat jij aan het zoeken was mn pally naar nm gebracht. Die is inmiddels lvl 43, en ik moet alleen nog de bookquest op normal als het goed is. Baal lag zo met m'n hammers :)

doe nu zonder aura rond de 600 dam :D

m'n BS-necro zit inmiddels in A4 en is lvl 26, dus die moet snel naar baal toe :D

als het goed is kan hij rond lvl 45 z'n 5-BS head aan, dus dan doet ie weer wat meer dam :)

nog eff decript aanzetten, en dat prison maxen; lijkt me wel handig icm spear :D

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Gisteren mijn eerste verkennende uitstap gedaan op HC.
Met Don_Ultimo (amazone).

Een beetje rondgewandeld en uiteindelijk zouden haar deeds of valor remebered worden... O-)
Had me vastgelopen bij Blood raven en toen kreeg ik haar hele army over me heen.

Denk ook wel dat mijn boog iets te weinig damage deed...

Maar niet getreurd, Don will be back!
Deze keer denk ik met een barb (heb ik nog niet mee gespeeld...)

I'll keep you guys posted...

Don

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yago schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 08:56:
Gisteren mijn eerste verkennende uitstap gedaan op HC.
Met Don_Ultimo (amazone).

Een beetje rondgewandeld en uiteindelijk zouden haar deeds of valor remebered worden... O-)
Had me vastgelopen bij Blood raven en toen kreeg ik haar hele army over me heen.

Denk ook wel dat mijn boog iets te weinig damage deed...

Maar niet getreurd, Don will be back!
Deze keer denk ik met een barb (heb ik nog niet mee gespeeld...)

I'll keep you guys posted...

Don
Bloo driven is dan op normal ook een pain in the ass om te soloén. Maar wel een goede oefening, dat dan weer wel, je leert hoe je moet staan om niet ingesloten te worden en voorzichtig te spelen.

@kwakke, ik denk echt dat het een bug in die stormscanner is, want dit kan gewoon niet. En geript lijkt me vaag, het zou op een char moeten liggen met perf hoto, een enigma (mijn broer z'n pala) en nog meer shizzle.

Ik zag trouwens dat die lamlul van een broer het armor, de helm en het wapen van griswold set had. En niets zeggen he! Volgens mij hoeft ie dan alleen nog het schild. Ik zal eens met reviva gaan zoeken :)

Ik heb nog een complete IK set op mule, een complete tal en trang oul. Lol. Ik wist dat iig niet meer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Yup weten waar je moet gaan staan is iig wel belangrijk!
Denk wel dat mijn ama nog wat te weinig damage deed om de grote mob aan te kunnen.

Volgende build gaat ofwel meer damage concentrated worden in het begin (javelins), of weer eerder een summomer (net als Don_Generalo een summomer: lekker veilig achter het meat shield).

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Pheno79 schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 09:07:
[...]

Bloo driven is dan op normal ook een pain in the ass om te soloén. Maar wel een goede oefening, dat dan weer wel, je leert hoe je moet staan om niet ingesloten te worden en voorzichtig te spelen.

@kwakke, ik denk echt dat het een bug in die stormscanner is, want dit kan gewoon niet. En geript lijkt me vaag, het zou op een char moeten liggen met perf hoto, een enigma (mijn broer z'n pala) en nog meer shizzle.

Ik zag trouwens dat die lamlul van een broer het armor, de helm en het wapen van griswold set had. En niets zeggen he! Volgens mij hoeft ie dan alleen nog het schild. Ik zal eens met reviva gaan zoeken :)

Ik heb nog een complete IK set op mule, een complete tal en trang oul. Lol. Ik wist dat iig niet meer :D
als je nog een extra setje to-gloves hebt, houd ik me aanbevolen...

heb nu crappy chancies op mn hammer :?

van tollo gister een spirit sword gekregen, en had nog een crappy spirit rondache liggen.

samen met de viper en een fcr ring zit ik nu op de 94%

de to-gloves zouden dus een welkome aanvulling zijn :D

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pheno79 schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 06:14:
Heb je geen non-legit runes gecubed toevallig? Veel mensen denken dat je dan de runes 'witwast', maar het tegendeel is waar, Bliz blijft ze zien als dupes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Anoniem: 128180 schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 10:11:
[...]

Heb je geen non-legit runes gecubed toevallig? Veel mensen denken dat je dan de runes 'witwast', maar het tegendeel is waar, Bliz blijft ze zien als dupes.
hij heeft de gul's die die gecubed had zelf gevonden (uit de hf's hell) dus neeee, dat kan niet!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
yago schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 09:32:
Yup weten waar je moet gaan staan is iig wel belangrijk!
Denk wel dat mijn ama nog wat te weinig damage deed om de grote mob aan te kunnen.

Volgende build gaat ofwel meer damage concentrated worden in het begin (javelins), of weer eerder een summomer (net als Don_Generalo een summomer: lekker veilig achter het meat shield).
He, he, Don is eindelijk over naar de "Dark Side" :)
Geniet van de spanning!!
Gister ook Dedl weer eens online gezien. Die mocht voor het eerst meteen los met zijn Frost-Maiden zonder dat ik begon te klagen dat ik geen Skellies kon maken :)
Mijn Hammer is nu op weg naar Hell Meph. Travi was geen probleem. Die stonden vrijwel stil door de ICE-boog van Dedl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 128180 schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 10:11:
[...]

Die runes zijn zo 100% legit als het maar kan. Allemaal. Ik heb in totaal 3 vexes waarvan ik er 1 gevonden heb, 1 door mijn broer en 2 guls cuben. De andere runes voor hoto waren ook zelf gevonden, ook de flails zijn van betrouwbare bronnen (Derr hans, ik, + ik).

Mijn broer speelde 100% legit net zoals ik. Ok, 99%, enigma (broer) pride(ik) en last wish (ik) zijn dat iig niet.

Bliz doet er gewoon teveel aan om te cleanen, waardoor mensen als ik de dupe (haha, woordkeuze) zijn. Waarom zou ik nu geen duped items kopen? Als je legit speelt verdwijnen ze blijkbaar ook, dus het boeit niet meer.

*hevig teleurgesteld is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Ik wist ook niet dat die opruimacties zo specifiek waren...
Dacht dat de rushstorm door het gehele realm liep ipv bij enkelingen.

In elk geval jammer van je verlies...
Ik heb nog wel een hoto voor je maar die zit op SCL...
Als je wil krijg je 'm kan je m in de verkoop gooien voor fg en zo misschien nieuwe kopen op HC?
Hoewel ben net eens gaan zien en heb de indruk dat alles wel wat duurder is op HC (zag zelfs HR's voor 20 fg!!! op SCL is dat 12 fg!)

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nah, ik ga maar weer vexxen zoeken. Oftewel heel vaak de countess op hell runnenn, ik zal maar eens een char gaan bakken die de countess in no time kan rammen. Sorc neem ik aan, met flink wat fcr. Ze is volgens mij nooit light immune toch? Of was het fire?

Ah schijt, ik pak de hammerdin van mijn broer wel. Enigma erop, en gaan. Totdat die bitch haar hoogste hrs gaat laten vallen. Cuben tot ik een ons weeg :)

Ik heb nog twee legit pul, zag ik gisteren bij mijn mulecheck actie. En 39 pgems, dus dat schiet ook wel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggell
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-08-2024
Pheno79 schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 11:16:
Nah, ik ga maar weer vexxen zoeken. Oftewel heel vaak de countess op hell runnenn, ik zal maar eens een char gaan bakken die de countess in no time kan rammen. Sorc neem ik aan, met flink wat fcr. Ze is volgens mij nooit light immune toch? Of was het fire?

Ah schijt, ik pak de hammerdin van mijn broer wel. Enigma erop, en gaan. Totdat die bitch haar hoogste hrs gaat laten vallen. Cuben tot ik een ons weeg :)

Ik heb nog twee legit pul, zag ik gisteren bij mijn mulecheck actie. En 39 pgems, dus dat schiet ook wel op.
snelle countes runner is een nova (snelste lightspell die er is) sorc, met als backup orb (dat cold ding).
daarmee ren je echt in notime de countes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online

Weet je zeker dat je broer die dingen niet van de hand heeft gedaan? Lijkt me sterk dat legit spul door Blizzard weggehaald wordt.
Voor welke van je builds heb je een Hoto nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tollo71 schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 11:29:
[...]

Weet je zeker dat je broer die dingen niet van de hand heeft gedaan? Lijkt me sterk dat legit spul door Blizzard weggehaald wordt.
Ik heb hem gevraagd of ie niet toevallig dood is gegaan of zo. Nee, kan het me niet voorstellen, IK hebben we bij elkaar gevonden, Tal ook. En Griswold heeft hij 2 items zelf van gevonden, die armor dropt bij mij standaard. Ik heb er zelfs met die cursemancer weer 1 gevonden :')

Nee, bliz scant iets te rigoreus denk ik.

Ik wilde mijn boér een +skill boost geven, 2 hotos = 6 bo ipv +2 warcry throwing weapons. Met de resist erbij kan hij prima assisteren in ubertrists en organruns. Geen vijand die niet wegloopt met 30+ howl.

Ik spaar wel weer voor een vex. 15fg voor 40 pgems, dus dan ben ik al een heel eind :) En ik heb 2 4s flails bewaard :)

[ Voor 21% gewijzigd door Pheno79 op 31-05-2007 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooneater
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 28-05 20:44
tollo71 schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 11:29:
[...]

t is een raar verhaal idd ... ik heb in al die tijd nog nooit gemerkt dat blizz ook daadwerkelijk bepermde runes verwijderde dmv een rushtorm... (of is het rushstorm?)... ik hoop echt dat je broer iets met ze heeft gedaan ofzo (of dat ze stiekum op een ander char/acc staan ofzo..).

met mn enchantress ben ik eruit trouwens! het wordt een enchantress met ES (lekker tanken) met obediance polearm (huh, geen schild? nee, idd :D) - wordt rammen als een gek en dat met een niet eens zo heel hoge enchant (pff, ik ga echt geen moeite doen om +20 fire skills te halen hoor dat kost me een vermogen) -- is er miss iemand die nog een 5 sock polearm op scl heeft? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mooneater schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 11:37:
[...]

t is een raar verhaal idd ... ik heb in al die tijd nog nooit gemerkt dat blizz ook daadwerkelijk bepermde runes verwijderde dmv een rushtorm... (of is het rushstorm?)... ik hoop echt dat je broer iets met ze heeft gedaan ofzo (of dat ze stiekum op een ander char/acc staan ofzo..).

met mn enchantress ben ik eruit trouwens! het wordt een enchantress met ES (lekker tanken) met obediance polearm (huh, geen schild? nee, idd :D) - wordt rammen als een gek en dat met een niet eens zo heel hoge enchant (pff, ik ga echt geen moeite doen om +20 fire skills te halen hoor dat kost me een vermogen) -- is er miss iemand die nog een 5 sock polearm op scl heeft? O-)
Er is een passive ruststorm die af en toe voorbij vliegt, maar deze runes zijn niet eens gepermed, ze waren gewoon legit. Ik kan 2 duped vexxen kopen, die in de hotos stoppen en mijn legit perf hoto voor 55 fg verkopen. If you can't beat them, join them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Pheno79 schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 11:47:
[...]
...mijn legit perf hoto voor 55 fg verkopen...
Volgens mij kun je er meer voor krijgen :X

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zou het niet weten. Ik kan het ook verkopen en 2x3 warcry throwers zien te kopen bij malah act 5 hell. Als Bliz toch alles maar verwijdert wat er te verwijderen valt, al is het legit....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-05 15:21
Pheno79 schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 13:26:
Ik zou het niet weten. Ik kan het ook verkopen en 2x3 warcry throwers zien te kopen bij malah act 5 hell. Als Bliz toch alles maar verwijdert wat er te verwijderen valt, al is het legit....
Daarom ben ik ook gestopt.
Een weekje maphack enkel voor de chicken hostile ter bescherming tegen tppk'ers.
Ik had een lvl 91 cold sorc met 1200 life en medium items ....
Ook erg was de zelfgevonden ohm en het zelfgevonden 40ed/12max jewel.
En als je 2 jaar hcl spelen en items verzamelen weer van 0 moet herbeginnen heb je gewoon geen zin meer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk dat ik 1 van de weinige near legit spelers ben, gezien de ubergosu items waar iedereen mee rond loopt. En dan word je zo afgestraft.

Nou ja, ikz eg zelf skills > gear, dus die woorden maak ik weer waar. Weinig ubergosu runewords voor mij iig, bij mij gaan ze al weg als ik ze legit maak :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Pheno79 schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 14:36:
Ik denk dat ik 1 van de weinige near legit spelers ben, gezien de ubergosu items waar iedereen mee rond loopt. En dan word je zo afgestraft.

Nou ja, ikz eg zelf skills > gear, dus die woorden maak ik weer waar. Weinig ubergosu runewords voor mij iig, bij mij gaan ze al weg als ik ze legit maak :')
mijn pally, necro en ench-soso hebben geen rw's (op spirit's insights na) :+

(ze gaan immers toch vroegtijdig dood, los vd gear die ze dragen ;( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Raar dat je hoto's weg zijn, die flail was ook een self found 4sox die ik je gegeven had..
Gevonden @ Cow runs.. Mijn ICe en CoH leven nog wel en dat zijn zeker weten dupe runs @ d2jsp :)
Ook enigste High items die ik heb, rest is self found of van pheno/kwakke/tollo gekregen.

Gister een uurtje gespeeld met tollo en moet zeggen dat het wel aardig ging..
Heb 148 vit met +stats zag ik, en met de BO van de pala van tollo hed ik 1134 life of zo :)

Meer ook niet echt nodig, tenzij je een fana boss pack met die dual frenzy monsters.
Deze kunnen niet gechilled worden ook niet door HolyFreeze.

Tollo hammer spam en ik Freeze Spammen, ze patten meteen uitelkaar met deze combi :)

@ Flapmo
Strafe brengt op alle 10 de pijlen effecten over zoals CTC Frost Nova, of AMP enz.
Bij MultiArrow alleen op de middelste 2 pijlen.

Choas Sancuary/Cow runs is MULTI wel beter als Strafe..

Maar de effecten overbrengen en de snelheid en vind zelf stoerder om te zien strafen geef mij de door slag om strafe te nemen.

Multi heb ik nooit echt gebruik, doe ook niet zo veel chaos cow runs.

BTW Pheno :) mijn enigste HR words zijn dus ICE en CoH.
Rest is dus legit wat ik heb, tenzij ik minder legit spul heb gekregen van jullie :P

Ik val in de categorie near legit :P

met maar 2 deeds will be rememberd op mijn naam val ik buiten de categorie Kwakke/Tollo Skills :P ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Derr_Hans op 31-05-2007 15:44 ]

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Derr_Hans schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 15:36:

met maar 2 deeds will be rememberd op mijn naam val ik buiten de categorie Kwakke/Tollo Skills :P ;)
komt omdat jij lifeskiler(s) hebt :+

en tollo & ik vinden levellen gewoon het leukste wat er is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 16:18:
[...]

komt omdat jij lifeskiler(s) hebt :+

en tollo & ik vinden levellen gewoon het leukste wat er is :P
Ook maar 1, Thx nog :P heb geen ruimte meer over in mijn stash :)
Wou gister een nieuwe beginnen, toen zag ik act 1 en kreeg conn interupted, meteen gestopt en met lvl 83 ama gespeeld bij tollo's game :P

Oja en nog een 17 life small ;) en de skiller ook 17 life :+

[ Voor 25% gewijzigd door Derr_Hans op 31-05-2007 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Derr_Hans schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 16:24:
[...]

Ook maar 1, Thx nog :P heb geen ruimte meer over in mijn stash :)
Wou gister een nieuwe beginnen, toen zag ik act 1 en kreeg conn interupted, meteen gestopt en met lvl 83 ama gespeeld bij tollo's game :P

Oja en nog een 17 life small ;) en de skiller ook 17 life :+
heb ik gelukkig allemaal niet nodig ...

mijn lvl 91 soso had 11x19 life sc's en ripte anyway :(

het is gewoon niet aan mij besteed om een hoog lvl char te hebben; mijn ama is alleen maar hoor omdat ik daar weinig mee speel, en dus extra voorzichtig ben met dat char omdat ik hem gewoon niet goed genoeg ken.. een soso weet ik precies wat die zou moeten kunnen :/

zelfde als een hammer, nu alleen nog een gratis kookwekker bij HS :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooneater
hmm... tijdens het lvlen zat ik te denken -- er zijn twee opties:

-- obedience polearm met ES/telekin en geen punten in enchant

-- BotD BA met 20 punten in enchant, maar dan met ES uit memory ofzo?

welke is beter (vooral gezien het feit dat een goeie memory staff erg duur is) ??

Obedience ziet er wel bruut uit, maar is zonder shield...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
b-net zuigt!!!

(of mn internet-connectie :( )

kreeg net een lift van tollo & pheno met mn nieuwe hammer, wordt ik eruit gekickt :(

zelf 2 chars in een game zetten was zowiezo al geen succes, want daarmee werd ik er ook al steeds uitgegooid (mn ama kon niet eens teleporten door de lag :(

na ja, zo snel ik weer op mag, zal ikwel whispen grrr...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
alsof we uit de game zouden gaan :{w
Wij zoeken gewoon de rest van de quests al voor je uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vex bij Countess? Hoogste wat zij dropt is toch Ist? Of wil je gaan cuben?

Ik gebruik trouwens een Barbarian met eni aan (+ een zooi +2 mana spul) voor Countess. Werkt best lekker. Countess+pack is best wel allergisch voor melee.

ff wat anders, in de cathegorie vage items die best bruikbaar kunnen zijn?
Net gevonden bij Hell Mephi:

Pierre Tombale Couant
+3 barb skill levels
30%FHR
207% Enh. Dam.
Adds 12-20 dam.
195 to AR
6% mana stolen per hit
55% Deadly Strike

Volgens mij als je deze upped en socket met een Shael dan kan 't best een grappig wapen zijn. Jammer dat dat ding zo traag is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 128180 schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 21:33:
[...]

Vex bij Countess? Hoogste wat zij dropt is toch Ist? Of wil je gaan cuben?

Ik gebruik trouwens een Barbarian met eni aan (+ een zooi +2 mana spul) voor Countess. Werkt best lekker. Countess+pack is best wel allergisch voor melee.

ff wat anders, in de cathegorie vage items die best bruikbaar kunnen zijn?
Net gevonden bij Hell Mephi:

Pierre Tombale Couant
+3 barb skill levels
30%FHR
207% Enh. Dam.
Adds 12-20 dam.
195 to AR
6% mana stolen per hit
55% Deadly Strike

Volgens mij als je deze upped en socket met een Shael dan kan 't best een grappig wapen zijn. Jammer dat dat ding zo traag is.
Cuben, ik ga er niet van uit dat ik nog eens vexxen ga vinden :)
Ik doe dat wel in de vrije uurtjes, als ik straks mijn cursemancer door hell heb vervloekt. Of als ik het deeds schermpje heb gezien. Maar dan voel ik me nog niet klote, solo cursend ben ik toch een heel eind gekomen. Net wat leuke baalruns gedaan met tollo en kwakke, lvl 71 nu. genoeg om op hell keet te schoppen, de den of evil was dan ook zo gedaan toen ik lvl 6x was. Blind is je grootste vriend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Don_HCMarchall (een soort hybride necro) is ook al een stukje onderweg op HC.

Hij heeft cain al bevrijd, de countess omgelegd en zit nu aan het outer cloister.
Vlot redelijk goed (te goed?) maar eens binnen vallen mijn skellies te snel om,
nog een beetje meer lvl'en dus (nu 14)... en wat skillpoints in skel masterie stoppen...

Voor deze heb ik hoop.
THE FORCE IS GREAT IN THIS ONE !!!

ENkele vragen.
Wanneer kan iemand je hostilen?
En hoe gaat een pk in zijn werk? Ik wil immers niet omgelegd worden door zo'n fake enchanter ofzo....Dan is mijn zin voor HC rap over denk ik.

Ga met deze build proberen zo veel mogelijk zelf te doen (proberen), hoewel dit niet betekent dat jullie af en toe een kreet voor hulp mogen verwachten!

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23:04
yago schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 23:21:

Hij heeft cain al bevrijd, de countess omgelegd en zit nu aan het outer cloister.
nog een beetje meer lvl'en dus (nu 14)... en wat skillpoints in skel masterie stoppen...

Voor deze heb ik hoop.

ENkele vragen.
En hoe gaat een pk in zijn werk? Ik wil immers niet omgelegd worden door zo'n fake enchanter ofzo....Dan is mijn zin voor HC rap over denk ik.

Ga met deze build proberen zo veel mogelijk zelf te doen (proberen), hoewel dit niet betekent dat jullie af en toe een kreet voor hulp mogen verwachten!
iemand kan je hostilen als hij in town is en als je boven lvl 9 bent, voorderest doen ze vooral laffe acties geloof ik

WoT: Frunzzzzz NoobMeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
vindt iemand het erg als ik chagerijnig wordt ?!?

wil ik radament NM even doen voor de skill point, is hij opeens ook FE :?

ofwel, ik kan wéér overnieuw beginnen :(

goeie nieuws is is dat mn necro inmiddels lvl 38 is...op lvl 45 kan ie zn 5bspear schild aan, en zn 3 P&Bcirclet op :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yago schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 23:21:

Voor deze heb ik hoop.

ENkele vragen.

Ik vertrouw alleen mijzelf en gotters. Iedereen die mijn games joined mag je als vriend verwachten, als je ze niet kent. Niemand anders weet het wachtwoord van mijn games namelijk :+
Pubbies doe ik niet aan, of ze moeten heeeeel ergens anders zitten dan waar ik zit.

En je gilt maar om hulp. Kwakke heeft gisteren ook in nm wat hulp gekregen om in no time baalruns nm te kunnen doen. En daarna weer dood te gaan lees ik..... Hans, hoe doe je het? FE is er toch eentje die je nu zo langzamerhand moet (her)kennen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
kwakke01 schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 00:29:
vindt iemand het erg als ik chagerijnig wordt ?!?

wil ik radament NM even doen voor de skill point, is hij opeens ook FE :?

ofwel, ik kan wéér overnieuw beginnen :(

goeie nieuws is is dat mn necro inmiddels lvl 38 is...op lvl 45 kan ie zn 5bspear schild aan, en zn 3 P&Bcirclet op :D
Hans, we kunnen misschien samen wat runnen?
Ik zit toch nog in de opstartfase (zie boven)!

Was jij met een pala bezig? Die zou voor mijn skellies nl wel leuke aura boosts kunnen geven :P

Je wispt me maar.

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 180592

Helaas is mijn lvl 77 zealer vanmorgen in het harnas gestorven door stygian doll in de flayer dungeon.

Helaas zag ik de 2 dolls net iets te laat. Ik had nog wel de tijd om meerdere full juvs te drinken, maar tegen de tijd dat ik esc indrukte om de game te sluiten was het te laat. Helaas pindakaas, weer een char die de boeken in gaat als slachtoffer van de "bugged little rippers". :'(

Ben ik veel items kwijt? Ach, valt wel mee: lightsabre, tg, glimmershred, laying of hands waren de enige items van value op de char.

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/rja0010/pictures/divine_sky.JPG

At least my deeds will be remembered O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 180592 schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 09:44:
Helaas is mijn lvl 77 zealer vanmorgen in het harnas gestorven door stygian doll in de flayer dungeon.

Helaas zag ik de 2 dolls net iets te laat. Ik had nog wel de tijd om meerdere full juvs te drinken, maar tegen de tijd dat ik esc indrukte om de game te sluiten was het te laat. Helaas pindakaas, weer een char die de boeken in gaat als slachtoffer van de "bugged little rippers". :'(

Ben ik veel items kwijt? Ach, valt wel mee: lightsabre, tg, glimmershred, laying of hands waren de enige items van value op de char.

[afbeelding]

At least my deeds will be remembered O-)
Ik geloof dat de opstartparty groter wordt yago :)
Dan kom ik er nog wel bij met een nieuwe char. Niet door een RIP, maar om alvast een beginnetje te maken om die countess hell het heel irritant te maken. Een iron barb met twee wizzys en enigma moet toch aardig snel kunnen tpén zou ik zeggen. Veel +items zodat tele minder mana kost. Later dan die twee hotos, zodat tp nog minder mana kost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Join the party zou ik zeggen,
een barb met een leuke boo is natuurlijk altijd mooi meegenomen!
(Damn, heb gisteren nog een leuke +2 boo +2 macemasterie starters helm verkocht aan charsi...)

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Eerlijk gezegd weet ik niet of ik mijn zealer opnieuw ga maken. Hij mist toch wat crowd control en de actie draait altijd om hem. Volgens mij legde mijn pala dan ook het loodje op het moment dat 1 doll explodeerde (bedankt merc).

Ik denk dat mijn fury-wolf met zijn beestenbende (merc, ravens en beer) beter bestand zal zijn tegen dit soort situaties omdat hij minder aandacht zal krijgen van de monsters.

Bovendien is het plok geluid van de ribcracker verslavend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 180592 schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 10:02:
Eerlijk gezegd weet ik niet of ik mijn zealer opnieuw ga maken. Hij mist toch wat crowd control en de actie draait altijd om hem. Volgens mij legde mijn pala dan ook het loodje op het moment dat 1 doll explodeerde (bedankt merc).

Ik denk dat mijn fury-wolf met zijn beestenbende (merc, ravens en beer) beter bestand zal zijn tegen dit soort situaties omdat hij minder aandacht zal krijgen van de monsters.

Bovendien is het plok geluid van de ribcracker verslavend :)
Nu je het zegt, die heb ik ook nog rondhollen.

Hmm, ik hoef geen nieuwe barb te maken, mijn eigen barb moet countess met enigma wel aankunnen, hij heeft alleen nog 1 wizzie nodig. Beserkmode met een ribcracker is extreem pijnlijk namelijk :D

En anders hoto + wizzy alvast, 90% fcr, 40+ 75 all res. Nog 60 als ik full wil zijn, 1 puntje in natural res en dan +items :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 09:50:
[...]

Ik geloof dat de opstartparty groter wordt yago :)
Dan kom ik er nog wel bij met een nieuwe char. Niet door een RIP, maar om alvast een beginnetje te maken om die countess hell het heel irritant te maken. Een iron barb met twee wizzys en enigma moet toch aardig snel kunnen tpén zou ik zeggen. Veel +items zodat tele minder mana kost. Later dan die twee hotos, zodat tp nog minder mana kost :)
Die die opstart party dan op zondag/maandag dan kom ik er ook nog even bij :P
Anders een boost nodig om iig mee te kunnen BRunnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mooneater schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 19:25:
hmm... tijdens het lvlen zat ik te denken -- er zijn twee opties:

-- obedience polearm met ES/telekin en geen punten in enchant

-- BotD BA met 20 punten in enchant, maar dan met ES uit memory ofzo?

welke is beter (vooral gezien het feit dat een goeie memory staff erg duur is) ??

Obedience ziet er wel bruut uit, maar is zonder shield...
@scl had ik zo'n zelfde Build.
Alleen niet afgemaakt vanwege de overstap naar HCL..

Mijn build had Maxe Warmth/Firemastery
Op switch een Demon Limb voor de lvl 23 Enchant charges.
Alleen deze kon ik nog niet dragen :P

+6 chanter stok en met +skills op lvl 12 zodat ik me zelf en merc kon chanten zonder een skill in chant te stoppen. Als je lava Gouts (gloves) heb is ook leuk.. ctc lvl 10 chant, lvl 10 overulled een hogere chant niet, maar reset wel de timer waardoor je wellicht langer 1 demon limb charge kan behouden.

oja heeft ook extra fire damage en 20% ias :P

Verder kan je met ES en TS een betere tank maken dan een barb/pala ooit kan zijn :)
Neem een Insight stick op switch, pre buff je ES naar een lvl 37 tot 40 :P en je heb 95% absorb.
Die laaste 5% damage kan je laten verdwijnen door MDR/PDR items. Zoek hier naar een Gladiotors bane armor of Iron Pelt + Gerkes Santuary shield deze combi geeft met lvl 40 ES als een soort van GOD mode.

FE is bugged dus daar ga je zowie zo aan dood.
Fana Xtra Strong Frenzytaures monsters raggen je ook zo aan gort, maar je heb wel grote kans dayt je het over leeft met insight en maxed warmth, anders genoeg voor alt+f4.

Mana burn ook haast geen probleem met insight en maxed warmth.
Zorg wel dat je niet van je merc afhankelijk bent als je zelf geen insight draag.
Merc dood jij dood..

GO Full energy, No vita zorg wel voor 1 of andere manier voor safety, dit is makkelijk @ SCL maar HCL waag ik me nog niet aan zero Vita ;)

Suc6 wanthet is echt een leuke build

BTW Lava gouts is niet echt nodig hoor.

Frost Burn geeft namelijk 40% meer mana en MANA is life en Meer MANA is meer REGENERATION. Kijk ook naar crafted items sommige geven +5% mana.

LVL 40 moet je wel een +9ES stok hebben dus een perfect memory.
Beste Memory is een +3ES en +3Chant want memory heeft ook +3Sorc skills dan dus ook +6 Chant ;) en dan kan je je merc ook enchanten + andere party lui.

BTW beste wapen is eigenlijk een 2handed AXE, sorcs raggen daar uitermate snel mee.
Anders een Phase blade met wat ETH runes voor de -xx% Target Defence en of Fire Damage Jewels Met extra mod (bestaan IAS+Element damage jewel?)

Obediance is wel traag op sorc

1pt in Light mastery is ook niet gek, mocht je ooit Fire Immunes tegen komen kan je met Light damage afmaken.

[ Voor 18% gewijzigd door Derr_Hans op 01-06-2007 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooneater
Derr_Hans schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 11:25:
[...]

@scl had ik zo'n zelfde Build.
Alleen niet afgemaakt vanwege de overstap naar HCL..

Mijn build had Maxe Warmth/Firemastery
Op switch een Demon Limb voor de lvl 23 Enchant charges.
Alleen deze kon ik nog niet dragen :P

+6 chanter stok en met +skills op lvl 12 zodat ik me zelf en merc kon chanten zonder een skill in chant te stoppen. Als je lava Gouts (gloves) heb is ook leuk.. ctc lvl 10 chant, lvl 10 overulled een hogere chant niet, maar reset wel de timer waardoor je wellicht langer 1 demon limb charge kan behouden.

oja heeft ook extra fire damage en 20% ias :P

Verder kan je met ES en TS een betere tank maken dan een barb/pala ooit kan zijn :)
Neem een Insight stick op switch, pre buff je ES naar een lvl 37 tot 40 :P en je heb 95% absorb.
Die laaste 5% damage kan je laten verdwijnen door MDR/PDR items. Zoek hier naar een Gladiotors bane armor of Iron Pelt + Gerkes Santuary shield deze combi geeft met lvl 40 ES als een soort van GOD mode.

FE is bugged dus daar ga je zowie zo aan dood.
Fana Xtra Strong Frenzytaures monsters raggen je ook zo aan gort, maar je heb wel grote kans dayt je het over leeft met insight en maxed warmth, anders genoeg voor alt+f4.

Mana burn ook haast geen probleem met insight en maxed warmth.
Zorg wel dat je niet van je merc afhankelijk bent als je zelf geen insight draag.
Merc dood jij dood..

Suc6 wanthet is echt een leuke build

BTW Lava gouts is niet echt nodig hoor.

Frost Burn geeft namelijk 40% meer mana en MANA is life en Meer MANA is meer REGENERATION. Kijk ook naar crafted items sommige geven +5% mana.

LVL 40 moet je wel een +9ES stok hebben dus een perfect memory.
Beste Memory is een +3ES en +3Chant want memory heeft ook +3Sorc skills dan dus ook +6 Chant ;) en dan kan je je merc ook enchanten + andere party lui.
njah, die memory is een beetje het breekpunt hier... zonder die is het al gauw een lvl 30 ES dus maar 85% absorb... maar goed.. we gaan t zien! (demon limb heb ik wel // frosties ritsel ik wel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mooneater schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 11:40:
[...]

njah, die memory is een beetje het breekpunt hier... zonder die is het al gauw een lvl 30 ES dus maar 85% absorb... maar goed.. we gaan t zien! (demon limb heb ik wel // frosties ritsel ik wel)
Maxed ES = 20
+3 Light Circlet +3 Light Amu + 2 Armor (Enlightment/CoH) +3 Torch = LVL 31 ;) Memory +9 = lvl 40

lvl 40 - 1 Anni = +8 Memory nodig (iets makkelijker te vinden)
lvl 40 - 1 anni - Soj/BK - Light Skillers ;) is zelf met een +6 memory te halen..

Of dus die items met een +6 memory is een lvl 37 ES en geloof 91% absorb.

Duur is deze build wel.

Het is allen een hoop geswitch :P maar dan TANK jij als Sorc in een 8PLayer game wel ffkes LISTER zonder VITA en -100% resistance . Dat zie ik geen enkele build doen :P zolang je maar 40 MDR/PDR heb voor lvl 37ES en 20 PDR/MDR voor lvl 40 ES

Meer MDR/PDR is nooit mis, want dan kan je ook FanaXrtaStrongFrenzy boss packs tanken.
Gaat er om dat je dus die 5% damage wat over blijft weg smeert met de MDR/PDR. Dit is dus je resistance dan hoef je je geen zorgen te maken over anya dat boeit niet met deze built :P

[ Voor 13% gewijzigd door Derr_Hans op 01-06-2007 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geen vita? I'm in on hcl :)

Max ES/TK (of was het 16), tele is met die +items ook gratis.
Dan ben je 40 skillpoints kwijt. Dat maakt er nog 60 over om erg hard lightening style te killen.

Welke synergies heeft nova? Stomme webfilter :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 12:12:
[...]

Dan ben je 40 skillpoints kwijt. Dat maakt er nog 60 over om erg hard lightening style te killen.

Nova, zal chechen :)
Deze buildt leent zich idd erg voor NOVA, midden in een pack Insight erbij met +3 nova en raggen :)
Wellicht bouw ik hem met je mee :) kijken wie snelste dood is, vooral in begin is het lastig met no vit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggell
Pheno79 schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 12:12:
[...]

geen als ik heb me goed herinner, alleen de mastery help erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
freggell schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 12:30:
[...]

geen als ik heb me goed herinner, alleen de mastery help erbij.
16(TK)+20(ES)+20(nova)+20(mastery)+1 tele=77-12(quests) = lvl 65 klaar. Geen prereq. Heel erg geil.
Is warmth dan ook erg belangrijk? Mana regen is life regen in dit geval. Ik zou er 20 in stoppen. Hoger is een enorm snelle mana regen, zeker met + items.

Dan alleen nog het probleem van Light immunes. Act 2 holy freeze of 3 cold merc zou aardig moeten zijn. Cold/light immunes bestaan dan nog, dat is dan weer rot. Infinity? Duur, dat dan weer wel. Icm lower res wand...

Het moet te doen zijn, base vita. Ik heb het eerder op hcl gedaan :D
Alleen toen had ik een bowa met knockback :X
En een furywolf met een dikke oak sage :)
Maar dat was < 1.10 toen hell nog niet zo belachelijk was :)

Is goed Derr_Hans dan lopen we samen wat op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggell
Max warmth is nuttig, ook omdat nova nog wel wat mana slurpt.

Of je moet orb erbij nemen....... maar je zou natuurlijk ook naar een stokje met een leuke backup spell kunnen zoeken :)

En anders zou ik gaan voor een act2 merc, die prikt in ieder geval ook nog, en dan geef je hem .....euh die tresher met ctc decript..... best nuttig :)

Als tactiek, goed je static icm met nova gebruiken, moet je eens zien hoe snel het spul neer gaat.
(bij countes zitten 9-10 keer ook light imunes, stel van die bow dingen... )

als ik dit zo lees, zou ik toch eens moeten begiine met HC. misschien kan ik dan kwakke's record verbeteren :P

[ Voor 9% gewijzigd door freggell op 01-06-2007 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kwakke moet gewoon op dat Fire Enchanted letten, dat zou al heel wat schelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 13:39:
[...]

16(TK)+20(ES)+20(nova)+20(mastery)+1 tele=77-12(quests) = lvl 65 klaar. Geen prereq. Heel erg geil.
Is warmth dan ook erg belangrijk? Mana regen is life regen in dit geval. Ik zou er 20 in stoppen. Hoger is een enorm snelle mana regen, zeker met + items.

Dan alleen nog het probleem van Light immunes. Act 2 holy freeze of 3 cold merc zou aardig moeten zijn. Cold/light immunes bestaan dan nog, dat is dan weer rot. Infinity? Duur, dat dan weer wel. Icm lower res wand...

Het moet te doen zijn, base vita. Ik heb het eerder op hcl gedaan :D
Alleen toen had ik een bowa met knockback :X
En een furywolf met een dikke oak sage :)
Maar dat was < 1.10 toen hell nog niet zo belachelijk was :)

Is goed Derr_Hans dan lopen we samen wat op.
Oeee lekker lvl 65 klaar, klinkt altijd goed :)
ff een IronPelt scoren :) + Een Gerke's dan heb je de MDR/PDR bijna klaar :)

Maxed warmth is wel aan teraden @ hell met Gloams.
Vooral omdat deze MANA BURN zijn en Light Immune ;)
Met Insight Stock op Switch heb je dus een mana regen van (ligt aan lvl warmth/mediation) bij lvl 14 med en lvl 26 warmth (+3 Warmth in Insight wapen en +3 all skills ergens (torch bijv.)) 955% mana Regeneration.. Reken maar eens uit als je een ManaPool heb van 1500 ;)

1500 / 100 = 15 * 955% = 970 regeneration per sec. Dat weer delen door 27 frames (hoeveel frames per sec heeft dia2 ook al weer) is zoveel per frame :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggell
Pheno79 schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 13:39:
[...]

I
hmm ik zie een foutje, er is 1 prerec volgens mij.
je moet namelijk 1 punt in static stoppen om bij nova te komen.
en 3 prereqs voor ES, de light skills.

dat zou dan lvl 69 klaar zijn

Misschien dat je door het webfilter wel bij, d2skills.com kan komen.kan je de tree ook zien....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
freggell schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 15:11:
[...]

hmm ik zie een foutje, er is 1 prerec volgens mij.
je moet namelijk 1 punt in static stoppen om bij nova te komen.
en 3 prereqs voor ES, de light skills.

dat zou dan lvl 69 klaar zijn

Misschien dat je door het webfilter wel bij, d2skills.com kan komen.kan je de tree ook zien....
**** has blocked access to this web site. Damnit. Ik zal maar weer eens zoeken naar een achterdeurtje, die zijn er altijd wel :)

Nou ja, iig vrij snel klaar. De manaburners zijn degene waar je bang van moet gaan worden, dat klopt.
Als ik dan mijn bo barb eerst een boost nog laat geven qua vita maar vooral mana. Heilige schijt!
Frostburns heb ik iig wel voor je, ik heb er denk ik nog 4 :')

25 frames heeft d2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kwijjjjllll!

Net een unique Gildedshield gevonden bij Hell Mephi. woohoo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Anoniem: 128180 schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 23:06:
kwijjjjllll!

En is het een leuke?

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerNummer
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Anoniem: 128180 schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 23:06:
kwijjjjllll!

De Herald of Zakarum bedoel je?

362-507 Defense
50 Durability
89 Str Required
Item Level: 50
Clvl Req: 42
+2 To Paladin Skills
+2 To Combat Skills
+150-200% Enhanced Defense
30% Faster Blocking
+30% Chance to Block
+20 to Strength
+20 to Vitality
+20% Bonus to Attack Rating
+50% Resistance To All
Block: 77%
Weight: Light
20-28 Smite Dmg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pesticide
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-02 18:30

Pesticide

Competitief gamen is een sport

Ja, ik voel het , bijna 2 jaar geleden ladder reset , nu moet ie toch wel komen :)

Heeft iemand al ooit deze druid build gespeeld :

werebear die kan stunnen door 5 skillpunten in de morph tree te steken ( 1 bear , 1 wolf , 1 life , 1 maul, 1 mass stun )

dan 1 puntje in oak

en de rest in de magic tree om die hurricane te maxen + max synergies

dan kan je 60 seconden stunnen met die huricane rond je voor 60 seconden, + lekker veel leven

Lijkt me de ultieme HCL build :) wel veel morphen :)

[ Voor 98% gewijzigd door Pesticide op 02-06-2007 13:14 ]

Manager International Partners @Electronic Sports League Europe @http://www.esl.eu/eu Linkedin Profile http://www.linkedin.com/in/pesticide

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Act 1 + 2 zitten er volledig op. Lastigste klant van de dag: DURIEL (zeker weten!).
Haar heb ik in 4 keer moeten doen, de rest ging redelijk vlot.
Wil nu nog even levelen zodat ik decrip kan gebruiken in de flayer jungle en zodoende kan slowen en toch nog amp damage casten. Momenteel is mijn necro lvl 22 dus bij 24 kan ik beginne aan de jungle.
(Heb alvast wel snel Q1 van Act III afgewerkt....)

Het grootste verschil met SCL vind ik het gebrek aan leuke items !
Op SCL ligt alles voor me klaar en ben je in een wip lvl 70 ofzo, op HC duurt het langer...maar het is wel veeeeeel spannender daar hadden jullie gelijk in !!!

Indien iemand zich geroepen voelt om samen wat tombruns te doen of gewoon gezellig door de act's te lopen => wisp maar (*Don_Holio)

@boom: ama sell-out op HC

[ Voor 6% gewijzigd door yago op 02-06-2007 02:30 ]

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm, ik moet denk ik eerst eens fg sparen voordat ik een memory kan regelen. Bossruns. Zucht. Die builds van mij zijn er zo baggerlijk traag mee :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Vraagje,
Ik wil me eens gaan wagen aan het cuben van met name amulets. Nu las ik op Summit dat het aantal random mods (naast de vastgestelde mods) afhankelijk is van het iLevel van het amulet.
Is er een manier om het itemlevel van iets te zien? Of weet iemand waar items met een ilevel > 71 allemaal droppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
Ik snap sowieso het nut niet van een ES build.
Als je mana op is (en met 91% absorb is dat héél snel) gaat de damage alsnog naar je life dus op hc is ES niet nuttig daar je daar meestal doodgaat in een uitzonderlijke situatie waar ES je ook niet kan helpen (bvb extra fast, mana burn, fana Lord De Seis).

Het beste voor hc is:

Light/fire
20 telekinesis
1 energy shield
3 pre-req
1 warmth

En al de rest in cold met blizzard als main skill.

In je handen een vette insight voulge.

Een defiance act 2 merc met leuke crushing blow. pole socketed met shael.

Niets in dex, niets in en, white str benodigd voor je zwaarste item en al de rest in vita.
Max res met gear/charms combo.
Dit is een build met balans, je hebt een gecontroleerde, goedkope absorb rond lvl 6-7ES door + skills. Dankzij defiance icm een degelijke armor wordt je maar 1/3 attacks geraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
tollo71 schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 10:58:
Vraagje,
Ik wil me eens gaan wagen aan het cuben van met name amulets. Nu las ik op Summit dat het aantal random mods (naast de vastgestelde mods) afhankelijk is van het iLevel van het amulet.
Is er een manier om het itemlevel van iets te zien? Of weet iemand waar items met een ilevel > 71 allemaal droppen?
Ik doe dat met: D2ViewItemLevel. Google het maar eens...
Is leuk en simpel prog dat itlvl uit je RAM leest. Geen MH-praktijken dus...

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TweakerNummer schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 00:03:
[...]

De Herald of Zakarum bedoel je?
...
Ik weet dat het een HoZ is... vandaar ook de 'woohoo'. ;)

Uit m'n hoofd is het overigens een 186 ed. Maar dit rerolled toch als je 'm wilt uppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
dacht niet dat je % ED rerolled... Je base def gaat wel omhoog natuurlijk...

189ED is best goed!

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!
peke schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 11:54:
Als je mana op is (en met 91% absorb is dat héél snel) gaat de damage alsnog naar je life dus op hc is ES niet nuttig daar je daar meestal doodgaat in een uitzonderlijke situatie waar ES je ook niet kan helpen (bvb extra fast, mana burn, fana Lord De Seis).

Het beste voor hc is:

Light/fire
20 telekinesis
1 energy shield
3 pre-req
1 warmth

En al de rest in cold met blizzard als main skill.

In je handen een vette insight voulge.

Een defiance act 2 merc met leuke crushing blow. pole socketed met shael.

Niets in dex, niets in en, white str benodigd voor je zwaarste item en al de rest in vita.
Max res met gear/charms combo.
Dit is een build met balans, je hebt een gecontroleerde, goedkope absorb rond lvl 6-7ES door + skills. Dankzij defiance icm een degelijke armor wordt je maar 1/3 attacks geraakt.
Er is geen nut met welke build dan ook, het is juist het achterlijke uitproberen wat het spel nog leuk houdt. Of wil je zeggen dat je na zoveel jaar cookiebuilds nog leuk vindt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 92666

Als ik dit topic weer lees krijg ik gewoon weer de neiging te gaan spelen :P en dan gewoon weer een smitard maken met draculs enzo echt dikke pwnage :) anders een fireball sorc

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lol, vanochtend met een pala begonnen maar ik weet niet wat ik met hem wilde. Gewoon weer gedelete :')

Ik ben even inspiratieloos. Ik ga wat browsen in de skills op arraet, misschien kom ik nog op een vaag idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Heeft iemand zin om op normal HC wat cowruns te doen?
Ik moet namelijk dringrend lvl'en voor ik naar act III ga (nu lvl 23)

Post hier maar...

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
Pheno79 schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 15:21:
[...]

Er is geen nut met welke build dan ook, het is juist het achterlijke uitproberen wat het spel nog leuk houdt. Of wil je zeggen dat je na zoveel jaar cookiebuilds nog leuk vindt?
Achterlijke builds leuk .... ja hoor. :D
Als je cookie builds niet leuk meer vind wordt het toch echt tijd voor een lange break of een andere game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
peke schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 17:44:
[...]

Achterlijke builds leuk .... ja hoor. :D
Als je cookie builds niet leuk meer vind wordt het toch echt tijd voor een lange break of een andere game.
Dat vind jij :)
Als ik in het rijtje in een channel kijk zie ik alleen maar paladins met flail en een gilded shield staan. En natuurlijk druids, met flail en een monarch. Heel soms een assa met dual claws, waarvan ik vermoed dat het trappers zijn. Nee, dat is inderdaad genieten ;)

Nou ja, ik ben verslaafd aan dit spel, dus alleen D3 kan me er vanaf brengen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
Pheno79 schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 18:59:
[...]

Dat vind jij :)
Als ik in het rijtje in een channel kijk zie ik alleen maar paladins met flail en een gilded shield staan. En natuurlijk druids, met flail en een monarch. Heel soms een assa met dual claws, waarvan ik vermoed dat het trappers zijn. Nee, dat is inderdaad genieten ;)

Nou ja, ik ben verslaafd aan dit spel, dus alleen D3 kan me er vanaf brengen ;)
En geen sorcs met een insight voulge?
Dus was het al bij al geen cookie build voorstel. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
peke schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 19:02:
[...]

En geen sorcs met een insight voulge?
Dus was het al bij al geen cookie build voorstel. ;)
Die zie ik weinig ;)
Ach, ik zie wel wat ik ga maken, ik blader nu wat rond. Misschien moet ik maar wel een cookiebuild maken om items te vergaren, zodat ik fg heb om skillers te kopen. Ik heb weinig builds die snel bij een actboss kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
Wel, mijn build is nog wel leuk.
Ipv een voulge kan je beter een staff nemen met 4 sox en +3 blizzard of +3 cold mastery.
Een cold sorc met de meeste synergies is ongeloofelijk krachtig in pvm.
Het enige wat je eigenlijk nog nodig hebt is een merc die met de ci kan afrekenen.

Persoonlijk zou ik kiezen voor een act1 merc omdat die act2 mercs altijd weer iron maiden aan hun laars hebben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En dat was happy feet. Ik zit in de chaos met die blades van haar te spelen, kreeg een connection interrupt en daarna een monnik. Fuck, last wish, ummed storm, anni, torch, coh, tg, chammed guil face, skillers. Auch.

Ik geloof dat ik even hard ga schelden.
En een pauze ga inlassen, dit is een erg duur verlies. Om die op te bouwen heb ik echt teveel fg nodig die ik gewoon niet heb. Die bitch kost me zeker 500fg :'(

Ik had toch al geen inspiratie voor een nieuwe build, dus ik zeg even tot ziens. Misschien over een paar maanden weer, ik heb geen zin om met reviva mf runs te doen op die kicksin weer op te bouwen. Daar de drops om te huilen zijn.

[ Voor 21% gewijzigd door Pheno79 op 03-06-2007 08:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Pheno79 schreef op zondag 03 juni 2007 @ 08:29:
En dat was happy feet. Ik zit in de chaos met die blades van haar te spelen, kreeg een connection interrupt en daarna een monnik. Fuck, last wish, ummed storm, anni, torch, coh, tg, chammed guil face, skillers. Auch.

En een pauze ga inlassen, dit is een erg duur verlies. Om die op te bouwen heb ik echt teveel fg nodig die ik gewoon niet heb. Die bitch kost me zeker 500fg :'(

Ik had toch al geen inspiratie voor een nieuwe build, dus ik zeg even tot ziens. Misschien over een paar maanden weer, ik heb geen zin om met reviva mf runs te doen op die kicksin weer op te bouwen. Daar de drops om te huilen zijn.
Klote zeg, Pheno. Waardeloos om op zo'n manier die Uber-Assa te verliezen.....:(
Ik had precies hetzelfde nadat mijn vorige Summoner een half jaar geleden overleed door dikke pech. Paar maanden lekker iets anders geaddan (Civ4 in mijn geval) maar nu weer 2 weken terug bij D2.
Je kunt altijd een beroep op mijn hulp doen (for what it's worth.....). Laat maar weten en anders tot gauw!
Heb nu 6 van de 9 keys en had graag, samen met HappyFeet, de Ubers gedaan. Misschien dat je BO-Barb me een keer kan helpen?

PS. Heb een amu voor je Curser: +2 Skills, 15dex, 13% MF en resists. Heb ook nog wel een SS en een Titans voor je als je een MF-Light Ama wil maken of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-04 00:45

XthinkZ

+3 Geniaal. :p

Hey Pheno! erg klote voor je. Ik speel al een hele tijd geen Diablo meer, dus als je wilt mag je mijn account hebben om items te traden voor FG om te gebruiken voor een nieuwe char build. Ik heb ze van de week nog net actief kunnen houden.

Heb wel leuk spul zoals 2 Soj die na 3 maanden nog niet gepoofed zijn, zelf geraapte anni, skillers en de rest is voornamelijk zelf gevonden spul dus allemaal legit. Wel ff zoeken tussen de verschillende account, maar laat het maar even weten.

[ Voor 4% gewijzigd door XthinkZ op 03-06-2007 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat bijzonder schraal om op die manier je assa te moeten verliezen :( .

Hoewel ik op d2jsp niet rijk ben, help ik je graag aan wat items voor je trappelende asn.

Mocht je een lange pauze inlassen, dan hoop ik dat Hellgate London en D3 snel worden uitgebracht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tollo71 schreef op zondag 03 juni 2007 @ 11:33:
[...]

Klote zeg, Pheno. Waardeloos om op zo'n manier die Uber-Assa te verliezen.....:(
Ik had precies hetzelfde nadat mijn vorige Summoner een half jaar geleden overleed door dikke pech. Paar maanden lekker iets anders geaddan (Civ4 in mijn geval) maar nu weer 2 weken terug bij D2.
Je kunt altijd een beroep op mijn hulp doen (for what it's worth.....). Laat maar weten en anders tot gauw!
Heb nu 6 van de 9 keys en had graag, samen met HappyFeet, de Ubers gedaan. Misschien dat je BO-Barb me een keer kan helpen?

PS. Heb een amu voor je Curser: +2 Skills, 15dex, 13% MF en resists. Heb ook nog wel een SS en een Titans voor je als je een MF-Light Ama wil maken of zo.
Ik heb zeker een 3x3 setje voor je, die mijn assa is gaan halen. Die staat nog op een mule, dus die kun je zo van me krijgen. Er liggen nog wat losse keys op, ik weet niet meer welke.

Ik heb het voor vandaag iig helemaal gehad, dus laat me even pissed off zijn :')
Guilaemes heb ik nog wel ergens, maar dat is zeker niet het duurste uit die build. En nu die runes helemaal tyfusduur zijn (en niet legit) kan ik er helemaal niet meer aan komen.
Reken even mee:

3xJah
1xMal
1xSur
2xBer
1xist
2xum
1xcham

1xstormshield
1x4s archon plate
1x6s phase blade
1x thundergod
1x perf shadowdancers
2x jade talons
1x +3 martial arts + 27 str amu
1x natures peace
1x triple res ring
1x medium anni
1x 20/19 assa torc
2x clean shadow skillers
1x 36life ma skiller
1x 16life ma skiller
3x sc 5fhr 10lr

Ik zei 500fg, maak daar maar wat meer van.
Bliz, krijg de tering! :'(

[ Voor 22% gewijzigd door Pheno79 op 03-06-2007 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:50

Flapmo

and back is gigi!

Ik denk dat ik maandag eind van de middag ook maar een HCL char start. Ik denk een amazon die wilde ik SCL al maken (multishot, geen strafe!) gewoon omdat cool uitziet, rest nog ff bekijken wat ik neem, meatshieldz denk ik :p. Maandagavond helaas f trainen maar de rest van de week heb ik hier en daar wel avonduurtjes om te spelen :).

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Pheno79 schreef op zondag 03 juni 2007 @ 15:46:
[...]

Ik heb zeker een 3x3 setje voor je, die mijn assa is gaan halen. Die staat nog op een mule, dus die kun je zo van me krijgen. Er liggen nog wat losse keys op, ik weet niet meer welke.

Ik heb het voor vandaag iig helemaal gehad, dus laat me even pissed off zijn :')
Guilaemes heb ik nog wel ergens, maar dat is zeker niet het duurste uit die build. En nu die runes helemaal tyfusduur zijn (en niet legit) kan ik er helemaal niet meer aan komen.
Reken even mee:

3xJah
1xMal
1xSur
2xBer
1xist
2xum
1xcham

1xstormshield
1x4s archon plate
1x6s phase blade
1x thundergod
1x perf shadowdancers
2x jade talons
1x +3 martial arts + 27 str amu
1x natures peace
1x triple res ring
1x medium anni
1x 20/19 assa torc
2x clean shadow skillers
1x 36life ma skiller
1x 16life ma skiller
3x sc 5fhr 10lr

Ik zei 500fg, maak daar maar wat meer van.
Bliz, krijg de tering! :'(
helaas ken ik het gevol maar al te goed :(

meest zure vondt ik nog mn lvl91 lightsoso, toch één van mijn favouriete builds ...

gewoon eff lekker zonder enige aarzeling in pubbies meedoen :P nu kan het weer _/-\o_

dan eff zeggen als je wilt levellen; mn encher kan je zo langzamerhand wel helpen (dan heb je iig 800sec ench :P) m'n ama sleurt je wel door hell, dus dat komt ook wel goed als het nodig mocht zijn :)

mijn necro is inmiddels lvl 67, en kan hell shenk zonder enige problemen solo-en...

moet eerlijk gezegd worden, dit komt ook een beetje door mn merc Oo

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/kwakkel01/Diablo/nec-merc.jpg

best trots op dit weap :P
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/kwakkel01/Diablo/obedience.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrboomblaster
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-12-2024
kwakke01 schreef op zondag 03 juni 2007 @ 16:52:
[...]

helaas ken ik het gevol maar al te goed :(

meest zure vondt ik nog mn lvl91 lightsoso, toch één van mijn favouriete builds ...
hmm wat gebruikte jij dan voor de li immunes? of had je nog een orb of iets er bij?

D2 acc: *Mrboomblasterhc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
mrboomblaster schreef op zondag 03 juni 2007 @ 17:06:
[...]

hmm wat gebruikte jij dan voor de li immunes? of had je nog een orb of iets er bij?
idd orb op scl, op hcl gewoon mn javazon :+

-edit- maar een infy op de swich wil ook nog wel eens helpen ;) dat heb ik ook een tijdje gedaan, maar voor countess/summoner/shenk/eldrich runs heb je dat niet echt nodig :)

[ Voor 25% gewijzigd door kwakke01 op 03-06-2007 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrboomblaster
kwakke01 schreef op zondag 03 juni 2007 @ 17:08:
[...]

idd orb op scl, op hcl gewoon mn javazon :+

-edit- maar een infy op de swich wil ook nog wel eens helpen ;) dat heb ik ook een tijdje gedaan, maar voor countess/summoner/shenk/eldrich runs heb je dat niet echt nodig :)
bij countes zijn die archers li immune en das best lastig. ik heb nu een aardige bowa merc maar dat tankt niet echt goed. mss dat ik dan maar een cold merc neem met insight ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik moet eerst maar eens denken of ik weer zo'n dure killerbuild wil maken.
Ik heb denk ik net genoeg fg om de runes te kopen, met kans op poof.

Een storm (ummed) en een 15%ed 6s phaseblade (last wish) en een 15%edef Archon plate (CoH) zijn ook een must, zonder CoH wordt het een stuk lastiger, uit ervaring, wat was ik blij met die LEGIT (GRUMBLE< %@#$#%^%@#$BLIZ) CoH. Guilaemes (cham) heb ik dan ook weer.

Dan ben ik nog zeker niet uberwaardig, maar het is een begin.

Ik ben blij dat mark de Pride van mijn merc had gehaald toendertijd :X Die had nu een Pierre Tombola (or whatever) een Guardian angel en een life helmet. Niet al te duur allemaal.

En dan maar fg sparen door gems te sparen, ik heb er nog 20x40 nodig, uitgaande van 10fg per pack :') Tot over een paar maanden, dan kan ik weer uberen :')

Mocht je je afvragen waarom ik er toch weer aan ga beginnen: net gehoord over iemand die zijn vrouw verloren is, dus dan is dit maar stom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Hoi Pheno, erg van je assa maar zoals je hierboven al zegt: er zijn véél ergere dingen in het leven en tenslotte is het maar een spelletje hé!

Moest je hulp nodig hebben met iets waar mijn Marchall je mee kan van dienst zijn (lvl25 actIII) dan laat je maar iets weten.

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrboomblaster
gvdd het is me niet gegund ook ofzo... damn dacht ff koeien te doen kom ik in eens midden in een groep je terecht.... daag lvl 50 li soso...

dan maar weer ouder wetse saaie hammerding met eni er op. iig als ik dat levend kan blijven houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zit al in act 5, met anya q etc. unstatted, maar wel alle skills points in mijn main attack. Oftewel, Dragon Tail. Die is met lvl 16 klaar. En dan arcane runs, dat gaat met haar erg snel. Ik heb in een tristrun "The gnasher" axe gevonden: 20%cb en 50%ow, dat levelt lekker.

Lvl 9, dus pubbies zijn afgelopen, ik kreeg toevallig een ritje in een mulepark game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:50

Flapmo

and back is gigi!

Vanavond tegen 18:00 zal mijn amazon het licht zien, ook HC dan maar als jullie daar allemaal zitten tegenwoordig :p. Met mijn speelstijl wordt dat een kort leven maar ik heb geen items :p. Miss op SCL wat FG verdienen en dan via d2jsp HC items kopen. Dit kan neem ik aan?

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Dat kan zeker, ik zou echter geen items kopen vooraleer je een char hebt met een behoorlijk lvl...
Anders is het zonde van het fg en ben je je spullen misschien kwijt voor je ze kan gebruiken.

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!
peke schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 11:54:
ES is beste tank skill in de game, wat wil je nog meer @ HCL :P

Haalt alle damage weg, zelf nog voor je resist en dr.
Resist in de - is geen probleem, tank mage's zonder resist en het is geen probleem.

ManaBurn, ojee maar geen probleem, Insight en Warmth lossen het wel op ;)
Lord Seis is ook wel te tanken hoor, kost je misschien een mana potje.
De physical damage is op te lossen met PDR items en Sol's
MDR is met 20 a 30 genoeg, PDR is belangrijker van wegen de extra strong, fana boss packs.

Amp en Conv doen je geen pijn meer met ES :)

Mana regenereert sneller dan health, heb meer mana regeneration items en ook meer +xx% mana items. Full energy is low str en geen dex nodig ;) Iron Pelt met een SOL en genoeg str voor Gerke's n je bent klaar met str. Uppen is niet nodig, die hit die je krijg is binnen een sec goed gemaakt :)

Nadeel is alleen, item dependend (pdr/mdr) en kost een hoop skills.
ES + Nova is Low damage nova heeft 40 points nodig. 1 extra static
ES heeft 40 points nodig + teleport +CB/L/CL al pre.
Kost het je al 80 + tel/static = 82 nuttige points en 3 pre's met 85 points klaar.

Voor sneller regen heb je warmth echt nodig anders wel mana burn probs ook 20.
Dat betekend 105 points -11 is lvl 94 klaar. Te veel lvl's voor mij. Want je moet kiezen tussen damage en saftey. @ Hcl heeft safety prio

En Nova als skill met ES is Mana Slurper, wel extra risico en wellicht ook de dood steek.

--
lvl 80 klaar met maxed ES/TS/Warmth en FO met 1Static/Teleport/ColdMastery (FO is dan wel beetje cookieachtig)

Tactiek, Tanken Static dan Orben

+ skills komt van Spirt Sword of een F.ORB orb :P met hopelijk +Cold en + orb ;) amu en circlet.
--

Iemand wel eens Blaze Build gehad ??
Denk dat ik een ES Blaze maak :)
lvl 85 klaar met maxed blaze en zelfs lvl 10 FM.

Rondje lopen tanken en meppen met een eth eth eth eth + sheal sheal weapon en low enchant ;) voor extra damage :)
-100% Target defence wat minder is bij bosses/champs

[ Voor 13% gewijzigd door Derr_Hans op 04-06-2007 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blaze heb ik weleens naar gekeken, maar met de vele fire immunes in het spel is het niet te doen. Plus dat er vijanden zijn die vrij statisch zijn , dus die lopen niet echt in je vuur.
Je kunt het proberen, verras me en solo de game ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op maandag 04 juni 2007 @ 13:06:
Blaze heb ik weleens naar gekeken, maar met de vele fire immunes in het spel is het niet te doen. Plus dat er vijanden zijn die vrij statisch zijn , dus die lopen niet echt in je vuur.
Je kunt het proberen, verras me en solo de game ;)
Nou zal ik doen..
De combinatie van Fire / Light / Physical en Teleport zal het eventueel best te doen zijn :P
Fire = Blaze + low Chant Light = Static Physical = merc plus de eth eth eth eth sheal sheal weapon ;) Teleport heb ik dus nodig voor die "statische" vijanden ;) Daarnaast heb je met telekenisis de mogelijkheid om knockback te gebruiken.

Chant komt van een +6 stick die hopelijk met een +2 sorc skill circlet/amu (cheapest wins :) alleen PDR/MDR nodig) naar lvl 10 komt. lvl 10 met maxed warmth en lvl 10 FM is niet veel. 157-225 x2 fire en 101% AR. Dit zal me iig beter door NM laten komen, Normal heb ik dan alleen een +6 van leaf.

Physical komt voornamelijk van mijn merc ;) heb een CV liggen waar een insight in komt die weer i.c.m might voor de damage zorgt, normal komt een prayer merc vanwegen de no VIT idee ;)

Static zorgt voor de 50% health van de monstesr en de rest doet de low chant/physical/blaze/merc wel :P

Zie wel wanneer ik dood ben :) zal waarschijnlijk in normal sterven want dan absorb ES nog zowat niets :)

Hoop dat iemand een IronPelt/Gerke's/Frosty's heeft want heb maar 15FG :)
Daarnaast een leuke supply aan SOL Rune's ;)

Hoe sneller ik PDR/MDR heb des te meer survival kans ik heb @ Normal.
3sox armor met sol's is 21 3sox shield met Sol is 21. Sting of Ears is 10-15% DR (komt na de PDR) en 15 MDR, MAL runes is 7 MDR maar dan heb ik Iron/Gerke's al wel ;)

btw, Mijn grootste probleem is om lvl 40 ES te krijgen, dit vanwege het ontbreken van een torch en een +9 memory + de +3 Circlet/Amu ;) +9 memory is te shoppen (veel geduld nodig ;) ) en de +3skills circlet/amu's is ook te shoppen of snel te vinden.

Torch is minder leuk, zou wellicht met deze build best de ubers kunnen tanken ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Derr_Hans op 04-06-2007 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Derr_Hans schreef op maandag 04 juni 2007 @ 13:49:
[...]

Torch is minder leuk, zou wellicht met deze build best de ubers kunnen tanken ;)
Je idee is leuk maar ik zou niet te snel beginnen zweven voordat je hem hebt uitgetest ;)

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk dat de ubers pap maken. Ik howl daar liever :)
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.