Toon posts:

NEXOC Osiris E703III

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Op internet bij www.jesonline.de kwam ik de NEXOC Osiris E703III laptop tegen met 3 jaar garantie. Op de testsite van http://www.notebookcheck....n-Clevo-M570U.1309.0.html komt de laptop goed uit de verf.
Heeft iemand ervaring met deze laptop. Weet iemand of deze laptop ook in Nederland te koop is

Verwijderd

:: Preis
2199 Euro

:: Akku
8 Zellen 4400mAh Lithium Ionen

:: Prozessor
Intel Core Duo T2600 2.16 GHz 2 MB L2 Cache

:: Speicher
2048 MB, DDR2, PC667, max. 2048MB, 2x1024MB, CL4 16ch/DS

:: Festplatte
100GB 5400U

Grafikkarte
NVIDIA GeForce Go 7900 GTX - 256 MB ab jetzt nur noch mit 512 MB erhältlich

Ik vind hem erg prijzig voor de specs :-/ weet niet in hoeverre processoren goedkoper worden voor laptop, maar waar ga je de laptop voor gebruiken? Ben je echt een zware gamer of wil je gewoon 'de beste' laptop?

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2007 12:32 ]

Verwijderd

Mooie laptop!!!!

Sta op het punt om dezelfde laptop te halen (wel met het logootje van XXODD), maar dan wel voor 2350 euri!! En via de site (die jij nu aangeeft) ben ik maar 1769 euri kwijt (exc. verz.) --->> http://www.jesonline.de/product_info.php?pID=38356. Dat is nogal een verschil!!!

Dus, iemand die een nederlandse leverancier weet?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2007 12:32 ]

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:51

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Ziet er leuk uit :) Op hunsites staat dat ze goede kritieken kregen (testsieger enzo), dus wellicht kun je voor reviews terecht op de sites van de diverse genoemde (zij het Duitse) bladen :?

Ik zie zo 123 geen NL wederverkopers, maar waarom mail je ze niet gewoon? Ik weet niet hoe je duits is, maar ik ga d'r vanuit dat ze daar ook heus wel engels zullen spreken :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

Ik lees net in topic 'XXODD ervaringen' dat de Nexoc Osiris een duitse wederhelft is van de nederlandse XXODD, en dat je de Nexoc waarschijnlijk niet in NL zult aantreffen.

Jammer (hoop nog wel dat iemand het tegendeel kan bewijzen)!!!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-01 23:03
Je zou ook naar de Dell XPS M1710 kunnen kijken, deze heeft ook de mooie 7900GTX (of was het 7950?) aanboord en een 17" scherm. Verder is hij iets goedkoper denk ik zo, dan die laptop die jij voorsteld..

• Dlocks
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-01 12:00
Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 12:39:
Ik lees net in topic 'XXODD ervaringen' dat de Nexoc Osiris een duitse wederhelft is van de nederlandse XXODD, en dat je de Nexoc waarschijnlijk niet in NL zult aantreffen.

Jammer (hoop nog wel dat iemand het tegendeel kan bewijzen)!!!
Het zijn Clevo laptops. In Nederland kun je die o.a kopen bij www.xxodd.nl Heb je al op die site gekeken? Als je op een laptop klikt en vervolgens aan de rechterkant op "Bestel online" dan kun je de laptops configureren. (andere processor, geheugen, grafische kaart, harde schijf etc. etc.)

De XNi570U3 van XXODD is precies hetzelfde als het topmodel van de NEXOC Osiris E703III.

Meer info over XXODD ofwel Clevo (www.clevo.com.tw) laptops kun je vinden in onderstaande topics:
XXODD ervaringen?
xxodd laptops

[ Voor 14% gewijzigd door Dlocks op 28-03-2007 18:12 ]

Verwijderd

Heb jesonline.de een mailtje gestuurd.
Of ze de notebook kunnen aanpassen aan een internationale i.v.m. toetsenbord etc.

Weet iemand of dit makkelijk gaat? En wat allemaal anders is aan een duits notebook? En of het storend werkt. Zo niet, dan bestel ik 'm via deze site denk ik.

• Dlocks
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-01 12:00
ab 1 Stück je 2.199,00 EUR
Preis zzgl. Versandkosten und inkl. gesetzl. MwSt. in Höhe von 19%
Dus die prijs is inclusief 19% btw en exclusief verzendkosten? Dan is het bij jesonline.de 19% goedkoper dan bij xxodd. Dat is wel de moeite waard.

Wat wel een nadeel is als je laptop kapot gaat (veel gedoe om op te sturen e.d). En hoe zit het met dode pixel garantie?

[ Voor 3% gewijzigd door Dlocks op 29-03-2007 11:17 ]

Verwijderd

Dat is zeker goedkoper!!! Ik weet niet naar welke jij hebt gekeken, maar die wat ik voor ogen heb bespaart me bijna 600 euri in vergelijking met de xxodd-variant.

Ik kon zo 1-2-3 niet het adres in Duitsland vinden, anders ging ik 'm zelf ophalen.

Verder ben ik nog steeds in afwachting op reply op mijn mail. Misschien duurt het zo lang, omdat ik in het engels heb geschreven (aangezien mijn duits nooit mijn moedertaal zal worden).

Wat betreft de pixelcheck, dit zal ik navragen zodra ze antwoord hebben gegeven op mijn eerste mail. Als ie kapot gaat is het natuurlijk wel ff minder als je het moet opsturen, of je moet een over-de-grens-pick-up-&-return-garantie kunnen pakken. :*)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2007 12:21 ]

Verwijderd

Topicstarter
Als je kijkt op: http://www.fetrade.de/ind...a34602b88c3d7259.41958048
dan vind je een NEXOC Osiris E703III Art.Nr.: NE OSE703-4 met een T7400 en nVidia G71UU Geforce Go 7950GTX, 512MB DDR3, 256bit, HDTV out voor 1799 euro.
De webshop zit in Munchen en dat is ook niet zo ver

Ik blijf erbij dat ik liever in Nederland koop

Verwijderd

Niet zo ver??? Ik weet niet waar jij woont, maar van mij uit is het toch wel zeker 7 uur rijden!!! :P

Mail terug ontvangen: ze kunnen niets aanpassen!:( (balen!!!!!)

Dan wordt het misschien toch nog de BTO!
Pagina: 1