Werkt dit systeem?

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

• Djoeri
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-01 11:25
Ik heb van het weekend een andere systeemkast met voeding gekregen van mijn neef, een Coolermaster kast met een Aopen 300W voeding (Zie onderstaande links) de kast is wat groter dan wat ik nu heb en een veel betere koeling (1x 12cm koeler in kast en 1x 8cm koeler)
Maar ik vraag mij af of dit met mijn systeem zal werken, het gaat mij voornamlijk om de voeding of deze gaat werken. Er zit nu een 400W voeding (merkloos goedkoop ding) in maar deze heeft af en toe nog wel eens problemen (connectoren voor drives te voeden werken niet goed) De Aopen voeding heeft wel veel meer aansluitingen (4 lijnen) erop zitten dan mijn 400W voeding(2 lijnen) , ik hoorde dat ie dan wel stabieler zou moeten zijn. Zie hier de Specs:

Asus P4P8X Moederbord (Onboard lan/sound/Usb 2.0/S-ATA)
Pentium 4 3,0 ghz 800mhz fsb 1mb cache S478 Prescott Processor
2X 1024 DDR400 MDT (kit) geheugen.(2048MB Totaal)
Maxtor diamondmax 80GB Hddisk IDE
Maxtor diamondmax 120GB Hddisk S-ATA
LG 52X Cd-romspeler
NEC ND2510-A Dvd brander
Geforce 4 ti4200 AGP 8x 128mb videokaart, dit wordt binnenkort vervangen door een ATI Radeon 9600 Pro/XT (weet nog niet zeker welke precies)

Alvast bedankt voor de hulp.

http://www.aopen.nl/products/power/AO300-12APN.htm

http://www.coolermaster-e...le=+CAC-T05+Centurion%205

http://www.asus.com/produ...=32&model=182&modelmenu=1

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 00:17

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Ja hoor, dat werkt.

Waarom test je het niet gewoon even zelf?

Rail Away!

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Ik zou het gewoon proberen, het ziet er naar uit dat het gaat werken. Videokaart is geen stroomslurper, de 9600 ook niet. Processor zal nog het meeste prik willen, maar ik zou verbaasd zijn als 300 watt niet voldoende is.

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

• NomadTitan
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-01 20:30
Dit topic heb je nodig
Welke voeding heb ik nodig? Deel 16

• Djoeri
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-01 11:25
Ik heb toch besloten om een Saphire Radeon X1950 XT 256 MB Agp te nemen ipv Ati Radeon 9600 pro. Maar nu is de aopen voeding toch aan de lage kant. Ik moet volgens div site's min. een 450W voeding hebben met op de 12v+ rail min 18Ampere hebben. Iemand nog een goeie tip voor een voeding, liefst wel een beetje betaalbaar, moet wel leuk blijven he ;)

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

ARME AOW’er

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Het is goed dat je even laat weten hoe het precies is afgelopen met het systeem, maar je vraag hoort inderdaad thuis in Welke voeding heb ik nodig? Deel 17. Neem daar dus even een kijkje :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.