Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 56 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.603 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139250

***GoT-Toto***

De tweede week van de toto is bekend. Deze week laat koploper Fresh_T zien dat hij niet zomaar wat blind geluk had met de toto van week 1. Hij is wederom de beste van deze week en omdat mede-koploper Kilverdo punten laat liggen is hij tevens ook in zijn eentje koploper.

De tussenstand na twee ronden:

Pos.NaamScoreAantal toto's
1
Fresh_T
12
2
2
Kilverdo
9
2
3
Ress
7
2
4
Brainpower
7
2
5
P_odan
6
2

***GoT-Toto***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat ik nu toch tegen kwam... Moet niet gekker worden zeg... :@
Hallo baas, goed je weer te spreken.

De spelers die ik deze week bekeken heb, voldoen niet aan onze eisen. Probeer het over een tijdje nog eens.
Ik zoek op Keeper met deze scout en heb dat halverwege de week veranderd... kan dat de rede zijn denken jullie?

Edit:

Vervolgens probeer ik mijn andere scout en krijg ik dit...
Terzake. De kandidaat van deze week is 15 jaar en heet Severijn van Vossen.

Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Keepen ongeveer waardeloos zijn. Volgens mij is deze speler twijfelachtig op het gebied van Keepen.

Geven we hem een contract, baas?
2 gegevens dus over zijn skills wat betreft keepen...

overigens heb ik nog nooit eerder van iemand anders iets gezien over informatie over de keeping skills van een speler... Zou het kunnen zijn dat als je 1 scout op willekeurige positie zet en de ander op keeper... dat de keeper-zoekende scout de ander licht beïnvloed?

[ Voor 70% gewijzigd door Anoniem: 139250 op 08-04-2007 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7533

ik had een 2,5* centrale def van 15! best goed dus al nu. kan ik die verkopen of ruilen?

1-3 beetje onterecht verloren vind ik. ieder een puntje was beter.

volgende bekerteam moet ook wel te doen zijn denk ik. ik ga mijn verlies pakken tegen een team in de compo(bmid, pic en counter) en dan vol de beker wedstrijd in met a mid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-06 03:56

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

En dat is 2 verloren...... bah..... wel 1 "doelstelling" gehaald, over de 150 hatstats :p Nou jah, volgende week dan maar winnen, moet dan toch echt mogelijk zijn.

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Anoniem: 7533 schreef op maandag 09 april 2007 @ 02:22:
ik had een 2,5* centrale def van 15! best goed dus al nu. kan ik die verkopen of ruilen?

volgende bekerteam moet ook wel te doen zijn denk ik. ik ga mijn verlies pakken tegen een team in de compo(bmid, pic en counter) en dan vol de beker wedstrijd in met a mid
Volgens mij kan dat pas na een seizoen. Ik heb ook een 3,5 ster centrale verdediger en een 4 sterren vleugelspeler (beiden 16). Ik denk dat ik mijn training voor de jeugd maar aanpas naar vleugels en passen.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:23
Anoniem: 7533 schreef op maandag 09 april 2007 @ 02:22:

Je bent je er toch wel bewust van dat jeugd-sterren niet gelijk zijn aan A-sterren he? :9

En je hebt trouwens volledig terecht verloren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZieMaar!
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:13

ZieMaar!

Moderator General Chat
Ik heb gister van iemand gewonnen, die sinds hij hattrick speelt,nog geen officiële wedstrijd verloren had. Lekker gevoel.

Volgende week mag ik weer tegen die verrekte tegenstander die mij vorig jaar promotie mis heeft laten lopen door in de VIIIe met een uitmuntend middenveld te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-06 01:26

Quintus

Eg wel! Dus....

Pewwy schreef op zondag 08 april 2007 @ 21:54:
3-3 gelijk, 200 hatstats tegen 150, zwaar genaaid naar mijn idee. Helaas. Dit seizoen is alweer voorbij. Sta nu al hopeloos achter op de nummer 1, die misschien eindelijk eens gaat promoveren nu :(
Kan ik niet meer dan beamen. 249 tegen 199 en dan 4-4 spelen. Balbezit wel 50/50
Gelijk mid, mijn def gelijk aan zijn aanval. Dan kun je wel zien dat mijn aanval veel beter was dan de def van dat AO team. (Formidabel tov waardeloos) Toch scoren we beiden 4x, lekker scheef dus. Barre pech dus weer.
Tsja wat doe je eraan. Aan de andere kant kheb nog nooit veel geluk gehad in V.

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Quintus schreef op maandag 09 april 2007 @ 11:03:
[...]

Kan ik niet meer dan beamen. 249 tegen 199 en dan 4-4 spelen. Balbezit wel 50/50
Gelijk mid, mijn def gelijk aan zijn aanval. Dan kun je wel zien dat mijn aanval veel beter was dan de def van dat AO team. (Formidabel tov waardeloos) Toch scoren we beiden 4x, lekker scheef dus. Barre pech dus weer.
Tsja wat doe je eraan. Aan de andere kant kheb nog nooit veel geluk gehad in V.
Ik huil met je mee. AO lijkt de way to go, maar ik ben bang om het zelf toe te passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215116

AO = ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

All Offensive, ofwel alle spelers aanvallend instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ah, dank je :). Dacht juist dat de nieuwe "hit" het middenveld was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Anoniem: 215116 schreef op maandag 09 april 2007 @ 12:32:
Ah, dank je :). Dacht juist dat de nieuwe "hit" het middenveld was?
Nieuw? Dat is het al 31 seizoenen hoor :9 Bovendien helpt dat ook zeker niet altijd (zie mijn wedstrijd hierboven).

Bij AO zet je meestal 3 verdedigers aanvallend (= boost voor middenveld), 1 vleugelspeler naar het midden (=boost voor middenveld), maar wel 2 middenvelder aanvallend (=boost voor aanval/vermindering middenveld). In principe hou je dan een hoger middenveld over dan normaal, een enorm zwakke verdediging en een vrij sterke aanval. Dat schijnt het goed te doen, veel van de teams die uit de X nu in III/IV zitten doen aan AO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ah... is proberen in friendly dan :). Thanks voor de uitleg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolluserectus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-04 15:01
2 middenvelder aanvallend (=boost voor aanval/vermindering
een middenvelder normaal/aanvallend/verdedigend beinvloedt je middenveldrating niet hoor..

Actions speak louder than words

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Nee, die haalt je def nog wat verder naar beneden

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Brainpower schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 11:29:
Overigens heb ik bij De Club ingesteld dat ik 20k per week investeer in mijn zaakwaarnemers:
Niveau zaakwaarnemers: uitstekend
Investering in zaakwaarnemers: 20 000 € / week

Echer dacht ik dat de term zaakwaarnemers voor de oude situatie gelden? Moet ik die investering nu stoppen ofzo? Pff wat een onduidelijkheid en problemen allemaal 8)7

Edit:
@ Kilverdo
Zou dat eigenlijk ook niet weten...Ik kan het me niet voorstellen aangezien de hoofdspelers na het seizoen een jaar ouder worden...dat zal hier denk ik ook het geval zijn...Maar je weet het nooit
Als je geen wekelijkse jeugdpull meer doet moet je dat stoppen. Ik denk dat de meeste nu wel om zijn naar het nieuwe systeem. Ik had de oude halverwege het vorige seizoen al gestopt.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
bolluserectus schreef op maandag 09 april 2007 @ 13:09:
[...]

een middenvelder normaal/aanvallend/verdedigend beinvloedt je middenveldrating niet hoor..
Wel toch? Nouja, goed, maakt ook niet uit :P
Zal het zondag eens gaan testen

[ Voor 15% gewijzigd door Joss op 09-04-2007 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-06 23:48

NiMu83

AFCA

Joss schreef op maandag 09 april 2007 @ 12:45:
[...]

Nieuw? Dat is het al 31 seizoenen hoor :9 Bovendien helpt dat ook zeker niet altijd (zie mijn wedstrijd hierboven).

Bij AO zet je meestal 3 verdedigers aanvallend (= boost voor middenveld), 1 vleugelspeler naar het midden (=boost voor middenveld), maar wel 2 middenvelder aanvallend (=boost voor aanval/vermindering middenveld). In principe hou je dan een hoger middenveld over dan normaal, een enorm zwakke verdediging en een vrij sterke aanval. Dat schijnt het goed te doen, veel van de teams die uit de X nu in III/IV zitten doen aan AO.
Maar daarbij moeten je verdedigers toch ook beschikken over positiespel en conditie?

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Brainpower schreef op maandag 09 april 2007 @ 14:54:
[...]

Maar daarbij moeten je verdedigers toch ook beschikken over positiespel en conditie?
De spelers op de vleugels niet zo zeer, de centrale verdediger(s) wel ja. Maar je ziet ook vaak dat die spelers maar 2/3 sterren halen, dus zo goed zijn ze meestal niet. Het lijkt er echter op dat ieder beetje helpt en de def vaak geen donder uit maakt. Kijk naar H2Opoloër zn laatste 6 wedstrijden ;)

Oproep / Aanvraag
Ik wil mijn buitenaards/matig spits te koop zetten om vanavond een speler te halen die ik al eerder op het oog had. Ik heb hiervoor echter nog wat geld nodig. Is er iemand die een openingsbod van 800/850k zou willen doen om mij te helpen? Buitenaards spitsen gaan er uit voor 1.2 tot 1.9M

[ Voor 23% gewijzigd door Joss op 09-04-2007 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-08-2023

TheKeeper

In 2 words: NO!

Joss schreef op maandag 09 april 2007 @ 12:45:
[...]

Middenveld en AO zijn zo seizoen 31 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:52

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Ik heb trouwens eergisteren voor het eerst sinds 18 november weer eens een wedstrijd gewonnen ...

19 weken lang enkel iedere wedstrijd verliezen was best wel frustrerend, maar die boze tijden lijken nu voorbij ... :)

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-08-2021
RM-rf schreef op maandag 09 april 2007 @ 15:37:
Ik heb trouwens eergisteren voor het eerst sinds 18 november weer eens een wedstrijd gewonnen ...

19 weken lang enkel iedere wedstrijd verliezen was best wel frustrerend, maar die boze tijden lijken nu voorbij ... :)
Zooo dat is een beste tijd dat je niks gewonnen hebt, al een halfjaar bijna :o. Zit/zat je dan in een zware competitie o.i.d.? Ik zou het zelf echt niet vol hebben gehouden :p

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Joss schreef op maandag 09 april 2007 @ 15:02:
[...]
Oproep / Aanvraag
Ik wil mijn buitenaards/matig spits te koop zetten om vanavond een speler te halen die ik al eerder op het oog had. Ik heb hiervoor echter nog wat geld nodig. Is er iemand die een openingsbod van 800/850k zou willen doen om mij te helpen? Buitenaards spitsen gaan er uit voor 1.2 tot 1.9M
Als ik het had..... net gisteren opdracht gegeven het stadion wat te vergroten.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Is inmiddels al gebeurd, maar bedankt in ieder geval ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Wat is een redelijke prijs om te vragen voor een clown met verder 0 TSI?

/edit: oh, daar schijnt een standaard prijs van 79500 voor te bestaan? Handig :)

[ Voor 36% gewijzigd door Captain Pervert op 09-04-2007 17:41 ]

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
79500 :? Oeps...dacht 59500 :D

[ Voor 63% gewijzigd door Pewwy op 09-04-2007 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13:59
Captain Pervert schreef op maandag 09 april 2007 @ 17:38:
Wat is een redelijke prijs om te vragen voor een clown met verder 0 TSI?

/edit: oh, daar schijnt een standaard prijs van 79500 voor te bestaan? Handig :)
dat krijg je er nooit meer voor. ik denk eigenlijk dat niemand nog iets betaalt voor een clown die niet kan meevoetballen.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Ik heb toch maar besloten om kwaliteit voorlopig in te leveren en flink te besparen op de lonen. Hennis (buitenaards spits) gaat eruit, haal er een wereldklasse/goed met formidabel SH voor terug. Hiermee bespaar ik 39k per week. Om het verlies in aanval op te vangen ga ik binnenkort weer een nieuwe vleugelspeler kopen, en waarschijnlijk met 2 aanvallende backs spelen.

Maar dat uitsparen van het loon komt me wel erg goed uit, want ik verloor op het moment 70k per 2 weken, nu maak ik dus net winst en dat is érg lang geleden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Joss schreef op maandag 09 april 2007 @ 18:32:
Ik heb toch maar besloten om kwaliteit voorlopig in te leveren en flink te besparen op de lonen. Hennis (buitenaards spits) gaat eruit, haal er een wereldklasse/goed met formidabel SH voor terug. Hiermee bespaar ik 39k per week. Om het verlies in aanval op te vangen ga ik binnenkort weer een nieuwe vleugelspeler kopen, en waarschijnlijk met 2 aanvallende backs spelen.

Maar dat uitsparen van het loon komt me wel erg goed uit, want ik verloor op het moment 70k per 2 weken, nu maak ik dus net winst en dat is érg lang geleden :P
Is dat zonder bekerinkomsten? Want je hebt nu ook zo'n 30k uit bekerinkomsten gehaald :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Marzman schreef op maandag 09 april 2007 @ 18:54:
[...]

Is dat zonder bekerinkomsten? Want je hebt nu ook zo'n 30k uit bekerinkomsten gehaald :)
Zonder bekerinkomsten ja, had de berekening van deze week als voorbeeld genomen.

Edit: Bovendien gaat er over 2 weken nog een def. uit die 30k per week verdient. Voor hem in de plaats ga ik skiltraden en mn defsratings zullen flink inzakken. Ik denk echter dat ik dat ga "opvangen" door ArbeidsOngeschikt te spelen.

[ Voor 29% gewijzigd door Joss op 09-04-2007 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149589

een vriend van me heeft een spits van 4 sterren voor hoeveel staat dat gelijk in echte sterren?

Hotze Purvis, 55 jaar

Zoekt naar een 'middenvelder' in Nederland (in Rotterdam)
Je belde 3 dag(en), 9 uur en 40 minuten geleden voor het laatst met Hotze.

Bel Verander Ontsla!

moet ik al gaan bellen of moet ik nog eentijdje wachten omdat hij nog maar 3 dagen en 10 uur bezig is met zoeken?

[ Voor 61% gewijzigd door Anoniem: 149589 op 09-04-2007 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Anoniem: 149589 schreef op maandag 09 april 2007 @ 19:19:
een vriend van me heeft een spits van 4 sterren voor hoeveel staat dat gelijk in echte sterren?

Hotze Purvis, 55 jaar

Zoekt naar een 'middenvelder' in Nederland (in Rotterdam)
Je belde 3 dag(en), 9 uur en 40 minuten geleden voor het laatst met Hotze.

Bel Verander Ontsla!

moet ik al gaan bellen of moet ik nog eentijdje wachten omdat hij nog maar 3 dagen en 10 uur bezig is met zoeken?
1. Dat weet niemand

2. Gewoon bellen, tijd van zoeken maakt niet uit, het blijft eenzelfde loterij als met het oude jeugdpull systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CookiePower
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:48

CookiePower

Heeft iemand mijn bal gezien?

Vandaag maar eens met mijn scouts gebeld. Ik kreeg de volgende speler aangeboden:

Hoor eens, Wout Hoveling is 16 jaar oud en ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben.

Volgens mij is deze speler klasse op het gebied van Keepen. Zijn overall vaardigheden zijn slecht. Dus wellicht is hij wat voor ons.

Wat vind je ervan, geven we hem een kans?

Heb hem maar genomen, hoewel ik geen idee heb wat klasse eigenlijk betekent. Hoef ik in ieder geval niet uit te zoeken welke speler een beetje kan keepen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
CookiePower schreef op maandag 09 april 2007 @ 19:33:
Vandaag maar eens met mijn scouts gebeld. Ik kreeg de volgende speler aangeboden:

Hoor eens, Wout Hoveling is 16 jaar oud en ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben.

Volgens mij is deze speler klasse op het gebied van Keepen. Zijn overall vaardigheden zijn slecht. Dus wellicht is hij wat voor ons.

Wat vind je ervan, geven we hem een kans?

Heb hem maar genomen, hoewel ik geen idee heb wat klasse eigenlijk betekent. Hoef ik in ieder geval niet uit te zoeken welke speler een beetje kan keepen. ;)
Klasse lijkt overeen te komen met matig/redelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CookiePower
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:48

CookiePower

Heeft iemand mijn bal gezien?

Joss schreef op maandag 09 april 2007 @ 19:37:
[...]

Klasse lijkt overeen te komen met matig/redelijk.
Ah, dan is het wellicht een idee om te trainen op keepen, om de jeugdopleiding op korte termijn rendabel te maken. Een 17-jarige speler met goed keepen, moet toch een paar ton op kunnen leveren. Hij is al 16 ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
CookiePower schreef op maandag 09 april 2007 @ 19:43:
[...]

Ah, dan is het wellicht een idee om te trainen op keepen, om de jeugdopleiding op korte termijn rendabel te maken. Een 17-jarige speler met goed keepen, moet toch een paar ton op kunnen leveren. Hij is al 16 ...
Wat is korte termijn? Je moet die speler dan minstens 16 weken trainen voordat je hem mag promoveren. Keepen trainen in de jeugdopleiding lijkt heel erg niet rendabel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Joss schreef op maandag 09 april 2007 @ 19:48:
[...]

Wat is korte termijn? Je moet die speler dan minstens 16 weken trainen voordat je hem mag promoveren. Keepen trainen in de jeugdopleiding lijkt heel erg niet rendabel...
Keepen trainen lijkt me inderdaad geen goed idee voor je jeugdopleiding. Je traint er maar 2 keepers mee maximaal en levert misschien dan wel wat op op de korte termijn maar middenveld trainen lijkt me beter. Zo krijg je beter middenveld --> meer kansen en daardoor win je uiteindelijk meer. En het levert meer op doordat je er veeel meer mee kan trainen.

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Infinitytron schreef op maandag 09 april 2007 @ 21:03:
[...]

Keepen trainen lijkt me inderdaad geen goed idee voor je jeugdopleiding. Je traint er maar 2 keepers mee maximaal en levert misschien dan wel wat op op de korte termijn maar middenveld trainen lijkt me beter. Zo krijg je beter middenveld --> meer kansen en daardoor win je uiteindelijk meer. En het levert meer op doordat je er veeel meer mee kan trainen.
Verdedigen is beter hoor ;) Daar kan je 5 man 100% mee trainen :)
Het is maar waar je voor kiest: spelers opleiding zodat je ze zelf verder kan trainen, of spelers opleiden om meteen te verkopen.

Edit: En nu niet gaan zeggen dat SH of conditie of passen beter is :9

[ Voor 15% gewijzigd door Joss op 09-04-2007 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Ja het is inderdaad waar je voor kiest. Snel geld proberen te maken of gewoon een goede versterking door te trainen.

Maar waarom is verdedigen beter dan, en waarom 100% doordat je dan 5-3-2 speelt zodat je 5 CV's hebt? :s. Ik vat dit ff niet :p

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Infinitytron schreef op maandag 09 april 2007 @ 22:03:
Ja het is inderdaad waar je voor kiest. Snel geld proberen te maken of gewoon een goede versterking door te trainen.

Maar waarom is verdedigen beter dan, en waarom 100% doordat je dan 5-3-2 speelt zodat je 5 CV's hebt? :s. Ik vat dit ff niet :p
Wingbacks trainen ook 100% verdedigen mee. Bij positiespel trainen de vleugelspelers maar voor 50% mee.
(je kan dus 5-3-2/5-4-1 met 3CV's en 2WB's 100% trainen)

[ Voor 5% gewijzigd door Joss op 09-04-2007 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Joss schreef op maandag 09 april 2007 @ 22:04:
[...]

Wingbacks trainen ook 100% verdedigen mee. Bij positiespel trainen de vleugelspelers maar voor 50% mee.
(je kan dus 5-3-2/5-4-1 met 3CV's en 2WB's 100% trainen)
Ooh ja, nou ik heb nu wel goede verdedigers en zijn nog iets te oud om echt goed door te trainen. Positiespel is voor mij de nummer 1 (A) :p Ik ga voor de eerste plek ;)

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
We hadden het over de jeugdopleiding hoor :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:52

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Infinitytron schreef op maandag 09 april 2007 @ 16:19:
[...]

Zooo dat is een beste tijd dat je niks gewonnen hebt, al een halfjaar bijna :o. Zit/zat je dan in een zware competitie o.i.d.? Ik zou het zelf echt niet vol hebben gehouden :p
nee, ik was eigenlijk nog niet zo lang bezig (netaan 7 weken, een halve competitie) en haalde toen een voortijdige promotie... en kwam vervolgens in gewoon een 'normale' ietwat sterke competitie terecht met teams die allemaal minimaal 4 maal sterker waren dan ik was ... dat was dus 14 maal flink verliezen en enkel moeten bouwen aan de toekomst ...

kennelijk heb ik dat verder wel goed gedaan, want in de competitie waar ik nu naartoe ben gedegradeerd ben ik weer eigenlijk een van de sterkste teams...
vorige week wel zeer terughoudende gespeeld en met een PIC had ik alhoewel sterkere AH-stats een netaan verlies tegen mn tegenstander maar dat was ook ingepland... ik wil niet direkt weer terug, maar heb de tijd in een lagere divisie keihard nodig om datgene op te bouwen dat ik nu absoluut mis, ik heb nauwelijks fans en haal dus geen bezoek naar mn stadion ... die fans krijg je enkel door langere tijd successen te boeken.

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:53
Gisteren een nipte 2-1 thuisoverwinning geboekt. Per ongeluk normaal gespeeld. :( Wel 270 tegen 205 hatstats, dus wel terecht gewonnen, maar had dus eigenlijk moeten PIC'en (was de bedoeling).

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26445

Sandyman538 schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 00:07:
Gisteren een nipte 2-1 thuisoverwinning geboekt. Per ongeluk normaal gespeeld. :( Wel 270 tegen 205 hatstats, dus wel terecht gewonnen, maar had dus eigenlijk moeten PIC'en (was de bedoeling).
Speel jij op maandag :P

Ik sta nog steeds gedeeld 1e maar goed moet de sterkste 2 nog krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 194437

Zondag met 3-3 gelijkgespeeld uit bij een van de concurrenten opnieuw niet terecht het wordt een vermoeiend verhaal. Hij zit al 3 seizoenen bij me in de competitie en ik ben al 3 seizoenen sterker maar verlies nogal vaak van hem nu had hij alleen een gelijk middenveld en dat was het mijn aanval en mijn verdediging waren veel sterker. Maar goed volgende week weer piccen tegen een degradatiekandidaat heb wel 2 walkovers in de compo das wel jammer maar ja....ik heb nog steeds goede hoop op promotie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
1-4 verloren :'( Had speciaal mijn def omhoog gekrikt maar hield het slechts tot de 75ste minuut vol :(

Beetje jammer vond ik wel maarja.

A.s. zondag een WO en daarna een counter team. Ik verlies daar standaard van van counter teams dus dat is helemaal ...

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb zondag met wederom een beter middenveld verloren... Dit keer was het wel heel close dus valt nog mee (zijn zwak zeer hoog tegen mijn matig heel laag). Ik had wel ruim 60% balbezit en ben met 5-1 afgeslacht... Maar zijn hatstats waren weer veel hoger (175 tegenover mijn 140).

Sta nu al kansloos onderaan en hoop maar dat ik nog genoeg punten kan pakken om me te gaan handhaven want degradatie terug naar de VIII zie ik niet zitten. Krijg ik weer zo'n saai seizoen waar je alles makkelijk wint. Mijn doelstelling van 15 winstpunten wordt nog een hele klus...

Gelukkig sta ik nog gedeelt eerste in de GoT II.1. Dan moet ik me daar maar even op focussen :P. WE GAAN VOOR DE TITEL!

/edit: Eredivisie Here we come!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik denk dat je je wel moet kunnen handhaven in je divisie, als je geld hebt zou ik proberen mn aanval te versterken want die moet de kansen wel af kunnen maken die je met een beter middenveld creeërt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:14

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Zo, HvP is weer terug op aarde na een zwaar weekendje met te veel drank.
In de competitie verloren. Vergeten de toto in te vullen. Jammer dus weer..

En nu op naar de derde ronde van de beker, moet mogelijk zijn ;)
Hier nog spannende zaken?

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Hehe dat is jammer van de competitie en van de Toto. Maar er zijn geen spannende dingen gebeurd hoor voor zover ik weet ;).

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 194437 schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 13:45:
Ik denk dat je je wel moet kunnen handhaven in je divisie, als je geld hebt zou ik proberen mn aanval te versterken want die moet de kansen wel af kunnen maken die je met een beter middenveld creeërt.
Dat is het probleem juist... ben mijn stadion met 10k extra plaatsen aan het uitbreiden... van 15500 naar 25500.... geld is beetje op :p

/edit: Is al klaar (sinds vanmorgen)

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 139250 op 10-04-2007 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

***GoT-Toto***

Ja hoor daar zijn we weer. We gaan alweer voor ronde 3. Hij staat erop!!

Surf dus snel naar http://gottrick.bitxs.com en vul die toto in!!

Met ditmaal:

F.C. Flower Power, FC Jacks, Fresh Kickers (huidige toto-leider), Hoog Boys, Junior Stars, SC Capelle en Sheepproductions

***GoT-Toto***

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 139250 op 10-04-2007 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Hmm, moet ik nu morgen ik de beker met 4 of 5 verdedigers gaan spelen :? De kans op de vierde ronde is niet eerder zo groot geweest, maar mijn mid gaat minstens redelijk (laag) worden. Hij haalt nooit hoger dan zwak, maar heeft wel een dikke aanval... Issues weer dit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Pewwy schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 19:34:
Hmm, moet ik nu morgen ik de beker met 4 of 5 verdedigers gaan spelen :? De kans op de vierde ronde is niet eerder zo groot geweest, maar mijn mid gaat minstens redelijk (laag) worden. Hij haalt nooit hoger dan zwak, maar heeft wel een dikke aanval... Issues weer dit :P
Aangezien hij een formidabele aanval haalt en jij een goed/uitstekende verdediging met 4 verdedigers zou ik toch voor ene 5e gaan. Of je moet het op het middenveld winnen en zo meer kansen creeren en af maken dna hem, dan ben je ook klaar :)

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Infinitytron schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 20:26:
[...]

Aangezien hij een formidabele aanval haalt en jij een goed/uitstekende verdediging met 4 verdedigers zou ik toch voor ene 5e gaan. Of je moet het op het middenveld winnen en zo meer kansen creeren en af maken dna hem, dan ben je ook klaar :)
Afmaken die hap Pew. ;)

Ik ga morgen lekker een vriendschappelijk potje spelen tegen een competitiegenoot van vorig seizoen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Infinitytron schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 20:26:
[...]

Ik heb dit seizoen nog niet met mijn optimale verdediging gespeeld door een blessure van mijn keeper en het opstellen van mijn b-team afgelopen zondag ;) Waarschijnlijk haal ik uitmuntend/briljant verdedigen met 5 defs :) Anyway, ik probeer het met 5 defs om ze allemaal te laten trainen. Zit het mee dan scoor ik dubbelop, anders is het dikke vette pech.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Pewwy schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 21:50:
[...]

Ik heb dit seizoen nog niet met mijn optimale verdediging gespeeld door een blessure van mijn keeper en het opstellen van mijn b-team afgelopen zondag ;) Waarschijnlijk haal ik uitmuntend/briljant verdedigen met 5 defs :) Anyway, ik probeer het met 5 defs om ze allemaal te laten trainen. Zit het mee dan scoor ik dubbelop, anders is het dikke vette pech.
Als hij een zwak mid haalt en jij redelijk dan zou ik gewoon met 4 verdedigers gaan spelen anders zakt je middenveld wel erg in met maar 3 mids...

Overigens traint je opponent spitsen en zal dus met zn trainees aantreden...dus ik verwacht ook niet dat zijn aanval zo sterk wordt...

[ Voor 10% gewijzigd door NiMu83 op 11-04-2007 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-05 15:32
Woei mijn nieuwe winger:

Trygve Thorvaldsen
TSI = 42 780, 21 jaar, goed in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een matig leider

[Snel]

Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: buitenaards Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht

Werd 100k duurder dan ik gewild had, maar ik ben er erg blij mee! :)

Leuk om te zien dat mijn wedstrijd voor de toto gebruikt wordt, ben benieuwd hoe men mijn team inschat. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Sja van zo'n speler kan ik tot nu toe alleen maar dromen :p. Maar dat is een goede aanwinst voor je team ;). Ik moet ook wat spelers dumpen en nieuwe jonkies kopen :)

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

B tje baggere conditie als je het mij vraagt, of train je tijdelijk conditie?

Mijn tijdelijke conditietraining werpt zijn vruchten 2 spelers weer verkocht met netto 80k en 160 winst in 3 weken. Met nog een stuk of 5 te verkopen. Ben er niet ontevreden mee.

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

vanavond weer bekerronde 3 alweer! alltime record ;) moet wel lukken gok ik. iedereen succes!

[edit]

maak me een tikkie zorgen over mijn mid rating. speel voor de zekerheid maar met mijn beste mid erbij dus dat is 1 trainingsplek minder. maarja dat is het me wel waard.vroeger verdiende je gem. 40k per trainee per week en nu mag je blij zijn met 20 dus als je dat afzet tegen extra bekerinkomsten sta je op winst + de exp + de ts stijging + de eer ;)

[ Voor 66% gewijzigd door Anoniem: 7533 op 11-04-2007 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Eer :9
Ik ben benieuwd, verwacht eerlijk gezegd niet dat ik door ga. Moet weer eens counteren en die gozert speelt met zn A-team. Doe in ieder geval wel mijn best :9

Iedereen succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ach en dan ben je alvast klaar voor het begin van de GoT-cup ;)

Iedereen succes straks *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik ga denk ik, als ik doorga in de beker, pic en counter doen in de compo. ik pak die gast toch niet(degradant uit de IV) en dan speel ik met zeer hoge ts en a-mid de beker. dan moet ik echt wel nog een rondje verder komen dan haal ik easy 250 hatstats

eerst vanavond afwachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Anoniem: 26445 schreef op woensdag 11 april 2007 @ 16:09:
Ach en dan ben je alvast klaar voor het begin van de GoT-cup ;)

Iedereen succes straks *O*
Ik ga dit seizoen weer vlaggetjes binnenslepen, geen GoTcup denk :X
* Joss moet op de centjes letten

[ Voor 5% gewijzigd door Joss op 11-04-2007 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

alsof je met vlaggetjes pakken iets verdiend. als je het van die paar k moet hebben kan je beter een eind eraan maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Anoniem: 7533 schreef op woensdag 11 april 2007 @ 16:17:
alsof je met vlaggetjes pakken iets verdiend. als je het van die paar k moet hebben kan je beter een eind eraan maken :)
Nogal veel verdienen ja, gemiddeld 20k per wedstrijd. Is toch al 13k meer dan voor een gewone friendly. Ik heb het dan uiteraard over ontvang-vlaggetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Anoniem: 7533 schreef op woensdag 11 april 2007 @ 16:10:
ik ga denk ik, als ik doorga in de beker, pic en counter doen in de compo. ik pak die gast toch niet(degradant uit de IV) en dan speel ik met zeer hoge ts en a-mid de beker. dan moet ik echt wel nog een rondje verder komen dan haal ik easy 250 hatstats

eerst vanavond afwachten...
Ik zeg, alle wedstrijden piccen...Haal je een iets hogere rating mee dan wanneer je normaal speelt met bedaard ts.

Althans zo doe ik het iig :) En soms een keer normaal als je net iets beter moet presteren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Pff, 0-1 achter al meteen,

Maar ik ben in goed gezelschap, met heintje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135680

pff, 0-1 voor al meteen

:D

edit: altijd leuk pressing tegen als je conditie traint :p

[ Voor 50% gewijzigd door Anoniem: 135680 op 11-04-2007 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Joss schreef op woensdag 11 april 2007 @ 16:23:
[...]

Nogal veel verdienen ja, gemiddeld 20k per wedstrijd. Is toch al 13k meer dan voor een gewone friendly. Ik heb het dan uiteraard over ontvang-vlaggetjes
Mis ik iets? sinds wanneer krijg je geld voor een vlaggetje? Je moet juist 6k voor je vliegtuigtickets neerleggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:56

odan

The dark side is within all!

je haalt inprincipe ook vlaggetjes als anderen bij jou komen en dat is vaak wel een flink bedrag wat je daarvoor krijgt.

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Joss schreef op woensdag 11 april 2007 @ 17:10:
Pff, 0-1 achter al meteen,

Maar ik ben in goed gezelschap, met heintje :P
hoezo die staat 0-2 achter :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

odan schreef op woensdag 11 april 2007 @ 17:26:
je haalt inprincipe ook vlaggetjes als anderen bij jou komen en dat is vaak wel een flink bedrag wat je daarvoor krijgt.
Je krijgt geld wanneer je een internationale wedstrijd thuisspeelt? nog nooit van gehoord... Overigens krijg je daar niet echt een vlaggetje voor... Vlaggetjes zijn voor de landen waarin je gespeeld hebt. Niet dat landen waartegen je gespeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139250 schreef op woensdag 11 april 2007 @ 17:28:
[...]

Je krijgt geld wanneer je een internationale wedstrijd thuisspeelt? nog nooit van gehoord... Overigens krijg je daar niet echt een vlaggetje voor... Vlaggetjes zijn voor de landen waarin je gespeeld hebt. Niet dat landen waartegen je gespeeld
Kijk maar eens bij je vlaggetjes. Die zijn echt opgesplitst in landen die je hebt bezocht en die je hebt ontvangen. Verder gaat het hier gewoon om dat een inernationale wedstrijd gewoon meer opleverd dan een nationale wedstrijd vriendschappelijk gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Anoniem: 139250 schreef op woensdag 11 april 2007 @ 17:28:
[...]

Is toch al ruim 2 seizoenen dat je vlaggetjes voor vanalles krijgt (supporters uit verschillende landen, spelers uit verschillende landen en ook het ontvangen van een buitenlands team).
Je krijgt er natuurlijk niet echt geld voor, maar er komen véél meer toeschouwers dan een binnenlandse friendly. Bovendien hoeft het ontvangende team geen reiskosten te betalen natuurlijk. Zodoende verdien ik best veel aan het binnenhalen van buitenlandse clubs en het is weer wat tijd-doding om elk vlaggetje te pakken te krijgen (alhoewel dat nooit zal gaan lukken).

Edit: Damn, 43% balbezit :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135680

ik weet niet waar jij kijt maar bij mij staat er toch echt 2-1 8)7

btw, 0-2 voor :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:14

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Hier 6-0 voor... ;)
Lekker hoor.

Nu maar hopen op de eerste thuiswedstrijd volgende week.

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

1-2 :( met 57% bb tegen. papa voelt een mots aankomen want hij haalt helemaal geen goeie ratings. hij mag helemaal niet door mijn def heen komen.

ik buk wel weer even met een potje tijgelbalsem in de aanslag

bah ik kijk ook niet eens. ik log over een uur wel in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sta 0-0 in mijn oefenwedstrijd... weinig actie... allebei 1 kans gehad en 49% bbzit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik sta WEER 0-1 achter terwijl ik 70% balbezit heb... zucht :(. (en nee het is niet mijn aanval, das juist et beste in mn team)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

0-1 voor en zoals verwacht moest mijn SH keeper het doen tegen dit "Defense briljant en de rest bagger' team. Nu hopen dat hij geen mazzelgoal maakt en ik er een 2e injas....:P

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Anoniem: 7533 schreef op woensdag 11 april 2007 @ 18:00:
1-2 :( met 57% bb tegen. papa voelt een mots aankomen want hij haalt helemaal geen goeie ratings. hij mag helemaal niet door mijn def heen komen.

ik buk wel weer even met een potje tijgelbalsem in de aanslag

bah ik kijk ook niet eens. ik log over een uur wel in
4-1 achter bedoel je? :X Daar gaat je extra inkomsten-afweging :/

ik sta nog steeds 1-0 achter, wacht ook nog op die ene counter van mij :9
edit: en de counter gemist... klote
edit2: nep-geenstijlert H3!N :9

edit3: Woohoo, mn nieuwe "aanwinst" scoort de 1-1 :) 10minutes to go
edit4: Damn, mn meest potentiele verdediger eraf met een "zware knieblessure" :( Ik huur de 10 dokters maar weer in :(

[ Voor 26% gewijzigd door Joss op 11-04-2007 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik kijk niet eens meer. ik begin weer zware agressie moods te krijgen. die gast haalt echt kut ratings.

nouja dan maar lekker in de compo pielen. krijg ook allemaal maar ongezien de tyfus ook met die beker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
GATVERDAMME!

Ik kom op 1-1, wordt mn meest potentiele verdediger ooit eraf geschopt (+3)... Kom ik vervolgens ook nog eens 2-1 achter en wordt mn aanvaller (+3) van de 1-1 (die ik liet spelen omdat ik hem net gekocht heb) deraf geschopt waardoor ik zondag niks heb. ^#@%#^@!

Om vervolgens ook nog de 3-1 te incasseren. Leuke 3 minuten zo, !!!

[ Voor 27% gewijzigd door Joss op 11-04-2007 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Goed... tweede helft 75% balbezit, eerste helft 64%... 0-2 verloren. Wat een gelul :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Als ik alles zo lees is de derde ronde van de beker een ronde die je wilt vermijden...... :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Dat is ook beter ja, heb slechts met 0-1 gewonnen door een penalty in de 5e minuut, terwijl er toch zeker 40stats tussen de beide teams zaten. Maar goed we zijn weer door, nu hopen op een thuiswedstrijd......

@ Joss

De engine moet ook meestal dezelfden hebben :'(

[ Voor 17% gewijzigd door Quintus op 11-04-2007 19:36 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

4-1 beetje geflatteerd maar opzich niet helemaal onterecht. achja nadeel van mid trainen is altijd kort bekeren...

TS = PoE ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Anoniem: 7533 schreef op woensdag 11 april 2007 @ 20:18:
4-1 beetje geflatteerd maar opzich niet helemaal onterecht. achja nadeel van mid trainen is altijd kort bekeren...

TS = PoE ;)
WHAHAHAHA? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik ga geen 6 weken 3 trainees training opofferen om te bekeren. een keertje een speler om een ronde verder te komen kan maar trainen blijft je inkomen. je b-mids moeten ook spelen en die zijn slecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Mijn lach blijft staan :9
Het nadeel van mids trainen, grapjas :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Anoniem: 7533 schreef op woensdag 11 april 2007 @ 20:18:

TS = PoE ;)
3-0 met PIC, volgende week wordt lastig. TS voor het eerst ooit op PoE :) Kleine smet op de wedstrijd is +4 voor een best goede verdediger en de eerste 2 gele kaarten van het seizoen. Maar ik klaag niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Hmmz ronde 4 doorkomen gaat al lastiger worden met een AO team. Zal misschien zelfs wel eens normaal moeten gaan spelen om te winnen. Dilemma: normaal spelen en dan groter risico op thuismatch, of piccen met groter risico om eruit te vliegen. Lastig weer.

Morgen eerst het jeugdteam van Hoedje maar eens inmaken

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:53
Hier met PIC 1-3 gewonnen, jeeeh. Ronde 5 is ook nog wel haalbaar. Kijken wat we daarna krijgen ;)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgrovert
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19:37
Ronde 3 in de beker was nogal kansloos. 9 - 0 verloren :(. Ik had wel verwacht niet verder te komen, maar niet met die cijfers. Had mijn B elftal opgesteld, echter niet verwacht dat de afloop zo dramatisch zou zijn. Met 30% balbezit geen enekele kans gehad.

Lost In Music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

iedereen die door is gefeliciteerd en iedereen die eruit ligt see ya in de GoT cup :D
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.