Gegroet mede tweakers,
Een tijd geleden zat ik Battlefield 2 te spelen en ik begon me te irriteren aan mijn graphics, dus wil ik een nieuwe video kaart kopen.
Alleen ik ben op dit moment een beedje de draad kwijt met al die kaarten.
De volgende spec. is me comp:
Proc: AMD 3000+
Mobo: Asus K8N-E Deluxe
Geheugen: 1024MB
Vid: 6800 v9999/td ( draaiend op 375 en 800, Met fatality cooler)
Ik speel battlefield 2 qua graphics om gemiddeld met Terrein details op laag 1024*768.
Maar het geval is dus dat ik me graphics mooier wil ( ook voor andere games zoals F.E.A.R. etc.)
Nou vraag ik jullie: wat adviseren jullie mij?
Ik had me oog laten vallen op de Club3D GeForce 7600 GT, alleen nu lees ik met regelmaat dat club3d niet echt supaah is.
Kosten mogen rond 150 zitten.
Ik hoop dat jullie mij kunne helpen, want eerlijk gezegt, kom ik er niet echt uit met al die kaarten
Groet jeroen
Een tijd geleden zat ik Battlefield 2 te spelen en ik begon me te irriteren aan mijn graphics, dus wil ik een nieuwe video kaart kopen.
Alleen ik ben op dit moment een beedje de draad kwijt met al die kaarten.
De volgende spec. is me comp:
Proc: AMD 3000+
Mobo: Asus K8N-E Deluxe
Geheugen: 1024MB
Vid: 6800 v9999/td ( draaiend op 375 en 800, Met fatality cooler)
Ik speel battlefield 2 qua graphics om gemiddeld met Terrein details op laag 1024*768.
Maar het geval is dus dat ik me graphics mooier wil ( ook voor andere games zoals F.E.A.R. etc.)
Nou vraag ik jullie: wat adviseren jullie mij?
Ik had me oog laten vallen op de Club3D GeForce 7600 GT, alleen nu lees ik met regelmaat dat club3d niet echt supaah is.
Kosten mogen rond 150 zitten.
Ik hoop dat jullie mij kunne helpen, want eerlijk gezegt, kom ik er niet echt uit met al die kaarten
Groet jeroen
Als dat jasje van jouw beschadigd is en je wilt er wat aan doen....