Toon posts:

Canon 400d

Pagina: 1
Acties:
  • 283 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Nou ik heb hem eindelijk gekocht de 400D maar ik ondervind nu dat er een rammel in de body zit, is dit normaal of niet? wat is dat dan?
En als geheugenkaart heb ik Sandisk Ultra II genomen, goed genoeg?
Ow ja waar maken jullie altijd je lens mee schoon, brillendoekje of zo? want ik heb er nu al een druppel op :(

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2007 17:23 ]

• Wortelsoep
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Zulke kleine vragen passen beter in Canon EOS 400D 10,1MP dSLR

• ThomasW
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 25-01 19:06
de rammel is het sensor ding die kijkt naar de stand van de camera (portret/landscape)

• baquelappe
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-09-2025
ThomasW schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 17:27:
de rammel is het sensor ding die kijkt naar de stand van de camera (portret/landscape)
Helaas, het is het beugeltje van je flitser. Iedereen zijn Rebel rammelt dus.

• Het Fantoom
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22:16
Je verandert wel snel van gedachte. :)
Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 02:36:
Nou na heel lang na denken tot in de late uurtjes heb ik besloten GEEN fotocamera meer te kopen...
Nu heb ik miss wel wat mindere fotos maar kan wel filmen EN fotos maken met 3ccd technologie.
En ik zie het ook niet zo zitten om een filmcamera EN fotocamera mee te slepen op uitstapjes/vakanties...
Kan ik trouwens iedereen aanraden, de Panasonic NV-GS320!
Iedereen toch heel erg bedankt voor jullie hulp, in de toekomst zal ik er nog steeds wat aan hebben want de dSLR komt er nog wel over een tijd ;)

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-01 11:54

YellowCube

Wait...what?

stel je vragen over de 400D zelf in Canon EOS 400D 10,1MP dSLR
geheugenkaartvragen kun je stellen in: [Geheugen] Verschillen A-merken en overige merken?
en over het schoonmaken van je lens: Het grote Canonmount-objectieven-topic V6.0

en een beetje meer eigen inzet mag ook wel.

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.