Oké bedankt, Ik las net dat het niet aan de processor ligt maar meer aan de drivers, misschien komt ooit een update met goeie drivers tot die tijd neem ik wel een 2GB kaart.
Voor geïnteresseerde, ik heb een actieve houder gekocht voor M700. Ik heb het gisteren ontvangen en het zit er robuust en stevig uit, ppc kan ook horizontaal gedraaid worden. Nu moet ik nog de M700 zelf ontvangen
Ik heb bij pdashop.nl gekocht en prijs is best gunstig voor een actieve houder, namelijk 35€
Direct link naar de houder: ADAPT Active Car Holder E-TEN M700
Foto:

Het gaat bij mij deze vervangen:

Ik heb bij pdashop.nl gekocht en prijs is best gunstig voor een actieve houder, namelijk 35€
Direct link naar de houder: ADAPT Active Car Holder E-TEN M700
Foto:

Het gaat bij mij deze vervangen:

EUU_M700_NLD_R01_052_0436_MOT1114_WM6
heb bovenstaande gedownload op de e-ten site , is dit nu een nederlandse versie omdat de site aangaf dat die er maar in 3 talen was engels duits en nogwat.
maar ik zie in deze rom nld staan,wie heeft hier ervaring mee?
heb bovenstaande gedownload op de e-ten site , is dit nu een nederlandse versie omdat de site aangaf dat die er maar in 3 talen was engels duits en nogwat.
maar ik zie in deze rom nld staan,wie heeft hier ervaring mee?
Ja is de nederlandse versie en draait perfect.
ok bedankt, zijn er meer met een m700 die last hebben van een onstabiele pop3 verbinding en het soms spontaan uitvallen van de telefoon zodat je niet gebeld en bellen kan alleen weer na een reset?
[ Voor 90% gewijzigd door tiemichel op 03-09-2007 19:22 ]
Verwijderd
Mijn M700 valt de laatste tijd spontaan uit en vervolgens brandt alleen het blauwe lichtje rond de 'navigation button' nog. Standby on of off doet niets meer, soft reset doet het niet. Het enige dat nog mogelijk is, is de batterij eruit halen.
Heeft nog iemand dit probleem? En zo ja.......heb je er een oplossing voor?
ik ken dit, en vooral als de batterij beneden de 30-40% is.
als je daarna de batterij weer oplaadt, doet ie het weer perfect.
ik heb een ander probleen (zucht), mijn backlight gaat niet volledig uit.
je kunt natuurlijk instellen dat hij na een minuut uitgaat enzo.
je hebt normaal gesproken het grote licht, en een minuut ofzo gaat het licht zachter.
daarna zou het licht toch volledig uit moeten gaan?
doet ie bij mij niet en dan is de batterij heel snel leeg.
iemand bekend met het probleem en een andere oplossing dan een hard reset?
je hebt normaal gesproken het grote licht, en een minuut ofzo gaat het licht zachter.
Hiervoor een qtek9100 gehad die was echt beter ,kijk nog even aan als er een oplossing komt anders stuur ik hem terugpetervdmaas schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 18:34:
Verwijderd
Hallo,
Zijn er mensen die het hoesje niet gebruiken?
Ik zou er graag weer één willen hebben!
Groet,
Fc Pipo
Zijn er mensen die het hoesje niet gebruiken?

Ik zou er graag weer één willen hebben!
Groet,
Fc Pipo
Dat hoesje heb ik meteen weggegooid nadat de magneet van het hoesje al twee bankpassen het leven gekost heeft.
Voor batterij meter en zo maar verdwijnen van POP3 instellingen na een softreset heeft Eten een patch. Patch kan je downloaden op www.etencorp.com
Ik had eerste paar dagen ook zelfde probleem als jullie met uitvallen van M700 sinds deze patch heb ik geen last meer van, je ziet in iedere geval juiste stand van de batterij.
Hier een direct link naar de patch, als het niet werkt dan moet je toch lid worden op de website:
Eten patch voor batterij en POP3 issues
Ik had eerste paar dagen ook zelfde probleem als jullie met uitvallen van M700 sinds deze patch heb ik geen last meer van, je ziet in iedere geval juiste stand van de batterij.
Hier een direct link naar de patch, als het niet werkt dan moet je toch lid worden op de website:
Eten patch voor batterij en POP3 issues
Ik heb nu WM6 erop staan (engels), maar als ik msn wil opstarten komen alle msn-contacten in mijn tel. boek erbij.. weet iemand waar dit uitgeschakeld kan worden ?
Van alle zagen die we zagen zagen, zagen we geen zagen zagen zoals we onze zagen zagen zagen.
Helaas dat kan niet.Lifestyle71 schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 17:38:
Ik heb nu WM6 erop staan (engels), maar als ik msn wil opstarten komen alle msn-contacten in mijn tel. boek erbij.. weet iemand waar dit uitgeschakeld kan worden ?
Ik heb microsoft daar ook een mail over gestuurd dat dat waardeloos is.
Haal die contacten ook niet uit je telefoonboek want de eerst volgende keer dat je dan met je computer op msn inlogt, dan ben je al je contactpersonen kwijt.
Hard resetVerwijderd schreef op woensdag 05 september 2007 @ 14:50:
Mijn M700 valt de laatste tijd spontaan uit en vervolgens brandt alleen het blauwe lichtje rond de 'navigation button' nog. Standby on of off doet niets meer, soft reset doet het niet. Het enige dat nog mogelijk is, is de batterij eruit halen.
Kijken of je het probleem nog steeds hebt. Mocht je WM5 erop hebben draaien dan los je al veel problemen op door er WM6 op te zetten.
Ik zou toch een harde reset proberen. Mocht je WM5 hebben draaien combineer dat dan gelijk naar een upgrade naar WM6.petervdmaas schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 18:34:
Verwijderd
Ok ikke heb een groot probleem volgens mij.
Ik zat vanmiddag in de trein en dacht, hey laat ik eens kijken hoe hard de trein gaat via TomTom.
(jah je moet iets in de trein
)
Nou hij reed om precies te zijn 107km/h maar na 1 minuut schoot het schermpje van mijn M700 op zwart met een blauwe lampje onder bij de joystick (oftewel vastgelopen)
Ik dacht dat zal wel met teveel herberekenen te maken hebben.
Ik starte hem weer op en zodra hij verbinding maakte met mijn provider sprong het scherm weer op zwart. (10 min laten staan en hielp niet) TomTom starte ook niet meer op.
Na een kwartiertje laten rusten kon ik TomTom weer eindelijk een keertje opstarten en langzamerhand ging het verbinding maken met de provider beter (na enkele keren vastlopen)
Nu dacht ik laat ik hem eens helemaal leeg lopen en weer opladen.
Nu heb ik hem nog steeds in de oplader zitten maar hij start nu helemaal niet meer op.
Oplader erin =groen lampje
Oplader eruit = geen lampje (logisch)
Aan en uit knop klikken = rood lampje gaat knipperen (bij inhouden)
resetknop + aan en uit knop inhouden = heeeeeeeel snel rood knipperlicht
Kan iemand mij helpen met het opstarten van mijn M700 (eventueel met Harde Reset want heb al backup gemaakt)
EDIT: Na nog wat aanklooien blijkt dat het pinntje achterop het achterklepje niet ver genoeg in de telefoon stak. Je kunt de M700 niet aanzetten zonder dat dat pinntje tegen een pinnetje duwt.
Hoop dat de telefoon nu blijft werken anders gaat hij het raam uit van de week...
Ik zat vanmiddag in de trein en dacht, hey laat ik eens kijken hoe hard de trein gaat via TomTom.
(jah je moet iets in de trein
Nou hij reed om precies te zijn 107km/h maar na 1 minuut schoot het schermpje van mijn M700 op zwart met een blauwe lampje onder bij de joystick (oftewel vastgelopen)
Ik dacht dat zal wel met teveel herberekenen te maken hebben.
Ik starte hem weer op en zodra hij verbinding maakte met mijn provider sprong het scherm weer op zwart. (10 min laten staan en hielp niet) TomTom starte ook niet meer op.
Na een kwartiertje laten rusten kon ik TomTom weer eindelijk een keertje opstarten en langzamerhand ging het verbinding maken met de provider beter (na enkele keren vastlopen)
Nu dacht ik laat ik hem eens helemaal leeg lopen en weer opladen.
Nu heb ik hem nog steeds in de oplader zitten maar hij start nu helemaal niet meer op.
Oplader erin =groen lampje
Oplader eruit = geen lampje (logisch)
Aan en uit knop klikken = rood lampje gaat knipperen (bij inhouden)
resetknop + aan en uit knop inhouden = heeeeeeeel snel rood knipperlicht
Kan iemand mij helpen met het opstarten van mijn M700 (eventueel met Harde Reset want heb al backup gemaakt)
EDIT: Na nog wat aanklooien blijkt dat het pinntje achterop het achterklepje niet ver genoeg in de telefoon stak. Je kunt de M700 niet aanzetten zonder dat dat pinntje tegen een pinnetje duwt.
Hoop dat de telefoon nu blijft werken anders gaat hij het raam uit van de week...
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2007 23:12 ]
Tnx voor de tip, misschien kan ik er ooit weer iemand mee helpen 
Tomtom zou het in de trein idd gewoon moeten doen. In het vliegtuig werkt het immers ook met zo'n 850 km/uur. Ik heb dit alleen nooit getest met een adres als eindbestemming.
Tomtom zou het in de trein idd gewoon moeten doen. In het vliegtuig werkt het immers ook met zo'n 850 km/uur. Ik heb dit alleen nooit getest met een adres als eindbestemming.
Verwijderd
Vraagje,
Als de optie gemiste oproepen opgevraagd wordt, komt alleen de laatste binnengekomen oproep in beeld en niet de rest die gemist zijn.. En de optie Show all missed calls is grijs dus niet toegangbaar.. Ook kan ik niet goed uit dit menu, rechtsboven in wordt de Ok knop weergegeven, maar als daar op wordt gedrukt gebeurd er verder niets.
Iemand hier ook last van of enige oplossing?
BVD Ramon
Als de optie gemiste oproepen opgevraagd wordt, komt alleen de laatste binnengekomen oproep in beeld en niet de rest die gemist zijn.. En de optie Show all missed calls is grijs dus niet toegangbaar.. Ook kan ik niet goed uit dit menu, rechtsboven in wordt de Ok knop weergegeven, maar als daar op wordt gedrukt gebeurd er verder niets.
BVD Ramon
Verwijderd
WM6 upgrade probleempje
Ik heb de verkeerde OS taal en rom versie gedownload via de Eten site om een upgrade van WM5 naar WM6 te doen. Na meerdere malen te hebben ge-emaild naar de support desk van Eten om m'n action key te resseten en dus de juiste versie te kunnen downloaden heb ik nog steed geen reply van die mannen. Dit duurt al 2 maanden....
Heeft er iemand een oplossing voor dit probpleem... by-pass of de juiste WM6 (rom354 taal NL) versie beschikbaar??
Thnx
Marc
Ik heb de verkeerde OS taal en rom versie gedownload via de Eten site om een upgrade van WM5 naar WM6 te doen. Na meerdere malen te hebben ge-emaild naar de support desk van Eten om m'n action key te resseten en dus de juiste versie te kunnen downloaden heb ik nog steed geen reply van die mannen. Dit duurt al 2 maanden....
Heeft er iemand een oplossing voor dit probpleem... by-pass of de juiste WM6 (rom354 taal NL) versie beschikbaar??
Thnx
Marc
Verwijderd
Zijn er meer die problemen hebben met het vergrendelen van het toestel.
Als ik soms op vergrendelen klik gebeurd er niks. Als ik hem dan uit en aan klik dan is hij ineens vergrendeld ...
Er zitten voorlopig nog genoeg bugs in WM6
Verder iemand een idee hoe ik op de motor, TomTom6 kan horen via een bluetooth headset ?
Als ik soms op vergrendelen klik gebeurd er niks. Als ik hem dan uit en aan klik dan is hij ineens vergrendeld ...
Verder iemand een idee hoe ik op de motor, TomTom6 kan horen via een bluetooth headset ?
Met problemen kan je het beste een hard reset doen. Als je GSM dan goed draait een backup draaien.Verwijderd schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 14:43:
Vraagje,
BVD Ramon
Probeer R. Knops op pocketinfo eens een bericht te sturen. Daar staat een link op de M700 support page naar de ROMVerwijderd schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 16:05:
Zijn er meer die problemen hebben met het vergrendelen van het toestel.
Op pocketinfo loopt ook een forum waar mensen met problemen terecht kunnen.
Als het goed is heb je namelijk een kaart bij je GSM gehad met een activatie code voor: http://eten-benelux.nl (Dit is www.pocketinfo.nl, maar gelijk met een deeplink naar het E-TEN M700 support forum. Als je dus via www.pocketinfo.nl naar de forums gaat kom je op een andere M700 forum uit.)
Dus voor alle mensen met problemen zou ik willen verwijzen naar www.eten-benelux.nl
Dit geldt uiteraard voor alle andere gebruikers hier.
[ Voor 13% gewijzigd door nl1bzw op 07-10-2007 23:17 ]
Heb sinds gisteren mijn m700 en heb hetzelfde probleem mbt de messenger. Die wil ook via gprs verbinding maken.Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 11:56:
Gisteravond heb ik WM6 uk op mijn M700 gezet via de Eten website.
De update verliep goed maar heb waarschijnlijk een bug ontdekt betreft de wifi verbinding + messenger.
Waneer ik via wifi (dus niet GPRS) een verbinding maak met internet, dan kan ik niet meer via 't Connectivity de wifi weer uitschakenen, wel inschakelen...... maar de wifi staat al aan?
Je kan de wifi wel uitschakenen via de wireless manager, maja.
Echter is dit niet een groot probleem maar heb nog iets gevonden waar ik niet zo blij mee ben (tenzij je een data abbo hebt, maar die heb ik niet!)
Elke keer als ik met Messenger Live mij wil aanmelden, wifi staat aan, dan probeert Messenger via GPRS te verbinden. Verbinden via wifi lukt wel als je bij wireless manager de gsm uischakeld.....maja niet echt handig. Waneer je dit doet en via wifi je aanmelt bij Messenger, is het mij niet duidelijk hoe je je weer afmeld bij messenger, de optie "sign off" is d'r niet meer, iig niet meer via de "desktop" van de M700, lastig!
Verder ziet WM6 er zeer gelikt uit, mooi!
Is hier al een oplossing voor of een workaround?
(kon het zo snel niet vinden hier)
Mijn post is interessanter dan mijn Sig..
Ja, er is een applicatie om GPRS uit te zetten. Kijk maar in de startpost onder Tips & Tricks voor programma NoData.
Verwijderd
Nog een goeie freeware applicatie is MyMobiler, waarmee je je PocketPC je via de ActiveSync kabel op het beeldscherm van je PC en met toetsenbord en muis kunt bedienen. Erg handig om snel SMSjes te sturen. Tof is ook dat je eenvoudig kan inzoomen (dus bijna fullscreen op je PC), drag-en-drop (nog niet geprobeerd) en kan copy-pasten tussen je PPC en je PC. Oh ja, en freeware, dus gratis!!!Ma.rkus.nl schreef op zondag 25 maart 2007 @ 21:57:Tips & Tricks
• Must-try software
PocketBreeze
trialware
$19,95
"Al je afspraken, taken, notities, contacten, berichten en verjaardagen in een overzichtelijke, op tabs gebaseerde Today-plugin." Werkt érg prettig
PPCProfiles
donationware
open source
Ter vervanging van de toch ietwat beperkte Scenarios applicatie van E-Ten. Belangrijkste features: automatisch wisselen van 'scenario' aan de hand van PIM-gegevens en een handige Today-plugin (oranje skinfile hier).
Smartskey
freeware
Scroll (PGUP/PGDOWN) met de volumeknoppen, gebruik de L-softkey voor snelle toegang tot het startmenu en de R-softkey als 'OK' knop. (noot1) (noot2)
NullKB
freeware
Een on-screen keyboard (SIP) dat géén ruimte inneemt op het scherm - ideaal voor tijdens het gebruik van het slide-out keyboard.
NoData
freeware
Schakel GPRS-verbindingen zonder moeite in/uit.
Verwijderd
Windows Update werkt niet meer.
Waneer ik verbinding heb via Wifi kan ik internetten en mailen met mijn M700. Wanneer ik echter probeer om Windows Update te draaien (ivm de 6.1 update van WM), krijg ik direct de volgende foutmelding:

Iemand enig idee hoe ik het weer werkend kan krijgen, want hij deed het eind augustus nog wel.
Waneer ik verbinding heb via Wifi kan ik internetten en mailen met mijn M700. Wanneer ik echter probeer om Windows Update te draaien (ivm de 6.1 update van WM), krijg ik direct de volgende foutmelding:

Iemand enig idee hoe ik het weer werkend kan krijgen, want hij deed het eind augustus nog wel.
modaco nodata heet het programma.Reptile-X schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 12:50:
Ja, er is een applicatie om GPRS uit te zetten. Kijk maar in de startpost onder Tips & Tricks voor programma NoData.
Geen idee, maar er zijn vooralsnog geen updates dus waat maakt het uitVerwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 16:54:
Windows Update werkt niet meer.
[afbeelding]
Ja ik heb de oplossing.Verwijderd schreef op woensdag 05 september 2007 @ 14:50:
Mocht je je PDA via je PC opgeladen hebben dan heb je kans dat het vermogen van je batterij niet duidelijk meer wordt weergegeven.
Dit is op te lossen door PHM regedit te downloaden en de volgende key in je register aan te passen:
[HKEY_LOCAL_MACHINE\ControlPanel\Battery]
"TransformValue"=219000
Hierna gewoon je telefoon elke 2 dagen opladen.
Na elke keer laden wordt het steeds beter weergegeven en na een keer of 8 laden is het weer perfect.
Verwijderd
Ik zoek me helemaal rot naar een goedkoop data-only GPRS abonnementje voor de M700. Ik heb al een telefoon (met simkaart van de zaak) en dus geen interesse in een combinatie met bellen/sms'en en ik kan ook geen GPRS toe laten voegen aan de simkaart van de zaak (zodat ik daar internet op heb). Enige is dus zo goedkoop mogelijk een internet abonnementje. Voor zover ik heb kunnen vinden (en ik heb echt flink gezocht), moet je overal toch minimaal een bel/sms abonnementje bijnemen en komt het minimaal totaalbedrag per maand dan al snel op €22. Nog goeie tips?
Oh ja, ik heb de meest voor de hand liggende sites als bellen.com internetten.com telecomvergelijker en wat nog meer al geprobeerd en ook de sites van verschillende providers nageplozen...zonder resultaat.
Oh ja, ik heb de meest voor de hand liggende sites als bellen.com internetten.com telecomvergelijker en wat nog meer al geprobeerd en ook de sites van verschillende providers nageplozen...zonder resultaat.
Bij Orange kan je een sim-only abo met de Orange World bundel nemen; dan heb je €25 MB per maand voor totaal €13,50.
¯¯¯¸(¤)¸¯¯¯ ¯¯¯¯¸¤¯¯(¯.¯)¯¯¤¸¯¯¯¯
Verwijderd
Ik had OrangeWorld inderdaad gezien, maar niet alle voorwaarden goed gelezen. Ik dacht dat het goedkoopste abo €15 was en nu ik nog eens terugkijk idd ook een sim-only van €7,50. Bedankt!Ma.rkus.nl schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 12:09:
Bij Orange kan je een sim-only abo met de Orange World bundel nemen; dan heb je 25 MB per maand voor totaal €13,50.
En ook nog even een ander probleem.
Bij het starten van msn worden alle contacten van je msn/hotmail gekopieerd naar je telefoon. Dit is zwaar klote merk ik nu.
Weet iemand hoe ik gemakkelijk een hele zooi contactpersonen kan weggooien? Alles weg is ook goed, maar 1 voor 1 schiet niet op met 500+ contacten.
En een andere vraag is of je kan msn'en zonder al die contacten te moeten kopieren?
Bij het starten van msn worden alle contacten van je msn/hotmail gekopieerd naar je telefoon. Dit is zwaar klote merk ik nu.
Weet iemand hoe ik gemakkelijk een hele zooi contactpersonen kan weggooien? Alles weg is ook goed, maar 1 voor 1 schiet niet op met 500+ contacten.
En een andere vraag is of je kan msn'en zonder al die contacten te moeten kopieren?
Mijn post is interessanter dan mijn Sig..
Dit vond ik ook zwaar irritant.dailyleaf schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 14:04:
En ook nog even een ander probleem.
Hierover heb ik microsoft ook een mail gestuurd dat dit waardeloos is.
Haal je MSN contacten iig niet uit je telefoonboek.
De eerst volgende keer dat je dan op MSN inlogt ben je al je contactpersonen kwijt
Dit had ik dus.
Verwijderd
Dit is in te stellen. Start Windows Live op en ga naar Menu, Opties en dan 2. Synchronisatie opties. Hier kun je vinkjes weghalen om contactpersonen dan wel email wel of niet te synchroniseren. Als je het vinkje voor contactpersonen weghaalt zouden de contactpersonen niet meer in je telefoonboek terecht moeten komen.dailyleaf schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 14:04:Bij het starten van msn worden alle contacten van je msn/hotmail gekopieerd naar je telefoon. Dit is zwaar klote merk ik nu.
Volgens mij kan dit niet en heb je helaas 'pech' (niet lullig bedoeld)Weet iemand hoe ik gemakkelijk een hele zooi contactpersonen kan weggooien? Alles weg is ook goed, maar 1 voor 1 schiet niet op met 500+ contacten.
Zie boven bij het eerste puntje. Je kan dus als het goed is (bij mij werkte het) voorkomen dat je contacten gecopieerd worden.En een andere vraag is of je kan msn'en zonder al die contacten te moeten kopieren?
Verwijderd
Een andere mogelijkheid om te msnen zonder mergen is gebruik te maken van de beta webbased versie van live messenger: http://mobile.live.com/wml/
Ik moet zeggen dat ik nog steeds blij ben met deze phone, helemaal nadat ik een hard reset heb gedaan en tijdens de installatie van de E-ten progs de camera knop heb ingehouden, waardoor deze geannuleerd werd.
Sommige van die progs zijn de oorzaak van veel van de hier genoemde probs.
Op het net zijn genoeg progs te vinden die naar mijn mening dezelfde, dan wel meer functies hebben en stabieler zijn.
Ik moet zeggen dat ik nog steeds blij ben met deze phone, helemaal nadat ik een hard reset heb gedaan en tijdens de installatie van de E-ten progs de camera knop heb ingehouden, waardoor deze geannuleerd werd.
Sommige van die progs zijn de oorzaak van veel van de hier genoemde probs.
Op het net zijn genoeg progs te vinden die naar mijn mening dezelfde, dan wel meer functies hebben en stabieler zijn.
Verwijderd
MailAccountRepair is een tooltje (freeware!!!)waar ik weken naar op zoek ben geweest en eindelijk heb gevonden. Waarom is dat zo handig? Geregeld na een crash of soft reset waren mijn mailaccounts verdwenen, met uitzondering van SMS, Outlookmail en MMS. Wanneer ik het account opnieuw wilde aanmaken, kreeg ik de melding dat het account al bestond en ik een andere naam moest kiezen. Op zich nog overkomelijk maar op een bepaald moment is je creativiteit wel op. Bovendien blijven de mailboxen wel bestaan (inclusief alle email die erin zat) en nemen onnodig ruimte in op je SD of intern geheugen. Er was tot nu toe geen mogelijkheid om mailaccounts te schonen of de corrupte mailbestanden te verwijderen. Het bestand cemail.vol waar deze gegevens in bijgehouden worden (waarom in godsnaam niet gewoon in de registry?) is op alle mogelijke moment geblokkeerd voor kopieren, verwijderen of hernoemen.
Dit tooltje kun je gewoon ergens op je ppc plaatsen en als je mailaccounts weer eens verdwenen zijn, start je het op en worden alle verdwenen mailaccounts getoond. Vervolgens kun je ze repairen. Als ze gerepaired zijn kun je ze weer gebruiken OF je kan via de accountsmanager van PocketOutlook de account écht verwijderen (inclusief de oude mailbestanden). Er is ook een mogelijkheid om de accounts automatisch na een softreset te laten herstellen.
LET OP Hij herstelt de accounts en bijbehorende mailbestanden, maar je moet wel je server en logingegevens opnieuw instellen, maar dat is altijd beter dan een enorme vervuiling met corrupte mailbestanden. Wanneer je voor je op repair drukt de mailservers en wachtwoorden invult, zullen ook de servers en wachtwoorden automatisch hersteld worden en hoef je als je hem op 'automatisch herstellen bij soft-reset' zet helemaal niets meer te doen.
Doe er je voordeel mee.
Dit tooltje kun je gewoon ergens op je ppc plaatsen en als je mailaccounts weer eens verdwenen zijn, start je het op en worden alle verdwenen mailaccounts getoond. Vervolgens kun je ze repairen. Als ze gerepaired zijn kun je ze weer gebruiken OF je kan via de accountsmanager van PocketOutlook de account écht verwijderen (inclusief de oude mailbestanden). Er is ook een mogelijkheid om de accounts automatisch na een softreset te laten herstellen.
LET OP Hij herstelt de accounts en bijbehorende mailbestanden, maar je moet wel je server en logingegevens opnieuw instellen, maar dat is altijd beter dan een enorme vervuiling met corrupte mailbestanden. Wanneer je voor je op repair drukt de mailservers en wachtwoorden invult, zullen ook de servers en wachtwoorden automatisch hersteld worden en hoef je als je hem op 'automatisch herstellen bij soft-reset' zet helemaal niets meer te doen.

Doe er je voordeel mee.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2007 09:25 ]
Ik heb vandaag een 6 gb micro sd kaarjte binnen gekregen van sandisk. Op mijn laptop doet ie het, maar mijn e-ten herkent het kaartje niet. En de standaard meegeleverde 2 gb werkt wel. Iemand een idee?
Edit:
Het is al gelukt door de volgende drivers te installeren:
http://members.home.nl/fvomodelbouw/4gbsdhccardupdate.zip
Edit:
Het is al gelukt door de volgende drivers te installeren:
http://members.home.nl/fvomodelbouw/4gbsdhccardupdate.zip
[ Voor 25% gewijzigd door Peter_italia op 03-11-2007 15:21 ]
Ik heb op het moment ook weer last van deze bug, en dat is vreselijk irritant. Ik had het voor het upgraden naar wm6, en daarna even geen last van gehad. Ik hoopte dat het daarmee gedaan was, maar helaas keert het probleem nu terug! Ik begin redelijk wanhopig te worden en sta op het punt het toestel terug te sturen naar de fabriek. Iemand oplossingen hiervoor (anders dan inderdaad resetten en dergelijke)?Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2007 @ 13:41:
In deel 1 van dit topic melde een aantal mensen dat men last heeft van het "call ended" syndroom. Dat betekent dat je niet meer kan bellen (je kiest het nummer, na 1 of 2 seconden krijg je een piepje en de melding "call ended"). Ik heb het even gechecked, op dat moment ben ik ook niet meer bereikbaar, inkomende oproepen worden meteen naar de voicemail doorgeschakeld. Erg irritant dus, ik wil wel met dat ding kunnen bellen en gebeld kunnen worden.
Remedies die ik tot nu toe heb uitgevonden: soft reset en via wireless manager GSM uit en daarna weer aanzetten. Duurt trouwens ook vreselijk lang...
Iemand een idee waar deze bug vandaan komt? Zou E-ten software eraf gooien helpen?
Verwijderd
Or is there maybe someone so kind who also has a E-ten M700, to download the following program at this url:
http://www.codefactory.es/en/downloads.asp?id=44
Then follow the wizard, install the program and make a connection using activesync and click the retrieve button, now a file is stored in de location dir were you installed the program.
The file probably calls something like: M700V05.dat, open the file with notepad and please post the content here.......
You can really help me with this!! :-)
Thnx alot in advance!
Best regards,
Jord
Then follow the wizard, install the program and make a connection using activesync and click the retrieve button, now a file is stored in de location dir were you installed the program.
The file probably calls something like: M700V05.dat, open the file with notepad and please post the content here.......
Thnx alot in advance!
Best regards,
Jord
Verwijderd
Autocomplete woordenlijst. In deze autocomplete woordenlijst worden allerlei woorden toegevoegd die je typt in tekstvakken. Echter worden ook foute woorden toegevoegd als je een typefout maakt gevolgd door een spatie. Volgende keer worden deze fouten ook getoond. Dit is best irritant en ik zou de foute woorden er graag uit willen gooien. Iemand een idee hoe dat kan? Heb het geprobeerd met ABC Editor, maar die opent geen auto complete woordenlijsten.
Verwijderd
Niemand? Nobody?
Verwijderd schreef op maandag 14 januari 2008 @ 13:09:
Autocomplete woordenlijst. In deze autocomplete woordenlijst worden allerlei woorden toegevoegd die je typt in tekstvakken. Echter worden ook foute woorden toegevoegd als je een typefout maakt gevolgd door een spatie. Volgende keer worden deze fouten ook getoond. Dit is best irritant en ik zou de foute woorden er graag uit willen gooien. Iemand een idee hoe dat kan? Heb het geprobeerd met ABC Editor, maar die opent geen auto complete woordenlijsten.
Verwijderd
Niemand / Nobody??
Verwijderd schreef op zondag 06 januari 2008 @ 12:05:
Or is there maybe someone so kind who also has a E-ten M700, to download the following program at this url:
Thnx alot in advance!
Best regards,
Jord
Welk programma precies?
Uit dit topic begrijp ik dat je dit zoekt:
510,516 685,247 344,244 345,783 683,778
Uit dit topic begrijp ik dat je dit zoekt:
510,516 685,247 344,244 345,783 683,778
[ Voor 78% gewijzigd door Ma.rkus.nl op 17-01-2008 01:34 ]
¯¯¯¸(¤)¸¯¯¯ ¯¯¯¯¸¤¯¯(¯.¯)¯¯¤¸¯¯¯¯
zijn er er onofficiële updates dan?FrenzyFreak schreef op maandag 07 april 2008 @ 12:45:
Geen officiële updates in ieder geval.
Er zijn enkele 'cooked' ROMs verkrijgbaar gebaseerd op wm6.1, op het ETEN users forum bijvoorbeeld.
Ikzelf ben er nog niet helemaal uit of ik niet beter kan wachten op een (mogelijke?) officiële wm6.1 update...
Ikzelf ben er nog niet helemaal uit of ik niet beter kan wachten op een (mogelijke?) officiële wm6.1 update...
Verwijderd
Na een reset naar fabrieksinstelling uit het menu van de telefoon is tijdens het opnieuw starten de accu per ongeluk door iemand verwijderd , nu blijft hij hangen op het oranje glofiish startscherm, gaat echt niet verder, iemand een idee hoe ik dit op kan lossen.
Heb je al een harde reset geprobeerd?
* Druk de RESET (met stylus) en POWER BUTTON in.
* Laat ze gelijk los en druk hierna op de RODE HOORN (einde gesprek) knop en hou deze ingedrukt totdat je een menu met de vraag krijgt "Erase all data and load ....etc..."
* Voor een HARD RESET moet je de linkse Softkey (YES - Toets boven GROENE HOORN) een paar seconden (!!) indrukken.
Heeft inmiddels iemand eigenlijk TMC aan de praat gekregen? Heb er niet iets over gelezen dat uitsluitsel biedt.
[ Voor 22% gewijzigd door The__Virus op 14-05-2008 14:08 ]
Ik heb geen probleem met die nieuwe rom.. loopt als een zonnetje..FrenzyFreak schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 11:23:
Er zijn enkele 'cooked' ROMs verkrijgbaar gebaseerd op wm6.1, op het ETEN users forum bijvoorbeeld.
Van alle zagen die we zagen zagen, zagen we geen zagen zagen zoals we onze zagen zagen zagen.
Verwijderd
Ik heb ook sinds gisteren een supersnelle 6.1 custom ROM erop gezet. Draait toppie, maar moet soms wel een soft reset doen om de GSM aan te kunnen zetten. Is wel irritantLifestyle71 schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 22:42:
[...]
Ik heb geen probleem met die nieuwe rom.. loopt als een zonnetje..
Welke precies? die van VDC of TB_TB ?Verwijderd schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 12:19:
[...]
Ik heb ook sinds gisteren een supersnelle 6.1 custom ROM erop gezet. Draait toppie, maar moet soms wel een soft reset doen om de GSM aan te kunnen zetten. Is wel irritant
Verwijderd
Ik heb die van TB_TB gebruikt uit ..... Twee kleine dingetjes...telefoon gaat soms niet aan/uit en na reboot weer wel. En de wifi heb ik niet kunnen switchen met PhoneAlarm, dus het lijkt dat 'third party' software niet altijd evengoed overweg kan met de Wireless Manager die erin zit. Verder echt een topROM.
[ Voor 23% gewijzigd door DaannO op 27-05-2008 15:12 ]
Dan zal ik die ook eens gaan proberen..
Zou E-ten nog met een nieuwere officieële rom komen ?
Verwijderd
Lang geleden dat dit onderwerp aangeroerd is, maar toen ik vorige week een versie van iGo8 probeerde, werkte op mijn M700 de TMC met BNR nieuwsradio, zonder dat er een snoertje ingeplugd was. Ook het decoderen werkte goed in iGo8 en ik kon dus prima de verkeersinformatie bekijken. Binnen iGo8 heb ik het overigens alleen maar werkend gekregen door de volgende aanvulling te doen in de sys.txt van iGo. Het detecteren van de TMC zender crashte iGo:TiSaE schreef op maandag 18 juni 2007 @ 13:34:
Ben nu bezig om TMC werkend te krijgen alleen heb hier nog niet zoveel succes mee. Heeft iemand dit al werkend gekregen?
{...}Als je de laatste optie kiest kun je aangeven welke com poort voor de tmc is, echter heb ik geen idee welke poort dit is. Is iemand hier al achter gekomen?
Ik weet niet of dit bij andere applicaties ook zo werkt, maar het is schijnbaar COM2.[tmc]
port="COM,2"
source="eten"
gps_source=0
Als iGo minder buggy zou zijn (veel crashen en ondanks 30MB geheugen toch outofmemory errors), zou ik het graag kopen. Nu blijf ik nog even bij mijn oude vertrouwde TTN6
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2008 16:50 ]
Ik heb nu TT7 geinstalleerd, en ik moet zeggen dat hij beter loopt dan IGO8..
Maarja, zal ook een kwestie van smaak zijn, omdat ik VDO en TT gewend ben.
Maarja, zal ook een kwestie van smaak zijn, omdat ik VDO en TT gewend ben.
Verwijderd
Ik breek me hersenen bijna: ik moet kiezen uit de aanschaf van de E-ten M700 en de Mio a701.
Toetsenbord vind ik minder belangrijk dan geluidskwaliteit (m700). Wie kent beide toestellen? Wie kan me overtuigen welke ik moet nemen??
Toetsenbord vind ik minder belangrijk dan geluidskwaliteit (m700). Wie kent beide toestellen? Wie kan me overtuigen welke ik moet nemen??
De M700 : Geluidskwaliteit is bagger, snelheid is erg slecht etc etc.
Heb de M700 nu ruim een jaar. Heb heel veel moeten tweaker, roms wijzigen etc etc. Hij is nu eindelijk wat stabieler. Dus als je ervan experimenteren en tweaken houd zou ik deze kopen
Los hiervan moet je kijken of je wifi gaat gebruiken. De MIO heeft dat namelijk niet
How that must belive unsaid suffer don't ask to get Nothing too all...
is er al iemand die 6.1 heeft draaien op zijn m700 ?
Al ruim 8-9 maanden zo uit mijn hoofd 
Mijn phone is sneller en stabieler dan menigeen htc op dit moment
Mijn phone is sneller en stabieler dan menigeen htc op dit moment
[ Voor 46% gewijzigd door Praetextatus op 26-01-2009 15:42 ]
welke versie is dat dan
en waar heb je die vandaan
en waar heb je die vandaan
versie 6.1
Ik mal je vanavond en anders morgen wel ff.
ga je me nog mailenPraetextatus schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 10:17:
versie 6.1Ik mal je vanavond en anders morgen wel ff.
alvast bedankt
http://eten-users.eu/index.php?showforum=42
[ Voor 40% gewijzigd door Intrique op 01-02-2009 18:40 ]
Verwijderd
Neen hoor die werkt eigenlijk gewoon volledig niet.The__Virus schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 14:07:
Heeft inmiddels iemand eigenlijk TMC aan de praat gekregen? Heb er niet iets over gelezen dat uitsluitsel biedt.