Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrenzyFreak
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16:20
Verwijderd schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 08:30:
Zou iemand hier de link naar de rom update kunnen plaatsen?
heb niet echt zin om lid te worden van de e-ten benelux bla bla bla.
Vind dat zo'n onzin.
Je aanmelden bij die onzin is wel de meest directe manier van feedback geven aan E-Ten. Als je niet begrijpt wat ik bedoel, meld je dan maar eens aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nl1bzw schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 23:29:
[...]

De bijgeleverde oordopjes dienen als antenne. De radio zelf vind ik prima werken.
Als de orginele oordopjes/headset stuk is en ik stop er een standaard huis to en keuken oordopjes set in van b.v. een MP3 speler werkt de radio dan nog ? heb begrepen dat de antenne in de oordopjes zitten. Kan iemand een proberen met een gewonen goedkoopje oordopjes set

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnmaas370
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 05-07 13:03
hallo,

kan iemand iets vertellen over zijn ervaring met 3rd party apps. en wm6?
ik heb nu tomtom6 op wm5, draait die ook op wm6
programma's van E-Ten (quicklink, voicecommand, whatever), zijn die meegeleverd of draaien de oude gewoon?
is wm6 compatible met de apps. van wm5? (zoals resco file explorer, spb backup, nodata,nullkb)

tell me :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nl1bzw
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-09 17:36
Verwijderd schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 21:56:
[...]

Als de orginele oordopjes/headset stuk is en ik stop er een standaard huis to en keuken oordopjes set in van b.v. een MP3 speler werkt de radio dan nog ? heb begrepen dat de antenne in de oordopjes zitten. Kan iemand een proberen met een gewonen goedkoopje oordopjes set
Geen idee. In mobiele telefoons gaat namelijk vrijwel altijd een 2,5mm plugje ipv een 3,5mm. Ik heb geen andere oordopjes liggen met een 2,5mm aansluiting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nl1bzw
martijnmaas370 schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 08:19:
hallo,

kan iemand iets vertellen over zijn ervaring met 3rd party apps. en wm6?
ik heb nu tomtom6 op wm5, draait die ook op wm6
programma's van E-Ten (quicklink, voicecommand, whatever), zijn die meegeleverd of draaien de oude gewoon?
is wm6 compatible met de apps. van wm5? (zoals resco file explorer, spb backup, nodata,nullkb)

tell me :p
Tomtom werkt hier iig zonder problemen. Alle programma's zoals quicklink, voicecommander etc etc staan op de rom en worden geinstalleerd.

spb backup en nodata moet ik nog testen. De rest van de programma's gebruik ik niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mokkie
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-09 23:34
sinds paar dagen geleden heb ik wm6 dutch geinstalleerd. werkt veel soepeler en tomtom blijft gewoon werken. gister hoorde ik ineens mijn ringtone niet meer. hij was veelste zacht ( had op max gezet ) alsof iemand in je oren fluistert. zo zacht was het. Het geluid komt overigens uit de voorkant luidspreker ipv de achterluidspreker. handsfree bellen op speaker werkt gewoon prima. heeft iemand hetzelfde probleem? het is best irritant, want bij tomtom hoor je het ook heel erg zacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mokkie
trouwens ook paar dagen geleden had ik ineens 1 zwarte streep in het midden bij camera. dat was ook in wm5 en nu ook in wm6. eerder had ik helemaal geen probleem mee met fotograferen. iemand ervaring mee om weg te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petervdmaas
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 27-08 15:43
nou vet gezellig, ik mag nog ff wachten met wm6 denk ik ... :(:(

vanmorgen lekker aan het tomtommen naar luchtmachtdagen (vet strak btw), gaat ie na een uurtje ineens op zwart...met text erin over USB to host ofzo (kon niet lezen door autorijden)

ik dacht nou laten we die usb kabel er maar ff uithalen (spanning).
hij/zij valt uit.
ik probeer te herstarten, logisch, nothing but een rood constant knipperend lampje
mwah haal de batterij eruit en terug, nothing but een rood knipperend lampje. (wanneer je de ON-knop drukt)
hard reset dan maar (hoe lang moet je die indrukken btw?). geen effect.

dat wordt dus waarschijnlijk een conclusie als: crash...
iemand nog uitwijkmogelijkheden? of wordt dit een terugstuur gevalletje

bij laden geeft ie trouwens een groen lampje constant...

damn... ;(

[ Voor 3% gewijzigd door petervdmaas op 16-06-2007 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nl1bzw
mokkie schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 14:20:
sinds paar dagen geleden heb ik wm6 dutch geinstalleerd. werkt veel soepeler en tomtom blijft gewoon werken. gister hoorde ik ineens mijn ringtone niet meer. hij was veelste zacht ( had op max gezet ) alsof iemand in je oren fluistert. zo zacht was het. Het geluid komt overigens uit de voorkant luidspreker ipv de achterluidspreker. handsfree bellen op speaker werkt gewoon prima. heeft iemand hetzelfde probleem? het is best irritant, want bij tomtom hoor je het ook heel erg zacht.
Waarschijnlijk oordopjes gebruikt? Dit is een bekend probleem. Wil je ervanaf, dan moet je hem ter reparatie opsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nl1bzw
petervdmaas schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 19:23:
nou vet gezellig, ik mag nog ff wachten met wm6 denk ik ... :(:(

vanmorgen lekker aan het tomtommen naar luchtmachtdagen (vet strak btw), gaat ie na een uurtje ineens op zwart...met text erin over USB to host ofzo (kon niet lezen door autorijden)

ik dacht nou laten we die usb kabel er maar ff uithalen (spanning).
hij/zij valt uit.
ik probeer te herstarten, logisch, nothing but een rood constant knipperend lampje
mwah haal de batterij eruit en terug, nothing but een rood knipperend lampje. (wanneer je de ON-knop drukt)
hard reset dan maar (hoe lang moet je die indrukken btw?). geen effect.

dat wordt dus waarschijnlijk een conclusie als: crash...
iemand nog uitwijkmogelijkheden? of wordt dit een terugstuur gevalletje

bij laden geeft ie trouwens een groen lampje constant...

damn... ;(
Harde reset? Power knopje van je scherm ingedrukt houden. Dan pennetje in reset stoppen en dan beide knopjes tegelijkertijd loslaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petervdmaas
nl1bzw schreef op zondag 17 juni 2007 @ 01:10:
[...]

Harde reset? Power knopje van je scherm ingedrukt houden. Dan pennetje in reset stoppen en dan beide knopjes tegelijkertijd loslaten.
heb ik gedaan, maar dan deed ie niets meer dan hard rood knipperen.

heb ondertussen het probleem al gevonden...
de batterij was hardstikke leeg, na een nachtje laden doet ie het weer :)
gelukkig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mokkie
nl1bzw schreef op zondag 17 juni 2007 @ 01:08:
[...]

Waarschijnlijk oordopjes gebruikt? Dit is een bekend probleem. Wil je ervanaf, dan moet je hem ter reparatie opsturen.
Bekend was dat de microfoon niet deed na die bug met oordopjes. Maar idd, het was weer die oordopjes. ik had tig keren geprobeerd en toen gaf ik op. Ik dacht het is maar geluid, wacht wel op een nieuwe firmware ofzo. Maar gisteren reed ik dus weer met tomtom en oordopjes erin. halverwege oordopjes eruit en alles deed weer normaal. kon weer naar die leuke stemmetje luisteren van mijn tomtom :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiSaE
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:39
Heb wm6 erop gezet, werkt als een trein. Ben nu bezig om TMC werkend te krijgen alleen heb hier nog niet zoveel succes mee. Heeft iemand dit al werkend gekregen?

Ik heb als navigatiesoftware Mobilenavigator 6, bij de instellingen van gps heb ik drie opties:
  • Alleen geintrigreerd GPS
  • Alleen externe GPS
  • Gecombineerde GPS/TMC
Als je de laatste optie kiest kun je aangeven welke com poort voor de tmc is, echter heb ik geen idee welke poort dit is. Is iemand hier al achter gekomen?

Heeft iemand tmc al werkend gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petervdmaas
kheb alweer iets raars :?
heb gisteren WM6 geinstalleerd.
dt ging goed, maar veel verschil in interface zag ik niet.
daarna heb ik er een volledige backup van spb opgezet.

het lijkt nu wel of wm5 weer terug staat, ik merk niets geen verschil meer in functies en vooral in snelheid...kan dat?

De M700 ondersteunt btw toch geen TMC?
toch raar na de update: instellingen/systeem/info=wm5 ;(
hihi zei de uiterst slimme jongen: hij had per ongeluk de oude rom gedownload 8)7

[ Voor 24% gewijzigd door petervdmaas op 19-06-2007 07:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook iets vreemds sinds de upgrade naar WM6;

als ik gebeld word, en ik neem op dan moet ik eerst 2 a 3 seconden wachten voor mensen mij horen.
Echt vervelend!
Ergens op een forum werd verwezen naar Tweaks2k2, maar dit is geen gratis programma en ik vind toch dat het gewoon goed moet werken!

Hebben meer mensen hier last van op dit forum, zoja is er een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@hierboven heef tde x500 ook last van, geen diee wat het is.

@daarweerboven wel degelijk tmc, maar een niet ondersteund protocol

daarom ff een linkje naar het x500 topic want ik was er ook mee bezig, anyone?
Verwijderd in "E-ten X500 (TelefoonPDA/GPS)"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de x500 is anders want; ik gebruik windows mobile 6..
andere hardware en software combinatie zorgt misschien voor een andere oplossing, of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De x500 en de m700 zijn hardwarematig identiek, op het toetsenbordje na.
Zelfde chipsets, zelfde software.
Op mijn x500 heb ik ook wm6, dat is niet alleen voorbehouden naan de m700, of bedoelde je dat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

neh, zo bedoelde ik het niet!
Ik vind die delay bij het opnemen zo stront vervelend, heb ook pdashop.nl (waar ik het toestel gekocht heb) gemailed en het e-ten forum een thread gestart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nouja die delay is er bij mij op de x500 ook sinds de wm6 upgrade dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hm..nare bug in wm6?
want er zijn ook veel klanten met een e-ten m700, die gewoon dit probleem hebben met wm5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L-VIS
  • Laatst online: 16:33
Heeft iemand ook last van de Battery meter. Bij mij blijft hij steeds op 100% staan, totdat hij leeg is. Vind dit wel jammer want bij de vorige versie werkte dit wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nl1bzw
L-VIS schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 13:05:
Heeft iemand ook last van de Battery meter. Bij mij blijft hij steeds op 100% staan, totdat hij leeg is. Vind dit wel jammer want bij de vorige versie werkte dit wel goed.
Geen last van.

Had wel wat andere problemen aan het begin met WM6. Daarna alles opnieuw erop gezet d.m.v een harde reset en toen had ik er geen last meer van.

Ik zou dat eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L-VIS
Nou ik moet zeggen, gisteren was hij helemaal leeg. Opgeladen en nu gaat de batterij wel visueel omlaag. misschien was het een eenmalige bug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petervdmaas
ik heb ook een of andere bug (wm6). of een foutje mijnerzijds.
als ik in de agenda een item toevoeg, kan ik alles invoeren in het invoervenster. geen probleem.
druk ik dan op 'ok' om het item op te slaan, geeft hij/zij de volgende melding:

'De database voor deze toepassing is verwijderd of beschadigd. Herstel de database vanaf een backup'
dit terwijl ik mijn backup al gedraaid heb. contacts en agendapunten staan er weer in...

iemand hier bekend mee en belangrijker: iemand hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

petervdmaas schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 08:37:
ik heb ook een of andere bug (wm6). of een foutje mijnerzijds.
als ik in de agenda een item toevoeg, kan ik alles invoeren in het invoervenster. geen probleem.
druk ik dan op 'ok' om het item op te slaan, geeft hij/zij de volgende melding:

'De database voor deze toepassing is verwijderd of beschadigd. Herstel de database vanaf een backup'
dit terwijl ik mijn backup al gedraaid heb. contacts en agendapunten staan er weer in...

iemand hier bekend mee en belangrijker: iemand hier een oplossing voor?
Hier had ik ook last van... Was idd vrij kl*te. Ik heb uiteindelijk al mijn afspraken en mijn contacten en dergelijke laten synchroniseren naar de pc en een hard reset gedaan. Daarvooor had ik wel een backup gemaakt voor mijn ringtones en een paaar programma's. Na de reset alles terug gezet en hij loopt nu als een trein!

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2007 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petervdmaas
Verwijderd schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 13:43:
[...]

Hier had ik ook last van... Was idd vrij kl*te. Ik heb uiteindelijk al mijn afspraken en mijn contacten en dergelijke laten synchroniseren naar de pc en een hard reset gedaan. Daarvooor had ik wel een backup gemaakt voor mijn ringtones en een paaar programma's. Na de reset alles terug gezet en hij loopt nu als een trein!
oke het zou dus in wm6 zelf moeten zitten... ik maak een backup van alle prog's, contacts, agenda en rings. (spb backup)
hard reset was: 'on' knopje en reset knop toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jah en daarna op "yes" drukken. Wijst zich vanzelf uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na een paar keer syncen met activesync, krijg ik deze melding:

"Synchronization cannot be completed succesfully. Reconnect your device and try again. If the problem persists, see the Microsoft ActiveSync Troubleshooter in Microsoft ActiveSync Help on your desktop computer."

Alleen een cold reset van de M700 helpt dan. Echter na een paar keer syncen treedt het opnieuw op.

Iemand dit al een keer opgelost?

Ik heb Windows XP met activesync 4.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Ik koppel dan altijd de telefoon los en probeer het na een minuut weer, meestal werkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo,

spannende tijden zijn voor mij aangebrokken. Ik heb net vernomen van mijn vriendin dat er 2 apkketjes thuis zijn aangekomen.
1ste pakketje de E-ten M700 UK
2de pakketje geheugenkaartje + autolader

Dus vanmiddag eerst de boel maar eens uitpakken en rustig alles bekijken. Daarna ga ik hem maar aan de pc hangen ivm upgrade naar WM6 (ik las dat er nu ook al WM6 NL te downloaden is???) Maar denk dat ik hem gewoon op UK laat staan. Alle gebruikershandleidingen zijn ook in het engels, dus dat is wel een mooie overeenkomst.

Dan gana we beginnen met het synchoniseren met outlook voor alle contacten en degelijke.

Daarna Tomtom 6 + West europa erop zetten en dan langzaam maar eens gaan personaliseren!!!

Ena ls ik problemen heb, dan meld ik me weer. Want ik ben de laaste tijd al bezig dit (en het vorige topic te volgen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas werkt het ontkoppelen en later weer koppelen niet. Tot nu toe werkt alleen een harde reset van het apparaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theden
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-11-2024
Ik heb nalang lezen van dit forum en veel speuren op andere sites nu de keus gemaakt en de M700 besteld. ik heb hem nu paar dagen in huis en moet zeggen puik apperaatje...kreeg hem met WM6 erop.

nu beetje bezig met TomTom6 en films.

gr

Dennis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand iets roepen over een java versie Jeode embedded virtual machine" (EvM), die eventueel op de CD wordt meegeleverd als software. Voor streaming koersen op de PDA zou deze applicatie geinstalleerd moeten worden maar voordat ik een M700 aanschaf welke mijn voorkeur heeft of die software erbij zit

http://www.tijdbeursmedia.com/contentpage.asp?page_id=172

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ew0ut
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
.

[ Voor 108% gewijzigd door Ew0ut op 01-04-2012 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 15:49:
hm..nare bug in wm6?
want er zijn ook veel klanten met een e-ten m700, die gewoon dit probleem hebben met wm5?
Heb gemailed met de service desk van pdashop.nl, zij hebben aangeboden om mijn m700 na te laten kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ew0ut
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
.

[ Voor 100% gewijzigd door Ew0ut op 01-04-2012 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probleem met activesync en USB opgelost :)

Zie deze link:
http://eten-benelux.suppo...d.php?p=554394#post554394

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WM6 UK of WM6 NL

Heeft iemand van de ervaren PDA gebruikers een tip voor mij ik wil de M700 binnenkort halen maar vraag mij even af wat het voordeel van de WM6 NL is. Als ik de keuze heb tussen de UK en de NL versie. Kom o.a. een voordeel van het woordenboek maar is dat het enige of heeft de UK versie voordelen m.b.t. de rom updates . Gaarne reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petervdmaas
weet iemand waar ik een netwerk in kan stellen?
kheb nu thuis wifi met een thuisnetwerkje, maar kan in me fone nergens een netwerk instellen.

iemand een howto?
grtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Heb je Wifi wel aan staan? (rechts onder in de hoek op het icoontje drukken en activeren)
Als je dan naar Start > Settings > Tabblad Connections > Wi-Fi gaat kan je het eea instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm ik heb speedial verwijderd per ongeluk, maar nu heb ik hem opnieuw geinstalleerd vanuit aplication recovery. Maar nu geeft hij de foutmelding dat het bestand niet kan owrden geopend. Iemand een suggestie (buiten hard reset)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twijfel om de M700 te kopen. Heb nu een 6515 die wat problemen heeft, oa met de gps. Misschien kunnen jullie trotse gebruikers wat vragen beantwoorden?

1) Hoegroot is het scherm? dus in cm breedtexhoogte. Ik vind het scherm van de 6515 vaak te klein tijdens navigeren (oude mio 168 is perfect, komt het scherm daarmee overeen?)

2) Kunnen m'n contacten worden overgezet vanuit de 6515?

3) Werkt Navigon goed ?

4) Is de camera tijdens het fotograferen of video opnemen direct of is het schokkerig (zoals nu m'n 6515)

Groetjes, Mike.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb het toestel ook sinds een paar dagen, gelijk tomtom WE erop gegooid en een overtuigde gebruiker geworden.

wel spijtig dat er quasi geen games zijn bijgeleverd en degelijke games betalend zijn natuurlijk ...

activesync met vista werd prima (wel eerst de update 6.1 geinstalleerd).

enige kleine probleempje is dat mijn huidige bluetooth headset blijkbaar niet gevonden wordt, was daar geen truukje voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrenzyFreak
Verwijderd schreef op zondag 01 juli 2007 @ 13:52:
Twijfel om de M700 te kopen. Heb nu een 6515 die wat problemen heeft, oa met de gps. Misschien kunnen jullie trotse gebruikers wat vragen beantwoorden?

1) Hoegroot is het scherm? dus in cm breedtexhoogte. Ik vind het scherm van de 6515 vaak te klein tijdens navigeren (oude mio 168 is perfect, komt het scherm daarmee overeen?)
5.9x4.4cm
2) Kunnen m'n contacten worden overgezet vanuit de 6515?
Gewoon met de pc synchroniseren...geen probleem.
3) Werkt Navigon goed ?
Beter dan TomTom, maar dat is persoonlijk ;)
Duurt even voordat hij is opgestart en loopt niet het meest vloeiend van alle navigatie programma's (met de nieuwste kaarten met een sh*tload van POI's), maar absoluut niet storend. Het is gewoon een zwaar programma, maar mijn favoriet.
4) Is de camera tijdens het fotograferen of video opnemen direct of is het schokkerig (zoals nu m'n 6515)

Groetjes, Mike.
Schokkerig, net zoals de 6515. Als je waarde hecht aan foto / video... zijn er betere toestellen, maar ach :P
De navigatie is super!

Groetjes, Frenzy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FrenzyFreak schreef op maandag 02 juli 2007 @ 14:06:
[...]

5.9x4.4cm

[...]

Gewoon met de pc synchroniseren...geen probleem.

[...]

Beter dan TomTom, maar dat is persoonlijk ;)
Duurt even voordat hij is opgestart en loopt niet het meest vloeiend van alle navigatie programma's (met de nieuwste kaarten met een sh*tload van POI's), maar absoluut niet storend. Het is gewoon een zwaar programma, maar mijn favoriet.

[...]

Schokkerig, net zoals de 6515. Als je waarde hecht aan foto / video... zijn er betere toestellen, maar ach :P
De navigatie is super!

Groetjes, Frenzy
Bedankt voor je antwoord!

Wat gek, als ik de oppervlakte bereken van de schermpjes is m'n 6515 30 cm2 en de m700 maar 26cm2 ;) De resolutie is natuurlijk wel hoger.

Ik heb sinds vorige week Navigon 6, de gps loopt behoorlijk achter en heb bijna geen geheugen meer over. Misschien zoals je zegt eens wat POI's uitzetten.
Er zitten ook roodlicht en snelheids camera's in toch? Ben ze nog niet tegen gekomen dus weet niet hoe navigon dit aangeeft of waarschuwd.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrenzyFreak
Verwijderd schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 15:15:
[...]

Bedankt voor je antwoord!

Wat gek, als ik de oppervlakte bereken van de schermpjes is m'n 6515 30 cm2 en de m700 maar 26cm2 ;) De resolutie is natuurlijk wel hoger.

Ik heb sinds vorige week Navigon 6, de gps loopt behoorlijk achter en heb bijna geen geheugen meer over. Misschien zoals je zegt eens wat POI's uitzetten.
Er zitten ook roodlicht en snelheids camera's in toch? Ben ze nog niet tegen gekomen dus weet niet hoe navigon dit aangeeft of waarschuwd.....
De GPS loopt niet achter, maar na een paar dagen normaal gebruik, krijg ik nu Navigon niet meer opgestart omdat ik minder dan 20MB RAM vrij heb...maar dat ligt aan Windows (geheugen hongerige Navigon). Het is trouwens wel de eerste keer voor mij dat WM6 op de M700 gereset moet worden (om geheugen vrij te maken). Dat gebeurde bij WM5 wel wat vaker.

Op 3 categoriëen na worden alle POI's weggehaald boven de 20 km/h, dan loopt hij ook meteen een stuk vloeiender. Flitsers blijven wel staan geloof ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje mbt het volume van de telefoon.

Als ik bel met de telefoon is het volume van de ingebouwde speakertje zo hard dat iedereen in de kamer kan meegenieten. Tijdens het bellen de volume knoppen aan de zijkant gebruiken werkt wel iets maar het volume blijft behoorlijk luid.

Zijn er mensen die dit probleem ook hebben? En, beter nog, hebben opgelost?

Ik heb een m700 met WM6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FrenzyFreak schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 01:40:
[...]

De GPS loopt niet achter, maar na een paar dagen normaal gebruik, krijg ik nu Navigon niet meer opgestart omdat ik minder dan 20MB RAM vrij heb...maar dat ligt aan Windows (geheugen hongerige Navigon). Het is trouwens wel de eerste keer voor mij dat WM6 op de M700 gereset moet worden (om geheugen vrij te maken). Dat gebeurde bij WM5 wel wat vaker.

Op 3 categoriëen na worden alle POI's weggehaald boven de 20 km/h, dan loopt hij ook meteen een stuk vloeiender. Flitsers blijven wel staan geloof ik ;)
Misschien weet jij dat wel: je kan in systeem bij memory die schuif verstellen zodat je voor je programma's meer geheugen hebt. Als ik dat doe springt hij automatisch weer terug. Voor navigon moet ik minstens 20mb vrij hebben (heb nu alleen navigon en 1 ander programma geinstalleerd.)

Kan je voorkomen dat die balk terug gaat uit zichzelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb gelezen dat WM6 met navigator 6 problemen kan gegeven, iemand enige ervaring hiermee. Dus heeft iemand navigator 6 met WM6 draaien zonder problemen sta op het punt een M700 WM6 NL aan te schaffen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nl1bzw
Verwijderd schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 09:02:
Vraagje mbt het volume van de telefoon.

Als ik bel met de telefoon is het volume van de ingebouwde speakertje zo hard dat iedereen in de kamer kan meegenieten. Tijdens het bellen de volume knoppen aan de zijkant gebruiken werkt wel iets maar het volume blijft behoorlijk luid.

Zijn er mensen die dit probleem ook hebben? En, beter nog, hebben opgelost?

Ik heb een m700 met WM6.
Laat me raden. Het probleem is opgetreden na het gebruik van oordopjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nl1bzw
Verwijderd schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 21:28:
Heb gelezen dat WM6 met navigator 6 problemen kan gegeven, iemand enige ervaring hiermee. Dus heeft iemand navigator 6 met WM6 draaien zonder problemen sta op het punt een M700 WM6 NL aan te schaffen
Tomtom werkt iig prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nl1bzw schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 06:57:
Laat me raden. Het probleem is opgetreden na het gebruik van oordopjes?
Nee, dat hoor ik wel vaker maar ik heb de oordopjes nog nooit gebruikt. Wel een BT headset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand de Tomtom instellingen posten, en dan vooral de bautsnelheid als ik het goed heb, moet dat 57000 zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nl1bzw
Verwijderd schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 08:23:
[...]

Nee, dat hoor ik wel vaker maar ik heb de oordopjes nog nooit gebruikt. Wel een BT headset.
En komt het geluid echt uit de voorkant of uit de achterkant van de telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nl1bzw
Verwijderd schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 01:17:
Kan iemand de Tomtom instellingen posten, en dan vooral de bautsnelheid als ik het goed heb, moet dat 57000 zijn?
Ik kies voor ander nmea gps ontvanger, gps baudsnelheid 57600 en AGPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En komt het geluid echt uit de voorkant of uit de achterkant van de telefoon?
Echt uit de voorkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrenzyFreak
Verwijderd schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 14:21:
[...]

Misschien weet jij dat wel: je kan in systeem bij memory die schuif verstellen zodat je voor je programma's meer geheugen hebt. Als ik dat doe springt hij automatisch weer terug. Voor navigon moet ik minstens 20mb vrij hebben (heb nu alleen navigon en 1 ander programma geinstalleerd.)

Kan je voorkomen dat die balk terug gaat uit zichzelf?
Ehm... Ik zie daar geen schuifje eigenlijk.
Verwijderd schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 21:28:
Klopt inderdaad!
De nieuwste update Navigon 6.2 blijft hangen (onder WM6) bij het opstarten. Ik weet niet waarom.
Navigon 6.0 heeft geen probleem.
Update 6.1.5 werkt gewoon onder WM6, daar blijf ik bij tot de volgende update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na 2 dagen in mijn bezit.... kan ik er niks meer mee!

Via E-ten blijkt dus dat ik last heb van het "PIN-code" fenomeen. Inloggen op mijn telefoon lukt gewoon écht niet, hij blijft vragen om een code die niemand lijkt te weten. Gelukkig ben ik niet de enige, maar dat is een schrale troost als je net een nieuw toestel hebt.

Het probleem komt door WM 6 en er wordt daar aangeraden dit dan ook nog niet te installeren of in ieder geval geen wachtwoord op je telefoon in te stellen. Ik kocht hem dus met WM6 NL. Pfffff, heb ik weer. Nu ja, ik ga eens wat rond fröbelen. Mocht iemand een oplossing weten... ik houd me aanbevolen.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2007 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een echte harde reset werkt bij mij prima gelukkig. Nu geen wachtwoord er meer op zetten heb ik wel weer door :)

Gelukkig heb ik hem nog niet zo lang en stond er nog bar weinig op, maar je bent mooi zuur als je je telefoon al helemaal volgemikt hebt met van alles en je krijgt dit probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nl1bzw
Dan heb ik geen flauw idee. Ik vind dat het bij mij wel wat harder mag vanuit de voorkant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat was ook alweer die maffe e-ten site? mijn gps module heeft het begeven en de garantie gaat via hun site.. posten = makkelijker dan zoeken >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nl1bzw schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 00:45:
[...]

Dan heb ik geen flauw idee. Ik vind dat het bij mij wel wat harder mag vanuit de voorkant :)
Ruilen ;)

Nee, zonder gekheid, ik ga nog maar eens opzoek naar een registry hack. Thanx anyway.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Batterij is niet het sterkste punt van dit toestel http://www.productervarin...eten/glofiish-m700-33088/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrenzyFreak
Hij is qua capaciteit één van de grootste in deze klasse. Je moet niet denken dat je met een vergelijkbaar toestel het veel langer uithoud.
Batterij is snel leeg, zeker als je gebruik maakt van zowel wireless als GPS en bluetooth.....
hmmmmja...als je te lui bent om dingen uit te zetten, moet je niet zeiken wanneer je hem weer moet opladen. 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-10-2023
Bluetooth is in mijn geval echt een slurper en wifi valt nog wel mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

goedendag,

ik wil graag TomTom gaan installeren op deze foon en wil graag weten welke tomtom software ik hier voor nodig heb? TomTom mobile, TomTom navigator enz...

bvd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er tomtom navigator 6.030 op staan en werkt perfect.. Met de kaarten WE 6.75 !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff echte zondag avond vraag: waar trekken jullie core player vandaan? want via de site kan ik hem niet downloaden (zie geen optie ervoor), via google kom ik ook niet verder en andere divx players vind ik niet (zoals http://www.projectmayo.com/ etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ma.rkus.nl
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-08 17:18
Hoezo kom je via Google niet verder? :?

¯¯¯¸(¤)¸¯¯¯       ¯¯¯¯¸¤¯¯(¯.¯)¯¯¤¸¯¯¯¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

omdat ik er geen pocket tussen had staan |:( 8)7 thnx anyway _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Redelijk uitgebreide review met op de tweede pagina van de review zelfs een video review van een paar minuten, zodat je hem 'live' kunt zien vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beste mede tweakers,

ik ben nu een week in het bezit van deze geweldige telefoon ben er zeer te vreden over, alleen nu ik bezig was met het installeren van Tomtom 6.03 kreeg ik en teleurstellende tegen slag

tomtom is volledig geinstalleerd met de kaart beneluxe (6.52.1204 map Benelux)
na het installeren van deze kaart kreeg ik de melding van tomtom da er geen kaarten gevonden zijn.

de tomtom + map zijn geinstalleerd op een micro sd kaartje 2 gb

heeft er iemand hier enig idee over hoe dit op te lossen is.
groeten rob kruysbeek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is het zo dat als de accu leeg is van deze foon dat je dan al je instellingen kwijt bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ma.rkus.nl
^ dat ik al mijn instellingen kwijt ben geraakt is (nog) niet voorgekomen, wel vergeet 'ie nogal eens m'n WiFi-wachtwoorden wanneer de accu leeg raakt.

*klopt af*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klopt het dan dat alleen de gegevens die op de interne RAM geheugen staan gewist worden nadat de batterij leeg raakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magier76
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-10-2024
Hoe is het eigenlijk als je op de weg zit en je gebruikt tomtom.
Dat op dat moment je een sms of telefoon krijgt.
Kan je hier makkelijk tussen switchen?
Is wel een heel interessant toppic dit maar wel erg lang.
Zit er nog over tedenken er 1 te kopen.
Alleen telefonie houd me nog een beetje tegen ivm slechte spraak kwaliteit.

Gadget Freak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ma.rkus.nl
Verwijderd schreef op zondag 29 juli 2007 @ 15:35:
klopt het dan dat alleen de gegevens die op de interne RAM geheugen staan gewist worden nadat de batterij leeg raakt?
Nee, waar haal je dat vandaan? :? Naast de Wi-Fi instellingen raak je echt niks kwijt hoor...

@magier76: ik werd toevallig gisteren nog gebeld met TomTom actief. TT bleef gewoon lopen, en het "Incoming Call" venstertje (pic) kwam er overheen te staan. Opnemen/weigeren ging als normaal. Ik vind de gesprekskwaliteit overigens niet slecht, wel is het gespreksvolume af en toe aan de erg lage kant.

[ Voor 9% gewijzigd door Ma.rkus.nl op 29-07-2007 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magier76
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-10-2024
En dan nog de vraag hoe zijn de gesprekken ?
Vallen deze echt tegen in vergelijken met een nokia telefoon.
In en uitgaande gesprekken.

Gadget Freak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-Connected
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-03-2024

Jay-Connected

Onderaan :)

Verwijderd schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 20:01:
beste mede tweakers,

ik ben nu een week in het bezit van deze geweldige telefoon ben er zeer te vreden over, alleen nu ik bezig was met het installeren van Tomtom 6.03 kreeg ik en teleurstellende tegen slag

tomtom is volledig geinstalleerd met de kaart beneluxe (6.52.1204 map Benelux)
na het installeren van deze kaart kreeg ik de melding van tomtom da er geen kaarten gevonden zijn.

de tomtom + map zijn geinstalleerd op een micro sd kaartje 2 gb

heeft er iemand hier enig idee over hoe dit op te lossen is.
groeten rob kruysbeek
|:( ik heb hetzelfde probleem

Bovenaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij mij is het inmiddels opgelost door het een aantal ker te proberen en weer proberen nu werkt het als een trein en bellen en tt is gee enkel probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even een vraag over het Eten support forum, ik stond al geregistreerd bij pocket info dus ik kon al inloggen (registratie lukte niet omdat ik dus al account had). Echter als ik 1 van de topics probeer te openen krijg ik weer log in pagina en niet de forum tread te zien......

weet iemand hoe dit kan? opgelost word?

ik zit namelijk dat me active sync me PPC niet meer herkent, ook niet na resets etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L-VIS
L-VIS schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 13:05:
FF een quote van mezelf. Ik had soms last van de batterij die de hele tijd op 100% bleef staan. Op de E-ten site is hiervoor een patch verschenen. Je moet ff een account aanmaken, inloggen en kijken onder support. Heb je de update naar WM6 al gedaan, dan heb je al een account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het volgende doet zich bij mij voor, waarvan ik hoop dat jullie weten hoe dit komt dan wel een oplossing weten:
Als mijn E-Ten 'uit' staat, werkt vrijwel niets, alleen ontvangen van SMS en telefoon gaat goed. Backup die gescheduled is voor 04.00u begint pas te draaien als ik 's morgens 'het licht aan doe' (hem aanzet met de powerbutton) en alarmen gaan niet af tot ik 'het licht aan doe'.
Nu staan de instellingen:
On battery power Turn off device if not used for 2 minutes
On external power Turn off device is not used for 5 minutes.

Nu vermoed ik dat het ligt aan bepaalde instellingen, maar het is wel irritant. Het kan toch niet zo zijn dat hij persé aan moet staan om alarmen en backups te laten werken?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2007 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nl1bzw
Verwijderd schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 09:57:
Het volgende doet zich bij mij voor, waarvan ik hoop dat jullie weten hoe dit komt dan wel een oplossing weten:
Als mijn E-Ten 'uit' staat, werkt vrijwel niets, alleen ontvangen van SMS en telefoon gaat goed. Backup die gescheduled is voor 04.00u begint pas te draaien als ik 's morgens 'het licht aan doe' (hem aanzet met de powerbutton) en alarmen gaan niet af tot ik 'het licht aan doe'.
Nu staan de instellingen:
On battery power Turn off device if not used for 2 minutes
On external power Turn off device is not used for 5 minutes.

Nu vermoed ik dat het ligt aan bepaalde instellingen, maar het is wel irritant. Het kan toch niet zo zijn dat hij persé aan moet staan om alarmen en backups te laten werken?
Geen idee waar het aan ligt, maar ik heb er geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 18:12:
even een vraag over het Eten support forum, ik stond al geregistreerd bij pocket info dus ik kon al inloggen (registratie lukte niet omdat ik dus al account had). Echter als ik 1 van de topics probeer te openen krijg ik weer log in pagina en niet de forum tread te zien......

weet iemand hoe dit kan? opgelost word?

weet iemand tevens of het mogelijk is om het volume via de koptelefoon op te krikken is via andere proggies, zelfs het maximum is nog relatief zacht
ff kickje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasiro
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:28
heeft iemand het directe mailadres van de e-ten benelux support ? kheb de mijne namelijk 2e hands gekocht, vorige eigenaar beweert de voucher niet te hebben gebruikt, maar heeft hem ook niet meer |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nl1bzw
dasiro schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 14:09:
heeft iemand het directe mailadres van de e-ten benelux support ? kheb de mijne namelijk 2e hands gekocht, vorige eigenaar beweert de voucher niet te hebben gebruikt, maar heeft hem ook niet meer |:(
Geen idee.

Werkt allemaal via een forum.

misschien kan je het hier proberen:

http://forum.pocketinfo.nl/

Dit is de admin van het eten forum:

http://forum.pocketinfo.nl/members/r.%2Bknops.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij een vraag beantwoorden ik wil mijn M700 geheel resetten dus nog harder dan een Hard Reset kan dat?
Net of je hem nieuw aanzet!!!

Ik ben bang dat het niet kan maar meende dat ergens op een forum te hebben gelezen. (alle weet niet waar |:(

Hij begint namelijk telkens te zeuren te weinig geheugen verwijder bestanden die je niet gebruikt.......dat krijg ik voor geen meter voor elkaar 8)7

En het alarm lees ik dus ook meer WAARDELOOS!

Hopen op een bevredigend antwoord _/-\o_

Groet,
Fc Pipo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Harder dan een hard reset kan niet, waarschijnlijk bedoel jij een soft reset. Hoe voer jij een hard reset uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrenzyFreak
Verwijderd schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 19:09:
Kan iemand mij een vraag beantwoorden ik wil mijn M700 geheel resetten dus nog harder dan een Hard Reset kan dat?
Net of je hem nieuw aanzet!!!

Ik ben bang dat het niet kan maar meende dat ergens op een forum te hebben gelezen. (alle weet niet waar |:(

Hij begint namelijk telkens te zeuren te weinig geheugen verwijder bestanden die je niet gebruikt.......dat krijg ik voor geen meter voor elkaar 8)7

En het alarm lees ik dus ook meer WAARDELOOS!

Hopen op een bevredigend antwoord _/-\o_

Groet,
Fc Pipo
Dat heet dus echt een HARD reset. Kun je doen door de aanknop en resetknop tegelijkertijd los te laten.

Of als je gewoon makkelijk wilt doen: Start > Programs > Utilities > Default Settings

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 15:01:
Harder dan een hard reset kan niet, waarschijnlijk bedoel jij een soft reset. Hoe voer jij een hard reset uit?
Hard reset snap ik.
Nu zit mijn M700 te mekkeren dat ik geen geheugen meer vrij heb op het interne geheugen 0,88mb tsja dat is ook weinig. Ik denk dat ik TT er maar af ga halen en wachten tot de nieuwe want die kun je op het microsd kaartje installeren ipv op het geheugen van de Pocket PC.

Ik wou hem eigenlijk weer helemaal terug installeren met al die E-ten shit erop. (soort recovery procedure wat je ook bij pc's hebt.)

Verwijderd

Weet je zeker dat je de hard reset procedure snapt? Aangezien na een hard reset de E-ten utilities er weer op staan, tenzij je dit afbreekt tijdens de installatie. Ook heb je na een hard reset 30mb aan geheugen vrij...

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2007 13:15 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 13:13:
Weet je zeker dat je de hard reset procedure snapt? Aangezien na een hard reset de E-ten utilities er weer op staan, tenzij je dit afbreekt tijdens de installatie. Ook heb je na een hard reset 30mb aan geheugen vrij...
Hard reset is toch "aan" knop en reset tegelijkertijd indrukken >:)

Als het anders in dan hoor ik graag :)

• FrenzyFreak
Verwijderd schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 16:29:
[...]

Hard reset is toch "aan" knop en reset tegelijkertijd indrukken >:)

Als het anders in dan hoor ik graag :)
Nogmaals dan maar:
FrenzyFreak schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 21:36:
[...]

Dat heet dus echt een HARD reset. Kun je doen door de aanknop en resetknop tegelijkertijd los te laten.

Of als je gewoon makkelijk wilt doen: Start > Programs > Utilities > Default Settings
Een nieuwe toevoeging:
Als je Internet Explorer gebruikt, moet je ook af en toe de opties induiken om de tijdelijke internet bestanden weg te flikkeren, aangezien deze ook in het Main Memory worden opgeslagen en zich ophopen... |:(

Verwijderd

"Nogmaals dan maar:"

Is het zo'n straf? :?

Maar goed heb je advies opgevolgd met Start Programs enz enz.

en dat is wat ik bedoelde :)

Mijn hartelijke dank daarvoor _/-\o_ ik ben weer helemaal blij......... :D :D :D :D :D :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petervdmaas
hoi,
ik heb vaak last van programma's die open blijven.
dit zijn dan vooral de standaardprogramma's zoals: SMS berichten, IE, Taken, Agenda.
externe programma´s sluiten altijd gewoon wel.
ik moet de programma´s nu altijd afsluiten met de utility van E-Ten.
heeft iemand een oplossing hiervoor?
dus geen workaround zoals een tooltje om ze alsnog af te sluiten, maar een echte oplossing.

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ma.rkus.nl
Magic Button

Is niet alleen een taskmanager, maar maakt ook dat de Close-button programma's ook echt afsluit :)

[ Voor 8% gewijzigd door Ma.rkus.nl op 18-08-2007 01:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile-X
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-09 06:21

Reptile-X

߀ åf®åîÐ!

Heeft iemand ervaring met 4GB Micro SD kaarten in Glofiish M700? Ik heb gisteren een M700 besteld en ik wil graag een 4GB kaart, ik denk dat het moet werken maar ik wil het zeker weten.
In mijn Qtek S100 heb ik 4GB SD kaart en die werkt goed, E-Ten is immers nieuwer en 4GB zou moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBloem
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Reptile-X schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 16:43:
Heeft iemand ervaring met 4GB Micro SD kaarten in Glofiish M700? Ik heb gisteren een M700 besteld en ik wil graag een 4GB kaart, ik denk dat het moet werken maar ik wil het zeker weten.
In mijn Qtek S100 heb ik 4GB SD kaart en die werkt goed, E-Ten is immers nieuwer en 4GB zou moeten werken.
volgensmij gaat dit niet werken door de prosessor die gebruikt is in de m700 de x500/500+ heeft dit zelfde probleem.

er lopen diverse topics over dit probleem op het e-ten user forum http://eten-users.eu/index.php?showforum=43

[ Voor 10% gewijzigd door PBloem op 18-08-2007 17:07 ]

Pagina: 1 2 3 4 Laatste