Waar haal je die informatie vandaan? Veel lawaai maakt hij zeker niet, maar de be quiet lijkt afgaande op de reviews en gebruikerservaringen stiller.-The_Mask- schreef op zondag 27 maart 2011 @ 22:16:
Daarmee bedoel je dat het een stille voeding is? Tenminste dat is die wel...
En deze?Oud misschien wel, maar de kwaliteit en prestaties zijn iig wel beter. Qua efficientie is de Seasonic overigens ook wat beter al is het verschil maar klein.
Het enige wat ik erover gelezen is dat in zowel de review van SPCR als de forums wordt aangehaald dat de fan in de ss-300sfd niet geweldig stil is. In de review wordt hij overigens nog vrij goed beoordeeld voor (wederom) lage belastingen, maar niet zo goed als de be quiet!. Verder is de be quiet! intern een Protechnic apparaat en is de constructie voor zover ik wederom uit die reviews heb kunnen trekken niet slecht. Enkel afgaande op de merknaam zou ik uiteraard altijd Seasonic boven Protechnic verkiezen, maar kijkende naar de constructie weet ik het zo niet. Beiden hebben ze een incompleet ingangsfilter, beiden is er wat op de topologie aan te merken, beiden is er wat op de koeling aan te merken. Ik kan geen blanket conclusion geven dat de ene langer meegaat dan de ander.
Het is een ander verhaal als je het over de SS-300SFE hebt. Maar die is helaas niet echt te koop hier.
[ Voor 3% gewijzigd door mux op 28-03-2011 09:28 ]