Dit topic is nog niet zo oud en de belangrijkste die ik tegenkwam met de Search. Skoptijd dus want ik heb hier een interessante case...
Het recept: hoe krijgen we een PS3 werkend op de volgende configuratie...
De ingrediënten: een Samsung SyncMaster 206BW (geen HDMI, wel HDCP), een ATi Radeon HD4890 die wel DVI-I ondersteunt en HDCP.
De monitor is sowieso aan de praat te krijgen met een PS3, zie bv
Maar nu komt de grap: Google op HD4890 en je ziet dat alles zo ongeveer HDMI ondersteunt. De achterkant ziet er zo uit (2e poort van links = HDMI).
Mijn XFX HD4890 ziet er ánders uit, uiteraard heb ik weer een kaart die afwijkt
En dit vind ik dus vreemd...

Is het überhaupt mogelijk om een PS3 audio + video via de middelste ingang aan te sluiten (ervaringen gewenst)? En dat is te doen met een enkele HDMI => DVI-kabel tussen PS3 => PC en dan hoeft er niets aparts meer tussen PC en TFT? Ik ben ook niet geheel zeker van het type kabel dat ik nodig heb.
Als iemand me hiermee uit de brand kan helpen, bitte sehr want er is iets met bomen en bos waar ik niet helemaal meer uitkom in m'n eentje, op dit gebied.
Edit: fail..... ligt aan het tijdstip ofzo. Waarom niet gewoon de PS3 direct op de TFT aansluiten?
In dat geval: HDMI->DVI-kabel nodig én ernaast iets om het geluid mee te rond te krijgen op m'n Logitech X-530. Dat laatste heb ik dan geen idee van hoe ik het aan moet pakken, behalve dan deze relatief onduidelijke post @
zerokill in "Het grote HDMI/DVI - PS3 incompatibilite..."
[
Voor 13% gewijzigd door
Jejking op 15-01-2010 00:51
]