Google Talk + Opera = geen klikbare links meer?

Pagina: 1
Acties:

• DeadKennedy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-07 17:56
Ik heb zojuist van Opera mijn default browser gemaakt en Firefox geuninstalled, en nu werken hyperlinks in Google Talk niet meer, ook het mail icoontje stuurt me niet meer naar mijn gmail inbox. Ik heb geprobeerd Opera en Google Talk te herinstalleren maar dat mocht niet baten. Heeft iemand een idee hoe je deze twee programma's met elkaar leert samen te leven in vredige harmonie?

(p.s. ik draai Vista)

WEBN & chill (@IBKR)

• dr snuggles
  • Niet online
Voorkeuren in Vista zelf gewoon instellen?

Overigens werken de Opera voorkeuren nog niet helemaal lekker met Vista bij mij. Misschien zou je daar een Nightly build voor kunnen pakken.

• DeadKennedy
dr snuggles schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 23:05:
Voorkeuren in Vista zelf gewoon instellen?

Overigens werken de Opera voorkeuren nog niet helemaal lekker met Vista bij mij. Misschien zou je daar een Nightly build voor kunnen pakken.
Voorkeuren als in "Default Programs"? Daar staat Opera al als default browser ingesteld. Ik zal eens op jacht gaan naar nightly builds... die heb ik nog niet kunnen vinden tot nu toe.

[ Voor 4% gewijzigd door DeadKennedy op 21-03-2007 13:04 ]

WEBN & chill (@IBKR)

• GeekK
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:22

GeekK

Rag Mama Rag

Hier zijn de weeklies.

Nightlies?.. you wish ;)

Opera topic op GoT | Vivaldi topic op GoT | Vivaldi Tips

• DeadKennedy
Bedankt, ook al heeft het het probleem niet verholpen.

WEBN & chill (@IBKR)

• GeekK

GeekK

Rag Mama Rag

Heb je de opera forums al geprobeerd?

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-07 12:52

Zerora

Ik Henk 'm!

Gaat het hier om het programma Google Talk of de Google talk integratie in Gmail??

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• GeekK

GeekK

Rag Mama Rag

Draad in opera forums - bevat ook een fix (mbv testbuild van GT, weet niet welke versie).

[ Voor 31% gewijzigd door GeekK op 23-03-2007 09:30 ]

• DeadKennedy
Het gaat om het stand-alone programma Google Talk. Ik had de Opera forums en IRC chat al bezocht maar zelfs die test build schijnt bij mij niet te helpen. Links en het gmail icoontje aanklikken resulteert in een gebrek aan actie aan de kant van mijn computer die ik bij mijzelf alleen herken op sommige zondagochtenden. In ieder geval alvast bedankt voor het meedenken, ik ben ook nog steeds op zoek aangezien ik Opera wel een érg fijne browser vind, maar dit soort kleine dingen mij er toch over doen twijfelen of ik het wel als hoofdbrowser moet laten.

WEBN & chill (@IBKR)

Pagina: 1