Dell Inspiron 6400 (E1505) deel 6. Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 12.203 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LEX63
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 02-09 08:54
Ruler-Nrg

Ik weet niet hoe ik een afbeelding van mijn eigen computer op dit forum moet plaatsen. Ik heb de gegevens van een blauw hangscherm op geschreven.

stop 0X000000D1-(0X00000006,0X00000002,0X00000000,0XBA618F51

NDIS.SYS - ADRESS BA618F51 BASE AT BA615000, DATASTAMP 41107EC3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackRageNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
erg lastig die bsod's,
kunnen vele redenen hebben :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm jah ik kreeg weer een BSOD met melding zoiets van atikmdag.sys .. terwijl de nieuwste updates van ATI al geinstalleerd zijn :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LEX63
Verwijderd schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 00:23:
hmm jah ik kreeg weer een BSOD met melding zoiets van atikmdag.sys .. terwijl de nieuwste updates van ATI al geinstalleerd zijn :S
Ik heb ergens gelezen dat het ook kan komen door het geheugen. Dat deze te warm zou worden. Ik heb met fan-controll alle waardes lager ingesteld, misschien helpt het?

Ik heb nog een probleem. Dat is dat van sommige windows gedeelten ontbreken. Tot nu toe geconstateerd bij HD TUNE *en het menu van mijn **Anysee 30 plus. Echt een ati bug lijkt mij.

Jammer dat ik geen eigen afbeeldingen kan plaatsen als iemand wel weet hoe dit moet hoor ik dat graag. Ik weet wel hoe ik afbeeldingen ergens van het internet kan plukken.

Als je bij GOT op voeg een afbeelding toe klikt krijg je een klein Windowtje “Explorer prompt” met een invul regel http:// ----------------------- als je ergens op het internet met je cursor op een afbeelding bent met je rechter muisknop op eigenschappen klikt krijg je het adres te zien deze kan je kopieeren en invoeren waardoor je de foto bij jou GOT tekst krijgt.

* Gratis programma om je harddisk te controleren op snelheid en badsectors.
** Digitenne ontvanger met kaart, die op een computer werkt met usb 2.0 poort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruler-Nrg
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 28-08 14:42
ajpeetoom schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 20:30:
Ruler-Nrg

Ik weet niet hoe ik een afbeelding van mijn eigen computer op dit forum moet plaatsen. Ik heb de gegevens van een blauw hangscherm op geschreven.

stop 0X000000D1-(0X00000006,0X00000002,0X00000000,0XBA618F51

NDIS.SYS - ADRESS BA618F51 BASE AT BA615000, DATASTAMP 41107EC3
een simpele zoekactie op google leverd mij het volgende op:
KB675: Error: DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL in NDIS.SYS (blue screen)

SUMMARY:
This Windows stop error indicates a problem with your Network card or Network subsystem in Windows. This actually has nothing to do with 602LAN SUITE as 602LAN SUITE uses the API provided in Windows to communicate through the network.

Tevens vond ik dat ndis ook een nvidia display drivers kan zijn ! weet je zeker dat je die niet ooit per ongelijk hebt geinstalleerd ?

Dell Precision, T9550, 8gb, 64GB ssd, 1920x1200RGB led.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LEX63
[/quote][quote]Ruler-Nrg schreef op zondag 08 april 2007 @ 21:36:
[...]

een simpele zoekactie op google leverd mij het volgende op:
KB675: Error: DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL in NDIS.SYS (blue screen)

SUMMARY:
This Windows stop error indicates a problem with your Network card or Network subsystem in Windows. This actually has nothing to do with 602LAN SUITE as 602LAN SUITE uses the API provided in Windows to communicate through the network.

Tevens vond ik dat ndis ook een nvidia display drivers kan zijn ! weet je zeker dat je die niet ooit per ongelijk hebt geïnstalleerd ?

Bedankt voor jou reactie.

Ben uiteraard ook aan het neuzen geweest in google. Bij mij is er geen sprake van IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL in NDIS.SYS deze melding heb ik namelijk niet.

Het kan vele oorzaken hebben, het kan ook nog eens per computer verschillen. Zo kwam ik tijdens het zoeken tegen dat NDIS.SYS voor opstartproblemen kan zorgen. Ook kan het een geheugenprobleem zijn. Ook gelezen dat het een netwerk probleem kan zijn.

Ik heb een externe usb 2.0 dongel van het profesionele merk Senao, zou die adressen eens uit kunnen lezen en kijken of deze overeen komen met de foutmelding.

Kortom forums vol met deze klacht maar nergens een oplossing. Ook op de site van microsoft zelf vind je het probleem maar ook daar geen oplossing.

mischien is ndis.sys wel corrupt en moet dit bestand vervangen worden?

Toch bedankt.

[ Voor 10% gewijzigd door LEX63 op 08-04-2007 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruler-Nrg
tis gewoon een beetje een appart probleem. Maar ik ben er bijna zeker van dat het sofware related is. En niet aan je delletje licht :) had je die herinstall nou al eens gedaan? en heb je het probleem ook zonder randapperatuur? zoals usb dingen.. enz enz..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adion
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online
(jarig!)
Als ndis.sys corrupt is is de kans groot dat er een probleem is met je harde schijf. Eventueel eens een checkdisk uitvoeren zou misschien iets meer info kunnen geven.
Deze houd idd verband met netwerkfunctionaliteit, maar als bijvoorbeeld je geheugen kapot is kan het ook voorkomen bij geheugenproblemen.
Ook voor je geheugen te testen zijn er verschillende programma's beschikbaar.

VirtualDJ 2024 - Fast Image Resizer - Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LEX63
Ruler-Nrg schreef op zondag 08 april 2007 @ 23:30:
tis gewoon een beetje een appart probleem. Maar ik ben er bijna zeker van dat het sofware related is. En niet aan je delletje licht :) had je die herinstall nou al eens gedaan? en heb je het probleem ook zonder randapperatuur? zoals usb dingen.. enz enz..
Tja usb apparatuur.

Ik gebruik regelmatig 2 apparaten. Permanent mijn usb dongle en regelmatig mijn anysee tv/radio tuner.

Het usb dongle gebruik ik zowel op mijn Dell als op mijn Amilo notebook.

Afbeeldingslocatie: http://www.2ghz.nl/images/sub362ext.jpg

Ik heb deze nodig voor internet communicatie. Heb een richt antenne waarmee een afstand van ruim 2 KM overbrug. Op mijn Amilo heb ik geen hangers.

Afbeeldingslocatie: http://www.2ghz.nl/images/CA242413.jpg

Wat mij is opgevallen is dat als mijn notebook in maximum performance mode staat ik geen last van hangers heb. Vanaf vrijdag staat mijn notebook nu al in de performance mode en geen hangers.

Wat voor het probleem kan zorgen is mijn Anysee 30 plus digitenne ontvanger. Maar daar heb ik nu ook geen last meer van.

Afbeeldingslocatie: http://www.anysee.com/eng/product/img/p_01_g.jpg

Anders moet ik mijn computer maar in de performance mode laten staan, wat is het verschil in stroomverbruik?

Gelukkig heb ik ook geen hhctrl problemen meer die door de beveiliging update van 2 april zijn veroorzaakt “lees eerder geplaatste tekst”

Zal toch Dell eens een mailtje sturen over dit hangprobleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie-Jan
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-09 19:32
Dbm12 schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 18:23:
Net ook even gekeken bij Ultimate edition. En ik zie 0% slijtage staan ;) Hint. Gebruik geen Home edition maar de Ultimate. Deze geeft betere waardes.
Ik gebruik Ultimate :)

Zonnepanelen: 800Wp op oost 80 graden aan balkon met schaduw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LEX63

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dik_voormekaar
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-09 22:00
Heeft iemand ervaringen met het omruilen van een TFT scherm.
Ik heb nu zo'n true-bright scherm, maar ik vind die teveel reflecteren.
Zou ik die om kunnen ruilen voor een normale?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LEX63
dik_voormekaar schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 08:44:
Heeft iemand ervaringen met het omruilen van een TFT scherm.
Ik heb nu zo'n true-bright scherm, maar ik vind die teveel reflecteren.
Zou ik die om kunnen ruilen voor een normale?
Tja je bent niet de enige die hier last van heeft. Het zijn mooie maar toch vreselijk glimmend lcd schermen. Matte schermen zijn volgens mij na genoeg niet meer te koop.

Enige wat helpt is er voor te zorgen dat er niet te veel lichtbronnen zijn die het beeld kunnen verstoren. Maar tja hier was je zelf ook wel achter gekomen.

Het negeren werkt nog het best, kijk alleen waarna je moet of wilt kijken en niet op de reflecties letten.

Er schijnen allerlei middelen te zijn om van een glimmend scherm een mat scherm te maken. hoezen die je voor of over je scherm heen schuift.

Statisch plastic dat je tegen je scherm doet en vanzelf blijft zitten. Erg handig als je scherm vies wordt.

Ik heb er weinig last van maar tja het begint soms toch wel hinderlijk te worden, zeker nu de zonnige dagen weer meer verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Nou, ik heb 'm ook besteld 8)

T5200 processor
2gb RAM
Vista Premium
TrueLife scherm
ATI X1400 graphics
9-cel batterij
Wireless-N
Natural Leather cover

Ben heel benieuwd wanneer ie komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Heeft iemand nog een werkende evalue code / 5% kortingscode? Die hiervoor gepost zijn werken niet meer :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze code werkt nog steeds: ?Q7S30HKQRGXVZ
Je kan deye alleen gebruiken op het consumenten gedeelte, niet bij kleine ondernemingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie-Jan
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-09 19:32
Euh heren, ik bedoel de Ultimate versie van Everest. Van Windows gebruik ik XP home. ;)

Zonnepanelen: 800Wp op oost 80 graden aan balkon met schaduw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Henkie-Jan schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 19:48:
Euh heren, ik bedoel de Ultimate versie van Everest. Van Windows gebruik ik XP home. ;)
Ik vond het al vreemd. :D

Ik kan niet zeggen dat ik betrouwbare statistieken krijg hier. Na ongeveer een jaar gebruik zou de slijtage op mijn accu 22% zijn (volgens NHC). Maar ik heb nog altijd 3uur+ accuduur. Erg veel laadcycles heeft de accu er wel niet opzitten (één of twee keer per week, schat ik zo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer ik naar bluetooth apparaten zoek krijg ik volgende foutmelding:
Er is geen lokaal bluetooth-apparaat geselecteerd.

Nochtans heb ik de bluetooth module ook aangevraagd...

Weet iemand hoe dit komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarschijnlijk dan toch geen bleutooth é....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vreemd, want als ik bij hardware kijk zie ik staan:

Microsoft Bluetooth Enumerator (dit apparaat werkt correct)
Dell Truemobile 355 Bluetooth + EDR (dit apparaat werkt correct)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LEX63
Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 21:40:
Wanneer ik naar bluetooth apparaten zoek krijg ik volgende foutmelding:
Er is geen lokaal bluetooth-apparaat geselecteerd.

Nochtans heb ik de bluetooth module ook aangevraagd...

Weet iemand hoe dit komt?
Wat wil je gaan gebruiken samen met je Dell computer? Mobile telefoon, headset? Ik heb nu zoon 2 maanden een bleutoothkaart in mijn computer zitten en het werkt prima.

Tja als er geen blutooth apparaat in de buurt is vind hij natuurlijk ook niets. Bovendien dienen apparaten vaak in een identificatiemode te worden gezet om gezien te worden. Even in de handleiding van het apparaat bladeren hoe dit moet.

Duidelijk is dat bleutooth niet plug en play is, en zorgt voor heel wat ongenoegen als het niet wilt werken.

Hieronder nog een hele nuttige link.

http://support.euro.dell....ork/P115670/du/how_to.htm

Succes

[ Voor 17% gewijzigd door LEX63 op 11-04-2007 06:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi!
Ik wilde even iets vragen over de 6400. Ik wil de volgende 6400 bestellen:

Intel® Pentium® Dual-Core Processor T2060 (1,6 GHz / 533 MHz / 1 MB)
Legitieme Windows Vista™ Home Basic - Nederlands
Collect & Return-service, slechts 1 jaar
15.4" W Screen XGA TFT Display resolution: 1280x800
Mémoire 512 Mo double canal DDR2 533 MHz (1 x 512)
Harde schijf van 120 GB (5.400 rpm)
Vast intern 8x DVD+/-RW-combinatiestation met software
Intel® Media Accelerator 950-graphics tot 256 MB aan gedeeld grafisch geheugen
6-cel lithium-ion hoofdbatterij (53 W/h)

(Ik heb al bedacht dat ik 1024 mb geheugen wil en eigenlijk ook een grafische kaart, is dit echt nodig? Bovendien wil ik windows xp in plaats van vista, omdat ik veel grafische programma's ga gebruiken.) De verzendkosten zijn tot 24 april gratis en met een korting van 5% kom ik op een prijs uit van 565,-

Wat vinden jullie van deze combinatie?
Kan er ook later nog een grafische kaart in geplaatst worden?

Wat vinden jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AttiX
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:31
Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2007 @ 10:18:
Hoi!

(Ik heb al bedacht dat ik 1024 mb geheugen wil en eigenlijk ook een grafische kaart, is dit echt nodig? Bovendien wil ik windows xp in plaats van vista, omdat ik veel grafische programma's ga gebruiken.) De verzendkosten zijn tot 24 april gratis en met een korting van 5% kom ik op een prijs uit van 565,-

Wat vinden jullie?
Nette prijs. 1024MB is inderdaad een aanrader.

Je kunt later GEEN grafische kaart toevoegen. De moederborden verschillen namelijk fysiek van elkaar. Op de moederborden met geïntegreerde videokaart zit geen aansluiting voor een videokaart en een Intel 945GM chipset. Op het moederbord met losse videokaart zit een Intel 945PM chipset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LEX63
Hoi!

Wat vinden jullie?
Voor die €565 koop je een leuke computer. Voor de meeste simpele taken krachtig genoeg. Verwacht er geen wonderen van. Als je meer wilt doen dan internetten, office en simpele spelen spelen. Raad ik aan een krachtigere notebook te kiezen.

Houd er rekening mee dat het achteraf niet mogelijk is om cruciale onderdelen als de processor, videokaart of het scherm te vervangen voor een snellere of betere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:42

Zenix

BOE!

Hoi!

Wat vinden jullie?
Ik zou zoiezo inplaats van 6cell 9cell batterij nemen zodat je langer kan op de accu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

8)7 :? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wilde dell over het geheugen bellen, ik moet zowiezo bellen omdat ik xp wil hebben. Ik dacht als ik nou doe alsof ik dom ben dan krijg ik daar korting op (1024 mb) verder ben ik wel tevreden met mijn computer nu die slechts 256 mb geheugen heeft en 64 mb grafische kaart. Dus zie ik het nut niet helemaal van al die specificaties, wel ben ik bang dat de specificaties snel verouderd zijn en dat ik misschien beter nog even kan wachten met het aanschaffen van een laptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LEX63
Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2007 @ 02:15:
Ik wilde dell over het geheugen bellen, ik moet zowiezo bellen omdat ik xp wil hebben. Ik dacht als ik nou doe alsof ik dom ben dan krijg ik daar korting op (1024 mb) verder ben ik wel tevreden met mijn computer nu die slechts 256 mb geheugen heeft en 64 mb grafische kaart. Dus zie ik het nut niet helemaal van al die specificaties, wel ben ik bang dat de specificaties snel verouderd zijn en dat ik misschien beter nog even kan wachten met het aanschaffen van een laptop.
Heel verstandig. Doe nog even een jaar met wat je hebt. Er komen grote vernieuwingen aan waardoor oudere modelen goedkoper worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mensen,
ik begrijp nog steeds 1 ding niet: waar en hoe kan ik nu aan zo'n kabel komen voor svideo+spdif voor mijn inspiron 6400? Ik wil namelijk graag overgaan op digitaal geluid daar mijn analoge aansluiting kleine piepjes laat horen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Swaan: hoe kom je op een prijs van €565,- uit? Bij mij zijn de verzendkosten niet gratis bij het model van €599,-. Enkel gratis verzendkosten bij de twee duurste 6400 modellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan via ondernemingen een 6400 bestellen met een standaard prijs van 499 exclusief btw(594inclusief). Als je de volgende code invult bij consumenten krijg je de bezorgkosten gratis!

NLBSDONL-N04641

Dit model is gelijk aan die van consumenten(wel even service periode terugschroeven). Daar heb ik trouwens nog een vraag over, hoe is julie mening over extra garantie? Ik heb het idee dat de meeste latops na een jaar kuren krijgen. Dus is het misschien verstandig om dat uit te breiden naar 3 jaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackRageNL
  • Niet online
in nederland heb je standaard 2 jaar recht op garantie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23:19

steveman

Comfortabel ten onder

hermedico schreef op donderdag 12 april 2007 @ 15:30:
in nederland heb je standaard 2 jaar recht op garantie
*bam*

http://www.consuwijzer.nl/content.jsp?objectid=4578

heb nu eindelijk een url om dan mee te gaan gooien \o/

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar stel dat er een onderdeel kapot gaat in het tweede jaar en je hebt geen uitgebreidde service dan moet je toch de voorrijdkosten en de kosten van de onderdelen betalen. Toch? Het kan zijn dat dell hierin soepeler is, heeft iemand daar ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackRageNL
  • Niet online
toen mijn scherm keuren had werd het zonder koste vervangen,
welis waar in me eerste jaar garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een paar dagen geleden een 6400 samengesteld, en mijn bestelling is nu bij stap 2 (pre-productie). De verwachte leverdatum is achter meer dan 2 weken weg.

Aangezien ik nog nooit eerder iets bij Dell besteld heb - moet ik echt deze datum verwachten, of kan ik hier makkelijk een paar dagen vanaf trekken, en is de verwachte leverdatum die ze nu hebben staan genomen als uiterste?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FicoF
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-09 16:04
Ok, het is zoever, ik ga een laptop bestellen, ik zit na te denken over deze configuratie:

Processor:ntel® Core™2 Duo Processor T5600 (1,83 GHz, 2 MB L2-cache, 667 MHz FSB)
Besturingssysteem:Legitieme Windows Vista™ Home Premium - Nederlands
Support Services: Collect & Return-service, slechts 1 jaar
LCD Scherm:15.4" W Screen XGA TFT Display resolution: 1280x800 with TrueLife™ Toetsenbord:
Geheugen: 2.048 MB 533 MHz Dual Channel DDR2 SDRAM (2 x 1.024)
Harde Schijf: 160 GB SATA harde schijf (5.400 rpm)
Optical Drives: Vast intern 8x DVD+/-RW-combinatiestation met software
Grafische kaart:256 MB NVIDIA® GeForce™ Go 7300 TurboCache™
Batterij: 6-cel lithium-ion hoofdbatterij (53 W/h)
Intel® Pro draadloze 3945 802.11a/b/g mini-PCI draadloze LAN-kaart voor Core2 Duo-processors Bluetooth:Dell™ Wireless 355 Bluetooth 2.0-module (tot 3 Mbps) met Enhanced Data Rate

Dat gaat 1228 eurie kosten, m`n vriendin heft gelukkig een bedrijf dus kan ik de btw terug vangen :D

Vraag: weet iemand of de resolutie van deze laptop ook hoger kan? Ik heb daar ook wel een aantal centen voor over maar kan nergens vinden of ik dat kan bestellen, die mogelijkheid is er denk ik niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Bad Seed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-08 15:02

The Bad Seed

Chaotic since 1983

Voor het ogenblik zijn de Ultrasharp schermen (met hogere resolutie) niet beschikbaar op de site. Misschien is er meer mogelijk als je telefonisch contact opneemt, maar het kan net zo goed zijn dat die schermen helemaal niet meer terugkeren in het aanbod.

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-09 00:07

Rival24

I'll Be Back

FicoF schreef op donderdag 12 april 2007 @ 20:45:

Vraag: weet iemand of de resolutie van deze laptop ook hoger kan? Ik heb daar ook wel een aantal centen voor over maar kan nergens vinden of ik dat kan bestellen, die mogelijkheid is er denk ik niet?
Rival24 in "Dell Inspiron 6400 (E1505) deel 6."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackRageNL
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2007 @ 19:57:
Ik heb een paar dagen geleden een 6400 samengesteld, en mijn bestelling is nu bij stap 2 (pre-productie). De verwachte leverdatum is achter meer dan 2 weken weg.

Aangezien ik nog nooit eerder iets bij Dell besteld heb - moet ik echt deze datum verwachten, of kan ik hier makkelijk een paar dagen vanaf trekken, en is de verwachte leverdatum die ze nu hebben staan genomen als uiterste?
bij mij stond er ook dat het nog anderehalfe week duurde, maar kreeg het systeem echter na 3 werk dagen. het ligt ook aan je samenstelling en drukte :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

FicoF schreef op donderdag 12 april 2007 @ 20:45:
Ok, het is zoever, ik ga een laptop bestellen, ik zit na te denken over deze configuratie:

Processor:ntel® Core™2 Duo Processor T5600 (1,83 GHz, 2 MB L2-cache, 667 MHz FSB)
Besturingssysteem:Legitieme Windows Vista™ Home Premium - Nederlands
Support Services: Collect & Return-service, slechts 1 jaar
LCD Scherm:15.4" W Screen XGA TFT Display resolution: 1280x800 with TrueLife™ Toetsenbord:
Geheugen: 2.048 MB 533 MHz Dual Channel DDR2 SDRAM (2 x 1.024)
Harde Schijf: 160 GB SATA harde schijf (5.400 rpm)
Optical Drives: Vast intern 8x DVD+/-RW-combinatiestation met software
Grafische kaart:256 MB NVIDIA® GeForce™ Go 7300 TurboCache™
Batterij: 6-cel lithium-ion hoofdbatterij (53 W/h)
Intel® Pro draadloze 3945 802.11a/b/g mini-PCI draadloze LAN-kaart voor Core2 Duo-processors Bluetooth:Dell™ Wireless 355 Bluetooth 2.0-module (tot 3 Mbps) met Enhanced Data Rate

Dat gaat 1228 eurie kosten, m`n vriendin heft gelukkig een bedrijf dus kan ik de btw terug vangen :D

mooie setup bijna zelfde als mij maar zoals ik al eerder zei neem 9cell 11 euro extra en 50% meer werktijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karakedi
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02:10
Voor mijn broer heb ik de volgende systeem samengesteld. Ik ben een uur aan het puzzelen geweest om de goedkoopste prijs te krijgen:

Module Beschrijving Details bekijken
Processor Intel® Core™2 Duo Processor T5200 (1,60 GHz, 2 MB L2-cache, 533 MHz FSB)
Besturingssysteem Legitieme Windows Vista™ Home Basic - Nederlands
Geheugen 1.024 MB 533 MHz Dual Channel DDR2 SDRAM (2 x 512)
Toetsenbord Intern toetsenbord - VS Int. (QWERTY)
Grafische kaart Intel® Media Accelerator 950-graphics tot 256 MB aan gedeeld grafisch geheugen
Harde Schijf Harde schijf van 80 GB (5.400 rpm)
Overige Opslagmedia Geen optioneel diskettestation
Modem NL - Modem & Adapter
Optical Drives Vast intern 8x DVD+/-RW-combinatiestation met software
Draadloos Netwerk Dell™ draadloze 1390 802.11b/g 54Mbps Mini-PCI-kaart, voor Merom-processors
Shipping Documents Nederlands
Gedis Bundle Reference 6400 Bronze N04641
Microsoft® software Microsoft® Works 8.5 - Nederlands
Standaard Garantie 1 Jaar Collect & Return service
Support Services Collect & Return-service, slechts 1 jaar
Bescherm uw nieuwe PC Geen beveiliging/antivirusbeveiliging - Nederlands
Voeding 65 W wisselstroomadapter
Bluetooth Dell™ Wireless 355 Bluetooth 2.0-module (tot 3 Mbps) met Enhanced Data Rate
Digitale Fotobewerking Geen software voor het organiseren en delen van foto's/geen fotobewerkingssoftware
Order Information Inspiron-bestelling - Nederland
Batterij 9-cel lithium-ion hoofdbatterij (85 W/h)
Draagtassen Geen draagtas
Dell System Media Kit Inspiron - DVD met hulpbronnen voor Vista (diagnosemiddelen en stuurprogramma's)
Kleur Keuze Geen QuickSnap™ Cover Option
Dell Internet Order Bestelling via internet bij Dell
LCD Scherm 15.4" W Screen XGA TFT Display resolution: 1280x800 with TrueLife™

Nadat ik deze systeem had samengesteld, heb ik Dell gebeld voor een offerte. Ze konden mij deze systeem aanbieden voor een prijs van 760 euro.

Later heb ik nogmaals de site bekeken en weer wezen samenstellen, toen kwam ik op een vergelijkbaar systeem uit, die 785 euro zou kosten. Maar deze had een hd van 120 gig.

De korting die ik eigenlijk heb gekregen is dus verwaarloosbaar.

Is de aanbieding die ze mij hebben gedaan goed? Zou iemand mij kunnen helpen om de laatste stapje te laten zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je zou tot 24 april kunnen wachten op extra kortingen, op die datum vervallen de gratis verzendkosten maar acties lopen vaak in elkaar over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voeding 65 W wisselstroomadapter
Da's niet handig! ;)

Kun je beter een 640m pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LEX63
steveman schreef op donderdag 12 april 2007 @ 15:38:
[...]

*bam*

Bedankt voor deze link heel handig, gelijk toegevoegd aan mijn favorieten. Kan mogelijk nog eens van pas komen als mijn computer buiten de 1 jaar garantie die ik op mijn inspiron 6400 heb kapot gaat.

Hiervoor is dit forum nou bedoeld mensen.

[ Voor 17% gewijzigd door LEX63 op 14-04-2007 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LEX63
Er is een nieuwe bios uit A14
Hopelijk worden hiermee enkele probleempjes opgelost.

Douwnload hem en update jou bios.

Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dbm12
  • Laatst online: 11-09 20:40
ajpeetoom schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 14:34:
Er is een nieuwe bios uit A14
Hopelijk worden hiermee enkele probleempjes opgelost.

Douwnload hem en update jou bios.

Succes
Wat is er dan veranderd.... Feit is dat je van je Bios af moet blijven als er niets kapot of fout gaat XD Tenminste dat is mijn regel.

http://luxeofzuinig.blogspot.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adion
  • Nu online
(jarig!)
Er staat bij de bios update: "Urgent"
Fixes/Enhancements
------------
1. This update includes critical microcode updates from Intel.
2. Update support for Dell Wireless 1505.
3. Fixed Hard Drive Security vunerability if Admin or System password is not set.
Ik heb hem zelf net uitgevoerd, en tot nog toe werkt alles nog :)
Ik heb ook het gevoel dat de koeler minder snel aangaat, hoewel ik daar na zo'n korte tijd nog niet zeker van ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dbm12
Adion schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 18:38:
Er staat bij de bios update: "Urgent"

[...]

Ik heb hem zelf net uitgevoerd, en tot nog toe werkt alles nog :)
Ik heb ook het gevoel dat de koeler minder snel aangaat, hoewel ik daar na zo'n korte tijd nog niet zeker van ben.
Mwoa, als dat de dingen zijn XD

Neuh ik denk dat ik het hou zoals het nu is :) Werkt goed. Geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kan nu wel beter buiten zitten met het ding: inderdaad: de cooler slaat minder snel aan! (En er zijn minder piepjes/blopjes in de audio-output, maar dat kan ook verbeelding zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dbm12
Verwijderd schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 20:02:
ik kan nu wel beter buiten zitten met het ding: inderdaad: de cooler slaat minder snel aan! (En er zijn minder piepjes/blopjes in de audio-output, maar dat kan ook verbeelding zijn)
Door je microfoon uit te zetten (0%) is het ook weg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LEX63
Dbm12 schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 17:22:
[...]

Wat is er dan veranderd.... Feit is dat je van je Bios af moet blijven als er niets kapot of fout gaat XD Tenminste dat is mijn regel.
Klopt dat was nog in die tijd dat Bil geates in zijn kortte broek liep en alleen nog maar van een goed OS kon dromen. "wat hem tot vandaag de dag nog niet gelukt is"

De laatste jaren komen mislukte bios updates zelden voor. Meestal komt dit door problemen van de gebruiker of de computer zelf. Per ongeluk de reset of aan/uit knop drukken tijdens de bios update.

Of een gezellige stroomstoring doet het ook altijd goed.

Bios updates zijn er niet voor de lol, meestal worden bugs verwijderd en vaak functionaliteit toe gevoegd.

Het updaten van de inspron 6400 bios is een fluitje van een cent, zo gebeurd, zelfs een digibeet lukt het nog. .

[ Voor 23% gewijzigd door LEX63 op 15-04-2007 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ajpeetoom schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 20:53:
Klopt dat was nog in die tijd dat Bil gaetes in zijn kortebroek liep
Eerder uit de tijd van "If it ain't broken, don't fix it" en "Never change a winning combination".

't Is niet omdat een bios update niet mislukt dat alles A-OK is... Wat als er nieuwe bugs in die bios update zitten b.v.? Of wat als er functionaliteit verwijderd is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LEX63
Verwijderd schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 21:01:
[...]

Eerder uit de tijd van "If it ain't broken, don't fix it" en "Never change a winning combination".

't Is niet omdat een bios update niet mislukt dat alles A-OK is... Wat als er nieuwe bugs in die bios update zitten b.v.? Of wat als er functionaliteit verwijderd is?
OK blijf je toch lekker met een oude bios zitten. A07 A08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dbm12
ajpeetoom schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 21:05:
[...]

OK blijf je toch lekker met een oude bios zitten. A07 A08
A12 zit er bij mij op. En zoals tencoryn ook zegt. If it aint broken don't fix it. Een update hoeft niet te betekenen dat het verbeterd is. Zo zie je ook met updates vandrivers bij grafische kaarten dat nieuwere versies het soms zelfs slechter doen dan oudere drivers. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De status van mijn notebook is van 'pre-productie' opgeschoven naar 'levering wordt voorbereid'. Kan ik er dus vanuit gaan dat ik na het weekend een notebook kan verwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackRageNL
  • Niet online
steveman schreef op donderdag 12 april 2007 @ 15:38:
[...]

*bam*

ik moet toch zeggen dat je me daar hebt :o
over bios updaten, hoe gaat dat bij dell computers ?
ik had altijd z'n tooltje van asus die dat in windows voor me deed :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LEX63
hermedico schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 22:45:
[...]

ik moet toch zeggen dat je me daar hebt :o
over bios updaten, hoe gaat dat bij dell computers ?
ik had altijd z'n tooltje van asus die dat in windows voor me deed :D
Een kind kan de was doen.

1 Zorg er voor dat de adapter/ voeding is aangesloten.
2 Laatste biosupdate downloaden.
3 Alle programma's afsluiten. Denk ook aan programma's die automatisch opstarten. Haal op de muis
na alle apparaten uit de usb en firewire poorten ook een eventuele Express kaart.

4 Op het gedownload bestand klikken.
5 houd er rekening mee dat de computer opnieuw gaat opstarten.
6 Direct na de herstart wordt de bios geüpdate. Nergens aan komen de computer zal na de
update weer gewoon opstarten.

[ Voor 6% gewijzigd door LEX63 op 14-04-2007 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackRageNL
  • Niet online
@ajpeetoom:
bedankt voor je info, ging bijna het zelfde als met het asus tooltje (net alsof ik me psp update).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruler-Nrg
ajpeetoom schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 23:16:
[...]

Een kind kan de was doen.

1 laatste biosupdate downloaden.
2 alle programma's afsluiten. Denk ook aan programma's die automatisch opstarten. Haal op de muis na alle apparaten uit de usb en firewire poorten.

3 Op het gedownload bestand klikken.
4 houd er rekening mee dat de computer opnieuw gaat opstarten.
5 Direct na de herstart wordt de bios geüpdate. Nergens aan komen de computer zal na de
update weer gewoon opstarten.
goede uitleg! :) nog 1 ding:

Zorg dat je adapter er altijd inzit als je gaat flashen !. Dit heeft al menig dell notebook de kop gekost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackRageNL
  • Niet online
je krijgt van het programma ook de melding dat hij er in moet, voordat je verder kan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LEX63
Ruler-Nrg schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 10:01:
[...]

goede uitleg! :) nog 1 ding:

Zorg dat je adapter er altijd inzit als je gaat flashen !. Dit heeft al menig dell notebook de kop gekost.
IDD heb het net even aangepast.

Even iets anders, ik heb mijn problemen deze week met screendumps naar Dell gemailt. Ik had 2 problemen. 1 De hangers 2 incomplete scherm. Bij sommige toepassingen ontbreekt een stuk van het scherm aan de rechterkant.
Jammer dat ik geen screendumps kan plaatsen dan kon ik het laten zien.

[ Voor 37% gewijzigd door LEX63 op 14-04-2007 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LEX63
http://www.nu.nl/news/1041254/130/Sony_OLED-tv.html

Het zal niet lang meer duren voordat er ook notebooks komen met OLED scherm.

Voordelen

1 60% minder stroom verbruik
2 Hogere licht opbrengst.
3 Veel grotere inkijkhoek.
4 Zwarte is ook echt zwart zonder verlichte vlies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Processor:
Intel® Core™2 Duo Processor T5200 (1,60 GHz, 2 MB L2-cache, 533 MHz FSB) 78929 [210-17237] 1
Besturingssysteem:
Legitieme Windows Vista™ Home Premium - Nederlands 95187 [619-11077] 11
Shipping Documents:
Nederlands 95835 [340-13431][340-13444][613-10317][640-10395] 21
Support Services:
Collect & Return-service, slechts 1 jaar 9928 [680-11635] 30
LCD Scherm:
15.4" W Screen XGA TFT Display resolution: 1280x800 with TrueLife™ 56607 [230-10035] 760
Toetsenbord:
Intern toetsenbord - Belgisch (AZERTY) 47930 [583-11044] 4
Geheugen:
2.048 MB 533 MHz Dual Channel DDR2 SDRAM (2 x 1.024) 91392 [370-11933] 3
Harde Schijf:
160 GB SATA harde schijf (5.400 rpm) 74709 [400-12961] 8
Optical Drives:
Vast intern 8x DVD+/-RW-combinatiestation met software 83297 [429-12431] 16
Grafische kaart:
256MB ATI® MOBILITY™ RADEON® X1400 graphics card, PCI-Express x16 56625 [490-10485] 6
Batterij:
6-cel lithium-ion batterij (53 W/h) 56610 [451-10334] 112

zou iemand met een ongeveer vergelijkbaar systeem eens kunnen posten wat de score hiervan is in vista?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Bad Seed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-08 15:02

The Bad Seed

Chaotic since 1983

Ik heb een snellere processor(en nog een paar niet relevante verschillen voor de score), maar de beperkende factor is de videokaart (vista experience index is de laagste subscore), de X1400 scoort een 3.7 op mijn systeem, zowel voor desktop graphics als voor gaming graphics.

[ Voor 31% gewijzigd door The Bad Seed op 15-04-2007 14:43 ]

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Velvet
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Hoi allemaal,

Ook ik zit me te verlekkeren aan zo'n leuke 6400. Heb nog wel enkele vragen (sorry als ze al eens langsgekomen zijn in dit topic, dan heb ik er overheen gelezen...)

1) Maakt het veel uit of ik voor het wireless network de Intel® Pro Wireless 3945 802.11a/b/g mini-PCI-kaart (voor Core 2 Duo-processors) of de Intel® Wireless-N Mini-Card van de volgende generatie (voor Core 2 Duo-processors) kies?

2) Leveren ze ondertussen al standaard de Windows CD/DVD erbij, of moet ik hier nog achteraan bellen?

Alvast bedankt voor jullie antwoorden!

Fujifilm XT-20 | Fuji lenzen | Vintage lenzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackRageNL
  • Niet online
@qtee:
2: ik kreeg zelf er een windows xp cd bij

in het inspriron 9400 topic hadden ze het over adapters met randaarde, zijn die er ook voor de 6400 ?
EDIT: gewoon een windows cd dus, alleen met dell logo enzo erop. geen recovery cd, zoals hieronder al is gezegt.

[ Voor 26% gewijzigd door BlackRageNL op 15-04-2007 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

Ik kreeg ook een windows vista cd erbij staat besturingsysteem op en bleek ook zo te zijn was geen recovery ofzo. Als ik hem bekeek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Velvet
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Bedankt voor de antwoorden. Nog andere cd's erbij, of alleen Windows? Ik hoef waarschijnlijk niet al die Dell-meuk te hebben, maar de essentiële zaken voor een verse install natuurlijk wel...
Ik denk dat ik hem maar ga bestellen.

Trouwens, is Vista wat jullie betreft een aanrader, of kan ik beter nog even voor XP gaan?
En komt die backlight-bleeding die ik eerder in dit topic zag staan ook veel voor bij het 1280x800 scherm, en niet alleen bij het 1600x1050 scherm?

[ Voor 34% gewijzigd door Velvet op 15-04-2007 18:05 ]

Fujifilm XT-20 | Fuji lenzen | Vintage lenzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat scoort die nvidea kaart in vista misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LEX63
hermedico schreef op zondag 15 april 2007 @ 17:01:
@qtee:
2: ik kreeg zelf er een windows xp cd bij

In het inspriron 9400 topic hadden ze het over adapters met randaarde, zijn die er ook voor de 6400 ?
EDIT: gewoon een windows cd dus, alleen met dell logo enzo erop. geen recovery cd, zoals hieronder al is gezegt.
Rare jongens dan? De voeding van een Dell inspiron 6400 heef geen randaarde stekken maar een platte eurostekker?

Mijn Amilo en vorige notebooks hadden wel een randaarde stekker. Ach als dat ding mijn notebook maar van stroom voorzien.

Ik vind wel dat de voeding al behoorlijk warm wordt en dat al bij deze temparatuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

qtee schreef op zondag 15 april 2007 @ 17:40:
Bedankt voor de antwoorden. Nog andere cd's erbij, of alleen Windows? Ik hoef waarschijnlijk niet al die Dell-meuk te hebben, maar de essentiële zaken voor een verse install natuurlijk wel...
Ik denk dat ik hem maar ga bestellen.

Trouwens, is Vista wat jullie betreft een aanrader, of kan ik beter nog even voor XP gaan?
En komt die backlight-bleeding die ik eerder in dit topic zag staan ook veel voor bij het 1280x800 scherm, en niet alleen bij het 1600x1050 scherm?
Nee heb geen bleeding op verschillende plekken. Alleen contrast is om te janken to mijn samsung 192T scherm met conrast van rond de 1.000:1
Maarja is ook TN VS PVA :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackRageNL
  • Niet online
ajpeetoom schreef op zondag 15 april 2007 @ 19:10:
[...]

Rare jongens dan? De voeding van een Dell inspiron 6400 heef geen randaarde stekken maar een platte eurostekker?

Mijn Amilo en vorige notebooks hadden wel een randaarde stekker. Ach als dat ding mijn notebook maar van stroom voorzien.

Ik vind wel dat de voeding al behoorlijk warm wordt en dat al bij deze temparatuur.
de voeding word idd snel warm, en ik heb me laptop veel via de voeding draaien.
denk ook niet dat die van mij een lang leven beschoken is :X
Angelus64x schreef op zondag 08 april 2007 @ 10:14:
Ik heb eindelijk na twee keer de foute adapter te hebben gekregen de juiste binnen. Het is niet eentje van de XPS series, maar gewoon eentje voor de 9400, zoals het hoort te zijn. Plaatje volgt:

[afbeelding]
ik wil een tweede adapter gaan kopen, maar mocht er ook zo een zijn voor de 6400 dan zou ik die graag hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adion
  • Nu online
(jarig!)
ajpeetoom schreef op zondag 15 april 2007 @ 19:10:

Bij mij blijft de dell voeding eigenlijk behoorlijk koel, zeker in vergelijking met andere voedingen hier in huis.
Als je veel met geluid bezig bent icm je laptop kan het trouwens wel een hoop problemen besparen als de voeding geen randaarde voorziet. Indien de voeding dat wel heeft is de kans namelijk groot dat als je je laptop aansluit op een versterker dat je een brom krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op http://nl.notebookcheck.c...Force-Go-7300.2794.0.html krijgt die Nvidea nochtans minder punten dan dien ATI.... en toch kost hij meer.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LEX63
Adion schreef op zondag 15 april 2007 @ 19:29:
[...]

Bij mij blijft de dell voeding eigenlijk behoorlijk koel, zeker in vergelijking met andere voedingen hier in huis.
Als je veel met geluid bezig bent icm je laptop kan het trouwens wel een hoop problemen besparen als de voeding geen randaarde voorziet. Indien de voeding dat wel heeft is de kans namelijk groot dat als je je laptop aansluit op een versterker dat je een brom krijgt.
De Dell inspiron voeding heeft geen randaarde dus houd het op. nu kan je wel een draadje aan het sasie maken en dat aarden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Randaarde heeft totaal geen nut, want enig wat die aard is interne gedeelte van de voeding. Want de aarde wordt niet doorgeven aan de laptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackRageNL
  • Niet online
sommige mensen met 9400 krijgen schokken bij het aanraken van de laptop of omgeving,
daar schijnt de randaarde adapter wel bij te helpen.
ben ik blij dat ik voor de 6400 ben gegaan ipv de 9400 :D
EDIT: http://www.dupie.be/dell/

[ Voor 15% gewijzigd door BlackRageNL op 15-04-2007 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Volgens Everest (systeeminfo tooltje) heeft de batterij van mijn vorig jaar aangeschafte 6400 inmiddels een slijtageniveau van 29%. Dat merk ik inderdaad wel, mijn 9-cell batterij levert bij word- en internetwerk niet meer voor 6 uur, maar vaak slechts voor 3-4 uur stroom op de accu.

Kan ik hier iets mee richting Dell, of is dit uitgesloten van garantie? Of moet ik hier wat anders aan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LEX63
koelkast schreef op zondag 15 april 2007 @ 22:16:
Volgens Everest (systeeminfo tooltje) heeft de batterij van mijn vorig jaar aangeschafte 6400 inmiddels een slijtageniveau van 29%. Dat merk ik inderdaad wel, mijn 9-cell batterij levert bij word- en internetwerk niet meer voor 6 uur, maar vaak slechts voor 3-4 uur stroom op de accu.

Kan ik hier iets mee richting Dell, of is dit uitgesloten van garantie? Of moet ik hier wat anders aan doen?
Plaats even een link waar ik dat tooltje kan douwnloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-09 00:07

Rival24

I'll Be Back

Eeeh, eerste hit op google.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

accu heeft meestal maar een garantie van 6 maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:40
koelkast schreef op zondag 15 april 2007 @ 22:16:

Tja geef je weinig kans, dat een accu slijt staat gewoon in de Dell boekjes. Maar 6 uur haalde je dat? Ik kwam nooit verder als 4 uur.

En met vista maar 2.5;-)

Denk als je accu stuk is dat ze niet moeilijk doen, zit volgens mij een garantie van 1 jaar op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dbm12
stormfly schreef op maandag 16 april 2007 @ 10:11:
[...]

Tja geef je weinig kans, dat een accu slijt staat gewoon in de Dell boekjes. Maar 6 uur haalde je dat? Ik kwam nooit verder als 4 uur.

En met vista maar 2.5;-)

Denk als je accu stuk is dat ze niet moeilijk doen, zit volgens mij een garantie van 1 jaar op.
6 uur kan je wel redden, maar moet je alls op zijn laagste hebben staan :) Heb zelf de 5 uur die ik redde, maar irriteerde me eraan dat ik telkens de settings weer moest veranderen. Zit nu op standaard de 3 uur met een 9 cell batterij.

Overigens is de grafische kaart op de laagste settings zetten ook niet altijd bevorderlijk. Wanneer je dan eens een filmpje kijkt of op internet komt met een filmpje schakeld hij om en als je dit enkele keren hebt kan het voorkomen dat ie hangt. Lang leven Ati Tools

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackRageNL
  • Niet online
is er al eigenlijk een opvolger geplant door dell ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LEX63
hermedico schreef op maandag 16 april 2007 @ 15:58:
is er al eigenlijk een opvolger geplant door dell ?
inspiron 6800?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07:02

sphere

Debian abuser

Wat is eigenlijk de voordeligste actie om op te wachten, gratis verzendkosten? Ik neem aan dat geheugen verdubbeling en gratis verzendkosten altijd apart zijn?

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackRageNL
  • Niet online
Ik heb werkelijk geen idee, ook nog niks over kunnen vinden.
Heb net een BT kaartje voor me laptop gekocht, ben benieuwd wanneer hij binnen komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LEX63
hermedico schreef op maandag 16 april 2007 @ 22:20:
[...]

Ik heb werkelijk geen idee, ook nog niks over kunnen vinden.
Heb net een BT kaartje voor me laptop gekocht, ben benieuwd wanneer hij binnen komt :)
Heel leuk dat je hier over begon,

Enkele maanden geleden hebben wij het gahad over een mogelijke opvolger.

Was toen een leuk onderwerp. Heb even een uurtje moeten zoeken voordat ik het weer terug vond. Hieronder de link zeker de moeite waard om het te lezen.

Dell Inspiron 6400 (E1505) deel 5. pagina 22

Zou zeggen kijk er eens na.

[ Voor 23% gewijzigd door LEX63 op 17-04-2007 04:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, dat was zeker leuk >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Niet online
Wat vinden jullie van deze offerte?

Afbeeldingslocatie: http://www.pimp4ever.nl/dell.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmert
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Nu ben ik toch héél erg benieuwd hoe jij aan dat 1440x900 scherm komt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Niet online
Timmert schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 15:48:
Nu ben ik toch héél erg benieuwd hoe jij aan dat 1440x900 scherm komt..
hoezo? niet goed dan die prijs? :P

[ Voor 7% gewijzigd door Executor16 op 17-04-2007 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmert
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Prijs is prima, maar ik kan dat ding nergens selecteren. Ik ben dus benieuwd hoe ie op jouw offerte terechtgekomen is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LEX63
Timmert schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 16:47:
Prijs is prima, maar ik kan dat ding nergens selecteren. Ik ben dus benieuwd hoe ie op jouw offerte terechtgekomen is :)
Tja hoge resolutie schermen schijnen moeilijk te bestellen zijn bij Dell. Heb je ze ook al gebeld? Ik zou gaan voor een scherm van 1680x1050.

Voordeel is dat je veel meer informatie op het scherm krijgt dus minder geschuif met het wel bekende balkje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmert
  • Niet online

Timmert

Dipstick

I know. In principe heb ik een 6400 met 1280x800 scherm in bestelling staan, maar ik vind het wel schraal in vergelijking met wat ik nu heb (1400x1050).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb vanmiddag mijn Inspiron binnen gekregen. Toen ik een uurtje of twee terug naar mijn apparaatbeheer ging, zag ik tot mijn aangename verassing dat Dell mij een T5300 heeft gegeven in plaats van een T5200, wat toch een kloksnelheid van 1.73GHz tov 1.60GHz geeft. Altijd mooi meegenomen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LEX63
Van het kasje naar de muur?

Ik heb al vanaf het begin het probleem dat van sommige schermen gedeelten ontbreekt. Erg hinderlijk, zeker als er informatie staat die belangrijk is.

Of in mijn geval een edit menu waar ik dus niets kan instellen. Het het probleem bij Dell voor gelegd. Resultaat, ik moest de helpdesk maar bellen. Gebeld, natuurlijk weten die ook van niets.

Dan legt het aan de software en applicaties die u hebt geïnstalleerd, Nonsens dezelfde software is ook op een andere computer geïnstalleerd en daar heb ik deze problemen niet.

Nu moet ik Dell proberen te overtuigen dat het aan de software of de computer legt.

Heb er langzamerhand genoeg van heb hier totaal geen zin in. Sinds ik deze computer heb ben ik constand bezig problemen op te lossen.

laten ze eens een computer uitbrengen die probleemloos werkt.

Anders sturen ze maar een andere computer.

[ Voor 10% gewijzigd door LEX63 op 18-04-2007 02:11 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.