Het Grote World of Warcraft topic - Deel 109 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.115 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdmeijer
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-04-2021
Exitium schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 11:24:
[...]

Wij hebben ook maar één resto op het moment, maar in andere parties waar ik druids meegemaakt heb valt het inderdaad op dat ze wat minder healen dan voor TBC. (en toen stonden de pala's/priests al boven de druids bij ons) Bij ons staan nu de pala's vrijwel standaard bovenaan met een enkele priest ertussen, daarna alle priests en daarna pas druids/shamans.
Een resto shaman die niet en-par met een priest kan healen in een Karazhan raid is een slechte restoshaman of jullie hebben superpriests. Daarnaast wordt shieldoffloatingshit volgens mij als healing bij de tank gerekend (correct me if I'm wrong), dus als je die een avond ophoudt (kost ook redelijk wat mana), uitgaande van 3-4x per minuut een 750 hps healing proc (exclusief crits) telt dat ook aardig aan. Verder zijn er zat shamans die hun life stream totem amper gebruiken, maar 115 hp/2s per persoon in een tank groep is nogal healing effectief, zonder overhealing. Mijn HST doet ongeveer 20% van al mijn healing in een avondje raiden. Feit is wel dat tot nu toe onze druids meestal onderaan staan.

Maar healing done is verder natuurlijk dikke onzin, omdat als iemand een hele snelle healer is (zoals een pala/shaman flashheal), ga je als druid/priest geen dikke heal gooien, zeker als je dat in de gaten houdt met ih. En als een paladin je target vol flasht, is je HOT ook niet echt meer effectief. Maar goed, belangrijkste is dat je bij bossfights overhealing voorkomt, bij trash zal het allemaal worst zijn.

Paling Terran & Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 11:50:
[...]

Amen _/-\o_

Ik zat me zo te ergeren aan deze zogenaamde "players" maar ze vergeten dat hun doordat ze op GoT zitten ook voor nerds worden uitgemaakt. Echt triest dat ze zich zo afgeven op mensen die redelijk die hard spelen :')
En afgeven op de mensen waar jij het over hebt is dan weer niet triest zeker ? :)

Maar even serieus, WAT voor mensen kunnen in hemelsnaam die requirements van Nihilum maanden of misschien zelfs jaren (je moet blijven spelen tot de guild ermee stopt..) halen ?

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraagje voor de raiding shadowpriests hierzo.

Het valt me op dat ik nog steeds een stuk onder de mages en rogues sta in de dmg meter na een boss fight in karazhan, shade of aran , prince mechanaar, nightbane etc
Dat ik de lock in de raid eruit dps verwacht ik niet, maar een stukje dichterbij de mages en rogues komen zou leuk zijn, nu is het verschil wel een paar procent lock 21% , mage 18% en dan kom ik met 13% van alle dmg.. terwijl een shadowpriest toch wel meer in de buurt hoort te komen ( oke ze hebben wel ongeveer 50-100 spelldmg meer als mij ) maar het verschil hoort niet zo groot te zijn
In een fight doe ik meestal VE , sw: p , mind blast 2x mindflay , VT , mind blast 2x mindflay , sw:p en dat blijf ik herhalen, en afhankelijk van het gevecht doe ik VT wat meer of minder
Er is weinig info op wow forums hierover te vinden, maar ik het gevoel dat ik meer uit mn priest kwa dmg kan persen dat ik nu doe

Dit is mn gear , http://armory.wow-europe....et.xml?r=Kazzak&n=Aquinas

p.s , ik voel me een grote noob dit te vragen :P maar een wat tips kunnen handig zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

On_E schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 11:58:
[...]

(je moet blijven spelen tot de guild ermee stopt..)
Als je eerder stopt, komen ze je dan halen ofzo? Kom op zeg, wel beetje na blijven denken hoor. ;)
mdmeijer schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 11:58:
[...]

zeker als je dat in de gaten houdt met ih.
ih ?

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2007 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdmeijer
[...]

En afgeven op de mensen waar jij het over hebt is dan weer niet triest zeker ? :)

Maar even serieus, WAT voor mensen kunnen in hemelsnaam die requirements van Nihilum maanden of misschien zelfs jaren (je moet blijven spelen tot de guild ermee stopt..) halen ?
Nou serieus dan: Waar maak je in hemelsnaam druk om? Wil je de wereld gaan verbeteren? Nihilum raid 7x per week met spelers die 100% voor het spel gaan en er voor kiezen om een aantal maanden/jaren alleen maar WoW te spelen. En dat levert world-firsts op en dat is op dat moment belangrijk voor die guilds. En door hun eisen conform hun huidige spelersgroep neer te zetten garanderen ze dat ze op hun manier het spel kunnen spelen. En het waardeoordeel wat een aantal mensen hier ventileren is totaal niet interessant, niet iedereen doet de dingen zoals jij/jullie die doen.

Paling Terran & Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Nu online

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 12:00:
[...]

Als je eerder stopt, komen ze je dan halen ofzo? Kom op zeg, wel beetje na blijven denken hoor. ;)
Wie weet :P

Maar ze melden het wel specifiek dat ze het liefst members hebben die blijven tot het bittere eind, en als ik dan nadenk vraag ik me dus af hoe dat mogelijk is voor een normaal mens.
Nou serieus dan: Waar maak je in hemelsnaam druk om? Wil je de wereld gaan verbeteren? Nihilum raid 7x per week met spelers die 100% voor het spel gaan en er voor kiezen om een aantal maanden/jaren alleen maar WoW te spelen. En dat levert world-firsts op en dat is op dat moment belangrijk voor die guilds. En door hun eisen conform hun huidige spelersgroep neer te zetten garanderen ze dat ze op hun manier het spel kunnen spelen. En het waardeoordeel wat een aantal mensen hier ventileren is totaal niet interessant, niet iedereen doet de dingen zoals jij/jullie die doen.
Ik maak me er totaal niet druk om maar vind het wel interessant om te weten...

[ Voor 44% gewijzigd door On_E op 21-03-2007 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05 12:36
ImdaMned schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 11:49:
[...]

Jawel, maar je kan ook overwegen om die questline in shadowmoon valley te doen voor headpiece

deze dus http://www.wowhead.com/?item=31104
die heb ik al :)

C2D 6600, 275 GTX Windows 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Yellow|A schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 11:36:
[...]

Je kan mooncloth maken ook al ben je shadowtailor. Je maakt alleen maar een cloth ipv twee cloth per cooldown. Dat is natuurlijk minder, maar je hebt dan wel je leuke set.

Hallowed Garment is de enige fatsoenlijke robe die ik kon vinden die me uit guardiansaint sleurde. Hopelijk heb ik wanneer ik thuis ben tien primalcloth in mijn mail zodat ik m'n robes can craften :p
ik weet dat ik ze ook kan maken, maar per 2 is gewoon sneller :P
buiten dat vind ik het jammer dat shadowcloth en spellcloth, buiten gebruik van die set items gewoon waardeloos zijn, die specialty bags ja leuk, maar hoeveel van die dingen heb je per persoon nodig 1? 2? en dan nog die markt is gewoon véééééél kleiner dan de 20 slot bag markt in principe
Katala schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 11:47:
[...]

Fel armor is geweldig ja :)

Persoonlijk ben ik voor de shadoweave set gegaan, die is echt wel lekker voor een warlock, aangezien je bijna alleen maar shadow damage zal doen.
Mooncloth tailers zijn er volgens mij al genoeg, gezien de prijs van Primal Mooncloth (iig op mijn server) gewoon wat lager ligt dan spellcloth of shadowcloth. Ik denk ook niet dat er super veel vraag zal zijn voorlopig nar die 20 slot bags. Zeker het is een leuke bag, maar het kost zó veel meer dan een 18 slotter, dat veel mensen (o.a. ik) het bij 18 slots houden.
mja juist voor mijn lock zou ik graag asap de 20 slotters hebben ivm verlies aan de 28 slot shardbag

beetje jammer dat ze niet elke cloth een 20 slot bag laten kunnen maken >_<

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

1. Insinuatie
2. Nutteloos geroep

conclusie /ignore

Als je niet op normaal niveau kan discussieren dan maar niet. Dat is iets wat ik wel geleerd heb in deze reeks :)

Je ergens aan ergeren is niet hetzelfde als iemand compleet de grond in boren, simpelweg om het feit dat het niet in je straatje past

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2007 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdmeijer

Het valt me op dat ik nog steeds een stuk onder de mages en rogues sta in de dmg meter na een boss fight in karazhan, shade of aran , prince mechanaar, nightbane etc
Dat ik de lock in de raid eruit dps verwacht ik niet, maar een stukje dichterbij de mages en rogues komen zou leuk zijn, nu is het verschil wel een paar procent lock 21% , mage 18% en dan kom ik met 13% van alle dmg.. terwijl een shadowpriest toch wel meer in de buurt hoort te komen ( oke ze hebben wel ongeveer 50-100 spelldmg meer als mij ) maar het verschil hoort niet zo groot te zijn
In een fight doe ik meestal VE , sw: p , mind blast 2x mindflay , VT , mind blast 2x mindflay , sw:p en dat blijf ik herhalen, en afhankelijk van het gevecht doe ik VT wat meer of minder
Er is weinig info op wow forums hierover te vinden, maar ik het gevoel dat ik meer uit mn priest kwa dmg kan persen dat ik nu doe

p.s , ik voel me een grote noob dit te vragen :P maar een wat tips kunnen handig zijn :)
Check eens www.shadowpriest.com. Waar je eens mee moet gaan experimenteren is Shadow Word: Death gebruiken. Dus in je castersequence openen met VT (als dat nodig is) dan SW:P, dan VE en daarna meteen SW:D, mindblast, dan 1 mind flay voor de cooldowns en dan weer SW:D en Mindblast. Natuurlijk krijg je zelf damage van je SW:D, maar die heal je zelf weer weg met je VE (of met een trigger happy shaman/pala). VE pas na je SW:P gooien, dan tikt de SW:P net voor de eerste keer als VE erop zit. Dat zou iets meer dps uit je spells moeten persen, maar mij is opgevallen dat onze shadowpriests ook (nog) niet in de buurt van onze locks en mages ziten.

@ERWIN: ih=rise and shine Incomming Heals. Heeft een grafisch interface waarin je kan zien wat er aan healing op een target gaat aankomen. Aanbevolen voor tophealers.

[ Voor 4% gewijzigd door mdmeijer op 21-03-2007 12:10 ]

Paling Terran & Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Nu online

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 12:07:
[...]

1. Insinuatie
2. Nutteloos geroep

conclusie /ignore

Als je niet op normaal niveau kan discussieren dan maar niet. Dat is iets wat ik wel geleerd heb in deze reeks :)
_O-

Laat inderdaad ook maar dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mdmeijer schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 12:08:
[...]

@ERWIN: ih=rise and shine Incomming Heals. Heeft een grafisch interface waarin je kan zien wat er aan healing op een target gaat aankomen. Aanbevolen voor tophealers.
Werkt dat ook als je geen CTRA gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

On_E schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 12:10:
[...]

_O-

Laat inderdaad ook maar dan.
Bevestig anders niet wat ik zeg, das zo sneu :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Laatst online: 22-08 10:49
mdmeijer schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 11:58:
[...]

Een resto shaman die niet en-par met een priest kan healen in een Karazhan raid is een slechte restoshaman of jullie hebben superpriests. Daarnaast wordt shieldoffloatingshit volgens mij als healing bij de tank gerekend (correct me if I'm wrong), dus als je die een avond ophoudt (kost ook redelijk wat mana), uitgaande van 3-4x per minuut een 750 hps healing proc (exclusief crits) telt dat ook aardig aan. Verder zijn er zat shamans die hun life stream totem amper gebruiken, maar 115 hp/2s per persoon in een tank groep is nogal healing effectief, zonder overhealing. Mijn HST doet ongeveer 20% van al mijn healing in een avondje raiden. Feit is wel dat tot nu toe onze druids meestal onderaan staan.

Maar healing done is verder natuurlijk dikke onzin, omdat als iemand een hele snelle healer is (zoals een pala/shaman flashheal), ga je als druid/priest geen dikke heal gooien, zeker als je dat in de gaten houdt met ih. En als een paladin je target vol flasht, is je HOT ook niet echt meer effectief. Maar goed, belangrijkste is dat je bij bossfights overhealing voorkomt, bij trash zal het allemaal worst zijn.
Heb nergens gezegd dat we resto shammy's hebben geloof ik. :P Ene is enhancement (respecced af en toe naar resto, voor Gruul bijv) en de andere elemental. :)

Healing done zegt niet alles, maar is wel handig om een vergelijking te maken, met name classes onderling. Iedere healing class heeft wel z'n nadelen (pala's cleanse, priest shield, druids HoT's, etc) wat betreft pure healing done, en pala heeft voordeel met z'n onuitputtelijke manapool (met een shadowpriest in m'n groep eindig ik bossfights met 60% mana en drink ik zelden) en relatief kleine heals waardoor er al bij kleine hoeveelheden gehealed kan worden. Met goed gebruik kun je door de healing/damage/cleanse/death meters wel slackers opmerken though.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:34
Bokkie schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 12:05:
[...]

ik weet dat ik ze ook kan maken, maar per 2 is gewoon sneller :P
buiten dat vind ik het jammer dat shadowcloth en spellcloth, buiten gebruik van die set items gewoon waardeloos zijn, die specialty bags ja leuk, maar hoeveel van die dingen heb je per persoon nodig 1? 2? en dan nog die markt is gewoon véééééél kleiner dan de 20 slot bag markt in principe
Shadowcloth is o.a. nodig voor girdle of ruination, erg gewild bij onze cloth casters die de spellfire set niet maken (die set heeft al een belt)

Spellcloth is nodig voor o.a. de spellstrike set. En zo heb je nog wel meer items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Nu online

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 12:17:
[...]

Je vraagt erom.
Je ergens aan ergeren is niet hetzelfde als iemand compleet de grond in boren, simpelweg om het feit dat het niet in je straatje past
Ik erger me nergens aan en boor ook niemand de grond in volgens mij, ik vroeg alleen hoe een normaal mens het vol kan houden, meer niet, maar schijnbaar weet jij het ook niet en kom je maar met non-argumenten die helemaal niets te maken hebben met wat ik zei.

Dacht toch echt dat ik een normale discussie aan ging, maar misschien past dat niet in jouw straatje en erger je je aan mij. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

On_E schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 11:42:
[...]

We mogen er toch wel over praten of niet dan ?

Sorry hoor, iedereen moet inderdaad helemaal zelf weten hoe ie speelt, maar 6-7 dagen per week raiden is gewoon ongezond en ik vraag me echt af wat voor soort mensen dat graag doen.

Kinderen kunnen het niet zijn want je moet ouder zijn dan 18, dus zijn het werkelozen ? Multi-miljonairs ? Mensen zonder vrienden ?
Euh wij raiden 5 dagen in de week en ik ben niet werkeloos, multimilionair en heb zeker wel vrienden... waarvan ongeveer de helft inmiddels ook WoW speelt. Je punt is ... ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Nu online

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 12:22:
[...]

Euh wij raiden 5 dagen in de week en ik ben niet werkeloos, multimilionair en heb zeker wel vrienden... waarvan ongeveer de helft inmiddels ook WoW speelt. Je punt is ... ?
Zucht....

Ik maakte geen punt, ik vroeg me gewoon af hoe een normaal mens met een baan of school, vrienden/kennissen e.d. het vol kan houden om zoveel tijd in het spel te steken.

Maar goed, ik zal erover ophouden, blijkbaar voelen mensen zich aangevallen. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdmeijer
Exitium schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 12:17:
[...]

Heb nergens gezegd dat we resto shammy's hebben geloof ik. :P Ene is enhancement (respecced af en toe naar resto, voor Gruul bijv) en de andere elemental. :)

Met goed gebruik kun je door de healing/damage/cleanse/death meters wel slackers opmerken though.
Ik zag iets over druids/shamans onder de pala's en priests, ik ga er dan automatisch vanuit dat je een resto shaman bedoeld. Een enhancement shaman laten healen is zonde van de groepsindeling. Nevermind verder. Verder heb je absoluut gelijk over de meters.

Paling Terran & Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 12:22:
[...]

Uitgaand van normale raids, vind ik het toch een groot verschil. Ik bedoel maar, er is een groot verschil tussen 5 avonden in de week 4 uur raiden ofzo en 6-7 dagen in de week (Dus elke dag) van 5 uur s'middags tot 5 uur s'morgens op de volgende dag raiden. Ook denk ik niet dat je dat als mensen lang kan vol houden. Mits je natuurlijk de rest van de dag (Als je dat nog zo kan noemen) niks anders te doen hebt en dus kan slapen. (Wat overigens ook weer niet kan want je moet gaan grinden om voldoende consume-ables / pots / weet ik veel wat nog meer hebben. AKA, als je dat kan.. heb je imo of niks te doen, je hoeft niks te doen want je bent rijk zat, je vergooit je leven.

Tevens aan die whiner, nee ik boor ze niet de grond in, ik geef gewoon redenen waarom het niet gezond is en waarom er nog wel verschil zit tussen 5 of 6-7 uur raiden op hun manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

On_E schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 12:24:
[...]

Zucht....

Ik maakte geen punt, ik vroeg me gewoon af hoe een normaal mens met een baan of school, vrienden/kennissen e.d. het vol kan houden om zoveel tijd in het spel te steken.

Maar goed, ik zal erover ophouden, blijkbaar voelen mensen zich aangevallen. O-)
Mwoah, vind dat je een heel normale vraag stelde. Ik vraag me namelijk ook wel 's af hoe die mensen het volhouden om zoveel tijd in het spel te stoppen. Als ik naar mezelf kijk, normale baan, vriendin, appartementje, tja, ik krijg het niet voor elkaar hoor (even daar gelaten dat ik het ook niet wil)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
ImdaMned schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 12:20:
[...]

Shadowcloth is o.a. nodig voor girdle of ruination, erg gewild bij onze cloth casters die de spellfire set niet maken (die set heeft al een belt)

Spellcloth is nodig voor o.a. de spellstrike set. En zo heb je nog wel meer items.
..naast de settitems..

er zijn wel wat items maar ja, echt super is de markt niet in ieder geval niet op bloodscalp
maar denk wel dat ik toch voor die set ga, die set bonus is gewoon te uber voor locks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdmeijer
On_E schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 12:24:
[...]

Zucht....

Je hebt wel gelijk trouwens. Als je een 40 uur per week baan hebt, een vrouw/vriendin met/zonder kind, je ook wil sporten en uitgaan in het weekend, en ook nog wat moet slapen is het niet mogelijk om bij D&T of Nihilum mee te spelen, gewoon omdat er niet meer dan 168 uur in een week gaan. Alleen manier hierover gediscusieerd wordt (het zijn nerds, het is ongezond, je vergooit je leven, etc) zet wel een bepaalde toon. En dat is juist helemaal niet interessant denk ik dan.

[ Voor 4% gewijzigd door mdmeijer op 21-03-2007 12:31 ]

Paling Terran & Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emtee81
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23-01-2017
Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 10:39:
Verbaas me er toch telkens weer over dat zoveel mensen die threat meter gebruiken, dan haal je toch élke uitdaging uit het spel weg?
goed om te zien dat ik niet de enige ben die er zo over denkt <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

On_E schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 12:21:
[...]

Je vraagt erom.

[...]

Ik erger me nergens aan en boor ook niemand de grond in volgens mij, ik vroeg alleen hoe een normaal mens het vol kan houden, meer niet, maar schijnbaar weet jij het ook niet en kom je maar met non-argumenten die helemaal niets te maken hebben met wat ik zei.

Dacht toch echt dat ik een normale discussie aan ging, maar misschien past dat niet in jouw straatje en erger je je aan mij. 8)7
Sorry ik denk dat je me verkeerd begrepen hebt. Ik had het niet tegen jou. Jij reageert vrij genuanceerd. Ik had het voornamelijk over Hydra. Persoonlijk vind ik het niet kunnen om mensen zo in een hokje te stoppen en de grond in te boren, maar goed dat is vast een kwestie van normen en waarden.

Maar je eerste zin schoot me al in het verkeerde keelgat, vandaar dat ik mss geergerd reageerde.

Ik vind het zelf ook vrij vreemd als mensen zoveel spelen. Ik kan me ook niet voorstellen dat je dat volhoudt, gezond is het ook absoluut niet, maar het blijft hun keuze. Het houd ze van de straat. Zijn waarschijnlijk geen crimineeltjes. Prima tog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phobos schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 23:08:
woeiwoeiwoei! Karathress down. Wat gemakkelijk eigenlijk :+

[afbeelding]

Loot: Sextant of Unstable Currents en Leggings of the Vanquished Hero :)
Nu nog Tidewalker, die we voor vandaag skipte :+
Hoe heet die mod rechts in zijn beeld want aan de hand daarvan zul je wel de heals uitvoeren toch?
En die timer voor die totems? want ik heb zelf totemtimer maar daar zie ik de seconden niet aftellen.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2007 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 12:17:

Doe ff normaal zeg :/
Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 12:29:
Mwoah, vind dat je een heel normale vraag stelde. Ik vraag me namelijk ook wel 's af hoe die mensen het volhouden om zoveel tijd in het spel te stoppen. Als ik naar mezelf kijk, normale baan, vriendin, appartementje, tja, ik krijg het niet voor elkaar hoor (even daar gelaten dat ik het ook niet wil)
Inderdaad. Ik vind dat die mensen ook vreemde beweegredenen hebben, en vraag me ook af wat ze bezielt zegmaar. Ik hang er geen waardeoordeel aan, hoewel ik het wel een beetje over the top nerderig vind.
Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 12:32:
[...]

Sorry ik denk dat je me verkeerd begrepen hebt. Ik had het niet tegen jou. Jij reageert vrij genuanceerd. Ik had het voornamelijk over Hydra.
Huh? Over welke opmerking had je het?

[ Voor 71% gewijzigd door Hydra op 21-03-2007 12:39 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 12:32:
[...]

Sorry ik denk dat je me verkeerd begrepen hebt. Ik had het niet tegen jou. Jij reageert vrij genuanceerd. Ik had het voornamelijk over Hydra. Persoonlijk vind ik het niet kunnen om mensen zo in een hokje te stoppen en de grond in te boren, maar goed dat is vast een kwestie van normen en waarden.

Maar je eerste zin schoot me al in het verkeerde keelgat, vandaar dat ik mss geergerd reageerde.

Ik vind het zelf ook vrij vreemd als mensen zoveel spelen. Ik kan me ook niet voorstellen dat je dat volhoudt, gezond is het ook absoluut niet, maar het blijft hun keuze. Het houd ze van de straat. Zijn waarschijnlijk geen crimineeltjes. Prima tog?
Wel apart dat je hem dan steeds quote als je het niet tegen hem had :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:14
[...]
We mogen er toch wel over praten of niet dan ?
Sure, maar om ze af te schilderen als no-lifers, nerds etc, terwijl velen hier zo weinig meer social life hebben is ook zo nutteloos.
Sorry hoor, iedereen moet inderdaad helemaal zelf weten hoe ie speelt, maar 6-7 dagen per week raiden is gewoon ongezond en ik vraag me echt af wat voor soort mensen dat graag doen.
Ik vraag me ook altijd af waarom sommige mensen hele avonden gaan pokeren.
Ik vraag me ook altijd af waarom sommige mensen hele dagen graag aan hun auto willen sleutelen.
Ik vraag me ook altijd af waarom sommige mensen hele avonden <insert game> willen spelen.

Kortom, ieder zijn ding. Mischien vind jij het wel fijn om de hele avond met je tampeloerus te spelen. Dat vinden anderen mischien raar, maar dat is toch jouw keuze. Ben jij daarom een minder sociaal/goed/slim/whatever persoon? Nee toch?
Kinderen kunnen het niet zijn want je moet ouder zijn dan 18, dus zijn het werkelozen ? Multi-miljonairs ? Mensen zonder vrienden ?
Mischien wel gepensioeneerde mensen, die hebben tijd zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mdmeijer schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 12:08:
[...]

Check eens www.shadowpriest.com. Waar je eens mee moet gaan experimenteren is Shadow Word: Death gebruiken. Dus in je castersequence openen met VT (als dat nodig is) dan SW:P, dan VE en daarna meteen SW:D, mindblast, dan 1 mind flay voor de cooldowns en dan weer SW:D en Mindblast. Natuurlijk krijg je zelf damage van je SW:D, maar die heal je zelf weer weg met je VE (of met een trigger happy shaman/pala). VE pas na je SW:P gooien, dan tikt de SW:P net voor de eerste keer als VE erop zit. Dat zou iets meer dps uit je spells moeten persen, maar mij is opgevallen dat onze shadowpriests ook (nog) niet in de buurt van onze locks en mages ziten.

Klinkt goed, maar SW:D trekt dus flink wat aggro? als ik die de hele tijd blijven spammen zit ik zo bovenaan de threatmeter, maar ik ga het vanavond gewoon eens proberen, dankje voor je tips

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 12:36:
[...]

Hoe heet die mod rechts in zijn beeld want aan de hand daarvan zul je wel de heals uitvoeren toch?
En die timer voor die totems? want ik heb zelf totemtimer maar daar zie ik de seconden niet aftellen.
Grid! The almighty Grid! :P
Hydra schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 12:36:
[...]
Ik hang er geen waardeoordeel aan, hoewel ik het wel een beetje over the top nerderig vind.
Ehrm. ;)

Ik weet ook niet waar ze de tijd vandaan halen, maar ik kan me heel goed voorstellen dat je 100% gaat voor je hobby. Heb ik zelf in het verleden ook wel gehad (niet met WoW), maar je "andere leven" gaat er zo onder lijden. Het is een keuze die je maakt. :)

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2007 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:28
Kaap schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 12:37:
[...]

Kortom, ieder zijn ding. Mischien vind jij het wel fijn om de hele avond met je tampeloerus te spelen. Dat vinden anderen mischien raar, maar dat is toch jouw keuze. Ben jij daarom een minder sociaal/goed/slim/whatever persoon? Nee toch?
\o/

Spelen met je tampeloeris is master!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 22:04
Ik hoor ook regelmatig van: warcraft nerd en freak etc., omdat ik dus nooit uitga enzo.
Maar als ik dan vraag hoeveel hun avond kost en dan zeg hoeveel mijn avond kost, terwijl zowel hij/zij als ik gewoon plezier hebben, dan weten ze ineens niks meer te zeggen.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag me ook altijd af waarom sommige mensen hele dagen graag aan hun auto willen sleutelen.
Ik vraag me ook altijd af waarom sommige mensen hele avonden <insert game> willen spelen.

_/-\o_ Je haalt de woorden uit mijn mond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Rakkerzero schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 12:40:
Ik hoor ook regelmatig van: warcraft nerd en freak etc., omdat ik dus nooit uitga enzo.
Maar als ik dan vraag hoeveel hun avond kost en dan zeg hoeveel mijn avond kost, terwijl zowel hij/zij als ik gewoon plezier hebben, dan weten ze ineens niks meer te zeggen.
Euh, nou, ik vind zelf persoonlijk dat WoW mijn sociale (om het nog maar niet over m'n seksuele) behoeftes niet bevredigd. Ik vind het wat vreemd om het geld dat je besteed te gaan hebben, mensen gaan niet uit om geld uit te geven. Dat je het als alternatief ziet voor sociaal contact, tja, ieder z'n ding.
Bosmonster schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 12:39:
\o/

Spelen met je tampeloeris is master!
8)
Ik bedoel dat ik nerds geen minderwaardige mensen vind ;)
Ik weet ook niet waar ze de tijd vandaan halen, maar ik kan me heel goed voorstellen dat je 100% gaat voor je hobby. Heb ik zelf in het verleden ook wel gehad (niet met WoW), maar je "andere leven" gaat er zo onder lijden. Het is een keuze die je maakt. :)
MMORPG stimuleren die verslaving wel aardig hoor, da's een beetje het hele idee erachter ook, zorgen dat mensen blijven spelen. Toen ik nog raidde had ik wel eens dat ik een stuk later de stad in ging als ik eerst een raid af moest maken. Sta je daar om 12 uur in een cafe, zit je nog helemaal met je kop bij een raid.

Ik vind je 100% op een spel als WoW storten ongezond. Het beperkt je wereld gewoon te erg. Als je een keer een film gaat kijken, een boek leest en het nieuws volgt, heb je veel meer gespreksstof dan wanneer je alleen maar een cuomputerspelletje speelt. Voor mij is het ook gewoon een hobby, leuker tijdsverdrijf dan TV kijken, maar als m'n vriendin belt als of langskom gaat 'ie gewoon uit, en het lijkt me ongezond die prioriteiten andersom te hebben. MMORPGs zijn weldegelijk verslavend, en als je dat gaat doen ben je er volgens mij gevoelig voor.

[ Voor 53% gewijzigd door Hydra op 21-03-2007 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
mdmeijer schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 12:27:
[...]

Ik zag iets over druids/shamans onder de pala's en priests, ik ga er dan automatisch vanuit dat je een resto shaman bedoeld. Een enhancement shaman laten healen is zonde van de groepsindeling. Nevermind verder. Verder heb je absoluut gelijk over de meters.
In hoeverre? Hij zit in de melee groep, dropt gewoon z'n melee totems in de buurt van de MT, enige wat 'ie zelf mist is z'n mana spring. In bepaalde situaties (read: bossfights, gisteren bij Nightbane bijvoorbeeld) kunnen we de extra healing goed gebruiken, ondanks dat 't niet in de buurt komt van een resto shaman. Bij andere bosses (Aran bijv) gaat 'ie gewoon melee.
Emtee81 schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 12:32:
[...]

goed om te zien dat ik niet de enige ben die er zo over denkt <3
Ben je ook niet. Valt me op dat het in verhouding meer gebruikt wordt door guilds die nog niet al te lang raiden. Oude guilds doen het wat vaker zonder dat ding. Denk dat het ook voor je skills beter is om zonder te werken, zodat je leert tot hoever je kan gaan. Dan maar een wipe extra, als dat ding na een patch eens níet werkt kun je tenminste ook gewoon door zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rakkerzero schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 12:40:
Ja dat vind ik ook, veel mensen snappen niet dat je zelfs kan socialiseren in WoW :) Ik speel het bijvoorbeeld met een stel maten, dus vindt ik het net zo leuk om een avond WoW te spelen dan bijvoorbeeld een avond uit gaan. Als het op een zaterdag avond is ofzo komt het zelfs een beetje op het zelfde neer, alleen dan goedkoper. Je drinkt bier, praat met maten en je hebt lol. Het enige fijne is dat je niet meer thuis hoeft zien te komen en je dus, zoals eerder al genoemd, goedkoper uit bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Nu online

On_E

Housemusic

[...]

Sure, maar om ze af te schilderen als no-lifers, nerds etc, terwijl velen hier zo weinig meer social life hebben is ook zo nutteloos.

[...]

[...]

Mischien wel gepensioeneerde mensen, die hebben tijd zat.
Ik heb ze niet afgeschilderd als no-lifes of nerds.

We zitten hier niet in een poker/auto-sleutel/<insert game> topic.

En inderdaad ieder zijn ding, daar ben ik het 100% mee eens hoor, maar nieuwsgierigheid naar de dag-indeling bv. van Nihilum members, ja dat heb ik dan weer wel. :)

En Nawintjuh, quote mij dan ook niet ! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 12:39:
[...]

Klinkt goed, maar SW:D trekt dus flink wat aggro? als ik die de hele tijd blijven spammen zit ik zo bovenaan de threatmeter, maar ik ga het vanavond gewoon eens proberen, dankje voor je tips
Death werkt prima als extra damage. Als je vampiric embrace aanhebt dan heal je de damage er sowieso weer bij. Qua threat zou ik me geen zorgen maken aangezien je ook nog een warlock hebt en bij ons zitten die altijd bovenaan. Met je MF, SW:P, SW:D en af en toe een mindblast kom je niet boven die agro junkies ;)

Zal vanavond eventjes op de damage van onze shadowpriest letten. Ik kijk meestal alleen einde van de avond en we laten soms mister shadow een baasje healen dus dat is niet eerlijk. Shadowpriest zijn sowieso fijn als raid support met hun mana/health bonus aan hun party en extra DPS voor mages en locks.

[ Voor 19% gewijzigd door Yellow|A op 21-03-2007 12:51 ]

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
On_E schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 12:48:
[...]

Ik heb ze niet afgeschilderd als no-lifes of nerds.

We zitten hier niet in een poker/auto-sleutel/<insert game> topic.

En inderdaad ieder zijn ding, daar ben ik het 100% mee eens hoor, maar nieuwsgierigheid naar de dag-indeling bv. van Nihilum members, ja dat heb ik dan weer wel. :)

Er zijn op internet interviews te vinden van members van Death & Taxes. Gaat vooral over de persoon op zich in de guild en zijn leven daaromheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
On_E schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 12:48:
Ja, en quote mij dan wel, want hij had het kennelijk over mij dus ik ben wel erg benieuwd welke opmerking van mij hij precies op doelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Nu online

On_E

Housemusic

Kaap schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 12:51:
[...]

Er zijn op internet interviews te vinden van members van Death & Taxes. Gaat vooral over de persoon op zich in de guild en zijn leven daaromheen.
Ah cool, die ga ik eens even opzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
On_E schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 12:52:
[...]

Post de link ook maar hier, zijn geloof ik nog wel paar geinteresseerden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Kaap schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 12:56:
Post de link ook maar hier, zijn geloof ik nog wel paar geinteresseerden :+
:Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Nu online

On_E

Housemusic

Kan het tot nu toe niet vinden helaas. ;(

Wie zoekt er mee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
En je kan ook weer irl socializen met mensen uit WoW. Toen ik nog in DI zat hebben we bijvoorbeeld nog wel 'ns een BBQ gehad, gezellig een beetje ouwehoeren over vanalles en nog wat (en WoW natuurlijk), Tranz pesten met z'n retribuild, etc. Was erg gezellig.

Heb ook tot afgelopen zaterdag in Hongarije gezeten bij een paar mensen die ik via WoW heb leren kennen. Ken ze al een paar jaar en we hebben zowel ingame als buiten de game om een goeie band met elkaar gekregen, en ze vroegen al een jaar wanneer ik eens kwam. Geweldig om mensen die je al zolang kent maar nog nooit irl gezien hebt eens te ontmoeten en te zien hoe ze leven.

Sociale aspect in WoW is sowieso veel groter dan veel mensen zich beseffen, met name mensen die de game zelf niet spelen. Leuke is dat als ze je dan bezig zien in een party, chattend en op Teamspeak, ze eigenlijk altijd aangeven dat ze het niet zo verwacht hadden. Veel mensen denken dat gamers zich nog altijd compleet afsluiten van de buitenwereld terwijl dat met de invoering van MMO's erg meevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
Exitium schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 12:44:
[...]

In hoeverre? Hij zit in de melee groep, dropt gewoon z'n melee totems in de buurt van de MT, enige wat 'ie zelf mist is z'n mana spring. In bepaalde situaties (read: bossfights, gisteren bij Nightbane bijvoorbeeld) kunnen we de extra healing goed gebruiken, ondanks dat 't niet in de buurt komt van een resto shaman. Bij andere bosses (Aran bijv) gaat 'ie gewoon melee.

[...]

Ben je ook niet. Valt me op dat het in verhouding meer gebruikt wordt door guilds die nog niet al te lang raiden. Oude guilds doen het wat vaker zonder dat ding. Denk dat het ook voor je skills beter is om zonder te werken, zodat je leert tot hoever je kan gaan. Dan maar een wipe extra, als dat ding na een patch eens níet werkt kun je tenminste ook gewoon door zonder problemen.
ik vind het imho een erg handige tool, en zou ook niet zonder willen eigenlijk.
Feit is ook dat wij nog heel veel oefenen op bazen en ktm het dan een stuk makkelijker maakt

daarnaast kom je bij ons bijna de raid niet in zonder ktm :P

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

On_E schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 13:04:
Kan het tot nu toe niet vinden helaas. ;(

Wie zoekt er mee ?
Was dat interview op het WorldOfWarcraft.com forum gepost? Ik heb er wel een link naar gevonden, maar aangezien Blizzard oudere posts wist is het origineel verloren. Ook Google cache heeft hem niet meer lijkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nhaixatael schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 13:10:
[...]

daarnaast kom je bij ons bijna de raid niet in zonder ktm :P
Als ktm een "verplichte" addon is, zou ik eerlijk gezegd niet eens een application plaatsen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ImdaMned schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 12:20:
[...]

Yay, goed om te horen dat die girdle gewild is. Nog twee puntjes tailoring en ik kan hem maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
On_E schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 12:52:
[...]

Ik kom nog niet verder dan deze dooie link:

http://forums.worldofwarc...t=3590&p=1&tmp=1#post3590

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bovendien heb ik liever dat mensen het leren als ze hun threat balk te dicht bij die van de tank zien komen dan wanneer ze er zonder KTM keihard overheen knallen en een wipe veroorzaken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikke_Niels
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 12:49
Yellow|A schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 12:49:
[...]

Death werkt prima als extra damage. Als je vampiric embrace aanhebt dan heal je de damage er sowieso weer bij. Qua threat zou ik me geen zorgen maken aangezien je ook nog een warlock hebt en bij ons zitten die altijd bovenaan. Met je MF, SW:P, SW:D en af en toe een mindblast kom je niet boven die agro junkies ;)

Zal vanavond eventjes op de damage van onze shadowpriest letten. Ik kijk meestal alleen einde van de avond en we laten soms mister shadow een baasje healen dus dat is niet eerlijk. Shadowpriest zijn sowieso fijn als raid support met hun mana/health bonus aan hun party en extra DPS voor mages en locks.
Precies waarom zou je ook de DPS willen toppen met een shadowpriest? Als dat mogelijk was (met vergelijkbare gear) zou je geen locks/mages meer nodig hebben (ok 1 mage voor water :P).

Een shadowpriest is juist handig doordat hij voor extra mana zorg wat de andere classes (en hijzelf) weer kunnen converteren in damage, en net als al eerder is gemeld healt je ook nog de groep wat betekent geen of minder healing nodig op jouw groep.

En stop met het kwijlen over de DPS meter :P

User Error -- Please Replace User

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 13:15:
Bovendien heb ik liever dat mensen het leren als ze hun threat balk te dicht bij die van de tank zien komen dan wanneer ze er zonder KTM keihard overheen knallen en een wipe veroorzaken..
Dat is dus de verdienste van een goede speler, die kan dat ook zonder addon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 13:13:
[...]

Als ktm een "verplichte" addon is, zou ik eerlijk gezegd niet eens een application plaatsen. :)
tja, je kan met ktm gewoon makkelijk zien als je teveel aggro genereerd, ik zou niet weten waarom we het niet zouden moeten gebruiken. daarnaast is het voor de raid leader ook nog eens een stuk beter te zien waarom een bepaalde baas opeens de groep instormt.

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Yellow|A schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 11:36:
[...]
Hallowed Garment is de enige fatsoenlijke robe die ik kon vinden die me uit guardiansaint sleurde.
Dit had ik dus niet willen horen :'( :'( --> ga maar weer op zoek naar SL-groep als ik geen karazhan-raid heb

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 12:51:
[...]

Ja, en quote mij dan wel, want hij had het kennelijk over mij dus ik ben wel erg benieuwd welke opmerking van mij hij precies op doelt.
Hoo hoo hoo. Ik quotte kaap waarop On_E my quotte. Geen dingen verdraaien graag :)

het enige waarom ik On_e quotte was om te laten zien dat er een verschil is tussen je ergens aan ergeren en iemand de grond in boren.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2007 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 13:15:
dat is precies de reden dat wij het gebruiken, ben zelf nog trial in mn huidige guild dus zijn ook nog stevig bezig op elkaar af te stemmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nhaixatael schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 13:16:
[...]

tja, je kan met ktm gewoon makkelijk zien als je teveel aggro genereerd, ik zou niet weten waarom we het niet zouden moeten gebruiken. daarnaast is het voor de raid leader ook nog eens een stuk beter te zien waarom een bepaalde baas opeens de groep instormt.
Over het algemeen kan je dat vrij snel zien, de eerste clothie die dood neer valt heeft dan aggro. ;)

Voor mij is een threatmeter een addon die een stukje spanning/benodigde skill uit het spel haalt, maar dat is voor iedereen een persoonlijke keuze natuurlijk. Voor een addon á la Bigwigs geldt dat in zekere mate natuurlijk ook, maar die kan voor m'n gevoel nog wel. :)

Lijkt me interessant als Blizzard opeens zegt: "threatmeters? die mogen niet meer.", net als dat ze dat met die ene optie in CTRA gedaan hebben toen. :)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2007 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sabriel schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 13:16:
[...]
Dit had ik dus niet willen horen :'( :'( --> ga maar weer op zoek naar SL-groep als ik geen karazhan-raid heb
Sterker nog, ik heb mijn guild gezegd dat ik niet meer 4 dagen ga lopen wipen in karazhan, mar dat ik eerst wat instances ga farmen, zodat we uberhaupt een kans hebben om in karazhan verder te komen.

Hopelijk volgen er meer mijn voorbeeld. Er lopen nameliujk een aantal in questgreens rond in kara en dan kom je echt niet veel verder dan maiden of virtue. (Die we in die greens bij eerste bezoek meteen plat legden. Wat een walkover gevecht)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2007 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tegenwoordig zijn er toch alleen niet meer zoveel tank en spank bosses (dus waarom threat meters)? Meeste bosses hebben adds of phases waarin DPS boss niet kan DPSen en tank wel kan blijven tanken. Aggro pullen op adds is natuurlijk ook niet erg handig, maar vaak betekent dit gewoon een dode dps'er en dan is die mob weer terug bij de tank.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2007 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 13:22:
Tegenwoordig zijn er toch alleen niet meer zoveel tank en spank bosses? Meeste bosses hebben adds of phases waarin DPS boss niet kan DPSen en tank wel kan blijven tanken. Aggro pullen op adds is natuurlijk ook niet erg handig, maar vaak betekent dit gewoon een dode dps'er en dan is die mob weer terug bij de tank.
mwoah dat hangt van het gevecht af
meestal blijven de ranged mensen namelijk doornuken op het moment dat de tank de aggro kwijt is :P

of hij rent he clothie kamp in, en cleaved even of een andere leuke aoe

ktm mja heb hem wel gebruik hem eigenlijk zelden tot nooit, gebruik swstats wel om te zien wie er als eerste aangaat bij overaggro :P

[ Voor 5% gewijzigd door Bokkie op 21-03-2007 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Laatst online: 17:11

Osxy

Holy crap on a cracker

Mijn fights zijn:
Start: VT - SWP - VE - MF
Tot VT uitloopt MF
2: VT - SW:D - MB - SWP - VT
Dan weer MF tot VT uitloopt en dan weer bij 2 beginnen ;)

Want als je met MB/SWD spam begint dan pull je ten eerste agro en ten 2e ga je veel te snel OOM.
Met deze serie kan ik met mijn gear net aan onder de tank blijven en aangezien zijn gear ook beter word tegelijk met mijne zal dat wel zo blijven. (heb nu +600 dmg met 1/2 pots + raid buffs en rond de 10k mana en 9k health.)

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 13:17:
Hoo hoo hoo. Ik quotte kaap waarop On_E my quotte. Geen dingen verdraaien graag :)

het enige waarom ik On_e quotte was om te laten zien dat er een verschil is tussen je ergens aan ergeren en iemand de grond in boren.
Je noemde me bij naam in je reactie, dat je het niet over hem had maar mensen zoals ik. Dus laat graag ff horen over welke opmerking van mij m.b.t. dit onderwerp je het had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 13:14:
[...]

Yay, goed om te horen dat die girdle gewild is. Nog twee puntjes tailoring en ik kan hem maken :)
Oh, je hebt al primal nethers op voorraad? : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 13:13:
[...]

Same. Beste aggromanagement leer je toch echt zonder dat ding. Kijken naar een balkje om te bepalen of je nog wat kan doen zonder aggro te krijgen is geen skill, zodra je addon niet meer werkt heb je het veel moeilijker terwijl mensen zonder zo'n addon misschien wel wat vaker gewiped zijn maar wel beter zelf in kunnen schatten hoe ze op de aggrolist staan tov de tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Exitium schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 13:36:
[...]

Same. Beste aggromanagement leer je toch echt zonder dat ding. Kijken naar een balkje om te bepalen of je nog wat kan doen zonder aggro te krijgen is geen skill, zodra je addon niet meer werkt heb je het veel moeilijker terwijl mensen zonder zo'n addon misschien wel wat vaker gewiped zijn maar wel beter zelf in kunnen schatten hoe ze op de aggrolist staan tov de tank.
gewoon ouderwets Vael en Broodlord doen om te leren wat je grens is :+ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morpheus
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17-09 19:39
Ik snap niet waarom het NIET gebruiken van KTM door enkelen als imba gezien wordt.

Een tank heeft ook niet altijd zijn dag, leuk whipen.
Een offtank moet zich al inhouden terwijl de rest onder de offtank moet blijven, leuk whipen.

Als DPS'er wil je zo veel mogelijk DPS doen als mogelijk. Als een tool de huidige situatie aan kan geven (en niet de gemiddelde situatie...) bij nieuwe gevechten waarbij iedereen altijd wat voorzichtiger is, wat is daar dan mis mee? Geef eens 1 reden waarom het gebruik van KTM niet zou kunnen en een healing addon wel zou kunnen?

3kwp pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 13:28:
[...]

Je noemde me bij naam in je reactie, dat je het niet over hem had maar mensen zoals ik. Dus laat graag ff horen over welke opmerking van mij m.b.t. dit onderwerp je het had.
Grappig dat er nu wel voorgekauwd mag worden, terwijl als andere mensen iets mbt WoW vragen komen we met wowwiki's etc. Ik zou zeggen. Begin te lezen waar ik quote en je komt er achter.

Ik typ echt niet cryptisch. Beetje logisch verstand icm lezen en je weet het :)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2007 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exitium schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 13:36:
[...]

Lijkt me wel interessant om te zien wat een guild als DnT of Nihilum aan addons gebruikt, zouden die bijvoorbeeld KTM gebruiken? Heb een screenie van Nihilum gevonden waar 'ie wel op staat, maar bij een hoop ook weer niet. :)
morpheus schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 13:45:
Ik snap niet waarom het NIET gebruiken van KTM door enkelen als imba gezien wordt.
Overdrijf niet zo met je IMBA, je bent Hydra toch niet? ;)
Geef eens 1 reden waarom het gebruik van KTM niet zou kunnen en een healing addon wel zou kunnen?
Als het een healing addon is die het denken voor jou doet (als in: welke rank, welke heal, welke partymember healen), sta ik daar precies hetzelfde tegenover als KTM. Je moet het natuurlijk helemaal zelf weten, maar voor MIJ (<-- !) is het een grens te ver. Ik denk graag voor mezelf.
dreadtie schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 13:52:
[...]

weetje zeker dat dat nihilum is :)
Nou, hij staat op hun site en ik ben er dus blind vanuit gegaan dat 'ie ook van één van hen is. Ik kan het natuurlijk mis hebben. :)

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2007 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dotramses
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-03-2021
Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 13:48:
[...]

Lijkt me wel interessant om te zien wat een guild als DnT of Nihilum aan addons gebruikt, zouden die bijvoorbeeld KTM gebruiken? Heb een screenie van Nihilum gevonden waar 'ie wel op staat, maar bij een hoop ook weer niet. :)
weetje zeker dat dat nihilum is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Grappig dat er nu wel voorgekauwd mag worden, terwijl als andere mensen iets mbt WoW vragen komen we met wowwiki's etc. Ik zou zeggen. Begin te lezen waar ik quote en je komt er achter.
Goed, dan minder subtiel:
Zeg gewoon waar die opmerking op slaat of hou je mond over mij. Gesnopen? Dat zwaar overtrokken gezemel van je begint een beetje irritant te worden, en komt ook de sfeer in dit topic niet ten goede. Als On_E een normale vraag stelt is het nergens voor nodig zo te reageren, of voel je je soms aangesproken ofzo?

Ik heb NIKS gezegd over het raiden van D&T enzo voordat je met die opmerking kwam, dus gebruik m'n naam dan ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-08 21:37
morpheus schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 13:45:

Een tank heeft ook niet altijd zijn dag, leuk whipen.
Een offtank moet zich al inhouden terwijl de rest onder de offtank moet blijven, leuk whipen.

Als DPS'er wil je zo veel mogelijk DPS doen als mogelijk. Als een tool de huidige situatie aan kan geven (en niet de gemiddelde situatie...) bij nieuwe gevechten waarbij iedereen altijd wat voorzichtiger is, wat is daar dan mis mee? Geef eens 1 reden waarom het gebruik van KTM niet zou kunnen en een healing addon wel zou kunnen?
Tot recent gebruikte ik geen threat meters of damage meters. In het begin in de instance al met een paar keer agro (en met mijn magere 6k health ben ik een mietje), daarna heb ik mij flink ingehouden. En wat krijg ik na het einde te horen: damage done 16% noob mage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phobos schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 20:56:
[...]

omdat ze ook maar een grapje maken :p, ze noemen het omdat ze het stom vinden dat druids gratis flying mount krijgen (denk ik :+)

edit: oomkin = moonkin druid, oftewel balance druid. Birdform = flying form :P
mijn huidige UI:
[afbeelding]

Is ooit met Photek begonnen, nu zonder de balken (de chatschermen gewoon op zwarte achtergrond gezet :+), nu download ik niet Photek als geheel maar update ik gewoon de addons die ik gebruik :)
Hoet heet die timer van die totems hiero? Ik heb zelf totemtimer maar daar zie je de duration niet in seconden.

En die GRID mod is dat veel tijd om die goed in te stellen of lukt dat wel in een half uurtje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 13:16:
[...]
Dat is dus de verdienste van een goede speler, die kan dat ook zonder addon.
Dat betekend dat jij zonder een enkele add-on speelt, want elke add-on is een vergemakkeling van het spel.

Als priest heb ik ook ktm draaine, ook al heeft het voor mij geen enkele waarde.
Ik te veel agro --> ik dood --> tank dood
Ik stop healing want ik heb te veel agro --> tank dood --> ik dood

Voor een healer is het lood om oud ijzer, voor een DPS-er kan het wel zinvol zijn.
Of wil je 2 keer whipen en weer trash killen omdat de respawntimer op 30min staat, of kies je ervoor om ktm te gebruiken om zo je treath te beheersen en zo een baas neer te krijgen.

[ Voor 43% gewijzigd door sabriel op 21-03-2007 14:02 ]

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sabriel schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 13:58:
[...]

Dat betekend dat jij zonder een enkele add-on speelt, want elke add-on is een vergemakkeling van het spel.
Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 13:21:
[...]

Over het algemeen kan je dat vrij snel zien, de eerste clothie die dood neer valt heeft dan aggro. ;)

Voor mij is een threatmeter een addon die een stukje spanning/benodigde skill uit het spel haalt, maar dat is voor iedereen een persoonlijke keuze natuurlijk. Voor een addon á la Bigwigs geldt dat in zekere mate natuurlijk ook, maar die kan voor m'n gevoel nog wel. :)

Lijkt me interessant als Blizzard opeens zegt: "threatmeters? die mogen niet meer.", net als dat ze dat met die ene optie in CTRA gedaan hebben toen. :)
En eerlijk is eerlijk, Decursive gooi ik er ook nooit meer uit. Maar KTM, nee... :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2007 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morpheus
Als het een healing addon is die het denken voor jou doet (als in: welke rank, welke heal, welke partymember healen), sta ik daar precies hetzelfde tegenover als KTM. Je moet het natuurlijk helemaal zelf weten, maar voor MIJ (<-- !) is het een grens te ver. Ik denk graag voor mezelf.
KTM doet niets voor je, dus dat is geen vergelijking die opgaat in mijn optiek. Bovendien is dat niet eens mogelijk met de huidige api.

Ik ben geen healer. Maar healers gebruiken bij mijn weten addons die overhealing helpen tegengaan. De beslissing ligt nog steeds bij de healer, hij krijgt enkel informatie. Hetzelfde geldt voor KTM, het geeft informatie wie er veel threat genereert en wie er bovenaan staat. Het is aan de DPS'er zelf om er wat mee te doen. Dit geeft het grote voordeel dat je kan anticiperen op een situatie die nieuw is als om wat voor reden dan ook agro niet op de "bekende" manier weggezet wordt.

Niet dat ik verwacht je om te kunnen praten, want je hebt deze mening nu eenmaal. Maar het is nu eenmaal onmogelijk om aan de rest van de ingame gegevens te zien hoe de agro opgebouwt wordt anders dan door gewenning. KTM is in die zin een geweldige tool en in mijn ogen niets anders dan iedere andere healing tool die op dit moment gebruikt wordt. Een tool die je extra gegevens geeft die je anders niet zelf zou kunnen oppikken en je meer controle geeft.

3kwp pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
morpheus schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 14:02:
[...]

KTM doet niets voor je, dus dat is geen vergelijking die opgaat in mijn optiek. Bovendien is dat niet eens mogelijk met de huidige api.

Ik ben geen healer. Maar healers gebruiken bij mijn weten addons die overhealing helpen tegengaan. De beslissing ligt nog steeds bij de healer, hij krijgt enkel informatie. Hetzelfde geldt voor KTM, het geeft informatie wie er veel threat genereert en wie er bovenaan staat. Het is aan de DPS'er zelf om er wat mee te doen. Dit geeft het grote voordeel dat je kan anticiperen op een situatie die nieuw is als om wat voor reden dan ook agro niet op de "bekende" manier weggezet wordt.

Niet dat ik verwacht je om te kunnen praten, want je hebt deze mening nu eenmaal. Maar het is nu eenmaal onmogelijk om aan de rest van de ingame gegevens te zien hoe de agro opgebouwt wordt anders dan door gewenning. KTM is in die zin een geweldige tool en in mijn ogen niets anders dan iedere andere healing tool die op dit moment gebruikt wordt. Een tool die je extra gegevens geeft die je anders niet zelf zou kunnen oppikken en je meer controle geeft.
Nu heb je met jouw dmg btw geen threat meters nodig 8)

je wist dat ie ging komen : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

morpheus schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 14:02:
[...]

Jawel, die berekent en visualiseert hoe hoog je op de aggro list van je mob staat. Hoef je zelf dus niet meer te doen dan naar een schermpje te kijken.
Maar healers gebruiken bij mijn weten addons die overhealing helpen tegengaan.
Zegt het feit dat ik zo'n addon niet ken genoeg? ;)
Niet dat ik verwacht je om te kunnen praten, want je hebt deze mening nu eenmaal.
Klopt, en dat geldt voor jou ook en da's okee natuurlijk. :)
Maar het is nu eenmaal onmogelijk om aan de rest van de ingame gegevens te zien hoe de agro opgebouwt wordt anders dan door gewenning.
Exact, alleen zou ik het woord "gewenning" niet gebruiken denk ik. Ik vind het meer een eigenschap die bijdraagt tot hoe goed je als speler bent.

Een dps-er zonder KTM die altijd aan de top van de damage-done lijst staat zonder aggro te trekken (en zonder dat de andere dps-ers slacken ;)) vind ik beter dan eentje in dezelfde omstandigheden mét KTM.
Een tool die je extra gegevens geeft die je anders niet zelf zou kunnen oppikken en je meer controle geeft.
KTM doet niets voor je
Doet 'ie toch wat voor je. ;)

Iedereen moet het lekker voor zich weten hoor, het komt er alleen bij mij niet in en als mijn guild het verplicht gaat stellen, ben ik daar snel weg. Nu heb ik misschien ook wel makkelijk praten als healbot, dat besef ik me dan ook wel weer. :)

Valt het op dat ik geen zin heb om iets nuttigs te doen op m'n werk? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:28
Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 14:00:
[...]

[...]

En eerlijk is eerlijk, Decursive gooi ik er ook nooit meer uit. Maar KTM, nee... :)
Das heel leuk dat jij dat vindt. Hoop dat je guild het daar ook mee eens is dat je af en toe om je grenzen te leren bereiken de hele raid wiped... Of als je een foutje maakt (jaja foutjes zijn menselijk).. of dat er geklaagd wordt dat je veel minder DPS doet dan je class-genoten die wel KTM draaien (jaja KTM is ook een DPS verhoger wat dat betreft)...

succs :)

[ Voor 22% gewijzigd door Bosmonster op 21-03-2007 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ImdaMned schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 14:11:
[...]

Nu heb je met jouw dmg btw geen threat meters nodig 8)

je wist dat ie ging komen : )
pwned _O-

KTM is heilig bij mij en in onze guild btw. Zonder kom je echt de raid niet in.
Onnodig wipen no thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 14:12:
[...]

Hoop dat je guild het daar ook mee eens is dat je af en toe om je grenzen te leren bereiken de hele raid wiped... Of als je een foutje maakt (jaja foutjes zijn menselijk).. of dat er geklaagd wordt dat je veel minder DPS doet dan je class-genoten die wel KTM draaien (jaja KTM is ook een DPS verhoger wat dat betreft)...
Ik ben een holy priest. :>

Daarnaast ben ik 90% zeker dat niemand in mijn guild KTM draait, maar zal eens rondvragen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 14:12:
Valt het op dat ik geen zin heb om iets nuttigs te doen op m'n werk? :P
* Zeror heeft hetzelfde probleem :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 14:16:
[...]

Daarnaast ben ik 90% zeker dat niemand in mijn guild KTM draait, maar zal eens rondvragen. :)
heeft weinig nut als maar 1 iemand in je guild ktm gebruikt aangezien je alleen mensen in je ktm list ziet die zelf ook ktm hebben.

kan zelf overigens prima zonder ktm mn aggro beheersen, maar tis bij boss fights soms toch wel erg handig om te zien hoe dicht ik bij de tank staat (onze tanks zijn erg blij als je ktm gebruikt! als tanks iets irri vinden is het wel iemand die over aggroed)

en voor alle andere dingen

/cast soul shatter :d

[ Voor 29% gewijzigd door Verderf op 21-03-2007 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nhaixatael schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 14:19:
[...]

heeft weinig nut als maar 1 iemand in je guild ktm gebruikt aangezien je alleen mensen in je ktm list ziet die zelf ook ktm hebben.
Weet het, heb in ieder geval een poll opgezet op m'n guildforum. Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 14:16:
[...]

Nou lekker zooitje dan !
Voor zover ik weet gebruikt vrijwel ELKE guild op onze server KTM...
Ik weet niet hoe dat aan de kleuter (Alliance) kant eraan toe gaat, maarja die gasten bakken er toch nix van !

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2007 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 22:22

Glorificationer426

come we hero rush yes?

met ktm kan je gewoon je dps optimaliseren zonder bang te zijn dat je aggro trekt, zonder ktm ben je misschien minder efficient met dpsen en dat is ook niet altijd wat je wilt in een raid :')

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-09 11:34

RaseriaN

So much choices..

Hoezo zooitje?
Ik heb in mijn guilds ook nooit KTM gedraaid (en mijn medeguildies ook niet trouwens).
Het is gewoon een keus of je het wel of niet gebruikt als guild zijnde.

Ik vind het een overdreven mod en zie liever mensen die zelfstandig hun aggro kunnen beheersen dan dat ze op een mod gaan vertrouwen voor wat basis handelingen.

Enige wat zowat de hele guild draaide was SWStats, damagegeile aapjes :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zit je haar goed, kapper geweest? :?
RaseriaN schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 14:25:
[...]
Enige wat zowat de hele guild draaide was SWStats, damagegeile aapjes :Y)
Jep, die hebben we wel. Niet verplicht overigens, de enige die verplicht zijn, zijn oRa en Bigwigs.

Zelf draai ik ook altijd een WoW Web Stats rapport na elke raid, voor zowel enige achteraf bespreking als "leering ende vermaeck". 8)

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2007 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 14:26:
[...]

Wat zit je haar goed, kapper geweest? :?
Weet niet waar jij het over hebt... Maar zover ik weet ben ik kaaler dan kaal ?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 14:23:
[...]

Nou lekker zooitje dan !
Ik weet niet hoe dat aan de kleuter (Alliance) kant eraan toe gaat, maarja die gasten bakken er toch nix van !
Horde FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Nu online

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 14:23:
[...]

Nou lekker zooitje dan !
Laat mij er toch eens buiten man. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

On_E schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 14:32:
[...]

Laat mij er toch eens buiten man. :+
Haha, sorry jong... Dat zijn nou eenmaal de feiten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liasis
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 26-11-2024
Als priest heb ik ook ktm draaine, ook al heeft het voor mij geen enkele waarde.
Ik te veel agro --> ik dood --> tank dood
Ik stop healing want ik heb te veel agro --> tank dood --> ik dood
Je doet of alleen 5 mans, of je bent zo onwijs leet dat je de enige healer bent in een raid? Het is dus zeker niet lood om oud ijzer. Als jij hoog in de threat-lijst staat kan je beter stoppen met healen. De tank kan zichzelf wel even redden + je hebt andere healers in een raid. Als dat niet zo is, dan heb je niets aan KTM.

Ik vind het redelijk ambitieus dat jij zelf kan berekenen hoeveel threat je wegzet. Als je een critheal, crit hit hebt, moet je kijken hoeveel damage het doet/healt en dan op basis van je spell bepalen hoeveel threat dat is. Als je al zo'n rainman bent, dan moet je dat ook nog eens doen voor je tank en je eventuele offtank als die een soortgelijke taak heeft.

Kortom, in onze guild zou je het niet naar de zin hebben. Want ja KTM is verplicht en er word op gecontroleerd. En of je nou een healer/dps-er of tank bent, iedereen heeft het. Want wipen omdat de holy priest helemaal losgaat in het begin om zijn tank te redden en daardoor zelf doodgaat waardoor je alsnog wipet is bij ons niet iets wat we leuk vinden. Meer tellertjes zijn misschien niet altijd even leuk, maar zorgt er zeker niet voor dat je minder skill moet hebben (sterker nog, je moet op meer dingen letten ipv op je intuitie afgaan) en zorgt gewoon dat je andere mensen niet met onnodige repaircosts opzadelt. En als je het niet voor jezelf gebruikt, dan is het altijd nog handig voor een ander. De raidleider bijvoorbeeld die ziet dat je 5x achter elkaar de healing aggro pakt omdat je geen vertrouwen hebt in de andere healers....

Ophis, head honcho of The Casual Reserves, SWTOR guild: http://www.swtor.com/guilds/191045/casual-reserves

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 14:29:
[...]

Weet niet waar jij het over hebt... Maar zover ik weet ben ik kaaler dan kaal ?!
Ah, dat staat er dus ná je edit. Okee, blij dat je meteen laat zien wat voor persoon je bent. Verder ga ik je negeren, geniet van je dag. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morpheus
Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 14:12:
Zegt het feit dat ik zo'n addon niet ken genoeg? ;)
Incoming Heals?
Exact, alleen zou ik het woord "gewenning" niet gebruiken denk ik. Ik vind het meer een eigenschap die bijdraagt tot hoe goed je als speler bent.

Een dps-er zonder KTM die altijd aan de top van de damage-done lijst staat zonder aggro te trekken (en zonder dat de andere dps-ers slacken ;)) vind ik beter dan eentje in dezelfde omstandigheden mét KTM.
Ik zou gewenning zelfs nog wat verder willen benadrukken. Ik vind het een sleur als ik puur op gevoel mezelf zou moeten inhouden want je weet dat er meer in zit maar gaat maar op de save tour.

Nog een vergelijking. Decursive. Wat ik overigens een verademing vind. Ik snap dat de oude versie niet meer toegestaan is en ook niet meer mogelijk. Maar de nieuwe versie blijft nog steeds een hulp. Die ik zelfs nog vergaander vind gaan dan KTM. Want hiermee is het gewoon click op het rode vlakje geworden.

3kwp pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurjens
  • Laatst online: 08-09 14:35
Ik heb KTM wel maar ik kijk er zelden naar, enige keer dat ik hem een beetje gebruikt was, was in black moras. en dat was toen ik in catform was, aangezien je daar zo snel mogelijke de mobs will killen kan het zijn dat ik net ff over de tank agro heen kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reageer in het vervolg iets rustiger, we houden het hier graag constructief.

[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2007 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe :)
Ik zou gewenning zelfs nog wat verder willen benadrukken. Ik vind het een sleur als ik puur op gevoel mezelf zou moeten inhouden want je weet dat er meer in zit maar gaat maar op de save tour.
Als ik zou moeten kiezen tussen dps-ers die tot de rand en er soms overheen gaan en dps-ers die altijd maar tot 80% gaan, kies ik echt voor de eerste. Dat blijft natuurlijk een keuze die je maakt, maar dan moet je ook niet gaan meuten als je een avond lang loopt te wipen. :)
Want hiermee is het gewoon click op het rode vlakje geworden.
En voorheen was het een keybinding, geen verschil natuurlijk. ;) Verder wel met je eens hoor, voor mij ook een grensgeval die ik dan weer wél gebruik.
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.