Het Grote World of Warcraft topic - Deel 109 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.104 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Kapoen schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 12:46:
Noob hunter vraagje, welke profession is het beste? Blacksmithing of Leatherworking?
Beide bieden mail items aan.
Je kunt pas op level 40 mail dragen, en rond 200 skill krijg je met blacksmithing voornamelijk plate recipies (ra ra waarom).

Dus nee, BS is 'completely useless' voor Hunters.
sabriel schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 13:11:
De kunst is om een mage mee te hebben die weet wat spellsteal is.
De eerste keer wist ik niet dat er wat te spellstealen was. Run ging overigens helemaal prima.

[ Voor 25% gewijzigd door Hydra op 20-03-2007 13:17 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

om dan maar gelijk te beginnen, welke addons is dat voor je buttons?
En is dat een addon waarbij je 1000dingen moet instellen zou je dan jouwe willen mailen aangezien we beide warriors zijn. (ook al ben jij volgens mij dmg en ik tank )

[ Voor 22% gewijzigd door MantaMania op 20-03-2007 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 12:21:
[...]

ik hoorde van iemand dat alle dps dan naar de baas toe moet en dat je de mobs maar ff moet laten gaan?
Als het anders niet gaat dan kun je dat doen ja, dat shield van Medivh houdt lang zat daarvoor. Je kunt zelfs die draak erop laten hakken voor een tijdje en rustig regennen/ressen of whatever zodat je er echt klaar voor bent.

Maargoed, is wel leuk om shield op 100% te laten natuurlijk =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-09 11:34

RaseriaN

So much choices..

MantaMania schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 13:18:
[...]

om dan maar gelijk te beginnen, welke addons is dat voor je buttons?
En is dat een addon waarbij je 1000dingen moet instellen zou je dan jouwe willen mailen aangezien we beide warriors zijn. (ook al ben jij volgens mij dmg en ik tank )
Ben nu nog wel Damage, maar zodra ik die mooie grote ronde Defense Stance button in ros, veranderen mijn buttons naar alleen Defense skills ;)

Ik gebruik Bartender3 met CyCircled om zo die ronde look eraan te geven.
Met Bartender3 zelf heb ik die StanceBar zo aangepast (is wat makkelijker met evt. klikken en kijken welke stance je zit, imho)

Edit : Valt best mee... ik kan hem best wel mailen naar je hoor, alleen zal ik dan wel moeten kijken wat ik precies moet sturen om te zorgen dat je ook de buttonlayout zo over krijgt.

[ Voor 11% gewijzigd door RaseriaN op 20-03-2007 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-08 14:23
On_E schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 12:26:
[...]

Jij ook al ?

[Nix] : Anyone for Black Morass ?
[Guildchat] : silence

En dat al ruim een week.
dat is dus ook het probleem wat ik een aantal paginas eerder heb geschetst :)

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:57
Hydra schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 12:38:
[...]

Damn zeg, leer forummen...echt...

[...]

Jij whined over onze reacties, niet zeuren. Dit is volgens mij sowieso de eerste keer dat ik jou hier zie posten. Ga eens wat constructiefs bijdragen zou'k zeggen.
dik overdreven reactie weer, hij komt gewoon met een idee, slaat nergens op om daar zo op te reageren |:( goed idee trouws, gaat alleen niet werken denkik aangezien de standaard tactics bv altijd wel een beetje worden getweaked afhankelijke van wat je setup is enz enz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:33
Hydra schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 13:15:
[...]

Je kunt pas op level 40 mail dragen, en rond 200 skill krijg je met blacksmithing voornamelijk plate recipies (ra ra waarom).

Dus nee, BS is 'completely useless' voor Hunters.
I beg to differ: link

BS biedt wel degelijk bruikbare mail items end-game. Dus om het totaal nutteloos te noemen...

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:23
Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 12:29:
@hierboven, valt misschien niet op maar ik negeer je commentaar :D.
Binnen 2 minuten reageren is best wel negeren idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Helox-in-a-box schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 13:26:
Dik overdreven reactie weer, hij komt gewoon met een idee, slaat nergens op om daar zo op te reageren |:( goed idee trouws, gaat alleen niet werken denkik aangezien de standaard tactics bv altijd wel een beetje worden getweaked afhankelijke van wat je setup is enz enz
"Sorry maar wat een hoop nutteloze info op dit forum"

Hey, sorry, maar als je zo begint heb ik geen enkele behoefte om 'subtiel' te reageren. Je kunt melden dat je dat verhaal over die guilds niet interessant vindt (vond ik ook niet, maar ik ga andere mensen hier niet vertellen waar ze het over mogen hebben), prima, maar alles als 'nutteloos' afdoen is gewoon trollen.

En fijn dat je lekker selectief quote trouwens, en de minst relevante dingen pakt. Goedzo knul.
Kapoen schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 13:27:
I beg to differ: link

BS biedt wel degelijk bruikbare mail items end-game. Dus om het totaal nutteloos te noemen...
Ah, ik wist niet dat blizzard er een paar ingestopt had. Hoe dan ook, voor je TBC spul gaat maken is BS nog steeds min of meer nutteloos voor een Hunter. Er zitten @ 375 een paar leuke tussen, maar om voor die 2 epic BoP chestpieces nou armoursmithing te gaan levellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Hydra

Whoah, denk je om je bloeddruk? Ik heb inderdaad niet eerder gepost in dit topic en dat simpelweg omdat ik het niet nodig heb gehad, ik kon mezelf prima redden, maar met TBC zijn er wat nieuwe dingen bijgekomen en vandaar dat ik dit topic begon te lezen.

En toen gaf ik op een gegeven moment feedback met behulp van een post en toen vielen een aantal mensen over mij heen ofzo, lichtgeraakt ofzo (zie je eigen post). Ik zeg nogmaals (door die blinde fury is het moeilijk mijn post grondig door te lezen, dat begrijp ik), ik bepaal niet wat jullie posten, ik geef slechts feedback, en in plaats van het alom gezeik over mij feedback, kun je er misschien ook wel wat constructiefs mee.

Dank u.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:36

On_E

Housemusic

thewizard2006 schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 13:22:
[...]

dat is dus ook het probleem wat ik een aantal paginas eerder heb geschetst :)
Snap het echt niet, heb 1 keer eerder BM gedaan en met een goeie groep is het gewoon ontzettend simpel ook nog.

Maar vrijwel niemand heeft interesse....

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 13:42:
En toen gaf ik op een gegeven moment feedback met behulp van een post en toen vielen een aantal mensen over mij heen ofzo, lichtgeraakt ofzo (zie je eigen post). Ik zeg nogmaals (door die blinde fury is het moeilijk mijn post grondig door te lezen, dat begrijp ik), ik bepaal niet wat jullie posten, ik geef slechts feedback, en in plaats van het alom gezeik over mij feedback, kun je er misschien ook wel wat constructiefs mee.
Is je EQ echt zo laag? Dat je, als een groep mensen over je heenvalt na je eerste post, je echt denkt dat het aan ONS ligt? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:03
Hydra schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 13:39:
Ah, ik wist niet dat blizzard er een paar ingestopt had. Hoe dan ook, voor je TBC spul gaat maken is BS nog steeds min of meer nutteloos voor een Hunter. Er zitten @ 375 een paar leuke tussen, maar om voor die 2 epic BoP chestpieces nou armoursmithing te gaan levellen...
Daarnaast is volgens mij INT, wat er dus opzit naast STA, niet zo handig voor hunters. Als hunters die mail epic willen hebben, kunnen ze beter gewoon een blacksmith opzoeken en de mats ervoor verzamelen.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Juist! Laten we een van de best lopende threads @ GoT maar compleet omgooien.
Aangezien de huidige formule niet toereikend is voor een succesvolle thread.

Trouwens, welke eerdere posts? Die 3 rantposts die je al eerder hebt gedaan?
Chapeau!

@Ontopic :
Ik twijfel zwaar met wat ik met mijn Warrior aanmoet zodra hij LvL70 gaat halen.
Direct omgooien naar zwaar Protection of een soort Arms/Protection Hybrid waardoor ik toch nog een beetje kan questen (aangezien ik half Outland nog niet eens gezien heb! :Y)
Maarja, de guild schreeuwt weer om Protection Warriors.... keuzes keuzes :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
Hydra schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 13:39:
[...]

En fijn dat je lekker selectief quote trouwens, en de minst relevante dingen pakt. Goedzo knul.

[...]
Zoals je kan zien hebben al redelijk wat mensen gereageert op "de uitspatting van sagher", en ook op een redelijke manier imo. Zoals vaker gebeurt hier in dit topic reageren sommigen veel te fel op sommige zaken (vooral aanhangers van andere mmorpg, maar die verdienen dat ook) waardoor er helemaal geen sprake meer is van "discussie" maar meer "je toon staat me niet aan, rot op"-sfeer.

Maarja, game on, ik lig hier niet wakker van.
en ps: ben wel 8 maanden ouder, knul :P oeh ook utrechter zo te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
RaseriaN schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 13:21:
[...]
Edit : Valt best mee... ik kan hem best wel mailen naar je hoor, alleen zal ik dan wel moeten kijken wat ik precies moet sturen om te zorgen dat je ook de buttonlayout zo over krijgt.
Bartender3.lua en CyCircled.lua uit de WTF folder van je character waarschijnlijk .... :)

Persoonlijk vind ik dat CyCircled echt te vies voor mn UI, Bartender is wel relaxed :)

En als je guild schreeuwt om Protection Warriors dan komen ze je ook maar helpen met grinden en questen ook :D

[ Voor 10% gewijzigd door redfoxert op 20-03-2007 13:50 ]

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exitium schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 12:36:
[...]

En om kennis te maken met nieuwe Tura gangers, ben via deze topic tegen bijvoorbeeld Curu en Grey aangelopen waar ik ingame regelmatig mee babbel en soms mee group. :)
Dat ook. Ik verbaasde me er nog wel over hoeveel mensen hier zitten die ook op Tura rondlopen. Nou las ik al mee vanaf ergens rond deel 10 of 20 en toen ik stopte een hele tijd niet; de laatste tijd las ik weer veel vaker en toen begon het toch weer een beetje te jeuken, en ja... dan geef je gewoon toe aan je dierlijke instincten en bestel je het spel der spellen. :P

Oh, en: Ghyloraen. Toen een level 60 gnome mage. Nu level 16. Ik heb m'n screenshots erbij gepakt om 'm ook weer -exact- hetzelfde uiterlijk als toen te geven. En dan maar hopen dat er bij iemand een klein moment van herkenning komt, maar ik reken er niet op. Het voelde gewoon weer leuk om als level 1 te beginnen in Coldridge Valley. Ik wist destijds nog niet dat gele mobs 'neutraal' waren, dus ik benaderde ze altijd heel voorzichtig. En ik zie nu nog mensen die dat doen. :D

In de beta heb ik destijds ook enorm veel lol gehad; undead warlock op een PVP server (daarna meteen 'genezen' van PVP) en er pas rond level 14 achterkomen dat je 'talent points' te verdelen hebt. :D

Ik ga vanavond op Argent Dawn ook maar weer 'ns overnieuw beginnen; warlock zijn was erg leuk. Ik had op een gegeven moment voor bijna alles een macro met tekst. Samen met een priest waar ik veel mee samenspeelde had ik de teksten naar Demonic vertaald: Curse of Tongues casten, haar die tekst laten 'zeggen' en dat overtikken. Echt geweldig. :D

Op een gegeven moment werden ze in Scarlet Monastery redelijk gek van m'n /say macro's, dus ben ik maar overgeschakeld naar m'n 'stille' button bar. :P

Oh, en Hydra, bestaat The Onyx Ascendancy trouwens nog? Mask of Sorrow zag ik nog wel ergens staan, dus da's nog een grote naam (voor mij althans) die daar nog is. :)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2007 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Rakkerzero schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 13:45:
[...]

Daarnaast is volgens mij INT, wat er dus opzit naast STA, niet zo handig voor hunters. Als hunters die mail epic willen hebben, kunnen ze beter gewoon een blacksmith opzoeken en de mats ervoor verzamelen.
Deze items zijn BoP. En daarnaast nether vortexes... droppen geloof ik pas in serpentshrine lair/cavern (ofzo) duurt nog wel ff dus : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@RaseriaN
Waar heb je het over?
@ Hydra
Als mijn EQ daadwerkelijk laag is zoals je beweert is mijn IQ dus erg hoog (Ik ga je niet uitleggen hoe dat in mekaar steekt). Ik ga verder geen woorden meer vuil maken aan mensen zoals jij, lijkt me niet bevorderlijk voor de mensen die dit topic lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Rakkerzero schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 13:45:
De beste items waren BoP geloof ik, maar ik heb niet erg goed gekeken. Sowieso had je voor een van die dingen een Nether Vortex nodig...en die zijn nog niet gedropt.

Bah, iemand was me voor...
Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 13:52:
@ Hydra
Als mijn EQ daadwerkelijk laag is zoals je beweert is mijn IQ dus erg hoog (Ik ga je niet uitleggen hoe dat in mekaar steekt).
Euh, nee hoor :) Mensen kunnen zowel een erg laag EQ als IQ hebben. Maargoed, genoeg over jou, dan vind ik gezemel over guilds die ik niet ken nog interessanter ;)
On_E schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 13:43:
Migrate maar ff naar Argent Dawn ;) Ik wil de CoT rep hebben, en bovendien is het een RP servert, dus kunnen we daarna ff cyb0ren in de deeprun tram ;)

[ Voor 45% gewijzigd door Hydra op 20-03-2007 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

redfoxert schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 13:49:
En als je guild schreeuwt om Protection Warriors dan komen ze je ook maar helpen met grinden en questen ook :D
Sowieso heb ik het geluk dat zodra ik LvL70 ben ik een LvL70 Holy Priest en Holy Paladin klaar heb staan die met me mee willen gaan richting instances, dus qua Tank en Healing zit ik dan al gebakken. Die Paladin kan evt. zijn LvL70 Mage alt meesleuren mocht er voldoende healing aanwezig zijn in de party ;)

Maarja... zodra ik Protection ben, kan ik wel op mn gemak alle instances mee door banjeren voor de pre-raiding set ;) Volgens mij heb je me net overtuigd van wat ik ga doen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
RaseriaN schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 13:54:
Sowieso heb ik het geluk dat zodra ik LvL70 ben ik een LvL70 Holy Priest en Holy Paladin klaar heb staan die met me mee willen gaan richting instances, dus qua Tank en Healing zit ik dan al gebakken. Die Paladin kan evt. zijn LvL70 Mage alt meesleuren mocht er voldoende healing aanwezig zijn in de party ;)
Nadeel van TBC instances is dat je heel graag heroics wil gaan doen, en dat je voor heroics dus revered moet zijn met een hele zwik factions. Het is gewoon klote om met meer dan 1 char die rep te gaan halen.

Ik bedoel, shattered halls is het enige wat me nu nog Thrallmar rep geeft. Ik moet nog 6k. Kutzooi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-08 14:23
[...]

Snap het echt niet, heb 1 keer eerder BM gedaan en met een goeie groep is het gewoon ontzettend simpel ook nog.

met nadruk op goeie.... duh, ik vind hem ook neit moeilijk, als mage zijnde. Kan die adds makkelijk aan, al komen er 6 waves np. Kan ook nuken etc. het grote probleem, en dat is ook gelijk een groot minpunt van tbc is dat je gedwongen word een goede tank en healer te hebben. Als 1 van de 2 laakt dan ben je de sjaak. Natuurlijk is dps etc ook van belang maar bijv met 5 rogues or 5 mages een instance doen is gekkenwerk.

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Laatst online: 22-08 10:49
Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 13:50:
[...]

Dat ook. Ik verbaasde me er nog wel over hoeveel mensen hier zitten die ook op Tura rondlopen. Nou las ik al mee vanaf ergens rond deel 10 of 20 en toen ik stopte een hele tijd niet; de laatste tijd las ik weer veel vaker en toen begon het toch weer een beetje te jeuken, en ja... dan geef je gewoon toe aan je dierlijke instincten en bestel je het spel der spellen. :P

Oh, en: Ghyloraen. Toen een level 60 gnome mage. Nu level 16. Ik heb m'n screenshots erbij gepakt om 'm ook weer -exact- hetzelfde uiterlijk als toen te geven. En dan maar hopen dat er bij iemand een klein moment van herkenning komt, maar ik reken er niet op. Het voelde gewoon weer leuk om als level 1 te beginnen in Coldridge Valley. Ik wist destijds nog niet dat gele mobs 'neutraal' waren, dus ik benaderde ze altijd heel voorzichtig. En ik zie nu nog mensen die dat doen. :D

In de beta heb ik destijds ook enorm veel lol gehad; undead warlock op een PVP server (daarna meteen 'genezen' van PVP) en er pas rond level 14 achterkomen dat je 'talent points' te verdelen hebt. :D
Valt mij ook op dat er veel mensen van Tura hier zitten, stuk of tien schat ik waarvan er vier, vijf regelmatig posten. Bleek gisteren dat iemand die op Tura zit en hier komt (en waar ik pas nog BM mee gedaan heb) weer een collega van me kent. It's a small small world. :)

Vind een nieuwe char starten zelf sowieso erg leuk. Heb gisteren vlak na m'n BE pala ook maar een female NE hunter gemaakt en m'n male tot nieuwe bank gepromoveerd. Wilde net starten, kreeg ik in een privékanaal te horen dat er een paar man naar Shadow Labs wilden.

Ik: I'm in, still need 2 drops from there
Priest: Really?
Ik: Yeah «link plate spelldmg pants» «link spelldmg shield»
Druid: Which char?

Note, da's dus een goeie vriend die weet dat ik naast m'n pala alleen maar over een lvl 61 lock beschik in Outlands. :P

Maar goed, was dus tegen twaalven voordat we daar klaar waren dus m'n hunter is nog maar lvl 4 nu. :P Priest blijkt ook net een nieuwe hunter te hebben dus maar 'ns proberen om samen te lvlen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buckwhead
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16-09 08:46
Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 13:50:

... en er pas rond level 14 achterkomen dat je 'talent points' te verdelen hebt. :D
Of pas na 10 talent points uitgegeven te hebben er achter komen dat er meer dan 1 talent tree beschikbaar is 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben Tranzity een keer tegengekomen in een Bg... die zit hier toch ook? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Yeah, één van de meest crappy pala's die ik ken, right Manta? ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Exitium op 20-03-2007 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit dat met die arcane torrents die je als BE krijgt na een mana tap? Weet nog steeds niet wat die doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Buckwhead schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 14:12:
[...]

Of pas na 10 talent points uitgegeven te hebben er achter komen dat er meer dan 1 talent tree beschikbaar is 8)7
Da's ook knap. :D

Mijn motivatie voor de mage class was ook nog steeds de slechtste ooit: ik wou een caster class kiezen en kwam tijdens de beta een gnome tegen met een Eye of Kilrogg, waarvan ik dacht dat 't een mage was.

Dus, ik koos een mage toen ik op 11 februari aan de retail begon... level 10, geen Eye... level 20, geen Eye. Collega: "Kijk 'ns op Thottbot". Warlock spell. D'oh! 8)7

Dat heb ik goed gemaakt door tot level 44 als warlock te spelen en goed gebruik te maken van m'n oogje; op level 25-30 door Stranglethorn Vale naar Duskwood, omdat je Grave Moss moet hebben en dan Eye of Kilrogg gebruiken om te scouten en raptors naar Grom'gol te pullen, zodat de guards ze af kunnen slachten. :Y)

Of met diezelfde warlock op level 20 vanuit de Undercity, door de Arathi Highlands, naar het noorden van de Wetlands rennen, omdat je de moeilijke versie van de Succubus quest wilt doen. En dan onderweg achterna gezeten worden door de beesten daar en een level 50 warrior tegenkomen die je verteld dat het gebied te high level voor je is. "Yeah I know, but I like to live on the edge" :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 14:25:
Hoe zit dat met die arcane torrents die je als BE krijgt na een mana tap? Weet nog steeds niet wat die doen.
Arcane Torrent : http://www.wowwiki.com/Arcane_Torrent
Mana Tap : http://www.wowwiki.com/Mana_Tap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die zijn vooral nuttig in groepsverband: je kan maximaal drie mobs Mana Tappen en dan met Arcane Torrent die Mana Tap spells 'consumen' zodat je de mana krijgt. Kortom: Mana Tap > Arcane Torrent = extra mana. :)

edit:
Die omschrijving op WOWWiki komt niet helemaal overeen met mijn ervaring. :P

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2007 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:03
Buckwhead schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 14:12:
[...]

Of dat je talentpunten in tree 1 aan het verdelen bent, maar eigenlijk die ernaast bedoelde |:(

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:33
RaseriaN schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 13:47:
[...]

Juist! Laten we een van de best lopende threads @ GoT maar compleet omgooien.
Aangezien de huidige formule niet toereikend is voor een succesvolle thread.

Trouwens, welke eerdere posts? Die 3 rantposts die je al eerder hebt gedaan?
Chapeau!

@Ontopic :
Ik twijfel zwaar met wat ik met mijn Warrior aanmoet zodra hij LvL70 gaat halen.
Direct omgooien naar zwaar Protection of een soort Arms/Protection Hybrid waardoor ik toch nog een beetje kan questen (aangezien ik half Outland nog niet eens gezien heb! :Y)
Maarja, de guild schreeuwt weer om Protection Warriors.... keuzes keuzes :$
41/5/15 is best leuk :)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 14:26:
[...]
Of met diezelfde warlock op level 20 vanuit de Undercity, door de Arathi Highlands, naar het noorden van de Wetlands rennen, omdat je de moeilijke versie van de Succubus quest wilt doen. En dan onderweg achterna gezeten worden door de beesten daar en een level 50 warrior tegenkomen die je verteld dat het gebied te high level voor je is. "Yeah I know, but I like to live on the edge" :D
Was er dan ook een makkelijke versie ?? Ik kan me niet anders herinneren dat je daar in de Wetlands moest zijn en die mannetjes daar omleggen voor een of andere drop.
Maar het tanked toch een stuk minder lekker vind ik zelf.

[ Voor 13% gewijzigd door redfoxert op 20-03-2007 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

redfoxert schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 14:30:
[...]

Was er dan ook een makkelijke versie ?? Ik kan me niet anders herinneren dat je daar in de Wetlands moest zijn en die mannetjes daar omleggen voor een of andere drop.
Niet eens mannetjes; er was daar een kerel die verliefd stond te zijn. Die moest dood en z'n hart was nodig voor die quest. En in het zuiden van Silverpine Forest moest je hetzelfde doen. :P

In Orgrimmar kon je de makkelijke versie halen, waarmee je wat dichter bij huis kon blijven. :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2007 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah okay handig, ik had die wiki pagina ook al bestudeerd maar kwam er zo 123 niet uit. Horde racial abillities zijn vaak toch wat handiger, alhoewel +10% spirit en Rep gains voor humans ook niet slecht is, evenals shadowmeld voor Nightelfs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 14:33:
Ah okay handig, ik had die wiki pagina ook al bestudeerd maar kwam er zo 123 niet uit. Horde racial abillities zijn vaak toch wat handiger, alhoewel +10% spirit en Rep gains voor humans ook niet slecht is, evenals shadowmeld voor Nightelfs.
5% spi. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

10% toch? althans dat zegt mijn spellbook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 14:31:
Niet eens mannetjes; er was daar een kerel die verliefd stond te zijn. Die moest dood en z'n hart was nodig voor die quest. En in het zuiden van Silverpine Forest moest je hetzelfde doen. :P

In Orgrimmar kon je de makkelijke versie halen, waarmee je wat dichter bij huis kon blijven. :)
Ik heb nu dus een level 31 belf warlock. Ik WIST nieteens dat er een Orgrimmar versie van de quest was, en ik heb dus ook op level 20 gewoon lekker het hele pokkeeind naar de wetlands gelopen om daar die NPC om zeep te helpen.

Ik GC: "Yay! Finally got my Succy!".
Level 70 warlock: "Oh, wetlands huh, so you did the hard version"
Ik: "So there's an easy one?"
Lock: "Doesn't take nearly as long"

|:(
Mja, ze doen gewoon letterlijk wat er in de spelldescription staat eigenlijk.

[ Voor 15% gewijzigd door Hydra op 20-03-2007 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heu, wat vaag, ingame zegt het +10% spirit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Laatst online: 17:33
redfoxert schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 14:30:
[...]

[...]

Maar het tanked toch een stuk minder lekker vind ik zelf.
Ik heb vroeger met een 31/5/15 build zowat alles getanked, alleen weet ik niet
of het nu ook nog mogelijk is met 41/5/15. Probeer gewoon eens :)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 14:38:
[...]

Ik heb nu dus een level 31 belf warlock. Ik WIST nieteens dat er een Orgrimmar versie van de quest was, en ik heb dus ook op level 20 gewoon lekker het hele pokkeeind naar de wetlands gelopen om daar die NPC om zeep te helpen.

Ach, je moet het zo zien: wij hebben tenminste de voldoening van het voltooien van de moeilijke quest, terwijl veel anderen de 'easy way out' hebben gekozen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23:37
Gah, en dat lees ik nu... ik heb dus ook de hard version gedaan 8)7 Wel alweer 48lvls geleden maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

In de guild waar ik in zit, Soulbound, zijn er nog wat mensen die ook BM moeten doen.
Als je zin en tijd hebt, wil je ik je wel whisperen voor een run.

Vind het het zowiezo een leuke instance om te doen.

Maar mocht je uberhaupt een healer nodig hebben voor een instance run, /w amerna :)
(speel sinds TBC op me bloodelf pally ipv me warlock)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Hydra schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 14:38:
[...]

[...]

Mja, ze doen gewoon letterlijk wat er in de spelldescription staat eigenlijk.
Hmmm, njah dat heb ik dan weer gecompenseerd met easy mode Dreadsteed quest :P

1. Scholomance clearen in raid (toen ging dat nog).
2. Leader gemaakt worden of blijven.
3. Iedereen de instance uit kicken.
4. Party maken daarna weer, binnen 60 seconden anders word je zelf ook geteleport :)

Daarna in Dire Maul:

1. Instance clearen met een group en de Warlock event doen (met een warlock die de reagents heeft).
2. Zoveel warlocks summonen als je wilt en met het paard laten praten.
3. Summon Dreadsteed easymode :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Hoelang duurt het nu voordat ik eindelijk eens de lingo leer kennen, ben lvl 37, maar 50+% van de verhalen hier kan ik gewoon niet volgen.
Iedere keer als ik hier lees voel ik me gewoon een n00b.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

redfoxert schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 14:48:
[...]

4. Party maken daarna weer, binnen 60 seconden anders word je zelf ook geteleport :)

Daarna in Dire Maul:

1. Instance clearen met een group en de Warlock event doen (met een warlock die de reagents heeft).
Daar hadden we er ook een aantal in de guild. En ik zal het zelf ook wel zo gaan doen, als ik eenmaal zover ben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
redfoxert schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 14:48:
[...]

Daarna in Dire Maul:

Wat dacht je van:
1. Scholo clearen met je eigen 70 pala en een 70 rogue
2. Reloggen, naar binnen, snel imp loslaten en reloggen naar main voor Kara
3. Later groep samenstellen met een 63 druid, 70 rogue 67 priest en de 60 lock alt van die rogue uit Scholo die alle mats al had

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Kapoen schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 14:39:
[...]

Ik heb vroeger met een 31/5/15 build zowat alles getanked, alleen weet ik niet
of het nu ook nog mogelijk is met 41/5/15. Probeer gewoon eens :)
Al gedaan :) De Priest begon te klagen over dat ik ineens veel meer damage kreeg en meer healing nodig had :)

Vonden de mages ook weer niet leuk want die kregen ineens minder healing omdat ze te lui waren om bandages te gebruiken.
Exitium schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 14:58:
[...]

Wat dacht je van:
1. Scholo clearen met je eigen 70 pala en een 70 rogue
2. Reloggen, naar binnen, snel imp loslaten en reloggen naar main voor Kara
3. Later groep samenstellen met een 63 druid, 70 rogue 67 priest en de 60 lock alt van die rogue uit Scholo die alle mats al had

:P
Tjah dat is voor de hele luie mensen hoor ! levels 70 had je anderhalf jaar geleden nog niet.
MeNTaL_TO schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 14:50:
Hoelang duurt het nu voordat ik eindelijk eens de lingo leer kennen, ben lvl 37, maar 50+% van de verhalen hier kan ik gewoon niet volgen.
Heel lang als je niet af en toe vraagt :) En veel van de verhalen gaan sowieso over instances waar je met je level 37 nog (lang) niet aan toe bent. BM is bijvoorbeeld The Black Morass in The Caverns of Time in Tanaris. Level 70 dungeon nodig voor een deel van de Karazhan Attunement questline (Karazhan, 10 man level 70 raid dungeon in Deadwind Pass).

[ Voor 57% gewijzigd door redfoxert op 20-03-2007 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
ik ken t probleem ;) dat had ik ook toen ik zon 6 maanden geleden begon met spelen.
ben nu een lvl 70 warlock en de nodige raid experience waar ik weet nog lang niet alles :P

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okay op de wow site staat 5% meer spirit (http://www.wow-europe.com/en/info/races/humans.html)
Maar mijn spellbook zegt 10% meer spirit (http://www.flickr.com/photo_zoom.gne?id=428093472&size=o)

Hoe vaag is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
tegenwoordig is dreadsteed moutn quest easymode
lastigste zal zijn al je mats verzamelen :P

voor de rest gewoon 4x lvl 70 meenemen en klaar (heb hem zelf van het weekend gedaan) wel zelf de 3 items gekocht btw

kan ik nog een paar andere mensen ook helpen die hem binnenkort moeten doen

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buckwhead
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16-09 08:46
Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 14:51:
[...]

Daar hadden we er ook een aantal in de guild. En ik zal het zelf ook wel zo gaan doen, als ik eenmaal zover ben. :)
Ware het niet dat dat tegenwoordig (helaas?) niet meer kan.

Edit: twee weken terug nog een lvl 63 lock geholpen met zijn epic steed.
De imps in het ritual kietelen alleen nog maar, we deden het met 3 dpssers (70 mage, 70 lock, 63 lock).
De steed en rider daarna was ook 5 bolts en dood ongeveer

[ Voor 28% gewijzigd door Buckwhead op 20-03-2007 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
redfoxert schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 14:58:
Tjah dat is voor de hele luie mensen hoor ! levels 70 had je anderhalf jaar geleden nog niet.
Een lvl 60 lock ook nog niet. :P Was 1 december lvl 19 en 30 december 60. :) Mount quest niet gedaan tot ik Hellfire inliep en m'n pala al 70 was, toen na 30% besloten om geen stap meer te zetten in Outlands tot ik m'n epic mount had. Twee avondjes later had ik 'm.
Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 15:00:
Okay op de wow site staat 5% meer spirit (http://www.wow-europe.com/en/info/races/humans.html)
Maar mijn spellbook zegt 10% meer spirit (http://www.flickr.com/photo_zoom.gne?id=428093472&size=o)

Hoe vaag is dat?
WoW site is niet altijd even up to date, kijk vanavond wel even als ik 't niet vergeet. Zou kunnen dat 'ie gebuffed is, zijn meer racials wat aangepast een tijdje terug. Zou dan in ieder geval iets meer snappen waar onze spiritpriest z'n 943 spirit raidbuffed vandaan haalt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-09 17:26
Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 15:00:

Hoe vaag is dat?
hacksor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 14:47:
[...]

In de guild waar ik in zit, Soulbound, zijn er nog wat mensen die ook BM moeten doen.
Als je zin en tijd hebt, wil je ik je wel whisperen voor een run.

Vind het het zowiezo een leuke instance om te doen.

Maar mocht je uberhaupt een healer nodig hebben voor een instance run, /w amerna :)
(speel sinds TBC op me bloodelf pally ipv me warlock)
Ah ik was je al kwijt, zit je nu in Soulbound ? :o

Veel ex-guildies van me daar, Taaru en Redvortex bv, en ook Oxs maar daar zeg ik maar niet teveel over :X

Zal eraan denken als ik online kom en zin heb om een instance te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"Reported to GM!" _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akropolis
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 19:38

Akropolis

Still stupid...

Addon vraagje: Ik ben al een aardig tijdje op zoek naar een goeie unitframes addon (als in: vervanging van ctraid/blizz raid windows en evt. party frame). Healbot heeft een hele mooie vind ik, als iemand in range is en gehealed kan/moet worden licht de bar op (handig in BGs) en de bar gaat van groen naar rood naarmate een player meer dood gaat zodat direct opvalt wie het meest toe is aan een heal.

Alleen de healbot addon vind ik voor de rest niet zo interessant. Ik wil gewoon op een target kunnen klikken zonder dat er dan automatisch flashheals worden gegooit enzo (overal target invullen heeft geen zin :?) en ik krijg op den duur ook massa's errors over een nill value in bar ofzo. :P

Dus wie o wie weet een goeie unitframes addon zonder al te veel 'crap' (of je moet het al ECHT uit kunnen zetten)? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Komt vanzelf, en als je iets niet snapt kun je dat gewoon vragen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Akropolis schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 15:26:
Addon vraagje: Ik ben al een aardig tijdje op zoek naar een goeie unitframes addon
http://www.wowace.com/wiki/Ag_UnitFrames

De beste op het moment imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eth0
  • Laatst online: 15-09 22:14
Dus wie o wie weet een goeie unitframes addon zonder al te veel 'crap' (of je moet het al ECHT uit kunnen zetten)? :)
Hier heb je er een aantal:

http://www.wowace.com/wiki/PerfectRaid
http://www.wowace.com/wiki/SRaidFrames
http://www.wowace.com/wiki/Grid

Vooral Grid vind ik wel mooi, omdat hij zo compact is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Addon vraagje: Ik ben al een aardig tijdje op zoek naar een goeie unitframes addon (als in: vervanging van ctraid/blizz raid windows en evt. party frame). Healbot heeft een hele mooie vind ik, als iemand in range is en gehealed kan/moet worden licht de bar op (handig in BGs) en de bar gaat van groen naar rood naarmate een player meer dood gaat zodat direct opvalt wie het meest toe is aan een heal.

Alleen de healbot addon vind ik voor de rest niet zo interessant. Ik wil gewoon op een target kunnen klikken zonder dat er dan automatisch flashheals worden gegooit enzo (overal target invullen heeft geen zin :?) en ik krijg op den duur ook massa's errors over een nill value in bar ofzo. :P

AG unitframes vind ik erg prettig werken. Weet niet of je kan zien of iemand binnen heal distances is. Moet je zelf even testen.

wowace.com

**edit**

i r slower dan de roadrunners boven me : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box

Ik gebruik zelf ag_unitFrames en Clique voor clickcasting, verder nog Grid voor raidframes:
screenie

Grid ondersteunt al range filtering (Star in het voorbeeld is bv out-of-range) en ag-unitframes ondersteunt dat ook met een extra addon (ag_rangefilter ofzo).

[ Voor 6% gewijzigd door Helox-in-a-box op 20-03-2007 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akropolis
  • Laatst online: 11-09 19:38

Akropolis

Still stupid...

Hmmm Grid en Ag unitframes lijken me wel wat. Die ga ik thuis even bekijken.

Het probleem bij de meeste standaard unitframes vind ik dat HP niet duidelijk wordt weergegeven. Ik schrik er soms van als ik opeens zie dat iemand nog maar 25% HP heeft ofzo... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Gebruik zelf AGUF voor normaal en Grid voor raids en als extra voor parties. Enige nadeel aan Grid is dat als iemand bijvoorbeeld een magic effect krijgt en dat in z'n healthbar komt te staan, die bar niet meer beweegt tot het magic effect weg is. Dit terwijl z'n health wel daalt/stijgt. Nog geen manier gevonden om dat te omzeilen. Verder werkt het echt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Een priest van onze raidgroup heeft in karazhan een mooie healingmace gewonnen.
Echter, nu will ze er als enchant een spellsurge op doen.
ALs het procced geeft het mana terug (3% proc, 100mana over 10s)

Zelf heb ik de sha'atar healingmace met +81healing

Wat is jullie visie op spellsurge voor een holy priest ??

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-09 10:12
sabriel schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 15:46:

Ik vind het zelf behoorlijk crap. Als je 100 spells cast in 1 gevecht (wat je dus nooit van je leven doet) krijg je gemiddeld dus 300 mana geregenned voor al je party members. Whoopie! Heb ik liever voor al die 100 spells 81 +healing extra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Nogal nutteloos :) Het is gewoon veel te weinig op level 70. Doe dan de 81 healing, dat scaled veel beter.

[ Voor 4% gewijzigd door Bosmonster op 20-03-2007 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14:23
Thijs schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 15:53:
[...]

Ik vind het zelf behoorlijk crap. Als je 100 spells cast in 1 gevecht (wat je dus nooit van je leven doet) krijg je gemiddeld dus 300 mana geregenned voor al je party members. Whoopie! Heb ik liever voor al die 100 spells 81 +healing extra.
QFT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"3% chance on spellcast to restore 100 mana to all party members over 10 seconds."

Hiero staat wel wat beter rekenwerk en zo te zien is het in bepaalde gevallen wel een goede enchant. Zo te lezen voornamelijk goed op een chain-healing pallie, maar lees zelf even. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Thijs schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 15:53:
[...]

Idd.. dan kun je er nog beter 30 int op zetten.. das tenminste nog 450 mana :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 15:58:
[...]

Als het procced in een party met alleen mana users heb 500 mana. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14:23
3% chance to proc. Stick this on a pally who chain flashes. Now you get, on average, 500 mana restored every 45 seconds, total, in a group with 5 mana users.

Compare this to said pally having +81 heal. This ends up adding 1000 healing to his own healing output over 45 seconds.

Instead having 500 extra mana in a group of 5 healers adds ROUGHLY 500 x 4 = 2000 extra healing over the same time. The exact number depends on the composition of healers in the group. A 4:1 hp:mana ratio is a bit on the pessimistic side. It may well be higher.

Having said all this, this enchant is not very good for 5mans and 10mans. It's an endgame raiding enchant, where you actually make healer groups (for mana restore via totems or shadowpriests if nothing else).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Hoe werkt dat Grid eigenlijk? Ik vind de standaard CTRA ook belachelijk groot en lelijk maar als ik zo kijk dan is het niet 1-2-3 een raidframe of wel? Zie dit als voorbeeld bij de mod:

Afbeeldingslocatie: http://www.wowace.com/mediawiki/images/7/79/Grid_Screenshot1.png

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Maar goed.. voor een priest die het voornamelijk van z'n greater heals e.d. moet hebben is het een stuk minder interessant dan een healadin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Akropolis schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 15:41:
Hmmm Grid en Ag unitframes lijken me wel wat. Die ga ik thuis even bekijken.

Het probleem bij de meeste standaard unitframes vind ik dat HP niet duidelijk wordt weergegeven. Ik schrik er soms van als ik opeens zie dat iemand nog maar 25% HP heeft ofzo... :P
gebruik zelf nog steeds perl ui.
imho nog steeds 1 van de best config bare unitframes, helaas werkt de raid versie niet meer.

Afbeeldingslocatie: http://nhaix.inf3kt.nl/wow/addons_t.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Verderf op 20-03-2007 16:07 ]

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

porn* schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 16:02:
Hoe werkt dat Grid eigenlijk? Ik vind de standaard CTRA ook belachelijk groot en lelijk maar als ik zo kijk dan is het niet 1-2-3 een raidframe of wel? Zie dit als voorbeeld bij de mod:

[afbeelding]
Als ik dat zo zie, ziet het er wel smooth uit, maar VEELS te chaotisch als RaidFrames tbfh.
Je weet op een gegeven moment echt niet meer wat wat is :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 15:58:
[...]

Voor alleen jezelf, dus dan zou ik voor die spellsurge gaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Je kan 'm helemaal aanpassen zoals je wilt, breedte, hoogte, met namen, blokjes voor range/decurse shit/aggro/inc heals/etc/etc/etc. Zal vanavond wel even een screentje maken als ik in Kara rondloop. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Exitium op 20-03-2007 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
Exitium schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 16:08:
Je kan 'm helemaal aanpassen zoals je wilt, breedte, hoogte, met namen, blokjes voor range/decurse shit/aggro/inc heals/etc/etc/etc. Zal vanavond wel even een screentje maken als ik in Kara rondloop. :)
Yup, je kan verschillende dingen instellen: border, background, 4 corner indicators, center icon
En die kan je dan verschillende dingen geven, bv wat ik zelf heb: corner 1 = sta buff, corner 2 = shadowprot, corner 3 = aggro, corner 4 = PoMending buff, border = mortal strike, center-icon = magic/disease.
Per buff/debuff kan je dan transparency en color instellen, bij Mortal Strike wordt bv de border felrood bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal ook een screenie van de mijne posten, kan je goed zien hoe flexibel het is. En laat je vooral niet uit het veld slaan door die flexibiliteit, want het naar jouw smaak instellen kan wel wat ingewikkeld lijken. :)
Helox-in-a-box schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 16:12:
[...]

Yup, je kan verschillende dingen instellen: border, background, 4 corner indicators, center icon
En die kan je dan verschillende dingen geven, bv wat ik zelf heb: corner 1 = sta buff, corner 2 = shadowprot, corner 3 = aggro, corner 4 = PoMending buff, border = mortal strike, center-icon =
Vooral het ik-heb-aggro-dingetje vind ik geniaal, in één opslag zien of je mage weer eens een pw:s met een renew nodig heeft. :P

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2007 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 16:07:
[...]

Voor alleen jezelf, dus dan zou ik voor die spellsurge gaan :P
Voor raids misschien als palladin.. als priest of voor solo/5man is het nogal onzinnig als je het mij vraagt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Helox-in-a-box schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 16:12:
[...]

En die kan je dan verschillende dingen geven, bv wat ik zelf heb: corner 1 = sta buff, corner 2 = shadowprot, corner 3 = aggro, corner 4 = PoMending buff, border = mortal strike, center-icon = magic/disease.
Per buff/debuff kan je dan transparency en color instellen, bij Mortal Strike wordt bv de border felrood bij mij.
Kun je ook die 'fullscreen' dingen semitransparant maken, zoals debuffs/MS? Zodat je nog wel healthbar ziet bewegen that is? If so, how? :+
Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 16:12:
Vooral het ik-heb-aggro-dingetje vind ik geniaal, in één opslag zien of je mage weer eens een pw:s met een renew nodig heeft. :P
Ding is ace bij Aran. Aran nuked random met 4k fireballs/frostbolts en AM. Aggro zie je echter een fractie eerder al verschijnen als Aran target, dus je kan je heals iets eerder de lucht insturen. Goud gewoon, stond begin Kara zondag na Curator 100k healing achter op de andere pala en de priest (net terug van vakantie, veel whisps en wat dingen instellen in WoW :P) maar na Aran stond ik 50k voor. :) Jammer dat chess event je meters nogal screwed. :)

[ Voor 33% gewijzigd door Exitium op 20-03-2007 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

RaseriaN schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 13:54:
[...]

Maarja... zodra ik Protection ben, kan ik wel op mn gemak alle instances mee door banjeren voor de pre-raiding set ;) Volgens mij heb je me net overtuigd van wat ik ga doen :Y)
Protection is echt leuk je moet er even aan wennen maar dan wil je niet anders meer ;)
Daarbij is tanken in raids en eigenlijk ook in 5 mans het leukste wat er is jij bent die machtige spil waar alles omheen draait!!!
Exitium schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 14:21:
Yeah, één van de meest crappy pala's die ik ken, right Manta? ;)
idd tranzity zit hier ook. Croga heb ik geloof ik ook 2 x zien posten ;)
Maar idd tranz is echt een crappy paladin, was het niet jou oude leermeester?
Ene tranz is 1 van de weinige die nog geen Burning crusade heeft dus voel je vrij hem te overtuigen om toch nog te kopen. STiekem wil ik hem er wel weer blij alhoewel die wel altijd op mijn items rolde.
Verbaast mij ook hoeveel turalyon gangers er ineens bij zijn gekomen misschien moeten we een apart subtopic krijgen.

[ Voor 28% gewijzigd door MantaMania op 20-03-2007 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
MantaMania schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 16:17:
[...]

Protection is echt leuk je moet er even aan wennen maar dan wil je niet anders meer ;)
Daarbij is tanken in raids en eigenlijk ook in 5 mans het leukste wat er is jij bent die machtige spil waar alles omheen draait!!!
yep, mijn vriendin vind het ook super, lekker tegen zon boss aan bashen wetende dat de raid niks is als ze dood gaat :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Nou, moet jij 'es kijken hoe snel je weer terug aan het rennen bent als je clothie healbot dood is. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
idd tranzity zit hier ook. Croga heb ik geloof ik ook 2 x zien posten ;)
Maar idd tranz is echt een crappy paladin, was het niet jou oude leermeester?
Ene tranz is 1 van de weinige die nog geen Burning crusade heeft dus voel je vrij hem te overtuigen om toch nog te kopen. STiekem wil ik hem er wel weer blij alhoewel die wel altijd op mijn items rolde.
Verbaast mij ook hoeveel turalyon gangers er ineens bij zijn gekomen misschien moeten we een apart subtopic krijgen.
Croga nog nooit gezien om eerlijk te zijn. :P

Tranz is nooit mijn leermeester geweest, geen retrinubje die mij spelen leert als Holy pala. 8) Wordt tijd dat 'ie die warrior twink van 'm 'ns met rust laat en een fatsoenlijke class gaat lvlen op een fatsoenlijke manier. En daarmee bedoel ik niet je lock, Tranz! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 16:22:
[...]

Nou, moet jij 'es kijken hoe snel je weer terug aan het rennen bent als je clothie healbot dood is. :P
Hahahahaha das waar en zonder de dps class kan je 10 minuten staan rammen maar dan val je vanzelf dood neer als de priest mana op is ;)
Maar ik vind zelf prot warrior leuker om te spelen als dps al was het maar omdat je zelf niet op je health hoeft te letten ;)
Exitium schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 16:30:
[...]

Croga nog nooit gezien om eerlijk te zijn. :P

Tranz is nooit mijn leermeester geweest, geen retrinubje die mij spelen leert als Holy pala. 8) Wordt tijd dat 'ie die warrior twink van 'm 'ns met rust laat en een fatsoenlijke class gaat lvlen op een fatsoenlijke manier. En daarmee bedoel ik niet je lock, Tranz! :)
hahahha toen je bij ons kwam was je natuurlijk nog maar een jochie in de grote wijde wereld, kan me nog herinneren dat je altijd in die blauwe jurk van je rond liep ;) Ipv een stoere paladin in plate te zijn !!

[ Voor 39% gewijzigd door MantaMania op 20-03-2007 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
MantaMania schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 16:33:
hahahha toen je bij ons kwam was je natuurlijk nog maar een jochie in de grote wijde wereld, kan me nog herinneren dat je altijd in die blauwe jurk van je rond liep ;) Ipv een stoere paladin in plate te zijn !!
Robes of the Exalted! :D Liep toen nog met cloth shoulders, mail boots, etc aan. Nu loop ik qua healing met 1 cloth, 3 mail en 4 plate items, is niet zo heel veel veranderd. ;) Heb toen ik bij jullie zat uit MC ook nog Salamander Scale Pants en Wild Growth Shoulders geloot, legs had ik nog aan toen ik in Naxx rondliep omdat Judgement niet wilde droppen. :D Kon tenminste wel altijd goed meekomen met healing/decursing. ^^

Je mag dan trouwens wel lui zijn door niet op je eigen health te willen letten, denk ook 'ns aan de andere kant. Ik heb tenminste nog de kans een wipe te overleven. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Ik vind het, na BWL, AQ en Naxx van binnen gezien te hebben, juist wel lekker om minder verantwoordelijkheden te hebben als DPSer. Tuurlijk moet je op je CC letten enzo, maar het is soms best fijn een beetje te kunnen frostbolten zonder dat je continue op je hoede moet zijn. 3 uur BWL kost dan best een hoop energie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
RaseriaN schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 16:05:
[...]

Als ik dat zo zie, ziet het er wel smooth uit, maar VEELS te chaotisch als RaidFrames tbfh.
Je weet op een gegeven moment echt niet meer wat wat is :s
Dat vond ik dus ook, en da's voornamelijk de reden dat ik em nog niet geprobeerd heb (en toegegeven, luiheid ook een beetje :z ).
Was er maar een (goede) update van PerfectRaid... laatst die alpha of beta geprobeerd maar daar was gewoon nog niks voor in te stellen, useless atm dus. Dat was voor mij 1e en de beste raidframes die ik ook gebruikt heb.
Ben benieuwd!

[ Voor 4% gewijzigd door porn* op 20-03-2007 16:42 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Hydra schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 16:40:
Ik vind het, na BWL, AQ en Naxx van binnen gezien te hebben, juist wel lekker om minder verantwoordelijkheden te hebben als DPSer. Tuurlijk moet je op je CC letten enzo, maar het is soms best fijn een beetje te kunnen frostbolten zonder dat je continue op je hoede moet zijn. 3 uur BWL kost dan best een hoop energie.
True. Merkte het verschil toen ik wat raids (ZG/AQ20) deed op m'n lock, healing is een stuk intensiever zelfs in farmable content. Moet zeggen dat ik die druk juist wel lekker vind, heb 't ook een beetje nodig om het optimale te geven. Die spanning, heerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Hydra schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 16:40:
Das ook waar meestal deed ik ook het raidleiden maar dan was ik het flink zat na een zware avond wij deden dan op vrijdag en zat vaak 4 uur en das eigenlijk net te lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exitium schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 16:44:
[...]

True. Merkte het verschil toen ik wat raids (ZG/AQ20) deed op m'n lock, healing is een stuk intensiever zelfs in farmable content. Moet zeggen dat ik die druk juist wel lekker vind, heb 't ook een beetje nodig om het optimale te geven. Die spanning, heerlijk.
Sja, heb één keer MC gedaan met m'n lock ... saaaai! Kreeg eindelijk wat te doen bij die mobs die gebanished moeten worden, verder echt té saai. Dan ben ik wel blij met een healbot, da's echt nooit saaai. De andere classes heb ik geen idee hoe intensief dat wel/niet is.
MantaMania schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 16:33:
[...]
Hahahahaha das waar en zonder de dps class kan je 10 minuten staan rammen maar dan val je vanzelf dood neer als de priest mana op is ;)
Maar ik vind zelf prot warrior leuker om te spelen als dps al was het maar omdat je zelf niet op je health hoeft te letten ;)
Tuurlijk, je hebt iedereen nodig. Alleen de één wat meer dan de andere. :P

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2007 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 16:50:
[...]

Sja, heb één keer MC gedaan met m'n lock ... saaaai! Kreeg eindelijk wat te doen bij die mobs die gebanished moeten worden, verder echt té saai. Dan ben ik wel blij met een healbot, da's echt nooit saaai. De andere classes heb ik geen idee hoe intensief dat wel/niet is.
Daarom was/ben ik zon DamageMeter fan, heb ik tenminste nog iets te doen tijdens Raids ;)
DPS'er ansich is geen zak aan (hoewel aggro krijgen ook spannend kan zijn) mits je hier je best niet voor doet.

Nu ben ik een Tank (over het algemeen) en vermaak me weer helemaal top, je bent belangrijk en je moet hard werken om ook nog goed te kunnen Tanken ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Nah, saai was 't niet, wel een uitdaging om in green/blue mee te doen met epic mensen in damage done. Werd uiteindelijk zevende en dat viel me nog erg mee. Healer geeft me wel meer uitdaging though, pala is en blijft m'n main wat dat betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Niet online
Exitium schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 16:30:
Ret noob in MC (damagemeters net onder de rogues), healen, proberen te tanken in MC.
Been there, done that :P
TBC staat op de planning, maar we gaan eerst beginnen met een Shaman, Priest en Warrior. Wel op Turalyon natuurlijk :D

[ Voor 1% gewijzigd door Tranzity op 20-03-2007 16:59 . Reden: DPS > Damagemeter, paladins hebben geen DPS ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Laatst online: 26-06 12:46
Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 16:50:
Ik was vroeger ook een healbot, maar op den duur ging t vervelen. (halverwege AQ40) De hele tijd naar healthbars kijken, en eigelijk ook gewoon de hele tijd iemand healen. Wel opvallend dat ik wel meer (alleen maar priests) ken die dezelfde mening delen. Vroeger was het iig zo dat je had Flash heal... en de rest gebruikte je alleen in uitzonderlijke situaties. (Ik heb geen idee hoe het tegenwoordig is, al een poos niet meer gehealed)

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
Exitium schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 16:15:
[...]

Kun je ook die 'fullscreen' dingen semitransparant maken, zoals debuffs/MS? Zodat je nog wel healthbar ziet bewegen that is? If so, how? :+
yup, dat kan, nieuwe buff/debuff aanmaken > kleur kiezen > transparency instellen

dan naar het lijstje van de corners/icons/background, kies background > vinkje aan bij de buff die je net hebt aangemaakt.

Dus als je een buff aanmaakt met Rood en 50% trans en die gooi je op een corner dan wordt die corner rood, op een Background zal de background van kleur veranderen en 50% trans worden, op de Border zal het van kleur veranderen.
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.