Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 13:50:
[...]
Dat ook. Ik verbaasde me er nog wel over hoeveel mensen hier zitten die ook op Tura rondlopen. Nou las ik al mee vanaf ergens rond deel 10 of 20 en toen ik stopte een hele tijd niet; de laatste tijd las ik weer veel vaker en toen begon het toch weer een beetje te jeuken, en ja... dan geef je gewoon toe aan je dierlijke instincten en bestel je het spel der spellen.
Oh, en: Ghyloraen. Toen een level 60 gnome mage. Nu level 16. Ik heb m'n screenshots erbij gepakt om 'm ook weer -exact- hetzelfde uiterlijk als toen te geven. En dan maar hopen dat er bij iemand een klein moment van herkenning komt, maar ik reken er niet op. Het voelde gewoon weer leuk om als level 1 te beginnen in Coldridge Valley. Ik wist destijds nog niet dat gele mobs 'neutraal' waren, dus ik benaderde ze altijd heel voorzichtig. En ik zie nu nog mensen die dat doen. 
In de beta heb ik destijds ook enorm veel lol gehad; undead warlock op een PVP server (daarna meteen 'genezen' van PVP) en er pas rond level 14 achterkomen dat je 'talent points' te verdelen hebt. 
Valt mij ook op dat er veel mensen van Tura hier zitten, stuk of tien schat ik waarvan er vier, vijf regelmatig posten. Bleek gisteren dat iemand die op Tura zit en hier komt (en waar ik pas nog BM mee gedaan heb) weer een collega van me kent. It's a small small world.
Vind een nieuwe char starten zelf sowieso erg leuk. Heb gisteren vlak na m'n BE pala ook maar een female NE hunter gemaakt en m'n male tot nieuwe bank gepromoveerd. Wilde net starten, kreeg ik in een privékanaal te horen dat er een paar man naar Shadow Labs wilden.
Ik: I'm in, still need 2 drops from there
Priest: Really?
Ik: Yeah «link plate spelldmg pants» «link spelldmg shield»
Druid: Which char?
Note, da's dus een goeie vriend die weet dat ik naast m'n pala alleen maar over een lvl 61 lock beschik in Outlands.
Maar goed, was dus tegen twaalven voordat we daar klaar waren dus m'n hunter is nog maar lvl 4 nu.

Priest blijkt ook net een nieuwe hunter te hebben dus maar 'ns proberen om samen te lvlen.