| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Verwijderd
Ach daar stoor ik mij helemaal niet meer aan als ik in Ogrimmar rondloop met mijn Rogue. Je leest daar vaak boost my please through RFC or WC. Sommige yellen het zelfs en beggers fop ik gewoon met de 100 G, 1 copper truuk.thewizard2006 schreef op maandag 19 maart 2007 @ 15:26:
[...]
moet je eens als level 70 mage in SW of IF gaan staan
water plz (srry iam food specced)
food plz (srry iam water specced)
portal plz (some horde did spellsteal my portals)
buff plz (mage armour wont work for you)
boost plz (to lowlevel: sure, come with me to Alcatraz)
care to explainVerwijderd schreef op maandag 19 maart 2007 @ 15:49:
[...]
Ach daar stoor ik mij helemaal niet meer aan als ik in Ogrimmar rondloop met mijn Rogue. Je leest daar vaak boost my please through RFC or WC. Sommige yellen het zelfs en beggers fop ik gewoon met de 100 G, 1 copper truuk.
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Leuk om nog meer Crux members te zien op tweakers.Nhaixatael schreef op maandag 19 maart 2007 @ 15:32:
[...]
heb er ook ooit gespeeld aan alliance kant, toen met vriendin toch maar horde gaan spelen op kilrogg.
ben blij dat ik van die server af gegaan ben, naar wat ik hoorde is burning blade zo goed als uitgestorven na de free migration period.
voor zover ik weet zoekt mijn guild nog shammies, hebben kara nog niet uitgespeeld maar zijn wel aardig op weg, (curator, chess event)
maja wij zijn alleen niet nederlands
Horc uit Crux Mortys hier
It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.
Verwijderd
Kleine moeite, beide veel plezier. Heb ik meestal ook meteen arcane intellect
En nee dit doe ik dus nooit in stormwind, daar heb ik zelden water nodig
meestal ook: can you make me portal to XXX als ik in een andere groep zit.barfieldmv schreef op maandag 19 maart 2007 @ 15:32:
[...]
Als het al gevraagd word, party invites krijg ik niet veel maar trade boxes die zomaar openen zijn heel normaal. En als ik dan vraag voor gold krijg ik toch echt de gekste dingen naar mijn hoofd.
Als er zomaar een tradebox opende (heb het nu geblokt) klikte ik hem zoiezo weg. Als ik geen haast heb maakt ik meestal wel wat food/water.
Of ik geef hem een stack l65 food/water als hij low lv is
ook wel is leuk als ze dan zeggen can you boost me SM for 7g. Als ik mij verveel vind ik dat wel ff leuk. Zet ik altijd loot of free for all, heb ik mijn eigen money collector
en tis zoiezo leuk als je dan ziet hoe blij ze zijn met hun items etc, geeft wel voldoening. Ach kom we zijn ook de slechtste niet
We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation
Verwijderd
Kun je in Alcatraz komen als iemand anders een key heeft of moet je The Mechanar en The Botanica hebben gedaan?
Je kan er ook in als iemand anders de deur voor je opent en je hoeft dus niet per sé zelf de key te hebben.Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2007 @ 15:53:
Vraagje,
Kun je in Alcatraz komen als iemand anders een key heeft of moet je The Mechanar en The Botanica hebben gedaan?
It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.
Verwijderd
Thanksevleerdam schreef op maandag 19 maart 2007 @ 15:55:
[...]
Je kan er ook in als iemand anders de deur voor je opent en je hoeft dus niet per sé zelf de key te hebben.
Gisteren was ik lekker aan het gamen in WC met een groepje met een noob warr en een friendly hunter. Na de show kreeg ik van de hunter 3 goud omdat hij dacht dat ik net gestart was met wowVerwijderd schreef op maandag 19 maart 2007 @ 15:45:
[...]
Zo had ik gister wat leuks:
RandomNoob: please 5g for skills etc!
Ik: No way, i need to money myself.
RandomNoob: PLEASEEEEE!!!!!!11111111111 I need very much, 4 gold fine to!
Ik: Do you know what the command /ignore means.
RandomNoob: Yes, I get money for answering the question?
Ik: No you get a /ignore for your question.
RandomNoob: ROFL POOR SH*T NOOB, FUCKER MOTHER FUUUUUU.
Iets in die trend..

Mwoah, niet echt als je ziet wat voor ramdebielen er rondlopen. Vrienden krijgen boosts en hulp als ik ook maar enigszins tijd heb en dat doen ze ook terug. Ze krijgen regelmatig blues die ik loot (healing neck voor een priest, Ced's Carver wilde de rogue niet) en ze mailen mij weer enchanting/jewelcrafting plans terug. Gemiddelde lvl 18 random player die om een DM boost vraagt zoekt maar lekker iemand die daar wél tijd aan wil verspillen.thewizard2006 schreef op maandag 19 maart 2007 @ 15:53:
Het is ook een btje je ongeschreven plicht om je mede allie te helpen
Horc!evleerdam schreef op maandag 19 maart 2007 @ 15:51:
[...]
Leuk om nog meer Crux members te zien op tweakers.
Horc uit Crux Mortys hier

ik vraag meestal een portal maar dan geef ik zelf de rune.. kost ze enkelt mana dus.. soms vraag ik met mn pally water, en dan buff ik BoW.. beide blij. laatste tijd kan ik eigenlijk zo goed als continu grinden..thewizard2006 schreef op maandag 19 maart 2007 @ 15:53:
[...]
meestal ook: can you make me portal to XXX als ik in een andere groep zit.
Als er zomaar een tradebox opende (heb het nu geblokt) klikte ik hem zoiezo weg. Als ik geen haast heb maakt ik meestal wel wat food/water.
Of ik geef hem een stack l65 food/water als hij low lv is
ook wel is leuk als ze dan zeggen can you boost me SM for 7g. Als ik mij verveel vind ik dat wel ff leuk. Zet ik altijd loot of free for all, heb ik mijn eigen money collectoren maar rapen nadat ik 15mobs heb geAOEd
en tis zoiezo leuk als je dan ziet hoe blij ze zijn met hun items etc, geeft wel voldoening. Ach kom we zijn ook de slechtste nietHet is ook een btje je ongeschreven plicht om je mede allie te helpen
JoW, BoW, 1H+shield uit maraudon 4 mp5) dus dat is wel lekker..
oh heel makelijk "Fuck off" of "Diaf"Rakkerzero schreef op maandag 19 maart 2007 @ 15:45:
food/water geef ik voor niks weg. Gold geef ik niet. Verzin altijd wel een smoes om onder die vraag uit te komen.
Spread the word brother!thewizard2006 schreef op maandag 19 maart 2007 @ 15:53:
Het is ook een btje je ongeschreven plicht om je mede allie te helpen
Helpen idd en niet tegenwerken. Omdat ik bezig ben geld bijelkaar te harken voor mijn mount (nog 59g van de 90g te gaan ... zucht), moet ik me noodgedwongen bezighouden met me eigen suf minen en word ik compleet gestoord van de lui die nodes wegkapen terwijl ik er letterlijk naast sta en bezig ben een beestje te killen. Gebeurt bij ongeveer 7 van de 10 nodes. En als het nou horde spelers zijn (ben zelf alliance) ok, dat begrijp ik wel, maar meestal zijn het andere alliance spelers.
Overigens: als iemand een betere "money maker" weet voor een lvl43 warrior om nou eens eindelijk mijn mount bijelkaar te krijgen: ik hou me aanbevolen ... en nee, ik ga geen gold kopen
"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."
Ik: Please get a job, I tell jokes for 50 silver you should try something like that,
Ik: In fact, that was one right now; you owe me 50 silver.
ik wilde dat ik eens een coole sig. kon bedenken.
Verwijderd
Kan nu ook al, CTRL erbij doet altijd je riding mount en normaal gebruik doet flying in Outland, riding ergens anders.Dit is toch wel diegene waar ik veel plezier mee ga hebben, eindelijk 1 macro voor riding en flying mount, niet meer dat irritante gewissel als je van Outland naar Azeroth gaat.
1
2
3
4
| /stand /use [outdoors,nomounted,nomodifier:ctrl] Snowy Gryphon /use [outdoors,nomounted] Swift White Steed /dismount [mounted] |
Meestal vraag ik gewoon netjes aan een mage als ik uberhaubt een stack met water/food nodig heb. Normale zinnen werken het beste ipv 'giev waterzz plx!!11!".
Wat ik meestal ook doe met mijn shaman is mensen ressen als ik weer tegen een corpse aanloop. Scheelt ze weer een corpse run en afhankelijk van de class krijg ik meestal weer een buff terug
Tsja, beggars blijven irritant maar soms ook wel grappig.
Beggar: Giev monny plx!!1!
Me: no, got none
Beggar: Cant blame a guy for trying
Me: But i got money though..
Beggar
Pricelessnulkelvin schreef op maandag 19 maart 2007 @ 16:04:
Bedelaar: Plz giev 1 gold.
Ik: Please get a job, I tell jokes for 50 silver you should try something like that,
Ik: In fact, that was one right now; you owe me 50 silver.
Icons are overrated
En als ik dan in een melige bui ben gebruik ik m'n world enlarger, m'n yeti, m'n gnomish battle chicken en m'n dragonling, spring op m'n mini mount en ga ze stalken :P:P:P:P
Iedereen eromheen lacht zich dan meestal dubbel, mini-orc met drie pets
ik wilde dat ik eens een coole sig. kon bedenken.
anyway gisteren Prince Malchezaar gemold
jammer dat je veel geluk moet hebben hoe die AoE dingen komen te staan.
maar zeker een leuk gevecht
Iseci
Of linker / rechter knopVerwijderd schreef op maandag 19 maart 2007 @ 16:05:
[...]
Kan nu ook al, CTRL erbij doet altijd je riding mount en normaal gebruik doet flying in Outland, riding ergens anders.
code:
1 2 3 4 /stand /use [outdoors,nomounted,nomodifier:ctrl] Snowy Gryphon /use [outdoors,nomounted] Swift White Steed /dismount [mounted]
1
2
3
4
| /stand /use [outdoors,nomounted,button:2] Snowy Gryphon /use [outdoors,nomounted,button:1] Swift White Steed /dismount [mounted] |
Links = Swift White Steed
Rechts = Snowy Gryphon
Heb ze zelf echter allebei een eigen hotkey gegeven...
[ Voor 12% gewijzigd door Morrar op 19-03-2007 16:22 ]
Ik probeer ze meestal ff aan het lijntje te houden om ze vooralsnog teleurgesteld zonder gold of wat dan ook achter te laten
Helaas snappen sommige de humor er niet van en worden boos
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Verwijderd
Dus als je dan met links op die macro drukt stap je op je Swift White Steed, en met rechts stap je op je Snowy Gryphon? OoMorrar schreef op maandag 19 maart 2007 @ 16:19:
[...]
Of linker / rechter knop
code:
1 2 3 4 /stand /use [outdoors,nomounted,button:2] Snowy Gryphon /use [outdoors,nomounted,button:1] Swift White Steed /dismount [mounted]
Links = Swift White Steed
Rechts = Snowy Gryphon
Heb ze zelf echter allebei een eigen hotkey gegeven...
ik heb gewoon:Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2007 @ 16:23:
[...]
Dus als je dan met links op die macro drukt stap je op je Swift White Steed, en met rechts stap je op je Snowy Gryphon? Oo
F= Undead Horse
G= Flying mount
naja, er zijn uitzonderingen. Ik geef sommige wel eens 50s ofzo,
bijvoorbeeld:
Newbie: "excuse me mister, sorry to bother you but could you spare me 50s for skills?
Meestal als ze op zon manier praten doe ik er niet zo moeilijk over.
JupVerwijderd schreef op maandag 19 maart 2007 @ 16:23:
[...]
Dus als je dan met links op die macro drukt stap je op je Swift White Steed, en met rechts stap je op je Snowy Gryphon? Oo
Verwijderd
In rl kan iemand gewoon miscshien niet meekomen met de maatschappij, geen baan hebben , whatever. Maar in WoW kan elke sukkel gewoon 10 mannetjes slopen, hetgeen genoeg is voor de meeste skills, pure luiheid dus.
Oh, en ik ben kapitalist natuurlijk! =)
Gewoon rustig door levelen is de makkelijkste manier om bergen goud te verdienen. Alle cloth drops verkopen op AH alle andere white drops even chechken met Auctioneer of het iets waard is. Je beeste is echt geen must have hoor. En copper gaat momenteel voor 2-3 goud per stack rondje startersgebied is ook weer 5 goud oid (start desnoods even een altje, heb je er meteen eentje op lvl 10 rondlopen met hoge mining skills en flink wat ores/stones). Mijn alt heeft voor lvl 20 zo'n tien gold verdient met alleen copper.Weakling schreef op maandag 19 maart 2007 @ 16:04:
[...]
Spread the word brother!
....
Overigens: als iemand een betere "money maker" weet voor een lvl43 warrior om nou eens eindelijk mijn mount bijelkaar te krijgen: ik hou me aanbevolen ... en nee, ik ga geen gold kopen
` = olifant
Leuk als je zoals ik HS'ed naar Shattrath Aldor, denkt op je flying mount te stappen en je dan vervolgens met je olifant van de berg af stort.
Exitium schreef op maandag 19 maart 2007 @ 16:36:
Shift + ` = flying
` = olifant
Leuk als je zoals ik HS'ed naar Shattrath Aldor, denkt op je flying mount te stappen en je dan vervolgens met je olifant van de berg af stort.

Verwijderd
Het zal wel aan mij liggen dan dat een olifant niet op een flying mount lijkt ^.^ !Exitium schreef op maandag 19 maart 2007 @ 16:36:
Shift + ` = flying
` = olifant
nah tis meer dat je je mount summoned en net voordat je je mount ziet al springt.Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2007 @ 16:39:
[...]
Het zal wel aan mij liggen dan dat een olifant niet op een flying mount lijkt ^.^ !
Boosts en bedelen doe ik niet aan mee, en na wat negatieve reacties terug hou ik het daarbij maar gewoon op netjes negeren.
Verwijderd
edit: vergeet te melden dat hij dol gelukkig was en het nieteens door had
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2007 16:45 ]

Paling Terran & Shaman
achja ik heb 1 keer iemand gehad die bleef spammen en echt zaniken (k had hem allang op ignore moeten zetten maja) dus ik zei als je naar ogrimmar komt dan geeft ik je 10 goud terwijl ik ondertussen gewoon bezig was op de AH. Hij na een kwartier eindelijk daar en toen zei ik ja sorry ik heb net mijn goed verspilt in de AHNhaixatael schreef op maandag 19 maart 2007 @ 16:28:
[...]
bijvoorbeeld:
Newbie: "excuse me mister, sorry to bother you but could you spare me 50s for skills?
Dat is een grapje mag ik hopen? Als je dit echt overkomen is is het je eigen schuldmdmeijer schreef op maandag 19 maart 2007 @ 17:00:
Balen, heb ik goud gekocht hebben ze mijn account gehackt. Echt ruk dat Blizzard niets doet aan die keyloggers,.
Flamebait, I presume?mdmeijer schreef op maandag 19 maart 2007 @ 17:00:
Balen, heb ik goud gekocht hebben ze mijn account gehackt. Echt ruk dat Blizzard niets doet aan die keyloggers,.
OnhandigNhaixatael schreef op maandag 19 maart 2007 @ 16:26:
[...]
ik heb gewoon:
F= Undead Horse
G= Flying mount
Macrootje maken met een modifier, zo heb ik op V m'n vogeltje en op shift-V m'n raptortje.
Bnet pindle#2913
Mijne blijft altijd:deadsy33 schreef op maandag 19 maart 2007 @ 16:06:
*knip*
Beggar: Giev monny plx!!1!
Me: no, got none
Beggar: Cant blame a guy for trying
Me: But i got money though..BB
Beggar
Giev monay!!!111
Trade -> en dan rustig tv kijken met trade open.. of een lekker drankje inschenken..
Verwijderd
nee, ik trap er niet inmdmeijer schreef op maandag 19 maart 2007 @ 17:00:
Gisteren wist ik mijn ww niet meer dus ik een nieuwe ww aanvragen die krijg ik en ik kan inloggen op de site waar ik achter kwam da ik eerst even moest opwaarderen, dus vandaag een GC gekocht wil ik weer op de site inloggen zegt ie dat het ww fout is. Dus wil ik weer een nieuwe ww aanvragen (Forgot your password Linkje) maar dan doet ie vaag. Je moet dan eerst je accountnaam invoeren en daarna je geheime vraag beantwoorden en je email adres invoeren. Klik ik weer op continue krijg ik weer dat scherm waar je je acountnaam moet invoeren, staat er dat er iets fout is gegaan en dat wanneer je naar beneden scrollt wel staat wat er fout is maar het probleem is dr staat nergens wat er fout is gegaan
Ik ben dus echt nog NOOIT iemand tegengekomen die dat op zulke manier aan me vroeg.Nhaixatael schreef op maandag 19 maart 2007 @ 16:28:
[...]
bijvoorbeeld:
"If you can defeat me in a duel, I'll give you the money"
Vaak kan ik dan dus gaan bedenken hoe vernederend ik ze kan verslaan, omdat ze er vaak op in gaan.
Meestal summon ik m'n WE en laat ik hem tegen ze vechten, 2 waterbolts en ze zijn down
PS5 PSN: UnrealKazu
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
Weet iemand wat ik nu nog kan doen?Idifix schreef op maandag 19 maart 2007 @ 17:48:
Ik word echt gek.
Gisteren wist ik mijn ww niet meer dus ik een nieuwe ww aanvragen die krijg ik en ik kan inloggen op de site waar ik achter kwam da ik eerst even moest opwaarderen, dus vandaag een GC gekocht wil ik weer op de site inloggen zegt ie dat het ww fout is. Dus wil ik weer een nieuwe ww aanvragen (Forgot your password Linkje) maar dan doet ie vaag. Je moet dan eerst je accountnaam invoeren en daarna je geheime vraag beantwoorden en je email adres invoeren. Klik ik weer op continue krijg ik weer dat scherm waar je je acountnaam moet invoeren, staat er dat er iets fout is gegaan en dat wanneer je naar beneden scrollt wel staat wat er fout is maar het probleem is dr staat nergens wat er fout is gegaan
Verwijderd
Ik heb besloten om geen water of food meer te geven aan een willekeurig iemand, in een instance is een ander verhaal. Als iemand water wil betalen ze er maar voor, ik heb dit besloten nadat ik eens goed op de AH de bedragen heb gezien die die ratten vragen voor de tomes om het te leren.Perox schreef op maandag 19 maart 2007 @ 16:42:
Bij mij kan je prima een portal of water en brood krijgen als je het netjes vraagt. Ik zal voor een portal meestal niet eens wat rekenen (reagents is tegenwoordig petty cash).
Boosts en bedelen doe ik niet aan mee, en na wat negatieve reacties terug hou ik het daarbij maar gewoon op netjes negeren.
^^ met domVerwijderd schreef op maandag 19 maart 2007 @ 18:21:
[...]
Ik heb besloten om geen water of food meer te geven aan een willekeurig iemand, in een instance is een ander verhaal. Als iemand water wil betalen ze er maar voor, ik heb dit besloten nadat ik eens goed op de AH de bedragen heb gezien die die ratten vragen voor de tomes om het te leren.
dan vervolgens alles zou moeten uitdelen voor nop.
Ik snap trouwens ook niet waarom Blizz dat tome systeem überhaupt nog gebruikt.
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Verwijderd
Dat vind ik dus goed he, mensen die moeite doen om hun geld te verdienen en niet gaan beggen. Dus ik heb het maar gekocht en ze toen teruggestuurd met 1g zodat ze (twas een meisje, ze whisperde me later) een beetje op gang kan komen.
De normale instances worden makkelijker, ik als rogue met fist weapons, en twee goed gegearde shammies. Het is zo makkelijk, wij gebruiken niet eens tactics meer bij bosses, gewoon nuken die hap. Gaat bijna altijd goed. Tijd voor de heroics
Btw, weet iemand of er een variatie is op de Adamantite Sharpening stones (+crit en +weapon damage) voor fist weapon.. Adamantite blunt stones werken ook niet.. Is dit nou het nadeel van fist weapons?
Verwijderd
Ik heb gewoon een random CC nummer generator gebruikt om mijn account te maken. Het is geen geldig CC nummer van iemand ,maar een cc nummer moet aan een paar eisen voldoen zodat hij door de rest heenkomt.. Is geen fraude volgns mij?Idifix schreef op maandag 19 maart 2007 @ 19:26:
Ik vind het allemaal maar vage prut hoor zelfs een 10 dagen trial acc aanmaken gaat niet want ik heb geen credit card (moet je invoeren bij payment methods) maar ik kan mij niet herrineren dat ik die ook moest invullen toen ik met de retail code een acc aanmaakte. Kan iemand mij vertellen of dat toen ook moest en is er een manier om dat te omzeilen?
nee hoor, vals CC nummer gebruiken is geen fraude hoorVerwijderd schreef op maandag 19 maart 2007 @ 19:46:
[...]
Ik heb gewoon een random CC nummer generator gebruikt om mijn account te maken. Het is geen geldig CC nummer van iemand ,maar een cc nummer moet aan een paar eisen voldoen zodat hij door de rest heenkomt.. Is geen fraude volgns mij?

Verwijderd
Its just a number ^^
en dat noemen we dus fraude...Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2007 @ 19:56:
Het is geen vals nummer, hij voldoet aan de eisen van een geldig CC nummer alleen hij is niet aan mijn naam gekoppelt (aan niemand zijn naam trouwens). Anyway, ik speel er nu al 6 maand mee, en blizzard vind het geen probleem blijkt.
Its just a number ^^
mag voor je hopen dat ze je er nooit op pakken
Verwijderd
Kan mijn credit card nummer zo veranderen toch?Viggen schreef op maandag 19 maart 2007 @ 20:37:
[...]
en dat noemen we dus fraude...
mag voor je hopen dat ze je er nooit op pakken
Weet jij een andere manier om een trial account aan te maken als je geen credit card hebt?
geen idee, heb gewoon een creditcardVerwijderd schreef op maandag 19 maart 2007 @ 20:47:
[...]
Kan mijn credit card nummer zo veranderen toch?
Weet jij een andere manier om een trial account aan te maken als je geen credit card hebt?
maar volgens mij heb ik je verkeerd begrepen, je hebt 't alleen gedaan bij trial account en daarna gewoon netjes betaald?
Verwijderd
als je daadwerkelijk moet gaan betalen wel natuurlijk... als ze dan geen geld krijgen omdat 't nummer niet klopt (is ook verbonden aan je naam) sluiten ze je gewoon af ja...Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2007 @ 21:12:
Ik gebruik prepaid kaarten nu, ik heb wel een cc nu maar nog niet de moeite genomen om het cc nummer te veranderen.. Natuurlijk betaal ik altijd netjes op tijd, en ALS ik niet betaal dan word mijn account gewoon afgesloten hoor totdat ik weer een kaart toevoeg, met dat CC nummer doen ze blijkbaar niks dus.
vond 't al vreemd dat je 6 maanden had gespeeld met dat CC-nummer maar ik snap 't nu
Verwijderd
En deze vraag dan?Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2007 @ 19:37:Btw, weet iemand of er een variatie is op de Adamantite Sharpening stones (+crit en +weapon damage) voor fist weapon.. Adamantite blunt stones werken ook niet.. Is dit nou het nadeel van fist weapons?
Hmm poisons werken wel op fist weapons, heb eigenlijk nooit sharpening stones geprobeerd. Zou wel vreemd zijn als je die niet kunt sharpenen.Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2007 @ 21:24:
[...]
En deze vraag dan?Heeft iemand hier antwoord op?
Verwijderd
Simpel je laat ze gewoon 100 g zien in het trade venster en dan 100 g deleten en 1 copper invullen.
Vaak kijken ze je nog verbaast aan als ze toch nog 1 copper krijgen.
Tja beter iets voor niets he
A dead heealer can't heal you.
Verwijderd
Ja inderdaad ja, of in ieder geval blunten. Maar ik vind dat altijd wel handig voor raids die +weapon damage en +crit geeft je toch wel weer een beetje een edge..QuarK schreef op maandag 19 maart 2007 @ 21:30:
[...]
Hmm poisons werken wel op fist weapons, heb eigenlijk nooit sharpening stones geprobeerd. Zou wel vreemd zijn als je die niet kunt sharpenen.
Blizzard ftw in dit geval denk ik maar
Zelfde hier! Kan niet meer inloggen..Rochette schreef op maandag 19 maart 2007 @ 21:42:
Heeft er nog iemand last met inloggen of ben ik de enigste ...
Loopt een leuke thread over op WoW-EU forums:)
Jammer dat ik vanavond niet kon inloggen, Net eerste run Karazhan..

http://forums.wow-europe....stId=2636027607&sid=1#154
[ Voor 11% gewijzigd door DeadKnight op 19-03-2007 21:46 ]
Verwijderd
Wij hebben gister de curator gedowned.. Dropte tier4 rogue gloves en ik was er natuurlijk weer niet bij (uit de raid gerolled omdat er maar een Rogue nodig was).. *zucht*cls schreef op maandag 19 maart 2007 @ 21:37:
O M F G.... Prince op 1% .....
Morgen weer met een verse kara beginnen
Nope je bent niet de enige , vooral mensen met multikabel / quicknet hebben er last vanRochette schreef op maandag 19 maart 2007 @ 21:42:
Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers
En als ik er af en toe door kom, krijg ik de char list van Lightbringer niet. Andere servers gaat wel.Rochette schreef op maandag 19 maart 2007 @ 21:42:
Maar alles zeer langzaam...
Ah tx, Ik zit bij de teletubbies (telebyte, ASDL2)MrOizo2005 schreef op maandag 19 maart 2007 @ 21:46:
[...]
Nope je bent niet de enige , vooral mensen met multikabel / quicknet hebben er last van
Hier loopt de thread er al over klikRochette schreef op maandag 19 maart 2007 @ 21:48:
[...]
Ah tx, Ik zit bij de teletubbies (telebyte, ASDL2)
wel response van blue maar schiet as usual niet echt op
Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers
Goed he dat 10/25 mans systeem. Pre-TBC had elke guild zoveel moeite om 40 man bij elkaar te krijgen. Dat nu elke guild elke week met reserves moet gaan werken, tja, dat vinden de heren bij Blizz HQ niet zo belangrijk.Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2007 @ 21:46:
[...]
Wij hebben gister de curator gedowned.. Dropte tier4 rogue gloves en ik was er natuurlijk weer niet bij (uit de raid gerolled omdat er maar een Rogue nodig was).. *zucht*
Morgen weer met een verse kara beginnen, ff weer moroes killen, ik vind die baas echt de tofste tot nu toe in Karazhan
. Hij heeft van die mooie tekstjes, net als warlock boss in Shattered Halls.
Maar je kunt je trial account toch ook verwijderen? Omdat ik alleen een trial acc heb aangemaakt om te kunnen spelen. Morgen koop ik het spel en maak ik een andere account aan. Of wordt je trial account automatisch verwijdert na die 10 dagen?Viggen schreef op maandag 19 maart 2007 @ 21:10:
[...]
geen idee, heb gewoon een creditcard
maar volgens mij heb ik je verkeerd begrepen, je hebt 't alleen gedaan bij trial account en daarna gewoon netjes betaald?(mag ook niet officieel maar is minder erg
)
[ Voor 8% gewijzigd door QuarK op 19-03-2007 23:01 ]
Wilde net trots vertellen dat we net 1st down hebben op shade en illhoof
Mijn guild is zo tevreden over mij dat ze mij willen powerlvlen
Dat hebben de officers vanavond besloten.
Ohja, lvl 28 nogmaar, maar al wel het geld voor een mount al bij elkaar en veilig gezet op een adnere character. Sterker nog, de mount heb ik al gekocht. Hoef alleen de riding skill nog maar
[ Voor 44% gewijzigd door Zeror op 20-03-2007 00:38 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)
Verwijderd
Nee dat is meeleechen op het succes van anderenNvidiot schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 05:40:
Gister van guild gewisseld omdat m'n oude guild totaal geen vooruitgang boekte qua pve, hadden iets van 6 mensen keyed voor Kara. Vandaag kon ik mee om nightbane plat te leggen met mijn nieuwe guild \o/ Ben blij dat ik geswitched ben, van 5-mans direct naar de laatste boss in Kara, DAT is vooruitgang
Maar ik ken de guildproblemen ook... ik zat in een guild waar het ongeveer hetzelfde ging. Toch jammer als mensen in een guild andere opvattingen hebben over wat de endgame gaat zijn voor ze.
Ik zit er ook aan te denken om te switchen, loopt nu niet helemaal lekker. Mun alt kijkt nu bij een andere guild rond. Niet veel anders qua lvls maar denk wel iets meer ervaring en zijn aan het opbouwen en kan daar aan mee helpen..Nvidiot schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 05:40:
Gister van guild gewisseld omdat m'n oude guild totaal geen vooruitgang boekte qua pve, hadden iets van 6 mensen keyed voor Kara. Vandaag kon ik mee om nightbane plat te leggen met mijn nieuwe guild \o/ Ben blij dat ik geswitched ben, van 5-mans direct naar de laatste boss in Kara, DAT is vooruitgang
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
ga ze vanavond maar vertellen dat ze niet op mij moeten rekenen voor Kara. Als het ze niet zint dan kicken ze me maar, lekker boeiend.
Wordt een btje depri van dat black morass
nu al wel 10x gedaan (en niet gehaald). Echt te triest voor woorden. Beste was wipen op de laatste baas. Elke keer gingen mensen weg etc:
srry really gtg, family problem
fuck it iam off, tank cant hold aggro
fuck it iam off, healer cant heal
you suck, you are to slow
you dont have enough dps, iam out
drink water god damn..... dont have time, yes you have... OOM
gister voor het eerst op de adds (frostmage) omdat de warlock zuigde. Heb in de 1e 6 portals het schild op 99% gehouden, was echt easy.
IK WIL EEN GOEDE GROEP EN NIET ZOWN K*T PUG
*gefrustreerd*
En ja, als er dan niet gewoon ff wat mensen uit je guild willen helpen. Als je het goed doet kan het in een half uurtje gedaan zijn...... en dan kan er weer een blij iemand mee naar Kara
We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation
yups, BM is een gearcheck voor zowel dps als healing, maar het blijft een TEAM effortdeadsy33 schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 08:18:
Nou, gister maar eens met mijn neus op de feiten gedrukt mbt mijn gear wat niet toereikend genoeg is voor bepaalde instances. Ik spreek dus over BM die ik nog moest doen voor mijn attunement. Samen met een pally die deze attunement nog nodig had zijn we met 3 andere guildies BM ingedoken. Maar het resulteerde dat mijn dps te laag was om de waves goed door te komen, en samen met de 'mindere' healing van de pally ging het dus niet snel genoeg. Dus ik mag weer aan de bak met mijn hunter om toch voldoende gear te verzamelen, maar tijd ontbreekt momenteel om deze instances te grinden. Blijkbaar slaat t2 geen deuk meer in een pakje boter. Al met al een flinke deuk in mijn egoGelukkig heb ik nog wat q's liggen in NS en SMV...
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
* als je meer dan 3 waves per portal krijgt voor de riftlord down is => fubared
* als de healer na elke portal moet drinken (minder dan 70% mana) => fubared
* als je bij elke portal pas aankomt als de 1e addspawn al bij medivh is => fubared
het is snel snel snel ^^ ik vind het op zich een leuke instance, mits je groep goed is, anders is het meer een marteling
[ Voor 3% gewijzigd door Bokkie op 20-03-2007 08:43 ]
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Mja, ik zou graag goede gear uit 5-mans / heroics halen en DAN pas met kara beginnen, maar m'n oude guild moest je geluk hebben dat je een BM groep krijgt die goed gaat... Heb dus besloten om te verkassen en ik kon goed meekomen qua healing met m'n druid, dus zo groot is het gear verschil ook nietVerwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 06:29:
[...]
Nee dat is meeleechen op het succes van anderen![]()
Maar ik ken de guildproblemen ook... ik zat in een guild waar het ongeveer hetzelfde ging. Toch jammer als mensen in een guild andere opvattingen hebben over wat de endgame gaat zijn voor ze.
What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)
Iets anders, heeft iemand hier toevallig dit probleem?
Gisteren was ik dus in BM, en tijdens deze instance had ik het probleem dat mijn PC spontaan opnieuw opstartte. Nou komt dit eens in de zoveel tijd voor als ik WoW speel, dus ik dacht; "Het zal wel..".
Bij onze 2e poging hetzelfde verhaal, dit maal met een volledig beeld vol artifacten en een reboot. Wederom WoW maar weer opgestart, en de 3e keer hetzelfde verhaal. Mijn TFT valt uit, geluid en Teamspeak hoor ik nog totdat het geluid begint te hangen --> reboot.
Het gekke is dat ik totaal geen problemen heb als ik gewoon Windows XP gebruik, of met andere spellen. Het komt dus eigenlijk alleen maar voor als ik WoW speel.
Mijn geheugen heb ik getest, geen problemen gevonden. Systeemtemperaturen zijn normaal (stressed en idle), voeding is net nieuw (Zalman 5xxWatt) en de kast zelf heeft voldoende ventilatiemogelijkheden.
Goed, er schijnt een codefout (oid, ik weet er zelf geen r**t vanaf) te zijn die systemen laat oververhitten.
Veel mensen hebben hier problemen mee.
Aan de andere kant zijn er (ook hier op GoT) veel mensen sceptisch en zeggen dat software geen hardware kan mollen.
Kijk iig rond op de Technical support forums van WoW.
WTF, je alt in Oasis!junglebeast schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 06:40:
[...]
Ik zit er ook aan te denken om te switchen, loopt nu niet helemaal lekker. Mun alt kijkt nu bij een andere guild rond. Niet veel anders qua lvls maar denk wel iets meer ervaring en zijn aan het opbouwen en kan daar aan mee helpen..
Gisteren met wat guildies van m'n alt (Oasis dus
Verwijderd

kijk maar in combatlog
Probeer het eens met flink wat settings op low. Gewoon minimale grafische zaken gebruiken. Als het dan nog gebeurd weet je dat het aan een grafische glitch ligt.deadsy33 schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 08:50:
Mja, misschien was de mage dps nou niet echt optimaal. Geen idee eigenlijk. De pally was er overigens ook voor het eerst, die eigenlijk doodleuk midden in het pad stond waar de 'shieldmobs' (zo noem ik ze maar even) doorheen lopen (en dus aggro'en). Voor mij was dit de 5e keer dat ik uberhaubt in BM was, meestal is mijn taak simpel: DPS @ boss. Maargoed, BM is typisch zo'n instance waar als iemand loopt te kutten, het simpelweg niet zal gaan lukken. Volgende keer maar weer eens proberen met een wat gevorderde groep.
Iets anders, heeft iemand hier toevallig dit probleem?
Gisteren was ik dus in BM, en tijdens deze instance had ik het probleem dat mijn PC spontaan opnieuw opstartte. Nou komt dit eens in de zoveel tijd voor als ik WoW speel, dus ik dacht; "Het zal wel..".
Bij onze 2e poging hetzelfde verhaal, dit maal met een volledig beeld vol artifacten en een reboot. Wederom WoW maar weer opgestart, en de 3e keer hetzelfde verhaal. Mijn TFT valt uit, geluid en Teamspeak hoor ik nog totdat het geluid begint te hangen --> reboot.
Het gekke is dat ik totaal geen problemen heb als ik gewoon Windows XP gebruik, of met andere spellen. Het komt dus eigenlijk alleen maar voor als ik WoW speel.
Mijn geheugen heb ik getest, geen problemen gevonden. Systeemtemperaturen zijn normaal (stressed en idle), voeding is net nieuw (Zalman 5xxWatt) en de kast zelf heeft voldoende ventilatiemogelijkheden.
Verwijderd
Bijna alle quests zitten nog vrij gedetailleerd in m'n geheugen en ik zit nu alweer bijna op level 17, dus 't gaat lekker. Ik merk ook wel dat ik er flink wat voordeel van heb, dat ik destijds ook als mage speelde; nu ga ik een stuk minder vaak dood.
En wie mag jij dan wel wezen?Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 09:19:
Afgelopen weekend heb ik, tegen beter weten in, weer een character aangemaakt op de server waar het voor mij ruim twee jaar geleden allemaal begon: Turalyon. En ondanks dat 'ie nu in de lijst als "Full" staat, heb ik nog niet in de queue gestaan, wat me vroeger nog weleens gebeurde.
Bijna alle quests zitten nog vrij gedetailleerd in m'n geheugen en ik zit nu alweer bijna op level 17, dus 't gaat lekker. Ik merk ook wel dat ik er flink wat voordeel van heb, dat ik destijds ook als mage speelde; nu ga ik een stuk minder vaak dood.
Verwijderd
Heb dus nu bewust raiden op een lager pitje gezet. Zullen ze niet leuk gevonden hebben, ik deed bij de laatste kara bezoeken 60-65% van de effective healing. Er is verder nog een holypaladin die me bij kanhouden dan doen we 50-50, maar die kan niet altijd. De andere priest heeft nog slechtere gear en nog een meer damage spec omdat zij nog reputation moet grinden.
Ik heb met mijn frostmage nooit anders gedaan dan adds, buiten 1 run dat er een roguethewizard2006 schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 08:11:
ik word ook een btje gek van me guild
ga ze vanavond maar vertellen dat ze niet op mij moeten rekenen voor Kara. Als het ze niet zint dan kicken ze me maar, lekker boeiend.
Wordt een btje depri van dat black morass
nu al wel 10x gedaan (en niet gehaald). Echt te triest voor woorden. Beste was wipen op de laatste baas. Elke keer gingen mensen weg etc:
srry really gtg, family problem
fuck it iam off, tank cant hold aggro
fuck it iam off, healer cant heal
you suck, you are to slow
you dont have enough dps, iam out
drink water god damn..... dont have time, yes you have... OOM
gister voor het eerst op de adds (frostmage) omdat de warlock zuigde. Heb in de 1e 6 portals het schild op 99% gehouden, was echt easy.
IK WIL EEN GOEDE GROEP EN NIET ZOWN K*T PUG
*gefrustreerd*
En ja, als er dan niet gewoon ff wat mensen uit je guild willen helpen. Als je het goed doet kan het in een half uurtje gedaan zijn...... en dan kan er weer een blij iemand mee naar Kara
was die dat per se wou doen. Het verhaal klinkt bekend, ik heb ook een aantal runs gedaan
eer ik 1 succesvolle had. Ik moet wel bekennen dat ik mijn Kara attunement heb gedaan op
de laatste avond dat je nog gewoon in een actieve instance kon binnen lopen en met de npc
in kwestie praten.
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Dit topic is gesloten.