Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

funprice.nl/funprice.com

Pagina: 1
Acties:
  • 744 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik zag vandaag deze shopsurvey
http://tweakers.net/shopsurvey/10

Maar volgens mij heeft deze persoon zich vergist in de shop
ipv .com de .nl gepakt, lijkt me dat je zo verkeerde info in de shop krijgt als deze faillissement heeft aangevraagd

AC

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Volgens deze survey zijn de activiteiten van de Nederlandse afdeling van FunPrice overgenomen door de .com-afdeling ergens anders. Ik weet niet het fijne hier vanaf, maar het heeft nu wel onze aandacht wat dat betreft. Hier komen we dus nog op terug :).

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-11 21:34
Funprice.com en .nl zijn toch beide gewoon hetzelfde?
De Whois geeft in elk geval dezelfde eigenaar aan (N.Hooft, directeur van Norrod)

Funprice.nl:
Registrant:
HOC000408-ADIXB
Hocomp Holding BV
Kieler Bocht 7
9723JA GRONINGEN
Netherlands
Funprice.com:
Registrant:
Norbert Hooft (n.hooft@norrod.nl)
Hocomp Holding BV
Postbus 5061
Groningen, NONE 9700 GB
NL
+31505445225

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09:48

ThunderNet

Flits!

In Groningen is het filiaal van Funprice inmiddels al gesloten.

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

• Nobby
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04:29

Nobby

Nuts!

ThunderNet schreef op maandag 19 maart 2007 @ 00:38:
In Groningen is het filiaal van Funprice inmiddels al gesloten.
In enschede ook.

From all the things I have lost, I miss my mind the most - Ozzy
Uitvindingen zijn niets anders dan betere middelen naar een slechter doel - Berry van Aerle
Het uitzetten van je pc is als het dooddrukken van een muis, dat doe je niet zo makkelijk.

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
De webshop is doorgestart, maar de winkels niet.

• zzz16
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-11 16:51
Zijn de webshops dan nog wel eigenaar van norrod ?
dominator schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 09:42:
Is norrod nog wel eigenaar van de webshop bedoel je ;)
Klopt dat bedoel ik,

[ Voor 65% gewijzigd door zzz16 op 20-03-2007 09:47 ]

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:06
Is norrod nog wel eigenaar van de webshop bedoel je ;)

• schaduw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

AC, als je op mijn survey doelde, ik heb me daar niet vergist in de shop. Ik heb er expres nog duidelijk bijgezet:
Apart trouwens dat er geen aparte ShopSurvey voor Funprice.com is, aangezien dat schijnbaar iets anders is dan het failliete .NL. In mijn geval maakt het niet uit, de videokaart komt van de fysieke shop in het Oosten, de garantie liep via Funprice.com
Zie verder trouwens ook nog Faillissement van FunPrice Computers B.V. en Shopsurvey Funprice (staat de shop nog steeds op prijsloos?)

• mad-dog
  • Laatst online: 11:57
Nog een nieuwtje. Ik heb gehoord dat Norrod overweegt om nog iets te doen met de oude Funprice winkels te doen.
Waarschijnlijk een noodgreep, want ook met Norrod gaat het niet waanzinnig lekker

Verwijderd

mad-dog schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 19:14:
Nog een nieuwtje. Ik heb gehoord dat Norrod overweegt om nog iets te doen met de oude Funprice winkels te doen.
Waarschijnlijk een noodgreep, want ook met Norrod gaat het niet waanzinnig lekker
Klopt , ik heb het ook gehoord.

Ik heb meer gehoord zo van, dat Norrod de zelfde weg in gaat als funprice. Dus winkels weg en online shop verder...

Nou lekker dan, Computerland kom maar op..

• mad-dog
  • Laatst online: 11:57
Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 19:16:
[...]

Klopt , ik heb het ook gehoord.

Ik heb meer gehoord zo van, dat Norrod de zelfde weg in gaat als funprice. Dus winkels weg en online shop verder...

Nou lekker dan, Computerland kom maar op..
Computerland is van Paradigit, die zitten in een stuk veiliger vaarwater

• Leejow(saait)
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-11 18:59

Leejow(saait)

Blater

mad-dog schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 19:14:
Lijkt me vrij onwaarschijnlijk dat ze nog iets met Funprice (buiten de site om) gaan doen. Het personeel staat sinds januari al op straat, de filialen zijn leeggehaald en de panden weer in de huur gegaan. Als NoRRoD nog nieuwe filialen gaat starten (wat mij onwaarschijnlijk lijkt) dan gaan ze dit onder de NoRRoD vlag doen omdat dit de enige formule is die nog een klein beetje liep.
Pagina: 1