Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Shopsurvey Funprice

Pagina: 1
Acties:

• Saus
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Laatst klikte ik op de shopsurvey van Funprice en las ik dat iemand postte dat ze failliet waren. Gisteren stonden daar reacties van andere gebruikers waar men ook in stelde dat verschillende filialen dicht waren.

Nu zijn die reacties allemaal weg (er staat inmiddels weer een nieuwe), is de bedoeling van de shopsurvey juist niet om elkaar op evt. niet normale winkels te attenderen? Als het winkel gedeelte (dat waren er best een aantal) failliet is zou ik er niet meer met een gerust hart online bestellen.

Waarom worden die opmerkingen juist getrashed? De reacties op elkaar kan ik me nog voorstellen, maar de orginele opmerking snap ik niet.

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Dat is de schuld van de mannen van BZ :+

*over de schutting schopt*

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11 21:44

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Aangezien de surveys niet over een daadwerkelijke aankoop bij Funprice handelen zijn ze verwijderd.
Daarnaast is ons niets bekend van een aanstaand faillissement of surseance van betaling. Zowel de Kamer van Koophandel als faillissement sites geven geen uitsluitsel.

Een aantal jaar geleden gingen dezelfde geruchten in het rond en bleken de geruchten niet op waarheid te rusten. Aangezien Tweakers.net geen geruchten wil verspreiden zijn de surveys verwijderd.

Verwijderd

Funprice is failliet verklaard. Kvk geeft wel degelijk uitsluitsel:

Status: Faillissement
Kenmerk: Het telefoonnummer van de curator luidt:
0594 - 587222

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Volgens de KVK:
Status: Faillissement
edit:

Ik moet beter lezen
Ik moet beter lezen
Ik moet beter lezen
...

[ Voor 29% gewijzigd door AtleX op 24-01-2007 18:56 ]

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11 21:44

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Oke, ik zet de shop op prijsloos. :)

Gisteren was deze informatie iig nog niet beschikbaar.

En het topic over het Faillissement van FunPrice Computers B.V.

[ Voor 74% gewijzigd door Longbeard op 24-01-2007 20:18 ]

Pagina: 1