HTC P3300 deel 4 (Artemis, MDA Compact III, Orange SPV M650)

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 26.343 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-09-2023
Verwijderd schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 15:08:
[...]

Toestel is gekocht bij T-mobile. Hij werkt verder zonder problemen of vastlopers, het is de snelheid die extreem langzaam is en me doet vermoeden dat het iets met processor/geheugen te maken heeft omdat het niet reproduceerbaar is (soms doet tie het redelijk snel, soms weer niet). Bestaat er zoiets als een benchmark tool om de performance te bekijken???
Kun je alle rom versies weergeven?
En eventuele bevindingen naast dat hij traag is.
Mogelijk dat hij sneller wordt zodra je spb plus draait, welke de applicaties echt afsluit.

Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• der_roedie
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 27-06-2022
--gevonden--

[ Voor 91% gewijzigd door der_roedie op 16-04-2007 17:16 . Reden: problem solved ]

Trotse pappa van Yfke sinds 04-03-2009!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Afgelopen vrijdag ook een MDA compact III besteld via T-mobile. Was mijn SDAII verloren en kon dus gebruik maken van een "lost en stolen" aanbieding. Kan niet wachten tot ie binnen is, daarom ook mijn vraag:

Is T-Mobile een beetje snel met het leveren van haar toestellen?

Oh.. en als ik er voor kies om die T-mobile meuk niet te installeren (dmv hard-/soft reset), betekend dit dan ook dat de T-Mobile instellingen voor GPRS, SMS en MMS niet installeert?

Thanks alvast!

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• der_roedie
Griffin2k schreef op zondag 15 april 2007 @ 21:43:
[...]

Ik las ergens dat je de applicatie 2x moest installeren. Zat ergens een bugje. Werkt bij mij nu wel.
Ben zeer verrast door de screensaver optie. Mooie achtergrond en mooie slidebar. Maar de icons zelf in het hoofd scherm zijn echt om te :r
Nah, dat heb ik geprobeerd maar bij mij werkte dat ook niet. Laat dan maar lekker zitten, kijk ik wel naar een mooie Vista-skin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:29

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
kelleners schreef op zondag 15 april 2007 @ 23:11:
Is het mogelijk om een tefoongepsprek aan te nemen met de luidspreker aan als deze aangeloten is op de 12V aansluiting in de auto ?
Nu moet je eerst op het scherm tikken en dat vind ik tijdens het rijden nogal lastig.

Ik heb gehoord dat er een programma zou zijn dat het toetsenbord bij gebruik van de telefoon schermvullend kan worden. Heeft iemand een idee, war dat te vinden is ?
Je hoeft het scherm niet te gebruiken hoor, je kan ook gewoon opnemen en nog een tweede keer de opneem toets indrukken maar dan langer (2 sec ofzo), dan gaat hij ook op de speaker functie.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er komt een WM 6 upgrade aan voor de HTC p3300 .

Bron : http://forum.pocketinfo.n...500-s620-p4350-p3300.html

Nu maar hopen dat het echt waar is _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:06

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op maandag 16 april 2007 @ 23:04:
Er komt een WM 6 upgrade aan voor de HTC p3300 .

Bron : http://forum.pocketinfo.n...500-s620-p4350-p3300.html

Nu maar hopen dat het echt waar is _/-\o_
Wisten we al :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shit , oud nieuws 8)7 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• made
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-08 23:47

made

.. made by made ..

Zou dat dan ook voor de T-mobile mensen zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
made schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 10:37:
[...]

Zou dat dan ook voor de T-mobile mensen zijn ?
Waarschijnlijk wel omdat anders iedereen massaal gaat overstappen op de htc rom en dat willen ze niet. Overigens moeten ze de rom dan nog wel aanpassen en dat zal extra lang duren omdat het een ander os is. Maar het komt denk ik wel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:03
Ik heb het een tijd geleden ook al eens gevraagd maar toen geen antwoord gekregen: als na afloop van een gesprek de andere kant als eerste de verbinding verbreekt, dan hoor ik drie toontjes: pring-pring-pring. :) Hoe krijg ik dat geluid weg?
Ben ik daarentegen degene die als eerste de verbinding verbreekt dan hoor ik niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
grun93 schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 11:53:
Ik heb het een tijd geleden ook al eens gevraagd maar toen geen antwoord gekregen: als na afloop van een gesprek de andere kant als eerste de verbinding verbreekt, dan hoor ik drie toontjes: pring-pring-pring. :) Hoe krijg ik dat geluid weg?
Ben ik daarentegen degene die als eerste de verbinding verbreekt dan hoor ik niks.
Dat soort dingen zullen allemaal wel in de 'registry' staan. Maar hoe wat waar, dat weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-05 09:12

Tha

gaat hard

ik stoor me hier ook aan :)

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babybox
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-08 13:12

babybox

Win7

Tha schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 14:50:
[...]

ik stoor me hier ook aan :)
same here

wat is er aan te doen

Firefox - Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaTommy schreef op maandag 16 april 2007 @ 11:21:
[...]

SMSen gaat redelijk met de styles. Ik vind het niet echt fijn omdat je uiteindelijk toch altijd met 2 handen bezig bent. Ik gebruik phonepad ervoor (staat in TS).
Of SPB Full Keyboard, werkt prima met de Dutch skin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

babybox schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 17:29:
[...]

same here

wat is er aan te doen
ik stoor me hier ook aan. Wat to do?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keut
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 06:25
Ga naar : HKEY_CURRENT_USER\ControlPanel\Sounds\Calldrop\

Verwijder de code die in "sound" staat.
Heb het net geprobeerd, en het lijkt erop of het irritante toontje weg is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
keut schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 21:58:
Heb het net geprobeerd, en het lijkt erop of het irritante toontje weg is :)
Bedankt, ik ga het proberen. Aan de naam te zien is dit hem idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06:26
stel je voor dat we onze vragen allemaal na het beantwoorden vervangen door zo'n bericht....lekker forum hebbe we dan :? :? :? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn Pocket MSN is de laatste dagen een beetje wazig. Ik krijg steeds de melding: "Het aanmelden bij MSN Messenger Service is mislukt omdat de service niet reageert. Probeer het later opnieuw."

Ik kan wel gewoon surfen op het internet via mijn draadloos netwerk, maar aanmelden lukt niet. Zou dit aan de server van MSN liggen, of aan mijn toestel? Ik heb niet zoveel zin om Windows LIVE Msn te installeren, vooral vanwege het feit dat alle contacts er een e-mail bij krijgen. Meerdere mensen die deze melding krijgen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-09-2023
Heeft iemand het al voor elkaar gekregen iets van TMC aan het werk te krijgen? Je zou logischerwijs verwachten dat je zoiets zou kunnen realiseren door een TMC antenne aan te sluiten, de vraag is alleen waar je die dan vast zou moeten maken. (had de mio niet zo'n losse antenne op de usb?)

Deze dus:
Afbeeldingslocatie: http://www.pdashop.nl/images/product/image.php?id=29824&dimensionid=1&shopid=2

[ Voor 15% gewijzigd door Ganymedus op 18-04-2007 10:18 ]

Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal het nog een keer proberen. Wie weet war de HTC-skin staat? Ik ben benieuwd of dat ding aan te passen is.

Edit.

Wie nieuwsgierig is naar wat het voor zover is hier wat plaatjes:

Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/output/1176914853.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/output/1176913488.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/output/1176913256.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/output/1176913400.jpg

[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2007 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• der_roedie
coldasice schreef op woensdag 18 april 2007 @ 08:02:
[...]

stel je voor dat we onze vragen allemaal na het beantwoorden vervangen door zo'n bericht....lekker forum hebbe we dan :? :? :? |:(
Dan had ik hem laten staan uiteraard. Maar er was nog geen antwoord gegeven dus ik heb mijn vuiltje weggehaald.
Beetje nutteloze post verder hoor :) :P is het forum hier wel voor ;) ;)

[ Voor 4% gewijzigd door der_roedie op 18-04-2007 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
der_roedie schreef op woensdag 18 april 2007 @ 10:39:
[...]

Dan had ik hem laten staan uiteraard. Maar er was nog geen antwoord gegeven dus ik heb mijn vuiltje weggehaald.
Beetje nutteloze post verder hoor :) :P is het forum hier wel voor ;) ;)
ik kan niet zien wat er stond maar je zou ook bij een eigen gevonden oplossing het antwoord erbij kunnen zetten...maar goed...zand erover ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 15:35:
[...]

Ik heb net de laatste pocket-mechanic erop gezet en ik vraag me af met welke module ik dan die bad data kan recoveren? Er staan zoveel van die modules en aangezien jij het misschien ook gebruik vraag ik het maar even voor ik wat verkeerd doe.
Ik ga er vandaag even naar kijken. Heb zelf nog niet gebruikt, wel gezien bij anderen die een corrupte kaart hadden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armageddon_2k
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:01

Armageddon_2k

Trotse eigenaar: Yamaha R6

Ziet er lekker strak uit, ga je hem ook sharen als hij helemaal klaar is??
*heeft intesse

[ Voor 14% gewijzigd door Armageddon_2k op 18-04-2007 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armageddon_2k

Armageddon_2k

Armageddon_2k schreef op woensdag 18 april 2007 @ 13:43:
[...]

*heeft intesse
Vraagjuh:
Als ik bel met een helpdesk/klantenservice of what ever, dan moet ik vaak kiezen.
1 Nederlands, 2 Engels enzo...

Maar dan is mn dailer weg :(
Hoe los ik dat op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

goed links 8) onder kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itarix
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:23

itarix

404 soul not found

Armageddon_2k schreef op woensdag 18 april 2007 @ 14:35:
[...]

Vraagjuh:
Als ik bel met een helpdesk/klantenservice of what ever, dan moet ik vaak kiezen.
1 Nederlands, 2 Engels enzo...

Maar dan is mn dailer weg :(
Hoe los ik dat op?
voor de tigste keer.... door op toetsenblok te drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Armageddon_2k schreef op woensdag 18 april 2007 @ 13:43:
[...]

*heeft intesse
Als ik die dial-pad klaar/goed heb dan share ik hem hier natuurlijk. Ik heb een perfecte PSK hier liggen maar met geen mogelijkheid erop te krijgen. Zeer jammer want dan is hij helemaal af.

@djelgrande.
Ik ben benieuwd want om eerlijk te zijn, ik ben er nog niet achter gekomen.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2007 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kan mijn wifi niet goed instellen kan iemand mij hiermee helpen, wifi kan wel aan maar het lukt me niet om verbinding te maken ook al vind hij wel mijn netwerk, maar als ik mijn netwerksleutel in voer (weet niet of het de juiste is) dan probeert hij wel verbinding te maken maar blijft erin haken lijkt wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armageddon_2k

Armageddon_2k

Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2007 @ 16:31:
ik kan mijn wifi niet goed instellen kan iemand mij hiermee helpen, wifi kan wel aan maar het lukt me niet om verbinding te maken ook al vind hij wel mijn netwerk, maar als ik mijn netwerksleutel in voer (weet niet of het de juiste is) dan probeert hij wel verbinding te maken maar blijft erin haken lijkt wel
Kijk eerst in je router hoe alles ingesteld staat, gebruik je WEP, WPA, TKIP? en sowiso is het niet verkeerd als je netwerksleutel goed staat ingesteld :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Armageddon_2k schreef op woensdag 18 april 2007 @ 16:41:
[...]

Kijk eerst in je router hoe alles ingesteld staat, gebruik je WEP, WPA, TKIP? en sowiso is het niet verkeerd als je netwerksleutel goed staat ingesteld :+
hoe kom ik achter die gegevens want onder mijn modem staat wep (hex) code , en een wpa psk code?

srry ben een ubern00b i know

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen hoe ik in het register terecht kom? Ik vind dat ik best handig ben met m'n P3300 ik (de)installeer van alles maar ik kom maar niet in de HKEY_LOCAL......
Ik probeer dat met de Total commander maar ik kan die files niet vinden. Staan ze ergens verborgen of moet ik ergens iets aanvinken om de verborgen files te tonen?

Alvast bedankt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2007 @ 17:14:
Kan iemand mij vertellen hoe ik in het register terecht kom? Ik vind dat ik best handig ben met m'n P3300 ik (de)installeer van alles maar ik kom maar niet in de HKEY_LOCAL......
Ik probeer dat met de Total commander maar ik kan die files niet vinden. Staan ze ergens verborgen of moet ik ergens iets aanvinken om de verborgen files te tonen?

Alvast bedankt _/-\o_
Zoek de topics even door met de zoekfunctie. Dit is al meerdere keren voorbij gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds kort heb ik een probleem met de optie Telefoon van HTC. Ik zit met het probleem dat mijn MDA na 1 a 2 keer bellen niet meer naar het telefoon menu wil gaan. Met andere woorden als ik op het groene telefoon knopje druk, wil hij dus niet meer die toetsen weergeven. Dus ik kan niet zomaar meer nummers draaien. Ook via het menu programma's en dan de optie telefoon werkt niet! Ook niet de de optie oproepinfo! Weet iemand hoe dit kan worden opgelost?

Hier een link van iemand die ook dit probleem heeft, alleen staat er geen oplossing bij :(
http://forum.pocketinfo.n...-mobile-bel-probleem.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De laatste tijd krijg ik geen verbinding meer met m'n router (pijltjes naast zendmastje blijven lopen).
Als ik reset, dan werkt dit wel weer de eerste keer.
Iemand een idee?
(ik denkdat dit proleem begonnen is na installatie en deinstallatie van "wifi companion trial")
P.S. Wat is het verschil als er geen verbinding is tussen het zendmastje met een kruisje en een E in een vierkantje?

Verder tof toestel, geen problemen. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2007 @ 20:11:
Sinds kort heb ik een probleem met de optie Telefoon van HTC. Ik zit met het probleem dat mijn MDA na 1 a 2 keer bellen niet meer naar het telefoon menu wil gaan. Met andere woorden als ik op het groene telefoon knopje druk, wil hij dus niet meer die toetsen weergeven. Dus ik kan niet zomaar meer nummers draaien. Ook via het menu programma's en dan de optie telefoon werkt niet! Ook niet de de optie oproepinfo! Weet iemand hoe dit kan worden opgelost?

Hier een link van iemand die ook dit probleem heeft, alleen staat er geen oplossing bij :(
Hier heb ik ook last van. Erg frustrerend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2007 @ 20:28:
[...]

Hier heb ik ook last van. Erg frustrerend!
Ja ik begin me er ook wel aan te frustreren, iemand die dit heeft weten op te lossen? Of zijn we genoodzaakt een harde reset te doen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn verschillende uitvoeringen van het toestel. Wat ik opmaak uit de beschrijvingen is dat de standaard uitvoering van de unbranded p3300 niet is voorzien van een geheugenkaart. Klopt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armageddon_2k

Armageddon_2k

Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2007 @ 17:07:
[...]

hoe kom ik achter die gegevens want onder mijn modem staat wep (hex) code , en een wpa psk code?

srry ben een ubern00b i know
Sorry je zal iets duidelijker moeten zijn? je modem heeft WiFi ingebouwd ofzo?, er zit geen draadloze router aan die je kan instellen? Specs specs :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

ik heb sinds gisteren ook mijn htc p3300, en gelijk gefinetuned, alleen wat mij opvalt, en verbaasd is als ik dmv van het uit / aan knopje mijn tel uitzet, en hem dan weer wil aanzetten dat dit, vrij lang duurt, te lang als je het mij vraagt, weet iemand wat dit kan zijn?

Tevens ben ik nog aan het kloten met mijn GPS instellingen, maar dat komt nog wel..

sorry... mijn scherm stond dus op, uit oid, en op 1 of andere reden ging die dan wel aan na een tijdje..

8)7

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2007 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
de snooze functie van het programma EnAlarmPPC werkt niet goed waardoor ik me regelmatig verslaap....gelukkig kan ik beginnen wanneer ik wil maar ik vind het erg irritant....komt dit door de slaapstand waarin die terugkeert na een aantal min inactiviteit?Hebben meer mensen hier last van?

bijna genoodzaakt om terug te keren naar de eenvoudige wekker....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

coldasice schreef op donderdag 19 april 2007 @ 09:20:
de snooze functie van het programma EnAlarmPPC werkt niet goed waardoor ik me regelmatig verslaap....gelukkig kan ik beginnen wanneer ik wil maar ik vind het erg irritant....komt dit door de slaapstand waarin die terugkeert na een aantal min inactiviteit?Hebben meer mensen hier last van?

Ik gebruik pTravelAlarm. Erg goed en nooit problemen mee. 10 alarmen in te stellen, mp3 kan je ook selecteren. Kijk er eens naar zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

coldasice schreef op donderdag 19 april 2007 @ 09:20:

Wat werkt er niet precies?
Bij mij gaat hij netjes om de zoveel minuten (aangegeven in seconde) af. als ik hem niet
uitzet.

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

https://secure.logmein.com/home.asp

Via deze site kun je je pc op afstand besturen erg geinig.
Wel handig als je pit hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
Tha schreef op donderdag 19 april 2007 @ 10:16:
[...]

Wat werkt er niet precies?
Bij mij gaat hij netjes om de zoveel minuten (aangegeven in seconde) af. als ik hem niet
uitzet.
de eerste keer gaat altijd goed...daarna gaat het regelmatig mis...soms snoozed hij wel...soms doet hij niks meer....als ik probeer het apparaat dan te activeren doet hij niks....alle knoppen indrukken....en nu ik er ineens aan denk...het is als ik hem aan de oplader heb liggen...de laatste 2 keer althans....als ik de stekker eruit trekt komt hij weer tot leven....en dan probeert hij zijn fout te corrigeren door het alarm 2 keer te beginne...en hoor je 2 mp3 songs door mekaar heen....soms ook 3....misschien dat mijn snooze tijd te lang is waardoor hij weer in slaapstand terecht komt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

coldasice schreef op donderdag 19 april 2007 @ 11:37:
[...]

de eerste keer gaat altijd goed...daarna gaat het regelmatig mis...soms snoozed hij wel...soms doet hij niks meer....als ik probeer het apparaat dan te activeren doet hij niks....alle knoppen indrukken....en nu ik er ineens aan denk...het is als ik hem aan de oplader heb liggen...de laatste 2 keer althans....als ik de stekker eruit trekt komt hij weer tot leven....en dan probeert hij zijn fout te corrigeren door het alarm 2 keer te beginne...en hoor je 2 mp3 songs door mekaar heen....soms ook 3....misschien dat mijn snooze tijd te lang is waardoor hij weer in slaapstand terecht komt....
Bij mij staat de snooze tijd op 180 sec.
Dat van die songs achter elkaar afspelen gebeurd bij mij als ik bv me toestel een paar dagen niet heb gebruikt, hij bv echt uitstaat (gebruik een andere telefoon in het weekend en soms wat langer)
en ik zet hem daarna aan, dan gaat hij ook bij mij de alarmen inhalen die ik niet heb gehad zegmaar.... beetje wazig.
over het algemeen ben ik na 1 mp3tje wel klaar wakker, maar druk ik op snooze dan gaat bij mij gewoon goed. kan zo 1 2 3 niets bedenken. Zal het met de lader ff proberen later.

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
Tha schreef op donderdag 19 april 2007 @ 11:50:
[...]

Bij mij staat de snooze tijd op 180 sec.
Dat van die songs achter elkaar afspelen gebeurd bij mij als ik bv me toestel een paar dagen niet heb gebruikt, hij bv echt uitstaat (gebruik een andere telefoon in het weekend en soms wat langer)
en ik zet hem daarna aan, dan gaat hij ook bij mij de alarmen inhalen die ik niet heb gehad zegmaar.... beetje wazig.
over het algemeen ben ik na 1 mp3tje wel klaar wakker, maar druk ik op snooze dan gaat bij mij gewoon goed. kan zo 1 2 3 niets bedenken. Zal het met de lader ff proberen later.
ik heb de quiz functie uitgezet en mijn snooze tijd van 400 naar 240 teruggezet....kijken of dit enig effect heeft....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

coldasice schreef op donderdag 19 april 2007 @ 11:57:
[...]

ik heb de quiz functie uitgezet en mijn snooze tijd van 400 naar 240 teruggezet....kijken of dit enig effect heeft....
Die quiz staat bij mij ook uit. Werd ik helemaal gestoord van.

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je alle rom versies weergeven?
En eventuele bevindingen naast dat hij traag is.
Mogelijk dat hij sneller wordt zodra je spb plus draait, welke de applicaties echt afsluit.

Dit zijn alle gegevens die ik kan vinden:
Via info is besturingssysteem WM5.1.342 (build 15096.3.0.0). Processor OMAP 850-201 MHZ, Geheugen 48.05 MB, Uitbreidingssleuf in gebruik
ROM 1.13.114.1 NLD,9/22/06 Radioversie 02.49.90, protocolversie 4.1.13.25, ExtRom versie 1.13.114.101.

Verder nog een vraagje: Alleen via apparaat informatie zie ik dat de RAM 64MB is en de ROM 128 MB, verder zie ik bij geheugen Programma: 48.02 MB, waarvan 18.53MB vrij en bij Opslag: 51.16 MB, waarvan 42.22 MB vrij. Hoe kan het dat zoweinig MB's bij programma vrij zijn, terwijl via taakbeheer alles uit staat?? Kan dat groter gemaakt worden, zodat tie wellicht minder traag wordt. Wordt dit als je bv TomTom draait nog meer en daardoor nog trager???

Mbt traag: tja, ik kan het niet anders uitleggen: hij werkt met een standaard (t-mobile) installatie, geen additionele progjes geinstalleerd. Als ik dan de agenda opstart en naar een andere dag ga, duurt dat lang (een aantal seconden). Ik vergelijk het een beetje met bv. Word op mijn laptop. Als je een letter in typt en het duurt het paar seconden, dan is het tijd voor een nieuwe, snellere computer. Alleen heb ik deze p3300 net. Wellicht is tie gewoon traag, moet ik dat accepteren en opzoek gaan naar methoden om hem sneller te maken/tweaken. Vind ik alleen raar dat je een nieuwe MDA koopt en dat die langzamer is dan mijn oude MDA compact.
SPB Plus??? Dat ken ik niet, kun je daar meer over vertellen, ik kan alleen X-button vinden om in te schaklen. Alvast bedankt

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2007 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

met google is de eerste entry gelijk raak als je "SPB Plus" intypt.

Kijk daar even rond, makkelijker dan alles uit te leggen.
In het kort: SPB Plus is een today screen uitbreiding met heel veel extra's.
Kost helaas wel geld :( (of het betere zoekwerk... :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Volgens mij is het al eens voorbij gekomen, maar ik kan het niet meer vinden.

Hoe schakel je GPRS uit? Bij mij blijft bovenaan een vierkantje met een 'G' in beeld staan. Heel dat apparaat doorgespit, maar nergens een optie te bekennen die GPRS uitschakeld.

Tot nu toe trouwens het grootste minpunt. Voor de rest aardig tevreden!

Wie kan mij helpen? Alvast bedankt!

EDIT: Nog een vraagje... hoe kan ik items van mijn desktop verwijderen of aan mijn desktop toevoegen? Tomtom is ineens van mijn desktop verdwenen na een spontane reboot. In het start menu en tussen de programma's staat ie nog wel.

[ Voor 23% gewijzigd door jagermeister op 20-04-2007 01:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
jagermeister schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 01:10:
Hoe schakel je GPRS uit? Bij mij blijft bovenaan een vierkantje met een 'G' in beeld staan.
Dat betekent juist dat hij uitgeschakeld is. :) Kijk maar eens in de Commanager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een nieuw probleem:
Wifi en GPRS werken niet meer

Wifi: hij zoekt netwerken en maakt ook verbinding (ik zie een ipnummer en signaalsterkte in instellingen WLAN) als je op de menubalk klikt of berichten wil checken krijg ik de melding:
Er zijn geen actieve gegevenssessies. Progs maken indien nodig verbinding. tik op instellingen etc.

Als wifi uitstaat en ik het via GPRS probeer krijg ik de foutmelding dat er geen verb gemaakt kan worden met de mailserver.

Als ik in de menubalk op G klik zegt hij [ActiveSync verbonden] terwijl dit dus niet kan (geen verb. via bluetooth/usb of wat dan ook.

ik ben de instellingen in Wifi, WLAN etc al 10 keer nagelopen, 1 zachte reset gedaan en nog weinig zin in een harde reset...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanPedaal
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

JanPedaal

Coureur extraordinaire

Verwijderd schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 08:11:
een nieuw probleem:
Wifi en GPRS werken niet meer

Wifi: hij zoekt netwerken en maakt ook verbinding (ik zie een ipnummer en signaalsterkte in instellingen WLAN) als je op de menubalk klikt of berichten wil checken krijg ik de melding:
Er zijn geen actieve gegevenssessies. Progs maken indien nodig verbinding. tik op instellingen etc.

Als wifi uitstaat en ik het via GPRS probeer krijg ik de foutmelding dat er geen verb gemaakt kan worden met de mailserver.

Als ik in de menubalk op G klik zegt hij [ActiveSync verbonden] terwijl dit dus niet kan (geen verb. via bluetooth/usb of wat dan ook.

ik ben de instellingen in Wifi, WLAN etc al 10 keer nagelopen, 1 zachte reset gedaan en nog weinig zin in een harde reset...
:? Dit probleem heb ik ook sinds vanochtend! Ben nu ff soft reset aan het doen, kijken of dat helpt...

Ja nu doet GPRS het weer. RAAR!

Release your inner hooligan - With great power comes great responsibility, with horsepower comes no responsibility

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:06

gwystyl

Beugeltje dan maar?

grun93 schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 06:20:
[...]

Dat betekent juist dat hij uitgeschakeld is. :) Kijk maar eens in de Commanager.
Als GPRS dingen aan het verzenden/ontvangen is zie je een G met twee pijltjes eronder, en in de Comm Manager is dan het middelste icoontje links groen.
Als je GPRS helemaal uit wil zetten (dwz zorgen dat hij niet spontaan data gaat verpompen), moet je even Modaco NoData installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De laatste tijd viel spontaan mijn PDA uit. Dacht dat het een probleem was met de batterij. Ben terguggegaan naar de T mobile shop. Was hem 7 dagen kwijt en kreeg inderdaad een nieuwe battterij.
Probleem blijft zich echter voordoen.
Wat blijkt nu: De PDA blijft als batterijstatus 100% weergeven ook al is deze bijna leeg. Ook het groene lampje gaat direct branden als ik hem aan de lader zet. De batterij wordt aan de lader wel opgeladen maar ik weet nu nooit wanneer hij vol is.
Soft en harde reset bieden geen oplossing.
SPB plus geeft ook de batterijstatus aan, maar ook daar blijft ie "vol" aangeven terwijl dit dus niet het geval is.
M.a.w.controleren van de batterijstatus is voor mij dus niet meer mogelijk.
Ga meer weer terug naar de T mobileshop!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JanPedaal schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 08:57:
[...]

:? Dit probleem heb ik ook sinds vanochtend! Ben nu ff soft reset aan het doen, kijken of dat helpt...

Ja nu doet GPRS het weer. RAAR!
en wifi, heb je dat al getest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HTC brengt officieel bericht over WM6-updates naar buiten

HTC maakt meer dan 70% van de Windows Mobiles-telefoons. Veel gebruikers zitten te wachten op het verlossende woord: welke van deze toestellen krijgen een update naar Windows Mobile 6? HTC maakt nu de update-strategie bekend.
Klik hier!
HTC heeft zojuist de HTC S710 gelanceerd, een van de eerste toestellen met Windows Mobile 6. Maar bestaande gebruikers van Windows Mobile 5-toestellen willen natuurlijk ook graag upgraden. Omdat het aanbieden van upgrades voor alle toestellen onbetaalbaar zal zijn, heeft HTC een keuze gemaakt en daarbij voorrang gegeven aan de toestellen die het meest van WM6 zullen profiteren. Dit zijn de toestellen waarop messaging centraal staat. De volgende toestellen komen voor de upgrade in aanmerking:

* HTC Advantage
* HTC TyTN
* HTC S620
* HTC P4350
* HTC P3300

Dit is hetzelfde lijstje dat eerder al vanuit Zweden uitlekte. Daarnaast krijgen sommige modellen van mobiele operators een upgrade, maar dat wil niet zeggen dat bijvoorbeeld de T-Mobile Ameo (gebaseerd op de HTC Advantage) gegarandeerd in aanmerking komt voor een upgrade. Mocht jouw mobiele operator geen upgrade beschikbaar stellen voor een apparaat dat wel in bovenstaand lijstje staat, dan ben je helaas toch op de operator aangewezen, die zelf kan beslissen of de upgrade wordt aangeboden. Je kunt in dat geval niet bij HTC terecht, wat maar weer eens duidelijk maakt dat je beter je toestel een toestel met HTC-logo kunt kopen dan een gesimlockte versie van T-Mobile of Orange.
De upgrades zullen vanaf juni beschikbaar worden gesteld, al spreekt de FAQ van HTC over een uitrol vanaf april. Gebruikers hoeven niet ervoor te betalen.

Je kunt de upgrade t.z.t. vinden op de downloadpagina van HTC Europe.
Bron: http://www.pocketinfo.nl/...-updates-naar-buiten.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

gwystyl schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 10:43:
[...]

Als GPRS dingen aan het verzenden/ontvangen is zie je een G met twee pijltjes eronder, en in de Comm Manager is dan het middelste icoontje links groen.
Als je GPRS helemaal uit wil zetten (dwz zorgen dat hij niet spontaan data gaat verpompen), moet je even Modaco NoData installeren.
Super!! Ik download het proggie meteen ff. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2007 @ 20:11:

De oplossing die ik gebruik is het programma "X button" uit te schakelen. denk dat daar het probleem in zit. je geheugen loopt dan wel vol, maar is via taakbeheer snel te legen a la WM2003se
beter geheugen legen als het jou uitkomt, dan telefoon die niet reageert als je wilt bellen

Vraag me af of niet bereikbaar zijn ook samenhangt met dit proggy.

gr bergdus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DjWannaB2002 schreef op woensdag 18 april 2007 @ 17:55:
[...]

Zoek de topics even door met de zoekfunctie. Dit is al meerdere keren voorbij gekomen.
Gevonden! :$ Stond in deel 3... Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik loop de laatste tijd tegen het probleem aan dat de wifi verbinding niet als gegevensessie wordt gezien(eigenlijk hetzelfde als een paar posts hiervoor), bij mij werkt de GPRS alleen wel gewoon naar behoren. Iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn?

Overigens heb ik mijn verbindingsprobleem "opgelost" door de pushmail functionaliteiten van de TU delft email server te gebruiken(tip dus voor andere TU studenten met dit probleem en oneindig GPRS data).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
Welke snelheid hebben jullie minimaal staan bij je CPU scaler....heb hem inmiddels op 100 Mhz staan en merk tijdens screensaver mode dat hij netjes terugloopt tot 100Mhz....volgens mij helpt dit je voor je batterij levensduur heel goed.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Zucht weer een nieuw probleem met ActiveSync :(

Sinds gisteren wordt de P3300 niet meer herkend. Iemand enig idee wat ik hier aan kan doen? Heb zelf het volgende al geprobeerd:

1) Firewall uitgeschakeld
2) ActiveSync opnieuw installeren
3) Geavanceerde netwerkfunctionaliteit in en uit geschakeld
4) ActiveSync probleemoplosser langsgelopen.

Wat mij trouwens opviel is dat ze bij de probleemoplosser het er over hebben dat er bij Netwerkinstellingen op de pc ook een netwerk icoon van een wm5 device moet staan, maar dat staat er bij mij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pieth
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 11:30

Pieth

Beginnend prutser..

Heb hem sinds vandaag en gelijk al problemen.

Start hem op, blijft hij om de een of ander reden in het bootscherm hangen. Hard- en softreset geprobeert maar heeft allebei geen nut. Met de record knop kan ik wel gewoon in de bootloader komen.

T-Mobile gebeld en die vertelden me over http://www.t-mobile/software, maar deze site werkt niet (meer). De aftersales maakte me duidelijk dat ik hem dan alleen nog kon opsturen of ter reparatie aanbieden via een T-Mobile Shop. Heb het ding net een paar uur, kan ik hem al weer terug brengen.. :X

Na wat research op internet kwam ik erachter dat het mogelijk moet zijn om vanuit de bootloader de originele ROM erop te zetten. Maar deze originele NL T-Mobile ROM is nergens te vinden.

Weet een van jullie waar ik deze ROM kan vinden? Volgens mij is het 100% legaal om de originele ROM op je apparaat te flashen, aangezien dit gewoon moet kunnen ook al is je CID gelocked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DjWannaB2002 schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 17:00:

Wat mij trouwens opviel is dat ze bij de probleemoplosser het er over hebben dat er bij Netwerkinstellingen op de pc ook een netwerk icoon van een wm5 device moet staan, maar dat staat er bij mij niet.
Volgens mij staat die er ook niet. Bij mij ook niet iig. Het bekende telefoontje in de verkenner maar meer ook niet.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2007 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 17:19:
[...]

Volgens mij staat die er ook niet. Bij mij ook niet iig. Het bekende telefoontje in de verkenner maar meer ook niet.
ok dan kan dat het dus niet zijn, maar wat wel..... Heb ook al gekeken of ik Activesync op de pda zelf opnieuw kon installeren, maar kon niet vinden hoe ik dat zou moeten doen. Heb ook geen zin in harde reset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Pieth schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 17:15:
Heb hem sinds vandaag en gelijk al problemen.

Start hem op, blijft hij om de een of ander reden in het bootscherm hangen. Hard- en softreset geprobeert maar heeft allebei geen nut. Met de record knop kan ik wel gewoon in de bootloader komen.

T-Mobile gebeld en die vertelden me over http://www.t-mobile/software, maar deze site werkt niet (meer). De aftersales maakte me duidelijk dat ik hem dan alleen nog kon opsturen of ter reparatie aanbieden via een T-Mobile Shop. Heb het ding net een paar uur, kan ik hem al weer terug brengen.. :X

Na wat research op internet kwam ik erachter dat het mogelijk moet zijn om vanuit de bootloader de originele ROM erop te zetten. Maar deze originele NL T-Mobile ROM is nergens te vinden.

Weet een van jullie waar ik deze ROM kan vinden? Volgens mij is het 100% legaal om de originele ROM op je apparaat te flashen, aangezien dit gewoon moet kunnen ook al is je CID gelocked.
Hier misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pieth

Pieth

Beginnend prutser..

Toevallig dat iemand anders me net die link ook gaf...

Helaas werkt de .exe die hier staat, alleen met een ActiveSync verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Volgens mij is dat ook niet het goede bestand. MDA III is volgens mij een ander toestel als de MDA Compact III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pieth

Pieth

Beginnend prutser..

DjWannaB2002 schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 17:59:
Volgens mij is dat ook niet het goede bestand. MDA III is volgens mij een ander toestel als de MDA Compact III
Uhh... hoe kom je aan die wijsheid?

Volgens mij is het gewoon hetzelfde toestel...

Feit blijft dat ik iets nodig heb wat verbinding kan maken als de MDA in bootloader zit en AS dus niet nodig heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Pieth schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 18:44:
Ik begrijp niet dat je dat kunt zeggen... eerder heb ik je op xda-developers ook al verteld dat het twee verschillende modellen zijn.

Maar goed, als jij graag gelijk wilt hebben, ga gerust je gang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Pieth schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 18:44:
[...]

Uhh... hoe kom je aan die wijsheid?

Feit blijft dat ik iets nodig heb wat verbinding kan maken als de MDA in bootloader zit en AS dus niet nodig heeft.
Dit is de mda III
Afbeeldingslocatie: http://img374.imageshack.us/img374/3852/mdaiiikh4.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb sinds vandaag een probleem met de batterij of beter gezegd met batterystatus.
ik heb de nieuwste beta geinstalleerd en nu blijft het stroomniveau de hele tijd op 100% staan.
Zou natuurlijk wel leuk zijn als mijn MDA nu ineens rete zuinig was maar ik geloof er niet zo in...

Heeft iemand anders dit probleem misschien ook ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 20:00:
heb sinds vandaag een probleem met de batterij of beter gezegd met batterystatus.
ik heb de nieuwste beta geinstalleerd en nu blijft het stroomniveau de hele tijd op 100% staan.
Zou natuurlijk wel leuk zijn als mijn MDA nu ineens rete zuinig was maar ik geloof er niet zo in...

Heeft iemand anders dit probleem misschien ook ?
Waarom is de wereld zo egocentrisch ingesteld tegenwoordig en kijkt (bijna) iedereen alleen naar zijn eigen vragen?!?!?!

Als je nou even een paar berichten hier boven had gelezen, dan had je gezien dat iemand precies hetzelfde probleem heeft als jij hebt.
Verwijderd schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 11:09:
De laatste tijd viel spontaan mijn PDA uit. Dacht dat het een probleem was met de batterij. Ben terguggegaan naar de T mobile shop. Was hem 7 dagen kwijt en kreeg inderdaad een nieuwe battterij.
Probleem blijft zich echter voordoen.
Wat blijkt nu: De PDA blijft als batterijstatus 100% weergeven ook al is deze bijna leeg. Ook het groene lampje gaat direct branden als ik hem aan de lader zet. De batterij wordt aan de lader wel opgeladen maar ik weet nu nooit wanneer hij vol is.
Soft en harde reset bieden geen oplossing.
SPB plus geeft ook de batterijstatus aan, maar ook daar blijft ie "vol" aangeven terwijl dit dus niet het geval is.
M.a.w.controleren van de batterijstatus is voor mij dus niet meer mogelijk.
Ga meer weer terug naar de T mobileshop!!!!!!

[ Voor 38% gewijzigd door 13art op 20-04-2007 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sorry dat ik zo egocentries overkom...... was zeker niet de bedoeling.

Pefrikemi: Heb je inmiddels je mobiel weer terug?

P.S. Ik kan me moeilijk inbeelden dat het aan de batterij ligt. Eerder op de dag stond die nog oip 94 en 86 %

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pieth

Pieth

Beginnend prutser..

grun93 schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 19:11:
[...]

Ik begrijp niet dat je dat kunt zeggen... eerder heb ik je op xda-developers ook al verteld dat het twee verschillende modellen zijn.

Maar goed, als jij graag gelijk wilt hebben, ga gerust je gang.
Hmm mja my bad.. had je post op xda beetje vlug gelezen.

Heb hem nu toch maar bij een T-Mobile Shop afgegeven ter reparatie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 20:38:
sorry dat ik zo egocentries overkom...... was zeker niet de bedoeling.

Pefrikemi: Heb je inmiddels je mobiel weer terug?

P.S. Ik kan me moeilijk inbeelden dat het aan de batterij ligt. Eerder op de dag stond die nog oip 94 en 86 %
Lijkt mij ook geen probleem van de batterij, net zoals diegene boven jou beschreef. Het lijkt eerder dat WM5 niet meer registreerd hoe vol de batterij nog zit. Aangezien zowel Batterystatus en SPB Pocket Plus gebruik magen van de mogelijkheden die WM5 biedt, maar dit gewoon duidelijker laat zien. Lijkt me dus een probleem ergens in WM5. Wat natuurlijk wel getriggerd kan zijn door Batterystatus of een combi van programma's oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

coldasice schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 14:56:
Welke snelheid hebben jullie minimaal staan bij je CPU scaler....heb hem inmiddels op 100 Mhz staan en merk tijdens screensaver mode dat hij netjes terugloopt tot 100Mhz....volgens mij helpt dit je voor je batterij levensduur heel goed.....
Begint op 100 Mhz het beeld ook bij jou voor je gevoel een beetje te flikkeren? Misschien verbeeld ik het me ook maar....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
DjWannaB2002 schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 17:00:

Sinds gisteren wordt de P3300 niet meer herkend. Iemand enig idee wat ik hier aan kan doen? Heb zelf het volgende al geprobeerd:

1) Firewall uitgeschakeld
2) ActiveSync opnieuw installeren
3) Geavanceerde netwerkfunctionaliteit in en uit geschakeld
4) ActiveSync probleemoplosser langsgelopen.

Zonet ook systeemherstel geprobeerd, maar dat mocht ook al niet baten :(
Binnenkort maar eens de hele comp formatteren. Hopelijk ben ik dan van al dat ActiveSync gezeur af, tenzij iemand anders nog een oplossing heeft....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:29
Mijn activesync was ook fukked, de nieuwe versie verhielp alle probs. ook prima.

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Wat een cool apparaatje is dit toch. Werkt uitstekend bij mij. Heb nog lang niet alle functies gezien, maar kan nu al concluderen dat het een pracht dingetje is.

Minpuntje: Buiten in daglicht is het scherm zeer slecht te lezen. Zeker als het zonnig is. Missschien dat dat door de screenprotector komt die ik er op heb geplakt (Brando Ultra clear).. Kan iemand bevestigen of het scherm zonder protector beter leesbaar is in direct zonlicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
Verwijderd schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 21:41:
[...]

Begint op 100 Mhz het beeld ook bij jou voor je gevoel een beetje te flikkeren? Misschien verbeeld ik het me ook maar....
Nee...want bij mij staat hij standaard op 200Mhz...daarna loopt hij langzaam terug naar honderd maar voor die tijd springt hij in brightness terug en zie je het niet zo goed....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 14:51:
Ik loop de laatste tijd tegen het probleem aan dat de wifi verbinding niet als gegevensessie wordt gezien(eigenlijk hetzelfde als een paar posts hiervoor), bij mij werkt de GPRS alleen wel gewoon naar behoren. Iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn?

Overigens heb ik mijn verbindingsprobleem "opgelost" door de pushmail functionaliteiten van de TU delft email server te gebruiken(tip dus voor andere TU studenten met dit probleem en oneindig GPRS data).
een tweede soft reset een dag later heeft het probleem (voorlopig) doen verdwijnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DjWannaB2002 schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 17:38:
[...]

ok dan kan dat het dus niet zijn, maar wat wel..... Heb ook al gekeken of ik Activesync op de pda zelf opnieuw kon installeren, maar kon niet vinden hoe ik dat zou moeten doen. Heb ook geen zin in harde reset.
Kan je met SPB Backup niet al je data backupppen en dan mischien van ellende die Hard reset maar doen?
Bericht van je gemist, sorry. Je had Active Sync al gedeinstaleerd en het register op je PC opgeschoond? (daar blijft veel hangen)
Dan opnieuw instaleren...ik denk maar even mee.....

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2007 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:55

sjaool

Every life should have 9 cats

[...]

Ik heb dit dus ook. Het zal dus wel iets met de kloksnelheid te maken hebben en is volgens mij ook niet schadelijk.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou het is lang goed gegaan maar nu een probleem!
Krijg sms en outlook niet meer geopend,iemand een idee? 8)7 :X

Ik heb maar een hard reset gedaan schone installatie mocht ook wel weer eens :+

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2007 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 12:22:
[...]

De oplossing die ik gebruik is het programma "X button" uit te schakelen. denk dat daar het probleem in zit. je geheugen loopt dan wel vol, maar is via taakbeheer snel te legen a la WM2003se
beter geheugen legen als het jou uitkomt, dan telefoon die niet reageert als je wilt bellen

Vraag me af of niet bereikbaar zijn ook samenhangt met dit proggy.

gr bergdus
Of gewoon altijd uit het dialer-scherm gaan met de rode knop (dus na telefoongesprekken etc.). Sinds ik dat consequent doe, heb ik geen problemen meer en ik kan X-button ook nog gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2007 @ 09:52:
Mijn Pocket MSN is de laatste dagen een beetje wazig. Ik krijg steeds de melding: "Het aanmelden bij MSN Messenger Service is mislukt omdat de service niet reageert. Probeer het later opnieuw."

Ik kan wel gewoon surfen op het internet via mijn draadloos netwerk, maar aanmelden lukt niet. Zou dit aan de server van MSN liggen, of aan mijn toestel? Ik heb niet zoveel zin om Windows LIVE Msn te installeren, vooral vanwege het feit dat alle contacts er een e-mail bij krijgen. Meerdere mensen die deze melding krijgen??
Had ik ook. Schijnt dat Microsoft het gebruik van de Windows Live Beta heeft afgesloten per begin april. Er is een nieuwe cab-file te vinden op internet waarmee het wel weer zou moeten werken (zelf nog geen ervaring mee, maar wel van horen zeggen op een TyTN).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
[...]

In het today scherm zie je het niet, maar in programma's wel. Zelfs op 130MHz trilt het beeld nog. Het is volgens mij niet schadelijk en door dat trillen bespaar nog nog meer stroom :+

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mensen op GoT,

Ik heb mijn p3300 al best een tijdje en heb er verder nooit problemen mee gehad.
Nu heb ik de laatste tijd last van te weinig opslaggeheugen. Ik krijg om de 30 seconden de melding: 'Er is zeer weinig opslaggeheugen beschikbaar. Als u geen opslaggeheugen vrijmaakt, kunt u sommige programma's mogelijk niet meer opstarten. Gebruik File Explorer om bestanden te verwijderen die u niet meer nodig hebt, of om bestanden op te slaan op een opslagkaart.'

Nu is het niet zo vreemd dat ik deze melding ontvang gezien ik ook maar 0.47mb vrij hebt op mijn telefoon. Ik heb al gezocht naar programma's/foto's etc. die ik kan verwijderen maar er staat gewoon niets op het telefoongeheugen. Ik weet dat ik eerst meer ruimte beschikbaar had maar ik weet niet waar ik nu verder moet zoeken.
Zou iemand mij verder kunnen helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@surezal
je zou eens kunnen kijken hoe groot je PIM bestand is, waarin al je afspraken en contacten, staat geloof ik in de root ergens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roy
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:45

Roy

Hobbies?

@surezal
Als je vaak internet op je P3300 zou je ook eens je tijdelijke internet bestanden kunnen verwijderen. Dit doe je in Internet Explorer bij Menu -> Extra -> Opties, en dan tabblad geheugen. Geeft bij mij meestal heel veel ruimte.

Inderdaad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 11:55:
[...]
Kan je met SPB Backup niet al je data backupppen en dan mischien van ellende die Hard reset maar doen?
Bericht van je gemist, sorry. Je had Active Sync al gedeinstaleerd en het register op je PC opgeschoond? (daar blijft veel hangen)
Dan opnieuw instaleren...ik denk maar even mee.....
Dat kan ik nog wel proberen. Ga komende week mijn comp toch helemaal formatteren, dus als het probleem dan nog bestaat dan maar backup maken en een harde reset doen.

Het meedenken wordt zeer gewaardeerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWit
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 06-01 13:25
M.b.t. tot de onbereikbaarheid van T-Mobile-klanten, kwam ik volgend bericht tegen op Pocketinfo:
Ben 1,5 week geleden naar Tmobile winkel gegaan.
Het probleem is bij mij opgelost! In de tmobile winkel.
Bij netwerkinstellingen, staat tmobile nederland niet aangevinkt, wel tmobil duitsland. Automatisch kiest je tel. voor tmobile ned. omdat deze het sterkst is en tmobile duitsland niet beschikbaar is.
Probleem is daardoor, als je netwerk even niet sterk is (binnen) dat je telefoon gaat zoeken naar zijn voorkeursnetwerk.

Bij mij staat tmobile ned. nu aangevinkt en al 1,5 week niet het probleem van onbereikbaar gehad.
Onbegrijpelijk dat men mij dit niet telefonisch kon vertellen.
Mijn T-Mobile NL stond zelf helemaal niet aangevinkt. Heb ik nu wel gedaan en bovenaan de lijst gezet. Ik kan nog niet zeggen of het werkt, maar ik wilde deze tip toch even melden.

Asus P5K || Pentium E8200 || 4x 1024 MB PC2 6400 || 1x 350 GB Western Digital || NVIDIA Geforce 8800GT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:55

sjaool

Every life should have 9 cats

Verwijderd schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 14:28:
[...]

Of gewoon altijd uit het dialer-scherm gaan met de rode knop (dus na telefoongesprekken etc.). Sinds ik dat consequent doe, heb ik geen problemen meer en ik kan X-button ook nog gebruiken.
Dit is inderdaad een goede oplossing. X-button lijkt inderdaad het probleem te zijn omdat deze programma's ook écht afsluit.
Ik heb het een paar keer geprobeerd en iedere keer als ik het dialscreen afsloot met de X dan kreeg het niet meer tevoorschijn door op de groene knop te drukken. Sluit je het dialscreen af met de rode knop dan zijn er geen problemen.
Misschien tijd voor HTC om een uitzondering voor programma's in X-button aan te brengen zodat je kunt aangeven welke programma's wel of niet helemaal met de X afgesloten moeten worden.

P.S. moet zeggen dat ik door deze thread m'n Compact III met al z'n nukken en merkwaardigheden behoorlijk goed leer kennen. ;)
Verder blijft het natuurlijk een mooi wondertje van moderne techniek. :*)

[ Voor 10% gewijzigd door sjaool op 22-04-2007 11:23 ]

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

DaWit schreef op zondag 22 april 2007 @ 11:14:
M.b.t. tot de onbereikbaarheid van T-Mobile-klanten, kwam ik volgend bericht tegen op Pocketinfo:

[...]

Mijn T-Mobile NL stond zelf helemaal niet aangevinkt. Heb ik nu wel gedaan en bovenaan de lijst gezet. Ik kan nog niet zeggen of het werkt, maar ik wilde deze tip toch even melden.
Ik heb het even nagekeken, bij mij stond T-Mobile NL ook niet geselecteerd in die lijst.
maar ik heb zelf geen last van het euvel.
Lijkt me dus sterk dat dat het moet zijn, maar help het jullie hopen ;)

Tha

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.