Kun je alle rom versies weergeven?
En eventuele bevindingen naast dat hij traag is.
Mogelijk dat hij sneller wordt zodra je spb plus draait, welke de applicaties echt afsluit.
Dit zijn alle gegevens die ik kan vinden:
Via
info is besturingssysteem WM5.1.342 (build 15096.3.0.0). Processor OMAP 850-201 MHZ, Geheugen 48.05 MB, Uitbreidingssleuf in gebruik
ROM 1.13.114.1 NLD,9/22/06 Radioversie 02.49.90, protocolversie 4.1.13.25, ExtRom versie 1.13.114.101.
Verder nog een vraagje: Alleen via
apparaat informatie zie ik dat de RAM 64MB is en de ROM 128 MB, verder zie ik bij
geheugen Programma: 48.02 MB, waarvan 18.53MB vrij en bij Opslag: 51.16 MB, waarvan 42.22 MB vrij. Hoe kan het dat zoweinig MB's bij programma vrij zijn, terwijl via
taakbeheer alles uit staat?? Kan dat groter gemaakt worden, zodat tie wellicht minder traag wordt. Wordt dit als je bv TomTom draait nog meer en daardoor nog trager???
Mbt traag: tja, ik kan het niet anders uitleggen: hij werkt met een standaard (t-mobile) installatie, geen additionele progjes geinstalleerd. Als ik dan de agenda opstart en naar een andere dag ga, duurt dat lang (een aantal seconden). Ik vergelijk het een beetje met bv. Word op mijn laptop. Als je een letter in typt en het duurt het paar seconden, dan is het tijd voor een nieuwe, snellere computer. Alleen heb ik deze p3300 net. Wellicht is tie gewoon traag, moet ik dat accepteren en opzoek gaan naar methoden om hem sneller te maken/tweaken. Vind ik alleen raar dat je een nieuwe MDA koopt en dat die langzamer is dan mijn oude MDA compact.
SPB Plus??? Dat ken ik niet, kun je daar meer over vertellen, ik kan alleen X-button vinden om in te schaklen. Alvast bedankt
[
Voor 6% gewijzigd door
Verwijderd op 19-04-2007 13:52
]