Zo, ik heb het hele topic (deel 3) doorgenomen en ben ook erg geinteresseerd in de P3300.

Nog een paar vragen resten mij:
Vragen over de MDA Compact III
• Meerdere Wifi-netwerken?
Kun je meerdere Wifi-netwerken 'aanmaken', bijvoorbeeld Thuis, Vriendin, School & Werk?
Zodat je niet steeds een andere WEB/WPA key hoeft in te voeren.
• Volume MP3-speler
Hoe is het geluid van de MP3 speler? Is dat luid? Waarschijnlijk ga ik hem ook gebruiken als MP3-speler tijdens het fitnessen, maar bij de fitness staat uiteraard ook muziek op, daar moet het wel bovenuit komen.
• Tomtom POI-geluid apart aan te schakelen?
Dit is eigenlijk meer een algemene vraag over Tomtom. Kun je Tomtom (v6.xxx) zo instellen dat je niet de aanwijzigingen hoort van de stem, maar wel de piepjes als je een flitser (POI) nadert?
• Sms'en zonder stylus.
In de topicstart las ik over een programma met de naam Phonepad dat je in staat zou moeten stellen te sms'en zonder stylus. Heb de tool ook gevonden op x-dev, maar heeft iemand er een screenshot van?
• Wifi & SecureW2
DARKLORD vroeg het al eerder. Heeft iemand al de Wifi module werkend gekregen met SecureW2 op een PDA? Ze gebruiken SecureW2 sowieso bij de Universiteit Utrecht, Hogeschool Utrecht & Hogeschool van Amsterdam.
Informatie voor eventuele abonnement-twijfelaars i.c.m. de HTC P3300
Ik twijfelde erg over de abonnementskeuze. Zoals bekend leveren T-Mobile en Orange deze telefoon standaard. Er zijn op dit moment geen echte aanbiedingen. Uiteraard is de keuze van je abonnement erg afhankelijk van je belgedrag.
Onderstaand is gebaseerd op mijn belgedrag over de afgelopen 1,5 jaar.
• Gem. 37 sms'jes p/m
• Gem. 116 belminuten p/m
Totaal gem. 20,50 euro per maand.
Daar kwamen de volgende mogelijke opties uit:
•
T-Mobile MDA Compact III mét TomTom 6 (€ 829,95 over 2 jaar)
•
Orange SPV M650 mét TomTom 6 (€ 669,95 over 2 jaar)
•
T-Mobile MDA Compact III zonder TomTom 6 (€ 679,95 over 2 jaar)
Bij T-Mobile heb ik voor dat geld 150 belminuten en 25 'gratis' sms'jes.
Bij Orange houd ik € 15,50 over om te bellen en heb ik 30 'gratis' sms'jes.
Opgemerkt dient te worden dat ik in deze situatie bij Orange vastgebonden zit aan een datalimiet van 25MB. Bij T-Mobile is dit onbeperkt.
In mijn geval is de keuze dan ook gevallen op het T-Mobile abonnement zonder tomtom. Succes!