HTC P3300 deel 4 (Artemis, MDA Compact III, Orange SPV M650)

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 26.334 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:34

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
sjaool schreef op zondag 22 april 2007 @ 11:20:
[...]

Dit is inderdaad een goede oplossing. X-button lijkt inderdaad het probleem te zijn omdat deze programma's ook écht afsluit.
Ik heb het een paar keer geprobeerd en iedere keer als ik het dialscreen afsloot met de X dan kreeg het niet meer tevoorschijn door op de groene knop te drukken. Sluit je het dialscreen af met de rode knop dan zijn er geen problemen.
Misschien tijd voor HTC om een uitzondering voor programma's in X-button aan te brengen zodat je kunt aangeven welke programma's wel of niet helemaal met de X afgesloten moeten worden.

P.S. moet zeggen dat ik door deze thread m'n Compact III met al z'n nukken en merkwaardigheden behoorlijk goed leer kennen. ;)
Verder blijft het natuurlijk een mooi wondertje van moderne techniek. :*)
Ikzelf gebruik X-button niet, maar gewoon SPB Pocket Plus, hiermee heb je het probleem van het niet meer tevoorschijn komen van de dialer niet, en toch worden de programma's helemaal afgesloten. De moeite waard om te kijken of SPB Pocket Plus niet wat voor je is dus.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roadcee
  • Laatst online: 02-09 14:02
DjWannaB2002 schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 21:13:
[...]

Lijkt mij ook geen probleem van de batterij, net zoals diegene boven jou beschreef. Het lijkt eerder dat WM5 niet meer registreerd hoe vol de batterij nog zit. Aangezien zowel Batterystatus en SPB Pocket Plus gebruik magen van de mogelijkheden die WM5 biedt, maar dit gewoon duidelijker laat zien. Lijkt me dus een probleem ergens in WM5. Wat natuurlijk wel getriggerd kan zijn door Batterystatus of een combi van programma's oid.
Nou lekker is dat, sinds vandaag blijft mijn batterij ook continu 100% weergeven. Heb al een Simpsons aflevering gespeeld, maar nog steeds 100%.

Geen idee waar het ineens aan kan liggen.
Draai SPB Mobile Shell, Plus en Diary. Paar dagen geleden harde reset gedaan (daarvoor deed de indicator het gewoon goed) maar is echt pas sinds vandaag....

Dubieus. Zoeken heeft ook nog geen succes opgeleverd op google oid....

we wachten af op briljante ideeen of misschien de WM6 update :D

Edit: Blijkbaar blijkt hier posten te werken, want spontaan doet 'ie weer normaal... raar

[ Voor 4% gewijzigd door roadcee op 22-04-2007 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien niet helemaal gerelateerd maar ok:

Op mn laptop heb ik een illigale windows xp versie (ja schande! maar het is nu eenmaal even zo), en dan kan hij ActiveSync niet installeren.
Dus ik ga nu altijd maar naar de pc van mijn ouders toe om dit te doen.
Is er niet een mogelijkheid om activesync werkende te krijgen op mijn laptop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaceKabouter
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-09 11:11
Vreemd activesync probleem, sinds enige tijd valt het mij op dat ik in Microsoft Outlook een aantal lege contactpersonen heb staan, deze staan ook op de telefoon. Op de telefoon kan ik deze alleen verwijderderen door de naam te veranderen en dan te verwijderen. Maar in Outlook blijven de lege contactpersonen staan, Dit worden na het verwijderen op de telefoon zelfs nog meer lege contactpersonen. Op het moment dat ik ze in outlook verwijder dan kan ik niet meer syncen met mijn telefoon.
Als ik de verbinding tussen de telefoon en de pc verwijder in activesync en ik daarna in outlook de lege contactpersonen verwijder en op de telefoon er ook voor zorg dat er geen lege contactpersonen meer staan, en daarna weer een nieuwe verbiniding maak in activesync komen daarna de lege contactpersonen weer terug.
Zijn er meer mensen met dit probleem?? En evt een oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.Thermaltaker
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15-09 20:13
Verwijderd schreef op zondag 22 april 2007 @ 17:36:
Misschien niet helemaal gerelateerd maar ok:

Op mn laptop heb ik een illigale windows xp versie (ja schande! maar het is nu eenmaal even zo), en dan kan hij ActiveSync niet installeren.
Dus ik ga nu altijd maar naar de pc van mijn ouders toe om dit te doen.
Is er niet een mogelijkheid om activesync werkende te krijgen op mijn laptop?
is gedaan:)

[ Voor 8% gewijzigd door J.Thermaltaker op 22-04-2007 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand een oplossing als ik mijn htc 3300 paar met de cd autoradio werkt het de eerste keer goed maar als ik mijn auto uit zet en daarna weer aan dan vind deze hem niet meer en moet ik het hele proces weer opnieuw doen ?

Met Vr.Gr M.Visser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Ondertussen circuleren er op het internet een WM6 rom voor de Artemis. Het schijnt een beetje een ripoff te zijn van de Wizard, maar hij werkt wel geloof ik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

komt die wm6 update ook voor de t-mobile versie van de artemis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Verwijderd schreef op zondag 22 april 2007 @ 22:04:
Onduidelijk nog. Maar ik denk van wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
Verwijderd schreef op zondag 22 april 2007 @ 17:36:
Heb je dan van horen zeggen, of uit eigen ervaring? Ik kan je vertellen dat het onzin is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Modbreak:Dit is het topic over de HTC P3300, niet het "ActiveSync installeren op een illegale versie van Windows XP"-topic. Een dergelijk topic zal ook niet lang openblijven om begrijpelijke redenen.
Daarom mijn verzoek om ontopic te blijven en verder te gaan met het uitwisselen van ervaringen en de discussie over de HTC P3300 :)

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Verwijderd schreef op zondag 22 april 2007 @ 22:04:
Wat is de toegevoegde waarde van WM5 tov WM6? Is het OS aanzienlijk verbeterd?

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
jagermeister schreef op zondag 22 april 2007 @ 22:58:
[...]

Alle info die je nodigt hebt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZjieB
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-09-2024
DaWit schreef op zondag 22 april 2007 @ 11:14:
M.b.t. tot de onbereikbaarheid van T-Mobile-klanten, kwam ik volgend bericht tegen op Pocketinfo:

[...]

Mijn T-Mobile NL stond zelf helemaal niet aangevinkt. Heb ik nu wel gedaan en bovenaan de lijst gezet. Ik kan nog niet zeggen of het werkt, maar ik wilde deze tip toch even melden.
Dit werd in deel 1 van dit topic al geopperd en is niet de oplossing. Vanaf dag 1 heb ik Tmob op nummer 1 en aangevinkt staan en toch heb ik nog steeds het probleem. (Heb hem ook niet op 'automatisch' staan, maar handmatig.)

[ Voor 3% gewijzigd door ZjieB op 22-04-2007 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-05 09:12

Tha

gaat hard

Verwijderd schreef op zondag 22 april 2007 @ 21:25:
weet iemand een oplossing als ik mijn htc 3300 paar met de cd autoradio werkt het de eerste keer goed maar als ik mijn auto uit zet en daarna weer aan dan vind deze hem niet meer en moet ik het hele proces weer opnieuw doen ?

Met Vr.Gr M.Visser
Ligt dat niet meer aan de auto radio zelf?
onthoud hij wel de radio zenders bijvoorbeeld? of zijn die ook iedere keer vergeten / weg

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaceKabouter schreef op zondag 22 april 2007 @ 19:10:
Vreemd activesync probleem, sinds enige tijd valt het mij op dat ik in Microsoft Outlook een aantal lege contactpersonen heb staan, deze staan ook op de telefoon. Op de telefoon kan ik deze alleen verwijderderen door de naam te veranderen en dan te verwijderen. Maar in Outlook blijven de lege contactpersonen staan, Dit worden na het verwijderen op de telefoon zelfs nog meer lege contactpersonen. Op het moment dat ik ze in outlook verwijder dan kan ik niet meer syncen met mijn telefoon.
Als ik de verbinding tussen de telefoon en de pc verwijder in activesync en ik daarna in outlook de lege contactpersonen verwijder en op de telefoon er ook voor zorg dat er geen lege contactpersonen meer staan, en daarna weer een nieuwe verbiniding maak in activesync komen daarna de lege contactpersonen weer terug.
Zijn er meer mensen met dit probleem?? En evt een oplossing
Het probleem ligt er volgens mij aan dat je contactpersonen in je telefoon opgeslagen zijn op bedrijfsnaam, en niet op persoonsnaam... Kan me bij mezelf zoiets herinneren. Het probleem kan je dus oplossen door deze contactpersonen ook een normale naam te geven...

Ligt het hier niet aan, check dan ff of Outlook sorteert op basis van velden die leeg zijn bij die contactpersonen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorsfeenema
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 02:29

sjorsfeenema

de mijne is mooier

Als ik met de mda compact III een foto of filmpje maak en die op mijn pc wil hebben sluit ik de mda compact III aan met behulp van de megeleverde kabel.

Dan ga ik naar deze computer en dan naar mobile device.
Als ik daar de foto van kopieer of sleep of knip en dan vervolgens op bijvoorbeeld het buroblad van mijn pc te plaatsen/kopieeren dan krijg ik keurig een venstertje dat het bestand wordt gekopieerd naar de desktop maar het bestand komt er niet.

Ook als ik active sync gebruik met de exlpore functie doet hij het zelfde.
Ik kan dus alleen de bestanden van de mda compact III krijgen via de bleutooth :(

die van hen is mooi....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:41
Tha schreef op maandag 23 april 2007 @ 00:03:
[...]

Ligt dat niet meer aan de auto radio zelf?
onthoud hij wel de radio zenders bijvoorbeeld? of zijn die ook iedere keer vergeten / weg
ik heb in de registry de herkenning van de telefoon van pda naar smartphone gezet...ergens staat dat hier genoemd...nu is mij opgevallen dat mijn telefoon niet automatisch wordt aangemeld bij het instappen...maar als ik gebeld wordt dan verbind hij meteen met de radio....het is niet helemaal zoals het hoort maar het werkt prima....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk om in de lijst met oproepen van in en uitgaande telefoontjes ouder dan één dag ook te zien hoe laat deze plaatsvonden? Al in mijn allereerste Nokia 3210 in 1998 kon je tijdstip en duur van de laatste 10 (?ofzo) oproepen naslaan, nu kan ik het niet vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

Verwijderd schreef op maandag 23 april 2007 @ 10:05:
Is het mogelijk om in de lijst met oproepen van in en uitgaande telefoontjes ouder dan één dag ook te zien hoe laat deze plaatsvonden? Al in mijn allereerste Nokia 3210 in 1998 kon je tijdstip en duur van de laatste 10 (?ofzo) oproepen naslaan, nu kan ik het niet vinden?
Behalve de datum lijkt het er niet op.
Wat nu als geweldige feature word geintroduceerd in WM6. zat idd al jaren op ieder ander toestel.
in het flash filmpje over WM6 zie je dat ze er echt aandacht aan besteden, en dat het helemaal top is dat het kan....... :o
edit: dit filmpje CLICK

[ Voor 10% gewijzigd door Tha op 23-04-2007 10:12 ]

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-09-2023
Verwijderd schreef op zondag 22 april 2007 @ 21:25:

Met Vr.Gr M.Visser
Als het niet aan die registry instelling op je MDA ligt, moet je even kijken of je auto radio wel direct is aangesloten op je accu ipv via het contact slot. <- En nee daar heb je geen twee rechter handen voor nodig. :)

Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
jagermeister schreef op zondag 22 april 2007 @ 22:58:
[...]

Mooi overzichtelijk PFD-je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad een overzichtelijk PDFje, echter wat zal er voor ons geleverd worden? (er zijn nogal wat opties, ben benieuwd of we daar ook nog wat van terugzien :9
Na de update draaien we dus Windows Mobile 6 Professional.
Ik vraag me echter af waarom we een "Windows powered mobile device" "krijgen" het is toch wat anders dan een WM phone, meer een WM PDA... :?

Persoonlijk zou ik de volgende namen hanteren: Windows 6 pocketPC, Windows mobile 6 Pocket PC en Windows mobile Phone.... :*)

Maar jaah..... Ik ben geen Microsoft... Veel mensen zullen daardoor waarschijnlijk in de problemen komen (software voor square screens installeren op een QVGA device -BTW de vierkante scherpjes zijn ook QVGA, met als toevoeging Square.... ) |:(

Al met al: Qua naamgeving van de categorien van hardware wordt het er (echt) niet duidelijker op.... }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perjan
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 30-08 21:06
Hier nog even een leuke tweak...

"Vista" Windows mobile device center Picture tweak

--------------------------------------------------------------------------------

Copy the icon file (extract it from the sync.zip file) to the windows directory of your pda.

Step 2: Windows Mobile Device Center - Reinstall DriverNow that the ICON file is on the device, we need to reinstall the device driver so that WMDC will see it.

1. Make sure the device is synced and connected to your PC. You need an active connection so that Windows Vista sees your handheld device.

2. Go to the Control Panel.

3. Switch the Control Panel to the "Classic View" in the upper left hand corner of the Control Panel windows.

4. Open Device Manager.

5. Click the small "+" in front of "Portable Devices"

6. Right click on "Pocket PC" or "Windows Mobile Device" or "Smartphone" or similar.

7. Click Uninstall

8. Choose OK when prompted about Uninstalling the device.

9. The Device Manager will flash a time or two, and the device will no longer show up on the Portable Devices list.

10. Remove your Device from the computer.

11. Wait a good 30 seconds to 1 minute and then dock (connect) your device to the computer again.

12. Your computer will now be installing the device once again.

13. Open Windows Mobile Device Center, and you should now see your ICON on the left hand side (see picture below), and you have not lost any details of your partnership.

Sometimes the wmdc shows your old picture if that is the case copy the icon file to this directory

C:\Users[username]\AppData\Roaming\Microsoft\ActiveSync\Profiles[some strange code like 8ae71abe]

Afbeeldingslocatie: http://forum.xda-developers.com/attachment.php?attachmentid=35131&stc=1&thumb=1&d=1173317371

sync.zip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
volgens mij hebben ze de A2DP protocollen ook verbeterd in WM6....hopelijk helpt dit voor mijn autoradio+tomtom voice....

tnxs voor dat sheetje...inderdaad zeer handig overzicht....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Laatst online: 12-03 21:20
Verwijderd schreef op maandag 23 april 2007 @ 11:45:
[...]

Inderdaad een overzichtelijk PDFje, echter wat zal er voor ons geleverd worden? (er zijn nogal wat opties, ben benieuwd of we daar ook nog wat van terugzien :9
Na de update draaien we dus Windows Mobile 6 Professional.
Ik vraag me echter af waarom we een "Windows powered mobile device" "krijgen" het is toch wat anders dan een WM phone, meer een WM PDA... :?
Het wordt eigenlijk wel makkelijker:
- Een telefoon zonder touchscreen krijgt WM6 Standard
- Een telefoon met Touchscreen krijgt WM6 Professional
- Een PDA zonder telefoonfunctionaliteiten krijgt WM6 Classic
Dit zijn de 3 onderverdelingen die ze maken.

Groot verschil tussen WM5 en WM6 (en wat je niet zozeer terug ziet in de PDF) is dat WM5 een PDA OS is waaraan telefoon functionaliteit is toegevoegd, terwijl in WM6 de telefoon functies centraal heeft staan en daarom heen de PDA OS is gebouwd.
Dit zie je uitkomen in een veel betere integratie van de telefoon met andere applicaties. Het telefoongedeelte is geen aparte applicatie meer, maar onderdeel van het OS.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het gaat mij erom dat de technische infrastructuur op 1 hoop wordt gegooid, ondanks de zeer verschillende specificaties en gebruiksdoeleinden.
Persoonlijk vindt ik de HTC-p3300 geen Windows telefoon (op deze hoop wordt hij gegooid)
Ook software werkt ook hoofdzakelijk op PDA formaat of op Telefoon formaat. Ook het touchscreen is een groot verschil. Hierdoor zal er volgens mij veel spraakverwarring ontstaan Ook nu heb je programma's die alleen op de telefoon werken of alleen op de PDA (ivm formaat van screen, aanwezigheid toetsenbord, touchscreen en dergelijke)

Maar jah..... De toekomst zal het leren:
1 Of de nieuwe benaming slaat niet aan (zou niet de eerste keer zijn ...)
2 Of de benaming slaat aan, maar er gebeurt niet wat ik voorzie (sorry maar die kans is volgens mij zeeeeeer klein)
3 Of er gebeurt wat ik voorspel....
4 Of in het veld verandert er niets, maar microsoft houd zijn poot stijf en fora als dit zulen weelderig opbloeien door de grote verwarring die ontstaat.

Ik schat de kansen resp 27%,9%, 27%, 37%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@DjWannaB2002
Is het niet tijd voor een deel 5 van dit topic??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pieth
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 11:30

Pieth

Beginnend prutser..

Ik ben van plan om de Brodit Activeholder HTC P3300 + HR Richter Mountset te kopen, alleen nu vraag ik me iets af. Ik wil de kabel in het dashboard wegwerken, maar wil wel nog de mogelijkheid hebben om de houder zelf eruit te halen (i.v.m. inbraak). Is er iemand hier die deze houder al heeft en die me kan vertellen of het USB stekkertje losgehaald kan worden?

Als dit niet gaat dan kan ik uiteraard een passieve houder + aparte oplader pakken, maar zou deze oplossing mooier/ handiger vinden. Met een aparte oplader moet ik het kabeltje steeds zelf in het apparaat steken en bij de actieve, slide ik hem in de houder en hij is aangesloten (luiheid ten top O-) ).

Zijn er nog mensen die andere houders in hun bezit hebben en wat zijn jullie ervaringen daarmee? Ik heb al even gezocht maar kwam nog niet veel ervaringen tegen.

Misschien ook handig om een aantal geschikte houders in de FP te zetten *hint* ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dejagan
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 00:15
Heeft toevallig iemand een backup van de nederlandse T-Mobile Compact 3, geen zin om mijne naar repair te sturen voor een crash... als iemand kan helpen onwijs bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pieth

Pieth

Beginnend prutser..

skommers schreef op maandag 23 april 2007 @ 16:15:
Heeft toevallig iemand een backup van de nederlandse T-Mobile Compact 3, geen zin om mijne naar repair te sturen voor een crash... als iemand kan helpen onwijs bedankt!
Paar pagina's terug zie je mij er ook om vragen..

Ik heb de hoop al opgegeven en hem naar T-Mobile gebracht.. hij is gewoon nergens te vinden.

Als ik hem terug heb zal ik eens gaan onderzoeken hoe en of ik zelf een installer kan maken van de originele ROM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pieth schreef op maandag 23 april 2007 @ 16:05:
Ik ben van plan om de Brodit Activeholder HTC P3300 + HR Richter Mountset te kopen, alleen nu vraag ik me iets af. Ik wil de kabel in het dashboard wegwerken, maar wil wel nog de mogelijkheid hebben om de houder zelf eruit te halen (i.v.m. inbraak). Is er iemand hier die deze houder al heeft en die me kan vertellen of het USB stekkertje losgehaald kan worden?
Ik heb deze set vorige week binnen gehad en ik kan je vertellen dat het stekkertje niet los kan zonder kniptang/stanleymes of iets van die soort... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In wat voor een buurt woon of werk je? Breken ze daar in voor een telefoonhouder?

iig veel suc6: Moet je niet alleen de houder iedere keer meenemen, maar ook de lader (als ze inbreken omdat er een houder inzit: dat doen ze ook als er een losse lader te zien is).
Het lijkt me veel beter en makkelijker om eea dan maar te verzekeren.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jozef Sss
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10-05-2021
Ik heb zelf een tweede sigarettenaansteker in het dashboardkastje ingebouwd, parallel op de normale. Zo is mijn usb stekker uit het zicht én hoef je hem niet te slopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pieth

Pieth

Beginnend prutser..

Verwijderd schreef op maandag 23 april 2007 @ 17:22:
[...]

In wat voor een buurt woon of werk je? Breken ze daar in voor een telefoonhouder?
Haha nee hoor dat valt wel mee.. maar mijn vriendin werkt bij Carglass en je wilt niet weten hoeveel telefoontjes daar binnen komen van mensen waarbij de ruit is ingeslagen en de PDA houder verdwenen/ gesloopt. Die telefoonhouder van een paar tientjes mogen ze hebben, maar een nieuwe auto ruit kopen (als je WA verzekerd bent) wordt je niet blij van.

Denk dat ik er dan zelf gewoon een stekkertje aan mod, zodat ik hem er wel gewoon uit kan halen. Wilde er sowieso al aan gaan modden, omdat ik geen zin heb om continu de asbak open te hebben.

Iig bedankt voor de snelle reacties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pieth schreef op maandag 23 april 2007 @ 17:46:
[...]
Haha nee hoor dat valt wel mee.. maar mijn vriendin werkt bij Carglass en je wilt niet weten hoeveel telefoontjes daar binnen komen van mensen waarbij de ruit is ingeslagen en de PDA houder verdwenen/ gesloopt.
Gelukkig bellen niet alle mensen waarvan hij niet is gestolen >:)
OK... Ruit is duur, maar een oude auto: glas van de sloop, anders: WA Plus (is het weer gedekt)
BTW: Ik verkoop geen verzekeringen hoor.

De MOD is misschien wel goed, maar volgens mij zit de brodit ook niet met een zuignappie vast.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 april 2007 @ 10:05:
Gewoon 1 keer op tikken (op de naam/nummer, niet op het microfoontje) en er verschijnt een regeltje met tijd, datum en duur ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaannO schreef op zondag 22 april 2007 @ 22:08:
[...]

Onduidelijk nog. Maar ik denk van wel.
Neem aan voor alle P3300's (HTC, T-Mobile of Orange)?! Anders zullen ze er nog weinig verkopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 23 april 2007 @ 16:02:
@DjWannaB2002
Is het niet tijd voor een deel 5 van dit topic??
We zitten weer bijna aan de 1000 berichten, dus zal idd binnenkort een deel 5 maken. Met beetje geluk donderdag of vrijdag, maar ga mijn comp formatteren, maar dat zou op zich geen probleem moeten zijn.

Ik zal eens kijken of ik nog iets van houders in de TS kan zetten. Zelf gebruik ik de bluetooth handsfree set van Mr Handsfree (Genius) icm een goedkope mini usb oplader voor in de sigaretten aansteker. Die Mr Handsfree kan je er zo uit halen zonder problemen. Verder heb ik hem zo aangesloten dat het geluid van de radio gemute wordt op het moment als er een gesprek binnenkomt of als ik zelf bel. Ik zou geen andere carkit meer willen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedmaster
  • Nu online

Speedmaster

Make my day...

Mijn contract van mijn T-Mobile MDA 2 loopt af en eigenlijk wil ik de MDA 3 wel hebben alleen wil ik er eigenlijk niet voor betalen :) . Ik heb nu nog een flex 25 abbo en ben eigenlijk benieuwd of er al ergens een shop of provider de MDA 3 gratis aanbied bij een vergelijkbaar abbo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 14:00

PromWarMachine

Forsaken Archer

Zo, ik heb het hele topic (deel 3) doorgenomen en ben ook erg geinteresseerd in de P3300. :)
Nog een paar vragen resten mij:

Vragen over de MDA Compact III

• Meerdere Wifi-netwerken?
Kun je meerdere Wifi-netwerken 'aanmaken', bijvoorbeeld Thuis, Vriendin, School & Werk?
Zodat je niet steeds een andere WEB/WPA key hoeft in te voeren.

• Volume MP3-speler
Hoe is het geluid van de MP3 speler? Is dat luid? Waarschijnlijk ga ik hem ook gebruiken als MP3-speler tijdens het fitnessen, maar bij de fitness staat uiteraard ook muziek op, daar moet het wel bovenuit komen. :P

• Tomtom POI-geluid apart aan te schakelen?
Dit is eigenlijk meer een algemene vraag over Tomtom. Kun je Tomtom (v6.xxx) zo instellen dat je niet de aanwijzigingen hoort van de stem, maar wel de piepjes als je een flitser (POI) nadert?

• Sms'en zonder stylus.
In de topicstart las ik over een programma met de naam Phonepad dat je in staat zou moeten stellen te sms'en zonder stylus. Heb de tool ook gevonden op x-dev, maar heeft iemand er een screenshot van?

• Wifi & SecureW2
DARKLORD vroeg het al eerder. Heeft iemand al de Wifi module werkend gekregen met SecureW2 op een PDA? Ze gebruiken SecureW2 sowieso bij de Universiteit Utrecht, Hogeschool Utrecht & Hogeschool van Amsterdam.

Informatie voor eventuele abonnement-twijfelaars i.c.m. de HTC P3300

Ik twijfelde erg over de abonnementskeuze. Zoals bekend leveren T-Mobile en Orange deze telefoon standaard. Er zijn op dit moment geen echte aanbiedingen. Uiteraard is de keuze van je abonnement erg afhankelijk van je belgedrag.

Onderstaand is gebaseerd op mijn belgedrag over de afgelopen 1,5 jaar.
• Gem. 37 sms'jes p/m
• Gem. 116 belminuten p/m
Totaal gem. 20,50 euro per maand.

Daar kwamen de volgende mogelijke opties uit:
T-Mobile MDA Compact III mét TomTom 6 (€ 829,95 over 2 jaar)
Orange SPV M650 mét TomTom 6 (€ 669,95 over 2 jaar)
T-Mobile MDA Compact III zonder TomTom 6 (€ 679,95 over 2 jaar)

Bij T-Mobile heb ik voor dat geld 150 belminuten en 25 'gratis' sms'jes.
Bij Orange houd ik € 15,50 over om te bellen en heb ik 30 'gratis' sms'jes.

Opgemerkt dient te worden dat ik in deze situatie bij Orange vastgebonden zit aan een datalimiet van 25MB. Bij T-Mobile is dit onbeperkt.

In mijn geval is de keuze dan ook gevallen op het T-Mobile abonnement zonder tomtom. Succes! :)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jozef Sss
PromWarMachine schreef op maandag 23 april 2007 @ 20:01:
• Meerdere Wifi-netwerken?
Kun je meerdere Wifi-netwerken 'aanmaken', bijvoorbeeld Thuis, Vriendin, School & Werk?
Zodat je niet steeds een andere WEB/WPA key hoeft in te voeren.
Ja dit kan
• Volume MP3-speler
Hoe is het geluid van de MP3 speler? Is dat luid? Waarschijnlijk ga ik hem ook gebruiken als MP3-speler tijdens het fitnessen, maar bij de fitness staat uiteraard ook muziek op, daar moet het wel bovenuit komen. :P
Persoonlijk vind ik hem luid genoeg.
• Tomtom POI-geluid apart aan te schakelen?
Dit is eigenlijk meer een algemene vraag over Tomtom. Kun je Tomtom (v6.xxx) zo instellen dat je niet de aanwijzigingen hoort van de stem, maar wel de piepjes als je een flitser (POI) nadert?
Ook dit is mogelijk
• Sms'en zonder stylus.
In de topicstart las ik over een programma met de naam Phonepad dat je in staat zou moeten stellen te sms'en zonder stylus. Heb de tool ook gevonden op x-dev, maar heeft iemand er een screenshot van?
Is een erg lelijk ding vind ik, werkt ook niet helemaal werkt niet zoals ik had verwacht, maar met de stylus werkt fijn hoor dit was mijn grootste twijfelpunt toen ik 'm kocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pieth

Pieth

Beginnend prutser..

DjWannaB2002 schreef op maandag 23 april 2007 @ 19:15:
[...]

Ik zal eens kijken of ik nog iets van houders in de TS kan zetten. Zelf gebruik ik de bluetooth handsfree set van Mr Handsfree (Genius) icm een goedkope mini usb oplader voor in de sigaretten aansteker. Die Mr Handsfree kan je er zo uit halen zonder problemen. Verder heb ik hem zo aangesloten dat het geluid van de radio gemute wordt op het moment als er een gesprek binnenkomt of als ik zelf bel. Ik zou geen andere carkit meer willen hebben.
Ik neem aan dat je deze bedoelt? Lijkt me wel een mooi en handig ding idd.. moet alleen even in de buidel tasten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08:00

sjaool

Every life should have 9 cats

Verwijderd schreef op maandag 23 april 2007 @ 18:23:
[...]

Gewoon 1 keer op tikken (op de naam/nummer, niet op het microfoontje) en er verschijnt een regeltje met tijd, datum en duur ;)
Bedankt voor de tip, erg handig! ;)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Pieth schreef op maandag 23 april 2007 @ 21:38:
[...]

Ik neem aan dat je deze bedoelt? Lijkt me wel een mooi en handig ding idd.. moet alleen even in de buidel tasten.
Dat is hem inderdaad. Tja kost wat, maar met beetje zoeken kan je hem denk ik ook wel goedkoper krijgen. Marktplaats oid....
Als je nog meer info er over wil moet je maar even mailen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand ook ervaring met de combinatie van MDA en de Parrot CK3000 EVOLUTION ??

Ziet er ook wel heel gelikt uit.
Hoor graag jullie bevindingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jozef Sss
Brodit heeft ook erg mooie houders (incl carkit dacht ik), speciaal voor de htc p3300. Verder zijn ze op pdashop.nl redelijk goedkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roy
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15-09 23:13

Roy

Hobbies?

Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 07:35:
heeft iemand ook ervaring met de combinatie van MDA en de Parrot CK3000 EVOLUTION ??

Ziet er ook wel heel gelikt uit.
Hoor graag jullie bevindingen
Ik gebruik de Parrot CK3000 Evo met m'n Compact 3 en dat werkt helemaal super. Hiervoor gebruikte ik hem met een I-mate Jam en ook dat ging perfect. De voicedialing werkte eerst via de Parrot carkit, maar met deze telefoon pakt ie de voicedialing van de telefoon zelf, en die is veel beter! Tot nu toe nog geen enkele problemen gehad met deze combinatie.

Inderdaad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 april 2007 @ 18:23:
[...]

hee, geweldig, als je dat niet weet klik je op het micje en gaat hij inderdaad weer bellen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stubby
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
Ik heb de 4 topics een beetje door lopen spitten, maar ik ben mijn probleem nergens tegen gekomen. Ik zit bij de postbank en het liefst doe ik mijn betalingen met Tan via SMS, maar op de een of andere manier lijkt mijn P3300 van T-Mobile die sms niet te ontvangen. Zijn er meer mensen met dit probleem? En is er misschien een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pieth

Pieth

Beginnend prutser..

Jozef Sss schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 07:50:
Brodit heeft ook erg mooie houders (incl carkit dacht ik), speciaal voor de htc p3300. Verder zijn ze op pdashop.nl redelijk goedkoop.
Dit zijn de enige houders die Brodit heeft voor de P3300. Die wat jij waarschijnlijk bedoelt, hebben alleen een stroomtoevoer maar verder geen carkit functies.
Roy schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 09:10:
[...]
Ik gebruik de Parrot CK3000 Evo met m'n Compact 3 en dat werkt helemaal super. Hiervoor gebruikte ik hem met een I-mate Jam en ook dat ging perfect. De voicedialing werkte eerst via de Parrot carkit, maar met deze telefoon pakt ie de voicedialing van de telefoon zelf, en die is veel beter! Tot nu toe nog geen enkele problemen gehad met deze combinatie.
Damn... alleen een paar knoppen op je dashbord en het geluid via de speakers is natuurlijk ook vet. Nu wordt het natuurlijk wel moeilijk om een keuze te maken.. 8)7
Kan deze alleen niet onder de E 87,50 vinden... ook niet op marktplaats oid.

[ Voor 3% gewijzigd door Pieth op 24-04-2007 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
Stubby schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 10:54:
Ik heb de 4 topics een beetje door lopen spitten, maar ik ben mijn probleem nergens tegen gekomen. Ik zit bij de postbank en het liefst doe ik mijn betalingen met Tan via SMS, maar op de een of andere manier lijkt mijn P3300 van T-Mobile die sms niet te ontvangen. Zijn er meer mensen met dit probleem? En is er misschien een oplossing voor?
Dat klinkt wat onwaarschijnlijk in mijn oren.
De postbank verstuurd namelijk een standaard (puur text dus) sms daarvoor.
Mogelijk dat je je nummer niet gewijzigd hebt, indien je een nieuw nummer hebt gekregen?
Kun je wel andere sms-jes ontvangen van anderen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stubby schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 10:54:
Heb de zelfde spullen maar daar totaal geen problemen mee.
Misschien hebben ze bij de postbank niet het juiste telefoonnummer?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2007 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beter contrast gevraagd,

Ik heb nu een maand de HTCP3300 en ben heel tevreden maar er is altijd eenmaar anders zou ik hier niet zo gauw posten denk ik.
Nu de zon heel wat meer schijnt en ik de HTC ook gebruik voor mijn loop trainingen ( run.GPS, heerlijke software) is het plezier wat minder geworden. Ik krijg geen kleuren combinatie die genoeg contrast geeft voor buiten. Ik heb alle kleuren opties van Spb menu al geprobeerd. Ik zie bij een een vriend (ander app) met een zwart /wit of wit zwart combinatie en dat lijkt de beste opties. Iemand een idee hoe ik dat gedaan krijg in Spb oid. Ook de Telefoon is niet/slecht af te lezen met veel zon.

Alvast bedankt

Henk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stubby
  • Nu online
Nee ik heb bij de postbank mijn goede nummer opgegeven, want als ik opbel voor het aanvragen van een tancode dan werkt het wel. Smsjes ontvangen van anderen gaat ook gewoon goed. Ik heb ook gewoon de standaard windows mobile erop staan (5.1.342). Maar als er niemand anders is met dit probleem dan zal ik even verder zoeken. MIsschien dat de postbank raad weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_G-nius
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10-08 16:16

Sir_G-nius

- - -

Ik heb gister mijn MDA Compact III binnen gekregen! Ben er tot nu toe heel tevreden over.
Heb vanochtend gelijk op de manier zoals 'ianz' beschrijft een andere ROM geflashed (ook precies de ROM 'ianz' noemt). Het werkt helemaal perfect! Toch wel even spannend als hij bezig is met flashen.. :P
ianz schreef op maandag 26 maart 2007 @ 00:07:
het is nu mogelijk om een andere versie van windows 5.0 in je pda te flashen terwijl de cid-lock er nog opzit. het gaat hierbij alleen om het OS gedeelte. dus de berijkbaarheids problemen oplossen doormiddel van een hogere radio/gsm rom kan dus niet.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=299154
volg die instructies, ik heb zelf met succes de dpod rom (ARTE_DOPODAU_12570702_026990_WWE_SHIP) geflashen op mijn nederlandse tmobile mda compact III. waarmee ik mijn apparaat engels (yes geen uitstralen meer :*) ) heb gemaakt en hierdoor heb ik msn messenger adobe reader LE, een voor mij niet echt bruikbare audiomanger, HTChomeplug programma en een niet lelijke roze tmobile dailpad. Vjdevicelock doet het nu ook zonder de snelkoppelingen aan te passen omdat er nu gewoon gebruik word gemaakt van program files inplaats van programmabestanden _/-\o_ almetal ben ik er erg blij mee. voor de internet instellingen moet wel even het Cab bestand voor tmobile gedownload worden. deze kun je vinden in het htc wizard topic.
Alles ging goed na de flash, alles werkte..
Echter nu (ongeveer uurtje geleden) blijft m'n batterij status op 100% staan.. (net zoals al eerder in dit topic vermeld is). Ik weet niet of iemand hier misschien al een soort van oplossing voor heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maestrodesigns
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18-04 16:02
Stubby schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 13:53:
Nee ik heb bij de postbank mijn goede nummer opgegeven, want als ik opbel voor het aanvragen van een tancode dan werkt het wel. Smsjes ontvangen van anderen gaat ook gewoon goed. Ik heb ook gewoon de standaard windows mobile erop staan (5.1.342). Maar als er niemand anders is met dit probleem dan zal ik even verder zoeken. MIsschien dat de postbank raad weet.
Ik zal gelijk vanavond als ik weer thuis ben even voor je kijken, ik heb het heel toevallig nog niet getest, maar ik moet toch een aantal dingen overmaken. Ik laat het je horen als ik meer weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

Sir_G-nius schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 15:59:
Ik heb gister mijn MDA Compact III binnen gekregen! Ben er tot nu toe heel tevreden over.
Heb vanochtend gelijk op de manier zoals 'ianz' beschrijft een andere ROM geflashed (ook precies de ROM 'ianz' noemt). Het werkt helemaal perfect! Toch wel even spannend als hij bezig is met flashen.. :P

[...]

Echter nu (ongeveer uurtje geleden) blijft m'n batterij status op 100% staan.. (net zoals al eerder in dit topic vermeld is). Ik weet niet of iemand hier misschien al een soort van oplossing voor heeft?
Dus de aangepaste wm6 rom zou ook erop te flashen moeten zijn?

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanPedaal
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

JanPedaal

Coureur extraordinaire

Ik heb dit ook enkele keren gehad. En zodra ik bel komt 'ie meteen binnen :?

Release your inner hooligan - With great power comes great responsibility, with horsepower comes no responsibility

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JanPedaal schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 17:01:
[...]

Ik heb dit ook enkele keren gehad. En zodra ik bel komt 'ie meteen binnen :?
Dat heeft dus waarschijnlijk weer te maken met het niet bereikbaar zijn met T-Mobile. Nog steeds een probleem... Heeft iemand al positieve ervaring met het aanvinken van T-Mobile NL of met het mail ophalen om het kwartier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itarix
  • Laatst online: 07:31

itarix

404 soul not found

Tha schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 16:58:
[...]

Dus de aangepaste wm6 rom zou ook erop te flashen moeten zijn?
welke aangepaste WM6 rom? heb je een naam?
de enige rom die ik kan vinden is Tom Artemis Rom v2.00.01 PDAVIET, maar dat is niet echt WM6.
het is een rom die is aangepast om op WM6 te lijken.

overgens raden ze het op xda-developers af om deze rom te gebruiken op een CID-locked apparaat.
en het schijnt dat er een fout in zit waardoor het zo kan zijn dat het scherm wit blijft na het flashen terwijl je wel het scherm uitlijn geluid kan horen.
dus ik heb het maar niet geprobeert. ga geen risico lopen voor een skin ;)
volgens mij ligt het aan de postbank. ik ontvangde ook geen sms meer vop me normale telefoon. bellen werkte wel. toen ik van nummer wisselde werkte het weer een tijdje... maar hij deed het weer niet naar een tijdje.
Sir_G-nius schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 15:59:

[...]

het ligt iniedergeval niet aan de DOPOD rom want bij mij doet de batterij weergaven het nog wel gewoon goed.

[ Voor 3% gewijzigd door itarix op 24-04-2007 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_G-nius

Sir_G-nius

- - -

ianz schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 18:22:
[...]
het ligt iniedergeval niet aan de DOPOD rom want bij mij doet de batterij weergaven het nog wel gewoon goed.
Nee dat dacht ik ook niet, want aan het begin doet tie het wel goed..
Ik weet niet wat voor instellingen jij achteraf nog gemaakt hebt? (Register enz..)
Misschien is het bij mij wel een combinatie van bepaalde programma's.

Weet niet of iemand een idee heeft waar de reg opties van de batterij staan? Kijken of ik daar dan wat kan vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry voor de late reactie.
Heb de telefoon nog niet terug. Maar voordat ik hem wegbracht heb ik een batterij uit een andere telefoon die daar 65% aangaf in mijn telefoon gedaan. Op mijn telefoon gaf die batterij 100 % aan, rara.
Toevallig had een collega van mij vandaag ookk een dergelijk probleem.
Zodra ik mij telefoon terug heb zal ik hier melden wat de constateringen van t mobile zijn geweest.
Verwijderd schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 20:38:
sorry dat ik zo egocentries overkom...... was zeker niet de bedoeling.

Pefrikemi: Heb je inmiddels je mobiel weer terug?

P.S. Ik kan me moeilijk inbeelden dat het aan de batterij ligt. Eerder op de dag stond die nog oip 94 en 86 %

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sterkker kan, helaas voor jou, NIET los gehaald worden.

Als dit niet gaat dan kan ik uiteraard een passieve houder + aparte oplader pakken, maar zou deze oplossing mooier/ handiger vinden. Met een aparte oplader moet ik het kabeltje steeds zelf in het apparaat steken en bij de actieve, slide ik hem in de houder en hij is aangesloten (luiheid ten top O-) ).

Zijn er nog mensen die andere houders in hun bezit hebben en wat zijn jullie ervaringen daarmee? Ik heb al even gezocht maar kwam nog niet veel ervaringen tegen.

Misschien ook handig om een aantal geschikte houders in de FP te zetten *hint* ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey mensen,

Heb sinds een maandje nu de p3300...top toestel tot nu toe...draait lekker snel ondanks de 200mhz processor! Tomtom gedownload, loopt ook perfect! Ik kan trouwens gewoon muziek luisteren over de speaker zonder headphone erin...begreep altijd dat dit niet kon?!

Nu heb ik wel een aantal probleempjes en vraagjes over het toestel...

1. Twee keer per week springt m'n tijd 9u terug naar -8 pacific Us...dit gebeurd bijv. na synchronisatie of als ik bepaalde instellingen wijzig...beetje irritant omdat alle agendapunten naar het midden van de nacht verhuizen :/ Waar ligt dit aan?

2. Iets heel simpels misschien...als ik een helpdesk bel, en ik moet in het menu 1 of bijv 3 kiezen, hoe krijg ik dan mijn phonepad weer in beeld? :? Zal vast een makkelijke manier zijn, ik zie et even niet...

3. Klopt het dat als ik mijn toestel niet vergrendelt heb, maar het beeld op standby (zwart) springt...ik twee keer op een willekeurige toets moet drukken om weer beeld te krijgen? Als ik dan 2x op rechterfunctie toets krijg ik nwe sms in beeld...
En met toetsenvergrendeling aan, moet ik op de powerknop drukken om te activeren? Zag dit zo niet in de handleiding...

Vooral bovenste 2 punten wil ik graag duidelijk hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 19:57:

Eelco, ff zelf zoeken in dit topic....

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2007 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Als je met sprite backup een backup maakt, vanaf de originele ROM versie (in mijn geval de P3300). En als je dan flashed naar een nieuwe ROM zou je dan de backup gewoon weer terug kunnen zetten zodat je al je adres gegevens etc weer hebt. (aangezien synchroniseren niet lukt, durfde ik niet te flashen omdat ik dan al mijn gegevens kwijt zou zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 20:10:
[...]

Eelco, ff zelf zoeken in dit topic....
Ook in de andere topics is dit voorbij gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 19:57:
Hey mensen,

Heb sinds een maandje nu de p3300...top toestel tot nu toe...draait lekker snel ondanks de 200mhz processor! Tomtom gedownload, loopt ook perfect! Ik kan trouwens gewoon muziek luisteren over de speaker zonder headphone erin...begreep altijd dat dit niet kon?!

Nu heb ik wel een aantal probleempjes en vraagjes over het toestel...

1. Twee keer per week springt m'n tijd 9u terug naar -8 pacific Us...dit gebeurd bijv. na synchronisatie of als ik bepaalde instellingen wijzig...beetje irritant omdat alle agendapunten naar het midden van de nacht verhuizen :/ Waar ligt dit aan?

2. Iets heel simpels misschien...als ik een helpdesk bel, en ik moet in het menu 1 of bijv 3 kiezen, hoe krijg ik dan mijn phonepad weer in beeld? :? Zal vast een makkelijke manier zijn, ik zie et even niet...

3. Klopt het dat als ik mijn toestel niet vergrendelt heb, maar het beeld op standby (zwart) springt...ik twee keer op een willekeurige toets moet drukken om weer beeld te krijgen? Als ik dan 2x op rechterfunctie toets krijg ik nwe sms in beeld...
En met toetsenvergrendeling aan, moet ik op de powerknop drukken om te activeren? Zag dit zo niet in de handleiding...

Succes met het lezen van het topic,
al je vragen zijn daar al lang en breed beantwoord.

Op de een of andere wazige wijze lijkt de
ROM weg te zijn van XDA's FTP ligt het aan mij of klopt dat?
edit: gevonden

[ Voor 6% gewijzigd door Tha op 24-04-2007 21:00 . Reden: sorry voor de spuit 11 reaktie... ]

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Tha schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 20:20:
[...]

Succes met het lezen van het topic,
al je vragen zijn daar al lang en breed beantwoord.

Ligt niet aan jou, maar ze mochten de ROM's niet meer aanbieden. Hebben aanklacht oid gekregen. Dus je zal hem elders vandaan moeten halen. Zelf heb ik nog een DOPOD rom kunnen bemachtigen voordat ze er van verwijderd werden.

Zit er sterk aan te denken om die er op te flashen, mits dat dus kan met Sprite Backup. Met name agenda en contactpersonen vind ik belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorsfeenema
  • Laatst online: 10-09 02:29

sjorsfeenema

de mijne is mooier

ik heb een probleem met MMS kan niet verzenden en niet ontvangen,
na het opstarten gelijk een softreset gedaan zodat alle t-mobile meuk niet geinstaleerd wordt.

proggie gedownload die alle instellingen goed zet van je provider.
ken alles behalve MMS-en.

mijn instellingen zijn bij start-> instellingen-> verbindingen-> en dan weer verbindingen-> tabblad geavanceerd-> netwerken selecteren, dan staat de bovenste op T-Mobile internet
en de onderste op mijn werk internet (nu werkt internet via gprs uitstekend dus van die insteklllinegn blijf ik af :)

kijk ik bij MMS en klik op bewerken heb ik voor verbinding staan: T-Mobile MMS
naam toegangspunt: mms
als gebruikersnaam heb ik: tmobilemms en het wachtwoord ook
domein is niet ingevuld.

volgens mij heb ik alle instellingen goed staan zo toch? of zie ik iets over het hoofd?

[ Voor 168% gewijzigd door sjorsfeenema op 24-04-2007 21:11 ]

die van hen is mooi....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

DjWannaB2002 schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 20:53:
[...]

Ligt niet aan jou, maar ze mochten de ROM's niet meer aanbieden. Hebben aanklacht oid gekregen. Dus je zal hem elders vandaan moeten halen. Zelf heb ik nog een DOPOD rom kunnen bemachtigen voordat ze er van verwijderd werden.

Zit er sterk aan te denken om die er op te flashen, mits dat dus kan met Sprite Backup. Met name agenda en contactpersonen vind ik belangrijk.
Net de rom erop geflashed, lijkt goed te zijn gegaan.
Ben uiteraard wel alles kwijt :) maar dat is mijn probleem.
ff de nodige apps opnieuw erop knallen, en hij is weer zoals ik hem had.

Maak dus wel even een backup als je dat nodig vind :)
Mooie bijzaak is dat pocket msn bij deze rom zit ingebakken.

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DARKLORD
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-01 21:17
PromWarMachine schreef op maandag 23 april 2007 @ 20:01:
• Wifi & SecureW2
DARKLORD vroeg het al eerder. Heeft iemand al de Wifi module werkend gekregen met SecureW2 op een PDA? Ze gebruiken SecureW2 sowieso bij de Universiteit Utrecht, Hogeschool Utrecht & Hogeschool van Amsterdam.

ik heb vorige week nog een email gestuurd naar de ict van de HvA.. maar nog niets van gehoord. bij de helpdesk weten ze sowieso niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pieth

Pieth

Beginnend prutser..

Tha schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 20:20:
[...]
edit: gevonden
Psst...
Verwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 20:42:
[...]

Ik weet niet of ik naar een site met ROMs mag verwijzen maar het de link is:
http://www.our-xda.co.uk/
O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armageddon_2k
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-09 16:26

Armageddon_2k

Trotse eigenaar: Yamaha R6

DARKLORD schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 23:47:
[...]

ik heb vorige week nog een email gestuurd naar de ict van de HvA.. maar nog niets van gehoord. bij de helpdesk weten ze sowieso niets.
NHL gebruikt secure W2, maar dat gaat prima. of is dat niet de kwestie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DARKLORD schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 23:47:
[...]

Even googlen levert het volgende topic (2e resultaat) kijk even naar de 5de post:

Robzim Posted: Tue Mar 28, 2006 4:14 pm

Finally, finally, finally (de aanhouder wint ) I managed to connect to UvA draadloos with my MDA Vario (or Qtek 9100) running Windows Mobile 5.
It appears there is a mistake on the UvA website: it tells you to choose the "uva" domain which should be "uva.nl".
For those interested, all the settings to enable wireless surfing on the UvA draadloos network:

(I have a dutch OS version but will use translated terms)
Start - settings - connections tab - networkcards - wireless tab
click on the "uva" network (you should be in range)

general tab:
"connects to" should be "work"

Network key tab:
"Verification" should be "open"
"Coding" shoud be "wep"

802.1x tab:
"EAP-type" should be "SecureW2" (install it first if it's not there)
Click on properties
Select a Profile or create a new one
Click on "configure"

Connection tab:
"use alternative outer identity" should be on
"use anoymous outer indentity" should be on
everything else should be turned off

Certificates tab:
everything turned off

Authentification tab:
select "PAP" authentification

User account tab:
fill in your UvAnet ID and password
domain: "uva.nl"

Click "Advanced"
"users are allowed to enable new connections" should be turned on
everything else should be turned off

Start - settings - connections tab - networkcards - network adapters tab
"my networkcard connects to" should be "work"

That's it. It works for me anyway...
Good luck!

Robert

Misschien dat dit voor de HvA ook werkt....
Wat ik hieruit begrijp is dat je de FQN (fully qualified name) moet gebruiken: dus uva.nl ipv uva of in het geval van de hva: hva.nl, aangenomen dat je op hva moet verbinden. (dit is dan iets wat je na moet vragen...... zou tenslotte alle van de topleveldomains kunnen zijn :) , of zelfs een ander domein )

Suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
Ik heb een MDA Compact 3, van T-Mobile dus, met de originele ROM. Nu zat ik er laatst wat mee te spelen en heb de nummerweergave veranderd van 'iedereen' naar 'geen'. Dat ging goed, de instellingen werden naar het netwerk verstuurd en na een tijdje kreeg ik een sms met de bevestiging.
Bij nader inzien wil ik toch weer terug, maar dat blijkt niet te kunnen? De instellingen worden wel naar het netwerk verstuurd (hoewel het voor mijn gevoel veel korter duurt dan de eerste keer), en er verandert gewoon niks. Een smsje krijg ik ook niet.

[edit]: Laat maar, het is al opgelost. Via de persoonlijke pagina op de T-Mobile site kon ik het ook veranderen. Toch vreemd dat ie het niet doet via de telefoon zelf.

[ Voor 13% gewijzigd door grun93 op 25-04-2007 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_G-nius

Sir_G-nius

- - -

Sir_G-nius schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 18:25:
[...]

Nee dat dacht ik ook niet, want aan het begin doet tie het wel goed..
Ik weet niet wat voor instellingen jij achteraf nog gemaakt hebt? (Register enz..)
Misschien is het bij mij wel een combinatie van bepaalde programma's.

Weet niet of iemand een idee heeft waar de reg opties van de batterij staan? Kijken of ik daar dan wat kan vinden..
Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 19:22:
Sorry voor de late reactie.
Heb de telefoon nog niet terug. Maar voordat ik hem wegbracht heb ik een batterij uit een andere telefoon die daar 65% aangaf in mijn telefoon gedaan. Op mijn telefoon gaf die batterij 100 % aan, rara.
Toevallig had een collega van mij vandaag ookk een dergelijk probleem.
Zodra ik mij telefoon terug heb zal ik hier melden wat de constateringen van t mobile zijn geweest.

[...]
Ik zat vanochtend m'n agende door te nemen voor vandaag, en toen zag ik tot mijn verbazing dat de batterij indicator weer werkt! >:)
Ik heb er niks aan veranderd sinds gister, zou dus niet weten hoe het komt.
Maar ben er wel blij mee dat het weer werkt! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb vanmorgen contact gehad met tmobile.
Bereikbaarheidsprobleem bekend.

Mag nu de compact III houden en ze gaan in afwachting van de oplossing mij een nokia sturen.

Als dat misschien door veel klanten zo gespeeld wordt, komt het wellicht tot een snelle oplossing, want het is opzich natuurlijk een grandioos toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2007 @ 11:58:
Heb vanmorgen contact gehad met tmobile.
Bereikbaarheidsprobleem bekend.

Mag nu de compact III houden en ze gaan in afwachting van de oplossing mij een nokia sturen.

Als dat misschien door veel klanten zo gespeeld wordt, komt het wellicht tot een snelle oplossing, want het is opzich natuurlijk een grandioos toestel.
Mag je de Nokia houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

Iemand een idee waarom mijn geheugen kaart zo langzaam is na het flashen van de DOPOD rom?
misschien moet ik hem ff formateren ofzo, of zal het daar niet aan liggen.
Laden gaat heel langzaam, je ziet echt map voor map tevoorschijn komen

[ Voor 17% gewijzigd door Tha op 25-04-2007 12:59 ]

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
ik had begin van de week een afspraak op het werk die de hele dag duurde...ik dat netjes aangevinkt in mijn agenda....begint dat stomme ding 15 min voordat de dag begint 23:45 te piepe vanwege de afspraak..... :? :? behoorlijk achterlijk dacht ik zo...

kan ik niet instellen dat mijn dag smorgen om half 9 begint ofzo....dan begint hij 8:15 te piepe...dan heb ik de koffie rn slaap uit :z en kan de dag beginnen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stubby
  • Nu online
coldasice schreef op woensdag 25 april 2007 @ 13:04:
ik had begin van de week een afspraak op het werk die de hele dag duurde...ik dat netjes aangevinkt in mijn agenda....begint dat stomme ding 15 min voordat de dag begint 23:45 te piepe vanwege de afspraak..... :? :? behoorlijk achterlijk dacht ik zo...

kan ik niet instellen dat mijn dag smorgen om half 9 begint ofzo....dan begint hij 8:15 te piepe...dan heb ik de koffie rn slaap uit :z en kan de dag beginnen.....
Een dag bestaat uit 24 uur, dus hij deed gewoon wat jij hem had verteld te doen. Wat jij wilde is een afspraak voor je hele werkdag. Dat moet je gewoon aangeven met begin en eindtijd. Liojkit mij veel logischer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
Stubby schreef op woensdag 25 april 2007 @ 13:42:
[...]

Een dag bestaat uit 24 uur, dus hij deed gewoon wat jij hem had verteld te doen. Wat jij wilde is een afspraak voor je hele werkdag. Dat moet je gewoon aangeven met begin en eindtijd. Liojkit mij veel logischer...
dan kun je die optie afspraak duurt de hele dag overal uit slopen...hoe vaak heb je een afspraak die 24uur duurt...ik snap wel dat als je het letterlijk neemt hij precies doet wat hij vraagt....

maar als jij zegt: ik werk op het postkantoor bedoel je toch ook niet te zeggen dat je dakdekker bent 8)7

de optie is afgekeken van outlook...en daar werkt die prima met het instellen van je daguren...dat zoek ik dus....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

coldasice schreef op woensdag 25 april 2007 @ 13:51:
[...]

dan kun je die optie afspraak duurt de hele dag overal uit slopen...hoe vaak heb je een afspraak die 24uur duurt...ik snap wel dat als je het letterlijk neemt hij precies doet wat hij vraagt....

maar als jij zegt: ik werk op het postkantoor bedoel je toch ook niet te zeggen dat je dakdekker bent 8)7

de optie is afgekeken van outlook...en daar werkt die prima met het instellen van je daguren...dat zoek ik dus....
Het enige verschil met Outlook is dat hij standaard een Alarm afzet bij afspraken voor de gehele dag.
Bij Outlook staat daat uit. Ook bij Outlook duurt een afspraak voor de gehele dag 24 uur, en misschien verbaasd het je, maar ik heb regelmatig dergelijke afspraken (Congres ergens, vakantie etc)

BTW: Pocket Outlook heeft niets afgekeken..... Het is een pocket client versie voor de desktopversie en/of de exchange server. (Dat is ook de reden dat er zo weinig problemen zijn bij synchroniseren...)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2007 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stubby
  • Nu online
Als ik bij outlook een all-day event toevoeg dan zegt hij ook dat het om 0:00 begint... Ik zou dus niet weten hoe je dus makkelijk een afspraak kan maken voor een hele werkdag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09:27
Ik las op pocket info dat de HTC 3300 dus wel een update krijgt naar WM6...nu maar hopen dat de T-Mobile versie die ik heb ook een upgrade krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stubby schreef op woensdag 25 april 2007 @ 14:24:
Als ik bij outlook een all-day event toevoeg dan zegt hij ook dat het om 0:00 begint... Ik zou dus niet weten hoe je dus makkelijk een afspraak kan maken voor een hele werkdag...
Sterker nog het is niet mogelijk.
Wat wel mogelijk is, en daarom misschien de spraakverwarring: Default alleen het "werkgedeelte van de dag" laten zien en de andere (ongeveer 16 uur) verbergen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2007 @ 14:22:
[...]

Het enige verschil met Outlook is dat hij standaard een Alarm afzet bij afspraken voor de gehele dag.
Bij Outlook staat daat uit. Ook bij Outlook duurt een afspraak voor de gehele dag 24 uur, en misschien verbaasd het je, maar ik heb regelmatig dergelijke afspraken (Congres ergens, vakantie etc)
het klopt inderdaad dat outlook ook snachts een alarm af laat gaan...ik heb het net getest.... :O

ik heb dat soort afspraken ook wel....ik denk dat ik het alarm dan ook maar afzet of een apart tijdstip vermeld...23:45 wil ik geen enkel alarm horen..behalve het vliegtuig naar griekenland halen ofzo :)

nou ja...iig bedankt voor jullie moeite...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Michel242186 schreef op woensdag 25 april 2007 @ 14:43:
Ik las op pocket info dat de HTC 3300 dus wel een update krijgt naar WM6...nu maar hopen dat de T-Mobile versie die ik heb ook een upgrade krijgt.
Ik snap even niet waarom deze vraag telkens weer opduikt.

Het antwoord hierop is het volgende:

De MDA Compact III = HTC p3300.... met enkele T-mobile software extra. (vnlk skin...)
Als de HTC een update krijgt, krijgt de T-mobile MDA Compact III dat ook.
Er is natuurlijk kans dat je de T-Mobile "Extra's" dan gaat missen, maar flashen kan in ieder geval wel. (HTC heeft de CID-lock erop gelegd, en draagt zorg voor een juiste ROM die "om de CID-lock" heen gaat)
Een voorbeeld hiervan id de zgn DOPOD Rom die rondzwerft. Deze kan ook op iedere HTC-p3300 / MDA Compact III worden geflashed...

Waarom dan iedere keer de vraag?
Lees eerst even het forum....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Zucht ik geef het op.
Ik heb vandaag mijn comp geformatteerd, harde reset op de P3300, DOPOD ROM erop gezet, wel of geen firewall, zonder en met virusscanner, legale en illegale outlook, wat ik ook probeer, ik kan nog altijd niet synchroniseren met outlook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

DjWannaB2002 schreef op woensdag 25 april 2007 @ 15:41:
Zucht ik geef het op.
Ik heb vandaag mijn comp geformatteerd, harde reset op de P3300, DOPOD ROM erop gezet, wel of geen firewall, zonder en met virusscanner, legale en illegale outlook, wat ik ook probeer, ik kan nog altijd niet synchroniseren met outlook.
Heb je toevallig niet de afspraken in de sub kalender gezet?
http://www.tabletquestion...utlook-wont-sync-wm5.html
weet ook niet precies hoe het zit, maar het is iets met de instellingen

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aardig wat leesvoer zo in 4 topics :P

Ik ga denk ik mijn abbo van T-mob. ook maar verlengen en mijn S100 vervangen door deze MDA Compact III.

Ik heb hier al veel nuttige dingen gelezen, en ik zal T-mobile meteen even vragen of ze al wat meer weten over het "niet bereikbaar zijn" etc. misschien hebben ze inmiddels al wat meer info, dan post ik het ook wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Tha schreef op woensdag 25 april 2007 @ 15:56:
[...]

Heb je toevallig niet de afspraken in de sub kalender gezet?
http://www.tabletquestion...utlook-wont-sync-wm5.html
weet ook niet precies hoe het zit, maar het is iets met de instellingen
Nee dat is het niet, want hij synchroniseerd mijn P3300 niet met Outlook. Dat artikel gaat over outlook synchroniseren met het toestel.

Mijn agenda staat dus op mijn P3300 maar synct niet met outlook :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itarix
  • Laatst online: 07:31

itarix

404 soul not found

Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2007 @ 14:58:
[...]

Ik snap even niet waarom deze vraag telkens weer opduikt.

Het antwoord hierop is het volgende:

De MDA Compact III = HTC p3300.... met enkele T-mobile software extra. (vnlk skin...)
Als de HTC een update krijgt, krijgt de T-mobile MDA Compact III dat ook.
Er is natuurlijk kans dat je de T-Mobile "Extra's" dan gaat missen, maar flashen kan in ieder geval wel. (HTC heeft de CID-lock erop gelegd, en draagt zorg voor een juiste ROM die "om de CID-lock" heen gaat)
Een voorbeeld hiervan id de zgn DOPOD Rom die rondzwerft. Deze kan ook op iedere HTC-p3300 / MDA Compact III worden geflashed...

Waarom dan iedere keer de vraag?
Lees eerst even het forum....
dat is dus niet waar. elke artemis rom zou erop geflashed kunnen worden maar daar moet wel een speciale methode voor gebruikt worden. De DOPOD rom is dus niet zo speciaal. bij de speciale methode wordt alleen het besturingsysteem geflashed dus geen radio enzo.
hier vind je instucties. http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=299154

overgens zijn er flash methodes die wel alles flashen op een cid-locked apparaat maar na het flashen start windows nietmeer op de pdamobiz roms doen dat. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2007 @ 16:25:
Aardig wat leesvoer zo in 4 topics :P

Ik ga denk ik mijn abbo van T-mob. ook maar verlengen en mijn S100 vervangen door deze MDA Compact III.

Ik heb hier al veel nuttige dingen gelezen, en ik zal T-mobile meteen even vragen of ze al wat meer weten over het "niet bereikbaar zijn" etc. misschien hebben ze inmiddels al wat meer info, dan post ik het ook wel :P
Heb je prijzen van verlengingen in de winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2007 @ 20:44:
[...]

Heb je prijzen van verlengingen in de winkel?
Prijzen zijn afhankeleijk van het soort abonnement.
Let wel op dat de prijzen via internet bij T mobile veeeeeel voordeliger zijn dan in de T mobile shop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Vreemd probleem. Sinds ik de PDAMOBIZ Dopod Powermap rom op mn P3300 heb geflashed, hoort degene aan de andere kant van de lijn zichzelf. Iemand die weet hoe dit op te lossen? Met de originele rom was dit probleem er niet.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roadcee
  • Laatst online: 02-09 14:02
Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2007 @ 20:51:
[...]

Prijzen zijn afhankeleijk van het soort abonnement.
Let wel op dat de prijzen via internet bij T mobile veeeeeel voordeliger zijn dan in de T mobile shop!
misschien geloof je het niet, maar bij mij was het andersom :-) Zelfde abbokosten, 10 euro minder bijbetalen voor de phone....
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.