Had je toch beter moeten onderhandelen, of afwachten. Een showmodel is tenslotte een soort van 2de hands...Armageddon_2k schreef op woensdag 11 april 2007 @ 08:52:
Uhmz korting??ik heb het niet over korting..![]()
[...]
Heb zelf een brando, is perfect en zeker het geld waard.Armageddon_2k schreef op woensdag 11 april 2007 @ 08:52:
Maar die brando screen protectors hoor ik goede verhalen over, iemand ervaring met die protector's en de P3300?
[...]
Tip:
- Zorg dat je in een zoveel mogelijk stofvrije omgeving werkt als je hem aanbrengt.
- Maak je scherm schoon en vetvrij voor je hem aanbrengt. Ik weet dat dit in jouw geval misschien een probleem op zal leveren, maar toch loont dat de moeite.
- Raak onder geen beding de plakkant van je protector aan!!
Met mijn vorige PDA (Ipaq 1940) begon ik met 2de rangs screenprotectors. Deze deden hun werk, maar na een maand intensief gebruik moest je hem echt vervangen doordat er krassen op kwamen en het scherm onleesbaar werd. Later overgestapt op Brando, die ziet er nu , na ruim 1 jaar, nog uit als nieuw!!
De brando's zijn ook nog eens "Dof" hierdoor heb je minder last van spiegeling, terwijl je scherm goed leesbaar blijft. Verder zijn ze door hun stugheid veel makkelijker aan te brengen als je bovenstaande tips aanhoud...
Mijn advies is dan ook om niet die protectors op een rol te kopen (moet je ze ook nog eens op maat maken), of van die zachte, op den duur is hij zeker goedkoper, en je hebt niet om de zoveel tijd problemen met vervangen. (Ben daardoor ondertussen wel een soort van expert op het gebied van aanbrengen van protectors geworden.......