HTC P3300 deel 4 (Artemis, MDA Compact III, Orange SPV M650)

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 26.344 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Armageddon_2k schreef op woensdag 11 april 2007 @ 08:52:
Uhmz korting??ik heb het niet over korting.. :?
[...]
Had je toch beter moeten onderhandelen, of afwachten. Een showmodel is tenslotte een soort van 2de hands... ;(
Armageddon_2k schreef op woensdag 11 april 2007 @ 08:52:
Maar die brando screen protectors hoor ik goede verhalen over, iemand ervaring met die protector's en de P3300?
[...]
Heb zelf een brando, is perfect en zeker het geld waard.
Tip:
  • Zorg dat je in een zoveel mogelijk stofvrije omgeving werkt als je hem aanbrengt.
  • Maak je scherm schoon en vetvrij voor je hem aanbrengt. Ik weet dat dit in jouw geval misschien een probleem op zal leveren, maar toch loont dat de moeite.
  • Raak onder geen beding de plakkant van je protector aan!!
Staat allemaal wel in de gebruiksaanwijzing, maar is echt heel belangrijk voor een mooi resultaat! Ze zijn tenslotte ook een beetje duur om te verklooien :)

Met mijn vorige PDA (Ipaq 1940) begon ik met 2de rangs screenprotectors. Deze deden hun werk, maar na een maand intensief gebruik moest je hem echt vervangen doordat er krassen op kwamen en het scherm onleesbaar werd. Later overgestapt op Brando, die ziet er nu , na ruim 1 jaar, nog uit als nieuw!!
De brando's zijn ook nog eens "Dof" hierdoor heb je minder last van spiegeling, terwijl je scherm goed leesbaar blijft. Verder zijn ze door hun stugheid veel makkelijker aan te brengen als je bovenstaande tips aanhoud...

Mijn advies is dan ook om niet die protectors op een rol te kopen (moet je ze ook nog eens op maat maken), of van die zachte, op den duur is hij zeker goedkoper, en je hebt niet om de zoveel tijd problemen met vervangen. (Ben daardoor ondertussen wel een soort van expert op het gebied van aanbrengen van protectors geworden....... ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armageddon_2k
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:01

Armageddon_2k

Trotse eigenaar: Yamaha R6

Kijk dat zijn posts waar je iets aan hebt.

Uit de vitrine afdingen heeft bij mediamarkt niet zo veel zin, ze liggen er hooguit een week, ze hebben ze namelijk niet op vooraad liggen, ze heben er 1 of 2, en die liggen op display. en aangezien hij er goeduitzag was dat me het wel waard.
Maar idd die screenprotector die ze me aanboden is prut.
Ga het terugbrengen centjes terug. en dan bestel ik wel een brando en zoon siliconen sleeve.
Ben ik voor 22 eurootjes mooi klaar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:10

Sick Nick

Drop the top!

Heb een brando ultra clear hier erop zitten, had ik op m'n mda vario ook en die bevallen prima. Die zij niet echt dof, je ziet niet dat er een velletje op zit. Alle kleuren zien er hetzelfde uit en het scherm is ook nog net zo fel. Voor 8 euro inclusief verzendkosten ga ik niet lopen kloten met een prut protector. De meuk die t-mobile erbij geeft is echt om te huilen. Dat is er een van het type sticker en als je hem erop hebt lijkt het wel alsof je naar een gebarsten stuk matglas zit te kijken, je ziet allemaal kleine blokjes (nee, niet de pixels van het scherm ;) ) en het geheel is veel minder mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-09 06:26
Armageddon_2k schreef op woensdag 11 april 2007 @ 10:55:
Kijk dat zijn posts waar je iets aan hebt.

Uit de vitrine afdingen heeft bij mediamarkt niet zo veel zin, ze liggen er hooguit een week, ze hebben ze namelijk niet op vooraad liggen, ze heben er 1 of 2, en die liggen op display. en aangezien hij er goeduitzag was dat me het wel waard.
Maar idd die screenprotector die ze me aanboden is prut.
Ga het terugbrengen centjes terug. en dan bestel ik wel een brando en zoon siliconen sleeve.
waarom dan bij MediaMarkt kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin2k
  • Laatst online: 23:15
Armageddon_2k schreef op woensdag 11 april 2007 @ 10:55:
??

www.pdashop.nl :)

15 € inclusief verzending

Zonnepanelen 3950Wp - DMEGC 6x395Wp (ZW 2°) + DMEGC 4x395Wp (ZW 28°) - Solis 3.6 ; Easee Charge Lite 11kW + Easee Equalizer (Load Balancing) ; BMW iX1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armageddon_2k

Armageddon_2k

coldasice schreef op woensdag 11 april 2007 @ 14:30:
[...]
waarom dan bij MediaMarkt kopen?
Omdattie daar het goedkoopst was?
Sorry, ik bedoelde samen met een siliconenhoes voor de 3300. dat is gezamelijk 22 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-05 09:12

Tha

gaat hard

Armageddon_2k schreef op woensdag 11 april 2007 @ 15:22:
[...]

Omdattie daar het goedkoopst was?

[...]

Sorry, ik bedoelde samen met een siliconenhoes voor de 3300. dat is gezamelijk 22 euro
Linkje, mooie prijs :)

[ Voor 4% gewijzigd door Tha op 11-04-2007 16:07 ]

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armageddon_2k

Armageddon_2k

u vraagt wij draaien klik

de screen protector staat onder screen protector (jah je verwacht het niet)
en het siliconehoesje onder Div. accecoires

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ahrnuld
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-09 07:28
Gebruikt iemand zijn P3300/Compact III als modem?

Ik moet het een tijdje zonder internet doen, en het zou wel handig zijn om mijn web 'n walk abbo te kunnen gebruiken om toch mail te lezen e.d. :9

Met google vond ik in ieder geval al http://www.pdashop.be/vragen/32294/50208. Iemand die kan bevestigen of dit ook werkt met T-mobile web 'n walk?

Oja, als het via USB zou kunnen is het helemaal mooi natuurlijk O-)

[ Voor 9% gewijzigd door Ahrnuld op 11-04-2007 18:18 ]

Niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe je met activesync je agenda, contactpersonen, smsjes, enz. op de pc kan beheren en wijzigen zonder outlook in te stellen..? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ahrnuld
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-09 07:28
starwave schreef op woensdag 11 april 2007 @ 18:10:
Oeps, heb het al gevonden, Programma's > Internet verbinding delen _/-\o_

Niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zoals beschreven in de TS geprobeerd een ander thema voor het telefoonscherm te installeren. In het register dus wat wegggooien. Nu kan ik echter geen smartdial meer gebruiken. Ik heb nu wel het standaard blauwe windows scherm. Hoe krijg ik nu toch weer smartdial functionaliteit?
Hoe kan ik weer terug naar de HTC smartdial??? Liefst natuurlijk zonder een harde reset uit te moeten voeren!!
Bij wie is het veranderen van thema inclusief het telefoonscherm wel goed gelukt, dus inclusief de smartdial functionaliteit???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babybox
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-08 13:12

babybox

Win7

Biker-mouse schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 21:50:
Hoe kan ik de beller aannemen als ik mijn tomtom aan het staan??

Tomtom wordt onderbroken en ik zie de beller, maar wat ik ook doe ik krijg hem niet meteen op speaker... En ik wil niet de tel uit zijn houder halen. Valt ook niet mee ivm de oplader.

Wat ik had begrepen kon je hem direct op speaker krijgen door de groene opneemknop in te houden, maar dat werkt dus niet...

Firefox - Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraag aan iemand met de SPV M650 + Orange Premier. Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, ik probeer quickgps te downloaden. althans dit wordt gevraagd als je het programma voor de eerste keer opend. ik wil dit via mijn USB aansluiting aan mijn pc doen, hij geeft echter aan dat er geen verbinding gemaakt kan worden, wie kan mij helpen?

PS moet er voor deze actie een sim kaart in het toestel zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, valt er een blockregonizer te downloaden zodat het apparaat handschrift herkend ipv de gewone toetsenbord te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2007 @ 18:11:
Weet iemand hoe je met activesync je agenda, contactpersonen, smsjes, enz. op de pc kan beheren en wijzigen zonder outlook in te stellen..? :?
Volgens mij kan dit niet, activesync is juist bedoeld de communicatie tussen MDA en office

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2007 @ 22:12:
Hallo, valt er een blockregonizer te downloaden zodat het apparaat handschrift herkend ipv de gewone toetsenbord te gebruiken?
Staat in de topicstart... Voor de rest: gebruik Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif om je bericht te veranderen in plaats van 3 onder elkaar.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2007 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrdurk
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-06-2019
Weet iemand of de aansluiting een standaard mini-usb aansluiting betreft. Maw kan ik een standaard autolader met mini-usb aansluiting gebruiken,zonder dat m'n 3300 spontaan begint te roken??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke gratis gps software heeft iemand erop draaien en werkt het goed?

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2007 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DARKLORD
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-01 21:17
is het mogelijk om een code op postvakken te zetten? dus gelijk voor alles, SMS, email, etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0Burner0
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22-08 16:19
Zijn er mensen die het wel gelukt is om de dopod rom op een CID locked telefoon te instaleren?
(de dopod die volgens een rus wel kon)

Mij niet die moest ff terug naar T-mob (koste nix) goeie service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mrdurk schreef op woensdag 11 april 2007 @ 22:54:
Weet iemand of de aansluiting een standaard mini-usb aansluiting betreft. Maw kan ik een standaard autolader met mini-usb aansluiting gebruiken,zonder dat m'n 3300 spontaan begint te roken??
Ik heb een autolader die eigenlijk bedoeld is voor een MDA, maar die heeft ook gewoon mini - usb, en deze werkt ook prima op mijn HTC P3300.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ter informatie voor mensen die twijfelen bij aanschaf tussen de p3300 en p3600:

De p3600 is nu ook GPS enabled. (Click)

p3300 en USB:
De connector is een mini USB met een extra aansluiting voor de antenne in de koptelefoon.
Functioneerd als een mini USB en met een mini USB connector.

De sync kabel die meegeleverd word is ook gewoon een USB naar mini USB kabel (waarvan er 13 in een dozijn gaan).

Iedere lader met een mini USB connector volstaat dus.

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2007 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexZuH
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-09 15:25
ik heb een universele kabel + mini usb, en ook deze werkt gewoon. Geen probleem dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armageddon_2k

Armageddon_2k

Hey mensen, ben ik weer...

Ik was even aan het klooien met mn agenda enzo en mn contacten... nouw kan je een verjaardag invullen bij contactpersonen, maar kan je die ook koppelen aan je agenda, dus dat ik ze niet 2 keer hoef in te vullen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

starwave schreef op woensdag 11 april 2007 @ 18:10:

Ik moet het een tijdje zonder internet doen, en het zou wel handig zijn om mijn web 'n walk abbo te kunnen gebruiken om toch mail te lezen e.d. :9

Met google vond ik in ieder geval al http://www.pdashop.be/vragen/32294/50208. Iemand die kan bevestigen of dit ook werkt met T-mobile web 'n walk?

Oja, als het via USB zou kunnen is het helemaal mooi natuurlijk O-)
Dit werkt goed, usb kabel is het makkelijkst, inpluggen en er staat standaard een programma op dat heet Gedeeld internet. Dit programma opstarten en dan via usb, druk op verbinden en even later kun je internetten. Het gaat niet snel, maar werkt wel.

Via bluetooth is het ook vrij makkelijk hoor, die beschrijving die bij jouw link staat zou ik niet volgen. Gewoon het apparaat toevoegen, daarna bij het programma gedeeld internet op je telefoon bluetooth pan kiezen, op verbinden drukken en dan op je computer bij je bluetooth functies deelnemen aan PAN kiezen en je bent verbonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
hmm is het trouwens mogelijk de GPS ontvanger via bluetooth, of usb te delen? :?

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Armageddon_2k schreef op donderdag 12 april 2007 @ 10:28:
Hey mensen, ben ik weer...

Ik was even aan het klooien met mn agenda enzo en mn contacten... nouw kan je een verjaardag invullen bij contactpersonen, maar kan je die ook koppelen aan je agenda, dus dat ik ze niet 2 keer hoef in te vullen?
Dat gaat automatisch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armageddon_2k

Armageddon_2k

Gaat hier niet automagisch??? ze staan iig niet in mn agenda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2007 @ 20:07:
Ik heb zoals beschreven in de TS geprobeerd een ander thema voor het telefoonscherm te installeren. In het register dus wat wegggooien. Nu kan ik echter geen smartdial meer gebruiken. Ik heb nu wel het standaard blauwe windows scherm. Hoe krijg ik nu toch weer smartdial functionaliteit?
Hoe kan ik weer terug naar de HTC smartdial??? Liefst natuurlijk zonder een harde reset uit te moeten voeren!!
Bij wie is het veranderen van thema inclusief het telefoonscherm wel goed gelukt, dus inclusief de smartdial functionaliteit???
Ik ben hier ook nog mee aan het klooien. Ik heb alles zoals ik het wil hebben nu (iPhone stijl) Alleen dat phone keyboard nog niet. Nu zit er die standaard groene HTC skin nog op. Weet iemand waar die precies zit op de HTC? Misschien dat ik hem zelf dan kan aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Armageddon_2k schreef op donderdag 12 april 2007 @ 13:22:
[...]
Gaat hier niet automagisch??? ze staan iig niet in mn agenda
Ok, het was een gokje :P Maar als je ze in Outlook invoert (2003 in ieder geval), dan maakt ie er wel een jaarlijks terugkomend event van. Blijkbaar kan het niet vanuit je PDA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lacroix
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 03-09 07:39
Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 20:37:
[...]

Welke services heb je voor je geconfigureerd op je computer waar de HTC gebruik van kan maken?
Alleen activesync is iig niet voldoende.
Om het mogelijk te maken moet je volgende dingen doen:
Op je computer "nework access" of "netwerk toegang" activeren.
In properties / eigenschappen van deze bluetooth service startup automatically, en Allow other devices to access the network (automatisch opstarten en Andere apparaten toestaan het netwerk te gebruiken) selecteren.

Hierna pairen met je computer, dan de servicenetwerk selecteren.

Dit is de theorie, echter zie ik de mogelijkheid niet om dit te kunnen doen. Dit kan door een incompatibiliteit met de bluetooth software liggen, maar ook is het mogelijk dat de HTC geen luetooth netwerk kan verbinden....
Ik kan dus ook geen network access ofzo kiezen. Alleen "Active Sync" en na mijn pairing te verwijderen en opnieuw in te stellen staat er nu ineens alleen "Serial Port".

Is er iemand bij wie internet werkt via bluetooth?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armageddon_2k

Armageddon_2k

Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2007 @ 14:39:
Ik ben hier ook nog mee aan het klooien. Ik heb alles zoals ik het wil hebben nu (iPhone stijl)
Waar heb je die weg, en zou je wat info kunnen posten, iPhone style lijkt me wel nice nml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Armageddon_2k schreef op donderdag 12 april 2007 @ 15:36:
[...]

Waar heb je die weg, en zou je wat info kunnen posten, iPhone style lijkt me wel nice nml
Ik heb tot nu toe de skin zelf gemaakt. Verder een apps dat PhoneAlarm heet met een iPhone skin en je bent al een heel weg. Verder heb ik Spb FullScreenKeyboard erop staan omdat de het originele keyboard wel een beetje erg klein is. Daar heb ik zelf ook de skin voor gemaakt. We love fish :)
Nu alleen dat phone keyboard nog. Ik had een PSK file die dat perfect in iPhone stijl zou maken alleen helaas is het niet te installeren.Heb een programma psh-installer geprobeerd maar die doet niets. Iig veranderd het keyboard niet. Thats all. Dus als iemand nog een tip heeft om dat keyboard te veranderen dan hoor ik die graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:06

gwystyl

Beugeltje dan maar?

SMSfreakie schreef op donderdag 12 april 2007 @ 12:02:
hmm is het trouwens mogelijk de GPS ontvanger via bluetooth, of usb te delen? :?
via bluetooth met het programma GPS2Bleu. Ik heb het aan de gang gehad met VisualGPS, Navigon NCK 4 en 5 en MS Autoroute 2007. Om de één of andere reden werkt het nu niet meer :?
Zal wel te maken hebben met de in- en uitgaande COM-poorten tussen PDA en computer. Het kost waarschijnlijk een beetje klooien, maar het kan dus wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• der_roedie
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 27-06-2022
Armageddon_2k schreef op donderdag 12 april 2007 @ 15:36:
[...]

Dit is misschien wel wat voor je dan:

http://www.pocketinfo.nl/...-voor-windows-mobile.html

Laat even weten of je het geprobeerd hebt en of het wat is?? ;) Heb geen zin om het zelf te doen want alles draait net lekker.... ;)

Trotse pappa van Yfke sinds 04-03-2009!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0Burner0
Is het al iemand gelukt om een AD HOC netwerk te creeren met zijn pc

Ik draai vista ultimate en heb daar me adhoc netwerk wel in gesteld en ook op mijn p3300 maar deze zegt dan dat ie geen ip adres krijgt?

Iemand een TUT of wat tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 08 april 2007 @ 14:40:
Ik heb trouwens geen problemen meer met de bereikbaarheid sinds ik gewoon iedere 20 minuten op mail check.
Kan je de mda instellen dat hij automatisch de mail checkt?
Vind de instelling niet, of doe je zelf elke 20 min checken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DARKLORD
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-01 21:17
Zijn er hier ook mensen die al op het draadloos netwerk zijn gekomen van de hogeschool van amsterdam? ik krijg het niet voor elkaar. ik heb securew2 geinstalleerd, alle instellingen gedaan. radius.hva.nl , wachtwoord etc. maar hij geeft een foutmelding
"ongeldig server certificaat ontvangen, verifieer of certificaat configuratie correct is".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• der_roedie
Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2007 @ 17:28:
[...]

Kan via de instellingen van je mail-account:

Opties (scherm 4/4) en daar Verbind en controleer aanvinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

DARKLORD schreef op donderdag 12 april 2007 @ 17:31:
Zijn er hier ook mensen die al op het draadloos netwerk zijn gekomen van de hogeschool van amsterdam? ik krijg het niet voor elkaar. ik heb securew2 geinstalleerd, alle instellingen gedaan. radius.hva.nl , wachtwoord etc. maar hij geeft een foutmelding
"ongeldig server certificaat ontvangen, verifieer of certificaat configuratie correct is".
oh bestaat dat ook voor ppc... ga ik ook eens proberen voor de UU dan :). Thx voor de tip, ik laat hier nog wel ff weten of het gelukt is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stephane
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-06 11:36

Stephane

Behhhhh

Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2007 @ 14:57:
[...]

Ok, het was een gokje :P Maar als je ze in Outlook invoert (2003 in ieder geval), dan maakt ie er wel een jaarlijks terugkomend event van. Blijkbaar kan het niet vanuit je PDA.
Bij mij gaat het wel automatisch, maar ik denk dat het komt omdat ik outlook op mijn PC dit regeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

der_roedie schreef op donderdag 12 april 2007 @ 17:52:
[...]

Kan via de instellingen van je mail-account:

Opties (scherm 4/4) en daar Verbind en controleer aanvinken.
bedankt gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand gps programma's geprobeerd? Welke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2007 @ 22:05:
Gebruik zelf TomTom 6 Western Europe. Heb ook nog Navigon en iGO liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Goed nieuws voor de P3300 users:
Qtek Sweden promises FREE Windows Mobile 6 upgrade for several HTC phones
April 11, 2007 [General]
Qtek is a distributor of HTC devices and a brand under which these devices are sold in some countries (like Scandinavia [Norway, Sweden, Denmark, Iceland] and Nordic Countries [Scandinavia + Finland])... and if Qtek says that Windows Mobile 6 upgrade for these HTC phones will be available it means that HTC itself will offer such upgrade too!

Upgrade to Windows Mobile 6 will be available during the summer 2007 for the following Windows Mobile 5.0 powered devices:

* HTC Advantage (X7500)
* HTC S620
* HTC TyTN
* HTC P4350
* HTC P3300

Source: related page at Qtek Sweden.

Conclusion: you can buy above mentioned Windows Mobile phones without a fear that they there will be no upgrade to Windows Mobile 6 for them!
Qtek site: http://www.qtek.se/sweden/nyheter/senaste_nytt.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2007 @ 22:17:
[...]

Staat in de topicstart... Voor de rest: gebruik [afbeelding] om je bericht te veranderen in plaats van 3 onder elkaar.
topicstart?? Sorry ben een digibeet daarin.
sorry van die vele berichten, wel duidelijk dat ik een paar vragen had toch ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Cool! Nou hopen dat dat waar is en dat T-mobile ook een ROM bakt. Anders wordt het wel heel verleidelijk om een HTC-ROM te flashen!
Zoals hierboven ook al genoemd TomTom (meegeleverd in T-mob pakket, geupdate naar 6.030), verder:

Navigon 5 en 6, waarbij 6.1.5 (laatste versie) een stuk sneller is dan voorgaande versies. Navigon werkt erg fijn en heeft nog een stukje Duitsland bij de Benelux kaart staan. Erg handig als je veel in de grensstreek moet zijn. Het opstarten en afsluiten duurt wel beduidend langer dan TomTom of iGo

iGo 2006, 2006 SE (werkte niet zo goed), iGo 2006 plus: eerste versie werkte goed, en ook de laatste versie doet het goed. Het programma lijkt nu wat meer uitgekristalliseerd en er kan veel zelf aan veranderd/ingesteld worden. Ook navigeert hij over de grens als je kaarten van aan elkaar liggende landen op je SD-kaart hebt staan. Groot ergernispunt is de stem: er wordt te vaak wat gezegd en de stemmen klinken heel brak/blikkerig/haperend vergeleken bij andere software

MioMap 3.2: eigenlijk iGo met een andere skin. Werkt ook goed, maar ik vind iGo wat mooier

Destinator 6: vond ik niet zo geslaagd, onduidelijke layout en traag

zoals je ziet aardig wat geprobeerd, maar ik blijf toch TomTom het meest gebruiken. Een stuk gewenning waarschijnlijk (mijn pa had het al op een oudere pda), maar het zit ook gewoon logisch in elkaar en werkt prima.

[ Voor 3% gewijzigd door gwystyl op 13-04-2007 01:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0Burner0
Ik heb echt gezocht naar mijn vraag maar ik kom alleen op headsetjes uit.

Ik heb een bluetooth carkit in mijn auto en nu heb ik mijn MUTE niet aan gesloten omdat ik de radio zelf makkelijk op mute kan zetten.

Als ik bel etc gaat alles over de speaker van me auto.

Nu wil ik ook dat tom tom naar me bluetooth carkit send.
Ik weet dat tom tom dit zelf niet kan daarom dacht ik als ik het met media (mp3) voor elkaar krijg gaat tom tom ook wel lukken.

Kortom wie weet hoe ik me audio kan streamen naar me carkit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
0Burner0 schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 04:54:
Ik heb echt gezocht naar mijn vraag maar ik kom alleen op headsetjes uit.

Ik heb een bluetooth carkit in mijn auto en nu heb ik mijn MUTE niet aan gesloten omdat ik de radio zelf makkelijk op mute kan zetten.

Als ik bel etc gaat alles over de speaker van me auto.

Nu wil ik ook dat tom tom naar me bluetooth carkit send.
Ik weet dat tom tom dit zelf niet kan daarom dacht ik als ik het met media (mp3) voor elkaar krijg gaat tom tom ook wel lukken.

Kortom wie weet hoe ik me audio kan streamen naar me carkit?
lijkt me handig om te beginnen met wat voor BT apparaat je carkit is....zijn heel veel opties voor...bijvoorbeeld voor een DEH-P75BT radio voor Pioneer...en ook al verschillende keren langsgekomen....kijk maar eens bij pagina 17 en verder....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanPedaal
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

JanPedaal

Coureur extraordinaire

Noni GPSPlot: freeware programmaatje dat logt waar je je bevindt. Snelheid, hoogte, tijdstip e.d. wordt in meetpunten vastgelegd. Exporteerbaar naar Google Earth, zodat je kan terugzien waar je precies geweest bent.

Release your inner hooligan - With great power comes great responsibility, with horsepower comes no responsibility

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

JanPedaal schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 10:42:
[...]

Noni GPSPlot: freeware programmaatje dat logt waar je je bevindt. Snelheid, hoogte, tijdstip e.d. wordt in meetpunten vastgelegd. Exporteerbaar naar Google Earth, zodat je kan terugzien waar je precies geweest bent.
Die ga ik ook eens proberen... Downloadlinkje van de site van de maker (cab)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• der_roedie
Wie weet hoe ik kan voorkomen dat de meegeleverde HTC-tools ook geinstalleerd worden als ik mijn P3300 hard-reset??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

der_roedie schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 12:00:
Wie weet hoe ik kan voorkomen dat de meegeleverde HTC-tools ook geinstalleerd worden als ik mijn P3300 hard-reset??
Welke HTC-tools? Als ze ingeprogrammeerd zitten in de ROM zal het niet lukken, maar bij de T-mobile versie kan je de T-mobile aanpassingen omzeilen door na een hard reset een soft-reset te doen op het moment dat het apparaat een melding geeeft dat hij t-mob dingen gaat doen. Misschien werkt dat ook bij de HTC-versie als die tools in de extended ROM zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• der_roedie
Ik doel op programmatjes zoals QUICKGPS en dergelijke. Die worden geinstalleerd maar daarna kun je ze niet verwijderen. Ik wil een zo kaal mogelijke P3300 om van daar uit verder te gaan.

Ik zal de T-Mobile tip eens proberen en kijken wat dat oplevert.

gedaan maar de tooltjes die ik er niet op wilden stonden er al op. Je krijgt wel een melding dat er een 'Customization' stap wordt uitgevoerd, op dat moment deed ik een soft-reset en na opnieuw opstarten stond er toch nog van alles geinstalleerd. Zal dus wel niet werken.

Iemand al die ILaunch-skin geprobeerd die ik een paar posts terug had neergezet? Anders dan zet ik de demo bij mij er wel op om te kijken of het wat is.

[ Voor 25% gewijzigd door der_roedie op 13-04-2007 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:29

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
gwystyl schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 12:06:
[...]

Welke HTC-tools? Als ze ingeprogrammeerd zitten in de ROM zal het niet lukken, maar bij de T-mobile versie kan je de T-mobile aanpassingen omzeilen door na een hard reset een soft-reset te doen op het moment dat het apparaat een melding geeeft dat hij t-mob dingen gaat doen. Misschien werkt dat ook bij de HTC-versie als die tools in de extended ROM zitten.
Ik weet dat er ergens een ROM moet rondzweven op het internet met daarop alleen WM5 en waarin de rest dus is weggelaten. Goed zoeken zou ik zeggen.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2007 @ 23:31:
[...]

topicstart?? Sorry ben een digibeet daarin.
sorry van die vele berichten, we duidelijk dat ik een paar vragen had toch ;)
Topic Start is de openingspost, oftewel het eerste bericht van dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• der_roedie
DjWannaB2002 schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 12:58:
[...]

Ik weet dat er ergens een ROM moet rondzweven op het internet met daarop alleen WM5 en waarin de rest dus is weggelaten. Goed zoeken zou ik zeggen.
Ik denk dat er een gedeelte van de mee geinstalleerde apps in de ROM gebakken zit, zoals de Comm-manager en dergelijke. Maar TomTom wordt later pas geinstalleerd dus er wordt nog wel wat extra's geinstalleerd.
Maar goed, ik wacht wel op de nieuwe ROM van HTC later dit jaar....

Die ILaunch krijg ik niet geinstalleerd. De installatie verloopt zonder fouten en na een verplichte soft-reset van de P3300 krijg ik een melding dat ILaunch niet kan worden gestart en dat het misschien opnieuw geinstalleerd moet worden of hersteld. Ik heb geprobeerd te installeren op het intern geheugen en op mijn SD-card maar dat maakte geen verschil.
Als iemand het wel gelukt is dan hoor ik graag wat die persoon dan wel gedaan heeft om het te laten slagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armageddon_2k

Armageddon_2k

Zou er ook animo zijn voor een IA van Siliconen hoesjes, en screen protectors van brando?

Afbeeldingslocatie: http://www.gpsplaza.nl/products/p3300.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gpsplaza.nl/products/brando-ultra-clear-screen-p.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stephane
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-06 11:36

Stephane

Behhhhh

Armageddon_2k schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 13:45:
Zou er ook animo zijn voor een IA van Siliconen hoesjes, en screen protectors van brando?

[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vind de kwaliteit van dat soort hoesjes echt bagger... een IA voor krussell tasjes zou wel mooi zijn, maar voor 25 euro haal ik die liever meteen in de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armageddon_2k

Armageddon_2k

Stephane schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 13:56:
[...]
Ik vind de kwaliteit van dat soort hoesjes echt bagger... een IA voor krussell tasjes zou wel mooi zijn, maar voor 25 euro haal ik die liever meteen in de winkel.
Het idee van siliconen hoesjes is dat je hem in je broekzak kan doen :P
Die krussell tasjes zijn wel strak, maar ik heb zo ook wle een leren hoes voor mn pda, maar dat ding krijg ik noway in mn broekzak. Dr zit nog meer daarbeneden hea :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Armageddon_2k schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 13:45:

[afbeelding]
[afbeelding]
Voor een IA van de screenprotectors heb ik wel intresse maar voor de hoesjes niet.

Over de ROM. De nodige programma's zitten daar inderdaad ingebakken en kan je er niet zomaar uithalen. Daarom zei ik ook dat er een ROM ergens rondzweeft, dacht van DOPOD met alleen, of zo goed als alleen WM5. Nadeel dat je dan een heleboel functies van de P3300 dus niet kan gebruiken, denk hierbij aan het scrollwheel, modem, gps, enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is de T-Mobile firmware zelf die het probleem met wel/niet bereikbaar veroorzaakt. De firmware werkt niet met bepaalde (type) simkaarten. Hier wordt asap een update voor beschikbaar gemaakt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itarix
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17-09 13:23

itarix

404 soul not found

het is iniedergeval niet het OS gedeelte van de t-mobile firmware, want ik heb de DOPOD rom (1.25) erin geflashed zonder de andere onderdelen zoals radio.
en heb nogsteeds last van bereikbaarheids problemen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b]der_roedie schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 12:13:

Iemand al die ILaunch-skin geprobeerd die ik een paar posts terug had neergezet? Anders dan zet ik de demo bij mij er wel op om te kijken of het wat is.
Nee, waarom? Omdat ik de icon's niets met Iphone te maken vind hebben. Als je dan iets moois wilt kan je beter een Vista erop zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gwystyl schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 01:22:
[...]

Zoals hierboven ook al genoemd TomTom (meegeleverd in T-mob pakket, geupdate naar 6.030), zoals je ziet aardig wat geprobeerd, maar ik blijf toch TomTom het meest gebruiken. Een stuk gewenning waarschijnlijk (mijn pa had het al op een oudere pda), maar het zit ook gewoon logisch in elkaar en werkt prima.
Zijn de kaarten op torrent te gebruiken met de meegeleverde tomtom van t-mobile?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 19:19:
[...]

Zijn de kaarten op torrent te gebruiken met de meegeleverde tomtom van t-mobile?
Vraag me af in hoeverre hier antwoord op gegeven mag worden hier op GoT. Maar de meeste niet nee. Hoe of wat wel, moet je zelf uitzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraag me af in hoeverre hier antwoord op gegeven mag worden hier op GoT. Maar de meeste niet nee. Hoe of wat wel, moet je zelf uitzoeken.
[/quote]

DJ waar kan ik het vinden? Ik zoek al een week maar kan niet een forum vinden waar dit besproken mag worden. Bestaat er zo'n forum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexZuH
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-09 15:25
Verwijderd schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 20:00:
[/quote]

DJ waar kan ik het vinden? Ik zoek al een week maar kan niet een forum vinden waar dit besproken mag worden. Bestaat er zo'n forum?
Waarschijnlijk het forum als waar je de torrents download. Voor de kaarten moet je een serial gebruiken van je tomtom navigator software, en voor je kaarten een aparte key. Succes, maar kopen is beter !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itarix
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17-09 13:23

itarix

404 soul not found

tomtom tmobile? ik heb helemaal geen tomtom megelevert gehad met mijn mda compact III? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0Burner0
Voor iedereen die nog een mooie smartdial skin wil
http://www.freewareppc.com/misc/vistadialer.shtml
Werkt perfect en snel.

En je kan hem gewoon over je oude T-mob skin heen gooie

Edit:
ianz schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 22:58:
tomtom tmobile? ik heb helemaal geen tomtom megelevert gehad met mijn mda compact III? :?
Op je T-mob CD staat een een bestand waar tomtom inzit heet ook zoiets als tmobtomtom.rar

[ Voor 45% gewijzigd door 0Burner0 op 14-04-2007 07:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over corrupte SD kaart:
Laatst een aantal foto's gemaakt terwijl Tomtom draaide, camera progje afgesloten, tomtom draaide nog en telefoon uitgezet (standby). een kwartier later de telefoon weer aangezet om verder te navigeren en de kaart bleek weg te zijn. Het gekke is dat alleen de map Western Europe leeg is, de andere mappen zijn gewoon ok. Als ik de kaart [Sandisk 1GB] via een cardreader benader blijken er nog twee bestandjes in de map te staan [MAPSET~1.CFG] en [traffic.inc]. samen 5,5 kB. Wel is er meer dan 900mb bezet, ergens met corrupte data die niet te zien zijn via de telefoon of WM5torage.

ik heb de map gewist om te zien of ik de ruimte weer terug krijg, werkt niet.
In windows een fout controle gedaan: geen effect, defragmentatie duurde te lang.
Toen viel me op dat er een nwe map was verschenen met de naam [FOUND.000]
waarin 908mb aan willekeurige files.

voorlopig neem ik voor de zekerheid maar weer een plattegrondje mee, en verder ga ik de telefoon niet uitzetten (=standby) als TomTom draait.

edit: toevoeging: ik snap ook niet dat deze map corrupt raakt, ik begreep dat het probleem met schrijf activiteit te maken heeft maar ik neem aan dat Tomtom alleen maar hoeft te lezen van deze bestanden en niet hoeft te schrijven. de persoonlijke files staan ergens ander?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2007 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 09:52:
Over corrupte SD kaart:
Laatst een aantal foto's gemaakt terwijl Tomtom draaide, camera progje afgesloten, tomtom draaide nog en telefoon uitgezet (standby). een kwartier later de telefoon weer aangezet om verder te navigeren en de kaart bleek weg te zijn. Het gekke is dat alleen de map Western Europe leeg is, de andere mappen zijn gewoon ok. Als ik de kaart [Sandisk 1GB] via een cardreader benader blijken er nog twee bestandjes in de map te staan [MAPSET~1.CFG] en [traffic.inc]. samen 5,5 kB. Wel is er meer dan 900mb bezet, ergens met corrupte data die niet te zien zijn via de telefoon of WM5torage.

ik heb de map gewist om te zien of ik de ruimte weer terug krijg, werkt niet.
In windows een fout controle gedaan: geen effect, defragmentatie duurde te lang.
Toen viel me op dat er een nwe map was verschenen met de naam [FOUND.000]
waarin 908mb aan willekeurige files.

voorlopig neem ik voor de zekerheid maar weer een plattegrondje mee, en verder ga ik de telefoon niet uitzetten (=standby) als TomTom draait.

edit: toevoeging: ik snap ook niet dat deze map corrupt raakt, ik begreep dat het probleem met schrijf activiteit te maken heeft maar ik neem aan dat Tomtom alleen maar hoeft te lezen van deze bestanden en niet hoeft te schrijven. de persoonlijke files staan ergens ander?
Volgens mij is het zo dat als er uberhaupt nog activity is met de SD card (schrijven/lezen) dat je dan niet je toestel op standby kon zetten. Dan krijg je inderdaad een corrupte kaart.

Om je bestandje van FOUND.000 terug te krijgen kan je dit programma gebruiken. Het duurt behoorlijk lang, maar dan herstel je wel weer de corrpute bestanden / mappen. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

re: carkit

Ik krijg volgende maand mijn nieuwe auto en zoek eigenlijk naar een elegante manier om mijn MDA in te bouwen:

Ik heb al een brodit holder en active holder in gedachten maar zoek nog een goede oplossing voor de mobiele telefonie. Ik heb nu een bluetooth headset maar dat is niet ideaal aangezien ik meestal lange ritten maak en 6 uur met zo'n ding aan je oor wordt je niet echt blij van.

Wat kunnen jullie me aanbevelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 17:04:
[...]

Zit het soms in je ROM?
Deze lijkt namelijk nieuw.

Voor zover mij bekend is 1.12.404.1 de hoogste versie, maar jij hebt het over 1.13.114.1
Is dat de lang verwachtte T-Mobile ROM (gefixed?)
Waar heb je je toestel gekocht?
Toestel is gekocht bij T-mobile. Hij werkt verder zonder problemen of vastlopers, het is de snelheid die extreem langzaam is en me doet vermoeden dat het iets met processor/geheugen te maken heeft omdat het niet reproduceerbaar is (soms doet tie het redelijk snel, soms weer niet). Bestaat er zoiets als een benchmark tool om de performance te bekijken???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
Verwijderd schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 14:27:
re: carkit

Ik krijg volgende maand mijn nieuwe auto en zoek eigenlijk naar een elegante manier om mijn MDA in te bouwen:

Ik heb al een brodit holder en active holder in gedachten maar zoek nog een goede oplossing voor de mobiele telefonie. Ik heb nu een bluetooth headset maar dat is niet ideaal aangezien ik meestal lange ritten maak en 6 uur met zo'n ding aan je oor wordt je niet echt blij van.

Wat kunnen jullie me aanbevelen?
je kunt ook een Pioneer Radio kopen...de P75BT ondersteund A2DP....gaat je geluid over de boxen van de radio....ik zou niet voor de P70BT gaan...die ondersteund geen A2DP en heeft wat moeite met automatisch herkennen van je foon....ik heb zelf de P70BT en het werkt wel maar niet optimaal....het is wel een redelike investering voor alleen een handsfree verhaal maar ach...nieuwe auto hoort nieuwe radio bij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 10:51:
[...]

Volgens mij is het zo dat als er uberhaupt nog activity is met de SD card (schrijven/lezen) dat je dan niet je toestel op standby kon zetten. Dan krijg je inderdaad een corrupte kaart.

Om je bestandje van FOUND.000 terug te krijgen kan je dit programma gebruiken. Het duurt behoorlijk lang, maar dan herstel je wel weer de corrpute bestanden / mappen. Succes!
Ik heb net de laatste pocket-mechanic erop gezet en ik vraag me af met welke module ik dan die bad data kan recoveren? Er staan zoveel van die modules en aangezien jij het misschien ook gebruik vraag ik het maar even voor ik wat verkeerd doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

coldasice schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 15:09:
[...]

je kunt ook een Pioneer Radio kopen...de P75BT ondersteund A2DP....gaat je geluid over de boxen van de radio....ik zou niet voor de P70BT gaan...die ondersteund geen A2DP en heeft wat moeite met automatisch herkennen van je foon....ik heb zelf de P70BT en het werkt wel maar niet optimaal....het is wel een redelike investering voor alleen een handsfree verhaal maar ach...nieuwe auto hoort nieuwe radio bij ;)
helaas ik heb in de nieuwe auto al een nieuwe sony (met MP3) laten zetten. Deze wordt er dan in de fabriek ingezet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand ervaring met de combinatie Atemis en Parrot CK3000 evolution?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 10:51:
[...]

ik heb gewoon een back up terug gezet, duurt ook lang maar het werkte wel. Pocket Mechanic kost $30 , dat is acceptabel als je contracten kwijt bent of foto's van je kleinkinderen, maar voor gewoon gebruik van je sd card vind ik het heel veel. Je merkt toch dat het deels nog experimentele technologie is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Ik weet het niet zeker, maar kan het zijn dat als je de registry tweak toepast die er voor zorgt dan je geen bericht meer krijgt wanneer je sms verzonden is, dat het oranje lampje niet meer gaat knipperen als je een oproep gemist hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• der_roedie
Verwijderd schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 18:26:
[...]

Nee, waarom? Omdat ik de icon's niets met Iphone te maken vind hebben. Als je dan iets moois wilt kan je beter een Vista erop zetten.
En waar kun je zo'n Vista-skin vinden dan? Linkje er naartoe wordt gewaardeerd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
der_roedie schreef op zondag 15 april 2007 @ 09:07:
[...]

En waar kun je zo'n Vista-skin vinden dan? Linkje er naartoe wordt gewaardeerd ;)
Beetje zelf moeite doen kan natuurlijk geen kwaad. Zijn er zoveel verschillende gemaakt. Gebruik google even dan kom je vanzelf de nodige skins tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kickje, de vorige keer werd mijn vraag een beetje overdonderd door een ander soort volume vraagstuk. Dus ik dacht laat ik het nog eens proberen. Als ik nu weer geen antwoord krijg, weet ik dat ik de enige ben met dit probleem en/of niemand een oplossing kan verzinnen.
Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2007 @ 10:07:
Weet iemand een oplossing voor het volgende:
Als ik mijn MDA Compact 3 via bluetooth verbindt met mijn nokia CK-7W carkit en ik ga dan bellen dan is het geluid echt super zacht. :(
Geluid van Tomtom via deze zelfde carkit laten gaan heb ik nog niet geprobeerd, maar als dit net zo zacht is, dan heeft dat toch geen nut.
Op dit moment is de luidsprekerfunctie op de MDA vele malen luider dan via de carkit, dit klopt toch niet? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• der_roedie
DjWannaB2002 schreef op zondag 15 april 2007 @ 10:15:
[...]

Beetje zelf moeite doen kan natuurlijk geen kwaad. Zijn er zoveel verschillende gemaakt. Gebruik google even dan kom je vanzelf de nodige skins tegen.
:') Dat had ik al gedaan hoor maar dat kan jij dan weer niet weten natuurlijk ;)

ik vind dan geen echte skins maar alleen een achtergrondje met Vista look. Dat is eigenlijk niet wat ik wil.... dussuh, kijk ik dan met mijn neus of bestaat een volledig Vista-jasje voor je WM5 niet?

[ Voor 8% gewijzigd door der_roedie op 15-04-2007 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 15 april 2007 @ 12:56:
Kickje, de vorige keer werd mijn vraag een beetje overdonderd door een ander soort volume vraagstuk. Dus ik dacht laat ik het nog eens proberen. Als ik nu weer geen antwoord krijg, weet ik dat ik de enige ben met dit probleem en/of niemand een oplossing kan verzinnen.
[...]
Bij de CK-7W zit ook een volumeknopje... ik neem aan dat je die al verder open hebt gedraaid? (het wieltje rondom het knopje om op te nemen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 15 april 2007 @ 12:56:

[...]
Tja kan je niet echt een antwoord geven. Ikzelf gebruik de Mr Handsfree Genius Bluetooth carkit, en ik zelf heb totaal geen problemen met het geluid, is naar mijn idee hard zat. Maar ja daar heb jij niks aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
der_roedie schreef op zondag 15 april 2007 @ 12:57:
[...]

:') Dat had ik al gedaan hoor maar dat kan jij dan weer niet weten natuurlijk ;)

ik vind dan geen echte skins maar alleen een achtergrondje met Vista look. Dat is eigenlijk niet wat ik wil.... dussuh, kijk ik dan met mijn neus of bestaat een volledig Vista-jasje voor je WM5 niet?
Denk dat je met je neus kijkt 8)7 :

Vista 1
Vista 2
Deel 2 van dit topic

Gezocht bij google op Vista theme WM5

Zoekt en gij zult vinden. O-)

[ Voor 15% gewijzigd door 13art op 15-04-2007 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• der_roedie
Ahh, ik zocht op 'skin' dat scheelt blijkbaar ook . Bedankt _/-\o_ ;)

[ Voor 5% gewijzigd door der_roedie op 15-04-2007 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mycosis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-04 22:08

mycosis

--------------

Hmm raar, ik heb hem nu 3 maanden in gebruik zonder één noemenswaardig probleem.
Maar nu opeens doet de speaker het niet meer als ik mediaplayer gebruik. Ik heb al weken niets nieuws geïnstalleerd. Het rare is dat ringtone's ed. wel gewoon werken. Zie ik iets over het hoofd of is dit gewoon een bug? (Ik heb echt geen zin in een hard reset)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Ga naar : HKEY_CURRENT_USER\ControlPanel\Sounds\RingTone0
"Sound" geeft de lokatie van je bestand aan (mp3)
"Script" bepaald hoe de melodie / verlichting / vibra zich moeten gedragen.

Hoe je zelf je scipts kan aanpassen:
'a' : geeft de informatie weer op je display
'f' : schakeld de verlichting in
'p' : start je melodie
'c' : geeft aan hoe luid hij moet afspelen (mogeljkheden : c50, c100, c150, c200)
'v' : staat voor vibratie, vX (X vervangen door cijfer) geeft aan hoelang hij moet vibreren in secondes. v0 is de duur van het scipt.
'w': geeft aan dat het een pauze is, wX (X vervangen door cijfer) geeft de duur van de pauze in secondes.
'r' : geeft aan dat de script opnieuw gedraaid moet worden.

Voorbeelden van scipts:
af1w60f0 = Verlichting brand gedurende 60 secondes, de rest is uit.
apw3r = speelt je melodie af, na afloop 3 sec. pauze en weer herhaling.
c50apw3c150r = speelt melodie af met toenemende volume.
af1v1w1f0r = vibratie en knipperende display
av0pr = blijft afspelen en vibreren zonder pauze en daarna weer opnieuw.
Hoe kan ik er voor zorgen dat de vibratie om de seconde vibreert als ik gebeld wordt? En dit terwijl de melodie gewoon door blijft gaan?

Is er in de registry ook zoiets voor de sms ringtone? Kon die zelf niet vinden namelijk, terwijl ik vind dat die dan iets te lang trilt. Liever 2x kort dan 1 keer lang bij een sms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dames en heren, helaas heb ik nu ook last van het onbereikbaarheidsprobleem :( , maar ben erachter gekomen dat een connectie met gprs me weer aanmeld bij de centrale. Weet iemand of er een programma is dat op de achtergrond (bijv. om het uur) een verbinding met grps kan maken.
Dit zou mijn probleem oplossen aangezien ik PIT heb. Weet iemand trouwens of een gprs verbinding maken terwijl je aan het bellen ben uberhaupt mogelijk is, of dat deze dan het telefoongesprek afkapt, want dat kan ik natuurlijk niet hebben.
Mocht zo'n programma niet bestaan, kan iemand mij dan in de goede richting sturen naar een site die mij kan helpen zoiets zelf te programmeren. Alvast bedankt.

ps. bedankt voor de alle reacties op mijn eerdere post. _/-\o_
Dat van dat wieltje ga ik zeker nog even proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madman_K
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-09 20:52
E-mail accountje van Gmail?
en dan elk 1/2 uur je mail checken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DjWannaB2002 schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 13:00:
[...]

Topic Start is de openingspost, oftewel het eerste bericht van dit topic.
Thanx DJ weer wat geleerd op mn vrije zondagavond ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin2k
  • Laatst online: 23:15
der_roedie schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 13:34:
[...]
Die ILaunch krijg ik niet geinstalleerd. De installatie verloopt zonder fouten en na een verplichte soft-reset van de P3300 krijg ik een melding dat ILaunch niet kan worden gestart en dat het misschien opnieuw geinstalleerd moet worden of hersteld. Ik heb geprobeerd te installeren op het intern geheugen en op mijn SD-card maar dat maakte geen verschil.
Als iemand het wel gelukt is dan hoor ik graag wat die persoon dan wel gedaan heeft om het te laten slagen.
Ik las ergens dat je de applicatie 2x moest installeren. Zat ergens een bugje. Werkt bij mij nu wel.
Ben zeer verrast door de screensaver optie. Mooie achtergrond en mooie slidebar. Maar de icons zelf in het hoofd scherm zijn echt om te :r

Zonnepanelen 3950Wp - DMEGC 6x395Wp (ZW 2°) + DMEGC 4x395Wp (ZW 28°) - Solis 3.6 ; Easee Charge Lite 11kW + Easee Equalizer (Load Balancing) ; BMW iX1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kelleners
  • Laatst online: 14-08 21:52
Is het mogelijk om een tefoongepsprek aan te nemen met de luidspreker aan als deze aangeloten is op de 12V aansluiting in de auto ?
Nu moet je eerst op het scherm tikken en dat vind ik tijdens het rijden nogal lastig.

Ik heb gehoord dat er een programma zou zijn dat het toetsenbord bij gebruik van de telefoon schermvullend kan worden. Heeft iemand een idee, war dat te vinden is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack3770
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-04-2024
Stomme vraag, maar ik vind 't maar niet:

Hoe gaat smsen precies? Is dat met de stylus? Gaat dat vlot?
Of zijn er nog andere manieren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dix0r
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17-09 13:47
Jack3770 schreef op maandag 16 april 2007 @ 09:50:
Stomme vraag, maar ik vind 't maar niet:

Hoe gaat smsen precies? Is dat met de stylus? Gaat dat vlot?
Of zijn er nog andere manieren?
SMSen gaat redelijk met de styles. Ik vind het niet echt fijn omdat je uiteindelijk toch altijd met 2 handen bezig bent. Ik gebruik phonepad ervoor (staat in TS).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 15:08:
[...]

Toestel is gekocht bij T-mobile. Hij werkt verder zonder problemen of vastlopers, het is de snelheid die extreem langzaam is en me doet vermoeden dat het iets met processor/geheugen te maken heeft omdat het niet reproduceerbaar is (soms doet tie het redelijk snel, soms weer niet). Bestaat er zoiets als een benchmark tool om de performance te bekijken???
sk-tools heeft benchmarking ingebouwd....
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.