HTC P3300 deel 4 (Artemis, MDA Compact III, Orange SPV M650)

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 26.345 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09-2024
Ik was de skin van mijn P3300 zat en heb dus een andere geinstalleerd. Nu merk ik alleen dat de kleuren van de telefoonapplicatie niet meeveranderen. Ik kan ook nergens een instelling vinden hoe je dit aanpast. Iemand tips?

404 error: File not found | PSN: The_Bash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij SPB Softwarehouse kun je unithemes downloaden en installeren (er staat een prijs bij, maar als je je registreerd voor spbclub kun je ze gratis downloaden. O-) )
Deze themes bevatten ook dialerthemes. :*) Toch is er dan nog iets dat niet veranderd: de communication page (de pagina waar je je telefoon uit kan zetten, je wifi aan en uit, je bluetooth aan en uit etc) deze blijft gewoon HTC groen.... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14:35
Ganymedus schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 10:58:
ps Een man in de winkel zei dat je extra korting kreeg op je toestel als je een web&walk abo erbij nam. Alleen als ik op de t-mobile shop kijk is dat niet het geval. Iemand enig idee :?
De man in de winkel heeft gelijk. Waarom dat niet op de site staat, geen idee. Ik zou me er ook niet het hoofd over breken, je kunt hem toch gewoon in de winkel kopen dan? Alles willen weten maakt niet gelukkig... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tha schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 11:14:
[...]
... maw er is dus momenteel geen pijl op te trekken.
Inderdaad, geen pijl op te trekken: Eerst hed ik wel last van het probleem, nu niet meer :? . Hoe vreemd kun je het krijgen?
[...]
Kan ook deze discussie nu een keer gestaakt worden?
Gaarne, maar wat mij betreft alleen als T-Mobile / HTC het probleem ook daadwerkelijk hebben opgelost. (En wat mij betreft was dat gisteren.....)
Ganymedus schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 10:58:
[...]
Hebben de huidige P3300's van t-mobile nog steeds dezelfde problemen als welke eerder genoemd werden?
Er is nog geen nieuw model, er is (voor zover bekend althans) nog geen nieuwe rom, dus de kans dat het probleem voorkomt is nog steeds net zo groot als voorheen.
Hoe vaak het voorkomt weet ik niet, maar het lijkt maar een klein deel ( minder dan 25%??) te zijn.
Moeilijk is dit in een getal te vangen, omdat de mensen die geen last hebben niet klagen. (behalve het klagen over het vragen dan... :? ), en veel mensen niet bij T-Mobile zitten.
Let wel: Het probleem schijnt te verergeren als je veel op 1 plek zit.
Wil je bereikbaarheids zekerheid dan zxou ik echt naar een andere provider uitkijken, of afwachten. Het gerucht gaat dat de problemen op zeer korte termijn worden opgelost (geen zekerheid!!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The_Bash schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 11:42:
Ik was de skin van mijn P3300 zat en heb dus een andere geinstalleerd. Nu merk ik alleen dat de kleuren van de telefoonapplicatie niet meeveranderen. Ik kan ook nergens een instelling vinden hoe je dit aanpast. Iemand tips?
Ik zou wel eens zo'n iPhone skin of Vista willen uitproberen. Weet iemand of die er zijn voor de HTC 3300?

Ik heb nog een vraagje betreffende GPRS. Ik gebruik dat helemaal niet maar als ik bvb via WiFi via mijn netwerk zit te inetten dan popt elke keer dat "verbind" schermpje omhoog. Ik bedoel dan van GPRS he en niet van WiFi. Is er een manier om GPRS definitief uit te zetten? Zo kan ik ook niet per ongeluk verbinding maken en een toren hooge rekening hebben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jozef Sss
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10-05-2021
Gisteren heb ik een harde reset uitgevoerd op mijn HTC, en sindsdien krijg ik geen geluid meer te horen bij het ontvangen van een sms, ook trilt hij niet meer.

Als ik een ander geluid wil instellen voor een ontvangen bericht en ik druk op play, speelt hij ook niks af. Hetzelfde bij alle andere geluids instellingen voor berichten, bij het instellen van een ringtone werkt het weer wel.

Is hier een oplossing voor, misschien een registry tweak ofzo?

Verder heb ik nog wat interessante tweaks gevonden:

Het uitzetten van de "SMS is verstuurd" melding:
1) Ga naar de volgende registry entry:
"HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Inbox"
2) Voeg hier een nieuwe "Key" toe met als naam "Settings". Open de nieuwe entry zodat je in in deze folder bent:
"HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Inbox\Settings"
2) Voeg nu een nieuwe "DWORD Value" toe met de volgende eigenschappen:
Name: SMSNoSentMsg
DWORD Data: 1
Base: Dec
3) Voer tot slot een soft reset uit.

SMS wordt meerdere malen verzonden:
Dit ligt mogelijk aan Spb Pocket Plus. Hierbij moet je het programma tmail.exe als exception instellen waardoor het probleem verholpen wordt. Dit moet als volgt:
Start -> Settings -> System -> Spb Pocket plus -> Close Button selecteren -> Feature Options -> Tabblad Exceptions -> Add -> zoeken naar het progje tmail.exe (in de windows map)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 13:07:
[...]
Ik heb nog een vraagje betreffende GPRS. Ik gebruik dat helemaal niet maar als ik bvb via WiFi via mijn netwerk zit te inetten dan popt elke keer dat "verbind" schermpje omhoog. Ik bedoel dan van GPRS he en niet van WiFi. Is er een manier om GPRS definitief uit te zetten? Zo kan ik ook niet per ongeluk verbinding maken en een toren hooge rekening hebben. :)
De manier is om in je netwerk de verbinding naar internet (mijn ISP), en niet die van werk te configureren naar WIFI, terwijl je de gprs instellingen compleet verwijdert (als je ze toch niert gebruikt....)
Een andere manier is om MODACO NoData te gebruiken, maakt hij in ieder geval geen verbinding...

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2007 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik zou wel eens zo'n iPhone skin of Vista willen uitproberen. Weet iemand of die er zijn voor de HTC 3300?
bedoel je zoiets.... click
of deze misschien deze wel of anders deze dan
en dat allemaal vanaf pagina 1 op google....

tip: zoek op google: ("vista skin" WM5)

[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2007 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 05 april 2007 @ 22:23:
De oplossing daarvoor is het bestand "TomTom Navigator" hernoemen naar in mijn geval "TomTom" en het bestand "TTLoader" henoemen naar "TomTom Navigator".
Dan het bestand "ttloader" editen en de regel "\Program Files\Navigator\TomTom Navigator.exe" veranderen naar "\Program Files\Navigator\TomTom.exe".

Op die manier werkt de link in je today scherm en werkt de gps knop ook.
werkt helemaal goed !!!!
bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad, maar die is er volgens mij niet voor een HTC3300...of zie ik het over het hoofd?

Edit.
Op zich zou je een heel eind kunnen komen om het zelf te maken, alleen dat Windows icoontje, hoe kan je die veranderen. Thats the question...

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2007 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat ziet er tof uit !! Heeft iemand dit al werkend op de Artemis?

Indien zo graag screenshots om ons te verlekkeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 13:37:
[...]

Inderdaad, maar die is er volgens mij niet voor een HTC3300...of zie ik het over het hoofd?

Edit.
Op zich zou je een heel eind kunnen komen om het zelf te maken, alleen dat Windows icoontje, hoe kan je die veranderen. Thats the question...
Neeuh... Hij is er niet voor HTC-p3300..... Da's namelijk heel wat anders dan een PocketPc...... 8)7 toch.....

Wees gerust: Je HTC-p3300 is een PocketPc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 13:49:
[...]

Neeuh... Hij is er niet voor HTC-p3300..... Da's namelijk heel wat anders dan een PocketPc...... 8)7 toch.....

Wees gerust: Je HTC-p3300 is een PocketPc
Ten eerste, bedankt voor je antwoorden.

Ten tweede, waarom breng jij het op deze manier? Als jij mij niet af zeikt hoef ik dat misschien straks ook niet te doen. Als we normaal blijven doen blijft het ook gezellig. We zijn niet allemaal zo briljant als jij geboren. }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopster
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-08 22:54

Jopster

trotse papa x4

Sowieso is hij er momenteel alleen nog voor landscape only. Beetje onhandig voor de P3300 imo. Je opmerking was dus best nog wel terecht ook. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Jopster op 06-04-2007 14:48 ]

GoT-Papa clublid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 13:45:
[...]

Dat ziet er tof uit !! Heeft iemand dit al werkend op de Artemis?

Indien zo graag screenshots om ons te verlekkeren
Is wel leuk, maar je raakt wel alles kwijt....
Je moet het zien als een evrvanging voor je home screen....
Heeft trouwens ook een soort van Dreamscene...
En werkt OOK in portrait

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2007 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand mij vertellen of het "normaal" is als je 2 a 3 vastlopers per dag hebt??? T gebeurd vooral als ik applicaties wil openen of na gesprekken.(2e was al bekend geloof ik) Moet ik m terug brengen of heeft dit geen zin?

Greetz Richard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 14:42:
[...]

Ten tweede, waarom breng jij het op deze manier? Als jij mij niet af zeikt hoef ik dat misschien straks ook niet te doen. Als we normaal blijven doen blijft het ook gezellig. We zijn niet allemaal zo briljant als jij geboren. }:|
Was niet als "afzeiken" bedoeld. Meer als: weet wat je hebt.....
Sorry dat je het negatief hebt opgepakt, was met humor bedoeld....

Mijn nederige excuses _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• programist
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-12-2018

programist

Got Milk?

Voor wie lekker wil zitten spelen met wat themes.. hier misschien iets dat de moeite waard is :

Afbeeldingslocatie: http://farm1.static.flickr.com/160/360494690_8a6b24a80b_m.jpg

http://www.ozankilic.com/?p=31

http://flickr.com/photos/okilic/sets/72157594484670553/
Have fun.

[ Voor 31% gewijzigd door programist op 06-04-2007 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 13:25:
[...]

De manier is om in je netwerk de verbinding naar internet (mijn ISP), en niet die van werk te configureren naar WIFI, terwijl je de gprs instellingen compleet verwijdert (als je ze toch niert gebruikt....)
Een andere manier is om MODACO NoData te gebruiken, maakt hij in ieder geval geen verbinding...
Edit.
Zand erover, niks gebeurt. ;)

Ik heb ze helemaal niet nodig. Als ik wil mailen zoek ik wel een hotspot op. Ik heb geen internet bij mijn abonnement. MODACO NoData heb ik geprobeerd maar geeft bij het opstarten telkens een opstart fout. Als dat GPRS geheel te deleten is mag iemand mij het uitleggen.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2007 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Het topic gaat gelukkig nergens anders over.
Als je de moeite had genomen gewoon rustig alles te lezen, lees je ook dat HET NIET BIJ IEDEREEN ZO IS!!!!! ik word er gewoon zo moe van dat iedereen inmiddels denkt dat het toestel zo brak is als het maar kan als het gaat om bereikbaar zijn.
Ik heb het toestel al vanaf december en heb net als vele andere nergens last van,
maw er is dus momenteel geen pijl op te trekken.
Ben ik het helemaal mee eens. Als het probleem is opgelost dan kan dit uiteraard worden vermeld, met evt. link naar update of iets dergelijks. Maar iedere keer vragen als mensen op de vorige pagina het er nog over hebben vind ik ook zinloos.

p.s. Ik heb mijn P3300 met ActiveSync verbonden en daarna deed de tijd het weer prima. Na 1 sec refreshen na standby stand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is al eerder behandeld, maar wilde het toch nog even melden. Voor mensen die een Case zoeken voor hun P3300 tegen krasjes etc voor in hun broekzak.

De Silicon Case (Black/Ice) is echt een prima alternatief. Ik heb de case gister besteld en zojuist in huis. Werkt echt perfect!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guillaumemay
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-09 15:25
[...]
Het topic gaat gelukkig nergens anders over.
Als je de moeite had genomen gewoon rustig alles te lezen, lees je ook dat HET NIET BIJ IEDEREEN ZO IS!!!!! ik word er gewoon zo moe van dat iedereen inmiddels denkt dat het toestel zo brak is als het maar kan als het gaat om bereikbaar zijn.
Ik heb het toestel al vanaf december en heb net als vele andere nergens last van,
maw er is dus momenteel geen pijl op te trekken.
Er is nog steeds geen officiële oplossing voor, dus ik vind dat de mensen met het probleem het recht hebben om te klagen en hun ervaringen hier gewoon blijven te melden. Hoe je het ook wendt of keert, de kans dat iemand problemen krijgt met dit toestel en het T-mobile netwerk is gewoon reëel aanwezig. Natuurlijk, er zijn mensen die er geen problemen mee hebben, waaronder jij. Maar ik denk dat er al teveel klachten zijn geweest om dit probleem te bagatelliseren. Misschien zou het vervelend zijn als het zou gaan om een relatief klein probleem, maar het gaat hier om een vrij belangrijk aspect van een mobiele telefoon: de bereikbaarheid.

Ook al wordt er op iedere pagina door een nieuwe bezoeker geklaagd: Als we door dit topic op de hoogte blijven van de continue nieuwe klachten over die combinatie, dan kunnen geïnformeerde potentiële kopers toch goed erover nadenken om het toestel+T-mobile wel of niet te kopen.

Er is al één oplossing tevoorschijn gekomen: CID-lock weg en nieuwe ROM erop, maar dat verhaal is pas door 2 mensen bevestigd, waarvan één toegaf dat hij het niet uitvoerig heeft getest. Hoewel ik blij ben met deze oplossing met potentie, geloof ik het pas na meerdere gebruikerservaringen.

Als je dus geen problemen hebt: fijn. Houden zo. Maar iemand met het probleem mag van mij gerust z'n frustraties hier uiten. De kans is groot dat diegene dan op zoek gaat naar een oplossing: nieuwe rom? klagen bij t-mobile? klagen bij radar? En iedere nieuw ingediende klacht is naar mijn mening weer een nieuwe schop onder de kont van T-mobile. En dat helpt ons allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• visboer32
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-02 14:41

visboer32

Koen

Ik kreeg vandaag deze sms ineens van T-mobile:

"U heeft met T-Mobile contact gehad over een probleem met uw MDA Compact III. Het probleem is op dit moment in onderzoek, zodra er een oplossing is nemen wij contact met u op. Groeten, T-Mobile."

Typisch smsje omdat ze me dat een week terug ook al gewoon door de telefoon hadden verteld, maarja het is wel duidelijk.

Iemand dit bericht ook gehad?

AMD Ryzen 7 5800X | Gigabyte Aorus X570 Pro | 32GB DDR4-3600 CL16 | Gigabyte RTX3080 Gaming OC | Samsung 970 & 960 Evo | Be Quiet 500DX | Samsung 49" Ultrawide LC49HG90 | Fanatec DD1 + Ferrari 488 & Audi R8 wheel | SRP GT pedals | Simetik K2 + Buttkicker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

visboer32 schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 20:25:

"U heeft met T-Mobile contact gehad over een probleem met uw MDA Compact III. Het probleem is op dit moment in onderzoek, zodra er een oplossing is nemen wij contact met u op. Groeten, T-Mobile."

Typisch smsje omdat ze me dat een week terug ook al gewoon door de telefoon hadden verteld, maarja het is wel duidelijk.

hier nog eentje na contact met T-mobile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• programist
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-12-2018

programist

Got Milk?

visboer32 schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 20:25:

Leuk, die heb ik al 3 keer gehad. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Wellicht gaat T-Mobile ons verblijden met een WM6 update waarin alle problemen opgelost zijn. De geruchten zijn er in ieder geval ;)

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Over dat locken van het scherm (paar berichten terug) Er zijn ook speciale programma's voor. Moet je even zoeken met google op 'screen lock' oid. Echter ik zelf heb dus geen spciaal programma daar voor geïnstalleerd, zou dus niet goed weten waardoor het bij mij wel gewoon gelocked is.

edit:
ScreenLock for Pocket PC v1.2
En hier nog een heel topic over locken van je scherm. Maar als ik zo snel even de eerste pagina lees, zou met de manier die ik hier verteld heb ook je probleem opgelost moeten zijn. Scherm springt wel aan maar is niet gevoelig voor aanrakingen.

[ Voor 45% gewijzigd door 13art op 07-04-2007 01:14 ]

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 14:53:
[...]

Is wel leuk, maar je raakt wel alles kwijt....
Je moet het zien als een evrvanging voor je home screen....
Heeft trouwens ook een soort van Dreamscene...
En werkt OOK in portrait
dus je hebt het geinstalleerd (gehad)? Wat bedoel je precies met "je raakt wel alles kwijt"?

Zou het wel willen proberen, maar wil wel eerst weten of ik niet van alles opnieuw hoe te installeren op het moment dat ik het niets vindt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 08:10:
[...]

dus je hebt het geinstalleerd (gehad)? Wat bedoel je precies met "je raakt wel alles kwijt"?

Zou het wel willen proberen, maar wil wel eerst weten of ik niet van alles opnieuw hoe te installeren op het moment dat ik het niets vindt
Ik heb het geÏnstaleerd en ik moet zeggen, het ziet er schitterend uit. Alleen heb je er niets aan aangezien je alleen het startschaerm ziet en je er niets verder mee kan zonder het te kopen. Het is een op zich zelf staand progamma wat je moet runnen dus er gebeurt nverder niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dus alle functies zoals de side bar, je afspraken , de datum en de foto van de contactpersoon heb je alleen als je het programma koopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Vista wel, geloof ik. Voor een iPhone ligt het wat anders. Dat wil zeggen, begin van dit jaar was er iemand die het perfect nagebootst had, maar die werd onmiddellijk met hel en verdoemenis bedreigd door de advocaten van Apple. Iedere site die het probeert te verspreiden kan onmiddellijk een boze email verwachten van Apple, zij zijn daar heel alert op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-09 09:29
kiddyl schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 23:16:
Wellicht gaat T-Mobile ons verblijden met een WM6 update waarin alle problemen opgelost zijn. De geruchten zijn er in ieder geval ;)
heerlijk die geruchten ;(

heb liever dat die sjaaken hun werk doen ;)

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar kan ik alle FAQ vinden? Ik wil m synchen met outlook maar weet niet hoe. Bij de FAQ aan t begin van t topic staat t niet bij. Ik kan wel het forum doorlezen maar om nou 4 topics met meer dan 25 pagina's te lezen vind ik wel erg veel ;)

Greetz

BTW bedankt voor de post over de kleine lettertjes kiezen. Ik heb mn vraagtekentje nu wel gevonden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-09 06:26
Verwijderd schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 10:42:
waar kan ik alle FAQ vinden? Ik wil m synchen met outlook maar weet niet hoe. Bij de FAQ aan t begin van t topic staat t niet bij. Ik kan wel het forum doorlezen maar om nou 4 topics met meer dan 25 pagina's te lezen vind ik wel erg veel ;)

Greetz

BTW bedankt voor de post over de kleine lettertjes kiezen. Ik heb mn vraagtekentje nu wel gevonden!
daar heb je de zoekfunctie voor....bovenaan....even zoeken in dit topic...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

al geprobeerd, weinig succes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DjWannaB2002 schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 01:09:
Over dat locken van het scherm (paar berichten terug) Er zijn ook speciale programma's voor. Moet je even zoeken met google op 'screen lock' oid. Echter ik zelf heb dus geen spciaal programma daar voor geïnstalleerd, zou dus niet goed weten waardoor het bij mij wel gewoon gelocked is.

edit:
ScreenLock for Pocket PC v1.2
En hier nog een heel topic over locken van je scherm. Maar als ik zo snel even de eerste pagina lees, zou met de manier die ik hier verteld heb ook je probleem opgelost moeten zijn. Scherm springt wel aan maar is niet gevoelig voor aanrakingen.
Thanks, las ook iets over MortSaver schijnt ook goed te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• visboer32

visboer32

Koen

Trouwens even een vraagje:

Als ik een rits foto's in een map heb staan en ik open er eentje van hoe kan ik dan makkelijk doorbladeren naar de volgende foto? Scrolwiel etc doet bij mij niets. Ik moet dus steeds de foto sluiten en de volgende foto weer openen, niet echt handig... :?

AMD Ryzen 7 5800X | Gigabyte Aorus X570 Pro | 32GB DDR4-3600 CL16 | Gigabyte RTX3080 Gaming OC | Samsung 970 & 960 Evo | Be Quiet 500DX | Samsung 49" Ultrawide LC49HG90 | Fanatec DD1 + Ferrari 488 & Audi R8 wheel | SRP GT pedals | Simetik K2 + Buttkicker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:07

Sick Nick

Drop the top!

Als je een foto opent met via "afbeeldingen en video's" moet je het muisballetje naar links of rechts rollen, dan ga je naar de volgende.

Wil je het scrollwiel gebruiken kan dat ook trouwens, dan moet je vanuit afbeeldingen en video's een diavoorstelling starten. Dan kan je met het wieltje ook heen en weer bladeren.

[ Voor 40% gewijzigd door Sick Nick op 07-04-2007 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:41

sjaool

Every life should have 9 cats

Wat is jouw bron? Linkje misschien? :)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt mij sterk dat alleen T-Mobile daar dan mee zou komen. Dan kan bijv. Orange met de SPV M650 niet achterblijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• visboer32

visboer32

Koen

Sick Nick schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 12:41:
Als je een foto opent met via "afbeeldingen en video's" moet je het muisballetje naar links of rechts rollen, dan ga je naar de volgende.

Wil je het scrollwiel gebruiken kan dat ook trouwens, dan moet je vanuit afbeeldingen en video's een diavoorstelling starten. Dan kan je met het wieltje ook heen en weer bladeren.
mmm raar als ik via bestandverkenner een foto open staat er bovenaan ook afb. en video's maar zowel het balletje als scrolwiel doen hier niets.... :S

Edit: Als ik de foto's niet via bestandverkenner open, maar via start 'afbeeldingen en video's' dan werkt het ineens wel terwijl je in precies hetzelfde terrecht komt. Ook diavoorstelling doet het hier die het anders niet doet... weer lekker vaag maargoed...

[ Voor 18% gewijzigd door visboer32 op 07-04-2007 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:07

Sick Nick

Drop the top!

Net even getest, dat doet hij hier ook niet. Apart inderdaad, zelfde applicatie maar anders opgestart geeft schijnbaar andere resultaten. Oplossing is dus gewoon afbeeldingen en videos starten, hoef je via de verkenner ook niet naar die map te bladeren waar je foto's staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

had t verdomme net weer!! Weer een vastloper!! Na mn gesprek bleef de tijdsduur staan en nerregens meer op reageren! Kl*teding echt ik wordt er echt gek van. Na de tijdsduur deed ie niets meer en werdt t beeld ineens langzaam zwart. Even aan de zijkant ingedrukt en nu doet ie t weer.

Wie heeft dit ZELFDE probleem???

Heb t toestel 3 weken nu. Heb ik recht op een nieuw toestel? Nee zeker...?

En wanneer heb ik recht op contractontbining?

Greetz een boze Richard :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-05 09:12

Tha

gaat hard

Verwijderd schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 19:27:
had t verdomme net weer!! Weer een vastloper!! Na mn gesprek bleef de tijdsduur staan en nerregens meer op reageren! Kl*teding echt ik wordt er echt gek van. Na de tijdsduur deed ie niets meer en werdt t beeld ineens langzaam zwart. Even aan de zijkant ingedrukt en nu doet ie t weer.

Wie heeft dit ZELFDE probleem???

Heb t toestel 3 weken nu. Heb ik recht op een nieuw toestel? Nee zeker...?

En wanneer heb ik recht op contractontbining?

Greetz een boze Richard :(
Hard reset, verwijder is alle meuk van je toestel.
Als je daarna nog problemen hebt stuur je hem op ter reparatie.
Contractsontbinding zal je niet krijgen, na 3 keer repareren word je toestel vervangen voor een ander.
Het door jouw benoemde " kloteding" werkt bij andere wel prima, dus ik kan je daarin niet helpen zou niet weten waar het aan ligt.
alles eraf, en dan kijken of je het nog hebt,
heb je het niet meer, dan was het waarschijnlijk een gaar programma wat je had draaien
(wellicht overgeclocked teveel)

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1x overgecloked maar dat ligt er nu vanaf. Was ook niet meer dan 247mhz. Hoe doe ik die hard reset en die meuk eraf? Kan wel vaag iets vinden dat t ergens in je foon staat maar ik kan t niet vinden. Wellicht een kleine handleiding?

Sorry, t zal wel een keer of wat behandeld zijn maar ik kan t niet goed vinden

Thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
Verwijderd schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 20:00:
1x overgecloked maar dat ligt er nu vanaf. Was ook niet meer dan 247mhz. Hoe doe ik die hard reset en die meuk eraf? Kan wel vaag iets vinden dat t ergens in je foon staat maar ik kan t niet vinden. Wellicht een kleine handleiding?

Thnx
werk eens een paar dagen zonder geheugenkaartje...als hij dan geen vastloper heeft hoef je alleen de proggels van je geheugenkaartje eraf te gooien...scheelt een berg werk en is eenvoudig te testen :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geheugenkaartje is er al uit. Maar toch thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 09:09:
dus alle functies zoals de side bar, je afspraken , de datum en de foto van de contactpersoon heb je alleen als je het programma koopt?
Inderdaad. Je hebt een klok erop staan en de kleur veranderd om de zoveel seconde. Ook krijg je een tekst te zien die veranderd en verteld wat je allemaal niet kunt bekijken... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 08:10:
[...]

HEb het geinstalleerd.
Ziet er leuk uit, maar is niet een todayscreen vervanger.
Je raakt geen data oid kwijt, je mist alleen veel functionalitieit.
Je kunt het gerust installeren (De vista-look), en later ook weer deinstalleren.

Mijn advies: Spb Mobile shell daarna sky als kleurenschema, lijkt eigenlijk ook veel op vista, maar je houd alle functionalliteit, betere toegankelijkheid, IMO een veel beter alternatief....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Nu online

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 10:42:

Greetz

Synchroniseren moet je dus doen met Active Sync, in de meest ideale situatie is het gewoon via usb kabel je toestel aan je comp hangen en hij zou automatisch moeten synchroniseren. Helaas is dit regelmatig niet het geval, en moet je zelf op internet even zoeken naar mogelijke oplossingen aangezien er niet 1 algemene oplossing is. Maar in de meeste gevallen, mocht je een probleem hebben met synchroniseren, dan is dit eenvoudig op te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Nu online

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
visboer32 schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 12:31:
Trouwens even een vraagje:

Als ik een rits foto's in een map heb staan en ik open er eentje van hoe kan ik dan makkelijk doorbladeren naar de volgende foto? Scrolwiel etc doet bij mij niets. Ik moet dus steeds de foto sluiten en de volgende foto weer openen, niet echt handig... :?
Dat was mij inderdaad ook al opgevallen. Met het programma Photo Viewer van Resco heeft het scrollwheel nog wel een functie, dan gebruik je het namelijk als zoom en de trackball om verder te bladeren door de foto's.

[ Voor 10% gewijzigd door 13art op 08-04-2007 03:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Nu online

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 20:00:

Thnx
Staat ook gewoon in je handleiding hoe je een harde Reset moet doen, maar goed ben in een goede bui dus bij deze:
Druk de twee toetsen met het streepje in en dan ook met het je stylus in het gaatje links onder in het toestel drukken, even vast houden en daarna moet je geloof ik de twee toetsen los laten en het pennetje erin houden, of net andersom, maar daarna krijg je een waarschuwing of je een harde reset wil doen, met als gevolg dat je alle informatie verliest. Bevestig je dit dan wordt de harde reset gedaan en alles opnieuw geïnstalleerdmet alle fabrieksinstellingen, maar dus met alle eigen geïnstalleerde sofware verwijderd.
I will tell the newbie s how to hard reset your mda 3

1- press on the softkeys ( see the picture where to find the softkeys)

2- press the stylus in the de reset button.

3- Release the soft reset button and keep pressing the soft keys.

4- When the "This operation will delete all your personal data, to manufacturer default" appears on screen.

5- Press Green call button to restore manufacturer default, or press other keys to cancel.

[ Voor 21% gewijzigd door 13art op 08-04-2007 05:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
hmm zijn er meer mensen die met pocket music en AAC files last hebben dat het gewoon niet soepel draait?

open ik die zelfde file met TCPMP dan loopt het wel soepel?

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

owjah de handleiding idd 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SMSfreakie schreef op zondag 08 april 2007 @ 13:58:
hmm zijn er meer mensen die met pocket music en AAC files last hebben dat het gewoon niet soepel draait?

open ik die zelfde file met TCPMP dan loopt het wel soepel?
Ik heb geen last met AAC-streams in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb trouwens geen problemen meer met de bereikbaarheid sinds ik gewoon iedere 20 minuten op mail check.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 08 april 2007 @ 14:38:
[...]

Ik heb geen last met AAC-streams in ieder geval.
AAC streams weigert pocketmusic hier ook te openen.. blijft maar bufferen..

zou toch gewoon met een trial van de AAC plugin moeten werken?

en waarom maakt t ding 85~90% cpu load bij filetransfers ? zowel via usb als bluetooth..

[ Voor 12% gewijzigd door SMSfreakie op 08-04-2007 14:52 ]

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

verkorte manier voor de hard reset :)

start ------- instellingen -------systeem (mid.tabblad) opslagwissen,

e voila

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een dialpad skin in .psk formaat. Weet iemand hoe ik die geactiveerd krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

Verwijderd schreef op zondag 08 april 2007 @ 22:14:
Ik heb een dialpad skin in .psk formaat. Weet iemand hoe ik die geactiveerd krijg?
Hier een link voor een PSK installer

en hier nog wat andere dialpads O+

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tha schreef op zondag 08 april 2007 @ 23:40:
[...]

Hier een link voor een PSK installer

en hier nog wat andere dialpads O+
Helaas, geïnstalleerd maar geen succes (Kan het ook niet vinden onder programma's) met het installeren van de PSK file. Hij switch naar de dialpad maar er is niets veranderd. Jammer. Zou het komen omdat die PSK installer voor 2003 is?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2007 07:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SMSfreakie schreef op zondag 08 april 2007 @ 14:42:
[...]

AAC streams weigert pocketmusic hier ook te openen.. blijft maar bufferen..

zou toch gewoon met een trial van de AAC plugin moeten werken?

en waarom maakt t ding 85~90% cpu load bij filetransfers ? zowel via usb als bluetooth..
Ik gebruik zelf tcpmp. Basic programma, maar het werkt.

Het staat hier te downloaden (onderaan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toen ik laatst in mijn telefoonboek aan het klooien was kwam er een schermpje naar voren waar ik via de muisbal een beginletter van een contact kon uitkiezen. Tis me nooit meer gelukt, weet iemand hoe je dit krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:41

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op maandag 09 april 2007 @ 16:07:
toen ik laatst in mijn telefoonboek aan het klooien was kwam er een schermpje naar voren waar ik via de muisbal een beginletter van een contact kon uitkiezen. Tis me nooit meer gelukt, weet iemand hoe je dit krijgt?
Volgens mij gewoon door relatief snel te scrollen... ik heb hem ook wel eens voorbij zien komen, maar niet elke keer als ik mijn contacten doorblader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Bij nader inzien is het toch wel mogelijk om het toetsenbord op grote letters in te stellen en dan toch ook het vraagteken en/of uitroepteken te kunnen gebruiken. Kwestie van een vinkje zetten bij 'Gebaren gebruiken enz' (Start, Instellingen, Invoer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
gwystyl schreef op maandag 09 april 2007 @ 16:17:
[...]

Volgens mij gewoon door relatief snel te scrollen... ik heb hem ook wel eens voorbij zien komen, maar niet elke keer als ik mijn contacten doorblader.
inderdaad irritant dat je dat niet zomaar kunt...soms moet ik wel 5 keer ronddraaien voordat hij verschijnt....zou je die snelheid niet wat omlaag kunnen zetten....of dat er een trigger is bij meer dan bijvoorbeeld 2 letters scrollen...dus ronddraaien aan het wiel van a tot c...dat hij dan verschijnt zou ideaal zijn.....maar dat zal wel niet.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heren wellicht zit ik verkeerd, maar heb onderstaand probleem als newtopic toegevoegd, maar kan hem nergens meer vinden. Ik reply dan maar even hier. Sorry als dat niet correct is.

Ik heb het volgende probleem: mijn MDA compact III (T-Mobile) is erg traag. Ben net overgestapt van de MDA compact naar deze. En met traag, dan heb ik het over bv. het opstarten van de standaard software zoals de agenda. Als ik via het bureaublad klik op agenda, dan duurt het 3-4 sec. voordat tie is opgestart. Als ik dan op een andere dag klik duurt het weer 3-4 seconden. Ontzettend irritant. :( Na een harde reset heb ik alleen mijn contactpersonen en afspraken gesynchroniseerd (verder dus een fabriekssysteem), dus qua performance zou die toch optimaal moeten zijn?! Soms duurt het ook wel 10 sec. voordat ik via start/taakbeheer geopend krijg (de laatste week werkt dit bv. wel weer goed). Ik heb sterk het idee dat er iets met mijn interne geheugen en/of processor mis is. Weet iemand hoe je dat zou kunnen testen of kent iemand dit probleem??
Wat info: Rom versie 1.13.114.1NLD, 9/22/06 CPU OMAP850 201MHZ, RAM 64MB, flash 128MB, opslaggroote 51,16MB. 1GB kaartje erbij waarvan 9MB gebruikt.
Hoop dat iemand me verder kan helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-08-2023
Ik heb op mijn HTC 3300 roboform voor pocketpc geinstalleerd.
Toen bleek dat het niet deed wat ik wilde heb ik het gedeinstalleerd.
Alleen nu blijft er in Activesync zowel op de desktop als op de pda een mapje roboform staan.
Kan ik dit op een makkelijke manier verwijderen zonder opnieuw activesync oid te moeten installeren?
Ik klok niet over en heb er geen illegale software opstaan.
Verderwerkt hij perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
grun93 schreef op maandag 09 april 2007 @ 17:05:
Bij nader inzien is het toch wel mogelijk om het toetsenbord op grote letters in te stellen en dan toch ook het vraagteken en/of uitroepteken te kunnen gebruiken. Kwestie van een vinkje zetten bij 'Gebaren gebruiken enz' (Start, Instellingen, Invoer).
En waar zit de shift dan om de tekens boven de toetsen te gebruiken?
Of is die er ook alleen als je kleine toetsen selecteerd?
Geniaal zoals ze een toetsenbordje hebben gemaakt waar je eigenlijk nooit de combinatie kan maken grote toetsen met vraagteken en @.
Trouwens ook wel leuk: al geprobeerd om te patiencen met alleen de muisbal en het scrollwheel?
De winnaar krijgt een aai over zijn bol ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
MatMich schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 01:51:
En waar zit de shift dan om de tekens boven de toetsen te gebruiken?
De spatiebalk, enter, shift en backspace worden bepaald door de richting waarin je het vakje sleept.

Shift is dus omhoog. Stel dat je een uitroepteken wilt hebben, die staat op dezelfde key als de 1. Als je met de stylus dat vakje aanraakt krijg je alleen maar een 1. Je kunt een uitroepteken krijgen door het vakje aan te raken en het hele vakje vervolgens omhoog te slepen, probeer maar eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• borgdaville
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:35
De link op modaco voor WM5torage is broken.
Zou iemand het mij misschien willen mailen?

of een mirror willen maken?

Familieman, nerd, mooi weer fietser, buitenmens en levensgenieter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

borgdaville schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 10:11:
De link op modaco voor WM5torage is broken.
Zou iemand het mij misschien willen mailen?

of een mirror willen maken?
komt eraan verstuurd

Trouwens...
Ik heb nu 2 tracks gelogd van motorritjes en die wil ik graag bekijken. Ze zijn geëxporteerd naar .gpx en ik kan ze openen met Google Earth Pro.
Maar ik zou bijvoorbeeld graag met een slider ofzo over de route kunnen bewegen zodat je de km's erbij ziet. En gegevens erbij zoals afgelegde afstand enzo. Heb het idee dat google het enkel kan weergeven.
Iemand hier al eens mee geëxperimenteerd?

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2007 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Orange SPV M650

Ik woon sinds kort in Frankrijk waar ik een SPV M650 heb aangeschaft.
Orange Fr. verzekerde mij dat ik de taal instelling van het apparaat kan omzetten naar Engels (of nederlands) zoals bij een mobile telefoon.

ik heb dit nog niet kunnen vinden.
kan iemand mij helpen of een Eng of NL handleiding sturen (pdf)

bedankt vast

Cor
cvandongen@reheis.com
tel: 0651 376 877 (NL GSM)
tel: +33 385 54 6230 (vaste lijn frankrijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:41

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 15:18:
Orange SPV M650

Ik woon sinds kort in Frankrijk waar ik een SPV M650 heb aangeschaft.
Orange Fr. verzekerde mij dat ik de taal instelling van het apparaat kan omzetten naar Engels (of nederlands) zoals bij een mobile telefoon.

ik heb dit nog niet kunnen vinden.
kan iemand mij helpen of een Eng of NL handleiding sturen (pdf)

bedankt vast

Cor
cvandongen@reheis.com
tel: 0651 376 877 (NL GSM)
tel: +33 385 54 6230 (vaste lijn frankrijk)
De taal van het besturingssysteem is alleen te veranderen met een ROM-flash, door er een Engelstalige of Nederlandstalige ROM op te zetten.
Een handleiding kan je onder andere hier (tabblad handleiding) vinden. Als dat niet werkt is Google je vriend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
grun93 schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 06:30:
[...]

De spatiebalk, enter, shift en backspace worden bepaald door de richting waarin je het vakje sleept.

Shift is dus omhoog. Stel dat je een uitroepteken wilt hebben, die staat op dezelfde key als de 1. Als je met de stylus dat vakje aanraakt krijg je alleen maar een 1. Je kunt een uitroepteken krijgen door het vakje aan te raken en het hele vakje vervolgens omhoog te slepen, probeer maar eens.
das verrekes handig...bedankt voor de tip 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje:
Is het mogelijk om als iemand meerdere telefoonnumers heeft deze een prioriteit te geven (bijv voor "collega's" hun mobiele nummer, voor familie hun huisnummer etc. etc.)
Mag evt ook per persoon natuurlijk.
Ik kan het niet vinden (of zoek verkeerd....)

TIA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 09 april 2007 @ 22:26:
Heren wellicht zit ik verkeerd, maar heb onderstaand probleem als newtopic toegevoegd, maar kan hem nergens meer vinden. Ik reply dan maar even hier. Sorry als dat niet correct is.

Ik heb het volgende probleem: mijn MDA compact III (T-Mobile) is erg traag. Ben net overgestapt van de MDA compact naar deze. En met traag, dan heb ik het over bv. het opstarten van de standaard software zoals de agenda. Als ik via het bureaublad klik op agenda, dan duurt het 3-4 sec. voordat tie is opgestart. Als ik dan op een andere dag klik duurt het weer 3-4 seconden. Ontzettend irritant. :( Na een harde reset heb ik alleen mijn contactpersonen en afspraken gesynchroniseerd (verder dus een fabriekssysteem), dus qua performance zou die toch optimaal moeten zijn?! Soms duurt het ook wel 10 sec. voordat ik via start/taakbeheer geopend krijg (de laatste week werkt dit bv. wel weer goed). Ik heb sterk het idee dat er iets met mijn interne geheugen en/of processor mis is. Weet iemand hoe je dat zou kunnen testen of kent iemand dit probleem??
Wat info: Rom versie 1.13.114.1NLD, 9/22/06 CPU OMAP850 201MHZ, RAM 64MB, flash 128MB, opslaggroote 51,16MB. 1GB kaartje erbij waarvan 9MB gebruikt.
Hoop dat iemand me verder kan helpen.
Zit het soms in je ROM?
Deze lijkt namelijk nieuw.

Voor zover mij bekend is 1.12.404.1 de hoogste versie, maar jij hebt het over 1.13.114.1
Is dat de lang verwachtte T-Mobile ROM (gefixed?)
Waar heb je je toestel gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb ook rom versie 1.13.114.1 NLD hoor... heb het toestel al 4 maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ROM datum: 9/22/06

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het ligt ongtwijffeld aan mij maar hoe installeer ik in hemelsnaam WM5torage?

Het bestand [_setup.xml] is een webpagina maar er egbeurt bij mij niets?

Excuus: zoals al aangekondigd stomme actie, begon het cab bestandje te unzippen etc.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2007 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-09 09:29
Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 18:14:
ik heb ook rom versie 1.13.114.1 NLD hoor... heb het toestel al 4 maanden.
ik heb de 1.12.404.1 nld --> ik heb probs met T-mob jij ook?

mss kunne alle probleemhebbers dan rom nr's melden.

Btw: hoe update ik? naar betere versie?

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lacroix
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09:33
Sinds kort kan ik quickfps data niet meer downloaden als ik verbonden ben met bluetooth. (ik meen me toch te herinneren dat ik dat vroeger kon).

Iemand dit al voorgehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinus schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 20:11:
[...]

ik heb de 1.12.404.1 nld --> ik heb probs met T-mob jij ook?

mss kunne alle probleemhebbers dan rom nr's melden.

Btw: hoe update ik? naar betere versie?
Een tijdje geen prob gehad (2wkn) nu lijkt het er weer op van wel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lacroix schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 20:18:
Sinds kort kan ik quickfps data niet meer downloaden als ik verbonden ben met bluetooth. (ik meen me toch te herinneren dat ik dat vroeger kon).

Iemand dit al voorgehad?
Welke services heb je voor je geconfigureerd op je computer waar de HTC gebruik van kan maken?
Alleen activesync is iig niet voldoende.
Om het mogelijk te maken moet je volgende dingen doen:
Op je computer "nework access" of "netwerk toegang" activeren.
In properties / eigenschappen van deze bluetooth service startup automatically, en Allow other devices to access the network (automatisch opstarten en Andere apparaten toestaan het netwerk te gebruiken) selecteren.

Hierna pairen met je computer, dan de servicenetwerk selecteren.

Dit is de theorie, echter zie ik de mogelijkheid niet om dit te kunnen doen. Dit kan door een incompatibiliteit met de bluetooth software liggen, maar ook is het mogelijk dat de HTC geen luetooth netwerk kan verbinden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook zul je internet connection sharing, firewall ed juist moeten configureren.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeppiepruts
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17:54
ook ik ben in het bezit van de mooie P3300. Maar er zijn 2 dingen die mij tegenvallen.

1) de trackball reageert een beetje schokkerig op bewegingen en soms korte momenten helemaal niet. Het lijkt wel of er een beetje ruimte op zit. Daar lees ik niets over op het forum. Anderen die dit probleem ook hebben?

2) Vervelender dan de eerste: de speakerfunctie vind ik bij telefoongesprekken érg schel. Het toestel trilt/resoneert/vibreert. Zelfs op de zachtste stand is dat zo. Op de hardste stand mateloos irritant. Tomtom en in mindere mate de FM radio klinken beter. Ben ik de enige? Ik vind de speakerfunctie handig, maar het weerhoudt mij ervan 'm te gebruiken! Dat kan toch niet de bedoeling zijn?

[ Voor 7% gewijzigd door jeppiepruts op 10-04-2007 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor diegenen die vaak vastlopers hebben na het gebruik van telefoon/dialerscherm; daar heb ik ook last van, maar heb ervaren dat het niet voorkomt als je na het bellen consequent het scherm afsluit d.m.v. de rode knop en NIET via het kruisje rechtsboven. Ik doe dit nu al een paar weken zo: geen problemen meer (tis alleen ff wennen).

Twee andere vragen:
1) is het mogelijk om het toestel korter te laten vibreren? Nu duurt het in mijn beleving iets van 2 a 3 seconden, maar aan 1 of een halve seconde heb ik al voldoende (als ie dichtbij je op je bureau ligt dan weet je tegen die tijd wel dat je MDA iets wil zeggen).

2) is het mogelijk het speakervolume nog zachter te zetten dan de zachtste stand? Misschien via een registry hack?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Nu online

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
jeppiepruts schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 21:19:
ook ik ben in het bezit van de mooie P3300. Maar er zijn 2 dingen die mij tegenvallen.

1) de trackball reageert een beetje schokkerig op bewegingen en soms korte momenten helemaal niet. Het lijkt wel of er een beetje ruimte op zit. Daar lees ik niets over op het forum. Anderen die dit probleem ook hebben?

2) Vervelender dan de eerste: de speakerfunctie vind ik bij telefoongesprekken érg schel. Het toestel trilt/resoneert/vibreert. Zelfs op de zachtste stand is dat zo. Op de hardste stand mateloos irritant. Tomtom en in mindere mate de FM radio klinken beter. Ben ik de enige? Ik vind de speakerfunctie handig, maar het weerhoudt mij ervan 'm te gebruiken! Dat kan toch niet de bedoeling zijn?
Dat de trackball niet helemaal soepel gaat is ook mijn ervaring, ik stoor me er echter niet aan.

Geluid is idd schel, maar naar mijn ideel wel goed te verstaan en dat ik ook de bedoeling van speakerfunctie. Ik ervaar het zelf niet als een probleem. Maar dat is per persoon natuurlijk verschillend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biker-mouse
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-06 00:51
Hoe kan ik de beller aannemen als ik mijn tomtom aan het staan??

Tomtom wordt onderbroken en ik zie de beller, maar wat ik ook doe ik krijg hem niet meteen op speaker... En ik wil niet de tel uit zijn houder halen. Valt ook niet mee ivm de oplader.

Wat ik had begrepen kon je hem direct op speaker krijgen door de groene opneemknop in te houden, maar dat werkt dus niet...

MacBook Pro - Iphone 6 - Ipad Air - BMW E90 325i - Honda CBR 600 RR - Synology DS415+ - Apple TV2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
[b][message=27830387,noline]
2) is het mogelijk het speakervolume nog zachter te zetten dan de zachtste stand? Misschien via een registry hack?
ik heb het een tijdje geleden gevraagd en toen was er een programma voor...maar dat zorgde ervoor dat de mijne vast liep...dus ik heb het er weer afgegooid...staat ergens bij pagina 18.....was een programma met 7 ipv 5 streepjes.....voor muziek kun je trouwens ook de players volume aanpassen...dat is afdoende voor mij....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 21:36:

Twee andere vragen:
1) is het mogelijk om het toestel korter te laten vibreren? Nu duurt het in mijn beleving iets van 2 a 3 seconden, maar aan 1 of een halve seconde heb ik al voldoende (als ie dichtbij je op je bureau ligt dan weet je tegen die tijd wel dat je MDA iets wil zeggen).
1) Kijk even in TS. Staat denk ik je antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
grun93 schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 06:30:
[...]

Geweldig dank je wel ik zat de hele tijd maar te zoeken naar die pijltjes op het toetsenbord om die functies te gebruiken en heb nooit begrepen dat dat een fysieke beweging moest zijn.
Heel slim en makkelijk, als je hier een beetje handig in wordt is het razendsnel samen met die woordaanvulling.
Good thinkin' HTC _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
DjWannaB2002 schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 21:36:
[...]

Dat de trackball niet helemaal soepel gaat is ook mijn ervaring, ik stoor me er echter niet aan.

Geluid is idd schel, maar naar mijn ideel wel goed te verstaan en dat ik ook de bedoeling van speakerfunctie. Ik ervaar het zelf niet als een probleem. Maar dat is per persoon natuurlijk verschillend.
Grappig ik lees veel dat mensen het geluid zo schel vinden.
Ik kreeg deze pda (HTC P3300) na een Nokia 6021 en mijn eerste reactie was dat ik de HTC wel erg wollig en doffig vond klinken.
Overigens staat het volume bij mij bijna altijd op zijn zachtst en handsfree ook dat is in beide gevallen meer dan genoeg.
Ik blijk achteraf deze telefoon op straat (vooral bij voorbij denderende vrachtwagens) veel beter te verstaan dan mijn oude Nokia en vind hem nu zelfs bijzonder fijn klinken.
Het geluid als de telefoon aan de andere kant overgaat is voor mij een ervaring alsof je iemand op zo een oude bakelieten telefoon van vroeger belt, zo een toon met een vette klik ervoor.
Prachtig, en ook de oldringer beltoon is uiterst realistisch en klinkt helemaal niet als uit zo een plat doosje.
Alle volumes kunnen een stuk luider dan (voor mij) nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armageddon_2k
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:12

Armageddon_2k

Trotse eigenaar: Yamaha R6

hey luitjes, ik heb deze foon via de media markt gekocht, en aangezien dit de laatste was, was dit het 'show model', naja niets aan het handje geen krasjes ofzo, maar wel wat vette vingertjes er op.
na wat poetsen met een droog doekje de screen protector erop, en dat ding zat me toch lelijk....
Mn vader heeft dezelfde telefoon gekocht, maar die hebben we maar eerst even met lcd cleaner behandeld, en die protector zit strak...
Dus hop naar de MM bieden ze me een alternatieve screen protector kit aan (5 euro bij betalen, heb je wel een halve meter van dat spul maja) alleen ik krijg spontaan epilepsie als ik naar mn schermpje kijk, allemaal wazige strepen enzo. :'( Wat is jullie ervaring met de echte dan wel namaak screen protectors, en waar kan ik de echte protector het best bestellen?

Ah bestellen kan dus vanaf htc site, maar ff kijken of mediamarkt voor de kosten wil opdraaien :P
Ben niet van plan NOG een keer bij te gaan betalen...

[ Voor 9% gewijzigd door Armageddon_2k op 11-04-2007 08:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
Armageddon_2k schreef op woensdag 11 april 2007 @ 08:10:
hey luitjes, ik heb deze foon via de media markt gekocht, en aangezien dit de laatste was, was dit het 'show model', naja niets aan het handje geen krasjes ofzo, maar wel wat vette vingertjes er op.
na wat poetsen met een droog doekje de screen protector erop, en dat ding zat me toch lelijk....
Mn vader heeft dezelfde telefoon gekocht, maar die hebben we maar eerst even met lcd cleaner behandeld, en die protector zit strak...
Dus hop naar de MM bieden ze me een alternatieve screen protector kit aan (5 euro bij betalen, heb je wel een halve meter van dat spul maja) alleen ik krijg spontaan epilepsie als ik naar mn schermpje kijk, allemaal wazige strepen enzo. :'( Wat is jullie ervaring met de echte dan wel namaak screen protectors, en waar kan ik de echte protector het best bestellen?

Ah bestellen kan dus vanaf htc site, maar ff kijken of mediamarkt voor de kosten wil opdraaien :P
Ben niet van plan NOG een keer bij te gaan betalen...
dus je krijgt korting op je toestel en ga dan zitten klagen over strepen...tja...ut is niet voor niks een showmodel....maar geef je wel gelijk dat je het probeert....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-09-2023
Volgens mij heeft hij nergens gezegd dat hij korting heeft gehad... overigens neemt het niet weg, dat je ondanks dat het een showroom model is, je gewoon de gelijke rechten hebt als ieder ander.

Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armageddon_2k
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:12

Armageddon_2k

Trotse eigenaar: Yamaha R6

Uhmz korting??ik heb het niet over korting.. :?
Het gaat er om dat er vette vingers op zitten waardoor de screen protector niet goed plakte.. en toen kreeg ik een soort van B-keuze protector mee (5 euro bij betalen), maar daar zitten allemaal strepen op, dat ding ziet er niet uit...
Die screen protector is niet beschadigd ofzo, hijs gewoon super scheel.
Maar die brando screen protectors hoor ik goede verhalen over, iemand ervaring met die protector's en de P3300?

[ Voor 25% gewijzigd door Armageddon_2k op 11-04-2007 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-09-2023
ik zou zeggen, kijk eens op KLIK
Ik heb alleen ervaring met de brando screen protectors op de mda compact, en dat beviel mij prima.

Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een Brando, zit werkelijk perfect, is de investering zeker waard. Recentelijk de meegeleverde protector erop proberen te plakken bij iemand anders, maar dat was geen succes, overal bubbeltjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Armageddon_2k schreef op woensdag 11 april 2007 @ 08:52:
Maar die brando screen protectors hoor ik goede verhalen over, iemand ervaring met die protector's en de P3300?
Ja, ik ben er zeer tevreden over. Ze zijn duur maar imho is het het geld waard.
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.