HTC P3300 deel 4 (Artemis, MDA Compact III, Orange SPV M650)

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 26.337 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

der_roedie schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 17:26:
ff hierop inhakend; wat zijn er allemaal voor ROM's en wat zijn de voordelen van deze ROM's ten opzicht van de orginele (in mijn geval die van HTC zelf) ROM?

Alvast bedankt voor de uitleg
Ja dat is een goeie, er zijn vele verschillende roms, met bepaalde apps erin met bepaalde apps er niet in etc. Eigenlijk teveel om op te noemen. (ben nog geen ned. rom tegengekomen, dus als je wat doet verbouw je je mobile tot engelstalig of een andere taal die aangegeven is.)

De reden dat ik hiermee bezig ben is omdat ik het bereikbaarheidsprobleem moe ben.
Er heeft iemand gepost dat door een andere rom erop te zetten het probleem opgelost is.
Ook het probleem van de sd card corruptie zou hiermee wel eens verholpen kunnen zijn. Het duurt me allemaal te lang om op de leveranciers te wachten, terwijl er al forums vol staan met eventueele oplossingen hiervoor.
Gewoon zelf op zoek gaan, kom je vanzelf vanalles tegen,begin bij het xda developers forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo ..

ik lees nu op het internet op verschillende forums dat er meerdere mensen zijn die ook problemen hebben met de bereikbaarheid i.c.m t-mobile. Ik heb de klantenservice meerdere keren gebeld, geen resultaat. Ook heb ik de klachtenafdeling geemaild, ook zij konden geen oplossing bieden. Hier de email die ik ontving:

Geachte heer XXXX,

Ik wil u bedanken voor uw e-mailbericht. U geeft aan dat u ontevreden bent over uw nieuwe MDA Compact III toestel. Dit vind ik erg vervelend. Uit de administratie van T-Mobile blijkt dat dit inderdaad een bekend probleem is. T-Mobile zoekt samen met de fabrikant van het toestel naar een gepaste oplossing. Wanneer er een oplossing bekend is zal er door een medewerker van T-Mobile Technical Support contact met u worden opgenomen. Verder kan ik helaas niet op uw verzoeken ingaan. T-Mobile is in deze uw netwerk provider niet de fabrikant van het toestel.
T-Mobile zal u uiteraard wel verder helpen met het vinden van een oplossing. Helaas kan ik u niet aangegeven op welke termijn het probleem zal zijn opgelost. Ik vraag u dan ook om uw begrip en geduld. Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Wanneer u nog vragen of opmerkingen heeft kunt u contact opnemen met T-Mobile Klantenservice via het gratis nummer 0800 - 7111. Onze medewerkers staan u graag te woord.

Met vriendelijke groet,

XXXXX

T-Mobile Written Complaints

Ik heb verzocht om een nieuwe MDA of de ontbinding van het contract. Blijkbaar verschuilen zij zich achter de algemene voorwaarden en willen ze er niet van afwijken! Zij leggen de verantwoordelijkheid bij HTC en HTC legt deze weer bij t-mobile!!

Heeft iemand een oplossing buiten het feit dat je de ROM kan flashen? Ik wil daar niet aan beginnen. Ik heb een MDA gekocht van t-mobile en dus verwacht ik ook dat ze de beloofde diensten leveren! Namelijk BEREIKBAAR zijn.
Juridische stappen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guillaumemay
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-11-2024
Heb je de klacht al ingediend bij Tros Radar? Andere tweakers hebben ook al het formulier daar ingevuld. Bij deze de link:
http://www.trosradar.nl/PHP/contact

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok dankje guilla ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zelf ook een Artemis en heb nog niet gelezen dat mensen hier gebruik maken van SmartMovie. Echt een super handig programma waarmee je dus films etc. kunt kijken.
misschien heeft iemand hier wat aan ^__^ eerder in dit topic werd er ook over een dergelijk iets gesproken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

degene die nog geen problemen met de sd kaart hebben ondervonden maken gebruik van welke combinatie telefoon (HTC P3300 / T-Mobile MDA Compact III / Orange SPV M650) met een sd kaartje van (512 / 1024 / 2048 mb) van het merk (Transcend / SanDisk etc) met snelheid ("normaal" / Ultra).

Ik ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 22:54:
degene die nog geen problemen met de sd kaart hebben ondervonden maken gebruik van welke combinatie telefoon (HTC P3300 / T-Mobile MDA Pro III / Orange SPV M650) met een sd kaartje van (512 / 1024 / 2048 mb) van het merk (Transcend / SanDisk etc) met snelheid ("normaal" / Ultra).

Ik ben benieuwd!
HTC P3300, 2048MB, Sandisk Ultra II
Maar iemand anders meldde wel problemen met deze combinatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:37
degene die nog geen problemen met de sd kaart hebben ondervonden maken gebruik van welke combinatie telefoon (HTC P3300 / T-Mobile MDA Pro III / Orange SPV M650) met een sd kaartje van (512 / 1024 / 2048 mb) van het merk (Transcend / SanDisk etc) met snelheid ("normaal" / Ultra).
Ik ben benieuwd!
Ik heb geen problemen met normale Sandisk kaartjes (ik heb ze in alledrie genoemde formaten). In plaats van MDA Pro III bedoel je trouwens waarschijnlijk de MDA Compact III. Die laatste heb ik dus. Ook geen bereikbaarheidsprobleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben benieuwd!
Bij mijn oude QTEK (=HTC) G100 had ik veel problemen met een Kingston SD card van 2GB die regelmatig en vooral op cruciale momenten corrupt raakte . Na overleg met en op advies van de winkel heb ik deze kaart geruild voor een Kingston 1GB kaart omdat er dan op hetzelfde oppervlak minder transistors zitten en er dus wat dat betreft minder mis zou kunnen gaan. Of deze redenatie klopt en of het werkelijk met het probleem te maken heeft weet ik niet, het loste mijn probleem in ieder geval wel op. Misschien loont het dus de moeite je corrupte kaart met een beroep op garantie te ruilen voor een iets andere en te zien of dat werkt.

zelf ben ik van plan zo nodig eerst de workaround van HTC te proberen, de p3300 arriveert begin volgende week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een mda compact 3 en ik heb vooralsnog geen problemen ermee gehad. ja, 1 vastloper maar na een softreset weer oke. Ik gebruik hem in combinatie met de bijgeleverde Sandisk microSD/TransFlash Adapter van 1 gig.

Weet iemand trouwens hoe ik in die media player meerdere nummers kan laten afspelen?
Telkens 1 nummer en dan weer opnieuw 1 aantikken tijdens t sporten is wel vervelend...

BTW ik zie dat veel mensen geen bereikbaarheid hebben, dat er veel problemen mee zijn iig. Welke softwareversie hebben jullie? Als ik de tel opstart zie ik dit:

ipl 1130001
spl 1130000
gsm 024990
os 11300

Ik heb m pas 1 week

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2007 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grun93 schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 23:01:
[...]

Ik heb geen problemen met normale Sandisk kaartjes (ik heb ze in alledrie genoemde formaten). In plaats van MDA Pro III bedoel je trouwens waarschijnlijk de MDA Compact III. Die laatste heb ik dus. Ook geen bereikbaarheidsprobleem.
Klopt, heb het al veranderd. Was er niet helemaal bij denk ik.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

guillaumemay schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 16:03:
[...]
Hee, bedankt voor het antwoord d:)b Maar uhh.. mis ik iets? Want je hebt niet getest of je nu altijd bereikbaar bent, en je zit nu bij KPN en niet bij T-Mobile.

Hoe kun je dan eigenlijk weten dat je bereikbaarheidsproblemen op het T-mobile netwerk zijn opgelost door die nieuwe ROM? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

guillaumemay schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 16:03:
[...]
Hee, bedankt voor het antwoord d:)b Maar uhh.. mis ik iets? Want je hebt niet getest of je nu altijd bereikbaar bent, en je zit nu bij KPN en niet bij T-Mobile.

Hoe kun je dan eigenlijk weten dat je bereikbaarheidsproblemen op het T-mobile netwerk zijn opgelost door die nieuwe ROM? :?
2e poging. sorry voor de dubbele post.
Ik heb met de PDAMobiz Powermap ROM 2 weken gebeld via het T-mobile netwerk en geen bereikbaarheidsproblemen meer gehad.
Ben alleen weg gegaan omdat ik een beetje pissig ben op de manier waarop zij klanten helpen die hun toestel kopen welk op hun eigen netwerk problemen heeft...... duh. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guillaumemay
Verwijderd schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 13:44:
[...]
2e poging. sorry voor de dubbele post.
Ik heb met de PDAMobiz Powermap ROM 2 weken gebeld via het T-mobile netwerk en geen bereikbaarheidsproblemen meer gehad.
Ben alleen weg gegaan omdat ik een beetje pissig ben op de manier waarop zij klanten helpen die hun toestel kopen welk op hun eigen netwerk problemen heeft...... duh. 8)7
Dank je wel hoor. :) Inmiddels is mijn MDA Compact 3 (bij T-Mobile) onderweg. Jouw bevindingen waren het laatste zetje dat ik nodig had. Thx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft hier iemand een programma of iets dergelijks om bijv. van verwijderde programma's ook in het register de mappen te verwijderen, cache schonen etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:29

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 16:57:
Heeft hier iemand een programma of iets dergelijks om bijv. van verwijderde programma's ook in het register de mappen te verwijderen, cache schonen etc
volgens mij kan memmaid dat, maar dat is geen gratis programma. Als je een gratis alternatief tegenkomt hoor ik het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gwystyl schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 18:15:
[...]

volgens mij kan memmaid dat, maar dat is geen gratis programma. Als je een gratis alternatief tegenkomt hoor ik het graag.
Ik weet niet of je SuperCleaner en PPCFinder kent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar kan ik een goede regeditor vinden voor dit toestel? Dan kan ik namelijk de regkeys aanpassen...
Is er ook al een WM6 rom aanwezig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschienn een stomme vraag maar heeft de MDA een QVGA of VGA scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat hij een Qvga scherm heeft... (haalde in mijn vorige reactie de mda pro met deze door elkaar:()

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2007 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:30

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 25 maart 2007 @ 10:25:
Waar kan ik een goede regeditor vinden voor dit toestel? Dan kan ik namelijk de regkeys aanpassen...
Is er ook al een WM6 rom aanwezig?
er zijn er meerdere. bij resco explorer 2005 zit er 1, maar ook bij total commander.
Het toestel heeft een Qvga scherm.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrEd79
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-08 10:19
Verwijderd schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 17:50:
...

Ik heb verzocht om een nieuwe MDA of de ontbinding van het contract. Blijkbaar verschuilen zij zich achter de algemene voorwaarden en willen ze er niet van afwijken! Zij leggen de verantwoordelijkheid bij HTC en HTC legt deze weer bij t-mobile!!

Heeft iemand een oplossing buiten het feit dat je de ROM kan flashen? Ik wil daar niet aan beginnen. Ik heb een MDA gekocht van t-mobile en dus verwacht ik ook dat ze de beloofde diensten leveren! Namelijk BEREIKBAAR zijn.
Juridische stappen???
Bij mij was T-Mobile bereid om de contractverlenging terug te draaien en het toestel terug te nemen. Deze heb ik aangetekend teruggestuurd. Vervolgens heb ik een E-Ten X500 aangeschaft.

Ik ben wel bij T-Mobile gebleven, maar dat was geen onderdeel van de afspraak.

Er zijn dus wel mogelijkheden. Maar ik begrijp ook dat ze niet iedereen hetzelfde behandelen. Dat is natuurlijk erg raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 21:32:
[...]

Ik weet niet of je SuperCleaner en PPCFinder kent?
Nee nooit van gehoord... ik zal er eens naar kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gwystyl schreef op zondag 25 maart 2007 @ 14:10:
[...]

Nee nooit van gehoord... ik zal er eens naar kijken.
Ik hoor graag je bevindingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Het is mij opgevallen dat de pda`s met een aku 3.3 rom geen handschrift herkenning hebben, dit terwijl de oude het wel hebben. Ook mijn WM6 rom heeft dit niet meer. Iemand enig idee hoe dit zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaannO schreef op zondag 25 maart 2007 @ 21:22:
Het is mij opgevallen dat de pda`s met een aku 3.3 rom geen handschrift herkenning hebben, dit terwijl de oude het wel hebben. Ook mijn WM6 rom heeft dit niet meer. Iemand enig idee hoe dit zit?
????? Heb jij een rom met WM6 voor de P3300???

Hoe heet die dan???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Nee, heb er een voor mijn Wizard. Maar aangezien die nog wel handschrift herkenning heeft. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ahrnuld
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-09 19:06
Op mijn T-mobile MDA compact III (originele ROM) zit ook geen handschriftherkenning :'( Had het eigenlijk wel verwacht. (weet niet 100% zeker of het misschien ook aku 3.3 is)

[ Voor 6% gewijzigd door Ahrnuld op 25-03-2007 22:15 ]

Niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itarix
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07:31

itarix

404 soul not found

het is nu mogelijk om een andere versie van windows 5.0 in je pda te flashen terwijl de cid-lock er nog opzit. het gaat hierbij alleen om het OS gedeelte. dus de berijkbaarheids problemen oplossen doormiddel van een hogere radio/gsm rom kan dus niet.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=299154
volg die instructies, ik heb zelf met succes de dpod rom (ARTE_DOPODAU_12570702_026990_WWE_SHIP) geflashen op mijn nederlandse tmobile mda compact III. waarmee ik mijn apparaat engels (yes geen uitstralen meer :*) ) heb gemaakt en hierdoor heb ik msn messenger adobe reader LE, een voor mij niet echt bruikbare audiomanger, HTChomeplug programma en een niet lelijke roze tmobile dailpad. Vjdevicelock doet het nu ook zonder de snelkoppelingen aan te passen omdat er nu gewoon gebruik word gemaakt van program files inplaats van programmabestanden _/-\o_ almetal ben ik er erg blij mee. voor de internet instellingen moet wel even het Cab bestand voor tmobile gedownload worden. deze kun je vinden in het htc wizard topic.

edit-> heb cab bestand schijnt niet te werken, hier zijn de instellingen van de tmobile site
Internet instellingen
01. Kies Start
02. Kies Settings
03. Kies Connections en kies Connections
04. Kies rechtsonder voor Advanced
05. Kies rechtsboven voor Select Networks
06. Kies bij Programs that automatically connect to the Internet should connect using voor New …
07. Vul bij Enter a name for these settings: in: T-Mobile Internet
08. Kies voor Modem
09. Kies voor New
10. De naam van het verbindingsprofiel: T-Mobile Internet
11. Bij Select a Modem kiest u voor Cellular line (GPRS)
12. Klik op Next
13. Er wordt gevraagd om een Access Point Name, vult u hier in: internet (let op, allemaal kleine letters!)
14. U wordt nu gevraagd om een Username, Password en Domain in te vullen, u hoeft hier niets in te vullen.
15. Kies Advanced
16. Kies het tabblad TCP/IP
17. Kies Use server-assigned IP address
18. Zet alle vinkjes uit bij Software compression en IP header compression
19. Kies het tabblad Servers
20. Kies voor Use server-assigned addresses
21. Klik op ok
22. Klik op Finish

denk er om dat het flashen van je pda best risicovol is doe dit dus op eigen risico!

[ Voor 37% gewijzigd door itarix op 26-03-2007 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 22:56:
[...]

HTC P3300, 2048MB, Sandisk Ultra II
Maar iemand anders meldde wel problemen met deze combinatie.
Kingston 1gb, HTC P3300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Enable/Disable Transcriber (als geinstalleerd, voor installatie zie hier)

[HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{F0034DD0-2AD4-11d1-9CB0-E84BE8000000}\IsSIPInputMethod]
@="1" --> 1-Enable / 0-Disable

Enable/Disable Block Recognizer
[HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{42429690-ae04-11d0-a4f8-00aa00a749b9}\IsSIPInputMethod]
@="0"Enable/Disable Block Recognizer

Enable/Disable Letter Recognizer
[HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{42429691-ae04-11d0-a4f8-00aa00a749b9}\IsSIPInputMethod]
@="0"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Bedankt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft een los gekochte HTC óók dat probleem met T-mobile (volgens mij wel, want dat is bij mij wel het geval...)

Nieuwe ROM erop, is dan alles wat er nu opstaat er af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2007 @ 12:14:
Heeft een los gekochte HTC óók dat probleem met T-mobile (volgens mij wel, want dat is bij mij wel het geval...)

Ik weet niet of een los toestel van HTC ook direct problemen geeft met T-Mobile, lijkt mij wel namelijk.

Als je een nieuwe ROM installeert ben je alles kwijt. Je kunt wel een backup maken en die dan terug zetten. Dat zou volgens mij moeten werken.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2007 @ 12:14:

Dit is al meerdere keren langs gekomen. Ja dat geeft hetzelfde probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Dit is wat ik er van weet:
Het is bekend dat de P3300 i.c.m. T-Mobile in bepaalde gevallen een bereikbaarheidsprobleem heeft. De klacht is dan dat de gebruiker dan niet gebeld kan worden en dus onbereikbaar is. Bellers belanden dan in de voicemail.

HTC kent dit probleem en is het nog aan het onderzoeken. Een aantal van de mensen die hierover geklaagd hebben, helpen nu met het opsporen van het probleem. Ze hebben van HTC een programma gekregen dat op de achtergrond meedraait en alles logt. Men hoopt hiermee de fout te kunnen traceren en het op te lossen.

Aanstaande vrijdag komt er een techneut van HTC uit Taiwan die zelf gaat onderzoeken en alle logfiles van de testgebruikers gaat analyseren. Men hoopt dat het probleem dan gevonden en kan worden opgelost. Zodra het probleem is opgelost zal er een ROM update beschikbaar worden gesteld via www.smart-mobility.nl. Gebruikers kunnen dan zelf een update uitvoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DjWannaB2002 schreef op maandag 26 maart 2007 @ 13:37:
[...]

Dit is al meerdere keren langs gekomen. Ja dat geeft hetzelfde probleem.
Ik heb T-mobile Flex en een HTC P3300 NL en heb hier tot op heden geen problemen mee gehad. Vaag probleem dit, maar wanneer ik mijn HI abbo erin stop heb ik er ook geen problemen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1475paul
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 27-04 08:21
Hi
wie interesse heeft er is een nieuwe rom voor de HTC p3300 op deze site
maar ik weet niet wat hij inhoud ?kan iemand vertellen wat deze rom inhoud
http://www.smart-phones.be

paul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goeie vraag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al geprobeerd voicemail uit te zetten i.v.m. bereikbaarheid probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2007 @ 16:47:
[...]

Ik heb T-mobile Flex en een HTC P3300 NL en heb hier tot op heden geen problemen mee gehad. Vaag probleem dit, maar wanneer ik mijn HI abbo erin stop heb ik er ook geen problemen mee.
Het is een probleem wat alleen voor komt met T-Mobile, en ook niet iedereen lijkt er last van te hebben. Sommige mensen hebben er ook tijden geen last van en dan opeens wel. Vreemd vreemd vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14:31

sjaool

Every life should have 9 cats

guillaumemay schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 14:02:
[...]

Dank je wel hoor. :) Inmiddels is mijn MDA Compact 3 (bij T-Mobile) onderweg. Jouw bevindingen waren het laatste zetje dat ik nodig had. Thx :)
Huh, hoe moet ik opvatten? Zo van als ik er een andere rom opzet zijn de problemen opgelost?
Ik vraag dit omdat er voor mij ook MDA Compact 3 van T-Mobile onderweg is. :9~

Ben ondertussen wel een beetje geschrokken van alle, eventuele, problemen die kunnen voorkomen met de Compact 3. Maar ik wil hem wel graag hebben (kan ook niet anders want hij is al onderweg) vanwege de hoge mate van tweakbaarheid enz. >:)

En zoals ik een paar posts hierboven lees zit er toch binnen afzienbare tijd een oplossing aan te komen. Dus dat ze er niets aan doen kun je nu ook weer niet zeggen. ;)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2007 @ 16:47:
[...]

Hmm, vreemd genoeg veel negatieve ervaringen hier kennelijk: ik heb ook een P3300 via T-mobile, maar nog geen problemen gehad behalve dat ik op twee "blackspots" altijd een probleem heb met het wegvallen van de verbinding als ik bel (bij Purmerend op de N247 en bij de A1, Brug na Diemen), maar dat had ik ook met andere providers (kennelijk slechte dekking daar)...

Afkloppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een domme vraag wellicht: ik heb van het weekeinde een 2gb Sandisc kaartje gekocht (1 gig groter dan dan de sandisc die T-mob erbij leverde), en die kaart is Fat 16.

Kan ik dat ongestraft naar FAT32 formateren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itarix

itarix

404 soul not found

Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2007 @ 21:41:
Misschien een domme vraag wellicht: ik heb van het weekeinde een 2gb Sandisc kaartje gekocht (1 gig groter dan dan de sandisc die T-mob erbij leverde), en die kaart is Fat 16.

Kan ik dat ongestraft naar FAT32 formateren?
ja, mijn 1gb tmobile kaartje heb ik ook naar fat32 geformateerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ianz schreef op maandag 26 maart 2007 @ 21:49:
[...]

ja, mijn 1gb tmobile kaartje heb ik ook naar fat32 geformateerd
Ok, maareuh, ik las her en der dat je dan problemen kan krijgen met DomDom TomTom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij uitleggen hoe ik de groene htc skin kan vervangen door bijvoorbeeld de blauwe windows look. Niet alleen standaard schermen maar ook het dialer scherm, en het connect scherm. Ik heb wel iets gelezen over een registersetting maar veranderd daardoor ook de functionaliteit van de dialer?
Ik heb dit nergens kunnen vinden in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2007 @ 22:45:
Kan iemand mij uitleggen hoe ik de groene htc skin kan vervangen door bijvoorbeeld de blauwe windows look. Niet alleen standaard schermen maar ook het dialer scherm, en het connect scherm. Ik heb wel iets gelezen over een registersetting maar veranderd daardoor ook de functionaliteit van de dialer?
Ik heb dit nergens kunnen vinden in dit topic.
Kijk eens in het TS. Staat zowiezo een antwoord i.v.m. de SmartDialer vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itarix

itarix

404 soul not found

Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2007 @ 22:42:
[...]

Ok, maareuh, ik las her en der dat je dan problemen kan krijgen met DomDom TomTom?
ik heb zelf geen problemen met tomtom in combinatie met fat32 dus dat zal wel loslopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roflmao
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 14:52
Quickgps werkt weer met de originele waarden, geloof het of niet, ik heb gewoon net verdomme in 10 seconden een fix gehad gelijk met 4 satellieten... Ben erg blij ermee want navigatie is toch een van de grote redenen waarom ik dit apparaat heb gekozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexZuH
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-09 15:25
Roflmao schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 01:44:
Quickgps werkt weer met de originele waarden, geloof het of niet, ik heb gewoon net verdomme in 10 seconden een fix gehad gelijk met 4 satellieten... Ben erg blij ermee want navigatie is toch een van de grote redenen waarom ik dit apparaat heb gekozen.
Viel mij ook op van de week, had via activesync aan pc gehangen, update, e verdomd, kon meteen navigeren toen ik in de auto zat... En dat terwijl en bij mijn weten vaanf hier geen klachten naar HTC zijn gestuurd omtrent de file die gedownload werd door GPS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:37
Roflmao schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 01:44:
Quickgps werkt weer met de originele waarden
Wie weet de originele fabriekswaarden van de vijf registry keys nog en zou die hier even willen vermelden? Ik ben vergeten ze op te schrijven dus nu kan ik even niet meer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• programist
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-12-2018

programist

Got Milk?

grun93 schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 08:44:
[...]

Wie weet de originele fabriekswaarden van de vijf registry keys nog en zou die hier even willen vermelden? Ik ben vergeten ze op te schrijven dus nu kan ik even niet meer terug.
hmm. TS misschien, hint hint hint

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grun93 schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 08:44:
[...]

Een paar hints: Topic start, Deel 3 van dit topic, xda-developers.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dix0r
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16:16
Weet iemand hoe ik de knop voor gesproken snelkeuze kan uitschakelen (waarschijnlijk een register setting). Ik gebruik het namelijk nooit, en druk vrij vaak per ongeluk op die knop. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan ik eigenlijk mijn sms toon veranderen, hoe zet ik er tonen bij in die lijst? Of is hier een speciaal proggie voor?

Hebben jullie soms ook problemen met de camera. Dat hij de juiste software niet kan laden of dat hij voor het nemen van de foto rare strepen op het beeld vertoont? Vaak gebeurt dit wanneer je net een foto hebt gemaakt en direct daarna er nog 1 wil maken.

Ik heb trouwens ROM versie 1.12.404.1 NLD, is hier al een nieuwe update voor. Ik kan dit echt niet vinden.

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2007 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na een paar dagen werken met de P3300 vallen mij de volgende zaken op:
1. batterij duur valt helemaal niet tegen, hiervoor had ik een G100 en die was sneller leeg terwijl het geen gsm is.
2. Bediening is 100% verbeterd: nieuwe AKU voor Mobile 5.0, bijgeleverde software voor Today scherm plus precies genoeg toetsen met de juiste functies. HTC heeft precies een paar kleine tweaks gedaan waardoor je niet gelijk allerlei externe software moet kopen.
3. Snelheid: ik hoef zelden te wachten, tomtom start snel op, radio plus iets anders is te combineren
4. GPRS: ik heb geen data bundel, dus als hij per ongeluk GPRS gaat zoeken in een wifi omgeving moet ik het snel uit kunnen zetten, dit lukt echter niet. Het bijgeleverde tooltje houdt netjes bij hoeveel kb er is verstuurd en wat het kost, daardoor is te volgen dat zelfs als ik de verbinding direct annuleer er 100kb wordt uitgewisseld. Het Modamo NoData tooltje om je GPRS verbinding geforceerd uit te zetten is dus zeker geen luxe, zeker niet in het buitenland waar het soms 3,- per 100 kb kost.
5. Foto's: vind ik opvallend goed voor een alles in een apparaat met een kleine lens. Ik heb even een Samsung D900 gehad die echt in de markt wordt gezet als foto gsm met 3 MP maar de foto's van deze HTC zijn vele malen beter. Zoals elders al opgemerkt is de videokwaliteit niet zo opmerkelijk.
6. GPS werkt snel, geen probleem met quickfix download (heb verder niet naar bestandjes en groottes gezocht, alles werkt gewoon)
7. ActiveSync werkt foutloos i.c.m. WinXP en Outlook 2007 en 2002, Zonealarm firewall, dat was wel anders met de G100
8. Verbinding (Telfort op KPN netwerk) geluid is goed, ook met speakerphone. volgens mij wordt ik niet meer toegelaten tot het Telfort netwerk en kan dus geen EDGE gebruiken, terwijl dat nog tot juni in de lucht zou moeten zijn.
9. Als je veel emailt of sms't moet je een groter toetsenbord hebben - in dat geval heb je de stylus eigenlijk niet meer nodig.
10. Het bijgeleverde hoesje van HTC beschermt goed maar is verder ontzettend onhandig. Misschien hebben ze een deal gesloten met de hoesjesmakers van deze wereld want ik kan me niet voorstellen dat ze over het hele apparaat, bediening en handzaamheid duidelijk lang hebben nagedacht om vervolgens het apparaat in zo'n lelijke hoes te steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roflmao
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 14:52
AlexZuH schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 07:53:
[...]

Viel mij ook op van de week, had via activesync aan pc gehangen, update, e verdomd, kon meteen navigeren toen ik in de auto zat... En dat terwijl en bij mijn weten vaanf hier geen klachten naar HTC zijn gestuurd omtrent de file die gedownload werd door GPS...
Er zijn op andere fora zeker wel klachten verstuurd hoor :)

Ik heb het ding nu al een tijdje en het enige serieuze grote probleem voor mij is de snelheid. Voor de rest vind ik alles perfect. Gelukkig nu ook QuickGPS dat gaat super leuk worden vanaf nu aan, eindelijk INSTANT navigatie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaTommy schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 10:28:
Weet iemand hoe ik de knop voor gesproken snelkeuze kan uitschakelen (waarschijnlijk een register setting). Ik gebruik het namelijk nooit, en druk vrij vaak per ongeluk op die knop. :)
Menu>Instellingen>Persoonlijk>Knoppen
Hier kun je instellen wat er met welke kno gebeurt. De knop die je wilt wijzigen is knop 6.
Om uit te schakelen, knop6 selecteren en <geen> in dropdown (tweede van boven bij mij) selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 10:39:
Hoe kan ik eigenlijk mijn sms toon veranderen, hoe zet ik er tonen bij in die lijst? Of is hier een speciaal proggie voor?

Hebben jullie soms ook problemen met de camera. Dat hij de juiste software niet kan laden of dat hij voor het nemen van de foto rare strepen op het beeld vertoont? Vaak gebeurt dit wanneer je net een foto hebt gemaakt en direct daarna er nog 1 wil maken.

Ik heb trouwens ROM versie 1.12.404.1 NLD, is hier al een nieuwe update voor. Ik kan dit echt niet vinden.
Meerder opties:
Om mp3 en belgroepen te gebruiken kun je Ringo Mobile gebruiken. (ong $20.00)

Anders moet je de toon die je wilt als WAV file in je \windows\ directory zetten.
Daarna instellingen>persoonlijk>geluiden en meldingen, tabblad meldingen, gebeurt.(enis): Berichten: nieuw tekstber.
En verder het door jou gewenste geluid instellen. evt ook trillen lampje ed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 10:51:
Na een paar dagen werken met de P3300 vallen mij de volgende zaken op:
.....
4. GPRS: ik heb geen data bundel, dus als hij per ongeluk GPRS gaat zoeken in een wifi omgeving moet ik het snel uit kunnen zetten, dit lukt echter niet. Het bijgeleverde tooltje houdt netjes bij hoeveel kb er is verstuurd en wat het kost, daardoor is te volgen dat zelfs als ik de verbinding direct annuleer er 100kb wordt uitgewisseld. Het Modamo NoData tooltje om je GPRS verbinding geforceerd uit te zetten is dus zeker geen luxe, zeker niet in het buitenland waar het soms 3,- per 100 kb kost.
....
Of je configureert gprs helemaal niet.... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascald
  • Laatst online: 02-01 12:37
Wie kan mij helpen, Synchroniseren met Vista?

Gister is een week na bestelling mijn MDA Compact III binnen gekomen.
Op eerste gezicht leuk apparaat! met veel leuke functies en uitgebreider dan mijn vorige MDA Compact (mk.1)

Ook heb ik een nieuwe Computer, een HP 7770 met windows Vista Home Premium.
Via de exporteer functie in outlook heb ik alle contactpersonen met gegevens geexporteerd en in de nieuwe computer ingevoerd.
Bij Microsoft heb ik het programma Mobile Device Center voor Vista gedownload omdat ActiveSinc niet meer draait onder Vista.

Zodra ik het USB kabeltje aansluit, ratelt de HP machine 1 sec. en er gebeurt vervolgens niets.
Ook via Bluetooth is het mij nog niet gelukt om verbinding te krijgen. |:(

Voor de zekerheid dat het niet aan de MDA ligt heb ik hem aangesloten op een oude XP machine (met de zelfde kabel) Daar kon wel contact mee worden gelegd.

Hebben meer mensen dit probleem gehad?
Ligt het aan de hp machine? Vista? of combinatie van allen?

Of nog beter, heeft er iemand een oplossing voor dit probleem?
Want wil graag mijn gegevens kunnen synchoniseren op mijn nieuwe PC

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazitiz
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 03-08 20:46

tazitiz

dbprutser

pascald schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 12:18:
Wie kan mij helpen, Synchroniseren met Vista?

(knip)

Of nog beter, heeft er iemand een oplossing voor dit probleem?
Want wil graag mijn gegevens kunnen synchoniseren op mijn nieuwe PC

Alvast bedankt
ik denk dat we hier zijn overgeleverd aan de snelheid waarmee MS Vista aanpast, of een goede vista activesync uitbrengt.

deze gsm's / pda's zijn helaas nog niet gesupport onder Vista.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itarix

itarix

404 soul not found

tazitiz schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 12:43:
[...]

ik denk dat we hier zijn overgeleverd aan de snelheid waarmee MS Vista aanpast, of een goede vista activesync uitbrengt.

deze gsm's / pda's zijn helaas nog niet gesupport onder Vista.
ja, of je download gewoon sync center http://www.microsoft.com/windowsmobile/devicecenter.mspx aangezien microsoft een beta versie met vista meegelevert heeft 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascald
  • Laatst online: 02-01 12:37
ianz schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 13:09:
[...]

ja, of je download gewoon sync center http://www.microsoft.com/windowsmobile/devicecenter.mspx aangezien microsoft een beta versie met vista meegelevert heeft 8)7
Het gekke is dat Vista niet eens nieuwe hardware vind.
Ik ga vanavond sync center uitproberen...
Hopelijk doet hij dan wat meer... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 11:47:
[...]

Of je configureert gprs helemaal niet.... O-)
... :> klopt - maar in ik wil gprs wel af en toe gebruiken. Ik vind het wel een fout dat gprs zo onhandig te bedienen is - het lijdt tot extra kosten die je alleen kunt voorkomen als je een betrekkelijk vaag programmaatje van een forum haalt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Kan iemand bevestigen dat QuickGPS weer gewoon werkt? Want nu download ik een bestand van 46kb wat ook in RescoExplorer daadwerkelijk 46kb is in tegenstelling tot de 2-3kb voorheen........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DjWannaB2002 schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 14:47:
Kan iemand bevestigen dat QuickGPS weer gewoon werkt? Want nu download ik een bestand van 46kb wat ook in RescoExplorer daadwerkelijk 46kb is in tegenstelling tot de 2-3kb voorheen........
Ik heb hem nu ook weer via Quick GPS binnen gehaald en ik heb binnen 10 se ceen fix in mijn auto. Volgens mij werkt hij wel weer, anders hebben we natuurlijk altijd de MIO server achter de hand. Die werkt namelijk ook perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dix0r
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16:16
Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 13:59:
[...]

... :> klopt - maar in ik wil gprs wel af en toe gebruiken. Ik vind het wel een fout dat gprs zo onhandig te bedienen is - het lijdt tot extra kosten die je alleen kunt voorkomen als je een betrekkelijk vaag programmaatje van een forum haalt...
Zoek op deze site (http://kekin.net/) even naar MoDaCo_NoData, hiermee kun je het GPRS profiel tijdelijk uitschakelen. Werkt hier perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 14:53:
[...]

Ik heb hem nu ook weer via Quick GPS binnen gehaald en ik heb binnen 10 se ceen fix in mijn auto. Volgens mij werkt hij wel weer, anders hebben we natuurlijk altijd de MIO server achter de hand. Die werkt namelijk ook perfect.
Ok thnx. Dan zet ik dat ook in de TS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zich heb ik best regelmatig vastlopers.
Onder andere na een telefoongesprek. berichten (outlook) internet explorer of tomtom wil ie wel eens nergens meer op reageren.
Iemand hier wel eens problemen mee gehad, of eis ik gewoon teveel van mijn apparaatje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-05 09:12

Tha

gaat hard

Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 15:51:
Op zich heb ik best regelmatig vastlopers.
Onder andere na een telefoongesprek. berichten (outlook) internet explorer of tomtom wil ie wel eens nergens meer op reageren.
Iemand hier wel eens problemen mee gehad, of eis ik gewoon teveel van mijn apparaatje?
Ik heb eerlijk gezegt nooit ergens last van wat dat betreft.
Heb je toevallig veel meuk erop gezet, en eraf gehaald.
Hard reset wel is nuttig als ie veel vast loopt

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• programist
  • Laatst online: 26-12-2018

programist

Got Milk?

FF een kleine cross-post wat betreft bereikbaarheid.

Ik heb sinds een paar weken een pocket internet abbo bij t-mobile. Aangezien ik nu ook een exchange account heb heb ik mijn GPRS constant aanstaan. Sinds ik dat doe heb ik volkomen geen last meer van onbereikbaar zijn.

Dit lijkt me ook best logisch aangezien er continue een verbinding openstaat. Misschien is dit een tip voor sommige.

PS. wat betreft accu duur hoef je je geen zorgen te maken. ik merk in iig geen verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stephane
  • Laatst online: 29-06 11:36

Stephane

Behhhhh

Tja, ik moet ook bekennen dat ik sinds de 3 weken dat ik over de MDA III beschik nog nooit onbereikbaar ben geweest. Ik heb inderdaad ook mijn GPRS altijd open staan en gebruik geen voicemail. Ik weet niet of dit toeval is of niet, maar bij mij zijn er in ieder geval geen problemen bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guillaumemay
Is het constant blijven aanstaan van je GPRS verbinding (kost toch geen geld?) niet slecht voor de batterijduur? Of is een constante GPRS verbinding niet energie verslindend?

Wat is eigenlijk het nadeel van GPRS constant aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

guillaumemay schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 17:58:
Is het constant blijven aanstaan van je GPRS verbinding (kost toch geen geld?) niet slecht voor de batterijduur? Of is een constante GPRS verbinding niet energie verslindend?

Wat is eigenlijk het nadeel van GPRS constant aan?
Dit zou ik echter wel alleen doen mits je over een T-Mobile PIT pakket beschikt. :) Dan kost het geen geld, heb je dit niet dan raad ik je dit ten sterkste af!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik heb dit toestel icm met T-Mobile PIT en het zorgt zeker voor een hoger batterij verbruik. Hij controleert dan bij om de 15 minuten een aantal email accounts en download af en toe het weer voor mij. Ook QuickGPS doet het weer goed met de standaard instellingen en die zijn nu ook altijd up-to-date. Heb je geen PIT of iets soortgelijks wordt het heel duur.

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biker-mouse
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-06 00:51
Ik denk ook dat het iets met GPRS te maken heeft!
Ineens kwam er vanmiddag zo'n 'G' in het vierkantje boven aan mijn scherm te staan. Waarom weet ik ook niet, maar ineens was ik niet meer bereikbaar!
Even opnieuw opstarten en geen 'G' meer en hij doet het weer!

Maar nu de vraag: Wat had ik misdaan dat ineens die 'G' bovenin verschijnt? En hoe zou ik deze weg kunnen krijgen zonder hem opnieuw op te starten?
Heb trouwen NoData proggie draaien :)

MacBook Pro - Iphone 6 - Ipad Air - BMW E90 325i - Honda CBR 600 RR - Synology DS415+ - Apple TV2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• der_roedie
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 27-06-2022
Die G geeft aan dat je GPRS-ontvangst hebt, het wil overigens niet zeggen dat je ook daadwerkelijk kan verbinden via GPRS als je niets hebt ingesteld.
Ik zit bij Orange en daar moet je eerst een Orange World abo afsluiten a 6 euri in de maand wil je kunnen verbinden met GPRS.
Ik zie ook altijd die G bovenin mijn scherm maar als ik probeer te verbinden dan wordt de verbinding verbroken door de provider.

Die verhoogde batterij druk met gebruik van GPRS kun je natuurlijk verminderen door de frequentie waarin mail gecontroleerd wordt en je weer wordt bijgewerkt, te verlagen tot misschien eens per uur of het zelfs helemaal uit zet en je het alleen handmatig doet..

[ Voor 43% gewijzigd door der_roedie op 27-03-2007 19:52 ]

Trotse pappa van Yfke sinds 04-03-2009!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
der_roedie schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 19:50:
Die G geeft aan dat je GPRS-ontvangst hebt, het wil overigens niet zeggen dat je ook daadwerkelijk kan verbinden via GPRS als je niets hebt ingesteld.
Ik zit bij Orange en daar moet je eerst een Orange World abo afsluiten a 6 euri in de maand wil je kunnen verbinden met GPRS.
Ik zie ook altijd die G bovenin mijn scherm maar als ik probeer te verbinden dan wordt de verbinding verbroken door de provider.

Die verhoogde batterij druk met gebruik van GPRS kun je natuurlijk verminderen door de frequentie waarin mail gecontroleerd wordt en je weer wordt bijgewerkt, te verlagen tot misschien eens per uur of het zelfs helemaal uit zet en je het alleen handmatig doet..
Het symbool 'G' dat verschijnt betekend dat er een GPRS dataverbinding opgezet kan worden. Eigenlijk alleen maar om aan te geven dat het mogelijk is om een GPRS verbinding te maken op de locatie waar je nu zit.

Als er een GPRS verbinding wordt gemaakt wordt dat gemeld en dan veranderd het icoontje in een kleine 'G' met 2 pijltjes. Hoewel het stroomverbruik iets hoger is dan zonder GPRS is de handigheid ervan vele malen groter dan het iets vaker opladen van de telefoon. Juist omdat alles automatisch geupdate wordt maakt deze telefoon zo handig.

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
  • Laatst online: 31-08-2023
Weet iemand of je ook op de HTC 3300 email kan ophalen met Outlook?
Ik haal nu mijn email op van mijn eigen server middels een apart ingesteld account op de pda ,en krijg de email in het postvak van dit aangemaakte account.
Als ik dan met mijn desktop sync, is outlook keurig bijgewerkt op de pda en de desktop.
Maar op de pda staan nog steeds alle berichten in mijn postvak in, want dit account wordt niet mee-gesynchroniseerd.
In Outlook op de pda is de optie "verzenden/ontvangen" niet te selecteren (grijs).
Wel als ik synchroniseer via bluetooth maar dan gaat hij natuurlijk via de desktop.
Wie weet wat ik niet goed doe en waar mijn plan van opzet scheef gaat.
Resume:
Desktop met Outlook
Pda met Outlook (synced) en een apart account naar mijn eigen server toe met eigen postvak in etc.
Thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

MatMich schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 23:58:
Weet iemand of je ook op de HTC 3300 email kan ophalen met Outlook?
Ik haal nu mijn email op van mijn eigen server middels een apart ingesteld account op de pda ,en krijg de email in het postvak van dit aangemaakte account.
Als ik dan met mijn desktop sync, is outlook keurig bijgewerkt op de pda en de desktop.
Maar op de pda staan nog steeds alle berichten in mijn postvak in, want dit account wordt niet mee-gesynchroniseerd.
In Outlook op de pda is de optie "verzenden/ontvangen" niet te selecteren (grijs).
Wel als ik synchroniseer via bluetooth maar dan gaat hij natuurlijk via de desktop.
Wie weet wat ik niet goed doe en waar mijn plan van opzet scheef gaat.
Resume:
Desktop met Outlook
Pda met Outlook (synced) en een apart account naar mijn eigen server toe met eigen postvak in etc.
Thx
Ik snap je punt niet helemaal :?
Je kan zelf een mail-account instellen die mail ophaalt via wifi of gprs of via de computer als hij aan USB kabel met ActiveSync hangt. het eerste deel van je post doet vermoeden dat je dat ingesteld hebt. Als je niet via wifi of gprs je mail checkt, zal de inhoud hetzelfde zijn als je desktop Outlook vermoed ik (ik neem aan dat je die verzamel-mailbox ook op je desktop ophaalt?).
De Outlook optie in ActiveSync of berichten op je PDA laat de inhoud van je Outlook in Windows zien, en die synchroniseert hij automatisch als je synct met ActiveSync. Vrij logisch dus dat je daarbij niet kan verzenden/ontvangen. Het is gewoon een mirror van je desktop-mailbox. Je kan wel instellen welke mappen hij moet synchroniseren en tot hoe lang terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
gwystyl schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 01:29:
[...]

Ik snap je punt niet helemaal :?
Je kan zelf een mail-account instellen die mail ophaalt via wifi of gprs of via de computer als hij aan USB kabel met ActiveSync hangt. het eerste deel van je post doet vermoeden dat je dat ingesteld hebt. Als je niet via wifi of gprs je mail checkt, zal de inhoud hetzelfde zijn als je desktop Outlook vermoed ik (ik neem aan dat je die verzamel-mailbox ook op je desktop ophaalt?).
De Outlook optie in ActiveSync of berichten op je PDA laat de inhoud van je Outlook in Windows zien, en die synchroniseert hij automatisch als je synct met ActiveSync. Vrij logisch dus dat je daarbij niet kan verzenden/ontvangen. Het is gewoon een mirror van je desktop-mailbox. Je kan wel instellen welke mappen hij moet synchroniseren en tot hoe lang terug.
Klopt allemaal wat je zegt, en nu is mijn punt dat ik nadat alles gesyncd heb er op mijn pda de bestanden die ik in Outlook (hetzij op de Pda of de desktop) bijgewerkt zijn, maar dat in de inbox van het account waarmee ik het heb opgehaald, alle berichten nog staan, en die moet ik dan handmatig (vreemd genoeg) een voor een verwijderen.
Ik zou willen dat dat account mee wordt genomen in de synchronisatie, of mijn mail met outlook op de pda ophalen net als op de desktop.
Alleen zie ik op de pda in outlook nergens een optie om een account in te stellen om de boel op te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MatMich schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 03:01:
[...]
....
Alleen zie ik op de pda in outlook nergens een optie om een account in te stellen om de boel op te halen.
Dit klopt, Pocket Outlook is een synchonisatie client, niet een full client.
Zo download hij ook in eerste instantie alleen de eerste 5 Kb van een bericht, attachements worden standaard niet gedownload (je moet er extra handelingen voor verrichten).
ook synced hij alleen een x aantal weken (in verleden en vooruit), zodat niet alles wat op de server staat op je mobiel aanwezig is. Dit is dan ook de reden dat alles op de server blijft staan.
Voorkomt wel het je druk hoeven te maken over backups / verlies van belangrijke mails ed.

Wil je pocketoutlook wel als een full client gebruiken dan? (Alle mail en attachements altijd downloaden => veel opslag, veel dataverkeer.)
Als je dat wilt moet je misschien toch naar een andere client kijken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Komt er bij jullie ook altijd zoveel stof aan de randen van het scherm te zitten? Er zit een opening van zeker 2 mm tussen het scherm en de behuizing aan de randjes. Meestal pak ik een papiertje en ga met de rand onder de rand. Komt altijd heel wat stof mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-05 09:12

Tha

gaat hard

Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 10:22:
Komt er bij jullie ook altijd zoveel stof aan de randen van het scherm te zitten? Er zit een opening van zeker 2 mm tussen het scherm en de behuizing aan de randjes. Meestal pak ik een papiertje en ga met de rand onder de rand. Komt altijd heel wat stof mee :)
ik blaas altijd ff, of doe het met een tippie :o

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem nu op iedere 10 minuten mailophalen ingesteld. Ben benieuwd.

Of is 15 minuten ook goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:38
Is er geen mogelijkheid om de resolutie van de harder/zachter knop te veranderen?Nu zijn het er 5 maar een paar meer zou ik wel kunnen waarderen.Lijkt me een registry instellingen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 15:20:
Ik heb hem nu op iedere 10 minuten mailophalen ingesteld. Ben benieuwd.

Of is 15 minuten ook goed?
Wat jij wil :). Sommige mailservers bannen je als je te vaak checkt omdat je dan teveel load veroorzaakt maar als dat niet zo is kan je je interval net zo kort instellen als je zelf wil natuurlijk. Ik zet hem zelf meestal op om het half uur, dan kan ik nog snel genoeg op een mail reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gwystyl schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 15:34:
[...]

Wat jij wil :). Sommige mailservers bannen je als je te vaak checkt omdat je dan teveel load veroorzaakt maar als dat niet zo is kan je je interval net zo kort instellen als je zelf wil natuurlijk. Ik zet hem zelf meestal op om het half uur, dan kan ik nog snel genoeg op een mail reageren.
Nee, maar ik bedoel of dat voldoende is om het bereikbaarheidsprobleem op te lossen. Of dat 15 minuten daar ook voor voldoet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 15:50:
[...]

Nee, maar ik bedoel of dat voldoende is om het bereikbaarheidsprobleem op te lossen. Of dat 15 minuten daar ook voor voldoet :)
Dat heeft niks te maken met het checken van je mail. GPRS inschakelen is voldoende daarvoor. Ook al check je je mail helemaal niet, wanneer je maar een GPRS verbinding hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 16:04:
[...]

Dat heeft niks te maken met het checken van je mail. GPRS inschakelen is voldoende daarvoor. Ook al check je je mail helemaal niet, wanneer je maar een GPRS verbinding hebt.
Ja, maar hij schakelt automatisch uit als je niets doet geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

coldasice schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 15:26:
Is er geen mogelijkheid om de resolutie van de harder/zachter knop te veranderen?Nu zijn het er 5 maar een paar meer zou ik wel kunnen waarderen.Lijkt me een registry instellingen....
Met Wishbar Advance heb ik er veel meer..... 11 stuks, ofwel 1 stop ertussen bij ieder streepje (heb anders 6 streepjes, geen 5 :? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JJJJJEEEEEEHHHHHAAAAAAA

Bereikbaarheidsprobleem is opgelost!!!!!

Ik heb de HTC P3300 met een los abbo van t-mobile

Heb via imei-check.co.uk (website) CID-Unlock gedaan!!! (BELANGRIJK)

En daar na de PDAMobiz_Dopod_P800W_AKU301_v1.1.2_PowerMap rom erop gezet.
(te vinden op..... our-xda.co.uk)

Opgelost dus, tot nu toe ook nog geen corrupte geheugenkaart gehad (dat is nog beetje vroeg om te stellen dat dat ook niet meer voorkomt)

Succes...!!!!!! voor iedereen met hetzelfde probleem!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik heb mijn HTC P3300 !
Nu heb ik 2 vragen.
1e.
Met de eerste keer op internet kreeg ik de vraag, wil je snel internet met minder mooi beeld of minder snel internet met mooi beeld. Ik koos toen voor het 2e, maar heb daar nu spijt van. Ik heb alleen geen idee hoe ik dat omzet naar sneller met minder mooi beeld.Weet iemand hoe ik dat om zet ?
2e.
Ik speel op internet een spel via de webbrowser.
Ik kom wel op de site, maar na dat ik wil inloggen krijg ik de melding " requested url not found on this server ".
Een vriend van mij speelt het zelfde spel, ook met een t-mobile abbo, maar dan met een N73. Hij komt er wel op. Iemand een idee waar dit aan kan liggen ?

Verder wel een geweldig toestel en super bereikbaar ( met t-mobile )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 09:17:
[...]

Dit klopt, Pocket Outlook is een synchonisatie client, niet een full client.
Zo download hij ook in eerste instantie alleen de eerste 5 Kb van een bericht, attachements worden standaard niet gedownload (je moet er extra handelingen voor verrichten).
ook synced hij alleen een x aantal weken (in verleden en vooruit), zodat niet alles wat op de server staat op je mobiel aanwezig is. Dit is dan ook de reden dat alles op de server blijft staan.
Voorkomt wel het je druk hoeven te maken over backups / verlies van belangrijke mails ed.

Wil je pocketoutlook wel als een full client gebruiken dan? (Alle mail en attachements altijd downloaden => veel opslag, veel dataverkeer.)
Als je dat wilt moet je misschien toch naar een andere client kijken....
Ok dit is duidelijk.
Ik vroeg dit omdat ik eerst een exchange server (mail2web) had en daar was dit dus wel het geval, vandaar.
Ik vond het alleen voor mij als particulier verschrikkelijke overkill want er viel niets dynamisch te syncen , ja met jezelf maar dat lijkt me een beetje zinloos bij een centrale server.
Trouwens mijn email adres verdween ook uit de header.
Ik zou nu alleen wel willen weten hoe ik in een keer alle mail uit het invak van mijn account waar ik mee ophaal, kan verwijderen.
Je kan niet alles selecteren.
Thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MatMich schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 01:42:
[...]

Je kan niet alles selecteren.
Thx
heb je al eens <ctrl>A geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanPedaal
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

JanPedaal

Coureur extraordinaire

Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 21:00:
1e.
Met de eerste keer op internet kreeg ik de vraag, wil je snel internet met minder mooi beeld of minder snel internet met mooi beeld. Ik koos toen voor het 2e, maar heb daar nu spijt van. Ik heb alleen geen idee hoe ik dat omzet naar sneller met minder mooi beeld.Weet iemand hoe ik dat om zet ?
Ga naar http://speed.t-mobile.nl, en kies de andere optie.

Release your inner hooligan - With great power comes great responsibility, with horsepower comes no responsibility

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopster
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-08 22:54

Jopster

trotse papa x4

Jopster schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 20:12:
Ik heb sinds deze week ook weer iets leuks. Er zit blijkbaar een breuk in het kabeltje van mijn koptelefoon. Hierdoor begint hij spontaan te bellen als het kabeltje eventjes bewogen wordt. Zit je lekker op de fiets mp3's te luisteren, wordt opeens je laatste nummer gebeld en hoor je hem overgaan. Nee, dat is lekker. :)

Ik ga dus maar op zoek naar een nieuwe, aangezien ik dit waarschijnlijk niet als garantie kan claimen. Ga het nog wel even proberen, maar ik verwacht niets.
Garantie werd niks, dus maar even op Ebay geshopt:

Afbeeldingslocatie: http://i13.ebayimg.com/07/i/000/91/b4/fc71_2.JPG

Ding werkt perfect voor die paar euro. Je kunt je eigen koptelefoon gebruiken voor je favoriete mp3tjes. Verder zit er een mic bij voor binnenkomende gesprekken en je bent perfect hoorbaar voor de andere kant. Goedkope oplossing.

Verder nog een zwart siliconenhoesje besteld. Staat er ook wel goed bij. Natuurlijk kan je twisten over de looks, maar het is erg praktisch.

Afbeeldingslocatie: http://i9.ebayimg.com/02/i/000/92/81/ca0a_2.JPG

Alles binnen een week binnen gekregen.

[ Voor 4% gewijzigd door Jopster op 29-03-2007 09:14 ]

GoT-Papa clublid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds kort dit toestel en ben er best tevreden over maar ik heb 1 probleem. Ik heb een 2 gig geheugenkaart erin zitten waar ik zoals normaal alles installeer en opslaat. Nu zag hij ineens de data niet meer die op de kaart stond en ik krijg die data er ook niet vanaf. Ik heb via de PC de kaart geformatteerd als FAT32 en FAT maar beiden mogen niet baten. Hoe krijg ik dat kaartje nu weer blanco? Iemand een idee want om nu weer een nieuw kaartje te gaan kopen is een beetje zonde na 2 weken.
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.