HTC P3300 deel 4 (Artemis, MDA Compact III, Orange SPV M650)

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 26.338 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Super ! Dat was inderdaad wat ik zocht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jopster schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 09:12:
[...]

Garantie werd niks, dus maar even op Ebay geshopt:

[afbeelding]

Ding werkt perfect voor die paar euro. Je kunt je eigen koptelefoon gebruiken voor je favoriete mp3tjes. Verder zit er een mic bij voor binnenkomende gesprekken en je bent perfect hoorbaar voor de andere kant. Goedkope oplossing.
En waarop moet men zoeken op Ebay? Evt een linkje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:21

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 09:48:
Ik heb sinds kort dit toestel en ben er best tevreden over maar ik heb 1 probleem. Ik heb een 2 gig geheugenkaart erin zitten waar ik zoals normaal alles installeer en opslaat. Nu zag hij ineens de data niet meer die op de kaart stond en ik krijg die data er ook niet vanaf. Ik heb via de PC de kaart geformatteerd als FAT32 en FAT maar beiden mogen niet baten. Hoe krijg ik dat kaartje nu weer blanco? Iemand een idee want om nu weer een nieuw kaartje te gaan kopen is een beetje zonde na 2 weken.
Het eerste deel van je post komt me bekend voor, maar bij mij heeft formatteren nog elke keer geholpen (is nu een keer of 4 gebeurd). Als je de data er niet meer af krijgt zou ik contact opnemen met de shop waar je hem vandaan hebt, en de kaart laten vervangen door shop of fabrikant. Dat kan niet goed zijn namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopster
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-08 22:54

Jopster

trotse papa x4

Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 10:41:
En waarop moet men zoeken op Ebay? Evt een linkje?
Adapter

Hoesje

edit:
Overigens hopelijk sinds vandaag van het irritante bereikbaarheidsprobleem af. Zit nu met Vodafone i.p.v. T-Mobile.

[ Voor 13% gewijzigd door Jopster op 29-03-2007 11:46 ]

GoT-Papa clublid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-05 09:12

Tha

gaat hard

hier de hoes een stuk goedkoper
click

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopster

Jopster

trotse papa x4

Verschilt blijkbaar heel erg. Ik was €10,- incl. verzending kwijt. Er waren toen ook verschillende aanbieders. Bij de één was de prijs van de verzendkosten weer wat hoger, bij de ander van het hoesje, maar uiteindelijk kwam het allemaal op hetzelfde bedrag neer.

De prijzen die ik nu zie zijn inderdaad weer iets hoger. Nou ja, doe er je voordeel mee. :)

GoT-Papa clublid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

Jopster schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 12:22:
Verschilt blijkbaar heel erg. Ik was €10,- incl. verzending kwijt. Er waren toen ook verschillende aanbieders. Bij de één was de prijs van de verzendkosten weer wat hoger, bij de ander van het hoesje, maar uiteindelijk kwam het allemaal op hetzelfde bedrag neer.

De prijzen die ik nu zie zijn inderdaad weer iets hoger. Nou ja, doe er je voordeel mee. :)
ik loop ook al weken te kijken hoor, eigenlijk moet je het gewoon bestellen.
die paar E meer of minder.

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beschermt deze hoes nu ook het beeldscherm?
Oftewel zit er ook een siliconen laag daaroverheen en zo ja welk effect heeft dit op de gevoeligheid en nauwkeurigheid van het touchscreen.

Een ander vraagje. Wat is nu de beste Tomtom versie voor op mijn MDA C3?
Ik heb gelezen dat er een speciale versie 6.03 uitgebracht was voor de MDA C3.
Maar ze zitten inmiddels alweer op versie 6.30 of misschien al wel weer hoger.
Is de laatste versie in dit geval de beste of moet ik specifiek versie 6.03 hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopster

Jopster

trotse papa x4

Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 13:29:
Geen bescherming voor het scherm. Daar heb je je protector voor. Voor de rest allemaal uitsparingen voor de diverse knoppen. Werkt echt prima.

[ Voor 19% gewijzigd door Jopster op 29-03-2007 14:01 ]

GoT-Papa clublid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

[...]

Oftewel zit er ook een siliconen laag daaroverheen en zo ja welk effect heeft dit op de gevoeligheid en nauwkeurigheid van het touchscreen.

Is de laatste versie in dit geval de beste of moet ik specifiek versie 6.03 hebben?
De meeste recente versie van tomtom werkt perfect bij mij,
ik update hem gewoon via tomtom home.
neem niet aan dat de bug die ervoor 6.03 zat er weer in zit in nieuwere versies.
Hij draait hier prima,

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jopster schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 14:01:
[...]

Geen bescherming voor het scherm. Daar heb je je protector voor. Voor de rest allemaal uitsparingen voor de diverse knoppen. Werkt echt prima.
ik heb de hoes op www.gpsplaza.nl bestelt maar daar is hij niet op voorraad.

De GPS werkt echt ongelofelijk: ik zit nu op 10 meter van het raam, in de binnenstad, en toch krijgt TomTom ijskoud een fix. Dat is mij met de originele TomTom Go710 nog nooit gelukt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

[...]

6.030 werkt prima en is speciaal aangepast voor de MDA C3. Versie 6.300 is een aangepaste versie hiervan die ook werkt op andere PDA's en wat andere aanpassingen heeft zoals kleinere pictogrammen e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Om te beginnen, ik ben echt totaal onervaren met pda's. Het kan dus zijn dat ik voor jullie hele makkelijke vragen stel, maar waar ik zelf toch niet uit kom.
Ik heb sinds 2 dagen de HTC P3300.
Nu wil ik graag opera en BatteryStatus op mijn pda zetten.
Ik snap echt niet hoe ik dat moet doen. Ik heb de winrar bestanden uitgepakt ( op mijn desktop ).
Hier uit kwamen een set-up bestand ( xml-document ) + een lading andere bestandjes.
Als ik nu op de set up klik krijg ik de volgende mededeling.

"Om de beveiliging van uw computer te verbeteren, heeft Internet Explorer dit bestand beperkt in het weergeven van actieve inhoud, die mogelijk toegang verschaft tot uw computer. Klik hier voor opties..."

En dan kom ik er niet meer uit.
Ik begrijp echt niet wat ik fout doe.
Iemand een idee ?

Mvg,
Marcel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biker-mouse
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-06 00:51
Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 19:22:
Hallo,

Om te beginnen, ik ben echt totaal onervaren met pda's. Het kan dus zijn dat ik voor jullie hele makkelijke vragen stel, maar waar ik zelf toch niet uit kom.
Ik heb sinds 2 dagen de HTC P3300.
Nu wil ik graag opera en BatteryStatus op mijn pda zetten.
Ik snap echt niet hoe ik dat moet doen. Ik heb de winrar bestanden uitgepakt ( op mijn desktop ).
Hier uit kwamen een set-up bestand ( xml-document ) + een lading andere bestandjes.
Als ik nu op de set up klik krijg ik de volgende mededeling.

"Om de beveiliging van uw computer te verbeteren, heeft Internet Explorer dit bestand beperkt in het weergeven van actieve inhoud, die mogelijk toegang verschaft tot uw computer. Klik hier voor opties..."

En dan kom ik er niet meer uit.
Ik begrijp echt niet wat ik fout doe.
Iemand een idee ?

Mvg,
Marcel
Niet op je desktop uitpakken.
Gewoon bestandje via de USB kabel naar je PDA kopiëren. Intern geheugen of de geheugenkaart maakt niets uit. Dan met verkenner het bestandje zoeken en installeren.
Succes ermee!

MacBook Pro - Iphone 6 - Ipad Air - BMW E90 325i - Honda CBR 600 RR - Synology DS415+ - Apple TV2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Biker-mouse schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 19:43:
[...]

Niet op je desktop uitpakken.
Gewoon bestandje via de USB kabel naar je PDA kopiëren. Intern geheugen of de geheugenkaart maakt niets uit. Dan met verkenner het bestandje zoeken en installeren.
Succes ermee!
Oh, ik ben zo blij !
Nu lukt het inderdaad. ( zo simpel )
Mijn dank is zeer groot !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey jongens, goed forum!!! ben al aan het lezen sinds deel 2 en nu pas mijn eerste vraag.
Gister was ik ff een het pielen en kwam tot de ontdekking dat je ook een stemlabel aan een programma kunt toevoegen. Ik dacht he! cool. Dat heb ik dus gedaan bij TT. Maar wat blijkt nu dat TT dan uit mijn beginscherm verdwijnt? En ik kom ook niet meer bij het "stemlabel aan programma toevoegen scherm"!
Heeft iemand een idee hoe ik het terug kan draaien of iig TT weer op het beginscherm krijg?
gr tom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• der_roedie
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 27-06-2022
Ga naar je startmenu - instellingen - Vandaag (ToDay)- Items - Vink hier TomTom weer aan.
Als het goed is staat het dan weer op je begin(today) scherm

[ Voor 6% gewijzigd door der_roedie op 30-03-2007 01:07 ]

Trotse pappa van Yfke sinds 04-03-2009!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guillaumemay
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-11-2024
Ik heb een probleem. Na een soft reset wist mijn MDA Compact III al zijn sms berichten (zowel in postvak in, als in de verzonden items en verwijderde items). :( Alles is dan compleet leeg. Iemand enig idee wat er aan de hand is en hoe ik het kan oplossen?

[ Voor 23% gewijzigd door guillaumemay op 30-03-2007 07:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:38
TT 6.03 werkt bij mij ook perfect..snelle fix moet ik zeggen....

zit alleen met mijn handsfree set in de auto...ik heb een Pioneer DEH P70BT en dat werkt op zich goed met handsfree bellen maar ik wil graag de navigatiestem ook via de radio zodat het wat duidelijker te verstaan is....ik heb de optie nog niet gevonden in TomTom en ben eigenlijk benieuwd of dit te doen is en hoe....

aanvulling:

mensen die de mda gebruiken op de motor zullen toch ook de stem via hun BT setje willen luisteren....lijkt me niet meer dan normaal dat al het geluid via je BT omgeleid kan worden....

[ Voor 21% gewijzigd door coldasice op 30-03-2007 08:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvtonger
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09 21:43
Ik moet mijn MDA Compact III regelmatig resetten. Het groene (of oranje) lampje knippert nog wel, maar ik kan 'm niet meer aanzetten. Ik heb nog niet geprobeerd of ik nog bereikbaar ben, maar dat lijkt me niet.

In dit deel van het topic kan ik daar niets over terugvinden. Ben ik dan de enige die dat probleem heeft? 8)7

Ik heb trouwens geen gekke dingen gedaan zoals andere ROM, overclocken, ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een aantal mensen hebben succesvol een update gedaan van TomTom 6.02 naar 6.03, o.a. zodat het scrollwiel te gebruiken is. als ik de procedure volg beschreven op:
http://www.tomtom.com/support/index.php?FID=6736&Lid=1
gebeurt er niets ("geen update gevonden"). Iemand een idee, is die update ergens handmatig te downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

der_roedie schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 01:06:
Ga naar je startmenu - instellingen - Vandaag (ToDay)- Items - Vink hier TomTom weer aan.
Als het goed is staat het dan weer op je begin(today) scherm
nope helaas... Hij staan niet in het rijtje :'( Ik begrijp er echt geen kont van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MafKees35:
[...]

Een aantal mensen hebben succesvol een update gedaan van TomTom 6.02 naar 6.03, o.a. zodat het scrollwiel te gebruiken is. als ik de procedure volg beschreven op:
http://www.tomtom.com/support/index.php?FID=6736&Lid=1
gebeurt er niets ("geen update gevonden"). Iemand een idee, is die update ergens handmatig te downloaden?
Probeer de volgende punten eens te beantwoorden:

1) Heb je tomtom Home geinstalleerd?
2) Er gebeurt niks: Hoe bedoel je?
--Er gebeurt helemaal niets als je op download klikt
==> Er is iets niet juist met je browser
--je krijgt een pagina: pagina kan niet worden weergegeven
==> TomTom Home is niet juist (of niet de juiste versie) geinstalleerd

Als het nog steeds niet werkt: ik kan je evt de software toesturen (8Mb). laat me even weten.

*Edit* Verkeerde quote

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2007 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 09:51:
[...]

nope helaas... Hij staan niet in het rijtje :'( Ik begrijp er echt geen kont van!
Even nakijken:
heb je een map \TomTom\ met TTToday.dll?
heb je \Windows\Startmenu\Programaa's\TomTom Navigator.lnk?
heb je \Programmabestanden\Navigator?

Staat TomTom in programma's verwijderen? (Start>Instellingen>Systeem>Programma's Verwijderen)

Als je op 1 van de bovenstaande vragen Nee moet beantwoorden, is je installatie niet goed meer.
Ik zou dan opnieuw installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pvtonger schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 08:36:
Ik moet mijn MDA Compact III regelmatig resetten. Het groene (of oranje) lampje knippert nog wel, maar ik kan 'm niet meer aanzetten. Ik heb nog niet geprobeerd of ik nog bereikbaar ben, maar dat lijkt me niet.

In dit deel van het topic kan ik daar niets over terugvinden. Ben ik dan de enige die dat probleem heeft? 8)7

Ik heb trouwens geen gekke dingen gedaan zoals andere ROM, overclocken, ...
Probeer eens bij start>settings>systeem> Toetsblokkering de optie "knoppen niet vergrendelen" of "alle knoppen vergrendelen behalve aan/uit knop". Ik heb ook zoiets gehad met de middelste optie ("Toetsen blokkeren als apparaat geblokkeerd is", niet deze optie kiezen dus!!!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

coldasice schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 08:10:
TT 6.03 werkt bij mij ook perfect..snelle fix moet ik zeggen....

zit alleen met mijn handsfree set in de auto...ik heb een Pioneer DEH P70BT en dat werkt op zich goed met handsfree bellen maar ik wil graag de navigatiestem ook via de radio zodat het wat duidelijker te verstaan is....ik heb de optie nog niet gevonden in TomTom en ben eigenlijk benieuwd of dit te doen is en hoe....

aanvulling:

mensen die de mda gebruiken op de motor zullen toch ook de stem via hun BT setje willen luisteren....lijkt me niet meer dan normaal dat al het geluid via je BT omgeleid kan worden....
In dat geval moet je een headset (of ander apparaat) hebben die A2DP ondersteunt, dit is waarschijnlijk bij je Pioneer niet het geval.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

guillaumemay schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 07:06:
Ik heb een probleem. Na een soft reset wist mijn MDA Compact III al zijn sms berichten (zowel in postvak in, als in de verzonden items en verwijderde items). :( Alles is dan compleet leeg. Iemand enig idee wat er aan de hand is en hoe ik het kan oplossen?
Ik herken dit probleem niet, Bij mij blijft alles staan.
Weet je zeker dat er geen HARD-reset is gegeven? Dan wistie inderdaad wel alles.
Tegenwoordig met die handige tools die er zijn is het soms even iets te makkelijk om een soft/hard-reset te geven.....

Waren alle programma's nog te gebruiken na je reset?
Heb je de message store soms verplaatst? (en staat de message store nog steeds naar de juiste locatie te wijzen?)
De laatste is wel een tweak voor (ver)gevorderden, ik ga dan ook niet uitleggen hoe je dat doet op dit forum.... Geef hier enkel de hint wat er kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog veel mensen last van een corrupte sd card?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopster

Jopster

trotse papa x4

Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 10:50:
Nog veel mensen last van een corrupte sd card?
Niet meer. In het begin (december) 1 keer gehad met dataverlies. Daarna nog 1 keer corrupte mappen gehad. Het kaartje zat toen los en na het vastzetten werkte alles weer prima. Dit is inmiddels alweer 2 maanden geleden.

Verder geen problemen meer gehad.

GoT-Papa clublid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 10:23:
[...]

Probeer de volgende punten eens te beantwoorden:

1) Heb je tomtom Home geinstalleerd?
2) Er gebeurt niks: Hoe bedoel je?
--Er gebeurt helemaal niets als je op download klikt
==> Er is iets niet juist met je browser
--je krijgt een pagina: pagina kan niet worden weergegeven
==> TomTom Home is niet juist (of niet de juiste versie) geinstalleerd

Als het nog steeds niet werkt: ik kan je evt de software toesturen (8Mb). laat me even weten.

*Edit* Verkeerde quote
OK, Mordicus, hartelijk dank. Ik begrijp nu pas dat ik op die site *zelf* op de knop [download] moet klikken, ik kon die knop in TomTom Home al niet echt vinden 8)7 en klikte dus maar op updates of iets dergelijks. Vanavond thuis volg ik je punten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 11:45:
[...]

OK, Mordicus, hartelijk dank. Ik begrijp nu pas dat ik op die site *zelf* op de knop [download] moet klikken, ik kon die knop in TomTom Home al niet echt vinden 8)7 en klikte dus maar op updates of iets dergelijks. Vanavond thuis volg ik je punten!
En dan zeggen dat je de procedure volgt die op de website beschreven staat... . Lezen is ook een kunst. 8)

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvtonger
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09 21:43
Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 10:36:
[...]

Probeer eens bij start>settings>systeem> Toetsblokkering de optie "knoppen niet vergrendelen" of "alle knoppen vergrendelen behalve aan/uit knop". Ik heb ook zoiets gehad met de middelste optie ("Toetsen blokkeren als apparaat geblokkeerd is", niet deze optie kiezen dus!!!)
Thx voor je reactie.

Ik heb nu de optie "Knoppen niet vergrendelen" gekozen. Niet echt handig, maar wel de moeite waard om te kijken of dit het probleem is.

Ik zal hier melden of dit het probleem oplost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 10:39:
[...]

In dat geval moet je een headset (of ander apparaat) hebben die A2DP ondersteunt, dit is waarschijnlijk bij je Pioneer niet het geval.. :/
De protocollen die ondersteund worden zijn:
-GAP (Generic Access Profiel)
-SDAP (Service Discovery Application profiel)
-OPP (Object Push Profiel)
-HSP (Headset Profiel)
-HFP (Handsfree Profiel)

In principe maakt hij een HFP en dan een HSP connectie

wat ik dus eigenlijk zoek...maar wat waarschijnlijk niet bestaat...(heb de BT+Autoradio en de A2DP fora ook even bekeken)...een windows mobile conversie van A2DP naar HFP....

jammer dat TT de HFP niet ondersteund...maar ik ga eens zoeken want TomTom Go heeft dit wel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@pvtonger:

als hij het niet meer lijkt te doen kun je ook proberen om hem eens aan een usb kabel te hangen...

Ik heb het probleem gehad dat wanneer hij in slaapstand ging, ik hem niet meer aan kreeg..
Dit leek echter maar zo, want alles werkte naar behoren, alleen stond de achtergrondverlichting van het scherm uit. Hierdoor bleef het scherm zwart..

Dit kwam doordat de instellingen voor achtergrond verlichting aangepast waren (waarschijnlijk door pocket plus)...

Ik weet echter niet of dit bij jou ook het geval is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm, met het MIO-bestandje voor de Quick GPS fix kreeg ik een minder nauwkeurige plaatsbepaling als met de originele instellingen. Dus die laatste heb ik maar weer terug gezet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armageddon_2k
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-09 16:26

Armageddon_2k

Trotse eigenaar: Yamaha R6

Sinds gister ook in het bezit van de P3300,
Omdat ik graag gebruik mag maken van GoogleCalender, ben ik even op zoek gegaan naar de mogelijkheden die er zijn om dit te syncen.
Ik heb me hierbij gericht op direct van HTC <----->Google calender syncronisatie

door een bekende fout (30-03-2007), kan je vanaf GC niet je reminder alarms versturen, lees ook:
Hier

OggSync
2 weg synchronisatie met Google Calender zonder tussenkomst van pc (zoals we het graag zien) .
Vanmiddag ga ik em waarschijnlijk even testen en dan laat ik weten hoe hij bevalt.

GMobileSync v1.1
andere variant maar die is gelimiteerd aan een aantal dagen dat hij synchroniseert, dus bv tot 30 dagen vooruit.
Groot Minpunt!
synchroniseert nog maar 1 kant op :|

beide komen van
http://www.freewarepocketpc.net

GooSync is een sync server die je toestemming geeft om jouw GoogleCalander te syncen naar jouw telefoon. normaal werkt dit met alleen sync instellingen maar voor
Windows Mobile 5.0 met touchscreen heb je een kleine applet nodig.
Word in 2 verzies geleverd, de free verzie is gelimiteerd tot 30 dagen vooruit sync, en 7 dagen terug.
Je kan maar 1 Calander Syncen. De full verzie heeft deze restricties niet

komt van:
http://www.goosync.com

Moeten allemaal nog getest worden, zijn er mensen die dit graag nu nog willen doen.. mag altijd :>

[ Voor 6% gewijzigd door Armageddon_2k op 30-03-2007 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 09:51:
[...]

Je moet tomtom-today.cab installeren op je pda.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Armageddon_2k schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 14:27:
OggSync
2 weg synchronisatie met Google Calender zonder tussenkomst van pc (zoals we het graag zien) .
Vanmiddag ga ik em waarschijnlijk even testen en dan laat ik weten hoe hij bevalt.
ben zeer benieuwd, blijkbaar kun je tegelijkertijd Outlook (thuis) P3300 (onderweg) en google calendar (delen met familie) gebruiken die allemaal met elkaar syncen. Ik heb niet kunnen vinden wat het verschil is tussen een betaalde versie en de gratis versie. Ik zal tzt laten weten of het bevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guillaumemay
Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 10:44:
[...]
Ik herken dit probleem niet, Bij mij blijft alles staan.
Weet je zeker dat er geen HARD-reset is gegeven? Dan wistie inderdaad wel alles.
Tegenwoordig met die handige tools die er zijn is het soms even iets te makkelijk om een soft/hard-reset te geven.....

Waren alle programma's nog te gebruiken na je reset?
Heb je de message store soms verplaatst? (en staat de message store nog steeds naar de juiste locatie te wijzen?)
De laatste is wel een tweak voor (ver)gevorderden, ik ga dan ook niet uitleggen hoe je dat doet op dit forum.... Geef hier enkel de hint wat er kan zijn.
Thx voor de reactie. Ik weet zeker dat het geen hard reset is, want dan zou hij ook al m'n geïnstalleerde apps eraf halen. Ik had er nu battery status op gezet (draait op 247mhz). Na m'n restart deed alles het nog wel, alleen mn berichtjes was ik dus even kwijt. Die er weer op gezet via Jeyo Mobile Outlook. Soft reset gedaan.. berichtjes weer weg. Berichtjes weer erop gezet. Ontkoppeld van pc. Na een kwartier weer een soft reset: berichten weer weg. En ga zo maar door.
Verder heb ik hem pas een paar daagjes en heb er geen vreemde dingen mee gedaan, zoals een message store verplaatsen :P. Ik vind het zelf ook heel vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Re. OggSync

Tot zover mijn enthousiasme. Na installatie van .net software en de cab van OggSync, doorlopen van instellingen heeft hij al mijn contactpersonen met een verjaardag op 1-1-2007 neergezet in Google Calendar. Bij 99% van mijn contacts staat er geen verjaardag ingesteld, en hij blijft die verjaardagen maar uploaden. Misschien is het over een paar maanden wel stabiel en dan kom ik nog eens terug...en ik hoor graag andere ervaringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1475paul
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 27-04 08:21
Verwijderd schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 16:00:
[...]

Ik zou het wel in stappen doen.
Begin klein, kijk een weekje of je Artemis nog stabiel is, verhoog hem dan.
Ik heb hem nu op 273 Mhz stabiel ik ga binnenkort nog een stapje omhoog.... (286 Mhz) ik ben begonnen op 247 en heb ook geen enkel probleem ervaren zoals de meesten die dit programma gebruiken
Let daarbij ook op de temperatuur van je processor (zit in de tool) tov de omgeving. (Hij draait nu op 29 Graden Celsius)

Snelheidsverschil is enorm. OK hij was niet de snelste, maar toch versloeg hij menig 300+ PDA (Benchmark met SKTools : http://www.s-k-tools.com)
Hier wat benchmar resultaten en trek je conclusie:

Integer berekening: index 135.29
(sneller dan ipaq 5400 op 398 Mhz: 122.23)
Floating point: index 3.39
(sneller dan ipaq 2410 op 520 Mhz: 2.71)
Ram Access: index 323.00
(Sneller dan QTEK S200 op 195Mhz: 205 en langzamer dan xda Atom op 416 Mhz: 518)
Draw bitmap: index 500.00
(sneller dan xda2i op 520 Mhz:457.00, langzamer dan HTC magician op 416 Mhz: 543)
Write hoofdgeheugen: index 264.42
(sneller dan HTC BlueAngel op 398 Mhz: 263.33, langzamer dan xda2i op 520 Mhz: 267.78)
read hoofdgeheugen: index 2549.38
(sneller dan pocket loox op 624 Mhz:2409.41, langzamer dan HTC universal op 520 Mhz: 2610.03)

:*)

Loopt lekker wel dacht ik zo.
Trouwens is er geen enkele PDA echt een snelheidsmonster :'(

Ook draai ik wel op een snelheid waarop meerdere Artemissen de draad beginnen te verliezen.... (Wees dus gewaarschuwd, Overklokken op eigen risico!!!!)

Voor pure snelheid kun je ook de geluiden op "kleine" geluidjes zetten ( "tk" neemt minder cpu in beslag dan "kloioioioink" :) )
Hi
heb je hem al op 286 mhz laten draaien e, zoja hoelang al en blijft hij stabiel
Ik heb de mijne op 247 kan dit echt geen kwaad voor de p3300 heb altid schrik dat hij stuk gaat t"is toch een duur ding.
paul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guillaumemay
:'( Heb vandaag 2 smsjes ontvangen. Eentje 4 uur geleden. De ander een half uur geleden. Net erop geantwoord, en een soft reset gedaan om te kijken of ze alweer zouden worden gewist. Het resultaat: die van 4 uur geleden heb ik nog (en krijgt opeens de status van 'bericht ongelezen', terwijl ik die wel al had gelezen)... en die van een uur geleden is foetsie/ weg/gewist.

Iets mis met z'n korte termijn geheugen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1475paul
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 27-04 08:21
Hi
Wie heeft ervaring met batterystatus en kan dit geen kwaad als hij continu op 247mhz draait?
Heb schrik dat hij stuk gaat t"is toch een duur ding.
??
paul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Als niks vastloopt is dat toch prima? Bij mij loopt de MDA af en toe vast op 283MHz. Op 273 lijkt hij stabiel, maar voor de zekerheid zet ik hem op 260MHz. Dit trouwens alleen als ik het nodig heb. Heb de andere versie van batterystatus nog niet geprobeerd die throtling ondersteund.

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik bezit zelf 2 van deze toestellen en ook een 2 collega's van mij bezitten er een, allen de MDA van t-mobile.
Alle vier hebben ontvangstproblemen!!!!!!!
Naar aanleiding van diverse mailtjes richting t-mobiele kreeg ik van t mobile onderstaande mail. Vreemd is wel dat een collega van mij een dag later belde, toen werd er ontkent dat er probemen waren het zou aan zijn toestel liggen. hij moest dit maar opsturen!
De 2e college werd verteld dat de problemen inmiddels opgelost waren??

Ik kreeg dus dit bericht:
U heeft contact opgenomen met T-Mobile over het slecht functioneren van uw toestel. Ik kan u hier het volgende over berichten.

Allereerst wil ik u mijn welgemeende excuses aanbieden voor het ontstane ongemak. Ik kan u berichten dat onze technische dienst zich met dit probleem bezig houdt. Uit de gegevens van T-Mobile blijkt dat u een sms-tekstbericht heeft ontvangen met de mededeling dat er contact met u wordt opgenomen als er meer bekend is. Ik vind dit een heel vervelende situatie voor u. Helaas is dit iets waar ik op dit moment geen invloed op kan uitoefenen.

Echter, uit begrip voor uw situatie wil ik u graag tegemoet komen. Ik heb voor u een korting doorgevoerd voor de komende 6 maanden van 20% op uw belbundel. Ik hoop hiermee iets van uw ongenoegen te hebben weggenomen.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben ingelicht. Mocht u nog vragen hebben, neemt u dan contact op met T-Mobile Klantenservice Consumentenmarkt op 0800 – 7111 of kijk op www.t-mobile.nl.

Zou er nog een oplosing komen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
ik heb het programmatje freeware programmatje

BlueTooth Audio v1.0

With this program, just start it up, and all of the sounds from your system will be rerouted from the internal speaker to your BlueTooth headset!

download

geprobeerd maar helaas :'( werkt mijn autoradio met een trigger om over te schakelen op het ontvangen van een BT signaal

voor genoeg andere mensen zal dit waarschijnlijk wel werken maar helaas niet voor mij....ik denk dat ik nog even verder zoek...of heeft iemand nog een tip voor mij....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb het programmatje freeware programmatje

BlueTooth Audio v1.0

With this program, just start it up, and all of the sounds from your system will be rerouted from the internal speaker to your BlueTooth headset!

download

geprobeerd maar helaas werkt mijn autoradio met een trigger om over te schakelen op het ontvangen van een BT signaal

voor genoeg andere mensen zal dit waarschijnlijk wel werken maar helaas niet voor mij....ik denk dat ik nog even verder zoek...of heeft iemand nog een tip voor mij....

Bluecast
werkt perfect tussen bluetooth helm en en supertooth carkit, alles komt incl TT aanwijzingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die nog niet in het bezit zijn van een P3300/SPV m650, maar wel interesse erin hebben. Er zijn er nog een aantal in het Flagship van Orange in Rotterdam. Gister één opgehaald :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1475paul schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 20:12:
Hi
Wie heeft ervaring met batterystatus en kan dit geen kwaad als hij continu op 247mhz draait?
Heb schrik dat hij stuk gaat t"is toch een duur ding.
??
paul
HTC heeft er natuurlijk niet voor niets voor gekozen de kloksnelheid bij aflevering iets lager te houden. De processor wordt warmer en dus instabieler, en zal ook wel iets harder slijten. Als je het heel belangrijk vindt dat je telefoon 2 jaar of langer meegaat dan zou ik het risico niet lopen. Als je de hele dag als een dolle aan het multitasken bent met de P3300, films kijken, surfen, mailen, routes berekenen en weet ik wat allemaal door elkaar dan heeft het misschien nut. in de meeste gevallen is het denk ik spielerei...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xanion schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 12:07:
[...]

En dan zeggen dat je de procedure volgt die op de website beschreven staat... . Lezen is ook een kunst. 8)
ok - de update staat nu op mijn pc, is zichtbaar in TT Home. Als ik installeren klik krijg ik de melding
[Fout Intern Geheugen: Dit apparaat wordt niet ondersteund.]
-ik heb geen SD kaart
- TT is toch sowieso op het apparaat zelf geïnstalleerd?

vreemd, dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:31

Sick Nick

Drop the top!

Je moet hem op de geheugenkaart (micro SD) zetten en bij de volgende soft-reset installeert hij tomtom op het internet geheugen (hij verwijdert de huidige versie automatisch).

Als je helemaal geen geheugenkaart hebt, wat heb je dan aan tomtom? Dan kan je de navigatiekaarten ook nergens kwijt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:09
Sick Nick schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 10:43:
Als je helemaal geen geheugenkaart hebt, wat heb je dan aan tomtom? Dan kan je de navigatiekaarten ook nergens kwijt :p
Mwoah, de P3300 heeft 128Mb intern geheugen, terwijl de Benelux kaart iets van 68 Mb is. Het past dus ruim maar dat het minder handig is ben ik met je eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:30

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
grun93 schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 10:50:
[...]

Mwoah, de P3300 heeft 128Mb intern geheugen...
Waarvan het grootste gedeelte dus al gebruikt wordt voor WM5 enz.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 09:35:
[...]

HTC heeft er natuurlijk niet voor niets voor gekozen de kloksnelheid bij aflevering iets lager te houden. De processor wordt warmer en dus instabieler, en zal ook wel iets harder slijten. Als je het heel belangrijk vindt dat je telefoon 2 jaar of langer meegaat dan zou ik het risico niet lopen. Als je de hele dag als een dolle aan het multitasken bent met de P3300, films kijken, surfen, mailen, routes berekenen en weet ik wat allemaal door elkaar dan heeft het misschien nut. in de meeste gevallen is het denk ik spielerei...
Maar ook hiervoor heeft batterystatus een handigheidje genaamd 'autoschalen'. Stel hier de laagste en de hoogste CPU waarde in, en hij schakeld zelf naar een hogere snelheid als dat nodig is en gaat weer omlaag als de processor minder belast wordt. Kortom dan zal het met die levensduur ook wel meevallen. In mijn geval zal hij dan juist langer mee moeten gaan aangezien die op 143MHz draait als hij op standby staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick

Sick Nick

Drop the top!

DjWannaB2002 schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 14:35:
[...]

Waarvan het grootste gedeelte dus al gebruikt wordt voor WM5 enz.
Juist, als ik hier even kijk naar het geheugen zie ik het volgende:

Opslag: Totaal 51 MB (hier nog 25 MB vrij vanwege een stapel programma's)

Er is dus echt geen ruimte om hier ook nog een kaart bij te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:27
coldasice schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 08:10:
zit alleen met mijn handsfree set in de auto...ik heb een Pioneer DEH P70BT en dat werkt op zich goed met handsfree bellen [...]
Een paar vraagjes... ik heb sinds kort de Pioneer DEH-P55BT:

1. Heb jij een manier kunnen vinden om het hele telefoonboek in één keer over te zetten naar de radio? Ik kan alleen namen één voor één overzetten.

2. Werkt bij jou het automatisch connecten als de telefoon in de buurt van de radio komt? De pairing is wel gelukt (werkte alleen van telefoon naar radio, andersom vindt de radio de telefoon niet, ook al staat deze op "discoverable"). Ik moet nu telkens de op de radio handmatig met de telefoon connecten (niet opnieuw pairen, alleen even verbinding maken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sick Nick schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 14:45:
[...]

Juist, als ik hier even kijk naar het geheugen zie ik het volgende:

Opslag: Totaal 51 MB (hier nog 25 MB vrij vanwege een stapel programma's)

Er is dus echt geen ruimte om hier ook nog een kaart bij te zetten.
en wel voor een lokale kaart van een paar MB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
Mr Magic schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 16:19:
[...]

Een paar vraagjes... ik heb sinds kort de Pioneer DEH-P55BT:

1. Heb jij een manier kunnen vinden om het hele telefoonboek in één keer over te zetten naar de radio? Ik kan alleen namen één voor één overzetten.

2. Werkt bij jou het automatisch connecten als de telefoon in de buurt van de radio komt? De pairing is wel gelukt (werkte alleen van telefoon naar radio, andersom vindt de radio de telefoon niet, ook al staat deze op "discoverable"). Ik moet nu telkens de op de radio handmatig met de telefoon connecten (niet opnieuw pairen, alleen even verbinding maken).
helaas zit ik met hetzelfde probleem....qua BT connectie rammelt het behoorlijk met die radio....pairen doet hij niet...af en toe met mijn oude nokia verloor hij het profiel en moest ik het opnieuw aanmaken...alle overgezetten namen alweer kwijt en dus weer 1 voor 1 weer overzetten :X :X na 2 keer doe je dat dus niet meer....

nu is mijn BT vernield op me foon....door allerlei proggels te probere om de stem over te zetten...de volgende proggels heb ik geprobeerd:
Teksoft blue nog wat
Bluetooth sound
Bluetooth audio
Bluemusic
BTHeadsetPatch

iemand een idee hoe ik de BT weer aan de praat krijg?staat nu een kruis achter het logo...en kan BT wel aan en uit zetten maar helpt niet....ook soft reset en batterij eruit werkt niet....waarschijnlijk ligt het dus aan mijn register instellingen....kan iemand de juiste hier ergens posten....zou ik heel dankbaar zijn _/-\o_

o ja...nog een probleem...wanneer mijn telefoon overgaat heb ik de neiging de groene knop in te drukken om op te nemen...maar iedere keer gebeurt het me dat de verbinding verbroken wordt om de een of andere reden...als ik op het scherm klik op aannemen gaat het wel goed...maar das nie handig....ik wil snel zonder pennetje de foon opnemen....is dit nog ergens in te stellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• der_roedie
weet iemand of het mogelijk is om met de P3300 je PC te besturen? ik zou graag VLC willen controleren via WIFI of BT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo ,ik wou dit even laten weten aan de mensen die Orange hebben :
Ik heb mijn contract 2 verlengd met bundel 30,- p maand.Hier bij heb ik gekozen voor de
spv m650 deze kreeg ik samen met tomtom 6 west europa op dvd ,micro sd 512 en div acc zoals tasje,screenprotection,zuignap,opladers in auto en thuis.kreeg nog gratis bleutooth orange
headset en 5 maanden 50 %korting op abbonement en gratis 30 sms bundel voor 1 maand.
Ik moest hiervoor 145 euro bij betalen .Mooie deal dacht ik zo,dit alles via Orange zelf !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het ook mogelijk de onderste (roze (als je de T-mobile skin gebruikt)) balk te verwijderen uit het Vandaag scherm? Misschien met een registry tweak o.i.d.? Ik vind het namelijk nogal dubbelop, aangezien de hardware knoppen eronder dezelfde functie hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 21:59:
Is het ook mogelijk de onderste (roze (als je de T-mobile skin gebruikt)) balk te verwijderen uit het Vandaag scherm? Misschien met een registry tweak o.i.d.? Ik vind het namelijk nogal dubbelop, aangezien de hardware knoppen eronder dezelfde functie hebben.
staat in deel 1 van dit topic ergens.

ik heb nog een lastige: Normaal staat er gewoon bovenin een envelopje als je een of meerdere smsjes hebt gekregen, maar bij een today screen dat ik laatst ergens zag stond er een getal naast. Weet iemand welk progje dat doet? (ik bedoel niet phoneAlarm, ik wil gewoon de standaard methode van WM5 maar dan met een getalletje erbij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
coldasice schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 19:39:
helaas zit ik met hetzelfde probleem....qua BT connectie rammelt het behoorlijk met die radio....pairen doet hij niet...
Ik heb een oplossing gevonden voor het automatisch connecten. Ga naar de volgende registry key:

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Bluetooth\SYS

en verander de waarde van de COD-key van 120114 (hexadecimaal) in 52020C (hexadecimaal). COD staat voor "Class Of Device". Hiermee zal de telefoon zich in het Bluetooth-profiel voordoen als smartphone in plaats van PDA.

Kijk hier voor meer info: http://www.modaco.com/index.php?showtopic=252613

Hier staat ook hoe je meerdere contactpersonen tegelijk kunt versturen naar de radio via .VCF files. Bij mij werkt dit helaas niet. Ik heb ook het probleem dat als ik handmatig één contactpersoon naar de radio verstuur alleen het nummer overkomt en niet de naam.
nu is mijn BT vernield op me foon....door allerlei proggels te probere om de stem over te zetten...
Had je Bluecast ook al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe ik de geluidopname tijd van mda kan verlengen. Hij staat nu standaard op een paar minuten, maar wil weten of het mogelijk is om door registry aanpassingen of een progje dit te verlengen. Ik wil nl proberen om colleges op te nemen, deze duren (helaas) een stuk langer dan een paar minuten _/-\o_ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben het hier al een tijdje aan het volgen, hoop nuttige dingen eruit gehaald, maar nu dan toch mijn eerste post (help!)

ik probeer een extra email account aan te maken, nu is dat op zich geen probleem, maar vanmorgen heb ik geprobeerd het werkend te krijgen voor outlook email, lukte niet helemaal zoals ik wilde, dus vervolgens maak ik een account bij overige pop mail, die krijg ik ook werkend maar nu komt het:

wanneer ik softreset, wist hij m'n nieuwe account, geeft een melding dat er een probleem is met het gprs netwerk (terwijl ik alles gewoon kan hoor, dus volgens mij is er geen probleem) en gaat hij terug naar m'n outlook email en heel raar: er komt een mailtje wat ik vanmorgen probeerde te verzenden telkens terug (hoe vaak ik hem ook verwijder en ook uit de prullenbak). Wat doe ik fout (of doet mijn compact 3 fout....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• der_roedie
Als je een bericht (SMS) verstuurd dan krijg je de melding dat het bericht verzonden is in je scherm. Ik zou dit graag weg willen hebben maar in de Opties kan ik hierover niets vinden.
Weet iemand waar ik dit uit kan zetten??

Iemand over onderstaande misschien nog wat te melden? :D
der_roedie schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 20:49:
weet iemand of het mogelijk is om met de P3300 je PC te besturen? ik zou graag VLC willen controleren via WIFI of BT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
Mr Magic schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 23:08:
[...]

Ik heb een oplossing gevonden voor het automatisch connecten. Ga naar de volgende registry key:

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Bluetooth\SYS

en verander de waarde van de COD-key van 120114 (hexadecimaal) in 52020C (hexadecimaal). COD staat voor "Class Of Device". Hiermee zal de telefoon zich in het Bluetooth-profiel voordoen als smartphone in plaats van PDA.

Kijk hier voor meer info: http://www.modaco.com/index.php?showtopic=252613

Hier staat ook hoe je meerdere contactpersonen tegelijk kunt versturen naar de radio via .VCF files. Bij mij werkt dit helaas niet. Ik heb ook het probleem dat als ik handmatig één contactpersoon naar de radio verstuur alleen het nummer overkomt en niet de naam.

[...]

Had je Bluecast ook al geprobeerd?
ik kan op dit moment niks proberen want mijn BT doet het niet...zal morgen weer eens proberen...nu niet echt tijd voor...maar heb inderdaad als laatste bluecast geprobeerd maar kreeg geen connectie via BT...daarna alle zooi eraf gegooid om te kijken of BT het weer deed...helaas nog niet...maar komt goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heel iets anders:

heeft iemand ervaringen met Destinator op de P3300 / MDA III ?

Wil wel eens kijken naar een alternatief voor TomTom. NIets mis met TomTom maar gewoon om te kijken wat er zoal op de markt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn MDA VARIO vertoont ineens kuren. Als ik hem een paar uur niet gebruikt heb schakelt hij zichzelf helemaal uit. Ik ben dan ook telefonisch niet meer bereikbaar.
Ik krijg hem met geen mogelijkheid meer aan, hij doet helemaal niets meer!
De enige oplossing die ik heb gevonden is om hem via de adapter op het lichtnet aan te sluiten.
Dan kan ik hem wel weer inschakelen. De batterij is gewoon opgeladen, daar ligt het niet aan.
Iemand enig idee of een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
Mr Magic schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 23:08:
[...]
Net een briljant tooltje gevonden: JETware Hands-free Extension

Voor beta-versies klik hier.
Hiermee werkt het overbrengen van je telefoonboek naar de radio wel goed, inclusief namen. Ook geeft de radio nu de antenne-ontvangst en batterij-status weer _/-\o_

Ik heb zelf de 1.30 beta geinstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babybox
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-08 13:12

babybox

Win7

Als jullie opera mini gebruiken voor de MDA compact III of HTC p3300 welke versie is dat dan??

de Generic Advanced MIDP 2

te vinden op: http://www.operamini.com/download/pc/generic/

of de MDA compact te vinden op:

http://www.operamini.com/download/pc/t-mobile/

op deze site staat dat er voor de t-mobile MDA compact III een aparte versie is:
http://opera.mbc-group.nl/beschikbaarheid.asp

Ik heb op dit moment de Generic Advanced MIDP 2 en vroeg me af of anderen ook deze mini gebruiken of een andere :)

Firefox - Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 01 april 2007 @ 16:01:
heel iets anders:

heeft iemand ervaringen met Destinator op de P3300 / MDA III ?

Wil wel eens kijken naar een alternatief voor TomTom. NIets mis met TomTom maar gewoon om te kijken wat er zoal op de markt is.
Kijk eens naar iGO, Mobile Navigator enzo. Heb die hier liggen. Nog niet geprobeerd. Maar schijnen ook goede programma's te zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 01 april 2007 @ 20:34:
[...]

Kijk eens naar iGO, Mobile Navigator enzo. Heb die hier liggen. Nog niet geprobeerd. Maar schijnen ook goede programma's te zijn!
iGO is inderdaad een erg mooi programma. Loopt erg soepel ivm TomTom, ik vindt persoonlijke de kaarten duidelijker. Het is ook allemaal want minder intuïtief dat TomTom, maar daar wen je aan. En ook de stembegeleiding is niet zo prettig, maar buiten dat alles om heeft iGo bij mij toch echt wel de voorkeur.

Mobile Navigator schijnt weer erg traag te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robbie schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 22:48:
[...]
staat in deel 1 van dit topic ergens.

Ik heb gezocht, ook in deel 1, maar kan het echt niet vinden... Iemand??

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2007 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik heb nu helaas last van een corrupte 2gb sd kaart. Er werd eerder in dit topic gesproken over een work-around van HTC; kan iemand hier meer over zeggen cq een link hier naartoe posten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:24
Ben het nu zat...mijn vriendin zat met een probleem, maar ik was niet te bereiken terwijl mijn telefoon aanstond..ga er nu maar eens mee naar t-mobile!!..heb de telefoon nu twee maanden in bezit en ben geregeld niet bereikbaar en ben het nu zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

der_roedie schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 20:49:
ik denk het wel, als je met VLC zoiets als VNC bedoelt, kwestie van goed zoeken naar een progje voor je pda. Als je een windows PC hebt kan het sowieso met Programma's > Terminal Services-Client. Het werkt niet echt heel handig, een pc bedienen via een priegel scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Michel242186 schreef op zondag 01 april 2007 @ 23:08:
Ben het nu zat...mijn vriendin zat met een probleem, maar ik was niet te bereiken terwijl mijn telefoon aanstond..ga er nu maar eens mee naar t-mobile!!..heb de telefoon nu twee maanden in bezit en ben geregeld niet bereikbaar en ben het nu zat.
DaannO schreef op maandag 26 maart 2007 @ 16:14:
Dit is wat ik er van weet:
Het is bekend dat de P3300 i.c.m. T-Mobile in bepaalde gevallen een bereikbaarheidsprobleem heeft. De klacht is dan dat de gebruiker dan niet gebeld kan worden en dus onbereikbaar is. Bellers belanden dan in de voicemail.

HTC kent dit probleem en is het nog aan het onderzoeken. Een aantal van de mensen die hierover geklaagd hebben, helpen nu met het opsporen van het probleem. Ze hebben van HTC een programma gekregen dat op de achtergrond meedraait en alles logt. Men hoopt hiermee de fout te kunnen traceren en het op te lossen.

Aanstaande vrijdag komt er een techneut van HTC uit Taiwan die zelf gaat onderzoeken en alle logfiles van de testgebruikers gaat analyseren. Men hoopt dat het probleem dan gevonden en kan worden opgelost. Zodra het probleem is opgelost zal er een ROM update beschikbaar worden gesteld via www.smart-mobility.nl. Gebruikers kunnen dan zelf een update uitvoeren.
Misschien is dit ook wel iets voor de TS. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 01 april 2007 @ 21:10:
Ook ik heb nu helaas last van een corrupte 2gb sd kaart. Er werd eerder in dit topic gesproken over een work-around van HTC; kan iemand hier meer over zeggen cq een link hier naartoe posten?
Die work around kwam uit een mailtje van de Engelse klantenservice van HTC. Het probleem zou zijn dat je het toestel uitzet terwijl er nog schrijf en lees activiteit plaatsvindt op je SD kaart, met een corrupte kaart als gevolg.

Oplossing is dus je toestel niet uit te zetten, maar de P3300 zo in te stellen dat deze na 1 minuut vanzelf uitschakelt, op die manier heeft de SD kaart voldoende tijd om bewerkingen af te ronden. Ik heb nog geen berichten gezien van mensen die bevestigen dat dit een corrupte kaart voorkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaannO schreef op maandag 02 april 2007 @ 09:31:
[...]

[...]

Zeer netjes allemaal van HTC moet ik zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 02 april 2007 @ 09:36:
[...]
Zeer netjes allemaal van HTC moet ik zeggen
Volgens mij is het puur eigenbelang... Ze kunnen niet anders dan er serieus mee omgaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Verwijderd schreef op maandag 02 april 2007 @ 10:17:
[...]

Volgens mij is het puur eigenbelang... Ze kunnen niet anders dan er serieus mee omgaan...
Andere merken zouden misschien het probleem minder serieus opvatten en gewoon een rom-update uitbrengen met misschien wel de zelfde fout. Ik vind het een erg nette zet van Dangaard/HTC en ook goed dat ze hun klanten erbij betrekken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

DaannO schreef op maandag 02 april 2007 @ 09:31:
[...]

[...]

Ik heb even gekeken op smart-mobility, maar daar moet je je registreren met een HTC-nummer. Zit die wel op de T-mobile uitvoering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
gwystyl schreef op maandag 02 april 2007 @ 10:33:
[...]

Ik heb even gekeken op smart-mobility, maar daar moet je je registreren met een HTC-nummer. Zit die wel op de T-mobile uitvoering?
T-Mobile zal een eigen rom-update uitbrengen zodra HTC zijn rom heeft uitgebracht en T-Mobile hem heeft aangepast aan haar wensen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand een idee hoe ik dat achtelijke vraagtekentje kan viinden in de sms? Ik zie m nergens staan ook niet als ik op dat áé(of zoiets) tekentje druk niet...En hoe staat t trouwens met dat bereikbaar zijn. Volgens mij is het gisteren mij ook overkomen. Telefoon aan en niet een gesprek binnenkrijgen. Alleen een sms van een gemiste oproep...

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2007 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stephane
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-06 11:36

Stephane

Behhhhh

Verwijderd schreef op maandag 02 april 2007 @ 10:39:
iemand een idee hoe ik dat achtelijke vraagtekentje kan viinden in de sms? Ik zie m nergens staan ook niet als ik op dat áé(of zoiets) tekentje druk niet...En hoe staat t trouwens met dat bereikbaar zijn. Volgens mij is het gisteren mij ook overkomen. Telefoon aan en niet een gesprek binnenkrijgen. Alleen een sms van een gemiste oproep...
Eerst "Shift" en dan zie je 'm rechtsboven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
  • Laatst online: 16-09 11:39
Over een tijdje loopt mijn huidige abonnement af, waarschijnlijk wordt deze telefoon dan mijn nieuwe.
Ik had alleen een paar kleine vraagjes
- Is het in de toekomst mogelijk om deze foon van een update te voorzien naar windows mobile 6? Of is hier nog niets over bekend?
- Is het mogelijk om in windows mobile 5 een vpn verbinding aan te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stephane schreef op maandag 02 april 2007 @ 10:55:
[...]

Eerst "Shift" en dan zie je 'm rechtsboven.
tenkjoe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 02 april 2007 @ 09:33:
[...]

Die work around kwam uit een mailtje van de Engelse klantenservice van HTC. Het probleem zou zijn dat je het toestel uitzet terwijl er nog schrijf en lees activiteit plaatsvindt op je SD kaart, met een corrupte kaart als gevolg.

Oplossing is dus je toestel niet uit te zetten, maar de P3300 zo in te stellen dat deze na 1 minuut vanzelf uitschakelt, op die manier heeft de SD kaart voldoende tijd om bewerkingen af te ronden. Ik heb nog geen berichten gezien van mensen die bevestigen dat dit een corrupte kaart voorkomt.
Zeer bedankt voor je reactie; weet je toevallig ook hoe dit in te stellen? In de handleiding staat namelijk alleen de mogelijkheid van het lang ingedrukt houden van de aan-uit toets, om het apparaat uit te schakelen. Of zou het advies zijn het apparaat zo min mogelijk uit te zetten? Het liefst zet ik hem 's nachts gewoon uit om de batterij te sparen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SJphone en P3300
Ik las op de site van voipbuster dat het mogelijk is via SJphone op je pocketPC via je voipaccount te bellen. Nu heb ik het op de telefoon staan en alles ingesteld, alleen krijg ik er geen goed geluid uit :N Heeft iemand ervaring hiermee en weet ook hoe dit in te stellen. Want wanneer ik iemand bel hoor ik halve woorden 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeidiOlstrom
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-07 15:21
Hee daar,

er bestaat een kans dat dit al langs is gekomen, maar ik kan het met de zoekfunctie niet vinden (en om nou alle GoT-artikelen te gaan lezen...)

Ik heb sinds anderhalve week een MDA compact III met TOMTOM nav. 6.
Alles werkt naar wens, maar het valt me op dat wanneer ik TT gebruik om te navigeren, bluetooth is ingeschakeld. Gezien de MDA een interne GPS-muis heeft lijkt me dat niet nodig. Bluetooth is nogal een last voor de accu. Kan ik de MDA of TT zo instellen dat Bluetooth niet inschakeld wordt wanneer TT wordt gestart?

Danks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armageddon_2k

Armageddon_2k

Hey luitjes, ik heb via

http://www.gmail.com/app

opmijn htc een midlet geinstalleerd voor gmail, werkt echt super maar is er ook een manier om dit in het menu te krijgen, ik kan namenlijk alleen midlet manager selecteren en niet de Gmail midlet zelf.... Voor een Gmail...today functie zal ik nog wel even moeten wachten denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,

Ik had het eerst in een ander onderdeel staan, maar mij werd aangeraden het hier eens te proberen...

Ik wil graag GPRS monitor van SPB WERKEND krijgen op mijn SPV M650. Volgens mij heb ik alles goed ingesteld (maar je weet het nooit zeker) maar de teller blijft angstvallig op nul staan. Op mijn rekening van Orange staat wel alles netjes vermeld. Heeft iemand met een Orange abo, GPRS monitor al werkend gekregen, zodat ik met die persoon de instellingen door kan nemen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick

Sick Nick

Drop the top!

Waarom zou je een apart programma voor je gmail gebruiken als je het gewoon met je normale email client kan gebruiken? Dat heb ik hier ook zo staan en dat werkt prima (enige minpunt is dat je ook je eigen verzonden mailtjes in je inbox krijgt omdat gmail met conversaties werkt en een gewone mailbox niet).

Zelfs microsoft heeft er een how-to van gemaakt op hun website:

http://www.microsoft.com/.../email/webmail/gmail.mspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

HeidiOlstrom schreef op maandag 02 april 2007 @ 20:23:
Hee daar,

er bestaat een kans dat dit al langs is gekomen, maar ik kan het met de zoekfunctie niet vinden (en om nou alle GoT-artikelen te gaan lezen...)

Ik heb sinds anderhalve week een MDA compact III met TOMTOM nav. 6.
Alles werkt naar wens, maar het valt me op dat wanneer ik TT gebruik om te navigeren, bluetooth is ingeschakeld. Gezien de MDA een interne GPS-muis heeft lijkt me dat niet nodig. Bluetooth is nogal een last voor de accu. Kan ik de MDA of TT zo instellen dat Bluetooth niet inschakeld wordt wanneer TT wordt gestart?

Danks.
Staat er in de settings bij tomtom wel dat je een geintegreerde gps hebt?
dat moet het zijn denk ik

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 02 april 2007 @ 16:16:
[...]

Zeer bedankt voor je reactie; weet je toevallig ook hoe dit in te stellen? In de handleiding staat namelijk alleen de mogelijkheid van het lang ingedrukt houden van de aan-uit toets, om het apparaat uit te schakelen. Of zou het advies zijn het apparaat zo min mogelijk uit te zetten? Het liefst zet ik hem 's nachts gewoon uit om de batterij te sparen...
Start > Instellingen > tabblad systeem > Energie > tabblad Geavanceerd
daar aanvinken: Apparaat uitschakelen......na zoveel minuten

toch?

Edit: hij hoeft niet HELEMAAL uit, waardoor je een soft reset forceert. Dat zou betekenen dat je niet meer gebeld kunt worden, het gaat er alleen om dat de schrijf activiteit naar de SD kaart wordt gereguleerd. Op het windows mobile blog is evt. nog een post te vinden van een van de ontwikkelaars die uitlegt waarom er ueberhaupt een probleem is ontstaan met SD kaartjes (heb link niet bij de hand).

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2007 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0Burner0
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22-08 16:19
Hoi allemaal van af nu kom ik jullie vergezellen.
Heb hier voor een MDA COMPACT gehad en nu dus de MDA 3

Tot nu toe een leuk aparaat erg compleet.

Heb wel ff de power map rom er op gezet. (weg met die roze meuk)

Tot snel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armageddon_2k

Armageddon_2k

Sick Nick schreef op maandag 02 april 2007 @ 22:24:
Waarom zou je een apart programma voor je gmail gebruiken als je het gewoon met je normale email client kan gebruiken? Dat heb ik hier ook zo staan en dat werkt prima (enige minpunt is dat je ook je eigen verzonden mailtjes in je inbox krijgt omdat gmail met conversaties werkt en een gewone mailbox niet).

Zelfs microsoft heeft er een how-to van gemaakt op hun website:

http://www.microsoft.com/.../email/webmail/gmail.mspx
ik gebruik mijn Gmail als dump bak, de gmail client haalt de mails wel binnen maar bijlagen die geen text zijn laat hij links liggen.
aangezien ik het niet nodig vind dat mijn HTC vol komt te staan met dev. spulletjes vond ik het Gmail programma ideaal.
Of is er een manier om in te stellen met pop en smpt dat je niet je bijlagen binnenvist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
Armageddon_2k schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 09:12:
[...]
Of is er een manier om in te stellen met pop en smpt dat je niet je bijlagen binnenvist?
Dat doet de WM5 email client automatisch al niet.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armageddon_2k

Armageddon_2k

Xanion schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 09:20:
[...]

Dat doet de WM5 email client automatisch al niet.
Kijk :D, zal gmail dan es instellen :P
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.