Beste mensen, mag ik even uw aandacht voor het volgende:
Ik heb info van laptops4u binnen !!!
Aangezien velen van ons dagelijk laptops4u lastigvallen om de juiste specificaties te verkrijgen

en hier voor laptops4u heel veel tijd in gaat zitten, hoop ik dat ik een verhelderend stukje info kan plaatsen betreffende de
F3SV serie!
Ik hoop dat dit vele van jullie vragen beantwoord. Als er nog meer informatie bij laptops4u ter beschikking komt, zal ik dit direct posten op het forum.
Enjoy :D!
email rechtstreeks van laptops4u:
Ik heb bijna dagelijks contact met de verkoop van Asus Nederland; wij krijgen ook elke maand een inkooplijst rechtstreeks van Asus, met alle technische details. De meeste retailers schuiven hun notebooks 1 op 1 door tegen zeer lage marges; is leuk, maar daardoor hebben ze geen tijd om alles goed uit te zoeken en krijgen ze van Asus verder ook geen aandacht.
Juist omdat wij er wel zoveel energie insteken bezitten we bijna altijd over de juiste specificaties. En als we iets niet zeker weten, zoals de TurboMemory en HDM-I, zetten we dat niet op onze site voordat we het zelf gecheckt hebben.
De informatie op onze website is altijd al de juiste geweest. Voor de duidelijkheid zal ik de gegevens waar veel onduidelijkheid over bestaat nog eens opsommen:
· Doordat wij zoveel notebooks van Asus verkopen, mogen wij onderdelen vervangen; deze staan allemaal in het scroll down menu en worden volledig ondersteund door Asus. Op deze wijze hebben wij zelf de 016G samengesteld, omdat we uit ervaring weten dat high end modellen vaak niet worden aangeboden. Het nummer ‘maken’ we zelf; dat er ergens in het buitenland ditzelfde nummer beschikbaar is, is puur toeval. Onze specificaties dienen aangehouden te worden!
· Daarom vinden wij de T7100 niet erg interessant, aangezien deze dus wel degelijk 2MB L2 Cache heeft
· Het beeldscherm is zowel van de 018C als de 019C 15.4” WXGA+ 1440 x 900. Ik denk zelfs dat dit de nieuwe standaard gaat worden voor 15.4” breedbeeld laptops. Binnenkort komt er ook een Compal IFL90 uit het VBI programma beschikbaar met dit scherm
· Zowel in onze inkooplijst als op de Asus site kan ik nergens iets vinden over de Robson technology. Vandaar dat we dit voor de zekerheid weg hebben gelaten. Morgen krijgen we ze eindelijk binnen en gaan we het zelf nakijken
· De 018C en 016G hebben wel bluetooth; de 019C niet
· Waarschijnlijk bezitten beide modellen toch over een DVI-D uitgang. Morgen wordt dus een en ander nagekeken
· De 018C en 016G bezitten beide over 802.11a/b/g/n en de 019C over 802.11a/b/g
· Over de videokaart bestaat ook voor ons nog onduidelijkheid; het is in elk geval zeker dat beide modellen een 8600M GS 256MB hebben, maar bij de 018C en 016G staat max. 1024MB with TC en bij de019C max. 512MB with TC. Ook de nVidia site is daar niet duidelijk in
· Als er een Belgisch partnummer wordt vermeld, is er waarschijnlijk sprake van grijze import. Dus kans op een Azerty toetsenbord en 2 jaar Carry in garantie i.p.v. pick up & return. Wij doen alles rechtstreeks met Asus, netjes met Qwerty en pick up & return. Voor de volledigheid: de 018C en de 016G hebben 90NPLA4111322CAC30I als partnummer en de 019C heeft 90NPLA6111355CAC30I.
Overigens komen de T7300 en T7500 processoren waarschijnlijk pas de eerste week van juni binnen. Eerst krijgen de grote concerns geleverd; dan pas de distributeurs voor de losse verkoop. Hierdoor kunnen de 016G en de andere modellen met een 7300/7500 pas dan geassembleerd worden. Binnen 14 dagen komen wel de volgende harde schijven beschikbaar: 120-7200, 160-7200, 200-5400 en misschien 250-5400. Ik zal intern overleggen of we voor de deze schijven een interessant voorstel kunnen maken die tot die tijd helaas zullen moeten wachten.
Zoals gezegd gaan we morgen (
donderdag 24 mei) eerst zelf alles checken (in plaats van meteen ongeopend 1 op 1 door te schuiven naar de eindgebruiker) en zullen eventuele aanvullingen direct op de website geplaatst worden.
Maar ik denk dat we je/jullie op deze manier wat meer duidelijkheid hebben verschaft.
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Dus...

. Wanneer er meer info beschikbaar komt, zal dat dus op de website komen te staan
www.laptops4u.nl
Ik moet zeggen, ik vindt het nu al een goed bedrijf, nog voordat ik mijn bestelling binnenheb
Thnx laptops4u mensen!