Kleine sidenote: vrijdag VMWare Workstation 5 geïnstalleerd.. En dat is niet handig op een Vista machine. Na een aantal BSOD's uiteindelijk maar Vista ge-herinstalleerd. Alleen de (beta) Workstaton 6 werkt op dit moment onder Vista, al heb kan ik nu een eerder opgeslagen VM niet openen, omdat hij nog in gebruik zou zijn. Ik weet alleen niet of dit ligt aan het feit dat die VM in WS5 is gemaakt, vervolgens met 7zip is gecomprimeerd, op een dvd-tje gefikt en zojuist op m'n laptop weer uitgepakt, of dat WS6 gewoon aan het bokken is. Ga straks maar eens gewoon een nieuwe VM maken, heb die W2k3 cd's hier toch nog liggen.ralpje schreef op donderdag 19 april 2007 @ 07:43:
Of die virtualisation echt veel uitmaakt weet ik niet. Hoewel ik ook veel met VMWARE doe, vond ik eigenlijk op voorhand de eventuele prestatiewinst niet opwegen tegen de extra kosten...
Tot zover dit bericht uit de tuin, trouwens. Zit nu ruim een uur op accu te werken, beetje te internetten mailen en Winamp (vanaf een netwerkshare trouwens) aan, en heb nog zo'n 52% accu over.
Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer