[Dnet] GPU Client

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 13.395 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-06 21:13

Xaverius

Ultraloper - korte dan... 😎

Het heeft helemaal niks te maken met ons zin krijgen, dnetc@home is een totaal ander project dan distributed.net. Ja, ze doen allebei hetzelfde werk waarbij dnetc@home ons (DPC) van de eerste plaats heeft gestoten in de officiële stats... Maar....

[list]• dnetc@home gebruikt een eigen client (een wrapper om de distributed.net-client in/onder BOINC)• dnetc@home gebruikt hierdoor een eigen server om het werk te distribueren

Ja, de twee projecten doen het zelfde werk, maar....
Nee, het zijn echt twee totaal verschillende projecten met eigen servers.

De distributed.net servers doen het gewoon, ik heb geen ervaring met de RC5-72 GPU client maar heb je al eens in het RC5-72 topic een vraag gesteld over het maar 30% gebruiken van de GPU van de officiële client. Ik heb er geen apart topic in ieder geval voor zien langskomen, dat zou ik me wel herinneren.

Dus bij vragen/opmerkingen over dnetc.net is het handiger om daar een eigen topic over te maken zoals in dit geval ook aan de hand is. :Y
:>

offtopic:
Als je dit apart vindt, ga dan eens kijken wat er bij die wiskundige projecten allemaal aan verschillende projecten zijn die hetzelfde werk doen...

https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandStar
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-06 11:50

SandStar

DPC-Crew

Zandster

Jejking schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 00:02:
[...]

Jij je zin.

[...]

Waarbij ik geen progress zie en m'n videokaart niet 100% belast wordt maar voor 30 oid en wat al niet meer. Helaas is dat geen optie dus!
Je moet wel de juiste core selecteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdFusion
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-05 12:47
Om de GPU voor de volle 100%te laten draaien, moet je op je CPU 1 core vrijhouden is mijn ervaring (nu 1 dag). Op mijn quadcore nu 3 cores aan het werk, de 4e is vrij en de GPU pakt nu de volle 100%. Zet ik de 4 cores aan het werk, zakt de GPU in.

Om de voortgang te kunnen zien, dit in je dnetc.ini zetten (kan met kladblok):
code:
1
2
3
4
[display]
detached=no
progress-indicator=auto-sense
hed=no

[ Voor 24% gewijzigd door ColdFusion op 30-08-2010 12:11 ]

_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsnl
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-05 15:37
Ik draai de x32 client voor OGR en de CUDA 3.1 beta voor RC5-72. Voor mij maakt het niets uit of ik nu de CPU client van 4 naar 3 cores zet, of zelfs uit zet. De CUDA-client blijft 135 Mkeys/s geven.
Doe ik iets fout of is die waarde normaal voor een GTX260-216?

[IMG]http://veloviewer.com/SigImage.php?a=1d38a&r=2&c=8&u=M&g=p&f=abcdefghij&z=a.gif[/IMG]

Pagina: 1 2 3 4 Laatste