Nog even hierop terugkomend: ik heb ondertussen mijn MSI P35 platinum al in mijn pc zitten, maar van Asus heb ik nooit meer een reactie gehad op mijn vraag/ probleem.Mars Warrior schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 13:00:
[...]
Dit topic is al vanaf maart, dus of Asus het deze keer eens in een maand red zou ik inderdaad niet op gaan lopen wachten. Het moet gewoon werken!
Ik heb dit probleem dus ook
4x1gb pc3500 corsair LLpro
maar ik zie in windows 3gb, in de bios daarentegen 4gb maar hij zegt: 3gb usuable ???
Werkt nu de volle 4gb of niet ?
Alle leds branden wel als een achterlijke als ik iets doe
GR.
Ivan
maar ik zie in windows 3gb, in de bios daarentegen 4gb maar hij zegt: 3gb usuable ???
Alle leds branden wel als een achterlijke als ik iets doe
GR.
Ivan
Alienware R11 i9-10900kf - 32GB - 3060 12GB - watercooling by Alienware
Nee, je gebruikt nu maar 3GB......GunGrave schreef op zondag 02 september 2007 @ 20:54:
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
Dat is jammer...
Maar goed dan maar 2x1GB en 2x512 LLPRO modules draaien :x
Thx for the info !
Maar goed dan maar 2x1GB en 2x512 LLPRO modules draaien :x
Thx for the info !
Alienware R11 i9-10900kf - 32GB - 3060 12GB - watercooling by Alienware
Verwijderd
Moet gewoon kunnen werken... Linux deed hier uiteindelijk ook niet moeilijk, lag aan de distro.
4x 1GB... was geen 2GB in de winkel toen ik het nodig had.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2007 01:35 ]
Het moet inderdaad kunnen werken, maar op dit moment wordt er bij GunGrave maar 3GB gebruikt. Dat vroeg ie.Verwijderd schreef op maandag 03 september 2007 @ 01:35:
[...]
Moet gewoon kunnen werken... Linux deed hier uiteindelijk ook niet moeilijk, lag aan de distro.
4x 1GB... was geen 2GB in de winkel toen ik het nodig had.
De oplossingen er voor zijn vast ook wel in dit topic te vinden...
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
Sinds een week op mijn P5B-E Plus met een Beta BIOS, dat wel, ook 4Gb zitten. Het betreft 4x 1Gb van OCZ. En even getest met x64 Vista Ultimate met de Adres Remap aan zodat de BIOS ook 4GB ziet en dat werkte gewoon goed.
Moet mijn legale Windows Vista Home Premium 64-bit nog binnen krijgen, levertijd van maximaal 28 dagen
maar dan kijk ik of dat ook werkt.
Op dit moment is het zo, dat als ik de Adress Remap uit zet zegt de BIOS dat ik 3Gb kan gebruiken, en dat Vista 32-bit daar ook mee kan werken.
Als ik Adres Remap aanzet dan zegt de BIOS dat er 4Gb is, en is er in Vista 32-bit slechts 2Gb bruikbaar/zichtbaar.
Met Adres Remap aan kan ik ik Vista 64-bit de volledige 4Gb benutten en gelukkig zonder BSOD's.
Heb op dit moment de laatste Beta BIOS voor mijn moederbord er op zitten.
Moet mijn legale Windows Vista Home Premium 64-bit nog binnen krijgen, levertijd van maximaal 28 dagen
Op dit moment is het zo, dat als ik de Adress Remap uit zet zegt de BIOS dat ik 3Gb kan gebruiken, en dat Vista 32-bit daar ook mee kan werken.
Als ik Adres Remap aanzet dan zegt de BIOS dat er 4Gb is, en is er in Vista 32-bit slechts 2Gb bruikbaar/zichtbaar.
Met Adres Remap aan kan ik ik Vista 64-bit de volledige 4Gb benutten en gelukkig zonder BSOD's.
Heb op dit moment de laatste Beta BIOS voor mijn moederbord er op zitten.