met mijn mijntjes geet het redelijk: lvl 11 solar, lvl 12 metaal, 8 kristal en 4 tritium.
Volgende is solar upgraden, maar dat zal tot morgen ochtend moeten wachten.
Nu wat ik mij afvraag, ik zit wat zuidelijker dan de meeste, maar de situatie is niet veel beter, ik heb waarschijnlijk toegang tot 2 inactieven om te raiden, en dat is het. Dus ik heb niet echt veel intresse in het maken van een vloot naast 2 vrachtschepen ofzo.
Is er enige kans dat ik wordt aangevallen (ervan uitgaand dat het de gemiddelde got'er nu wel lukt om vriend van vijand te onderscheiden)?
In dat geval kan ik morgen een stel gatlings neer plempen (flaks kan nu ook, gatling klinkt beter). Maar als toch niemand aanvalt, wat ik eigenlijk verwacht, kan ik dan niet stuk beter metaal gebruiken voor betere mijnen. Aan de andere kant, ik heb geen zin dat straks één of andere lulletje die minder heeft dan mij straks vrachtschepen op mij af stuurt als ik er niet ben, dan wil ik wel dat het enige dat overblijft een hoop puin is.
Dus wat zal ik doen, 1-2 gatlings ofzo neer plempen, of maar gokken dat niemand in bootcamp mij aanvalt.
EDIT: kan ook al nu flaks neer zetten voor het geval iemand plannen heeft mij vanacht te bezoeken.
@demon, wij gaan met zijn allen in galaxy 1 in de buurt van jouw zitten? (en dan is in de buurt niet in hetzelfde stelsel).
[
Voor 9% gewijzigd door
Sissors op 13-03-2007 22:32
]