Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dothan
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-12-2021
Er is nog een E-ten M800, die heeft 640X480 resolutie en ook een QWERTY toetsenbord. De G900 is toch niet meer leverbaar wegens software problemen? Of komt deze nog weer terug?
Verder is er nog de i-mate Ultimate 9502, maar die moet nog uitkomen. Al is deze al wel bij expansys te bestellen. Er zijn verder geen hogere resolutie Pocket pc's met QWERTY toetsenbord. De HTC Omni zou ook uitkomen, maar daar is geen sprake meer van.

┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter1971
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11-05 14:31
Dothan schreef op zondag 13 januari 2008 @ 12:25:
Er is nog een E-ten M800, die heeft 640X480 resolutie en ook een QWERTY toetsenbord.
Lees ook even dat forum, dan begrijp je waarom ik ook hier actief ben :-)

[ Tesla MY Juniper AWD 19” | Voorheen: Tesla M3 LR AWD 19", Renault Zoe ZE50 R135 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze staat nog leverbaar op pdashop.be, wat is het probleem met dit toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter1971
De verf valt eraf waardoor je toestel bij aaankoop al een bejaarde leeftijd lijkt te hebben.

[ Tesla MY Juniper AWD 19” | Voorheen: Tesla M3 LR AWD 19", Renault Zoe ZE50 R135 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dothan
Ik zag op internet de opvolger van de Toshiba G900.
De G910 en de G920.
Dat is er ook nog de G710, maar die heeft een QVGA scherm. Ze worden in maart verwacht. Ik ben benieuwd of deze geen softwareproblemen hebben en of de G910 en G710 ook in maart leverbaar zijn. De G920 zou in april op de markt moeten komen. Ze hebben GPS en een Qualcomm MSM7200 processor. Het toetsenbord moet je openklappen in plaats van schuiven. en bij de G910 zit er aan de buitenkant nog een extra display waarschijnlijk voor de datum en tijd en door wie je gebeld wordt.
Op PDAdb.net staat ook nog dat de HTC Omni in januari uit zou komen, hier heb ik eigenlijk nog niks van gezien terwijl deze al in eind 2006 al aangekondigd was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-07 08:27

HellBeast

Oh My GoT!

Heeft iemand inmiddels al een routeplanner werkend voor de G900?

Edit: Alleen Tomtom 6 V6.000 werkt i.v.m. de ongewone resolutie. Voor mij geen probleem.

Ik ben zeer tevreden over het toestel, hij is nog maar 1 keer vastgelopen en dat kwam door mijn eigen fout (gare Java Midlet geprobeerd te starten).

[ Voor 66% gewijzigd door HellBeast op 02-02-2008 08:56 ]

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brushi
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16-05 16:35
@HellBeast
Ik ben van plan de G900 te gaan kopen (niet de G910, want errug lelijk, vind ik en bovendien nog niet te koop). PDAshop verzekert me dat de software-problemen verleden tijd zijn. Heb jij al ervaring met SDHC-kaartjes icm de G900?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast

HellBeast

Oh My GoT!

Nee, ik heb een 2GB kaartje erin, dus ik zou het niet weten. Er is wel een forum speciaal voor de G900

Misschien dat je daar je antwoord kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brushi
Dankjewel voor de tip!

Er is een SDHC-driver beschikbaar die voor de ETEN X500 is geschreven:

http://rapidshare.com/fil...sdhc-driver-x500.zip.html

Diverse G900-bezitters hebben 'm inmiddels met succes aan de praat. Mits je een ten minste ROM versie 03.01 hebt. Volgens mij is dit de laatste versie:

Ik kan me niet voorstellen dat Toshiba via rapidshare een firmware-upgrade aanbiedt.

Dat komt dus sowieso goed.

[ Voor 17% gewijzigd door pven op 03-02-2008 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast

HellBeast

Oh My GoT!

Graag gedaan! Mooi dat je een antwoord hebt gevonden ook. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter1971
Hellbeast, al ervaring met overclocken? Dat schijnt ook mogelijk te zijn tot 625 Mhz! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
En zou je misschien wat reallifepics kunnen maken... De specs blijven toch wel heerlijk imho.. :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast

HellBeast

Oh My GoT!

Ik zal morgen eens kijken, maar nu Afbeeldingslocatie: http://www.carlabaron.net/forum/images/smilies/Sleep%20Smiley.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brushi
[mbr]Ik kan me niet voorstellen dat Toshiba via rapidshare een firmware-upgrade aanbiedt.[/mbr]
Toch is dat de enige plek waar ik tot nu toe ROM-updates ben tegengekomen, ik kan ze iig niet op toshiba.com vinden voor de G900. Als je vervolgens op de diverse forums gaat kijken kom je veelal op rapidshare-achtige links terecht. Voorzichtigheid met die updates is geboden, dat begrijp zelfs ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruler-Nrg
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 05-08 13:01
ook ik zou graag wat foto's zien. Want dit toestel lijkt me een stuk beter dan de m800 (die weer terug naar winkel is)

Dell Precision, T9550, 8gb, 64GB ssd, 1920x1200RGB led.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter1971
Hellbeast, hij is besteld hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ruler-Nrg schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 14:11:
[...]

ook ik zou graag wat foto's zien. Want dit toestel lijkt me een stuk beter dan de m800 (die weer terug naar winkel is)
wat was jou reden precies om hem terug te sturen? Enkel de loslatende verf of nog meer? Ik heb er nu ook 1 en de verf laat los. Hij wordt volgende week waarschijnlijk omgeruild voor een NL exemplaar waar de verf NIET los zou laten......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast

HellBeast

Oh My GoT!

Ruler-Nrg schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 14:11:
[...]

Ik zal vanavond wat foto's even regelen!
Mooi man, ik denk dat je er geen spijt van zult krijgen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruler-Nrg
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 05-08 13:01
Verwijderd schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 15:39:
[...]

wat was jou reden precies om hem terug te sturen? Enkel de loslatende verf of nog meer? Ik heb er nu ook 1 en de verf laat los. Hij wordt volgende week waarschijnlijk omgeruild voor een NL exemplaar waar de verf NIET los zou laten......
Waar zal ik beginnen: Het toestel was traaag.. en dan zo traag dat ik er niet normaal mee kan bellen. Reset geen effect. De eten-software er niet op helpt een beetje.. maar niet veel.

Verf laat los, voor een toestel van meer als 500euro accepteer ik dit niet.

Toestel start meerdere malen spontaan opnieuw op. Vooral bij internet browsen.

Die touch toetsen aan de voorkant.. Daar kon ik dus niet aan wennen.

En tot overmaat van RAMP: Ik wisselde een keer de accu, gewoon om wat te testen, en vervolgens gaat het toestel niet meer aan. Alleen het rode lampje knipperde. Verder doet het toestel niets.

Let op: Niet alles van dit toestel is negatief: Het is een stevig toestel, het scherm is prachtig!. En de touch werkt lekker. bovenstaand is alleen gebaseerd op mijn exemplaar, ik had zelf het gevoel dat hier iets mis mee was.

Dell Precision, T9550, 8gb, 64GB ssd, 1920x1200RGB led.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GrooV schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 11:06:
Heeft er trouwens iemand UMTS aan de praat gekregen met KPN? Ik krijg namelijk alleen een GPRS signaal

Heeft dit er iets mee te maken?
http://www.hi.nl/web/show/id=600657
ik zou dit ook graag willen weten. Is er nergens een file te downloaden ofzo die alles in 1x goed instelt naar gelang je provider die je hebt? (ik had hiervoor een Qtek 9000 en je kon op de site van Qtek een file downloaden, installeren op je PDA en dan gewoon je provider kiezen. Hij stelde dan alles goed in voor je).

nb. Nu werkt bij mij zowel GPRS als UMTS niet.......
Heb wel een UMTS abbo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast

HellBeast

Oh My GoT!

Als eerst twee foto's (klein en groot)

Afbeeldingslocatie: http://www.hdtvworld.nl/tosh1klein.JPG
Grote versie: http://www.hdtvworld.nl/tosh1groot.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.hdtvworld.nl/tosh2klein.JPG
Grote versie: http://www.hdtvworld.nl/tosh2groot.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.hdtvworld.nl/rdp1.bmp

Afbeeldingslocatie: http://www.hdtvworld.nl/rdp2.bmp

Afbeeldingslocatie: http://www.hdtvworld.nl/rdp3.bmp

[ Voor 21% gewijzigd door HellBeast op 05-02-2008 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter1971
Hellbeast, de link op de 2e grote foto klopt niet.
Super hoor! Wat een resolutie...wow.....ook shotje van RDP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast

HellBeast

Oh My GoT!

wouter1971 schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 23:05:
Hellbeast, de link op de 2e grote foto klopt niet.
Super hoor! Wat een resolutie...wow.....ook shotje van RDP?
Oops, nu wel :) Ik zal er ook wat RDP screenshots neerzetten.

Ze zijn een beetje groot, als dit bezwaarlijk is, dan verander ik het wel weer in gewone links.

[ Voor 14% gewijzigd door HellBeast op 05-02-2008 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter1971
Wowie....nog paar nachtjes geduld....al geprobeerd met dat overclocken? schijnt extra boost te geven voor internet explorer.
TomTom of Route 66 draaiend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 22:38:
[...]

ik zou dit ook graag willen weten. Is er nergens een file te downloaden ofzo die alles in 1x goed instelt naar gelang je provider die je hebt? (ik had hiervoor een Qtek 9000 en je kon op de site van Qtek een file downloaden, installeren op je PDA en dan gewoon je provider kiezen. Hij stelde dan alles goed in voor je).

nb. Nu werkt bij mij zowel GPRS als UMTS niet.......
Heb wel een UMTS abbo.
niemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter1971
Volgens mij kan je zulke smsjes vanaf je provider laten versturen. T-Mobile doet het zo namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wouter1971 schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 09:43:
[...]

Volgens mij kan je zulke smsjes vanaf je provider laten versturen. T-Mobile doet het zo namelijk.
thxz!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wouter1971 schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 23:59:
Wowie....nog paar nachtjes geduld....al geprobeerd met dat overclocken? schijnt extra boost te geven voor internet explorer.
TomTom of Route 66 draaiend?
heb m n G900 inmiddels ook binnen. Ik ben alleen nog op zoek naar TT v6.000 aangezien deze alleen zou werken op de G900.

Waar heb jij iets gezien/gelezen betreffende overclocken van de G900? Wil ik ook wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter1971
Verwijderd schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 11:32:
[...]
Waar heb jij iets gezien/gelezen betreffende overclocken van de G900? Wil ik ook wel :)
Ik vond in het forum op www.myg900.com veel informatie daarover. Pocket Hack Master is de applicatie en werkt erg goed met de Xscale Intel processor in de G900.

Via torrent zag ik al ergens 6.000 staan trouwens. :)

[ Voor 13% gewijzigd door wouter1971 op 06-02-2008 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter1971
fijne zaak die smartphonestunts, op de site staat dat het toestel uit voorraad leverbaar is.
Maar als je een bestelling plaatst en daarover gaat bellen omdat je maar niks hoort zegt de dame doodleuk dat het toestel niet in voorraad is. U bent gewaarschuwd, wat er staat over de voorraad status is bij hen dus niet betrouwbaar.

• HellBeast

HellBeast

Oh My GoT!

wouter1971 schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 15:18:
fijne zaak die smartphonestunts, op de site staat dat het toestel uit voorraad leverbaar is.
Maar als je een bestelling plaatst en daarover gaat bellen omdat je maar niks hoort zegt de dame doodleuk dat het toestel niet in voorraad is. U bent gewaarschuwd, wat er staat over de voorraad status is bij hen dus niet betrouwbaar.
Op dit moment staat hij weer op "leverbaar". http://www.smartphonestunts.nl/smartphone/toshiba/portégé_g900/tid72/index.html

• wouter1971
Gisteren binnengekregen, eerste indruk:

Fijne telefoon!
Meteen T9 uitgezet via registryhack, wat een onding die tekstaanvulling.
Geweldige resolutie! 800x480
Snelheid is oke, maar zal hem toch wat overclocken denk ik.

Meer indrukken later, eerst nog wat spelen ermee.

• HellBeast

HellBeast

Oh My GoT!

wouter1971 schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 08:55:
Gisteren binnengekregen, eerste indruk:

Fijne telefoon!
Meteen T9 uitgezet via registryhack, wat een onding die tekstaanvulling.
Geweldige resolutie! 800x480
Snelheid is oke, maar zal hem toch wat overclocken denk ik.

Meer indrukken later, eerst nog wat spelen ermee.
Ik moet ook nog wat experimenteren met overklokken. Ik had XCPUScalar geprobeerd, maar die crashte mijn telefoon elke keer.

• wouter1971
Probeer Pockethackmaster eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• john_bruin
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 31-05-2021
Ik heb deze telefoon van de week gewonnen bij een wedstrijd binnen mijn bedrijf, maar ben al in het bezit van een Qtek S200 en heb geen behoefte aan een nieuwe Pocket PC Phone.

De schermresolutie is fantastisch en de fingerprint-reader is een leuke gadget. Het toetsenbordje is ook erg fijn. Het is zeker een mooi apparaat, maar een stuk groter en zwaarder dan mijn oude en de oude bevalt erg goed en ik heb al allerlei accessoires die ik niet opnieuw wil kopen...

Kortom hij is te koop.

Interesse? Zoek naar mijn advertentie op Marktplaats of laat even een berichtje voor me achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dothan
Je zegt in je advertentie dat er een 512mb micro sd kaartje bij zit, maar er kan toch alleen mini sd in? heb je er een converter bij ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• john_bruin
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 31-05-2021
Dothan schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 00:50:
Je zegt in je advertentie dat er een 512mb micro sd kaartje bij zit, maar er kan toch alleen mini sd in? heb je er een converter bij ofzo?
Nee sorry dat is een foutje. Het is een mini SD. Ik ga het meteen aanpassen. Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrooV
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21:46
Ik heb zojuist Goldkey aan de praat gekregen, moet toch zeggen dat het erg handig is. Ben er nog niet achter of je ook meerdere pc's kan locken want dan stel ik het ook meteen in op het werk!

Heb die van mij al een tijdje in bezit, wilde hem eerst verkopen maar de nieuwe rom is toch erg fijn!

Dingen die ik heb veranderd eraan om het gebruik wat eenvoudiger te maken:
Fingerprint reader uit, gewoon normaal passwd screen
Keyboard licht op 10seconden
Nieuwe rom 3.07

Binnenkort en 8GB microsdhc met converter bestellen, zou in princiepe moeten werken, en misschien een 2e accu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter1971
Welke RDP client hebben jullie in gebruik? Ik gebruik de finster RDP client die ik vond op het net maar krijg telkens: "an internal error has occurred" als ik verbinding probeer te maken.
Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjandijk162
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-07 15:08
heeft iemand deze telefoon kunnen vergelijken met de ETEN m800? Beiden hebben VGA of hogere resolutie. Ik heb hiervoor een qtek 9100 gehad en die is kapot, dus ik vraag me af of ik me alleen door de resolutie moet laten leiden, dit lijkt het enige unieke van deze telefoon.

Hebben de gebruikers nog veel last van bugs? Of waren dit alleen de eerste exemplaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast

HellBeast

Oh My GoT!

arjandijk162 schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 12:46:
heeft iemand deze telefoon kunnen vergelijken met de ETEN m800? Beiden hebben VGA of hogere resolutie. Ik heb hiervoor een qtek 9100 gehad en die is kapot, dus ik vraag me af of ik me alleen door de resolutie moet laten leiden, dit lijkt het enige unieke van deze telefoon.

Hebben de gebruikers nog veel last van bugs? Of waren dit alleen de eerste exemplaren?
http://myg900.com/index.php?showtopic=672&hl=m800

Een vergelijkje van mijzelf. Ik heb beide in mijn bezit gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjandijk162
Mijn grootste twijfel zit m momenteel nog in de support van deze telefoon. Gezien dit topic nog niet echt volloopt zijn er nog niet heel veel gebruikers, is de behoefte van Toshiba niet supergroot om alle moeite er in te steken en komen er zeker niet zoveel custom-roms als bijv voor mijn (inmiddels kapotte) mda-vario.

Ben een beetje bang dat het net zo'n verhaal wordt als bij de SE m600 waar ze uiteindelijk niet alle software voor elkaar konden krijgen en toen de support en updates hebben stopgezet.

Mijn concrete vragen:
-Welke apps hebben moeite met de resolutie(heb tomtom al gehoord)
-Mis je bij TT 6.000 functionaliteit?
-Is er streaming video van internet te bekijken?
-Is met RPD over umts goed te werken met de officeapps?
-Is er nog wat hardwarematig veranderd bij deze phone? of kan ik m ook tweedehands kopen en updaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoReP
  • Laatst online: 22:41
Ik ben ook nog een beetje in twijfel tussen deze en de M800 en vraag me vooral af of WM6.1 nog voor deze uitgaat komen... iemand een iedee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjandijk162
mn laatste twijfels zijn het bereik van de telefoon en de stabiliteit. Ik zit vaak in de trein te internetten (met mn vario) en zou wel relaxed zijn als ik genoeg bereik met deze telefoon heb om dat te blijven doen. Zit er eigenlijk net als bij de vario (achter rubberen dopje) hier ook een antenne aansluiting?

-Is met de laatste update stabiel te werken?
-Heb je (in de trein) vaak last van het wegvallen van 3g?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoReP
  • Laatst online: 22:41
Weet iemand trouwens een normale real-life winkel is waar ik hem kan bekijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjandijk162
Ik heb m inmiddels, ziet er goed uit, ben nu even internet aan het instellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjandijk162
Toevallig stond tomtom 6.000 op het sdkaartje van mn vario, die werkt meteen, ik zie als je door de menus heen gaat het scherm nog wel eens verspringen, maar niet echt storend, alleen is de animatie niet echt vloeiend, is hier nog wat aan te doen? De kaart is trouwens wel belachelijk scherp, echt geweldig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buttonfreak85
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-08 08:25
arjandijk162 schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 00:38:
Ik heb m inmiddels, ziet er goed uit, ben nu even internet aan het instellen
Gefeliciteerd met je aanwinst! Ook ik zit op dit moment erg te twijfelen over de aankoop van een nieuwe telefoon. Op dit moment gebruik ik nog mn bijna 2,5 jaar oude Vario die helaas steeds meer kuren begint te vertonen. Ik ben erg benieuwd wat je ervaringen zijn. Jouw twijfels komen behoorlijk overeen met de mijne. Stabiliteit, bereik en accuduur zijn toch wel erg belangrijk. Voordat de nieuwe SE X1 hier in NL te koop is zitten we waarschijnlijk alweer in 2009, en of mn Vario het nog zo lang uit houd is zeer twijfelachtig... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjandijk162
Over batterijduur kan ik nog niet zoveel zeggen, ik begrijp overal dat dit ongeveer overeenkomt met de vario, de touch&feel van dit apparaat is veel prettiger dan de vario, hij is degelijker maar wel een stukje zwaarder.

Filmpjes draaien soepel, wat op de vario niet lukte, ook de breedbanduitzendgemist filmpjes gaan prima (wel via wifi) terwijl de vario moeite had met smallband (ook over wifi).

Tomtom ziet er magnifiek uit en vooral in kaartmodus is de resolutie enorm functioneel. Als ik m nog een paar dagen heb zal ik de rest posten. Ik had op mn vario deze rom "PV Rom V2 WM6.1" een fantistisch complete ROM en ik ben nu aan het uitzoeken welke progjes ik moet toevoegen om weer dezelfde functionaliteit te krijgen. Touchflo zou leuk zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buttonfreak85
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-08 08:25
ok, ben benieuwd! Die rom ziet er inderdaad niet verkeerd uit, ga hem er binnenkort een keer op zetten. Verder kan ik spb mobile shell 2 aanraden, wat een heerlijk programma is dat! Ben benieuwd of dit soort programma's een beetje met die hoge resolutie overweg kunnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjandijk162
Ik heb spb nu draaien en het ziet er echt top uit. Heb trouwens wel last van gemist oproepen, de speaker maakt niet zo heel veel herrie en zit aan de achterkant dus is nogal gemakkelijk te blokkeren. Ik probeer het nu met een andere ringtone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjandijk162
Heb m nu twee weken in gebruik en het apparaat bevalt prima, erg relaxed dat er een kabeltje met microfoon en 3,5 jack bij zit, kan ik handfree bellen en muziek luisteren met mn eigen creative dopjes. UMTS is heerlijk snel en internetten op zo'n resolutie is een verademing. De batterij houdt het een dag of 3 uit bij mij. Grafisch geweld valt nog een beetje tegen, niet zo gek met zo veel pixels op het scherm.

Het valt me nu ook op als ik naar vrienden met 320*240 ppcs kijk hoe schraal ik het schermpje vind nu ik gewend ben aan Hi-res.

Wat ik ook regelmatig gebruik is een grote USB stick voor muziek aan mn telefoon, want ik heb mn SD kaartje bijna vol staan met TOMTOM maps.

Enige minpuntje tot nu toe is de XT9 (t9 vervanger) woordaanvulling. Dit is een eigenwijs programma en werkt minder fijn dan de woord suggesties die ik op mn vorige WM5 telefoon had. Daarnaast kun je in het smsvenster niet een gedeelte van de naam tikken, zodat alle namen met die tekens te voorschijn komen. Kan ik XT9 uitzetten en de normale windows woordsuggesties gaan gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
arjandijk162 schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 11:29:
Enige minpuntje tot nu toe is de XT9 (t9 vervanger) woordaanvulling. Dit is een eigenwijs programma en werkt minder fijn dan de woord suggesties die ik op mn vorige WM5 telefoon had. Daarnaast kun je in het smsvenster niet een gedeelte van de naam tikken, zodat alle namen met die tekens te voorschijn komen. Kan ik XT9 uitzetten en de normale windows woordsuggesties gaan gebruiken?
Op http://myg900.com staat een Howto voor het verwijderen van T9 zooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikweetniks
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-04-2022
ik kom er net achter (laat ja) dat er een NVidia GoForce 5500 graphical accelerator, in zit, en net zoals de htc tytn2 geen drivers voor beschikaar zijn, dus vandaar de matige prestaties.

To: Toshiba Corporation
As it is known, Toshiba Portege G900 uses NVidia GoForce 5500 graphical accelerator, which allows to “Experience true, fluid digital TV, console-class 3D gaming, high-fidelity surround sound, smooth DVD-quality video playback, and sharp, vivid photos – all with longer battery life for more hours of entertainment”, as it is told at NVidia website.

But when it comes from the paper to the real life we can see, that the lack of GoForce 5500 hardware driver support on the Toshiba Portege G900 is obvious.

Let us look at the features of the chip and the problems we face.
Video playback. As we’ve been told, GoForce 5500 gives smooth DVD-quality video playback, but the benchmark used on CorePlayer 1.1.3 gives about 75% overall result while playing an *.avi file with 640*480 resolution. Note that the normal results are above 100%
Remark: during the test was used Direct Draw with YV12 overlay.

3D gaming. Games like Call Of Duty, which can use hardware acceleration simply do not work on the device.

Sound. Many users report that the phone speaker is too quiet.

Camera performance. The camera also works very poor. Despite the terrible white balance sometimes it slows down so that it takes a few seconds between pressing the shutter button and photo capture.

Battery life. Although it does not depend only on the video chip, the lifetime of the device is very poor, partially because the processor works with the display instead of the GoForce chip.

There are many Portege G900 owners experiencing the same problems. The issues with video rendering, 3D gaming, sound, camera performance and battery life on the device seem to be a direct result of poorly coded GoForce 5500 driver.

If Toshiba Corporation is unable or unwilling to resolve this issue, we ask NVidia Corp. to prove a full fledge SDK release so that device owners or CoreCodec, Inc will be able to make their own driver software.

Thank You,
All Toshiba Portege G900/Softbank X01T owners.

[ Voor 95% gewijzigd door ikweetniks op 24-04-2008 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrooV
Windows Mobile 6.1 ROM is nu uit voor deze, ik heb hem zelf nog niet gedraaid omdat er nog wat problemen mee zijn, maar deze worden als het goed is nog gefixxed. Het is trouwens geen legale rom maar door iemand zelf gemaakt, 6.1 schijnt ook iets sneller te zijn en hij is de downloaden via www.myg900.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikweetniks
Heb deze telefoon nu 3 dagen had hiervoor een mda vario, contract verlengd bij t-mobile en pit+ erbij.

http://forum.xda-develope...mentid=36362&d=1175458815

click that, install cab, soft reset, plug in your mouses, tadaaaaa a mouse pointer!!!! bit small, but a mouse pointer that works!!!!!

Werkt goed met RDP

info via myg900 forum gevonden

zie link page 2

http://myg900.com/index.p...=189&hl=hard%20reset&st=0

mijn software versie is 03.07BAI meest recente dus neem ik aan.
Tot nu toe geen enkele vastloper gehad.
Ik heb het gevoel dat de meeste tweakers deze telefoon links late ligge voor niks.

[ Voor 41% gewijzigd door ikweetniks op 29-04-2008 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrooV
Weet iemand waar ik zoon USB verloop stukje kan kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikweetniks
Gewoon bij de meeste computer zaken neem ik aan of bestellen via internet.

Bij nader inzien toch een minpunt.

Mijn bereik is niks (slecht) vergeleken bij mijn oude mda vario. :'(
Als ik binnen zit 1 of zelfs geen streep, ook met 3G. :'(

Volgens mij hebben meer g900 owners hier ook last van.

Tja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jadjong
  • Nu online
Inderdaad, ik heb midden op de heide meer ontvangst dan wanneer ik in de randstad binnen zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrooV
Ik heb nu Windows Mobile 6.1 draaien en ik moet zeggen dat het sneller draait! Ik heb nog geen andere programma's geinstalleerd maar het werkt allemaal net iets soepeler. Ook is er ongeveer 30MB vrij op het interne geheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjandijk162
Ik heb ook een vario gehad, maar die had geen 3g, 3g bereik is gewoon beperkter dan GSM/GPRS, heb weinig last van geen GSM bereik.

Ik volg ook de discussie op myg900.com en vraag me vooral af of ik een backup kan maken van mn huidige 3.07 NL, want als die 6.1 niet bevalt (of voor garantie) wil ik wel terugkunnen.

Begin inmiddels te wennen aan xt9, en zie de charme ervan, vind het alleen heel vervelend dat je vanuit het sms scherm niet een gedeelte van een naam in het "aan" veld kunt tikken en dan suggesties krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrooV
arjandijk162 schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 02:03:
Ik heb ook een vario gehad, maar die had geen 3g, 3g bereik is gewoon beperkter dan GSM/GPRS, heb weinig last van geen GSM bereik.

Ik volg ook de discussie op myg900.com en vraag me vooral af of ik een backup kan maken van mn huidige 3.07 NL, want als die 6.1 niet bevalt (of voor garantie) wil ik wel terugkunnen.

Begin inmiddels te wennen aan xt9, en zie de charme ervan, vind het alleen heel vervelend dat je vanuit het sms scherm niet een gedeelte van een naam in het "aan" veld kunt tikken en dan suggesties krijgt.
Je kan hem weer terug flashen naar 3.07 maar dat is niet precies dezelfde firmware als die er eerst op stond volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjandijk162
Maar kun je de huidige firmware niet backuppen? Ik heb overigens nog geen NL firmware zien langskomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrooV
arjandijk162 schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 10:20:
Maar kun je de huidige firmware niet backuppen? Ik heb overigens nog geen NL firmware zien langskomen.
Nee dat kan (nog) niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter1971
Mede G900 gebruikers, Windows Mobile 6.1 installeren! Het voegt echt mooie dingen toe. Zoals zoomen met de internet explorer en het niet mixen van je msn contacts met je telefoon contacts.
Te downen via een linkje in dit topic http://myg900.com/index.php?showtopic=843
Even overclocken met XCPUScalar tot 624Mhz (ipv 520Mhz), dan is het flickeren van je scherm met TomTom 6 ook verdwenen (optie in cpu scalar).
Dan werkt het allemaal net even iets sneller zodat je met smsen/mailen geen vertragingen hebt tijdens teksten tikken!
Dan nog "spb mobile shell" erop en het werkt subliem!

[ Voor 20% gewijzigd door wouter1971 op 13-05-2008 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrooV
wouter1971 schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 10:24:
Mede G900 gebruikers, Windows Mobile 6.1 installeren! Het voegt echt mooie dingen toe. Zoals zoomen met de internet explorer en het niet mixen van je msn contacts met je telefoon contacts.
Te downen via een linkje in dit topic http://myg900.com/index.php?showtopic=843
Even overclocken met XCPUScalar tot 624Mhz (ipv 520Mhz), dan is het flickeren van je scherm met TomTom 6 ook verdwenen (optie in cpu scalar).
Dan werkt het allemaal net even iets sneller zodat je met smsen/mailen geen vertragingen hebt tijdens teksten tikken!
Dan nog "spb mobile shell" erop en het werkt subliem!
Inderdaad, 6.1 is heel fijn en ik heb nog geen problemen ondervonden. Smsen is echt een stuk fijner geworden omdat je ook echt het conversatie gevoel hebt. Jammer alleen dat de vernieuwde home alleen voor de smartphone versie is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikweetniks
Lekker 1 week oud en nu al in een emmer water gevallen. :'(

droog blazen met een fohn? paar dagen in de zon laten liggen?

Als ik eroverheen gaat met mijn vinger kan ik het water zien verplaatsen tussen het touchschermpie.

als ik em aanzet en bovenstaande herhaalt hoor ik geknetter uit het schermpie komen.

[ Voor 9% gewijzigd door ikweetniks op 24-05-2008 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geforce5_guy
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
ikweetniks schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 18:27:
Lekker 1 week oud en nu al in een emmer water gevallen. :'(

Wat kan ik het beste doen droog blazen met een fohn? paar dagen in de zon laten liggen?

Als ik eroverheen gaat met mijn vinger kan ik het water zien verplaatsen tussen het touchschermpie.

als ik em aanzet en bovenstaande herhaalt hoor ik geknetter uit het schermpie komen.

Daar gaat mijn vreemde eend.
Goed laten drogen.....
Nee niet in de zon en fohn. gewoon paar dagen in woonkamer leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goscinny
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-08 06:45
Je moet i.v.m. kortsuilting het toestel niet meer aanzetten totdat hij goed droog is, anders maak je het toestel kapot. Je kan het toestel ook een uurtje in de oven doen op 50 graden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrooV
Tha-guido schreef op zondag 18 mei 2008 @ 13:29:
Je moet i.v.m. kortsuilting het toestel niet meer aanzetten totdat hij goed droog is, anders maak je het toestel kapot. Je kan het toestel ook een uurtje in de oven doen op 50 graden.
Ik hoop niet dat je dat echt geprobeerd hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goscinny
GrooV schreef op zondag 18 mei 2008 @ 16:05:
[...]

Ik hoop niet dat je dat echt geprobeerd hebt...
Zelf heb ik het nooit geprobeerd, maar het heeft geholpen bij een aantal mensen. Belangrijk is dat het niet warmer wordt dan 50 graden en dat je de batterij er vooraf eruit haalt. De oven methode is niet geheel zonder risico natuurlijk. De oven wordt misschien warmer dan de ingestelde 50 graden.

@ ikweetvanniks

Hier staan nog wat tips.
http://www.wikihow.com/Save-a-Wet-Cell-Phone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikweetniks
Het onding gaat weer aan :) :)

bedankt voor de tips alleen dat oven gebeuren durfde ik echt niet aan.
Volgens mij zou tie gesmolten zijn. :P

Ik heb een fohn er een halve dag (non stop) op laten blazen en om de uur de tel omgedraaid , daarna heb ik het een paar dagen laten liggen . . Doe er vanochtend de batterij in en tadaaaa hij gaat aan.

Ongelooflijk ,alleen maar een paar witte stippen in het beeld eraan overgehouden maar die zijn haast niet te zien bij normaal gebruik.

Geluid, camera , enz alles werkt alsof het nooit in een emmer water is gevallen.

[ Voor 38% gewijzigd door ikweetniks op 24-05-2008 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goscinny
ikweetniks schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 08:11:
Het onding gaat weer aan :) :)

bedankt voor de tips alleen dat oven gebeuren durfde ik echt niet aan.
Volgens mij zou tie gesmolten zijn. :P

Ik heb een fohn er een halve dag (non stop) op laten blazen en om de uur de tel omgedraaid , daarna heb ik het een paar dagen laten liggen op advies van geforce5. Ik wist gewoon niet beter. Doe er vanochtend de batterij in en tadaaaa hij gaat aan.

Ongelooflijk ,alleen maar een paar witte stippen in het beeld eraan overgehouden maar die zijn haast niet te zien bij normaal gebruik.

Geluid, camera , enz alles werkt alsof het nooit in een emmer water is gevallen.

We hebben een konijnehok binnen staan, een emmer water stond ernaast met daarboven een stopcontact ,waar de lader in zat (niet meer). De telefoon op de stopcontact gelegd om op te laden, konijn heeft de kabel van de lader gevonden en is er aan gaan knagen waardoor de telefoon naar beneden getrokken werd en zo in de emmer water ernaast is gevallen.

Situatie schets van het ongelukje.
Mooi dat het weer werkt! Welke stand en temperatuur heb je op de fohn ingesteld en wat was de afstand van de fohn t.o.v. het toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikweetniks
Hehe allerhoogste stand en de afstand was minder dan een paar centimeter bijna ertegenaan dus.

Ik sta er echt van te kijken. Toen het gebeurde droop het water er gewoon uit.
_/-\o_

Gelijk S2U2 S2V en S2P erop.

[ Voor 64% gewijzigd door ikweetniks op 24-05-2008 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrooV
S2U2 is fijn ja! Alleen hij lockt niet altijd bij mij, moet ik nog ff uitzoeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikweetniks
een schermvullend gif of gewoon een jpg als achtergrond.?

Ik resize de gifs naar 800x480 en heb zo een schermvullend animatie als achtergrond.

[ Voor 3% gewijzigd door ikweetniks op 24-05-2008 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrooV
ikweetniks schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 15:55:
Heb je ook een schermvullend gif of gewoon een jpg als achtergrond.?

Ik resize de gifs naar 800x480 en heb zo een schermvullend animatie als achtergrond.
Ik heb daar eigenlijk nog niets ingesteld, gewoon de standaard plaatjes. Ik kijk namelijk niet zo vaak op mn gelockte telefoon :P Animated wallpapers zoals op de iphone is wel cool lijkt me, vanavond ff naar kijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjandijk162
Hebben de WM6.1 gebruikers al problemen ondervonden? Ik heb een beetje moeite om mn NL firmware en daarmee de garantie op te geven, al zou een betere firmware niet verkeerd zijn.

Heb je met 6.1 ook T9 in het Nederlands?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrooV
arjandijk162 schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 13:37:
Hebben de WM6.1 gebruikers al problemen ondervonden? Ik heb een beetje moeite om mn NL firmware en daarmee de garantie op te geven, al zou een betere firmware niet verkeerd zijn.

Heb je met 6.1 ook T9 in het Nederlands?
Ik heb nog geen problemen ondervonden, het werkt zelfs veel beter dan de normale windows mobile 6.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ikweetniks schreef op maandag 28 april 2008 @ 15:11:

Ik heb het gevoel dat de meeste tweakers deze telefoon links late ligge voor niks.
Daarom heb ik er maar eentje van iemand overgenomen voor een hele leuke prijs :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjandijk162
De mogelijkheden blijven aanspreken en ik ben blij met het hoge resolutiescherm, maar de onhandig geplaatste speaker (ik hoor m vaak niet) de trage reactietijd en het korte batterijleven, maken het niet een superprettige telefoon in gebruik.

Daarnaast is TomTom niet echt normaal te gebruiken wat ik ook wel een echt nadeel vindt.

Dit toestel heeft veel van een ideale telefoon, maar ik zou m momenteel niet aan iemand aanraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

arjandijk162 schreef op maandag 16 juni 2008 @ 15:57:
De mogelijkheden blijven aanspreken en ik ben blij met het hoge resolutiescherm, maar de onhandig geplaatste speaker (ik hoor m vaak niet) de trage reactietijd en het korte batterijleven, maken het niet een superprettige telefoon in gebruik.
Die speaker zit onhandig maar als er niets voor zit is hij redelijk goed te horen.Batterylife vind ik wel meevallen, maar VGA schermen 'lusten"nu eenmaal iets meer ;)

Daarbij. Als jij een special ROM gebruikt kan dat ook een oorzaak zijn van het leegslurpen van je batterij. De laatste officiele is 3.07BAI.
Daarnaast is TomTom niet echt normaal te gebruiken wat ik ook wel een echt nadeel vindt.
Volgens mij was daar een (WVGA)fix Maar ook zonder die fix werkt het zie hier

Dit betreft dan wel TT7 Bij TT6 waarschijnlijk wel de fix gebruiken.
Dit toestel heeft veel van een ideale telefoon, maar ik zou m momenteel niet aan iemand aanraden.
Ik wel. Hij is wel meer en zeker niet minder dan een TYTN II.Vanwege dat VGA scherm moet je natuurlijk ergens anders op beperken. Dus het is OF OF en niet EN, EN ;)

Ik heb gisteren overigens TCPMP en Flashvideo bundle gebruikt en die doet het beter op de G900 dan op welk andere device dat ik gehad heb. Niet schokkend of met gaps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben de laatste tijd een aantal winkels binnen gelopen, maar heb deze helaas nog niet gezien of uit kunnen proberen. Het toestel is qua specificaties echter wel zeer interessant voor mij. Iemand die toevallig weet welke winkels hem hebben liggen (en waar ik hem eventueel kan uitproberen)?

Verder, kun je video's hier ook echt lekker in hoge resolutie op bekijken? Dus bijvoorbeeld een HD filmpje of normale DivX omzetten naar 800*480 (even geen rekening houdend met de verhouding), en ze dan soepel bekijken? Niet super belangrijk, maar wel interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Offtopic: ik heb er 1 te koop staan...wel gebruikt natuurlijk, maar ziet er nog goed uit. Mail me anders even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 20:40:
Ik ben de laatste tijd een aantal winkels binnen gelopen, maar heb deze helaas nog niet gezien of uit kunnen proberen. Het toestel is qua specificaties echter wel zeer interessant voor mij. Iemand die toevallig weet welke winkels hem hebben liggen (en waar ik hem eventueel kan uitproberen)?
Toshiba G900 hier verkrijgbaar a 349,-
Verder, kun je video's hier ook echt lekker in hoge resolutie op bekijken? Dus bijvoorbeeld een HD filmpje of normale DivX omzetten naar 800*480 (even geen rekening houdend met de verhouding), en ze dan soepel bekijken? Niet super belangrijk, maar wel interessant.
Geen probleem om streaming media te bekijken in de VGA-mode en full screen TCPMP en Flashplugin gebruikt.Geen gaps, of een schokkerig beeld/geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrooV
Verwijderd schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 07:41:
[...]

Toshiba G900 hier verkrijgbaar a 349,-

[...]

Geen probleem om streaming media te bekijken in de VGA-mode en full screen TCPMP en Flashplugin gebruikt.Geen gaps, of een schokkerig beeld/geluid.
PDA shop heeft hem al maanden niet op voorraad.

Offtopic: Die van mij kan ook overgekocht worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe ok, maar ik weet zelf ook hoe ik bijvoorbeeld de Pricewatch moet gebruiken. Het gaat me nu eigenlijk om de 'normale' winkels, zoals BelCompany, PhoneHouse, T for Telecom, Mediamarkt etc etc. Ik wil hem het liefst even kunnen uitproberen. Heb helaas te weinig tijd om alle winkels hier af te gaan. BelCompany heeft hem iig niet.

Dus mocht iemand toevallig een winkel weten (omgeving Flevoland/Overijssel) waar ze hem hebben liggen om uit te proberen O-) ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 00:25:
[...]
Hehe ok, maar ik weet zelf ook hoe ik bijvoorbeeld de Pricewatch moet gebruiken. Het gaat me nu eigenlijk om de 'normale' winkels, zoals BelCompany, PhoneHouse, T for Telecom, Mediamarkt etc etc. Ik wil hem het liefst even kunnen uitproberen. Heb helaas te weinig tijd om alle winkels hier af te gaan. BelCompany heeft hem iig niet.

Dus mocht iemand toevallig een winkel weten (omgeving Flevoland/Overijssel) waar ze hem hebben liggen om uit te proberen O-) ...
Ik heb de pricewatch niet gebruikt. Maar als je weet hoe de pricewatch werkt, weet je ook hoe google werkt :+
Als de PDASHOP hem weer op voorraad heeft kun je hem vast wel uitproberen. De shops die jij noemt daar zul je hem niet snel tegenkomen.T'ís nu eenmaal geen HTC >:)
Pdawijzer heeft hem weliswaar duurder op voorraad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tex5 schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 12:38:
[...]

Of je neemt een externe battery derbij, werkt super goed! Denk dat alle +VGA devices snel op zijn, denk niet dat de G900 daar speciaal in is.

2200 mAh:
http://www.smartphoneshop...ng-bank-externe-accu.html

9600 mAh:
http://www.tangshop.com/u...nal-battery-powerbox.html
Of gebruik zoiets

Overigens Hier is de roadmap van Toshiba vwb de Portege Gxx series, 910,920 en 930(Q4) en de 710, 710 met GPS, de G450(USB phone?), G800 de G810 (QVGA)

Afbeeldingslocatie: http://www.ubergizmo.com/photos/2007/12/toshiba-portege-pda-roadmap.jpg

Toshiba's mobile place

Kortom. We zijn nog niet van Toshiba af! 8)

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2008 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjandijk162
Ik heb nu de Mugen 3000mah battery gekocht, de telefoon wordt er wat dikker van, maar ik moet zeggen dat ik er geen last van heb. Ik merk nu pas hoe snel de originele batterij minder is geworden.

Ik doe echt ruim 3 keer zo lang op de batterij. 4 dagen met redelijk veel gebruik is geen uitzondering.

Het gaat om dit ding:
http://www.youtube.com/watch?v=t8Kak2j1woY

Hier te vinden of op ebay: Levertijd was bij mij 1 dag:
http://mugenpowerbatterijen.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem inmiddels weer doorgeschoven. Hij werd me uiteindelijk toch te zwaar. En VGA op 3" is toch moeilijk leesbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Silvos schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 21:00:
....

Verbindingen:
GSM: Quad-band
UMTS: Tri-band
Gprs: Ja
Edge: Ja
Hsdpa: Ja
Usb: Ja, 1.1 (helaas)
Bleutooth: Ja
Wifi: Ja, b/e
...
Het is dan wel usb1.1, maaaar hij is wel bi-directioneel.. heb aan mijn apparaat regelmatig een externe usb hardeschijf hangen of mijn usb stick van 16gb en hadsikidee.. alles bij de hand wat ik wil hebben.
Graphics.. topperrr!! superresolutie voor een handheld :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jadjong
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 00:02:
[...]

Het is dan wel usb1.1, maaaar hij is wel bi-directioneel.. heb aan mijn apparaat regelmatig een externe usb hardeschijf hangen of mijn usb stick van 16gb en hadsikidee.. alles bij de hand wat ik wil hebben.
Graphics.. topperrr!! superresolutie voor een handheld :D
De twee-weg usb is een prachtige uitvinden. Terplekke een camera eraan hangen, foto'tje bij email voegen en (resized) versturen. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjandijk162
Weet iemand waar myg900.com is gebleven?

• arjandijk162
Op Myg900.com lijkt de stroom aan roms nu op gang te komen, ik ga binnenkort even proberen mn originele NL rom te backuppen, of is iemand dat hier al gelukt? Ik wil wel terug kunnen met garantie ed of als een rom niet bevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjandijk162
Hier nog mensen die deze telefoon dagelijks gebruiken?

Er zijn inmiddels heel wat ROM en softwareupdates geweest.

*Divx/xvid drivers zijn beschikbaar voor TCPMP om fullscreen hoge kwaliteit video af te spelen
*HTC Touchflo 2d (manilla) is beschikbaar
*Internet Explorer 6 is beschikbaar
*Windows 6.1 Build 20757 is uit
*Tomtom werkt probleemloos

Afbeeldingslocatie: http://www.portegeclub.com/forum/files/sshot000_305.jpg

De meeste info is te vinden op portegeclub.com

Het is al met al een prettige resolutie om op te werken en na al deze nieuwe roms is de snelheid prima te doen. Touchflo 2D werkt soepel, en video's spelen lekker af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAndyx
  • Laatst online: 27-03 13:04
arjandijk162 schreef op maandag 17 november 2008 @ 23:27:
Hier nog mensen die deze telefoon dagelijks gebruiken?

Er zijn inmiddels heel wat ROM en softwareupdates geweest.

*Divx/xvid drivers zijn beschikbaar voor TCPMP om fullscreen hoge kwaliteit video af te spelen
*HTC Touchflo 2d (manilla) is beschikbaar
*Internet Explorer 6 is beschikbaar
*Windows 6.1 Build 20757 is uit
*Tomtom werkt probleemloos

[afbeelding]

De meeste info is te vinden op portegeclub.com

Het is al met al een prettige resolutie om op te werken en na al deze nieuwe roms is de snelheid prima te doen. Touchflo 2D werkt soepel, en video's spelen lekker af.
Is dat deze rom? En werkt dit stabiel? Vind de manilla interface namelijk wel mooi maar ik wil bijv niet elke keer 60 sec wachten op een tab verandering ;)

Ik ben namelijk wat terughoudend voor het flashen van roms sinds mijn htc tytn stuk is gegaan door het flashen. De radio is stuk geflashed vermoed ik (no gsm melding bij opstarten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast

HellBeast

Oh My GoT!

Ik heb hem er net opgezet. Werkt prima. Alleen een opstartscherm met allerlei teksten over Allah die ik er nog uit moet slopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjandijk162
Ben ook lang terughoudend geweest, maar de snelheid en bruikbaarheid van de phone gaat met een nieuwe rom zo erg vooruit dat het echt wel de moeite waard is, als is het maar om het toetsenbord zonder lag te kunnen gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjandijk162
Ik ben mn stylus kwijt en overweeg een nieuwe te bestellen, maar de enige leverancier is expansys http://www.expansys.nl/d.aspx?i=162613 en incl verzenden kost het dan 33,15. Iemand anders die er een nodig heeft? Dan kunnen we de kosten delen.

Expansys geeft wel aan de de levertijd 30 dagen is
Pagina: 1 2 3 Laatste