Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe ok, maar ik weet zelf ook hoe ik bijvoorbeeld de Pricewatch moet gebruiken. Het gaat me nu eigenlijk om de 'normale' winkels, zoals BelCompany, PhoneHouse, T for Telecom, Mediamarkt etc etc. Ik wil hem het liefst even kunnen uitproberen. Heb helaas te weinig tijd om alle winkels hier af te gaan. BelCompany heeft hem iig niet.

Dus mocht iemand toevallig een winkel weten (omgeving Flevoland/Overijssel) waar ze hem hebben liggen om uit te proberen O-) ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 00:25:
[...]
Hehe ok, maar ik weet zelf ook hoe ik bijvoorbeeld de Pricewatch moet gebruiken. Het gaat me nu eigenlijk om de 'normale' winkels, zoals BelCompany, PhoneHouse, T for Telecom, Mediamarkt etc etc. Ik wil hem het liefst even kunnen uitproberen. Heb helaas te weinig tijd om alle winkels hier af te gaan. BelCompany heeft hem iig niet.

Dus mocht iemand toevallig een winkel weten (omgeving Flevoland/Overijssel) waar ze hem hebben liggen om uit te proberen O-) ...
Ik heb de pricewatch niet gebruikt. Maar als je weet hoe de pricewatch werkt, weet je ook hoe google werkt :+
Als de PDASHOP hem weer op voorraad heeft kun je hem vast wel uitproberen. De shops die jij noemt daar zul je hem niet snel tegenkomen.T'ís nu eenmaal geen HTC >:)
Pdawijzer heeft hem weliswaar duurder op voorraad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tex5 schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 12:38:
[...]

Of je neemt een externe battery derbij, werkt super goed! Denk dat alle +VGA devices snel op zijn, denk niet dat de G900 daar speciaal in is.

2200 mAh:
http://www.smartphoneshop...ng-bank-externe-accu.html

9600 mAh:
http://www.tangshop.com/u...nal-battery-powerbox.html
Of gebruik zoiets

Overigens Hier is de roadmap van Toshiba vwb de Portege Gxx series, 910,920 en 930(Q4) en de 710, 710 met GPS, de G450(USB phone?), G800 de G810 (QVGA)

Afbeeldingslocatie: http://www.ubergizmo.com/photos/2007/12/toshiba-portege-pda-roadmap.jpg

Toshiba's mobile place

Kortom. We zijn nog niet van Toshiba af! 8)

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2008 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjandijk162
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 11:51
Ik heb nu de Mugen 3000mah battery gekocht, de telefoon wordt er wat dikker van, maar ik moet zeggen dat ik er geen last van heb. Ik merk nu pas hoe snel de originele batterij minder is geworden.

Ik doe echt ruim 3 keer zo lang op de batterij. 4 dagen met redelijk veel gebruik is geen uitzondering.

Het gaat om dit ding:
http://www.youtube.com/watch?v=t8Kak2j1woY

Hier te vinden of op ebay: Levertijd was bij mij 1 dag:
http://mugenpowerbatterijen.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem inmiddels weer doorgeschoven. Hij werd me uiteindelijk toch te zwaar. En VGA op 3" is toch moeilijk leesbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Silvos schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 21:00:
....

Verbindingen:
GSM: Quad-band
UMTS: Tri-band
Gprs: Ja
Edge: Ja
Hsdpa: Ja
Usb: Ja, 1.1 (helaas)
Bleutooth: Ja
Wifi: Ja, b/e
...
Het is dan wel usb1.1, maaaar hij is wel bi-directioneel.. heb aan mijn apparaat regelmatig een externe usb hardeschijf hangen of mijn usb stick van 16gb en hadsikidee.. alles bij de hand wat ik wil hebben.
Graphics.. topperrr!! superresolutie voor een handheld :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 00:02:
[...]

Het is dan wel usb1.1, maaaar hij is wel bi-directioneel.. heb aan mijn apparaat regelmatig een externe usb hardeschijf hangen of mijn usb stick van 16gb en hadsikidee.. alles bij de hand wat ik wil hebben.
Graphics.. topperrr!! superresolutie voor een handheld :D
De twee-weg usb is een prachtige uitvinden. Terplekke een camera eraan hangen, foto'tje bij email voegen en (resized) versturen. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjandijk162
Weet iemand waar myg900.com is gebleven?

• arjandijk162
Op Myg900.com lijkt de stroom aan roms nu op gang te komen, ik ga binnenkort even proberen mn originele NL rom te backuppen, of is iemand dat hier al gelukt? Ik wil wel terug kunnen met garantie ed of als een rom niet bevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjandijk162
Hier nog mensen die deze telefoon dagelijks gebruiken?

Er zijn inmiddels heel wat ROM en softwareupdates geweest.

*Divx/xvid drivers zijn beschikbaar voor TCPMP om fullscreen hoge kwaliteit video af te spelen
*HTC Touchflo 2d (manilla) is beschikbaar
*Internet Explorer 6 is beschikbaar
*Windows 6.1 Build 20757 is uit
*Tomtom werkt probleemloos

Afbeeldingslocatie: http://www.portegeclub.com/forum/files/sshot000_305.jpg

De meeste info is te vinden op portegeclub.com

Het is al met al een prettige resolutie om op te werken en na al deze nieuwe roms is de snelheid prima te doen. Touchflo 2D werkt soepel, en video's spelen lekker af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAndyx
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-03 13:04
arjandijk162 schreef op maandag 17 november 2008 @ 23:27:
Hier nog mensen die deze telefoon dagelijks gebruiken?

Er zijn inmiddels heel wat ROM en softwareupdates geweest.

*Divx/xvid drivers zijn beschikbaar voor TCPMP om fullscreen hoge kwaliteit video af te spelen
*HTC Touchflo 2d (manilla) is beschikbaar
*Internet Explorer 6 is beschikbaar
*Windows 6.1 Build 20757 is uit
*Tomtom werkt probleemloos

[afbeelding]

De meeste info is te vinden op portegeclub.com

Het is al met al een prettige resolutie om op te werken en na al deze nieuwe roms is de snelheid prima te doen. Touchflo 2D werkt soepel, en video's spelen lekker af.
Is dat deze rom? En werkt dit stabiel? Vind de manilla interface namelijk wel mooi maar ik wil bijv niet elke keer 60 sec wachten op een tab verandering ;)

Ik ben namelijk wat terughoudend voor het flashen van roms sinds mijn htc tytn stuk is gegaan door het flashen. De radio is stuk geflashed vermoed ik (no gsm melding bij opstarten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:18

HellBeast

Oh My GoT!

Ik heb hem er net opgezet. Werkt prima. Alleen een opstartscherm met allerlei teksten over Allah die ik er nog uit moet slopen.

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjandijk162
Ben ook lang terughoudend geweest, maar de snelheid en bruikbaarheid van de phone gaat met een nieuwe rom zo erg vooruit dat het echt wel de moeite waard is, als is het maar om het toetsenbord zonder lag te kunnen gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjandijk162
Ik ben mn stylus kwijt en overweeg een nieuwe te bestellen, maar de enige leverancier is expansys http://www.expansys.nl/d.aspx?i=162613 en incl verzenden kost het dan 33,15. Iemand anders die er een nodig heeft? Dan kunnen we de kosten delen.

Expansys geeft wel aan de de levertijd 30 dagen is
Pagina: 1 2 3 Laatste