BeeYef,
Je mag me mailen op matthijs AT groov.nl heb er een mooi prijsje voor over maar dat bespreken we dan!
Je mag me mailen op matthijs AT groov.nl heb er een mooi prijsje voor over maar dat bespreken we dan!
Beauty is in the eye of the beerholder
Welke firmware heb jij?jadjong schreef op maandag 26 november 2007 @ 12:14:
[...]
Leuk dat gebruikers dat ook krijgen te horen![]()
De fout met de coma-stand was bekend en verholpen met firmware 3, dat was afgelopen juli. Mijn toestel uit september heeft de nieuwe firmware en heeft nergens last van.
Gewoon eroverheen installeren did the trick op mijn HTC.GrooV schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 00:34:
Heb de telefoon vandaag binnen gekregen, voor 250 euro gekocht op Ebay! In zeer goede staat nog wel. Echt een geweldige telefoon!
Alleen jammer dat Windows Live er niet afkan zodat ik een nieuwere versie kan installeren, die niet je contact list merged
[ Voor 26% gewijzigd door GrooV op 07-12-2007 11:16 ]
Jouw link komt uit op de algemene helpdesk pagina.GrooV schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 11:06:
Heeft er trouwens iemand UMTS aan de praat gekregen met KPN? Ik krijg namelijk alleen een GPRS signaal
Heeft dit er iets mee te maken?
http://www.hi.nl/web/show/id=600657
Mijn simkaart is 3,5 jaar oud ongeveer, betekend dit dat ik een oude sim heb en geen USIM?quote: http://hi.nlDe Universal SIM, oftewel de nieuwe SIM-kaart is de kaart die je nodig hebt in een UMTS-toestel of pc-kaart. Deze is specifiek voor UMTS, maar werkt ook met GSM/GPRS.
Als je de USIM gebruikt in een GSM-/GPRS-toestel, werken de GSM- en GPRS-diensten wel gewoon, maar de UMTS-diensten niet. Je kunt een losse USIM (dus zonder toestel) aanvragen via 1200.
Gebruik je een 'gewone' SIM in het UMTS toestel, dan kun je alleen gebruik maken van de GSM- en GPRS-diensten
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
[ Voor 11% gewijzigd door wouter1971 op 08-01-2008 18:11 ]
[ Tesla MY Juniper AWD 19” | Voorheen: Tesla M3 LR AWD 19", Renault Zoe ZE50 R135 ]
Ik wil graag de G900 specs in 't jasje van de Touchwouter1971 schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 18:08:
Ik wil graag alleen andere opties horen die minimaal dezelfde specs hebben.
[ Voor 53% gewijzigd door CLB op 08-01-2008 18:10 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ik ook!!! Waar is ie?
[ Tesla MY Juniper AWD 19” | Voorheen: Tesla M3 LR AWD 19", Renault Zoe ZE50 R135 ]
┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓
Lees ook even dat forum, dan begrijp je waarom ik ook hier actief ben :-)Dothan schreef op zondag 13 januari 2008 @ 12:25:
Er is nog een E-ten M800, die heeft 640X480 resolutie en ook een QWERTY toetsenbord.
[ Voor 66% gewijzigd door HellBeast op 02-02-2008 08:56 ]
[ Voor 17% gewijzigd door pven op 03-02-2008 17:27 ]
Graag gedaan! Mooi dat je een antwoord hebt gevonden ook.Brushi schreef op zondag 03 februari 2008 @ 11:25:
Dankjewel voor de tip!
Toch is dat de enige plek waar ik tot nu toe ROM-updates ben tegengekomen, ik kan ze iig niet op toshiba.com vinden voor de G900. Als je vervolgens op de diverse forums gaat kijken kom je veelal op rapidshare-achtige links terecht. Voorzichtigheid met die updates is geboden, dat begrijp zelfs ik.[mbr]Ik kan me niet voorstellen dat Toshiba via rapidshare een firmware-upgrade aanbiedt.[/mbr]
ook ik zou graag wat foto's zien. Want dit toestel lijkt me een stuk beter dan de m800 (die weer terug naar winkel is)HellBeast schreef op zondag 03 februari 2008 @ 22:41:
Ik zal morgen eens kijken, maar nu [afbeelding]
Dell Precision, T9550, 8gb, 64GB ssd, 1920x1200RGB led.
Verwijderd
wat was jou reden precies om hem terug te sturen? Enkel de loslatende verf of nog meer? Ik heb er nu ook 1 en de verf laat los. Hij wordt volgende week waarschijnlijk omgeruild voor een NL exemplaar waar de verf NIET los zou laten......Ruler-Nrg schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 14:11:
[...]
ook ik zou graag wat foto's zien. Want dit toestel lijkt me een stuk beter dan de m800 (die weer terug naar winkel is)
Ik zal vanavond wat foto's even regelen!Ruler-Nrg schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 14:11:
[...]
ook ik zou graag wat foto's zien. Want dit toestel lijkt me een stuk beter dan de m800 (die weer terug naar winkel is)
Mooi man, ik denk dat je er geen spijt van zult krijgen
Waar zal ik beginnen: Het toestel was traaag.. en dan zo traag dat ik er niet normaal mee kan bellen. Reset geen effect. De eten-software er niet op helpt een beetje.. maar niet veel.Verwijderd schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 15:39:
[...]
wat was jou reden precies om hem terug te sturen? Enkel de loslatende verf of nog meer? Ik heb er nu ook 1 en de verf laat los. Hij wordt volgende week waarschijnlijk omgeruild voor een NL exemplaar waar de verf NIET los zou laten......
Dell Precision, T9550, 8gb, 64GB ssd, 1920x1200RGB led.
Verwijderd
ik zou dit ook graag willen weten. Is er nergens een file te downloaden ofzo die alles in 1x goed instelt naar gelang je provider die je hebt? (ik had hiervoor een Qtek 9000 en je kon op de site van Qtek een file downloaden, installeren op je PDA en dan gewoon je provider kiezen. Hij stelde dan alles goed in voor je).GrooV schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 11:06:
Heeft er trouwens iemand UMTS aan de praat gekregen met KPN? Ik krijg namelijk alleen een GPRS signaal
Heeft dit er iets mee te maken?
http://www.hi.nl/web/show/id=600657
[ Voor 21% gewijzigd door HellBeast op 05-02-2008 23:32 ]
Oops, nu welwouter1971 schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 23:05:
Hellbeast, de link op de 2e grote foto klopt niet.
Super hoor! Wat een resolutie...wow.....ook shotje van RDP?
[ Voor 14% gewijzigd door HellBeast op 05-02-2008 23:33 ]
Verwijderd
niemand een idee?Verwijderd schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 22:38:
[...]
ik zou dit ook graag willen weten. Is er nergens een file te downloaden ofzo die alles in 1x goed instelt naar gelang je provider die je hebt? (ik had hiervoor een Qtek 9000 en je kon op de site van Qtek een file downloaden, installeren op je PDA en dan gewoon je provider kiezen. Hij stelde dan alles goed in voor je).
nb. Nu werkt bij mij zowel GPRS als UMTS niet.......
Heb wel een UMTS abbo.
Volgens mij kan je zulke smsjes vanaf je provider laten versturen. T-Mobile doet het zo namelijk.
Verwijderd
thxz!wouter1971 schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 09:43:
[...]
Volgens mij kan je zulke smsjes vanaf je provider laten versturen. T-Mobile doet het zo namelijk.
Verwijderd
heb m n G900 inmiddels ook binnen. Ik ben alleen nog op zoek naar TT v6.000 aangezien deze alleen zou werken op de G900.wouter1971 schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 23:59:
Wowie....nog paar nachtjes geduld....al geprobeerd met dat overclocken? schijnt extra boost te geven voor internet explorer.
TomTom of Route 66 draaiend?
Ik vond in het forum op www.myg900.com veel informatie daarover. Pocket Hack Master is de applicatie en werkt erg goed met de Xscale Intel processor in de G900.Verwijderd schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 11:32:
[...]
Waar heb jij iets gezien/gelezen betreffende overclocken van de G900? Wil ik ook wel
[ Voor 13% gewijzigd door wouter1971 op 06-02-2008 12:07 ]
Op dit moment staat hij weer op "leverbaar". http://www.smartphonestunts.nl/smartphone/toshiba/portégé_g900/tid72/index.htmlwouter1971 schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 15:18:
fijne zaak die smartphonestunts, op de site staat dat het toestel uit voorraad leverbaar is.
Maar als je een bestelling plaatst en daarover gaat bellen omdat je maar niks hoort zegt de dame doodleuk dat het toestel niet in voorraad is. U bent gewaarschuwd, wat er staat over de voorraad status is bij hen dus niet betrouwbaar.
Ik moet ook nog wat experimenteren met overklokken. Ik had XCPUScalar geprobeerd, maar die crashte mijn telefoon elke keer.wouter1971 schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 08:55:
Gisteren binnengekregen, eerste indruk:
Fijne telefoon!
Meteen T9 uitgezet via registryhack, wat een onding die tekstaanvulling.
Geweldige resolutie! 800x480
Snelheid is oke, maar zal hem toch wat overclocken denk ik.
Meer indrukken later, eerst nog wat spelen ermee.
Nee sorry dat is een foutje. Het is een mini SD. Ik ga het meteen aanpassen. Dank!Dothan schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 00:50:
Je zegt in je advertentie dat er een 512mb micro sd kaartje bij zit, maar er kan toch alleen mini sd in? heb je er een converter bij ofzo?
http://myg900.com/index.php?showtopic=672&hl=m800arjandijk162 schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 12:46:
heeft iemand deze telefoon kunnen vergelijken met de ETEN m800? Beiden hebben VGA of hogere resolutie. Ik heb hiervoor een qtek 9100 gehad en die is kapot, dus ik vraag me af of ik me alleen door de resolutie moet laten leiden, dit lijkt het enige unieke van deze telefoon.
Hebben de gebruikers nog veel last van bugs? Of waren dit alleen de eerste exemplaren?
Gefeliciteerd met je aanwinst! Ook ik zit op dit moment erg te twijfelen over de aankoop van een nieuwe telefoon. Op dit moment gebruik ik nog mn bijna 2,5 jaar oude Vario die helaas steeds meer kuren begint te vertonen. Ik ben erg benieuwd wat je ervaringen zijn. Jouw twijfels komen behoorlijk overeen met de mijne. Stabiliteit, bereik en accuduur zijn toch wel erg belangrijk. Voordat de nieuwe SE X1 hier in NL te koop is zitten we waarschijnlijk alweer in 2009, en of mn Vario het nog zo lang uit houd is zeer twijfelachtig...arjandijk162 schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 00:38:
Ik heb m inmiddels, ziet er goed uit, ben nu even internet aan het instellen
Op http://myg900.com staat een Howto voor het verwijderen van T9 zooi.arjandijk162 schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 11:29:
Enige minpuntje tot nu toe is de XT9 (t9 vervanger) woordaanvulling. Dit is een eigenwijs programma en werkt minder fijn dan de woord suggesties die ik op mn vorige WM5 telefoon had. Daarnaast kun je in het smsvenster niet een gedeelte van de naam tikken, zodat alle namen met die tekens te voorschijn komen. Kan ik XT9 uitzetten en de normale windows woordsuggesties gaan gebruiken?
[ Voor 95% gewijzigd door ikweetniks op 24-04-2008 19:05 ]
[ Voor 41% gewijzigd door ikweetniks op 29-04-2008 15:19 ]
Je kan hem weer terug flashen naar 3.07 maar dat is niet precies dezelfde firmware als die er eerst op stond volgens mijarjandijk162 schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 02:03:
Ik heb ook een vario gehad, maar die had geen 3g, 3g bereik is gewoon beperkter dan GSM/GPRS, heb weinig last van geen GSM bereik.
Ik volg ook de discussie op myg900.com en vraag me vooral af of ik een backup kan maken van mn huidige 3.07 NL, want als die 6.1 niet bevalt (of voor garantie) wil ik wel terugkunnen.
Begin inmiddels te wennen aan xt9, en zie de charme ervan, vind het alleen heel vervelend dat je vanuit het sms scherm niet een gedeelte van een naam in het "aan" veld kunt tikken en dan suggesties krijgt.
Nee dat kan (nog) nietarjandijk162 schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 10:20:
Maar kun je de huidige firmware niet backuppen? Ik heb overigens nog geen NL firmware zien langskomen.
[ Voor 20% gewijzigd door wouter1971 op 13-05-2008 10:29 ]
Inderdaad, 6.1 is heel fijn en ik heb nog geen problemen ondervonden. Smsen is echt een stuk fijner geworden omdat je ook echt het conversatie gevoel hebt. Jammer alleen dat de vernieuwde home alleen voor de smartphone versie iswouter1971 schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 10:24:
Mede G900 gebruikers, Windows Mobile 6.1 installeren! Het voegt echt mooie dingen toe. Zoals zoomen met de internet explorer en het niet mixen van je msn contacts met je telefoon contacts.
Te downen via een linkje in dit topic http://myg900.com/index.php?showtopic=843
Even overclocken met XCPUScalar tot 624Mhz (ipv 520Mhz), dan is het flickeren van je scherm met TomTom 6 ook verdwenen (optie in cpu scalar).
Dan werkt het allemaal net even iets sneller zodat je met smsen/mailen geen vertragingen hebt tijdens teksten tikken!
Dan nog "spb mobile shell" erop en het werkt subliem!
[ Voor 9% gewijzigd door ikweetniks op 24-05-2008 22:05 ]
Goed laten drogen.....ikweetniks schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 18:27:
Lekker 1 week oud en nu al in een emmer water gevallen.![]()
Wat kan ik het beste doen droog blazen met een fohn? paar dagen in de zon laten liggen?
Als ik eroverheen gaat met mijn vinger kan ik het water zien verplaatsen tussen het touchschermpie.
als ik em aanzet en bovenstaande herhaalt hoor ik geknetter uit het schermpie komen.
Daar gaat mijn vreemde eend.
Ik hoop niet dat je dat echt geprobeerd hebt...Tha-guido schreef op zondag 18 mei 2008 @ 13:29:
Je moet i.v.m. kortsuilting het toestel niet meer aanzetten totdat hij goed droog is, anders maak je het toestel kapot. Je kan het toestel ook een uurtje in de oven doen op 50 graden.
Zelf heb ik het nooit geprobeerd, maar het heeft geholpen bij een aantal mensen. Belangrijk is dat het niet warmer wordt dan 50 graden en dat je de batterij er vooraf eruit haalt. De oven methode is niet geheel zonder risico natuurlijk. De oven wordt misschien warmer dan de ingestelde 50 graden.
[ Voor 38% gewijzigd door ikweetniks op 24-05-2008 22:03 ]
Mooi dat het weer werkt! Welke stand en temperatuur heb je op de fohn ingesteld en wat was de afstand van de fohn t.o.v. het toestel?ikweetniks schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 08:11:
Het onding gaat weer aan![]()
![]()
bedankt voor de tips alleen dat oven gebeuren durfde ik echt niet aan.
Volgens mij zou tie gesmolten zijn.![]()
Ik heb een fohn er een halve dag (non stop) op laten blazen en om de uur de tel omgedraaid , daarna heb ik het een paar dagen laten liggen op advies van geforce5. Ik wist gewoon niet beter. Doe er vanochtend de batterij in en tadaaaa hij gaat aan.
Ongelooflijk ,alleen maar een paar witte stippen in het beeld eraan overgehouden maar die zijn haast niet te zien bij normaal gebruik.
Geluid, camera , enz alles werkt alsof het nooit in een emmer water is gevallen.
We hebben een konijnehok binnen staan, een emmer water stond ernaast met daarboven een stopcontact ,waar de lader in zat (niet meer). De telefoon op de stopcontact gelegd om op te laden, konijn heeft de kabel van de lader gevonden en is er aan gaan knagen waardoor de telefoon naar beneden getrokken werd en zo in de emmer water ernaast is gevallen.
Situatie schets van het ongelukje.
[ Voor 64% gewijzigd door ikweetniks op 24-05-2008 22:04 ]
[ Voor 3% gewijzigd door ikweetniks op 24-05-2008 22:04 ]
Ik heb daar eigenlijk nog niets ingesteld, gewoon de standaard plaatjes. Ik kijk namelijk niet zo vaak op mn gelockte telefoonikweetniks schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 15:55:
Heb je ook een schermvullend gif of gewoon een jpg als achtergrond.?
Ik resize de gifs naar 800x480 en heb zo een schermvullend animatie als achtergrond.
Ik heb nog geen problemen ondervonden, het werkt zelfs veel beter dan de normale windows mobile 6.0arjandijk162 schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 13:37:
Hebben de WM6.1 gebruikers al problemen ondervonden? Ik heb een beetje moeite om mn NL firmware en daarmee de garantie op te geven, al zou een betere firmware niet verkeerd zijn.
Heb je met 6.1 ook T9 in het Nederlands?
Verwijderd
Daarom heb ik er maar eentje van iemand overgenomen voor een hele leuke prijsikweetniks schreef op maandag 28 april 2008 @ 15:11:
Ik heb het gevoel dat de meeste tweakers deze telefoon links late ligge voor niks.
Verwijderd
Die speaker zit onhandig maar als er niets voor zit is hij redelijk goed te horen.Batterylife vind ik wel meevallen, maar VGA schermen 'lusten"nu eenmaal iets meerarjandijk162 schreef op maandag 16 juni 2008 @ 15:57:
De mogelijkheden blijven aanspreken en ik ben blij met het hoge resolutiescherm, maar de onhandig geplaatste speaker (ik hoor m vaak niet) de trage reactietijd en het korte batterijleven, maken het niet een superprettige telefoon in gebruik.
Volgens mij was daar een (WVGA)fix Maar ook zonder die fix werkt het zie hierDaarnaast is TomTom niet echt normaal te gebruiken wat ik ook wel een echt nadeel vindt.
Ik wel. Hij is wel meer en zeker niet minder dan een TYTN II.Vanwege dat VGA scherm moet je natuurlijk ergens anders op beperken. Dus het is OF OF en niet EN, ENDit toestel heeft veel van een ideale telefoon, maar ik zou m momenteel niet aan iemand aanraden.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Toshiba G900 hier verkrijgbaar a 349,-Verwijderd schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 20:40:
Ik ben de laatste tijd een aantal winkels binnen gelopen, maar heb deze helaas nog niet gezien of uit kunnen proberen. Het toestel is qua specificaties echter wel zeer interessant voor mij. Iemand die toevallig weet welke winkels hem hebben liggen (en waar ik hem eventueel kan uitproberen)?
Geen probleem om streaming media te bekijken in de VGA-mode en full screen TCPMP en Flashplugin gebruikt.Geen gaps, of een schokkerig beeld/geluid.Verder, kun je video's hier ook echt lekker in hoge resolutie op bekijken? Dus bijvoorbeeld een HD filmpje of normale DivX omzetten naar 800*480 (even geen rekening houdend met de verhouding), en ze dan soepel bekijken? Niet super belangrijk, maar wel interessant.
PDA shop heeft hem al maanden niet op voorraad.Verwijderd schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 07:41:
[...]
Toshiba G900 hier verkrijgbaar a 349,-
[...]
Geen probleem om streaming media te bekijken in de VGA-mode en full screen TCPMP en Flashplugin gebruikt.Geen gaps, of een schokkerig beeld/geluid.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq