Laser TV

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 20.586 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:25
Hmm, $6,999 voor een 65" komt redelijk overeen met LCD en Plasma lijkt mij (en wat ik zo kan vinden in de pricewatch, dan betaal je dat zelfs in euro's). Dat vind ik knap, voor het eerste model van een compleet nieuwe techniek. Dat zou nog wel eens interessant kunnen worden.

Zou mooi zijn als een paar grote spelers dit op durven te pakken... maarja, lastig als je daarmee je eigen LCD of Plasma lijn gaat ondermijnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milmoor
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:08

Milmoor

Footsteps and pictures.

Dit topic staat al even stil, maar ze zijn er nu toch echt, zie de frontpage.

Rekeningrijden is onvermijdelijk, uitstel is struisvogelpolitiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phemelrijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-03-2023

phemelrijk

Wat is dat dan ?

Even een schopje...we zitten nu in maart 2009...weet iemand of er nog iets van laser tv in 2009 in Europa gaat komen? Ik kan er nl niet zo veel over vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 231322

Laser is naar mijn idee, volledig van de baan. OLED wordt de nieuwe technologie... ergens in 2012 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-06 10:32

Mystikal

It never hurts to help!

Anoniem: 231322 schreef op maandag 09 maart 2009 @ 12:11:
Laser is naar mijn idee, volledig van de baan. OLED wordt de nieuwe technologie... ergens in 2012 :)
Loooool, en we hebben net 3 jaar gewacht op Lasertv... Straks is OLED er in 2014 (altijd vertraging met dit soort dingen) en dan komt... :?

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:35
OLED is zeker mooi spul maar als het om belachelijk grote schermen gaat ga ik denk ik prijstechnisch toch liever voor een LaserTV. Denk hierbij aan 65" schermen en groter.

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-03 16:21
Anoniem: 231322 schreef op maandag 09 maart 2009 @ 12:11:
Mitsubishi heeft toch een lijn Laser TVs? Dus het is niet helemaal van de baan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koudepinda
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 04-06 11:50

koudepinda

Don't Panic

Ziet er veel belovend uit. Dit is voor het eerst dat ik hier iets over hoor. Maar tot dusver heb ik hem niet in de pricewatch kunnen vinden en vraag me dan ook sterk of of dit überhaupt ooit op de Europese markt zal komen.
Waarschijnlijk is dit een niche product met een prijskaartje die dat waar maakt. Kortom te duur voor zelfs de bovengemiddelde burger

always bring a towel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morzzz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16-05 20:28
Wat is er gebeurt met het fenomeen "Laser TV"?

Mitsubishi heeft twee modellen op de markt gebracht waarvan ik niet eens weet of die Europa bereikt hebben. Andere fabrikanten hebben nog niks op dit gebied laten horen.

Naar mijn weten zijn er enkel voordelen aan deze techniek en het weerhoudt mij er nog altijd van om een andersoortige TV te kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theck88
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-06 14:40

Theck88

If it's hard just KISS!

Die Laser TV's van Mitsubishi zijn ook niet bestemd voor de Europese markt.Vanwege de enorme grote en dikte is er hier in Europa niet veel markt voor. Daarnaast produceert Mitsubishi geen consumenten goederen voor de Europese markt afgezien enkele beamers.

http://www.digitalversus....for-europe-news-6084.html

[ Voor 74% gewijzigd door Theck88 op 03-01-2011 10:46 ]

My computer once beat me at chess, but it was no match for me in kickboxing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morzzz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16-05 20:28
Maar kwa beeldkwaliteit is dit toch nog altijd de veelbelovendste techniek?

Of komt OLED ook in de buurt? En is de dikte van de TV nu echt zo belangrijk geworden? Het is nog niet zo lang geleden dat iedereen gewoon nog een bakbeest had staan...
Pagina: 1 2 Laatste