Zal ik er meteen even kort wat bij vertellen
Ik heb nu dus 2 versies, 1 om hem lokaal te installeren, en 1 om pc's remote te installeren (kan je natuurlijk ook voor lokaal gebruiken, als je het ip op 127.0.0.1 zet

)
Verder vind je in de map "client" 8 client.cfg die op het machineID na allemaal hetzelfde zijn, zodat er dus 8 config files beschikbaar zijn voor het geval je 8 clients nodig hebt (dit is ook meteen de max).
Deze configfiles moet je even aanpassen naar de door jouw gewenste instellingen, maar gebruik wel een goede tekst editor, want notepad/wordpad verpesten de opmaak (verkeerde enters) en maken de file onbruikbaar (ik gebruik zelf programmers notepad, en dat werkt prima

)
als je dat allemaal naar wens hebt, kun je in de "remote_fah_installer.bat" (remote installer) of in "install.bat" (gewone installer) de installatiemap van de client aangeven.
Dan kan de installatie beginnen. bij de gewone installer gewoon install.bat runnen en hij instalt netjes het benodigde aantal clients
bij de remote installer, moet je nog even in "start remote installer.bat" de pcnaam achteraan de regel neer zetten (dus waar nu pcnaam staat vervang je door een ip of pcnaam).
voor het installeren van meerdere remote pc's tegelijk, kopieer je die regel gewoon, en plaats je dan zo vaak onder elkaar als je wilt

ook deze kijkt netjes hoeveel clients er nodig zijn
oja, zou ik bijna het
linkje nog vergeten