Ik spandeer m'n dure kilowattuurtjes en cpucycles graag aan echt nuttige dingen. Vandaar dat ik nu bij Folding@home mee doe. Onderzoek naar oplossingen voor ernstige ziektes en ge-organiseerd door een universiteit. Echt onderzoek dus waarvan de hele wereld van de resultaten kan profiteren.
Echter, een stampede is leuk en zet DPC weer eens goed op de wereldkaart vandaar dat ik toch mee stem.
µFluids@Home is een interessant technologisch project maar ik prefereer toch een project wat de mensheid echt helpt.
Seti@Home vind ik persoonlijk echt onzin. Zonde van de tijd.
Folding@Home, mijn favoriet waar ik dus al aan meedoe en hoop dat het de stampede krijgt
RC5-72 is een leuke link naar de basis van DPC maar het kraken van een code vind ik niet echt een prioriteit.
Op
SoB wordt veel gestemd maar wat het hoogste priemgetal is vind ik eigenlijk helemaal niet zo belangrijk.
UD-Grid is weer zo'n nuttig project dat de "mensheid" net als F@H echt probeert te helpen en krijg daarom mijn stem voor de stampede.
Leiden Classical, leuk, een NL project maar ook niet echt een directe hulp voor de mensjes op deze wereld.
World Community Grid is in mijn opzicht veel te breed. Je weet eigenlijk niet goed waar je nu precies aan meehelpt.
Bij deze is mijn keuze dus ook bekend.
Geloof niets van wat je hoort en de helft van wat je ziet...