phsmit schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 23:39:
[...]
Ja, maar zou je dan wel op je eigen project mogen stemmen? Anders zou ik mijn RC5-72 stem alleen maar om kunnen zetten in een F@H stem (en dat vind ik niet erg wenselijk)
Edit: @SpaceDok: heb je gelezen waarop ik reageerde? En ook gelezen wat ik reageerde (met de nadruk op het woordje 'zou')
Ik zou dan met hetzelfde probleem zitten, alleen dan net andersom.
Overigens zou ik het zelf een beetje raar vinden als er nu ineens een 2e stemronde zou komen tussen de twee grootste projecten, waar dat bij de vorige vijf afleveringen van de stampede nooit is gebeurd. Tuurlijk vinden de mensen van SoB dat hun project nu eens een keertje aan de beurt moet zijn, nadat ze bijna iedere keer als 2e zijn geëindigd, maar dat is ook in veel gevallen zo geweest voor F@H. Het is al een aantal keer een close finish geweest voor de 2e plek wat dat betreft.
Iedereen heeft nu gewoon de mogelijkheid om te stemmen op het project van zijn of haar voorkeur (natuurlijk wel lettend op de regels die daar voor staan). Als je daarna een 2e stemronde gaat houden zijn er toch best veel mensen die dan ineens op een project moeten gaan stemmen wat niet direct hun voorkeur had. Je legt je al neer bij het feit dat je wordt geacht mee te doen bij het project wat de meeste stemmen krijgt bij die eerste ronde, ongeacht of je daar nou wel of niet op had gestemd. Dan moet er niet een 2e ronde overheen komen waarbij je mogelijk moet kiezen tussen de minst erge van 2, of misschien zelfs maar 1 mogelijkheid van stemmen hebt, omdat je het andere project al doet.
Persoonlijk zou ik nooit op SoB stemmen, simpelweg omdat de achtergrond van dat project me amper interesseert. Als de stampede er op mocht vallen zet ik wel mijn bakken over voor die maand, omdat ik zelf ook een stem heb uitgebracht op 1 van de projecten en er anders anderen zouden zijn geweest die hun bakken moesten overzetten naar 'mijn' project, maar daarna gaan ze gewoon weer terug. Net zoals wat die anderen waarschijnlijk zouden doen om zelfde soort redenen.
[
Voor 63% gewijzigd door
Bubbles op 10-03-2007 01:08
]