[Pre-contest] GoT Fair Play Contest #3 discussie $ 939

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 876 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapenootjes
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-08 01:32
Jammer dat het in totaal maar 512MB is, maar inderdaad erg lekker :)
jgj82 schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 20:55:
@ aapenootjes
Ik kan me na drie jaar in Krautenland wel aardig verstaanbaar maken in hun taal! :D en anders heb ik nog een begaafde buurvrouw om ons te helpen!

Heeft er nog iemand serieus gezocht in Duitsland of is Aapenootjes de enige?

[edit]
Check dit! Als ze inderdaad leveren zoals ze beloven.........en voor net geen 10 euro verstuurt!

[edit/]
Ik neem aan dat je link naar een van de 3200's onder deze link bedoelt. Jou link werkt niet zo goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denyos
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-09 10:54
aapenootjes schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 04:14:

[...]

Ik neem aan dat je link naar een van de 3200's onder deze link bedoelt. Jou link werkt niet zo goed ;)
die link doet het ook niet zo goed. Denk dat deeplinken niet is toegestaan ofzo

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aapenootjes schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 04:14:

[...]

Heb expres voor een setje van 2X 256MB gekozen aangezien dat dit veel gemakkelijker overclockt (naar hoge snelheden) dan 2X 512MB.

- HyPz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapenootjes
Ja dat klopt, maar dat is eigenlijk voornamelijk leuk voor de overklok. Mijn oorspronkelijke reden om over te klokken is voor extra performance in spellen, dan heb ik wel meer aan 2GB geheugen, al klokt dat niet zo mooi over.

En inderdaad stom dat ik die link niet zelf ook gechecked heb :+

[ Voor 13% gewijzigd door Aapenootjes op 23-03-2007 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aapenootjes schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 14:54:
Ja dat klopt, maar dat is eigenlijk voornamelijk leuk voor de overklok. Mijn oorspronkelijke reden om over te klokken is voor extra performance in spellen, dan heb ik wel meer aan 2GB geheugen, al klokt dat niet zo mooi over.

En inderdaad stom dat ik die link niet zelf ook gechecked heb :+
Heb hier nog, zoals in een van mijn eerste posts beschreven, een setje OCZ EL Platinums liggen.(Ook TCCD) Ik ben al een beetje aan het rond kijken naar 2GB (2X 1GB) maar daar is niet veel keuze (lees goede chips) de enigste die het goed doen zijn de samsung UCCC en Micron -*

- HyPz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarrY A.
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04-08 16:19

BarrY A.

Two strokes never die...

Verwijderd schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 17:54:
[...]

Heb hier nog, zoals in een van mijn eerste posts beschreven, een setje OCZ EL Platinums liggen.(Ook TCCD) Ik ben al een beetje aan het rond kijken naar 2GB (2X 1GB) maar daar is niet veel keuze (lees goede chips) de enigste die het goed doen zijn de samsung UCCC en Micron -*

- HyPz
Vergeet de infineon BE-5 en CE-6 niet...doen het ook 'redelijk goed', iig beter dan UCCC's!!

Voor de beste reepjes moet je bij Crucial zijn!!(Micron -5 D volgens mij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sky-
  • Registratie: November 2005
  • Niet online

sky-

qn ella 👌

Wegen het wegdoen van mijn s939 spul kan ik uit het lijstje weggehaald worden :

" k8skaaay
DFI LanParty NF4 SLI-D
2x 512MB Kingston HyperX AK2 (CH5)
en :
2x 512MB Kingston HyperX BH5 " , doet niet meer mee.

succes heren :)

don't be afraid of machines, be afraid of the people who build and train them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jird
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 14-08 11:52
okee, het schiet al aardig op..... de CPU is bepaalt, wie gaat de hele mikmak halen? (zijn er nog mailtjes binnen voor korting??)

uhmm, even voor de duidelijkheid, welke bench gaat er nu gebruikt worden? gewoon de Sandra Sisoft bench die wij als geheugenonafhankelijk hadden getest, of is er ondertussen besloten weer een ander of een combinatie van meerdere benchmarks te gebruiken? ikzelf zie wel wat in het gebruiken van meerdere benchmarks en deze dan te koppelen tot 1 overall score zoals voorgestelt bij de buren van 775. wat denken jullie?

als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kip
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

Kip

Mag ik er ook bij? :)

code:
1
2
3
1. Kip_666
2. DFI CFX-3200
3. 2x 512 twinmos CH-5 (of 512x2 valueram)

Pardon my dutch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapenootjes
Bij digitique is de 3200 nu ook slechts €44 en er bestaat de mogelijkheid tot afhalen, althans als er iemand in de buurt van Zutphen woont.

Ik denk dat we toch eens wat keuzes moeten gaan maken, anders gaat dit nog erg lang duren. Is er zoiezo al bedacht wanneer we ongeveer willen beginnen? Wat mij betreft hoeven we niet al te lang te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Ik twijfel sinds een paar dagen of ik nog mee ga doen, natuurlijk lijkt het mij verschrikkelijk leuk en maak ik er op één of andere manier ( :w school) wel tijd voor vrij...maar het gaat meer om geld, voordat we op vakantie gaan wil ik graag een PDA mee voor alle shit die mee moet. :P Enja, een PDA is niets zonder Wifi, dus dat wordt (voor mij) behoorlijk duur...elk tientje telt mee nu. :)
Maar...als ik nog een baantje ofzo kan regelen doe ik wel mee...als ik het niet vergeet ga ik morgen of overmorgen wel even langs een bekende winkelketen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aapenootjes schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 18:51:
Bij digitique is de 3200 nu ook slechts €44 en er bestaat de mogelijkheid tot afhalen, althans als er iemand in de buurt van Zutphen woont.

Ik denk dat we toch eens wat keuzes moeten gaan maken, anders gaat dit nog erg lang duren. Is er zoiezo al bedacht wanneer we ongeveer willen beginnen? Wat mij betreft hoeven we niet al te lang te wachten.
Dit zou ik wel kunnen regelen, woon nog geen kilometer bij digitique vandaan :)

- HyPz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DMN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:21

DMN

Naast de 775 contest doe ik hier ook maar mee.

1. gpXtreme
2. Asus A8N Sli Deluxe
3. 2 x 256 mb twinmos pc3200 cl 2.5

Verkocht, dus helaas.

[ Voor 35% gewijzigd door DMN op 02-04-2007 21:49 ]

Freude am Fahren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapenootjes
Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 20:06:
[...]

Dit zou ik wel kunnen regelen, woon nog geen kilometer bij digitique vandaan :)

- HyPz
Zou je dan misschien eens kunnen informeren naar enkele zaken:
kortingen / sponsoring
of ze enige zekerheden kunnen geven mbt de batch
of het bijvoorbeeld mogelijk is dat iedere deelnemer voor zich betaald aan de bestelling

Zulke informatie zou erg welkom zijn lijkt me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jird
aapenootjes schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 21:51:
[...]

kortingen / sponsoring
of het bijvoorbeeld mogelijk is dat iedere deelnemer voor zich betaald aan de bestelling

amen, zou op zich ideaal zijn als we het zo konden regelen.... bovengenoemde punten lijken me inderdaad de belangrijkste, en dan met name de garantie of alle CPU's uit dezelfde batch komen. (evt ook vragen uit welke batch, ivm met land van herkomst-verhaal eerder in dit topic.....) eens kijken of er een beetje schot in de zaak kan komen.... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aapenootjes schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 21:51:
[...]

kortingen / sponsoring

Zover ik weet levert hij 9/10 keer CPU's uit eenzelfde batch en stepping. Hij koopt deze vaak via Duitsland in als tray. Ik zal van de week eens vragen of er kwa korting iets mogelijk is en ook het gebeuren van de betaling zal ik aan hem voorleggen.

- HyPz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jird
nou, het zou erg mooi zijn als dat inderdaad ook deze keer zo is. :D ik ben benieuwd en hoop op een goed gesprek. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomfish
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 05-08 22:23
offtopic:
Iedereen die nog OC mem zoekt, kijk dan hier even..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denyos
Xtresis schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 15:51:
offtopic:
en bedankt :)
zojuist ook maar is vcore mod uitgevoerd op mijn asrock 939dualsata2 bordje waardoor ik eindelijk de bussspeed boven de 244 kan krijgen. Gelukkig is hij helemaal geslaagd :)
Nu nog even beetje fatsoenlijk geheugen fixen (wat wel luk na bovenstaande) en dan ben ik er helemaal klaar voor.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xtresis schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 15:51:
offtopic:
Mooi spul, maar de prijs is naar mijn mening iets te hoog. Er zijn genoeg setjes TCCD die hier op tweakers voor ongeveer 100€ van eigenaar wisselen :)

- HyPz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zelf het genoegen mogen hebben om met een 3200+ Venice te spelen.
Helaas niet een super clockende CPU, ik heb nèt geen 3GHz gehaald, en door gebrek aan tijd heb ik niet de kans om alles zo in te stellen (timings in een DFI Bios, you do the maths :P ) dat ik het maximale eruit heb kunnen halen.

Inmiddels heb ik hem weer te koop staan. Ik ben met iemand in onderhandeling voor een 3000+ Venice, en daarmee wil ik ook mijn 1e plaats op AMDGeeks.net weer terug te pakken. Daar zal waarschijnlijk ook wel wat tijd in gaan zitten, dus de OC contest mag van mij wel even wachten (en omdat ik dan hopelijk ook m'n Mach II binnen heb >:) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTU_Natas
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20:19

BTU_Natas

Superior dutchie

Ik weet niet of jullie dit centraal gaan doen? maar dan zou ik dolgraag willen kijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapenootjes
Zeer waarschijnelijk niet, het idee is wel leuk uiteraard maar logistiek gezien is het een gigantisch gedoe. Bovendien wil ik de tijd hebben om over te kunnen klokken, daarvoor is 1 dag ofzo te kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syngrow
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07-07 14:11

Syngrow

Framerate is life

Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 13:20:
Inmiddels heb ik hem weer te koop staan. Ik ben met iemand in onderhandeling voor een 3000+ Venice, en daarmee wil ik ook mijn 1e plaats op AMDGeeks.net weer terug te pakken. Daar zal waarschijnlijk ook wel wat tijd in gaan zitten, dus de OC contest mag van mij wel even wachten (en omdat ik dan hopelijk ook m'n Mach II binnen heb >:) )
Beetje zonde om een Mach II te schroeven op een CPU met een cold-bug...
Systeem zal waarschijnlijk niet eens opstarten, laat staan overclocken.

enter the cool world of high performance
[ Intel C2D E6600 @ 5304MHz ][ Biostar TForce P965 Deluxe ][ Geforce2 MX400 PCI ][ Crucial Ballistix PC2-5300 CL3 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Syngrow schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 16:37:
[...]

Beetje zonde om een Mach II te schroeven op een CPU met een cold-bug...
Systeem zal waarschijnlijk niet eens opstarten, laat staan overclocken.
Niet elke amd CPU heeft eenzelfde coldbug (sommige zelfs zo goed als niet) dus een Mach II moet nog wel kunnen mits je een cpu zonder coldbug hebt ;)

- HyPz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viss
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22-07 22:37
Iedere amd 939 proc heeft in bepaalde mate last van de kou. Multi spreekt vanzelfsprekend een grote rol. Zolang je een proc hebt met multi 12 of unlocked is een max van laten we zeggen 280mhz met -30 niet echt een probleem. Echter voor een processor met een max multi van 9 of 10 gaat 280~300 max niet opschieten. Coldbug is een nogal relatief begrip dus. Feit is dat de huidige steppings die op lucht/water erg hard gaan geen 300 halen met een mach zonder trucjes, zelfs als je je temp rond de nul uit zou kunnen laten komen ben je minder goed af dan met lucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet dat ik wel op een coldbug moet gaan rekenen, maar ik ben druk aan het sparen voor een Asus Commando, 2GB pc9200 en een 8800/8600 kaart. CPU wordt waarschijnlijk een C2D, maar welke weet ik nog niet. Daarvoor is de Mach vooral bedoeld, maar even wat proberen op 939 kan of tegenvallen of erg leuk worden. Ik hoop het laatste. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarrY A.
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04-08 16:19

BarrY A.

Two strokes never die...

Ik heb er al een tijdje over na zitten denken, maar ik wil ook graag mee doen!!
Dat kan vast wel...hier mijn info...

1. BarrY A.
2. DFI CFX3200-DR of een Expert SLI-DR
3. 2x1GB G. Skill DDR500 HZ of 2x512 OCZ BH-5

sorry, ik weet niet hoe die code-tabel werkt.... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BarrY A. schreef op maandag 02 april 2007 @ 18:43:
Ik heb er al een tijdje over na zitten denken, maar ik wil ook graag mee doen!!
Dat kan vast wel...hier mijn info...

1. BarrY A.
2. DFI CFX3200-DR of een Expert SLI-DR
3. 2x1GB G. Skill DDR500 HZ of 2x512 OCZ BH-5

sorry, ik weet niet hoe die code-tabel werkt.... :P
code:
1
2
3
[code]BarrY A.
DFI CFX3200-DR of een Expert SLI-DR
2x1GB G. Skill DDR500 HZ of 2x512 OCZ BH-5[/code]

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een setje BH-5 (2X 256MB - 280Mhz @ 2-2-2-5) en een setje (2X 1GB) van crucial waarop hopelijk (met een beetje mazzel) Mircon -5B D chips opzitten :)

O ja, morgen ga ik ff langs digitique heen, ben veel te druk geweest de laatste tijd.

- HyPz

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2007 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jird
nou, gezien het motto van inschrijvingen en het veranderen daarvan hierbij voor mij ook even een verandering:

code:
1
2
3
Jird
ASUS A8N-SLI / ASUS A8N-SLI deluxe / DFI lanparty SLI-DR
2x512 Mushkin redline XP4000 (BH-5)

lol, ik verwacht dat een van de twee ASUS'en nog wel gaat sneuvelen, ga binnenkort mijn eerste voltmods op een van de twee proberen :+ O-)

[ Voor 26% gewijzigd door Jird op 02-04-2007 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Waarom verkoop je die 2 Asus boardjes niet en gebruik je de DFI (waar helemaal geen mod op hoeft), zo verdien je er ook nog wat aan. Of vind je het juist leuk om uit te proberen ofzo? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shinchan03
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 16:28

shinchan03

Niels

omdat hij die waarschijnlijk goedkoop heeft ingekocht en het geen nut heeft die te verkopen omdat het helemaal niet veel opbrengt

en je leert ook nog is van voltmods :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jird
hahaha nee, ze zijn allebei gekocht van mijn studenten loontje.... verkopen 2e hands word echter erg lastig, de een is ondertussen zo gaar geworden van mijn overclock pogingen dat 1 van de 2 Pci-e sloten het op heeft gegeven en de ander doet de onboard-geluidschip helemaal niets meer. dus vandaar. ;) en het komt mij ook niet heel verkeerd uit, voltmods proberen wilde ik al een tijd en ik heb nu hardware die ik kan missen en dus kan slopen ;) vandaar....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheIbex
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21:47
wil wel mee doen, maar komen er dan wel gescheiden categorieen, met lucht, water en subzero?

Interpolis, glashelder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheIbex schreef op woensdag 04 april 2007 @ 12:10:
wil wel mee doen, maar komen er dan wel gescheiden categorieen, met lucht, water en subzero?
Waarschijnlijk krijgen we subzero en boven nul categoriën, maar er is nog niet zoveel zeker. Het zou het mooiste zijn als we dezelfde regels konden gebruiken als de jongens op LGA775. Of zij in 2 categoriën gaan zou je even daar moeten nalezen, dat weet ik zo niet.

en ik heb niet zo'n zin om het nu allemaal na te gaan lezen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 02 april 2007 @ 19:27:
Ik heb een setje BH-5 (2X 256MB - 280Mhz @ 2-2-2-5) en een setje (2X 1GB) van crucial waarop hopelijk (met een beetje mazzel) Mircon -5B D chips opzitten :)

O ja, morgen ga ik ff langs digitique heen, ben veel te druk geweest de laatste tijd.

- HyPz
2X 1Gb Crucial is binnen, er zitten Micron -5B F chips op die ik nu ga testen ... results later :)

EDIT:

Eerste test resultaten zijn niet echt veelbelovend. Het setje doet 'slechts' 250Mhz @ 3-3-3-8 timings en hoeveel ik er ook aan verander veel stabieler op hogere snelheden krijg ik het niet. Voor een 24/7 overclock best leuk, maar voor benchmark runs pak ik mn BH-5/TCCD wel :)

- HyPz

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2007 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reg-Edit
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-01-2024

Reg-Edit

BMW Turbo Power !

Voor de mensen die nog leuk RAM zoeken : V&A aangeboden: 512Mb x2 (1GB) DDR Mushkin BH-6

www.jaxxx.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBorg
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-09 22:11

TheBorg

Resistance is futile.

Ik heb even bij een groothandel gekeken voor de 3200+
1. Als je ze voor minder dan 50 Euro kunt krijgen dan moet je niet lullen over de prijs want er zit heel weinig marge op.
2. Hij begint al schaars te worden, wat betekend dat het over een maand of wat heel moeilijk gaat worden om er 30 uit dezelfde batch te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denyos
Ik geloof dat ze bij de buren niet zo veel haast hebben en liever de contest goed organiseren dan het te overhaasten. Vraag is dan inderdaad hoe goed deze processor leverbaar blijft.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0llo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-07 14:49
mh volgens mij zijn we toch al aardig goed op weg?
In tegenstelling tot de celeron van onze buren lijkt het er op dat deze s939 cpu's niet zo heel lang meer op voorraad zullen zijn.
Misschien is het juist wel zo verstandig om niet te lang te wachten?
Begrijp me niet verkeerd, ik heb liever dat alles perfect geregeld is, maar nog liever heb ik ooit nog een s939 contest ;)
owh en we kunnen natuurlijk toch voordat de contest echt begint en alles verder geregeld is de cpu's al verspreiden?

teambitstorm.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shinchan03
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 16:28

shinchan03

Niels

Mijn naam is verandert dus er staat de verkeerde naam in de ts, al weet ik niet zeker of ik meedoe omdat ik op het moment zo weinig in me portemonnee heb dat ik beter kan gaan bedelen op straat, maar ik blijf het topic volgen. Mocht het zo zijn dat ik op het moment dat jullie het sluiten (dat je niet meer mee mag doen) zal ik het even aangeven of ik ook daadwerkelijk meedoe. Ik ben vaak genoeg hier online (elke dag) dus je zal het duidelijk en snel weten :)

offtopic:
oude nick: Troublemaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Juggernaut
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-09 20:59
AMD Athlon™ 64 3200+

39 Euro bij Alternate

http://www.alternate.nl/h...Details.html?artno=HHDA11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze geven niet alleen ons, maar iedereen korting _/-\o_

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denyos
mooi prijsje inderdaad. Maar iemand al enig idee wanneer we deze contest gaan houden?

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Wat mij betreft mag die beginnen...als alles voor het einde van volgende week done is, kan ik klokken in de 1e week na de proefwerkweek, en dan is het niet zo druk. :) Of nouja...ik moet nog wel mijn 17 - 5 = 12 werkstukken afmaken. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Saturnus schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 17:19:
Wat mij betreft mag die beginnen...als alles voor het einde van volgende week done is, kan ik klokken in de 1e week na de proefwerkweek, en dan is het niet zo druk. :) Of nouja...ik moet nog wel mijn 17 - 5 = 12 werkstukken afmaken. :z
Doe dat eerst maar ;) Die CPU heeft geen deadline, school wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denyos
Verwijderd schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 18:42:
[...]

Die CPU heeft een deadline >:)
Te weten, aan het eind van de contest O-)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 18:42:
[...]

Aj, daar zit wat in. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als er nog mensen op zoek zijn naar snel geheugen voor de contest, kunnen jullie hier wel eens kijken, want ik heb echt teveel van dit spul en kan net zo goed 2X 1GB Crucial Ballistix Z503 proberen te krijgen aangezien dit toch niet allemaal in m'n pc past :)

- HyPz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bravo
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-09 10:35

Bravo

Second Best

Ik kom net het volgende tegen bij Cool-prices: 3500+ voor €46,85 :*)
Er zijn er nu nog 21 op voorraad, dus misschien een ideetje om toch een wat hoger geclockte proc te pakken te krijgen?

With Saturnus:
Ook ik vind het zo langzamerhand wel lang duren, als er niet snel besteld wordt denk ik ook dat ik af zal haken... :|

[ Voor 15% gewijzigd door Bravo op 21-04-2007 20:18 ]

Ioniq 6 LR Lounge 20"
2700Wp SSW 30° @ SE2200 | 1720Wp SSW 5° @ HM-1500
Flickr | Canon 6D | 17-40mm f/4 + 50mm f/1.8 II + 70-200mm f/4 | 2x 430EX II | Sirui T005 + C10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Ik vind dit organiseren nu wel lang duren. Ok, het moet goed geregeld zijn maar dan nog.
Verder heb ik de afgelopen weken echt téveel gelf uit gegeven dus ik denk dat het steeds zekerder wordt dat ik afhaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denyos
Bij de buren van socket 775 is het ook al een tijdje wee behoorlijk stil...

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extera
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-05 16:02
Heb jij het weer gezien? :+
daarbij heeft het naar mijn mening echt geen haast :)

Mijn Serverrack - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denyos
Extera schreef op zondag 22 april 2007 @ 22:14:
Heb jij het weer gezien? :+
daarbij heeft het naar mijn mening echt geen haast :)
Ow lol... zie nu pas dat ik dat aantal dagen/weken geleden ook al had opgemerkt :T

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurneyhck
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-08 11:10
Ik ga waarschijnlijk ook afhaken. Ben aan het kijken of ik mijn mobo+processor+geheugen voor een leuke prijs kan slijten. En dan wil ik de C2D E4300 eens onder handen gaan nemen >:)
Dus als iemand nog een leuk S939 mobo'tje wil:
V&A aangeboden: DFI Lanparty UT NF4 Ultra-D, nForce4 Ultra-D (ATX, PCI-e, Sound, LAN, SATA, RAID, 1394)
Het gaat om een DFI Lanparty Ultra-D @ SLI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga niet afhaken, maar wel een beetje hardware verkopen. Op het moment heb ik nog twee setjes G.Skill PC4400LE geheugen te koop. Ik haalde met dit geheugen (niet gemaxed!) een snelheid van 350Mhz (3-4-4-8 @ 2.93v) memtest 5/8 tien passes (Screenshot/CPU-Z validation staan hier op het got in een van mijn posts in het DDR(2) overclocking topic)

Misschien interessant voor mensen die meedoen aan de contest.

Verder ben ik van plan om een Opteron 165/170 te kopen mits ik de juiste stepping kan vinden (0616XPMW of iets in die richting, want ik wil wel 3Ghz kunnen draaien ;)) Wanneer ik deze heb gevonden verkoop ik mijn 4000+ (3Ghz @ 1.4v - KAB1E 0626 FPMW) weer voor een leuk prijsje, jullie zien de advertentie dan wel.

P.S:

Mijn deelname kan worden veranderd in:

code:
1
2
3
HyPeR-X
DFI Lanparty UT SLI-D
2X 1GB (2GB) - Crucial Ballistix Z503 (PC4000 @ 3-3-3-8)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2007 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dit een goed moment om te zeggen dat we sponsoring en/of korting kunnen vergeten?
Ik heb van de andere winkels geen bericht gehad. Ik verwacht het ook niet meer, dus daar kunnen we wel een punt achter zetten.

Verder heeft /me nieuw RAM, 2 stickjes van de heer boven mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 17:19:
Is dit een goed moment om te zeggen dat we sponsoring en/of korting kunnen vergeten?
Ik heb van de andere winkels geen bericht gehad. Ik verwacht het ook niet meer, dus daar kunnen we wel een punt achter zetten.

Verder heeft /me nieuw RAM, 2 stickjes van de heer boven mij :)
Lijkt me een goed idee, ik wil eigenlijk niet al te lang meer wachten anders schiet het nooit op ;)

- HyPz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jird
let's get the party going ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boxman
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 02-09 00:05
Ik wil op zich ook wel meedoen, inschrijven gaat gewoon via dit topic?

code:
1
2
3
Boxman
MSI K8N Neo2 Platinum
G.Skill 2x 256 PC4800 (TCCD)

Heb er nu al zin in :p

[ Voor 4% gewijzigd door Boxman op 05-05-2007 13:58 ]

Ryzen 7950X3D | X670E Steel Legend | 64GB (2x32 M-die) DDR5-6000C30 | RTX 3090 | Seasonic Prime 1300W | Custom Loop CPU+GPU+RAID Watercooling 2x360mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Zo en hoe wordt dat nu? :S

* Saturnus gaat even door de PW bladeren...
http://tweakers.net/pricewatch/117195 is nog steeds de goedkoopste.

[ Voor 86% gewijzigd door Saturnus op 24-05-2007 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denyos
tja het lijkt helemaal stil te liggen, ook bij de buren is er geen actie (maar dat heb ik al wat meerdere keren opgemerkt :+ )

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Snorro
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-03-2024
denyos schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 17:50:
tja het lijkt helemaal stil te liggen, ook bij de buren is er geen actie (maar dat heb ik al wat meerdere keren opgemerkt :+ )
's zomers doet iedereen het wat rustiger aan he..

E6600||Gigabyte P35C-DS3R||2x1gb Crucial Pc8500||Sapphire X1900XTX||2xSamsung Spinpoint F1 750GB RAID-0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Ja natuurlijk, maar het idee loopt ook al 3 maanden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Snorro
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-03-2024
Saturnus schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 18:09:
Ja natuurlijk, maar het idee loopt ook al 3 maanden. ;)
Niemand heeft haast hoor.

E6600||Gigabyte P35C-DS3R||2x1gb Crucial Pc8500||Sapphire X1900XTX||2xSamsung Spinpoint F1 750GB RAID-0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-02 11:09

mad_max234

AMD Athlon II M320

Hebben jullie die cpu's al?

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denyos
nee want die worden alleen besteld als iedereen betaalt heeft enzo en als er echt iets concreets is van start en eind datum en test methode.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kunnen we het nog een weekje of 8 uitstellen?

Ik zit in het gips namelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Komt er nog een OC Contest dan? :o

offtopic:
WTF heb je nou weer uitgespookt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Saturnus schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 13:55:
Komt er nog een OC Contest dan? :o

offtopic:
WTF heb je nou weer uitgespookt. :P
Ik? Niets hoor... O-)
Verwijderd in "Het grote wielrentopic - Deel 7"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denyos
Grote kick,

Zijn er nog steeds mensen die interesse hebben in deze contest of gaat dit een stille dood bloeden?
Of wachten we nu de complete vakantie af en gaat de contest ergens in september plaats vinden?

edit: zie juist dat de buren van socket 775 wel weer actief zijn :)

[ Voor 14% gewijzigd door denyos op 16-07-2007 20:39 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Ik heb geen idee, las wel zoiets in het Intel-parallel-topic.
Hele grote kans dat ik sowieso al niet meer meedoe, misschien vallen er nog wel meer af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapenootjes
Ik heb op zich nog wel interesse om mee te doen, hoewel ik het geld ook prima voor andere dingen kan gebruiken. Ik zie wel wat er gaat gebeuren, maar het lijkt mij in ieder geval nog erg leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Ondanks dat het project sowieso dood lijkt te gaan schrijf ik mij nu officieel uit. Behalve dat er geen geld meer is gaat school ook weer beginnen en is mijn situatie nu ronduit ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rol-Co
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-09 00:55

Rol-Co

3,8kWpZ 4,98kWpO-Z-W 2,86kWpN

Ik denk :) :/

Afbeeldingslocatie: http://www.agradi.nl/images/productimages/7504100.jpg

Noord-Oost-Zuid-West 11640Wp Totaal Live, Netduino advanced pv logging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jgj82
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:48

jgj82

Ja, maar = nee

Laat maar even weten als er ooit weer wat gebeurd, ik heb al mijn s939 rommel verkocht, maar ik koop voor deze contest wel ff wat spul als het zover is.... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Da's grappig...ik sta ook in de lijst :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denyos
Verwijderd schreef op maandag 03 september 2007 @ 11:34:
Da's grappig...ik sta ook in de lijst :+
komt door dit bericht