HTC Wings (S730) (voorheen TyTN II topic) Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 21.687 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• man-o-script
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:57
Chutney schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 10:40:
[...]

Wat is dat klepje op de achterkant, gaat daar het geheugen kaartje in?
http://www.boygeniusrepor...xing/?pid=663#picture_nav
Klepje met 'lock'? Neem aan dat dat de simkaart is :)

Zo te zien zit dat GPS rubbertje er ook niet voor niets, misschien aansluiting voor externe antenne er achter?

//

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18:57

XanderDrake

Build the future!

Oja de chipset van de Wings is trouwens een "standaard" Samsung 400mhz ARM. Volgens mij is de Kaiser toch een stuk sneller dankzij de Qualcomm die er in zit!

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:36
XanderDrake schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 11:07:
Oja de chipset van de Wings is trouwens een "standaard" Samsung 400mhz ARM. Volgens mij is de Kaiser toch een stuk sneller dankzij de Qualcomm die er in zit!
Ik heb nog geen benchmarks gezien van andere telefoons/devices met zo'n chip, dus ik ben er benieuwd naar.

Ik heb nu nog een HTC Magician en die is langzaam aan het overlijden, maar als ik de afmetingen zo bekijk (hopelijk kloppen die ook) dan kan ik car-houder van mijn S100 gewoon gebruiken voor de HTC Kaiser! Dat is nog eens backwars compatible :P

What a fine day for Science! | Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-05 14:29

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Misschien loont het ook de moeite om de thread op HowardForums in de gaten te houden :)

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:52
Is er al meer bekend over de prijzen en levertijd van de Kaiser (p 4550) ?
De prijzen op internet pre-order shops lopen erg uit 1 van 455 pond tot $1158 en ook weer $658
Verder is het enigste wat ik kwa beschikbaarheid ben tegen gekomen 12-augustus
Verder heeft er op digitimes het volgende gestaan
The Windows Mobile 6 Professional-based P4550 (codenamed HTC Kaiser) will also be powered by a 400 MHz Samsung processor, and beside HSDPA it will also support HSUPA, Wi-Fi, Bluetooth, GPS and a 2.8-megapixel camera, and yet has a thickness of only 1.8 cm, the sources indicated. it's expected to be launched in June.

Again, none of the devices above are confirmed yet but if DigiTimes reports about it, they must be serious.
Ik kwam overigens tijdens de google zoektoch ook nog een leuk youtube filmpje tegen met een leuk moppie erin..

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
  • Laatst online: 21:47
DUX schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 11:40:
Misschien loont het ook de moeite om de thread op HowardForums in de gaten te houden :)
Hehe thx wilde daar net naar een topic gaan zoeken.

Zou wel mooi zijn als hij rond oktober uitkomt. Ik mag vanaf december mijn abo vernieuwen en de Kaiser is een mooie vervanging voor mijn mda vario.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
  • Registratie: November 2002
Woensdag 30 mei 2007, 09:55 - Het Taiwanese HTC denkt in 2009 de Windows Mobile markt te domineren. Ook verwacht de bouwer veel van zijn toekomstige potentiële Iphone-killer.

Volgens countrymanager Benelux Mark Moons is het de ambitie van het bedrijf om in 2009 de hardware te leveren voor 85% van alle Windows Mobile devices. "Dat gaat ons lukken ook", zegt Moons op een feest voor partners van het bedrijf.

Hij gooit dit komende succes op de kwaliteit en de innovatieve kracht van zijn apparaten. Om dat te onderstrepen maakt het bedrijf een upgrade naar Windows Mobile 6 in juni beschikbaar voor gebruikers.

Weinig personeel
De grootse groeiplannen zullen niet veel banen bij HTC opleveren.

Tijdens een toespraak zegt hij dat het zijn doel niet is een organisatie van 100 man in de Benelux op te zetten, maar eerder hoopt met acht mensen het karwei te klaren. "Voor de rest hebben wij het kanaal nodig", beweert Moons.

Het bedrijf introduceert 5 juni een nieuwe smartphone die gebruikers met de duim kunnen bedienen en er gelikt uit ziet. Toch gaat het volgens Moons niet om de nieuwe look van de Iphone-concurrent, maar vooral om de werking van de software die erg gebruiksvriendelijk zou zijn. Bij het kort tonen van het apparaat valt op dat schermen door de duim aan de kant worden geduwd en gekanteld kunnen worden.
Bron: http://www.webwereld.nl/ref/rss/46598

Mag ik uit de laatste alinea opmaken dat de HTC Kaiser 5 juni op de markt komt :) ? Of kun je bij de HTC Wings ook het scherm draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-03 22:15
adewidt schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 11:48:
[...]

Mag ik uit de laatste alinea opmaken dat de HTC Kaiser 5 juni op de markt komt :) ? Of kun je bij de HTC Wings ook het scherm draaien?
HTC komt 5 juni met een persconferentie waarmee ze heel geheimzinnig mee doen. Dus dat wordt spannend.

Overigens is er ook weer een review van de HTC kaiser verschenen. Site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
DaannO schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 11:50:
[...]

HTC komt 5 juni met een persconferentie waarmee ze heel geheimzinnig mee doen. Dus dat wordt spannend.

Denk dat ik me P3600 binnenkort maar vast in de verkoop zet. Heb hem alweer een half jaar dus tijd voor een nieuwe :*). Vind die Kaiser toch een erg mooi toestel, zit alleen nog te twijfelen tussen de Eten x800 en HTC Kaiser. Al is mijn vertrouwen in Eten de laatste maanden nog verder gezakt helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DUX

DUX

Ik helemaal blij, blijkt dat we die review al kenden ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
DUX schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 12:32:
[...]

Ik helemaal blij, blijkt dat we die review al kenden ;(
Oeps, sorry ;) Naja mn site komt binnenkort online (dat gedeelte althans) en dan zal ik al het nieuws omtrent de Kaiser er bijhouden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurma
  • Registratie: December 2003

jurma

simply connecting...

[...]

De HTC Wings komt in juni / juli uit. Maar ik ga voor de kaiser, wat de kosten ook mogen zijn. Hoop wel dat deze wel een beetje snel uit komt en niet in augustus (zoals op pdadb.net te lezen is) of later.

If you want to be serious, we make a powerpoint presentation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• man-o-script
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:57
adewidt schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 11:48:
[...]

Zoals het geschreven is lijkt het er meer op dat er nog een andere telefoon komt, welke de iPhone als inspiratie heeft gehad en dus met de duim of meerdere vingers tegelijk te bedienen is op een handige manier. De Kaiser is voor zover ik er over kan oordelen gewoon een touchscreen met pennetje en WM6. Dat het scherm schuin omhoog kan t.o.v. het toetsenbord staat daar los van.

Ben benieuwd iniedergeval, nog een weekje wachten :)

//

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperv525
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-03-2024
Misschien heeft dit er iets mee te maken:

http://www.youtube.com/watch?v=kkoFlDArYks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22:35

aerofreak

Steve Jobs

spannend :*)

"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Laatst online: 18:57

XanderDrake

Build the future!

The Windows Mobile 6 Professional-based P4550 (codenamed HTC Kaiser) will also be powered by a 400 MHz Samsung processor...
Dus zit er toch een Samsung in? Ik snap het niet meer 8)7
Ik moet zeggen dat ik zelf niet zo compleet ondersteboven ben van de Samsung 400mhz chip. Ik heb em zelf in mn X500 zitten.
De phone is goed, don't get me wrong, maar hij is niet structureel beter dan de TI OMAP 850 die je kan vinden in de SPV C600, MDA Vario enz. enz. terwijl deze chip op slechts 200mhz draait en zuiniger is

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperv525
XanderDrake schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 16:31:
[...]

Dus zit er toch een Samsung in? Ik snap het niet meer 8)7
Ik moet zeggen dat ik zelf niet zo compleet ondersteboven ben van de Samsung 400mhz chip. Ik heb em zelf in mn X500 zitten.
De phone is goed, don't get me wrong, maar hij is niet structureel beter dan de TI OMAP 850 die je kan vinden in de SPV C600, MDA Vario enz. enz. terwijl deze chip op slechts 200mhz draait en zuiniger is
Nee ik denk het niet, als ik me niet vergis heb je die quote van een artikel van unwired van 13 maart.
Dat is dus al redelijk oude informatie, de nieuwe informatie heeft het allemaal over de qualcomm 7200 met 400mhz.
Dus ik denk dat het toch echt de qualcomm wordt en geen samsung.
zie ook hier:
http://pdadb.net/index.php?m=specs&id=733
en hier
Afbeeldingslocatie: http://www.boygeniusreport.com/wp-content/gallery/00-single/normal_HTCKaiser16.jpg

Over de wings is wel alleen nog maar over de samsung gesproken dus daar gaat waarschijnlijk geen qualcomm in wat ik denk jammer vind.

[ Voor 9% gewijzigd door jasperv525 op 30-05-2007 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25028

Ik heb vernomen van Dangaard, de leverancier van HTC dat ie eind Augustus in de schappen zal liggen. (althans uitgeleverd gaat worden aan BelCompany en andere zaken etc.. )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak

aerofreak

Steve Jobs

tegen die tijd is mn abbo teneinde O+

al 5 paginas gespeculeer :D

[ Voor 39% gewijzigd door aerofreak op 30-05-2007 21:10 ]

"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urrie
  • Laatst online: 15-04-2022
Ik was gisteren op de Launch van HTC en mocht even met 2 nieuwe devices spelen, ik kan jullie verzekeren dat HTC op 5 juni met een "klein en plat" uniek device komt, helaas kan ik alleen maar zeggen dat dit bericht hieronder helemaal klopt en werkt als een trein.

http://www.webwereld.nl/ref/rss/46598
Het bedrijf introduceert 5 juni een nieuwe smartphone die gebruikers met de duim kunnen bedienen en er gelikt uit ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
urrie schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 22:27:
Ik was gisteren op de Launch van HTC en mocht even met 2 nieuwe devices spelen, ik kan jullie verzekeren dat HTC op 5 juni met een "klein en plat" uniek device komt, helaas kan ik alleen maar zeggen dat dit bericht hieronder helemaal klopt en werkt als een trein.

[...]
Ik had dit idd ook gehoord van iemand die erbij zou zijn geweest. Wordt erg spannend zo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urrie
DaannO schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 22:28:
[...]

Ik had dit idd ook gehoord van iemand die erbij zou zijn geweest. Wordt erg spannend zo..
Ik denk niet dat ze mensen op 5 juni gaan teleurstellen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperv525

[...]
Bedoel je met dat 'klein en plat' divice de HTC Elf?
http://www.boygeniusreport.com/2007/05/22/htc-elf-unboxing/

En is die andere de HTC Kaiser of hebben ze een heel nieuw device waarover nog niks is uitgelekt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
jasperv525 schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 23:16:
[...]

Bedoel je met dat 'klein en plat' divice de HTC Elf?
http://www.boygeniusreport.com/2007/05/22/htc-elf-unboxing/

En is die andere de HTC Kaiser of hebben ze een heel nieuw device waarover nog niks is uitgelekt?
Waarschijnlijk niet. De Elf is al een hele tijd bekend en de geruchten gaan dat HTC met iets nieuws komt wat nog niet iedereen heeft gezien en vernieuwend is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperv525
DaannO schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 23:18:
[...]

Waarschijnlijk niet. De Elf is al een hele tijd bekend en de geruchten gaan dat HTC met iets nieuws komt wat nog niet iedereen heeft gezien en vernieuwend is. :)
Dan ben ik zeer benieuwd!!!
Alleen vind ik het dan wel vreemd dat ze zoveel nieuwe devices in zon korte tijd lanceren:
kaiser,wings,elf en de nieuwe dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
jasperv525 schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 23:22:
[...]

Dan ben ik zeer benieuwd!!!
Alleen vind ik het dan wel vreemd dat ze zoveel nieuwe devices in zon korte tijd lanceren:
kaiser,wings,elf en de nieuwe dan.
Valt wel mee hoor. Sony Ericsson wil dit jaar totaal 60 nieuwe telefoons op de markt brengen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:11

[...]
Is dat slechts een introductie van een nieuw product dat ze ergens in de loop van dit jaar op de markt gaan brengen of zal het ook vanaf aanstaande dinsdag verkrijgbaar zijn?

€50 tegoed bij Tibber energiecontract? Stuur me een DM⚡

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmsen
Zou het dan de kaiser zijn die ze 5 juni willen introduceren? Ik zie nog niet in waarom hij zo revolutionair is.
Aan de andere kant HTC is best wel officieel stil geweest over deze telefoon, dus het zou kunnen. Maar dan verwacht ik ergens nog wat leuke extra functies in de telefoon waar nog niet over gesproken is.

Ben benieuwd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02-05 22:11
Ik vraag me af als de Nintendo DS en/of de PSP kunnen worden ge-emuleerd op zo'n krachtige Kaiser?

Zou wel mooi zijn, want dan heb je ECHT alles in 1 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperv525
mmm misschien gaat HTC ook gebruik maken van een multitouch display!
interessant :P
http://www.theunwired.net/?itemid=3883

ook dit ziet er zeker interessant uit alhoewel het hier niet veel mee te maken heeft,
maar wij waar wij als gadgets freaks wel van houden.
http://www.microsoft.com/surface/

[ Voor 5% gewijzigd door jasperv525 op 31-05-2007 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 162671

Weet iemand of er op deze Kaiser ook BT met A2DP ondersteuning heeft/gaat krijgen? Dat zou mooi zijn om wat muziek te kunnen luisteren via de carkit en gesproken navi via de speakers in de auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
Anoniem: 162671 schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 18:30:
Weet iemand of er op deze Kaiser ook BT met A2DP ondersteuning heeft/gaat krijgen? Dat zou mooi zijn om wat muziek te kunnen luisteren via de carkit en gesproken navi via de speakers in de auto.
A2DP zit standaard in Windows Mobile 5 (aku 2) en hoger.
Dit zit dus ook in de Kaiser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 162671

Jeez ik loop heel erg achter geloof ik. Dacht dat A2DP een BT hardware specifieke functie was. Dus dit betekend dat je met WM5 & 6 gewoon alle met BT uitgeruste apparaten kan laten werken met A2DP carkits. Das wel heel fijn! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
Anoniem: 162671 schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 19:07:
Jeez ik loop heel erg achter geloof ik. Dacht dat A2DP een BT hardware specifieke functie was. Dus dit betekend dat je met WM5 & 6 gewoon alle met BT uitgeruste apparaten kan laten werken met A2DP carkits. Das wel heel fijn! :)
Zit echter één groot nadeel aan.
De A2DP in Windows Mobile is in vrijwel alle gevallen die ik ken software matig. Dit betekend een zeer hoge processor belastig waardoor je weinig andere dingen naar A2DP op je apparaat kan gebruiken.

Ik heb de specificaties van de processor in de Kaiser gelezen. Technisch gezien moet deze hardware matig A2DP kunnen, echter betwijfel ik of HTC dit gaat toepassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak

aerofreak

Steve Jobs

om de meeste HTC's zit het tegenwoordig....

~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyCP
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-04 13:22
Huntor schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 09:47:
Aan de andere kant HTC is best wel officieel stil geweest over deze telefoon, dus het zou kunnen. Maar dan verwacht ik ergens nog wat leuke extra functies in de telefoon waar nog niet over gesproken is.
jasperv525 schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 18:19:
mmm misschien gaat HTC ook gebruik maken van een multitouch display!
interessant :P
http://www.theunwired.net/?itemid=3883
ook dit ziet er zeker interessant uit alhoewel het hier niet veel mee te maken heeft,
maar wij waar wij als gadgets freaks wel van houden.
http://www.microsoft.com/surface/
Wat ik graag zou willen zien is Windows SideShow functionaliteit!

Ik weet zeker dat ik 5 juni een illusie armer zal zijn, maar tot die dag zal ik stiekem toch blijven hopen. :P

>>>insert witty remark here<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak

aerofreak

Steve Jobs

van hopen wordt je niet armer.... :9

~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyCP
"Hoop doet leven" zegt men dan! ;)

[ Voor 105% gewijzigd door TommyCP op 31-05-2007 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Laatst online: 15-02 10:35
Cool apparaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
TommyCP schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 22:20:

Wat ik graag zou willen zien is Windows SideShow functionaliteit!
Er even van uitgaande dat je je berichten, taken en aankomende afspraken (kalender) op je Today scherm heb staan, wat is dan nog de toegevoegde waarde van Sideshow aan een Pocket PC/Smartphone? Je hebt al een LCD scherm aan de buitenkant van je apparaat en het staat altijd in een soort van stand-by mode. Ik zie het nut er niet van in om Sideshow aan een Windows Mobile device toe te voegen.

[ Voor 18% gewijzigd door FlowDesign op 31-05-2007 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DUX

DUX

FlowDesign schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 23:21:
[...]Ik zie het nut er niet van in [...]
offtopic:
Ik wel: For Great Justice!

Je zou het dan even moeten zien als een verlengstuk van je laptop neem ik aan dat hij bedoeld. Dat je je (bij wijze van spreke) mp3-afspeelprogramma op de laptop via je HTC bediend, omdat aldaar de grafische weergave is van die software. Allemaal afgehandeld door SideShow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02-05 22:11
adewidt schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 20:18:
[...]
Zit echter één groot nadeel aan.
De A2DP in Windows Mobile is in vrijwel alle gevallen die ik ken software matig. Dit betekend een zeer hoge processor belastig waardoor je weinig andere dingen naar A2DP op je apparaat kan gebruiken.

Ik heb de specificaties van de processor in de Kaiser gelezen. Technisch gezien moet deze hardware matig A2DP kunnen, echter betwijfel ik of HTC dit gaat toepassen.
Is dit wel zo? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DUX

DUX

Op PDA-DB staat inmiddels augustus als releasemaand ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
Wat?

De Qualcomm processor heeft een Audio Encoder in de chip zitten. Ik weet niet precies in welk formaat A2DP audio gaat, maar volgens mij is een van de formaten AAC.
In de huidige Windows Mobiles telefoons wordt het geluid omgezet door de processor.

Zo ver ik weet zit hier het grote probleem van A2DP bij Windows Mobiles.

Het moet in ieder geval een stuk efficienter kunnen. Op mijn k800i merk je geen verschil met A2DP headset op of geen. Ook kan de k800i zo'n 12-14 uur nonstop spelen, bij mijn P3600 is de met A2DP de batterij binnen 2 uur leeg, ook is het apparaat daarnaast geheel onbruikbaar. Dit zelfde effect is ook merkbaar op andere HTC toestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyCP
Ik moet trouwens nog gaan zien hoe snel die Qualcomm in de praktijk zal zijn. Ik zie dat een aantal mensen in dit topic veel vertrouwen in de snelheid van deze chipset heeft, maar persoonlijk doet me dit erg denken aan wat men op veel fora in eerste instantie over de TI OMAP 850 (aanwezig in o.a. de HTC Wizard) schreef:

"... een ontwerp dat lijkt op die van Sun's Ultrasparc CPU's, gaat retesnel worden..."
"... heeft meerdere DSP's, dus is in feite een dual-core CPU..."
"... gaat de XScale CPU's qua snelheid zeker verslaan..."

En de uitkomst hiervan is bekend: de TI OMAP is een goedkope chip het qua pure rekenkracht tegen de meeste andere CPU's aflegd. Nu helpt het trouwens ook niet dat veel software niet voor het ontwerp van de OMAP is geoptimaliseerd, maar zelfs mét geoptimaliseerde software is de OMAP nog niet snelheidsmonster dat iedereen dacht dat het zou zijn.

Misschien dat ik nu een beetje belerend klink (mijn excuses), maar mijn verwachtingen zijn gewoon niet bijster hoog.

Al is een snelheid van 400 MHz eigenlijk best netjes. Misschien dat het meevalt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-05 10:24

Crusader

Arc Nature

TommyCP schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 20:25:
Misschien dat ik nu een beetje belerend klink (mijn excuses), maar mijn verwachtingen zijn gewoon niet bijster hoog.
Een gezonde kritische blik met een nette onderbouwing. Kan ik me in vinden :)

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
En toen was er een nieuwe toestelverwachtingen met de P4550 erin ;)

Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

DaannO schreef op zondag 03 juni 2007 @ 10:52:

Klik
offtopic:
ik snap dat je redirects naar je eigen pagina wilt hebben maar je zou ook gewoon kunnen melden dat ie in week 30 wordt verwacht

Week 30 (week van maandag 23 juli) dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Crusader schreef op zondag 03 juni 2007 @ 10:58:
[...]

offtopic:
ik snap dat je redirects naar je eigen pagina wilt hebben maar je zou ook gewoon kunnen melden dat ie in week 30 wordt verwacht

Week 30 (week van maandag 23 juli) dus.
offtopic:
Ach jah, je moet er wat voor over hebben. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08-02 20:37
DaannO schreef op zondag 03 juni 2007 @ 11:26:
[...]

offtopic:
Ach jah, je moet er wat voor over hebben. ;)
Je forum heeft MySQL errors, even fixen dus. Wat is de bron van deze verwachting, waar komt de data vandaan?

Week 30 is net in de vakantie periode, dan wordt het m halen na de vakantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Chutney schreef op zondag 03 juni 2007 @ 11:55:
[...]

Je forum heeft MySQL errors, even fixen dus. Wat is de bron van deze verwachting, waar komt de data vandaan?

Week 30 is net in de vakantie periode, dan wordt het m halen na de vakantie.
Ik zag het idd. Ik heb hem gemaakt net.

De directe bron geef ik nooit prijs. Echter komt de data direct vanaf de producenten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperv525
hoe zit het met de wings,
wanneer komt die uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobo89
  • Laatst online: 24-02 21:16
Voorlopig niet denk ik, als ie wel uitkomt. Oke van de Kaiser is ook nog geen officiele release, maar wel foto's, van de Wings helemaal niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
DaannO schreef op zondag 03 juni 2007 @ 16:44:
[...]

De directe bron geef ik nooit prijs. Echter komt de data direct vanaf de producenten. :)
Dat snap ik, het ging echter om de betrouwbaarheid van de door jou gegeven informatie. Wanneer zoals je zegt de data direct van de producenten afkomstig is, dan schat ik de betrouwbaarheid wel voor 70/80% goed in.

In iedergeval mooi om te zien dat de Kaiser deze zomer te krijgen is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak

aerofreak

Steve Jobs

en dan moet ik nog een paar maanden wachten :'( O+

~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
DaannO schreef op zondag 03 juni 2007 @ 16:44:
[...]

Hoop dat het niet dezelfde bron is als bij de P3600. Toen zat je er goed naast ;) .
Laten we hopen dat de datum klopt, kan ik nog even het laatste geld bij elkaar sparen en na me vakantie misschien de HTC Wings halen :). Vind de nieuwste Toshiba G900 toch ook erg mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
adewidt schreef op maandag 04 juni 2007 @ 15:38:
[...]
Hoop dat het niet dezelfde bron is als bij de P3600. Toen zat je er goed naast ;) .
Laten we hopen dat de datum klopt, kan ik nog even het laatste geld bij elkaar sparen en na me vakantie misschien de HTC Wings halen :). Vind de nieuwste Toshiba G900 toch ook erg mooi.
Het komt gewoon vanuit HTC. Echter zijn er altijd 1001 dingen die het kunnen vertragen. Dus soms heb je het goed en soms niet. Vandaar de disclaimer. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
DaannO schreef op maandag 04 juni 2007 @ 17:27:
[...]

Het komt gewoon vanuit HTC. Echter zijn er altijd 1001 dingen die het kunnen vertragen. Dus soms heb je het goed en soms niet. Vandaar de disclaimer. ;)
De P3600 kwam ruim een maand eerder dan je destijds aangaf. Niet dat het mij iets uitmaakt hoor. Iedere info over release data is iets om naar uit te kijken ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
adewidt schreef op maandag 04 juni 2007 @ 22:37:
[...]
De P3600 kwam ruim een maand eerder dan je destijds aangaf. Niet dat het mij iets uitmaakt hoor. Iedere info over release data is iets om naar uit te kijken ;) .
Idd, een geluk bij een ongelukje. Echter wordt de P3600 en de P3300 en de TyTN uitgefaseerd door HTC en dat zou ook betekenen dat er iets nieuws aan zit te komen.

En dan morgen, morgen is het 5 juni *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urrie
De 4550 komt pas in augustus, heb ik van horen zeggen ;)
En dan morgen, morgen is het 5 juni *O*
Morgen "HTC Touch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

De 4550 komt pas in oktober, voel ik aan m'n water :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmsen
urrie schreef op maandag 04 juni 2007 @ 23:53:
De 4550 komt pas in augustus, heb ik van horen zeggen ;)

[...]

Morgen "HTC Touch"
Om 11.30 GMT (Dus 12.30 hier) is de voorlichting van HTC. Het maakt mij niet uit wat ze aankondigen, als ze maar een release date van de Kaiser vermelden :Y)

*UPDATE*

De announcement was dus toch de HTC Touch/Elf

http://www.pocket-lint.co...nced-against-iphone.phtml

[ Voor 18% gewijzigd door Harmsen op 05-06-2007 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:04
Helaas geen Kaiser aankondiging maar idd de Elf/Touch.

http://www.htc.com/press_room/03-press-070605.htm
http://www.htctouch.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Slechte actie van HTC om het zo te brengen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Beetje jammer dat er geen GPS in zit :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperv525
HTC stelt me teleur
Als ik het goed begrijp is het gewoon een nieuw stukje software op een, naar mijn mening, zwak appartaat (200mhz)
Helemaal geen multitouchscreen of iets derlgelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyCP
Ik vind die HTC Touch een tof dingetje. Qua specs is hij inderdaad niet bijzonder, maar de software lijkt hij me erg leuk; eenzelfde principe als bij Spb Mobile Shell, maar dan beter. Van mij mogen ze dat wel in alle WM6 PocketPC's inbouwen (mits het natuurlijk is uit te zetten, mocht je dit liever niet gebruiken).

Maar... ik blijf toch wachten op de Kaiser. :)

[ Voor 7% gewijzigd door TommyCP op 05-06-2007 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Ik ga ook voor de Kaiser. Die Touch heeft een hoog gadgetgehalte, maar het ontbreken van GPS en 3G is voor mij een hoop gemis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
Crusader schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 00:00:
Ik ga ook voor de Kaiser. Die Touch heeft een hoog gadgetgehalte, maar het ontbreken van GPS en 3G is voor mij een hoop gemis.
Dat is juist de toegevoegde waarde van de Kaiser plus nog een hoop andere extra functies. Toekomst gericht zeg maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak

aerofreak

Steve Jobs

Crusader schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 00:55:
De 4550 komt pas in oktober, voel ik aan m'n water :+
dat zal ik niet erg vinden mag toch pas in November verlengen :9

~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
DaannO schreef op zondag 03 juni 2007 @ 10:52:

Klik
Wat is de te verwachten verkoopprijs? :)

Zit hier een beetje met een dilemma. M'n pa wil in feite een nieuwe maar mét GPS (liefst SirfStar3), UMTS en geen lak die afbladdert enzo... dus de Kaiser zou een goede keuze zijn. Echter loopt zijn abbo over een maand af. Wat te doen, wat te doen? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
FlowDesign schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 21:16:
[...]

Zit hier een beetje met een dilemma. M'n pa wil in feite een nieuwe maar mét GPS (liefst SirfStar3), UMTS en geen lak die afbladdert enzo... dus de Kaiser zou een goede keuze zijn. Echter loopt zijn abbo over een maand af. Wat te doen, wat te doen? 8)7
Ik denk rond de 700-750 zoals de TyTN in de winkel. Het is verder ook maar een gok hoor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
  • Laatst online: 22:56
geen lak die afbladdert, dan zou ik geen HTC nemen. Bij mijn Magician, Wizard en Hermes bladdert de lak precies waar ik hem altijd vasthoudt. Al meerdere keren bij T-Mobile geklaagd, maar volgens hen is het normale slijtage. Na 1 maand loslatende lak is volgens hen dus normaal bij een toestel van (los) 600 euro. Wat dat betreft heeft HTC nog wel wat te leren. De specs en mogelijkheden maken dat ik de lak kwaliteit maar door de vingers zie, maar als je absoluut geen afbladderende verf kunt verdragen is HTC m.i. niet de juiste keus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 212686

Ik heb mijn HTC Tynt nu al 6 maand, en ik heb nog nergens een krasje of een stukje lak eraf.
Geen klachten dus. En ik neem hem heel veel vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xvanwaart
  • Laatst online: 16-07-2024
Ik heb mijn Tytn al vanaf dat hij net uit was en ken ook een boel mensen die hem hebben maar heb ook nog nooit iemand met lak problemen gezien... Het rode gedeelte is ook door en door rood, geen lak dus volgens mij, kan je zien op de plekken waar je hem heb laten vallen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldlokers
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-09-2024
FlowDesign schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 21:16:
[...]

Je contract verloopt gewoon en dan kan je wachten totdat je provider hem in het assortiment heeft en dan pas je abbo vernieuwen. Je abbo loopt dan gewoon door, maar zonder contract (waardoor je dus ook per maand kan opzeggen).

Tenminste dat is bij T-mobile zo, hoe dat bij anderen is weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

ronaldlokers schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 22:24:
[...]

Bij Telfort precies zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
ronaldlokers schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 22:24:
[...]

Je contract verloopt gewoon en dan kan je wachten totdat je provider hem in het assortiment heeft en dan pas je abbo vernieuwen. Je abbo loopt dan gewoon door, maar zonder contract (waardoor je dus ook per maand kan opzeggen).

Ow dat zou wel handig zijn. Ik zal KPN eens bellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
  • Laatst online: 22:56
xvanwaart schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 21:42:
... Het rode gedeelte is ook door en door rood, geen lak dus volgens mij, kan je zien op de plekken waar je hem heb laten vallen :-)
Ehhhm, nee dus. Ik heb hem nog nooit laten vallen (ben er erg zuinig op), maar van zowel het rode gedeelte als de grijze rand rond het scherm is er verf af en is er duidelijk een spierwitte plastic ondergrond te zien. in de T-mobile shop is het ook als slijtage plek erkend, maar omdat het normale gebruikssporen zouden zijn wil men er niets aan doen. Mijn eigen ervaring met mijn laatste 3 HTC toestellen ( en met een aantal van die van mijn vrienden/bekenden) leert mij dus dat afbladderende verf zeker voor kan komen, als je dat dus wilt vermijden (zoals de vraagsteller) is een HTC wellicht geen goede keus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DUX

DUX

FlowDesign schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 10:00:
[...]

Ow dat zou wel handig zijn. Ik zal KPN eens bellen :)
Oeh, graag je bevindingen posten alhier, daar ik ook KPN heb en mijn abo gevaarlijk krap bij de Kaiser-releasedate afloopt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
DUX schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 11:16:
[...]

Oeh, graag je bevindingen posten alhier, daar ik ook KPN heb en mijn abo gevaarlijk krap bij de Kaiser-releasedate afloopt :p
Het kan wel, maar dan is het daarna wel met een opzegtermijn van 3 maanden en dus niet 1 maand.
Wat dus ook tot gevolg heeft dat wanneer je naar een andere provider over wilt stappen dat je dan zeker 3 maanden moet wachten tot je nummer overgezet is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 29-04 10:50

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

DUX schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 11:16:
[...]

hmmm... SPV M3000 (Wizard) hiero, ding is nou zeker een 20 maanden oud, en alleenn aan de zijkant/bovenkant gewoon normale slijtage, waar dus wat lichtere vlekken doorheen komen... No probs verder... :)

@Orange kun je ook gewoon wachten als je abbo afloopt, en later verlengen. Is ook exact wat ik ga doen... :)

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Als m'n pa bij KPN wil blijven dan is het wel een optie om te wachten idd.
Maar als hij naar een andere provider wil dan is het weer niet handig.
En ik weet zeker dat hij niet tijdelijk pre-paid wilt :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-05 19:31
FlowDesign schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 13:31:
[...]

Het kan wel, maar dan is het daarna wel met een opzegtermijn van 3 maanden en dus niet 1 maand.
Wat dus ook tot gevolg heeft dat wanneer je naar een andere provider over wilt stappen dat je dan zeker 3 maanden moet wachten tot je nummer overgezet is.
Dat van die drie maanden wachten voor je nummer wordt overgezet is niet waar hoor. Zou ook wel belachelijk zijn. Je gaat een contract aan met KPN, en zodra dat contract is afgelopen zou jij er nog 3 maanden aan vast zitten :S.

Maar los van het feit dat ik dit onlogisch/oneerlijk vind, is dit ook in de praktijk niet zo. Mijn vaders KPN-abo liep 2 maanden geleden af, maar was nog niet in de gelegenheid om zijn contract te verlengen of over te stappen naar een andere provider. Vorige week heeft ie uiteindelijk toch besloten om zijn contract niet te verlengen, maar over te stappen naar Vodafone in combinatie met een TyTN _/-\o_ , en volgende maand wordt zijn nummer al overgezet. Je zit bij KPN dus gewoon je huidige maand uit, en zodra die maand over is is je nummer beschikbaar voor portatie naar een andere provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
  • Laatst online: 22:52
En als je opzegtermijn 2 maanden is dan moet je dus 2 maanden wachten op de portering.

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dedominee
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-05 23:17
DaSaN schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 16:11:
[...]

Dat van die drie maanden wachten voor je nummer wordt overgezet is niet waar hoor. Zou ook wel belachelijk zijn. Je gaat een contract aan met KPN, en zodra dat contract is afgelopen zou jij er nog 3 maanden aan vast zitten :S.

Maar los van het feit dat ik dit onlogisch/oneerlijk vind, is dit ook in de praktijk niet zo. Mijn vaders KPN-abo liep 2 maanden geleden af, maar was nog niet in de gelegenheid om zijn contract te verlengen of over te stappen naar een andere provider. Vorige week heeft ie uiteindelijk toch besloten om zijn contract niet te verlengen, maar over te stappen naar Vodafone in combinatie met een TyTN _/-\o_ , en volgende maand wordt zijn nummer al overgezet. Je zit bij KPN dus gewoon je huidige maand uit, en zodra die maand over is is je nummer beschikbaar voor portatie naar een andere provider.
Wel waar. Je hebt bij iedere provider in Nederland 3 maanden opzegtermijn, deze is ook gewoon geldig als je contract reeds verlopen is. Wanneer je het nummer over gaat zetten naar een andere provider en je hebt nog niet zelf opgezegd gaat je nieuwe provider dit doen. Dan krijgen zij als reactie van je oude provider dat je nog 3 maanden opzegtermijn hebt. Je nieuwe provider regelt dan de rest.

Overigens kun je altijd minimaal 3 maanden van tevoren je abonnement verlengen of overstappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Hoewel bovenstaande posts wel interessant zijn, zijn ze niet echt on-topic. Kunnen we het alsjeblieft weer over de Kaiser hebben?

* Crusader hunkert naar nieuws en ziet rode icoontje in z'n bookmarks, maar leest telkens niets over de Kaiser ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Crusader schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 23:00:
Hoewel bovenstaande posts wel interessant zijn, zijn ze niet echt on-topic. Kunnen we het alsjeblieft weer over de Kaiser hebben?

* Crusader hunkert naar nieuws en ziet rode icoontje in z'n bookmarks, maar leest telkens niets over de Kaiser ;)
Misschien dat dit helpt: http://msmobiles.com/news.php/6435.html ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
http://www.howardforums.com/showthread.php?t=1177081

Deze is ook erg mooi, een paar eerste duidelijke screenshots! Mini review's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Hmm, juist. Beetje vaag bericht. In januari tot mei hebben ze tov vorig jaar 1,85% meer omzet gedraait en in mei 4,13% minder als mei vorig jaar. Omzet != winst...

Maar ja, misschien zit juist wel iedereen op de Kaiser (en de andere modellen) te wachten, het zou iig mooi zijn als de Kaiser eerder uit mocht komen... :)

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Chutney schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 08:59:
http://www.howardforums.com/showthread.php?t=1177081

Deze is ook erg mooi, een paar eerste duidelijke screenshots! Mini review's
Dit soort info zit ik op te wachten inderdaad, thanks :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
dedominee schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 18:51:
[...]

Wel waar. Je hebt bij iedere provider in Nederland 3 maanden opzegtermijn, deze is ook gewoon geldig als je contract reeds verlopen is. Wanneer je het nummer over gaat zetten naar een andere provider en je hebt nog niet zelf opgezegd gaat je nieuwe provider dit doen. Dan krijgen zij als reactie van je oude provider dat je nog 3 maanden opzegtermijn hebt. Je nieuwe provider regelt dan de rest.

Overigens kun je altijd minimaal 3 maanden van tevoren je abonnement verlengen of overstappen.
Dat is dus in mijn geval niet gebeurd: abo was al afgelopen, en volgens het boekje 3 maanden opzegtermijn bij KPN. Echter bij afsluiten nieuwe abo bij vodafone aangegeven dat ik nummerbehoud wilde, en de maand erop wordt het nummer al geporteerd.

@ Crusader: kom maar op met je info, want dat lees ik ook veeeeel liever :)

[ Voor 4% gewijzigd door DaSaN op 08-06-2007 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmsen
Crusader schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 09:12:
[...]

Dit soort info zit ik op te wachten inderdaad, thanks :9~
Ook op dit soort nieuws?

http://uk.theinquirer.net/?article=40185

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Uhm, misschien wel... Geen telefoons naar de US, dus kan alles gelijk naar Europa verscheept worden... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Nee.. daar zit ik niet op te wachten.
Maar die gekke amerikanen verzinnen wel vaker dubieuze zaken, ik verwacht echt niet dat HTC nu opeens andere chips in de Kaiser gaat proppen of de Kaiser helemaal niet uitbrengt.
Wat een onzin, die amerikanen weer door de bocht |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacub86
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 24-04 15:34
dedominee schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 18:51:
[...]

Ok dan laatste keer offtopic hoop ik, ik heb gister toevallig gebeld om m'n KPN abo op te zeggen, wat ik eigenlijk al een maand geleden had moeten doen. Ze vroegen gewoon of ik nummerbehoud wilde en zoja dan was er geen probleem dan kon ik op het moment dat m'n abo afliep direct doorgeven bij nieuwe provider en dan was er niets aan de hand(ik heb het dus 2 maanden vantevoren gemeld ipv de standaard 3 maanden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
Jacub86 schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 13:05:
[...]

Ok dan laatste keer offtopic hoop ik, ik heb gister toevallig gebeld om m'n KPN abo op te zeggen, wat ik eigenlijk al een maand geleden had moeten doen. Ze vroegen gewoon of ik nummerbehoud wilde en zoja dan was er geen probleem dan kon ik op het moment dat m'n abo afliep direct doorgeven bij nieuwe provider en dan was er niets aan de hand(ik heb het dus 2 maanden vantevoren gemeld ipv de standaard 3 maanden).
Dat zeg ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobo89
  • Laatst online: 24-02 21:16
Maar weer eens over de release date. :z Het is nu half juni...en nog steeds niks ;(
Op die persconferentie ging het alleen over de Touch, op Computex hebben ze, als ik het goed gelezen heb, alleen wat devices staan bij de Microsoft stand (S710 onder andere).
Wanneer zouden ze de Kaiser moeten aankondigen? Het lijkt me niet dat ze dat alleen op de website doen.. of komen er binnenkort nog meer grote beurzen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dedominee
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-05 23:17
Jacub86 schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 13:05:
[...]

Dan heeft de betreffende KPN medewerker je of verkeerd geinformeerd of een fout gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
dedominee schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 15:24:
[...]

Dan heeft de betreffende KPN medewerker je of verkeerd geinformeerd of een fout gemaakt.
Of ze hebben hem gematst :+

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.