[X360] Dead Rising Overzicht Laatste deel

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 5.064 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:16
ik was er al bang voor.. maakt infinity mode toch een stuk lastiger :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DasHMauL
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-04 09:35
Telkens als ik nu naar wonderland plaza ga om de Space Rider aan te zetten
(nadat ik Adam gekilled heb) krijg ik die fokking Disc Read Error!
Heb het gisteren 10 keer geprobeerd; de xbox doet een poging om het filmpje in te laden, en *pats*!

Iets meer dan 4 weken geleden heb ik DR bij de mediamarkt gehaald (voor 58,- € notabene :'( )
Kan ik hem daar nu nog omruilen voor een andere??
Op de bon staat "ruilen binnen 14 dagen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-06 11:13
Ik heb sinds eergisteren ook Dead Rising in huis... Hij was 30,- bij de Dynabyte en daar gaat 3,- vanaf met je klantenkaart, dus ik heb hem meegenomen voor 27,-... Men is er hier zo enthousiast over dat ik het wel zag zitten.

Ik ben net begonnen en ben pas level 4 of zo en ik vind het allemaal nog wel overweldigend; er is zoveel te doen, je weet niet waar je beginnen moet. Hoofdmissies, extra missies, gewoon rondrennen en zombie's slachten? :)

Met veel pijn en moeite heb ik Carlito verslagen met Brad en dan lees ik in een game guide dat dit erg eenvoudig zou moeten zijn... Ouch, dit spel kan nog lastig worden. :)

https://www.strava.com/athletes/10490675

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181923

estorino schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 11:47:
Ik heb sinds eergisteren ook Dead Rising in huis... Hij was 30,- bij de Dynabyte en daar gaat 3,- vanaf met je klantenkaart, dus ik heb hem meegenomen voor 27,-... Men is er hier zo enthousiast over dat ik het wel zag zitten.

Ik ben net begonnen en ben pas level 4 of zo en ik vind het allemaal nog wel overweldigend; er is zoveel te doen, je weet niet waar je beginnen moet. Hoofdmissies, extra missies, gewoon rondrennen en zombie's slachten? :)

Met veel pijn en moeite heb ik Carlito verslagen met Brad en dan lees ik in een game guide dat dit erg eenvoudig zou moeten zijn... Ouch, dit spel kan nog lastig worden. :)
Toen ik het ook voor het eerst speelde en Carlito als tegenstander voor me kreeg had ik het ook moeilijk. Maar nu ik heb steeds binnen een paar minuten afschrik vind ik hem juist vrij easy. Wat ik doe is meteen naar rechts toelopen en bij de wijnvaten staan en naar boven mikken. Blijven schieten wanneer je hem ziet en op een gegeven moment klimt hij verder en dan blijven mikken en ammo halen bij Brad (mits dit nodig is). Je zult hem daarna niet zo lastig meer vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-05 16:00

curry684

left part of the evil twins

estorino schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 11:47:

Drie hints: niet de missies doen tot je minimaal level 10 bent, niet de missies doen tot je minimaal level 10 bent, en niet de missies doen tot je minimaal level 10 bent ;)

Vanaf level 1 de cases gaan doen is je reinste zelfmoord. Gewoon een beetje hobbyen, exploren , mensen redden als het lukt en zombies afmaken, dan ben je zo level 10 a 15, en zijn de missies stukken beter te doen.

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-05 21:25

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

curry684 schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 13:30:
[...]

Drie hints: niet de missies doen tot je minimaal level 10 bent, niet de missies doen tot je minimaal level 10 bent, en niet de missies doen tot je minimaal level 10 bent ;)

Vanaf level 1 de cases gaan doen is je reinste zelfmoord. Gewoon een beetje hobbyen, exploren , mensen redden als het lukt en zombies afmaken, dan ben je zo level 10 a 15, en zijn de missies stukken beter te doen.
Mijn idee :P
Zodra je Adam hebt verslagen in Wonderland, en de one handed chainsaw krijg + de shortcut door de spiegels, gaat het ook heel hard met je level :P

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-06 11:13
curry684 schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 13:30:
[...]

Thx, ga ik proberen. En je dus ook niet druk maken over doodgaan begrijp ik? Gewoon lekker klooien en proberen zoveel mogelijk te "uplevellen" en als je doodgaat je status meenemen naar een nieuw potje... Lijkt me eigenlijk wel een leuke aanpak, free roamen zonder tijdsdruk.

https://www.strava.com/athletes/10490675

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Doodgaan is een stap op weg naar een hoger level, kun je bij het begin weer die gratis 10k PP oppikken van die mensen op het dak :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:30

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

yzf1kr schreef op zondag 11 maart 2007 @ 16:37:
De 2e keer zal het een stuk sneller gaan denk ik.
Ik ben nog niet aan de achievement begonnen, maar bij veel stickers zie je zonder de camera wel of er een rode streep door staat of niet, dus je kan ze vrij snel langslopen lijkt me.

Ik moet nog even de overtime afmaken, en dan ga ik er zelf eens aan beginnen.
Moet je ze allemaal op 100% hebben.. nee toch?

Want ik heb het nu ook geprobeerd, en heb ze al 2 keer nagelopen... Maar ik vraag me af of je 2 stickers tegelijk mag fotograferen (want in foodcourt kun je 2 stickers tegelijk fotograferen...) en of dat dus telt... Want ik heb ze allemaal nog een keer nagelopen en ik kom er maar niet uit. :)

EDIT:

Ik heb een paar vragen over een paar achievements.. lk vind dat de achievements niet altijd duidelijk zijn weergegeven wat wel mag en wat niet mag en via google kan ik niet zoveel vinden.

Transmissionary
TYPE: 1 Play REQ: Answer all calls from Otis.:

Moet je alle gesprekken ook compleet in 1 keer afluisteren of mag je tussentijds ook ophangen zeg maar en dat ie dan terugbelt?

PP Collector
TYPE: 1 Play REQ: Photograph all PP Stickers.

Zoals hierboven staat aangegeven.. Ik heb al 2 keer alles gehad, en naar mijn inziens staat er overal een vinkje in.. Zijn hier nog bekende problemen over, over hoe je dit moet halen? Of doe ik het gewoon verkeerd :P

Saint
TYPE: 1 Play REQ: Get at least 50 survivors out of the mall.

Tot welke case moet je gaan om deze achievement uberhaubt te kunnen halen? Of red je de 50 survivors ook met enkel het volgen van de scoops?

Clothes Horse
TYPE: Total REQ: Change into all costumes available in the mall.

Dit zijn enkel nieuwe kleren neem ik aan? Dus niet een nieuwe hoed, zonnebril of schoenen?

Als iemand deze vragen wil beantwoorden zou ik erg dankbaar zijn. :) Want ik wil voorkomen dat ik het spel speel voor de achievements maar doordat ik misschien enkele dingen verkeerd doe ik voor niets me uren om zit te kleden etc :P

[ Voor 46% gewijzigd door uchiha tijntje op 15-03-2007 07:23 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01:14
Damn, ik probeer van de eerste keer Calito terug te komen naar de Security room, maar heb geen idee wat te doen. Tot overmaat van ramp is het nog nacht ook!
Ik kwam bij dat gangetje wat je aan het begin van het spel door komt, maar die zat helemaal vol met zombies! Was er bijna, maar ging dood. Volgende keer beter denk ik dan. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferreur
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-04-2024
uchiha tijntje schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 18:47:
[...]
Ik heb een paar vragen over een paar achievements.. lk vind dat de achievements niet altijd duidelijk zijn weergegeven wat wel mag en wat niet mag en via google kan ik niet zoveel vinden.

Transmissionary
TYPE: 1 Play REQ: Answer all calls from Otis.:

Moet je alle gesprekken ook compleet in 1 keer afluisteren of mag je tussentijds ook ophangen zeg maar en dat ie dan terugbelt?

Clothes Horse
TYPE: Total REQ: Change into all costumes available in the mall.

Dit zijn enkel nieuwe kleren neem ik aan? Dus niet een nieuwe hoed, zonnebril of schoenen?
Je moet hiet ALLE telefoontjes beantwoorden (meteen, dus niet afkappen IMO), en je moet ook ALLE kleding (dus ook nieuwe hoed, bril, schoenen, kale kop, etc etc etc) aan hebben gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

dankje :), ik ga nu eerst iig 57000 kills maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06-06 22:32
curry684 schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 16:11:
Doodgaan is een stap op weg naar een hoger level, kun je bij het begin weer die gratis 10k PP oppikken van die mensen op het dak :P
Maak in het begin ook gelijk een foto van die twee mensen op het dak als ze elkaar omhelzen komt pp bij te staan voor nog eens 20kp (of 10kp) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
Ik ben nu met Frank the Pimp bezig. Ik heb Leah, Jennifer en Sally bij me, sta nu in de wc in Wonderland Plaza. Ik heb Above the Law inmiddels, en als ik die er bij tel kom ik op 7. Dan zou ik vanuit de wc terug moeten naar Paradise Plaza, want daar moeten Heather en Pamela nog verschijnen.

Ik krijg echter met geen mogelijkheid die 7 vrouwen in de wc. Zodra je dat filmpje met Jo hebt gehad is je waypoint in de wc weg, en komen Leah, Jennifer en Sally de wc uit rennen. Nou had ik gisteren al verzonnen dat ik Jo gewoon afschiet met de mega buster, dan die vier gewoon laat zitten, terug naar de wc ga, Leah, Jennifer en Sally weer op hun plek zet, die vier vrouwen ga bevrijden en die naar de wc brengen, maar dat is niet zo makkelijk gedaan als gedacht. Omdat je zodra je ze bij je roept, je waypoint weer verspringt en die andere drie weer uit de wc komen rennen.

Iemand een paar tips voor me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Kheb ook nog 1 vraagje.. Ben nu bezig met 50 survivors. Gaat tot nu toe allemaal goed, maar nu is mijn vraag. Moet ik alle cases en alle scoops doen? Of red ik die 50 survivors met enkel en alleen alle scoops? Want als ik alle cases doe gaan Brad en Jesse er natuurlijk aan en dat zijn dan minder survivors?

Kan iemand me hierbij snel helpen aangezien ik nu bezig ben en ik aan het begin van case 2 zit en dalijk ineens 3 of 4 scoops binnen krijg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
Case 7-1: The Last Resort moet je wel activeren, maar dan laten verlopen. Dan is Barnaby dood, maar kun je Brad en Jessie nog wel redden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
uchiha tijntje schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 13:31:
Kheb ook nog 1 vraagje.. Ben nu bezig met 50 survivors. Gaat tot nu toe allemaal goed, maar nu is mijn vraag. Moet ik alle cases en alle scoops doen? Of red ik die 50 survivors met enkel en alleen alle scoops? Want als ik alle cases doe gaan Brad en Jesse er natuurlijk aan en dat zijn dan minder survivors?

Kan iemand me hierbij snel helpen aangezien ik nu bezig ben en ik aan het begin van case 2 zit en dalijk ineens 3 of 4 scoops binnen krijg :P
Ja anders wilt die ene chic uit de cd zaak niet meekomen, omdat je neit van het bestaan van isabella af weet. Want je stelt haar gerust etc en zegt dat isabella verstand heeft van zombies etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 25-05 10:06
Sh0ckTr00per schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 08:49:
Ik ben nu met Frank the Pimp bezig. Ik heb Leah, Jennifer en Sally bij me, sta nu in de wc in Wonderland Plaza. Ik heb Above the Law inmiddels, en als ik die er bij tel kom ik op 7. Dan zou ik vanuit de wc terug moeten naar Paradise Plaza, want daar moeten Heather en Pamela nog verschijnen.

Ik krijg echter met geen mogelijkheid die 7 vrouwen in de wc. Zodra je dat filmpje met Jo hebt gehad is je waypoint in de wc weg, en komen Leah, Jennifer en Sally de wc uit rennen. Nou had ik gisteren al verzonnen dat ik Jo gewoon afschiet met de mega buster, dan die vier gewoon laat zitten, terug naar de wc ga, Leah, Jennifer en Sally weer op hun plek zet, die vier vrouwen ga bevrijden en die naar de wc brengen, maar dat is niet zo makkelijk gedaan als gedacht. Omdat je zodra je ze bij je roept, je waypoint weer verspringt en die andere drie weer uit de wc komen rennen.

Iemand een paar tips voor me?
En waar heb je Sophie gelaten? Of Pamela en Heather?
Je moet met 4 vrouwen zijn vóór Above the Law begint.

Daarna is het moeilijk om er nog één los bij te krijgen omdat de meeste scoops voor meer als 1 survivor zijn.

Wat ik heb gedaan:
Leah (Jewelery store)
Sophie (Convicts)
Wachten in wonderland plaza tot 20e 9:00am daarna naar paradise en Pamela en Heather ophalen (geen scoop melding).
In paradise wachten tot the "above" the law bigint

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
Hmm, daar zeg je me wat.. Kan proberen om Jennifer af te slachten, terug te gaan naar Paradise Plaza, daar Heather en Pamela op te pikken en dan Above the Law te doen. Probleem is dat ik net uit Paradise Plaza kom en daar waren Heather en Pamela niet. Kan ook weer komen doordat ik Above the Law al had, en met 3 survivors liep.

Bedankt voor de tip, hier kan ik wel wat mee denk ik zo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Ik heb nu 1 survivor gemist.. Pamela.. Maar als ik de rest nu wel haal, kom ik dan nog aan de 50? Zou namelijk balen zijn als ik nu overnieuw moet doen aangezien ik niet zo heel veel gesaved heb. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
Volgens mij kun je maximaal 53 mensen redden, dus dan zou je nog in de marge zitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Sh0ckTr00per schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 15:46:
Volgens mij kun je maximaal 53 mensen redden, dus dan zou je nog in de marge zitten :)
Laten we het hopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Dit topic loopt nog best lekker zo :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Is er misschien iemand die een goede host heeft voor de plaatjes in de OP?
Ik had niet zoveel views verwacht als dat dit topic heeft gekregen, want mijn bandwidth gaat nogal snel de pijp uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Ik denk dat ik Dead Rising nu volledig naar mijn zin heb uitgespeeld. Vandaag de 50 survivors gered. Helaas heb ik niet de transmissie achievement gehaald... Geen idee waarom niet aangezien ik echt alle telefoontjes heb gehad. Heb namelijk een lijst er naast gelegd die ik van inet had geplukt dus tja dat snap ik niet. Helaas.

Maar heb nu dus nog enkel survival 5 en 7 dagen en die transmissie staan en dat vind ik wel mooi geweest nu :). Heb me er iig erg mee vermaakt. Nu hopelijk snel een nieuw spel dat uitkomt met een goed singleplayer verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Volgens mij kan je die achievement al niet meer halen als je 1 keer perongelijk een call wegdrukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

TwyLight schreef op zondag 18 maart 2007 @ 21:18:
Volgens mij kan je die achievement al niet meer halen als je 1 keer perongelijk een call wegdrukt.
Volgens mij ook inderdaad, maar ik heb geen 1 telefoontje weggedrukt. Want elke keer als dat gebeurde (2 keer) had ik hem gereload om dat over te doen.. Maarjah :), vind het zo wel goed. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-06 16:32
Iemand een idee hoe je de "kill 5 psychopaths" achievement kunt krijgen?
spoiler:
Mij is het namelijk gelukt om die drie convicts te vermoorden, eerst 2, toen gevlucht, toen dezelfde 2 weer, toen weer gevlucht, toen alle drie tesamen vermoord.
Daarna ging ik terug naar Jessie om te saven, maar kwam ik die sekte tegen. Hierbij heb ik ze dus allemaal de grond in gestampt, heerlijk dat de zombie teller dan ook gewoon door loopt ; ), maar ik krijg er geen achievements voor. Terwijl ik nu toch al zeker een stuk of 50 psychopaths moet hebben vermoord in totaal : /

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Weltschmerz schreef op maandag 19 maart 2007 @ 08:31:
Iemand een idee hoe je de "kill 5 psychopaths" achievement kunt krijgen?
spoiler:
Mij is het namelijk gelukt om die drie convicts te vermoorden, eerst 2, toen gevlucht, toen dezelfde 2 weer, toen weer gevlucht, toen alle drie tesamen vermoord.
Daarna ging ik terug naar Jessie om te saven, maar kwam ik die sekte tegen. Hierbij heb ik ze dus allemaal de grond in gestampt, heerlijk dat de zombie teller dan ook gewoon door loopt ; ), maar ik krijg er geen achievements voor. Terwijl ik nu toch al zeker een stuk of 50 psychopaths moet hebben vermoord in totaal : /
Ik denk dat niet die
spoiler:
sekte-leden
worden bedoeld, maar de "eindbazen" die je in verschillende winkels & afdelingen kan aantreffen
spoiler:
zoals de clown, de gunshop-owner, de supermarkt-bediende etc
.

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
Okyah schreef op maandag 19 maart 2007 @ 08:38:
[...]
Ik denk dat niet die
spoiler:
sekte-leden
worden bedoeld, maar de "eindbazen" die je in verschillende winkels & afdelingen kan aantreffen
spoiler:
zoals de clown, de gunshop-owner, de supermarkt-bediende etc
.
Wel raar dat ze het dan beide Psychopaths benoemen...

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
Ja, ik denk dat dat idd een foutje in het spel is.

Zo'n mannetje in gele regenjas heet eigenlijk "cultist".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
yzf1kr schreef op maandag 19 maart 2007 @ 22:53:
Ja, ik denk dat dat idd een foutje in het spel is.

Zo'n mannetje in gele regenjas heet eigenlijk "cultist".
Aha...apart ; P

Maar ehm, ik heb gisteren even flink gespeeld en ik heb de Genocider Achievement gehaald!!!!!!
Ik heb hier veel tips gelezen en ook flashafbeeldingen van kaarten en dergelijke gezien, maar persoonlijk had ik een andere manier om de achievement te halen.
Ik had uiteindelijk 19 uur over, en ik ben pas bij 20.000 zombies gaan richting op de achievement, daarvoor klootte ik ook maar wat aan.
Ik deed het als volgt:

spoiler:
Al zombie ontwijkende, af en toe hakkende, rende ik naar de parkeerplaats met de rode cabrio en de motor. Daar pakte ik de cabrio en reed ik de tunnels in. Meteen linksaf slaan en de bocht volgen. Daar in dat laatste stukje even flink zombies omver rijden en zodra de cabrio kapot gaat overstappen op het busje.*** Eenmaal in het busje reed ik meteen door de gang naar buiten. Na het laadscherm zette ik de auto meteen in zn achteruit, en kreeg ik dus weer een laadscherm. Dit zette de neus van de auto weer naar voren en sloeg ik dus weer linksaf naar dat kleine stukje waar dat witte busje staat. Vervolgens reed ik daar gewoon vol op in, tot ik niet meer verder kon, terug in de achteruit, tot ongeveer de bocht, en dan weer vooruit. Op het moment dat het grote gedeelte van de zombies weg zijn, maar de auto nog heel is, reed ik achteruit en telde ik de bordjes aan de linkerkant op de muur (er staat 'slow'). Na het vierde bordje sloeg ik links en draaide ik achteruit de bocht om. Vervolgens weer rechtdoor terug rijden en die bocht nemen, waardoor alle zombies gerespawned waren. Na dat een paar keer herhaald te hebben ging de auto kapot en pakte ik dus de nieuwe auto. Vanuit daar herhaalde ik het proces vanaf (***).

Dit zal vast niet de meest efficiente manier zijn, maar het was geheel stressvrij. Geen dingen waar je op moet letten, gewoon verstand op nul, lekker muziekje op, en beetje crossen.

spoiler:
De gun die je ervan krijgt is zeer tof, schiet makkelijk, maar ik denk dat hij op bazen toch wel handiger zal zijn dan voor zombies. Persoonlijk geef ik de voorkeur nog steeds aan een honkbalknuppel of andere slagwapens wat grote groepen zombies betreft.

Ik ben nu level 41 en ik heb nog bijna niets in het spel gedaan, behalve dan de Genocider en wat andere achievements gehaald, maar nog niet echt cases, foto's of verhaal gerelateerde dingen. Maar ik ben er klaar voor! :P

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

uchiha tijntje schreef op zondag 18 maart 2007 @ 21:11:
Ik denk dat ik Dead Rising nu volledig naar mijn zin heb uitgespeeld. Vandaag de 50 survivors gered. Helaas heb ik niet de transmissie achievement gehaald... Geen idee waarom niet aangezien ik echt alle telefoontjes heb gehad. Heb namelijk een lijst er naast gelegd die ik van inet had geplukt dus tja dat snap ik niet. Helaas.
Die is vrijwel godsonmogelijk. Je moet namelijk alle calls triggeren die je in het spel kunt krijgen, dwz alle case-gerelateerde, alle survivor-gerelateerde, alle psycho-gerelateerde. Dat is vrijwel onmogelijk binnen 72 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

curry684 schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 11:38:
[...]

Die is vrijwel godsonmogelijk. Je moet namelijk alle calls triggeren die je in het spel kunt krijgen, dwz alle case-gerelateerde, alle survivor-gerelateerde, alle psycho-gerelateerde. Dat is vrijwel onmogelijk binnen 72 uur.
Ik had deze faq er naast gelegd.

Klik

Daarin staat het volgende:
The Plot, Transmissionary, and You:
There has also been some conjecture as to when Otis stops being part of the plot. If you stop doing the plot during "The Last Resort" you will still get all of Otis's Transmissions. Let "The Last Resort" time out and you'll still be able to get Transmissionary.

Hier in staat dat je tot case 7.1 moet gaan en dat je daarna niet meer verder hoeft te werken aan de cases. Maarja dat trek ik dus nu in twijfel :P

[ Voor 21% gewijzigd door uchiha tijntje op 20-03-2007 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrakeNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-05 10:16
Lijkt net dat het hier een beetje aan het doodbloeien is.
bijna geen reacties meer.

nou moet zeggen ik heb dead rising ook sinds kort. ben nu eerst mijn level hoger aan het krijgen. (nu level 14) paar achievements halen en denk dat ik dan maar eens aan de cases begin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
Ik ben nog steeds bezig hoor :) Frank the Pimp is echter mislukt de laatste keer, heb wel Gourmet en Level Max gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

DrakeNL schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 16:56:
Lijkt net dat het hier een beetje aan het doodbloeien is.
bijna geen reacties meer.

nou moet zeggen ik heb dead rising ook sinds kort. ben nu eerst mijn level hoger aan het krijgen. (nu level 14) paar achievements halen en denk dat ik dan maar eens aan de cases begin
Ik heb het spel ook weggelegd. Ik had even genoeg van al die zombies :P. En vind de achievements van 5 en 7 dagen niet tof. Zeker omdat je niet kunt saven. Dus die ga ik gewoon proberen te halen.
Als je tussentijds kon saven, bijvoorbeeld om de dag 1 keer ofzo, dan was het misschien wel geinig geweest, want het principe lijkt me best leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
En de OP is weer terug, bedankt Muthas voor het hosten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 49090

nu eindelijk transmissionary en saint gehaald.

Er schijnt voor de transmissionary achievement verschil te zitten tussen de us en de eu versie.

Als je met de eu de walkthroughs op internet volgt dan mis je net 1 cal, omdat deze met de last resort stoppen terwijl je bij de eu versie nog 1 extra call krijgt om 5 pm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raziel
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-05 21:21
Ik heb de genocider achievement gehaald in overtime mode :( Nou ligt die mega blaster er niet :(
Hoop dat als ik er WEER 54000 mol, dat ie er dan wel ligt ... of zal ik alleen nog een keer om 12:00 op de helipad moeten staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
Vind het spel geweldig, maar zo goed als alles gedaan erin, dus niet echt super veel zin meer. Was level 50 binnen 3 dagen ofzo :)

Blijft wel een toffe game!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07-06 22:13
Raziel schreef op zondag 10 juni 2007 @ 10:49:
Ik heb de genocider achievement gehaald in overtime mode :( Nou ligt die mega blaster er niet :(
Hoop dat als ik er WEER 54000 mol, dat ie er dan wel ligt ... of zal ik alleen nog een keer om 12:00 op de helipad moeten staan?
Eventjes het spel netjes eindigen en dan opnieuw starten. Dan liggen al je verkregen unlocks in de safe-room :)

Photography Portfolio Straaljager filmpje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 92666

Iemand al enig idee hoe het zit met de Coop mode die zou komen? ben namelijk van plan een xbox 360 te gaan kopen nadit ik bij een vriend van mij de demo van dit spel heb gespeeld.
Lijkt me echt heel gaaf om met meerdere mensen zo n heel winkel centrum uit te moorden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07-06 22:13
Anoniem: 92666 schreef op maandag 18 juni 2007 @ 16:08:
Iemand al enig idee hoe het zit met de Coop mode die zou komen? ben namelijk van plan een xbox 360 te gaan kopen nadit ik bij een vriend van mij de demo van dit spel heb gespeeld.
Lijkt me echt heel gaaf om met meerdere mensen zo n heel winkel centrum uit te moorden :)
Het lijkt er op dat dat een 1 april grap was :( :'(

Photography Portfolio Straaljager filmpje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Ja ik heb er ook niks meer over gehoord, wel jammer want het zou echt dat missende stukje toevoegen wat er eigenlijk al vanaf het begin bij had moeten zitten natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-01 13:01
Ik had dead rising al een hele tijd liggen, maar pas gister aan begonnen.
Vind het spel erg lastig, Vooral het in veiligheid brengen van overlevenden is een ware nachtmerrie.
Ze lopen telkens in grote groepen zombies, of ze volgen me amper of gewoon helemaal niet.
Uiteraard zijn ze me wel al ge-joined, maar vaak is het zo dat als er twee te gelijk moeten worden gered eentje nog wel een beetje mee loopt, maar die ander amper.

Iemand die me een tip kan geven ?
Ook heb ik problemen met de tweede carlito encounter, case 2-1 .
Ben veel te snel dood en kan hem amper raken. hier nog iemand tips ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
KunDun schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 12:50:
Vind het spel erg lastig, Vooral het in veiligheid brengen van overlevenden is een ware nachtmerrie.
Ze lopen telkens in grote groepen zombies, of ze volgen me amper of gewoon helemaal niet.
Uiteraard zijn ze me wel al ge-joined, maar vaak is het zo dat als er twee te gelijk moeten worden gered eentje nog wel een beetje mee loopt, maar die ander amper.

Ga eerst beetje bashen, zodat je wat hogere level krijgt dan is het allemaal wat makkelijker. Of ga eerst naar de garage en een zooi mensen dood rijden. Check youtube dan zie je voorbeelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021

Ik heb een beetje hetzelfde probleem en daarnaast heb ik echt Enorme problemen met het save systeem, en ik verdwaal nog regelmatig het had allemaal wel wat duidelijker gekunt. Vaak heb ik het probleem dat ik wel een survivor heb maar geen idee hoe of waar ik naar mijn safe house kom. Het leek mij dat ik mijn waypoint er wel op kon instellen of iets maar dat is me nog niet gelukt :(

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Het save systeem maakt juist dat het spel leuk en speelbaar blijft.
Als je echt om de minuut zou kunnen saven, dan was er namelijk ook niks meer aan.
En in het begin is het idd lastig saven, maar als je wat levels erbij hebt, dan is het ineens een stuk makkelijker.

Gewoon doorzetten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Je bedoelt dat ze een bijzonder slecht systeem hebben ingebouwd zodat de levensduur verlengt word zoals bij zoveel spellen. Wat is er erg aan een beter save syteem? Altijd die slechte argumenten van jjaaaaaa als je op ieder moment kan saven word het te makkelijk, noudat is simpel op te lossen door niet op ieder moment te saven kan je het voor jezelf leuk houden, sommige mensen kunnen niet omgaan met die vrijheid maar ik maar liever zelf die keuze dan over te worden gelaten aan de genade van een rot savesysteem. Ik snap dat fans van spellen dat altijd door de vingers zien maar ik vind het een grappig en aardig spel tot nu toe maar de uitwerking is gewoon echt soms dramatisch slecht(AI's van survivors iemand?) en een betere map functie was ook geen overbodig luxe. Ik heb nu een paar keer gespeeld maar voornamelijk door dat rotte kut save systeem gecombineerd met de dramatische map functie waar je geen reet op ziet, kon ik weer een paar keer overnieuw begonnen nadat ik al ik 5h (IRL) erop had zitten. Blijkbaar geen save & quit doen als je doodgaat. Het concept spreekt me enorm aan, als enorme fan van Zombie's maar dit spel is gewoon op een paar gebieden erg zwak uitgevoerd waaronder het hele product gewoon lijdt helaas.

Spijt me als het wat een op rant lijkt. Is het niet. Maar ik ben gewoon erg teleurgesteld dat een geweldig spel qua idee toch wel een paar dingen heeft die het spel gewoon echt slechter maken, terwijl die dingen IMO makkelijk te fixen zijn zonder veel moeite dus dat snap ik dan weer niet.

[ Voor 34% gewijzigd door Postius op 20-08-2007 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
Wees blij dat je niet eerst inktlinten hoeft te verzamelen voor je uberhaupt kunt saven :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Postius schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 14:25:
Je bedoelt dat ze een bijzonder slecht systeem hebben ingebouwd zodat de levensduur verlengt word zoals bij zoveel spellen. Wat is er erg aan een beter save syteem? Altijd die slechte argumenten van jjaaaaaa als je op ieder moment kan saven word het te makkelijk, noudat is simpel op te lossen door niet op ieder moment te saven kan je het voor jezelf leuk houden, sommige mensen kunnen niet omgaan met die vrijheid maar ik maar liever zelf die keuze dan over te worden gelaten aan de genade van een rot savesysteem. Ik snap dat fans van spellen dat altijd door de vingers zien maar ik vind het een grappig en aardig spel tot nu toe maar de uitwerking is gewoon echt soms dramatisch slecht(AI's van survivors iemand?) en een betere map functie was ook geen overbodig luxe. Ik heb nu een paar keer gespeeld maar voornamelijk door dat rotte kut save systeem gecombineerd met de dramatische map functie waar je geen reet op ziet, kon ik weer een paar keer overnieuw begonnen nadat ik al ik 5h (IRL) erop had zitten. Blijkbaar geen save & quit doen als je doodgaat. Het concept spreekt me enorm aan, als enorme fan van Zombie's maar dit spel is gewoon op een paar gebieden erg zwak uitgevoerd waaronder het hele product gewoon lijdt helaas.

Spijt me als het wat een op rant lijkt. Is het niet. Maar ik ben gewoon erg teleurgesteld dat een geweldig spel qua idee toch wel een paar dingen heeft die het spel gewoon echt slechter maken, terwijl die dingen IMO makkelijk te fixen zijn zonder veel moeite dus dat snap ik dan weer niet.
Ik heb me er in het begin ook aan geergerd, maar toch doorgezet.
Het mooiste vond ik dat je na een waar bloedbad, eindelijk een savepoint gevonden hebt, en je eindelijk kunt saven.

Het gaf voor mij iig een andere dimensie aan het spel.

Maar goed, ik snap dat dit niet voor iedereen geldt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raziel
Banjy schreef op zondag 10 juni 2007 @ 14:47:
[...]

Eventjes het spel netjes eindigen en dan opnieuw starten. Dan liggen al je verkregen unlocks in de safe-room :)
Ja, dat was nou net het probleem :) Had het spel niet netjes geeindigd. Heb nog maar "even" 54000 zombies gemold. 880 punten in DR nou, maar ben em wel voorlopig zat. Geen zin in survivor mode, en frank the pimp en escort heb ik niet, en die answer all calls en 50 mensen redden. Gaat NET even teveel tijd in zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Laatst online: 08-09-2024
Electra schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 14:55:
[...]

Ik heb me er in het begin ook aan geergerd, maar toch doorgezet.
Het mooiste vond ik dat je na een waar bloedbad, eindelijk een savepoint gevonden hebt, en je eindelijk kunt saven.

Het gaf voor mij iig een andere dimensie aan het spel.

Maar goed, ik snap dat dit niet voor iedereen geldt.
Precies, dat save systeem zorgde er voor dat je scherp bleef. Paste precies in de sfeer van het spel. Was niks mee vond ik zelf, en laten we wel wezen, het was niet zo dat je uren moest lopen voor een save.

Ik denk dat veel mensen niet kunnen verkroppen dat ze niet iedereen kunnen redden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

SeamusXanthus schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 17:50:
[...]

Precies, dat save systeem zorgde er voor dat je scherp bleef. Paste precies in de sfeer van het spel. Was niks mee vond ik zelf, en laten we wel wezen, het was niet zo dat je uren moest lopen voor een save.

Ik denk dat veel mensen niet kunnen verkroppen dat ze niet iedereen kunnen redden. :)
:) Ik heb uiteindelijk iedereen kunnen redden, echter heb ik de survival mode niet gedaan aangezien ik het een vrij onzinnige mode vond. 5 en 7 uur voedsel verzamelen en wachten totdat je je voedsel kunt gebruiken en dan weer verder zoeken.. Echter als je deze mode wilt uitspelen zijn er divere walkthroughs waarin de werkwijze goed is uitgelegd.

Wat betreft het save systeem. Het zorgt voor een constante spanning. Een paar foutjes teveel en je bent het haasje. Terwijl je als je overal en altijd kunt saven het spel echt te makkelijk wordt en daarmee automatisch een mindere ervaring, want als je overal zou kunnen saven zou ik daar natuurlijk ook gebruik van maken, want tja als die optie er nu eenmaal is ga ik het mezelf echt niet dermate moeilijker maken om niet te saven voor bijvoorbeeld een eindbaas.

Maar in principe zijn er genoeg savepunten? Alle wc's en de geclearde zone? Tevens heb je een grote mogelijkheid om te 'fast travelen'. En na een uurtje of 2 spelen heb je de lay out van het winkelcentrum ook wel door.

En wat betreft het escorten van de survivors.. zorg voor de route met de minste obstakels (zowel zombies als wel tafels, palen etc) want de ai is niet echt geweldig inderdaad. :)
Ik was uiteindelijk dus ook erg blij toen ik 8 vrouwelijke survivors tegelijkertijd had gered :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Tip van de dag: story volgen is leuk zodra je lvl 15 a 20 bent. Tot die tijd: ga lekker zombies bashen, exploren en zorgen dat je de hele mall kent. Paar keer overnieuw beginnen, en tegen de tijd dat je sterk genoeg bent voor de story ken je er ook de mall genoeg voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
uchiha tijntje schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 18:58:
[...]

Wat betreft het save systeem. Het zorgt voor een constante spanning. Een paar foutjes teveel en je bent het haasje. Terwijl je als je overal en altijd kunt saven het spel echt te makkelijk wordt en daarmee automatisch een mindere ervaring, want als je overal zou kunnen saven zou ik daar natuurlijk ook gebruik van maken, want tja als die optie er nu eenmaal is ga ik het mezelf echt niet dermate moeilijker maken om niet te saven voor bijvoorbeeld een eindbaas.
Ja maar dat doe je zelf dan? Zoals ik al zei sommige mensen kunnen niet met vrijheid omgaan. Maar om dan een brak systeem uit 1992 uit te brengen vind ik ook weer niks er zijn vrij simpel betere oplossingen te bedenken. Dat jij je eigen spel ervaring naar beneden haalt is prima maar dan geef je wel een tegenstrijdig argument. Je zegt eerst dat het zo spannender is en beter kan inleven wat waar is tot op zekere hoogte, want het slaat wel in frustratie om op genoeg momenten. En daarna van, ja als je overal kan saven dan save ik voor een eindbaas waardoor ik het spel minder leuk vind maar wel sneller uitspeel. Om welke reden speel je het spel dan want die 2 argumenten spreken elkaar tegen.

En er zijn genoeg tussenoplossingen te bedenken ipv. een 1992 savesysteem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Als je spellen zonder frustratie wil moet je geen Japanse games kopen, die zijn daar juist op gericht. Maar dan nog, ik vond bij Rainbow Six Vegas de afstand tussen checkpoints ook te ver op z'n tijd, en heb wel eens bepaalde secties te vaak moeten herhalen. Vond ik persoonlijk stukken irritanter dan het leuk bedachte en goed uitgewerkte systeem van Dead Rising.

En tja, ik heb er verder sowieso geen enkel probleem mee met dat je feitelijk nog moet nadenken in een game omdat je keihard afgestraft wordt als je zonder nadenken dood gaat. Vind zelf de meeste games veel te soft wat dat betreft met hun save-anywhere aanpak. Dat het intussen kan in tegenstelling tot 1992 maakt het nog niet per definitie beter.

[ Voor 32% gewijzigd door curry684 op 21-08-2007 01:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
curry684 schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 23:34:
[...]

Tip van de dag: story volgen is leuk zodra je lvl 15 a 20 bent. Tot die tijd: ga lekker zombies bashen, exploren en zorgen dat je de hele mall kent. Paar keer overnieuw beginnen, en tegen de tijd dat je sterk genoeg bent voor de story ken je er ook de mall genoeg voor.
Ok dat is een optie, probleem is dat de cases op een bepaald moment gebeuren,
of binnen een bepaalde tijd moeten zijn afgerond. Dus je kan niet twee game days
gaan lopen level grinden, omdat je dan de cases mis loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raziel
KunDun schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 01:47:
[...]

Ok dat is een optie, probleem is dat de cases op een bepaald moment gebeuren,
of binnen een bepaalde tijd moeten zijn afgerond. Dus je kan niet twee game days
gaan lopen level grinden, omdat je dan de cases mis loopt.
Jawel, gewoon niet naar Carlito toe gaan. Gaan de cases ook niet lopen en dus kun je zes uur langs zombies pletten. En in de tussentijd kun je gelijk voor een aantal achievements gaan zonder last te hebben van de main story line.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Ik vind het niet echt tegenstrijdig. Ik zou namelijk gewoon de savemogelijkheden gebruiken die het spel me biedt. Als je overal en altijd kunt saven ipv alleen op bepaalde plekken in een spel zou ik echt wel vaker gesaved hebben dan nu het geval was, ook al zou dat misschien wel afbreuk doen aan de spanning. Ik vind namelijk dat de game mij spanning moet bieden door de game goed te balanceren en niet dat ik de spanning zelf moet creeeren door bijvoorbeeld niet te saven.

Want stel je eens voor. Je hebt 8 survivors bij je, die je met moeite hebt gevonden.. je zit echter aan de andere kant van de mall dus je moet nog een lang stuk met 300 zombies tussen jou en een veilige zone. Je maakt me niet wijs dat 90% van de mensen niet een aantal keer saved wanneer ze weer een stukje onbeschadigd dichter bij de safety zone zijn gekomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raziel
Het enige wat ik vind sucken aan het savesysteem is het niet kunnen saven in infinity mode. Ik ga echt niet 14 uur IRL dead rising spelen met de helaas grote kans op een read error. Niet te doen man ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Raziel schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 09:40:
Het enige wat ik vind sucken aan het savesysteem is het niet kunnen saven in infinity mode. Ik ga echt niet 14 uur IRL dead rising spelen met de helaas grote kans op een read error. Niet te doen man ...
Dat ben ik compleet met je eens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
uchiha tijntje schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 07:52:
Ik vind het niet echt tegenstrijdig. Ik zou namelijk gewoon de savemogelijkheden gebruiken die het spel me biedt. Als je overal en altijd kunt saven ipv alleen op bepaalde plekken in een spel zou ik echt wel vaker gesaved hebben dan nu het geval was, ook al zou dat misschien wel afbreuk doen aan de spanning. Ik vind namelijk dat de game mij spanning moet bieden door de game goed te balanceren en niet dat ik de spanning zelf moet creeeren door bijvoorbeeld niet te saven.

Want stel je eens voor. Je hebt 8 survivors bij je, die je met moeite hebt gevonden.. je zit echter aan de andere kant van de mall dus je moet nog een lang stuk met 300 zombies tussen jou en een veilige zone. Je maakt me niet wijs dat 90% van de mensen niet een aantal keer saved wanneer ze weer een stukje onbeschadigd dichter bij de safety zone zijn gekomen :)
Dat is waar, maar had dan de AI van de survivors beter gemaakt. Het punt is dat ik nu zelfs al een paar keer overnieuw ben begonnen maar dat was niet echt vrijwillig. Ik probeer het spel echt leuk te vinden maar ze maken het me gewoon zo lastig :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Postius schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 14:00:
[...]

Dat is waar, maar had dan de AI van de survivors beter gemaakt. Het punt is dat ik nu zelfs al een paar keer overnieuw ben begonnen maar dat was niet echt vrijwillig. Ik probeer het spel echt leuk te vinden maar ze maken het me gewoon zo lastig :'(
De ai is idd niet al te slim.. :) Maar de survivors gewoon wat wapens geven en een of ander boekje in je inventory stoppen dat ervoor zorgt dat ze niet meer bang zijn scheelt al een hele hoop ergenis. :)

En misschien is de ai wel ontzettend realistisch want wat zou een gemiddeld persoon doen als die in een shoppingmall wordt omsingeld door 1000 zombies :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Laatst online: 06-06 09:27

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

uchiha tijntje schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 14:04:
En misschien is de ai wel ontzettend realistisch want wat zou een gemiddeld persoon doen als die in een shoppingmall wordt omsingeld door 1000 zombies :+
Stel dat je inderdaad opgesloten zit in een winkelcentrum vol met zombies. Er komt dan op een gegeven moment een zwaar bewapende fotograaf aan die zegt dat hij je naar een veilige plek kan brengen. Jij besluit hem te volgen en hij maakt met een kettingzaag een pad door de groep zombies heen vrij. Zou jij dan:
  1. Hem volgen en het pad nemen waar geen zombies meer zijn
  2. Hem volgen, maar in plaats van het veilige pad loop je door een grote groep zombies heen zodat de fotograaf je weer moet komen redden.
spoiler:
Als je antwoord B hebt gegeven, dan heb je waarschijnlijk de AI voor Dead Rising geprogrammeerd. ;)

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Do you have a secret answer C? :P

Ok de AI is niet heel sterk. Ze liepen niet altijd even netjes door je geclearde pad :P, maar waar ik me meer aan ergerde is dat ze bleven hangen achter bankjes, trapjes, stoelen en paaltjes. Een erg goed voorbeeld is vlakbij de deur van dat magazijn met de lift.. Daar staat een plant of een paaltje vlak langs de rand van de winkels.. Echt elke keer bleven daar survivors achter steken.. en als je tegen de klok vecht.. (iets wat heel erg goed gedaan is vind ik, zo bleef er altijd continue spanning als je de hoofdlijn wilde volgen) is dat inderdaad erg frustrerend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-06 09:15
Ik wil deze game ook, kan m helaas nergens vinden in de winkels. Misschien toch maar online bestellen

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Probeer hem 2de hands te kopen. Of in een winkel. Meestal staat ie tussen de classics. Kost 20 euro bij de lokale gameshops hier. Maar ik heb em 2de hands overgekocht van iemand hier op het forum voor 16,50 inc.

Goed ik ga het dadelijk mischien weer een kans geven. Mijn frustratie levels zijn wat gedaalt. Maar kan iemand me algemene tips geven. Ik laat de meeste side cases zitten want ik heb al gelezen dat je niet alles kan halen dus ik ben me concentreren op de main stroy line. Maar ik weet niet echt hoe ik bezoekers in veiligheid breng. Ja naar het safe house brengen...MAAR HOE DE FUCK kom ik daar. Ik kan er geen Waypoint naar zetten, en ik kan het niet echt vinden. En staat ook nergens op de map een duidelijk icoontje voor(of mischien wel) AAARRRRRGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

In paradise plaza is er een deur naar een magazijn, deze magazijn bevat een lift. Neem de lift naar boven en dan ben je er :).

Klik hier voor een uitgebreide map. Rechtsonder, het gele vlak is het magazijn, tussen p115 en 116 :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
uchiha tijntje schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 16:04:
In paradise plaza is er een deur naar een magazijn, deze magazijn bevat een lift. Neem de lift naar boven en dan ben je er :).

Klik hier voor een uitgebreide map. Rechtsonder, het gele vlak is het magazijn, tussen p115 en 116 :).
Dat klopt lol, maar het magazijn en de lift zitten echt vol zombies, dus met survivors
is dit niet echt handig, maar waarschijlijk wel de enige manier om weer bij de
controlroom te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

KunDun schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 16:38:
[...]

Dat klopt lol, maar het magazijn en de lift zitten echt vol zombies, dus met survivors
is dit niet echt handig, maar waarschijlijk wel de enige manier om weer bij de
controlroom te komen.
Heb het al ff niet meer gespeeld, maar het is volgens mij ook gewoon de enige manier, :P En op zich zijn die zombies daar niet heel erg lastig omdat ze gewoon niet van alle kanten kunnen komen. En als je de lift opent, gewoon zo'n torso pakken (paspop) en dan gewoon lekker rammen. Die doet namelijk erg veel damage. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Laatst online: 06-06 23:24
weet iemand of ze deze hebben bij media markt? lijkt me wel een lachen spel :)

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
Ben na een half jaar ook maar weer eens begonnen.. Ik loop nu met Burt, Aaron en Leah door Leisure Park. Daar zijn de convicts ook, maar die vormen geen probleem tot nu toe. Sophie rent echter ook in dat park rond, en ik heb er toch wat moeite mee om de drie die ik bij me heb ergens neer te zetten zodat ze blijven leven, Sophie op te halen en de hele meute naar de ingang van Wonderland Plaza te krijgen.

Het probleem is niet zozeer het zetten van waypoints. Burt en Aaron hebben wapens, maar worden toch overspoeld door zombies, hoeveel ik er ook afknal (heb een Real Zombie Megabuster bij me).

De vorige keer toen ik het spel uitgespeeld heb had ik uiteindelijk 11 survivors gered, en nu weet ik weer waarom :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
komen er steeds nieuwe zombies dan? kun je niet zo veel mogelijk zombies killen om zo de weg vrij te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
Er lopen honderden zombies in dat park. Je maakt een weg vrij maar ondertussen komen er van alle kanten zombies aanlopen. Ik zit wel net te denken.. misschien is het een optie om ze mee te nemen naar Sophie toe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Sh0ckTr00per schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 10:45:
Er lopen honderden zombies in dat park. Je maakt een weg vrij maar ondertussen komen er van alle kanten zombies aanlopen. Ik zit wel net te denken.. misschien is het een optie om ze mee te nemen naar Sophie toe...
Sophie is dat vrouwtje dat los in het park loopt? Want als dat zo is gewoon die 3 survivors meenemen en proberen die convicts te vermijden. Want mijn ervaring bij het spel was dat je survivors gewoon zoveel mogelijk met je mee moet laten lopen, behalve als je ze op de wc's neerzet waar geen zombies komen. En houdt er rekening mee dat als je naar een ander gebied gaat alle survivors bij je hebt anders loopt hun healt langzaam maar zeker terug, maar dat zal je alvast wel weten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
ben nu net ook begonnen aan de game :) Die Isabella is wel een lekker ding zeg :9 Die moeten we wel ff redden ;) Jessica heeft ook wel grote euh... ;)

Ik snap het probleem met het opslaan nog niet helemaal. Wat is er nou erg aan als ik nu bijv zou opslaan? Je kunt niet meer terug, okee...maar dat boeit toch niet?

-edit- kut, net dus niet gesaved, nou moet ikweer opnieuw beginnen :p

[ Voor 10% gewijzigd door FireFoz op 08-10-2007 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

FireFoz schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 15:02:
ben nu net ook begonnen aan de game :) Die Isabella is wel een lekker ding zeg :9 Die moeten we wel ff redden ;) Jessica heeft ook wel grote euh... ;)

Ik snap het probleem met het opslaan nog niet helemaal. Wat is er nou erg aan als ik nu bijv zou opslaan? Je kunt niet meer terug, okee...maar dat boeit toch niet?

-edit- kut, net dus niet gesaved, nou moet ikweer opnieuw beginnen :p
Sommige vinden het savesysteem vervelend doordat het anders wat moeilijk en uitdagend kan worden :+ . Zelf vond ik het hele savesysteem niet vervelend, maar bracht juist de spanning in de game erg goed naar voren. Je was gewoon erg blij als je je uiteindelijk, na het verslaan van 200 zombies een restroom had bereikt om daar te kunnen saven. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
zijn er nog mensen die dit spel spelen? ik vermaak me er nog steeds mee :) Snap alleen niet zo goed hoe ik op verschillende manieren kan aanvallen...hangt dat puur af van de afstand tussen jou en je enemy of is dat een speciale combi van toetsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Euh afstand, de hoek. Maar je hebt maar 1 aanvals toets(na de gooi dingen weg toets). En bij sommige wapens kan je de slaan knop langer ingedrukt houden voor een ander effect(baseball bat, chainsaw, slegde hammer etc). Gewoon proberen!

Ok ik heb dit spel nu officieel opgegeven het spijt me. Ik heb het geprobeerd maaaaar zit weeeeer vast! Ja mensen ik heb er een talent voor....of dit spel.....
Ik heb net de supermarkt eigenaar verslagen en moet medicijnen brengen. Maar zelfs als ik aan de missie begin is de tijd bijna om. Goed ik versla die kerel, race terug met de medicijnen ennnn.......Case Failed! Overnieuwe begonnen weer geen tijd voor die quest weeeeer Case Failed.....Iemand tips anders word ie uit mijn raam gefrisbeeed namelijk....of ik plak hem aan de muur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mazzl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-05 22:16
@postius
ik neem em wel van je over. wil de game nog hebben :P

If you don't stand for something you'll fall for everything

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Postius schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 15:01:
Ok ik heb dit spel nu officieel opgegeven het spijt me. Ik heb het geprobeerd maaaaar zit weeeeer vast! Ja mensen ik heb er een talent voor....of dit spel.....
Ik heb net de supermarkt eigenaar verslagen en moet medicijnen brengen. Maar zelfs als ik aan de missie begin is de tijd bijna om. Goed ik versla die kerel, race terug met de medicijnen ennnn.......Case Failed! Overnieuwe begonnen weer geen tijd voor die quest weeeeer Case Failed.....Iemand tips anders word ie uit mijn raam gefrisbeeed namelijk....of ik plak hem aan de muur.
Positief blijven, ondanks dat je failt blijven je level/punten bewaard, dus in theorie zou het steeds makkelijker moeten worden als je weer een nieuwe game begint ;)

Wat ik heb gedaan toen ik de game voor het eerst speelde is de eerste ~10min enkele keren opnieuw spelen, daar kun je makkelijk iets van 40.000pt krijgen. Zodoende was ik al rond level 12 toen ik een nieuwe game begon waar ik echt voor de case files ging. Had voor de rest vd game weinig problemen.

Wat je ook kan doen is de Zombie Genocider achievement halen (door de Maintenace Tunnels rijden dan gaat het vrij snel), dan krijg je de Real Mega Buster, daarmee versla je alle psycho's in luttele seconden. Bijkomend voordeel is dat je door al het zombie killen veel zult levelen, dus wordt het nog makkelijker. Wel zonde en beter als je dit pas doet als je de game al een keer normaal hebt gespeeld, maar als dat niet wil lukken is het een optie.

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
als je het spel "uitspeelt" door middel van die kills halen en vervolgens die real mega buster krijgen, en daarna opnieuw begint, heb je dan nog steeds die real mega buster?

die skateboarden zijn trouwens wel ideaal, alleen jammer dat ze zo snel stuk gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

FireFoz schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 13:02:
als je het spel "uitspeelt" door middel van die kills halen en vervolgens die real mega buster krijgen, en daarna opnieuw begint, heb je dan nog steeds die real mega buster?
Yup, eenmaal unlocked is de RMB altijd verkrijgbaar in de ruimte waar Otis staat, ook bij nieuwe games. Moet ook wel, want om de RMB te unlocken moet je eerst een einde krijgen nadat je de Zombie Genocider achievement hebt gehaald (gewoon wachten op de helipad tot de 72h om zijn is goed genoeg).

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
pff ik denk dat ik de laat ben begonnen om die archivement te kunnen halen... ik heb nog maar 22 uur over, en ik heb pas 16000 kills... ik heb gekeken en ik haal ongeveer 1500 kills per uur (in het spel), neit echt veel maar die auto gaat zo vaak kappot? en ik kan die witte auto niet vinden...

dat ik dan opnieuw moet beginnen is OPZICH nijet zo heel erg, alleen dan moet ik die 16000 ook weer opnieuw doen of neit? dat is wel ff balen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
Jup, kills gelden alleen in het spel waar je mee bezig bent. Als je het spel al eens gewoon gespeeld hebt, die witte bus staat bij de slagerij, links bovenin de map. Veel meer dan 1500 kills per uur zal je gemiddeld ook niet lukken ben ik bang.. Heb je in elk geval nog wat te doen ;)

Ik ook, maar ik denk niet dat de Saint wat gaat worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
hmm das wel crap dan. straks meteen maar ff mee beginnen :p 1500 per 5 minuten dus... dus 50 minuten (echte tijd) werk. bleh :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181923

Jeuh zojuist overnieuw begonnen met Dead Rising op mijn nieuwe Xbox :D
Dat wordt weer 72 uur knallen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 275034

Anoniem: 181923 schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 23:07:
Jeuh zojuist overnieuw begonnen met Dead Rising op mijn nieuwe Xbox :D
Dat wordt weer 72 uur knallen :P
Uhhhh je bedoelt zeker 6 uurtjes real time knallen he :P Maar ik heb een vraag, heeft iemand misschien tips voor het halen van die Zombie Genocider achievement? Ben nu level 38 en heb gelezen dat deze achievement nodig is voor het vrijspelen van die Megaman ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
Kijk even op youtube.

Gewoon in de kelder met je auto de steeds zelfde route rijden, in een uurtje heb je die achievement bij elkaar gereden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-06 00:17
yzf1kr schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 12:39:
Kijk even op youtube.

Gewoon in de kelder met je auto de steeds zelfde route rijden, in een uurtje heb je die achievement bij elkaar gereden.
Dat lukt je niet in een uurtje hoor. Daar ben je wel ff mee bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
Nou veel langer zal het niet zijn, je moet je routes een beetje slim uitkiezen en de juiste triggerpunten weten te vinden. Er zijn namelijk gangen die op het ene moment drukker zijn als het andere.

Bijvoorbeeld wanneer je even het doodlopende eind naar de service ruimte inrijd spawnd achter je de gang helemaal tjokvol, terwijl hij voorheen bijna leeg was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

.sorry.. verwijderen svp... verkeerde topic.

[ Voor 96% gewijzigd door Darth Malak op 24-10-2008 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-06 00:17
laat maar zie reactie hierboven :X

[ Voor 67% gewijzigd door Kaasje123 op 24-10-2008 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 275034

Hoe veel kills halen jullie dan per uur als je de hele tijd gaat rijden met die auto in en rond de tunnel? Ik kwam gistern met 1 uur zo ongeveer 10000 kills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Ik ben 3 keer aan dit spel begonnen en 3 keer vast loper door bug. Daarnaast hebben die aziaten echt geen kaas gegeten van hoe je normaal moet saven of een spel leuk maakt zonder verschrikkelijk irritant ^^.
Ze kunnen daar een paar aardige spellen maken maar dead rising blijft hangen in een leuk idee. Extreem slecht uitgewerkt Beetje net als die JRPG's die ook allemaal hetzelfde zijn.
Ben toch benieuwd wat een westerse ontwikkelaar met dit idee had gedaan, ik denk wel beter.
Maar tis altijd leuk als je een auto save hebt op een punt waar je de missie al gefaald hebt. Vervolgens de missie afmaakt. Hem faalt ook al haal je hem. Er geautoload wordt, en je de missie dan automatisch weer niet haalt ook al ben je er niet eens aan begonnen. En dat 3x in 3 aparte games.
Ik heb dit spel zo hard geprobeer leuk te vinden maar verder dan een 6 voor de moeite kom ik niet. Het wordt ook extreem repitief. De map zuigt. HARD(welke azaitische game zuigt de mapfunctie niet?) En ja ik vind aziatische titels wel leuk maar het begint gewoon beetje op te vallen dat ze altijd beetje dezelfde fouten maken maar goed.
Sorry maar ik kan niemand dead rising aanraden. De game mechanics zijn gewoon echt heel erg bot, niet goed uitgedacht, en niet leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
Laten we het er dan maar op houden dat je het spel niet begrijpt.
Ik ben 3 keer aan dit spel begonnen en 3 keer vast loper door bug.
Tot 3x toe een vast loper is wel extreem bij dit spel. Ik ken niemand anders die klaagde over vastlopers bij dit spel.
Daarnaast hebben die aziaten echt geen kaas gegeten van hoe je normaal moet saven of een spel leuk maakt zonder verschrikkelijk irritant ^^.
Het speciale save systeem is juist de uitdaging van het spel.
Je wordt gedwongen keuzes te maken, en je moet deze goed plannen.
Ze kunnen daar een paar aardige spellen maken maar dead rising blijft hangen in een leuk idee. Extreem slecht uitgewerkt Beetje net als die JRPG's die ook allemaal hetzelfde zijn.Ben toch benieuwd wat een westerse ontwikkelaar met dit idee had gedaan, ik denk wel beter.
Een westerse ontwikkelaar had dit idee nooit gekregen, en had er waarschijnlijk een recht-toe-recht-aan slasher van gemaakt. Too Human met zombies ofzo.
Maar tis altijd leuk als je een auto save hebt op een punt waar je de missie al gefaald hebt. Vervolgens de missie afmaakt. Hem faalt ook al haal je hem. Er geautoload wordt, en je de missie dan automatisch weer niet haalt ook al ben je er niet eens aan begonnen. En dat 3x in 3 aparte games.
Misschien is dat geen bug? Misschien maak jij wel tot 3x toe de zelfde fout maar heb je het niet door?
Ik heb dit spel zo hard geprobeerd leuk te vinden maar verder dan een 6 voor de moeite kom ik niet. Het wordt ook extreem repitief.
Het enige wat repetitief wordt is misschien de zombies, maar daar loop je op een gegeven moment gewoon omheen.
De map zuigt. HARD(welke azaitische game zuigt de mapfunctie niet?)
Deze klacht heb ik nog nooit eerder gehoord. Wat is er dan mis met de map?
Je krijgt een plattegrond met een pijltje waar jij staat, wat is daar mis mee?
En ja ik vind aziatische titels wel leuk maar het begint gewoon beetje op te vallen dat ze altijd beetje dezelfde fouten maken maar goed.
Sorry maar ik kan niemand dead rising aanraden. De game mechanics zijn gewoon echt heel erg bot, niet goed uitgedacht, en niet leuk.
Gelukkig zijn er juist heel veel mensen die dit spel tot de topspellen van de 360 rekenen, anders zou er nooit een deel 2 komen.

Misschien moet je gewoon voor jezelf de conslusie trekken dat Japanse games gewoon niet begrijpt, en dat ze gewoon niets voor jou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
yzf1kr schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 15:37:
Laten we het er dan maar op houden dat je het spel niet begrijpt.

[...]

Tot 3x toe een vast loper is wel extreem bij dit spel. Ik ken niemand anders die klaagde over vastlopers bij dit spel.

[...]

Het speciale save systeem is juist de uitdaging van het spel.
Je wordt gedwongen keuzes te maken, en je moet deze goed plannen.

[...]

Een westerse ontwikkelaar had dit idee nooit gekregen, en had er waarschijnlijk een recht-toe-recht-aan slasher van gemaakt. Too Human met zombies ofzo.

[...]

Misschien is dat geen bug? Misschien maak jij wel tot 3x toe de zelfde fout maar heb je het niet door?

[...]

Het enige wat repetitief wordt is misschien de zombies, maar daar loop je op een gegeven moment gewoon omheen.

[...]

Deze klacht heb ik nog nooit eerder gehoord. Wat is er dan mis met de map?
Je krijgt een plattegrond met een pijltje waar jij staat, wat is daar mis mee?

[...]

Gelukkig zijn er juist heel veel mensen die dit spel tot de topspellen van de 360 rekenen, anders zou er nooit een deel 2 komen.

Misschien moet je gewoon voor jezelf de conslusie trekken dat Japanse games gewoon niet begrijpt, en dat ze gewoon niets voor jou zijn.
Ik begrijp dit spel uitstekend, mischien kan ik het wel begrijpen maar gewoon echt niet leuk vinden ook al snap ik het? Vergelijk het met voetbal(doet het altijd goed als haat onderwerp op fora ;-), meeste gamers begrijpen het echt wel maar blijven het achterlijk vinden). Verder weet ik wel dat dit 1 van de toppers is en ja ik zie ook in waarom en nee ik vindt het niet onterecht(die 6 is meer persoonlijk). Maar er zitten wel echt fouten in, sommige wat groter dan andere. Het is nogal lang geleden dus ik moet het uit mijn hoofd doen maar dit waren (IMO) de grootste nadelen.

Die vastlopers:
De eerste 2 weet ik niet meer echt, maar de laatste staat me nog extreem helder voor de geest. Medicijnen halen in de supermarkt. Ik had geloof ik net die rotte zaagclown omgelegd in het kinderparadijs(al kan dit ook ervoor zijn geweest, ik haal mischien mijn speelsessies door elkaar). En toen moest ik medicijnen halen bij de supermarkt. Goed ik naar de supermarkt. Krijg je bossfight met die kerel(moest ik overigens erg om lachen :) ) met zijn wagentje. Goed ik die vent killen niet echt moeilijk spullen ophalen teruglopen....ennnnn FAILED!
Huh wat?
Goed laatste save was gelukkig niet al te lang voor het gevecht dus ik dit keer meteen rennen als een gek naar de supermarkt. Snelle tijd boss gekilled. Als een gek terug gerusht en WEER FAIL.
Ben ik op de tijd gaan laten, zodra ik de missie kreeg ging ik nu als een gek naar de supermarkt. Waarnaar er bij de quest geen tijd meer bijstond(ik dacht hij staat stil ofzo ivm bossfight). Ik weer alles doen en weer...FAIL!
Na frustratie na paar weken oudere savegame geload, zodra ik die missie kreeg weer rushen, en weer fail. Ik heb gekeken of ik iets fout deed maar kon niks ontdekken(ook niet met hulp van onze vriend google). Dit vond ik natuurlijk een GIGANTISCHE afknapper.

Over de map(mischien start ik het spel even op om te kijken). Je zag gewoon een grote plattegrond, maar er was IMO slecht aangegeven waar je al doorkon en waar niet want nog al eens voor bijzonder ver lopen zorgde(uiteindelijk speel je heel die mall vrij maar doorvoor is eht vrij irritant). Ook als je een specifieke winkel zoekt moet je alles handmatig zoeken, er is geen enkele indicatie of iets. Verder meen ik me te herinneren dat enkele dingen slecht stonden aangegeven, zoals trappen waar de ingang zich dan aan de andere kant bevond. De map was er maar er was geen moeite gedaan om iets duidelijk te maken, de overzicht symbolen waren vaag. Het had met een beetje aandacht veel duidelijker kunnen zijn want zeker in het beg
in lijkt die hele mall op elkaar en wordt je van je map niks wijzer van hoe je moet lopen.

En over het save systeem, wat jij als grootste voordeel noemt is ook meteen het grootste nadeel. Checkpoints hadden me beter geleken want jij hebt vast ook wel is een paar uur over moeten spelen ivm vergeten te saven of net niks in de buurt, of je kwam net iets naars tegen. Dat is ook niet speel bevoordelijk maar werkt het tegen. Een speciaal save systeem kan best, en kan ook erg leuk zijn, maar er zitten aan ieder systeem ook deze nadelen.

Maar goed mischien start ik het binnenkort maar weer is op al heb dat al een paar keer gedaan zombies bashen is vet.

[ Voor 6% gewijzigd door Postius op 24-10-2008 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liteiten
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 02-07-2019
Anoniem: 275034 schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 15:00:
Hoe veel kills halen jullie dan per uur als je de hele tijd gaat rijden met die auto in en rond de tunnel? Ik kwam gistern met 1 uur zo ongeveer 10000 kills.
Same.
Pagina: 1 2 3 4 Laatste