[X360] Dead Rising Overzicht Laatste deel

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 5.074 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06-06 09:27

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Anoniem: 181923 schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 11:48:
[...]

Volgens mij kun je hierna niet meer doorspelen. Je krijgt dan te zien: THE TRUTH HAS VANISHED en dan mag je helemaal overnieuw beginnen omdat je de andere cases niet meer kunt spelen.
Nee hoor, je krijgt de optie om opnieuw te beginnen of verder te gaan. Als je verder gaat, dan kun je gewoon door blijven spelen, alleen gaat het verhaal niet meer verder. Als je sommige achievements wilt halen, zul je de verhaal cases moeten overslaan omdat je anders niet genoeg tijd hebt.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181923

MetroidPrime schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 11:58:
[...]

Nee hoor, je krijgt de optie om opnieuw te beginnen of verder te gaan. Als je verder gaat, dan kun je gewoon door blijven spelen, alleen gaat het verhaal niet meer verder. Als je sommige achievements wilt halen, zul je de verhaal cases moeten overslaan omdat je anders niet genoeg tijd hebt.
Hey maar dat wist ik niet :D
Welke optie moet ik dan kiezen nadat ik af ben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dieter
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-07-2021
Ja vraag ik me ook af, ik heb dit nu al een paar keer voorgehad, maar dan maar gereload ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-06 20:19
Die 53000 zombie kill achievement halen mensen zeker d.m.v. door parkeer garage rijden en dat park?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Laatst online: 13-06 19:47
Alleen de garage. Drie routes, van de rode naar de witte auto, witte auto naar de bestelbus en de bestelbus naar de rode auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-05 16:00

curry684

left part of the evil twins

Dieter schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 13:21:
Ja vraag ik me ook af, ik heb dit nu al een paar keer voorgehad, maar dan maar gereload ...
Nou, probeer de andere optie dan 'reload' eens 8)7

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:51
curry684 schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 16:12:
[...]

Nou, probeer de andere optie dan 'reload' eens 8)7
"Save status en Quit" :P

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Je kan kiezen:

Load
Save and Exit.

Als je Load kiest dan gaat die verder waar je hebt gesaved, en als je Save and Exit kiest slaat die je lvl. op en begin je weer opnieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
Volgens mij kan je de "Case"-missie niet meer afbreken nadat je hem begonnen bent.
Als je de eerste niet start, dus Brad niet gaat helpen, dan kun je blijven doorgaan.

Dat heb ik iig gemerkt bij mijn Genocider achievement.

Ik kan nu niet testen hoe het tussentijds zit bij andere cases, of je er voor kan kiezen een case niet te starten. Ik moet nu eerst Case 8 afmaken. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:09

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Ik wil nu een man uit Al Fresco Plaza naar de security room brengen (A Cowardly Man), en dat lukt niet echt.. Tenminste, zonder al m'n wapens te gebruiken :(

Ik heb 6 slots dacht ik, of nee 6 en zodra ik die gast rescue krijg ik er 7.

Ik heb bij me:

- Queen (heb er nog geen een bij gevonden, hoe herken je die Queen-holders behalve die rode stip in de nek?)
- Nailgun (22 ammo over)
- Pistol (30 ammo)
- Katana (gloednieuw)
- Raw Meat
- Apple

Nou wil ik die eerste 4 zeker houden, maar ook iets om te healen, dus heb ik maar 2 slots over voor wapens. In Al Fresco Plaza is het echt ontzettend druk, ik ben constant heen en weer aan het rennen naar de Hardware store om telkens nieuwe loden pijpen te halen om weer 50 zombies te slopen en daarna weer terug rennen voor nieuwe wapens.

Iig kon ik zo wel naar Entrance Plaza komen, maar daar liep ik stuk op de hoeveelheid zombies, ik had nog maar 1 loden pijp over, en die was snel stuk, dus ik had alleen m'n pistool, nailgun en katana over om ze te killen.

Het is echt frustrerend dat het niet wil lukken om voorbij die massa's te komen met een survivor, alleen is het niet zo'n probleem, dan ren+jumpkick ik me er wel langs/doorheen, maar met een survivor moet er echt een goed veilig pad zijn :(

Wat zijn echt goede wapens tegen groepen, die in Entrance of Al Fresco Plaza te vinden zijn?

[ Voor 3% gewijzigd door Angeloonie op 07-03-2007 20:02 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Die Queen-Bee holders herken je doordat ze niet naar je toe lopen en met hun armen in de lucht zwaaien alsof ze iets boven hun hoofd weg willen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

TwyLight schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 20:05:
Die Queen-Bee holders herken je doordat ze niet naar je toe lopen en met hun armen in de lucht zwaaien alsof ze iets boven hun hoofd weg willen hebben.
Hmm zal er op letten :) Thanks voor de tip.

En ik ving iets op dat er in elke area 1 Queen-Bee holder is?

Ik heb overigens ook tijdschriften ontdekt nu :P Had er een paar gezien die 25% PP geven voor zombies/zombie kills e.d., en ook een die 50% meer health van food geeft.

Die laatste lijkt me toch wel de moeite waard, niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
Vandaag 4,5 uur non stop bezig geweest in de parkeer garage om 53594 zombies dood te maken!!!

Ben van lvl 18 naar lvl 34 gegaan. Me xbox is nu aan het wachten tot de helikopter komt, zodat ik dan in de security room begin met die mega buster dinges :)

Dan maar eens serieus dead rising gaan spelen. Maar het spel is naar mijn mening veel leuker als je al wat moves kent en veel kan dragen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Hoe kan je bij die auto's enzo komen? Ik heb nergens een garage oid gezien op de map :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Angeloonie schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 20:07:
Hmm zal er op letten :) Thanks voor de tip.

Ik heb overigens ook tijdschriften ontdekt nu :P Had er een paar gezien die 25% PP geven voor zombies/zombie kills e.d., en ook een die 50% meer health van food geeft.

Die laatste lijkt me toch wel de moeite waard, niet?
Nee het is random, soms (heel soms) zitten er wel 3 of 4 heel dicht bij elkaar maar soms vind je er ook heel lang geen.

Er zit meestal tussen grote groepen zombies wel één iemand met een Queen Bee.

(Zodra je trouwens in Overtime Mode zit is het wél makkelijker om ze te vinden, dus maak je maar niet druk ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
Angeloonie schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 22:45:
Hoe kan je bij die auto's enzo komen? Ik heb nergens een garage oid gezien op de map :'(
Ik raad je aan om deze achievement te halen.

http://www.youtube.com/watch?v=vtVVsD1OXpk

Laat tevens zien waar de motor en auto staan. In het midden van de maintenance map is de maintenance key ook super handy.

En je leveld mega snel _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door PacinoAllstars op 08-03-2007 00:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Angeloonie schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 20:07:
[...]

ik had zelf erg mazzel, in de gang naar de gunshop dus net beneden de hideout stonden daar elke keer 2-3 Queen holders _/-\o_ en de laatste had ik gewoon iets verderop gevonden.

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

PacinoAllstars schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 00:13:
[...]

Ik raad je aan om deze achievement te halen.

Laat tevens zien waar de motor en auto staan. In het midden van de maintenance map is de maintenance key ook super handy.

En je leveld mega snel _/-\o_
WAAAAAAAAAAAT! Ben je straks 4,5 uur mee bezig dus he! :+ Ziek!

Took about 4 and a half hours total
I went from level 7-30.
1,000 zombie kills took about 4-5 minutes
Went from 72 hours to 33 hours till heli arrived

Zojuist geprobeerd en na de 10000 zombie kill had ik het wel gehad voor vandaag.. :/ :|
54000 is vrij hoog .. en je levels gaan pas omhoog na 2500 zombiekills

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 181923 op 08-03-2007 02:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Jeetje man, 4.5 uur zombies omver rijden? da's een halve werkdag ;) en dat voor maar 20puntjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
Terryb47 schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 02:20:
Jeetje man, 4.5 uur zombies omver rijden? da's een halve werkdag ;) en dat voor maar 20puntjes?
Nee, als je die achievement haalt en vervolgens met heli weggaat en het spel zogenaamd uitspeeld met fake einde krijg je bij een nieuwe game altijd 1 of ander super wapen dat altijd spawned. Achievements boeien me geen reet :P Verveelde me :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Aha, super wapen is die Mega Buster? Misschien is het dan toch al die moeite waard dan, als ik een keer echt niks te doen heb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-09-2024
Volgens mij krijg je die Mega Buster als je alle onderdelen van het Mega Man pak bij elkaar sprokkelt..
I could be wrong tho. :)

Windows Phone Apps: Belstatus, Pinautomaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Piels schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 09:24:
Volgens mij krijg je die Mega Buster als je alle onderdelen van het Mega Man pak bij elkaar sprokkelt..
I could be wrong tho. :)
You are wrong ;)

De Mega Buster unlock je als je de Zombie Genocider achievement haalt en op tijd bent voor de helicopter (belangrijk detail!). Hij spawnt vervolgens 100% in de security room, zolang je er niet al 1 vast hebt. Met 300 bullets waarvan 2 a 3 iedere psycho om zeep helpen hoef je niet vaak een nieuwe te halen tho :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
Yup curry daarom heb ik die lompe achievement gehaald :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Same here, ik heb 720/1000 of zo (gamertag ergens in m'n sig ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

curry684 schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 10:31:
[...]

You are wrong ;)

De Mega Buster unlock je als je de Zombie Genocider achievement haalt en op tijd bent voor de helicopter (belangrijk detail!). Hij spawnt vervolgens 100% in de security room, zolang je er niet al 1 vast hebt. Met 300 bullets waarvan 2 a 3 iedere psycho om zeep helpen hoef je niet vaak een nieuwe te halen tho :D
So hey, wat een lastige achievement is dit zeg 8)7
Ik heb nu 14000 kills en kijk er echt tegenop nog nog 40000 kills te moeten maken :P
Je kunt 500zombies doodrijden per keer. Dus ik moet nog minimaal 80x zo'n ritje maken. |:(
Maar toch wil ik heel graag een hoger level halen en zo'n megablaster als wapen gebruiken.

Ik vind op dit moment de Uzi en de Katana echt supertof maar ben echt reuzebenieuwd naar de megablaster! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
Ik ben ook benieuwd naar dat ding. Nu mijn controler met een elastiekje vast gezet, zodat die blijft lopen tot die helikopter komt (nog 30 uur ofzo) anders springt die game op pauze.

Zat gister te lullen met een vriend van mij op live, dus dan heb je niet eens door dat je die zombies aan het killen bent met een truck.

Ik zou maar een biertje erbij nemen en een leuk muziekje opzetten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
PacinoAllstars schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 12:10:
Ik ben ook benieuwd naar dat ding. Nu mijn controler met een elastiekje vast gezet, zodat die blijft lopen tot die helikopter komt (nog 30 uur ofzo) anders springt die game op pauze.
Geen elastiekje nodig. Gewoon play&charge kabel insteken.
Je 360 springt op pauze omdat je controller uitvalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
Anoniem: 181923 schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 11:59:
[...]
So hey, wat een lastige achievement is dit zeg 8)7
Ik heb nu 14000 kills en kijk er echt tegenop nog nog 40000 kills te moeten maken :P
Je kunt 500zombies doodrijden per keer.
Prutser. :P

Ik haal er makkelijk 1200 per keer, met een piek naar 1700 als de gasflessen goed staan.

De truc is om steeds (3x per ronde 1x met iedere auto) het doodlopende gangetje van de "maintanace Key" in te rijden. Dan spawnt de gang achter je vol met zombies. Achteruit steken en en dan even achteruit rijden naar waar je vandaan kwam en dan weer volgas vooruit in de richting waar je naar toe moet. Vooral op dat sutk de gasflessen pakken, op minder drukke stukken gasflessen zo veel mogelijk ontwijken.

En bij de voordat je de bestelwagen pakt even met je witte auto 8tjes rijden want daar staan er ook 200 bij elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
yzf1kr schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 12:26:
[...]

Geen elastiekje nodig. Gewoon play&charge kabel insteken.
Je 360 springt op pauze omdat je controller uitvalt.
Ah ok thx :P

Trouwens die helikopter komt toch op de 22ste? Welke tijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Lol die achievements halen is soms echt lame :P Eenmaal gehaald kan je gewoon weer wat anders gaan doen.

Zo moet je voor een foto 10.000 halen, dat was gelukt maar daarna heb ik opnieuw geladen omdat er iets anders mislukte, maar die achievement had ik wel, zelfde met die knuffelhoofden op zombies zetten, daarna ging ik wel dood maar die achievement had ik :P

Vanmiddag maar weer wat suicide runs doen om wat achievements te halen :P

Heeft iemand overigens tips tegen Cletus? Ik krijg de kans niet eens om te lopen of healen, want hij schiet door die driehoekdisplays heen :| Verder heb ik alleen een pistool en katana en OJ :'(

Vind het erg stom dat je niet kan bukken met Frank...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
yzf1kr schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 12:31:
[...]

Ik haal er makkelijk 1200 per keer, met een piek naar 1700 als de gasflessen goed staan.

De truc is om steeds (3x per ronde 1x met iedere auto) het doodlopende gangetje van de "maintanace Key" in te rijden. Dan spawnt de gang achter je vol met zombies. Achteruit steken en en dan even achteruit rijden naar waar je vandaan kwam en dan weer volgas vooruit in de richting waar je naar toe moet. Vooral op dat sutk de gasflessen pakken, op minder drukke stukken gasflessen zo veel mogelijk ontwijken.

En bij de voordat je de bestelwagen pakt even met je witte auto 8tjes rijden want daar staan er ook 200 bij elkaar.
Idd zo heb ik het ook gedaan, neemt niet weg dat het gaar is om dat 40 keer te doen ofzo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-09-2024
PacinoAllstars schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 12:31:
[...]

Ah ok thx :P

Trouwens die helikopter komt toch op de 22ste? Welke tijd?
s'avonds na GTST. :p

Zijn er nog meer nuttige achievements die een must zijn om te halen?

Windows Phone Apps: Belstatus, Pinautomaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

yzf1kr schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 12:31:
[...]

He, dat kan niet. Je kunt gewoon niet 1200 zombies killen op de manier zoals ik het doe.
Dit is hoe ik dit nu doe:
En zoals je ziet maakt hij ook geen 1200 zombies dood. Max 600 per keer.
Ik ben benieuwd naar jouw methode..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
Iedereen gebruikt ongeveer de zelfde route met een kleine variate: Met de rode cabrio naar de witte sedan, en dan de witte sedan naar de bestelwagen en dan van de bestelwagen via een lus onderlangs naar de uitgang terug.

De truc is te weten waar de grote groepen staan en hoe je ze spawnt, gasflessen pakken als het druk is, en flessen ontwijken als het niet druk is.

Ik neem aan dat je de weg beneden wel kent dus even een ruwe schets:
- Buiten voor de ingang: Pak ze met de bestelwagen een keer bij het uitrijden, desnoods door een 8tje te maken.
- Rij bij het naar binnen rijden nog maals door de massa boven heen en rij dan naar binnen toe.
- Rij naar de maintenance key (de gang achter je spawnt helemaal vol) steek achteruit de gang in richting uitgang en rijd dan vooruit weer richting witte auto.
- Als je in de witte auto zit zie je dat de gang achter je weer vol staat, de route gaat naar links maar je kan een ruime bocht maken en met een beetje geluk 1 of 2 gasfelssen pakken (50 kills per fles 8) )
- Neem vervolg de route en schep zo veel mogelijk zombies maar ontwijk de flessen een beetje om je auto te sparen.
- Rij weer de gang richting maintanace key in en steek weer achteruit de gang in (waar komen die zombies toch vandaan :P)
- Rij nu vooruit richtin uitgang en rij niet te snel zodat je alle flessen raakt. (200+ kills).
- Rij nu naar de bestalwagen maar ontwijk weer een beetje de flessen want je wagen zal nu wel flink roken.
- Boven bij de bestelwagen staat het weer vol, draai hier 8-tjes tot je wagen kapot gaat en spring in de bestelwagen. En rij de rest van de route tot aan et gangetje van de maintenance key en doe dan de "achtetuitsteek" routine weer.

Als je op de drukke punten zorgt dat je de gasflessen raakt dan heb je 100% zeker minimaal 1000 kils per ronde. Want 3x het gangetje bij de maintanace key levert al 750 kills op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet je wat ook een handige tip is: Als je de genocide achievement wil halen zorg er dan voor dat je eerst zo'n boek haalt waarme je 25% extra PP krijgt bij elke kill. Nu heb ik dat en kan veel sneller omhoog gaan. Ik krijg nu ook 25.000 bonus ipv 20.000 ;) U do the math! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferreur
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-04-2024
Dat werkt alleen voor de kills waar je ook daadwerkelijk PP voor krijgt, zoals met de zeis, grasmaaier, etc. Geldt dit eigenlijk ook voor de kills met een auto?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ferreur schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 15:20:
Dat werkt alleen voor de kills waar je ook daadwerkelijk PP voor krijgt, zoals met de zeis, grasmaaier, etc. Geldt dit eigenlijk ook voor de kills met een auto?
JA! :D
Want ik heb nu 3boekjes gevonden die 25% extra PP geven bij zombiekills.
Even als voorbeeld:
Eerst kreeg ik 500PP bij 100 kills en nu krijg ik 875 :D
En mijn bonus was 20000 en is nu maar liefst 35000! 8)
Je moest eens weten hoeveel dit scheelt 8) (75% dus :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferreur
Wordt dat dan idd 75%? Dat schiet wel lekker op dan!

Hoe zit dat dan bij de 3 boekjes waardoor de small chainsaw langer meegaat; is dat 3x3x3=27x of 3+3+3=9x zo lang?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ferreur schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 15:55:
Wordt dat dan idd 75%? Dat schiet wel lekker op dan!

Hoe zit dat dan bij de 3 boekjes waardoor de small chainsaw langer meegaat; is dat 3x3x3=27x of 3+3+3=9x zo lang?
Ik had ergens gelezen dat het x27 moet zijn. Omdat het x3 staat en bij zombiekills is het +25%.
Ik heb nu 5boekjes steeds bij me:
- +25 extra health
- 3x katana
- 3 boekjes met 25% extra PP met zombiekills

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
Anoniem: 181923 schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 15:33:
[...]

JA! :D
Want ik heb nu 3boekjes gevonden die 25% extra PP geven bij zombiekills.
Even als voorbeeld:
Eerst kreeg ik 500PP bij 100 kills en nu krijg ik 875 :D
En mijn bonus was 20000 en is nu maar liefst 35000! 8)
Je moest eens weten hoeveel dit scheelt 8) (75% dus :P)
gvd en dat hoor ik nu pas, nadat ik kansloos 53k zombies dood heb gereden gisteren :D

Zal maar even al die boekjes gaan zoeken, voordat ik aan mijn nieuwe game begin :) Is idd ook frustrerend hoe kort die katana meegaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

PacinoAllstars schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 16:07:
[...]

gvd en dat hoor ik nu pas, nadat ik kansloos 53k zombies dood heb gereden gisteren :D

Zal maar even al die boekjes gaan zoeken, voordat ik aan mijn nieuwe game begin :) Is idd ook frustrerend hoe kort die katana meegaat.
Ja daarom is het bijzonder handig om zulke boekjes bij je te hebben :D
Ben je nu level 50? Want ik moet zeggen dat mijn levelups nu een stuk sneller zijn geworden! ;)

Wie heeft dit al gehaald? En vooral, hoe heb je dit gedaan want het klinkt vrij eenvoudig! :+
Item Smasher
TYPE: Total REQ: Break at least 100 items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 197677

@ dagi

Je moet dan gewoon 100 items kapot maken. 100 items moeten dan kapot zijn gegaan, je weet wel na een paar keer slaan gaat je katana weg en je knuppel enzo. Dat keer 100 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 197677 schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 16:16:
@ dagi

Je moet dan gewoon 100 items kapot maken. 100 items moeten dan kapot zijn gegaan, je weet wel na een paar keer slaan gaat je katana weg en je knuppel enzo. Dat keer 100 :D
He, wat vreemd.. Ik heb tot nu toe echt wel meer 100knuppels en katana's,planken en stangen kapot gemaakt. Tellen die ook mee? Of moet ik dozen kapotgooien of zo? :)

Dan ren ik nu naar de sportshop en haal 100x een knuppel en sla dat gewoon kapot tegen muren en zombies of zo :P

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 181923 op 08-03-2007 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Angeloonie schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 12:32:
Heeft iemand overigens tips tegen Cletus? Ik krijg de kans niet eens om te lopen of healen, want hij schiet door die driehoekdisplays heen :| Verder heb ik alleen een pistool en katana en OJ :'(

Vind het erg stom dat je niet kan bukken met Frank...
^^ Schop ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferreur
Anoniem: 197677 schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 16:16:
@ dagi

Ik dacht dat het om dingen als cash registers en die bloembakken ging, die na 1x slaan kapot gaan. Dat je die 100x kapot moet maken.

Maar gaat het dan om 100 verschillende items?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
Ferreur schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 16:31:
[...]

Ik dacht dat het om dingen als cash registers en die bloembakken ging, die na 1x slaan kapot gaan. Dat je die 100x kapot moet maken.

Maar gaat het dan om 100 verschillende items?
Ik heb die achievement en volgens mij moet je idd dingen kapot gooien, zoals die prullenbak enzo.

Hoe gaan die boekjes in zijn werk? Die moet ik gewoon oppakken en dan krijg ik die skill passief? Of gaan die boekjes ook weer op?

Ga zo beginnen aan de true ending. Wat een spel is dit zeg, zoveel mogelijkheden :)

Ben overigens lvl 35 zou waarschijnlijk 45 zijn geweest als ik die boekjes had gebruikt. Trouwens wat wel relax is, dat ik nu altijd die megabuster rifle heb. Verdomd handig als ik een baasje heb :D

[ Voor 21% gewijzigd door PacinoAllstars op 08-03-2007 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferreur
Gewoon oppakken en bij je houden. Ze gaan niet op tot je ze op de grond gooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat ik mij nu afvraag is: is het mogelijk om de boekjes na een spawn weer op de exacte plek terug te vinden? :+ Kijk dan kun jij meerdere extra PP boekjes bij je nemen en dan is het misschien zelfs mogelijk om 100% extra PP te krijgen. Zo dat zou handig zijn zeg! Ik ga maar meteen even kijken.

p.s.
Is het nu dus de bedoeling dat je 100 VERSCHILLENDE items moet kapotgooien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferreur
Je kunt niet 2x hetzelfde boekje krijgen. Zou ook wel een beetje lame zijn, dan zou je een small chainsaw kunnen hebben die gewoon niet meer kapot gaat. 3x3x3x3x3x zo lang ofzo :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
de small chainsaw kan je 3x3x3 hebben (27) en dan is al heel lang :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
Anoniem: 181923 schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 17:04:
Wat ik mij nu afvraag is: is het mogelijk om de boekjes na een spawn weer op de exacte plek terug te vinden? :+ Kijk dan kun jij meerdere extra PP boekjes bij je nemen en dan is het misschien zelfs mogelijk om 100% extra PP te krijgen. Zo dat zou handig zijn zeg! Ik ga maar meteen even kijken.

p.s.
Is het nu dus de bedoeling dat je 100 VERSCHILLENDE items moet kapotgooien?
Nah :P verschillende hoeft niet gewoon iets. Maakt niet uit wat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
Anoniem: 181923 schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 13:29:
[...]

He, dat kan niet. Je kunt gewoon niet 1200 zombies killen op de manier zoals ik het doe.
Dit is hoe ik dit nu doe:
En zoals je ziet maakt hij ook geen 1200 zombies dood. Max 600 per keer.
Ik ben benieuwd naar jouw methode..
Ik ben nu thuis en heb het filmpje bekeken,

Wat een mega, fok, pruts loser is dat. Dat hij maar snel zijn filmpje van youtube haalt.

Neem deze kaart en druk rechts bovenin op "view maintenance tunnels".

In de popup staan dan 2 routes, deze geven beide 1200+ kills, en met een beetje variatie en slim rijden 1500+ kills.
http://newcenstein.com/deadrisingmap.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ok ik ben dus denk ik straks dik de lul :(
Ik had namelijk geen zin om overnieuw te beginnen dus begon ik maar aan de zombie genocide..
ja je voelt het al aankomen: ik heb nu 30.000 dode zombies op mijn geweten maar heb nog maar 21 uur speeltijd over. :/ Of te wel: het meest lullige zou zijn dat ik net aan 50k kom binnen 21uur en dan net niet de genocide achievement haal.

DAT IS TOCH ECHT LULLIG OF NIET SOMS! :+

edit:

UPDATE:
Nog 16 uur te gaan en heb pas 37.000 doden :(
5 uur 7.000 doden 16:5x7000=22400
37000+22400= 59400
De calculaties kloppen maar dan moet ik echt heel secuur en consistent blijven doorspelen :|
Zucht..

UPDATE 2:
LAATSTE 10 uur en heb 45000 kills. Ik weet niet eens of ik het nu wel of niet ga halen. Het gaat er enorm om spannen. Wat ik wel weet is dat ik dit niet nog een keer ga doen! 8)7
Man o man verstand op nul en 54000 zombies killen is echt een dagtaak en absoluut geen fun! |:(

[ Voor 39% gewijzigd door Anoniem: 181923 op 08-03-2007 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
yzf1kr schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 18:18:
[...]

Ik ben nu thuis en heb het filmpje bekeken,

Wat een mega, fok, pruts loser is dat. Dat hij maar snel zijn filmpje van youtube haalt.

Neem deze kaart en druk rechts bovenin op "view maintenance tunnels".

In de popup staan dan 2 routes, deze geven beide 1200+ kills, en met een beetje variatie en slim rijden 1500+ kills.
http://newcenstein.com/deadrisingmap.htm
Haha die route ziet er idd beter uit. Jemig ik maar moeilijk doen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Moet je trouwens op de helikopterplatform wachtend je tijd laten aflopen? Of kan ik tot T-min 0 doorblijven rijden in mijn wagentjuh? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

YIIIEEEHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :D _/-\o_ 8) >:)
ZOMBIEEEE GENOCIDEEEEEE BEHAALDD!!! :D :D

Meest zinloze dag uit mijn leven :P
Het ergste van alles is, is dat ik op een gegeven alle kleuren van de regenboog begon te schijten omdat ik in een tijdsnood kwam. Het zou knap lullig zijn geweest als ik na 1 dag spelen de genocide NET niet behaald zou hebben.

Ik heb nog 1,5 uur speeltijd over en heb 54000 dooie zombies achtergelaten! O-)
Voor iedereen die dit heeft behaald: Welkom bij de achievementhoertjes club :P
Voor iedereen die het nog wil behalen: GOOD LUCK!!! want dit is zoooo saaaaaaai!!! :X

Nu maar snel een slappie doen O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
ROFL, ik denk dat ik niet tot die club zal toe treden: ben net een uurtje bezig geweest, krijg ik die verdomde unreadable disc error 7(8)7

forget it, ik ga wel aan een andere game beginnen..

[ Voor 21% gewijzigd door Terryb47 op 09-03-2007 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Zo :Y) Ik heb eindelijk de guns gevonden :D Wat een feest ineens *O*

Hoe lang duurt het trouwens voordat de shotguns e.d. weer respawnen? Is uit/in het gebied lopen genoeg of is het tijdsgebonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
Angeloonie schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 01:02:
Zo :Y) Ik heb eindelijk de guns gevonden :D Wat een feest ineens *O*

Hoe lang duurt het trouwens voordat de shotguns e.d. weer respawnen? Is uit/in het gebied lopen genoeg of is het tijdsgebonden?
KWesite van het gebied opnieuw inladen.

Poster boven me gratz me behalven achievement. Sinds ik die achievement behaald heb vind ik geen flikker meer aan Dead Rising. Zal wel overplayed zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guardian-spirit
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 30-03-2023
Ik denk dat ik die game ook ga halen...maar ik heb nog de volgende vragen:
  1. Als je de save en quit methode gebruikt en je begint helemaal opnieuw behoud je dan ook de items die je op dat moment had? (items = wapens en boeken).
  2. Moet de zombie genocider in 1 zit worden gedaan of mag je intussentijd saven en quiten zodat je even een break kan nemen of zo?
  3. Moet de zombiegenocider binnen 72 uur gedaan worden? En moet je na afloop weer bij (in) de helicopter zijn?
    edit: ik las al een aantal posts hierboven (Dagi) dat het hoogstwaarschijnlijk binnen 72 uur gedaan moet worden maar ik vraag het even voor de zekerheid

[ Voor 13% gewijzigd door guardian-spirit op 09-03-2007 02:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
Gefeliciteerd
Anoniem: 181923 schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 23:55:
Ik heb nog 1,5 uur speeltijd over en heb 54000 dooie zombies achtergelaten! O-)
Voor iedereen die het nog wil behalen: GOOD LUCK!!! want dit is zoooo saaaaaaai!!! :X
|:(

Je hebt echt zitten prutsen, ik had die 54.900 kills al binnen met nog 30uur over voordat de heli kwam. Ik heb dus gewoon nog dik 24 uur op het heliplatform staan wachten. (En meteen de 24h outside achievement gehaald).

De genocider achievement is goed te doen en niet echt saai te noemen.
Maar daarna is de game een beetje te easy. Met een megablaster en een chainsaw in je inventory ren je overal zo doorheen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
yzf1kr schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 18:18:
yzf1kr schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 08:38:

Je hebt echt zitten prutsen, ik had die 54.900 kills al binnen met nog 30uur over
wat wil je nou horen? Dat jij de allerbeste bent? :O

Ik heb het spel gister ontvangen en heb even een paar minuten gespeeld. Snap nog niet echt de hele bedoeling van het spel geloof ik maar ik heb ook worms gekocht en dat kreeg voorrang O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

yzf1kr schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 08:38:
Gefeliciteerd

[...]

Je hebt echt zitten prutsen, ik had die 54.900 kills al binnen met nog 30uur over voordat de heli kwam. Ik heb dus gewoon nog dik 24 uur op het heliplatform staan wachten. (En meteen de 24h outside achievement gehaald).

De genocider achievement is goed te doen en niet echt saai te noemen.
Nou 72-30=40 uur heb jij erover gedaan. :X Ik ben pas begonnen toen ik nog maar 42 overhad. In die 42 uur heb ik ook nog gezocht naar boekjes en had nog 1,5 uur op het laatst. Dus volgens mij heb ik het zelfs sneller gedaan dan jij :+ Ik vraag mij wie nu hier de prutser is 8)7 (wat een term ook he :P)

Maar goed, daar gaat het mij niet om. Je moet gewoon echt je verstand op nul zetten en zombies slashen voor meer dan de helft van je totale speeltijd. Dit is gewoon belachelijk eigenlijk maar ja..
Ik ben gewoon happy dat ik het heb :z

p.s.
40 uur speeltijd is gelijk aan hoeveel minuten realtime?
"Each hour in zombie-infested Willamette takes roughly five minutes in real life, which means that certain actions, like boss battles and rescuing people, present themselves for only a predetermined length of time."
40 x 5 minuten = 200 min.
Je moet bijna 3,5 uur continu dezelfde truucje blijven doen en dit noem jij niet saai? 8)7
Wil dan eigenlijk niet weten wat jij in je vrije tijd nog verder doet... :X

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 181923 op 09-03-2007 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-05 21:25

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Even een simpele vraag.

Bij Case 1-4 (met die ouwe kerel) moet ik samen wat met Brad gaan doen, echter is Brad dan weg, en binnen een minuut krijg ik te zien dat Brad dood is.......
Mis ik hier nu wat of???????

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
Dagi heeft gelijk, hoe je het ook went of keert het maakt niet uit, want je bent gewoon 3,5 uur nodig. Ik rende gelijk naar die auto en was klaar met nog circa 36 uur op de klok ofzo, heb 2 keer donker zien worden.

Ik ga over paar dagen weer spelen nu, ik kan dat spel effe niet meer zien of ruiken. Oja die clown was wel een makkie met de megabuster 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferreur
Wat vinden jullie nou de moeilijkste psycho in het spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
Electra schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 10:49:
Even een simpele vraag.

Bij Case 1-4 (met die ouwe kerel) moet ik samen wat met Brad gaan doen, echter is Brad dan weg, en binnen een minuut krijg ik te zien dat Brad dood is.......
Mis ik hier nu wat of???????
Welke kleur heeft het balkje als je aan 1-4 begint?

Iedere case heeft een vaste eindtijd. Als je te lang doet over 1-1, 1-2 en 1-3 dan heb je geen tijd meer voor 1-4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
Anoniem: 181923 schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 10:22:
[...]
Je moet bijna 3,5 uur continu dezelfde truucje blijven doen en dit noem jij niet saai? 8)7
Wil dan eigenlijk niet weten wat jij in je vrije tijd nog verder doet... :X
Als je dat al saai vind, ga dan al mar helemaal niet voor de Luitenant en Elite achievements van R6.
340 potjes Terrorist Hunt op LVU-campus dat is pas saai.

Nee, 3,5 uurtjes voor een beetje lekker zombies maaien is niet saai, zeker niet gezien het resultaat dat het oplevert: Achievement, Megabuster en PP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
Ferreur schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 11:00:
Wat vinden jullie nou de moeilijkste psycho in het spel?
Geen één, want ik heb gelijk de genocide achievement behaald en heb nu dus altijd mijn megabuster :D Toch denk ik dat clown moeilijkste is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferreur
De clown vond ik juist wel makkelijk, gewoon als hij een ballon blaast deze kapot schieten en dan op de clown zelf schieten.
Ik vond Cletus (ofzo, die kerel in de wapenwinkel in het North-gedeelte) wel erg moeilijk. En die kerel met dat grote kapmes.

Overigens heb ik die Megablaster nog niet, en doe ik alles met de small chainsaw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

:(

Ik wou net die Snuff J halen, maar heb het niet gered :( Ik was in het warehouse net op het hoogste schap geklommen toen die cutscene met de SF verscheen, en dan is Jessie weg :(

Nog maar eens proberen en dan nóg sneller rennen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Laatst online: 06-06 09:27

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Angeloonie schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 19:30:
:(

Ik wou net die Snuff J halen, maar heb het niet gered :( Ik was in het warehouse net op het hoogste schap geklommen toen die cutscene met de SF verscheen, en dan is Jessie weg :(

Nog maar eens proberen en dan nóg sneller rennen :(
spoiler:
Je moet juist vlak na die cutscene gaat zoeken in de buurt van de beveiligingskamer. Dan vind je de Jessie zombie die je voor de achievement nodig hebt. Je hoeft er niet exact op tijd te zijn volgens mij.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Na de cutscene is ze gewoon nog in de security room.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Nope. Ik ben er heen gegaan en ze was er niet.

Ik heb het niet over die cutscene met de SF in de SR, maar dat die SF de zombies gaan knallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11-06 19:24
Snuffshot J vond ik vrij makelijk omdat ze inderdaad gewoon in de security room loopt. Maar hoe zit het eigenlijk met Snuffshot B? Hoe kan je die makkelijk verkrijgen?

Photography Portfolio Straaljager filmpje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
Banjy schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 20:49:
Snuffshot J vond ik vrij makelijk omdat ze inderdaad gewoon in de security room loopt. Maar hoe zit het eigenlijk met Snuffshot B? Hoe kan je die makkelijk verkrijgen?
spoiler:
gewoon foto van bradd maken als die zombie wordt.

Gelijk nadat je die bommen heb gepland erheen gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Banjy schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 20:49:
Ze loopt er idd rond :) Tot 12 uur s'nachts tenminste.

Ik heb net die Butcher verslagen, en in Carlito's Hideout gesaved, ik heb nog exact 1 uur om terug te komen, maar ik haalde het de eerste keer niet :P 1 uur was 4 minuten oid

Misschien toch maar niet die UZI pakken onderweg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
PacinoAllstars schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 00:32:
[...]

spoiler:
gewoon foto van bradd maken als die zombie wordt.

Gelijk nadat je die bommen heb gepland erheen gaan
Ahh ok dat ga ik dan eens proberen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

De vrijheid in het spel is echt zo vet :P

Ik ben bijvoorbeeld nog helemaal niet in Wonderland Plaza geweest. Al Fresco plaza ook niet veel, en Entrance Plaza ook niet :P

Paradise Plaza en North Plaza zijn eigenlijk de enige plekken waar ik rondloop :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
Hoe doen jullie die helikopter achievement. Wil hem neerknallen in leisure park maar kan hem niet raken hij is te ver :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Hij is mij ook niet gelukt destijds, maar je kunt 'm schijnbaar met 10 volle mitrailleurs wel neer krijgen vanaf het dak van de gazebo in het park.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

PacinoAllstars schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 17:56:
[...]

Nah :P verschillende hoeft niet gewoon iets. Maakt niet uit wat!
Gasten ik probeer nu de achievement te halen dat je 100 items kapot moet maken maar dat lukt voor geen meter. Ik heb zitten tellen terwijl ik bloembakken, prullenbakken, wijnvaten kapot gooiede en stoelen kapotsloeg en dat waren al meer dan 100 maar nog steeds geen achievement.

Volgens mij moeten het 100 verschillende items zijn. Wie weet hier meer over?

p.s.
Als ik nu op de helikopter platform 24uur (24 * 5 = 2 uur mijn xbox aan laat staan) heb ik dan ook mijn buiten staan achievement? of zijn er bepaalde plekken waar dat alleen geldt?

edit:

Run around the mall and every time you find a potted plant, pick it up and break it over the head of a zombie. Ifm not sure if it will work if you just break it on the floodc Ifm also not sure if leaving the area and coming back when the potted plant has respawned, then using it again will count for this achievement. But itfs up to you to try. If anybody can confirm if any of these work let me know.

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 181923 op 10-03-2007 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

PacinoAllstars schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 02:07:
Hoe doen jullie die helikopter achievement. Wil hem neerknallen in leisure park maar kan hem niet raken hij is te ver :P
Later in the game a helicopter will appear in the courtyard to take you down. Use your sniper rifle and aim at the pilot, then fire a few rounds. If you can hit the pilot youfll kill him and the helicopter will be destroyed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Hmm, moet je wel van heel goeie huize komen. Ik heb het toendertijd met machingun geprobeerd: wordt gewoon de hele tijd neergemaaid/opgeblazen. Met een sniperrifle is het helemaal moeilijk tijd te vinden om mikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nu ik het heb uitgespeeld en genocide achievement heb behaald, ben ik toch echt nieuwsgierig geworden naar dat megablaster wapen. Waar kan ik dit vinden en hoe ziet het eruit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Anoniem: 181923 schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 10:08:
Nu ik het heb uitgespeeld en genocide achievement heb behaald, ben ik toch echt nieuwsgierig geworden naar dat megablaster wapen. Waar kan ik dit vinden en hoe ziet het eruit?
Als je na het halen van die achievement op het helipad stond en een ending hebt gehaald, ligt die in de security room aan de andere kant van Otis (waar ook je kleding ligt die je hebt gekregen bij eerdere endings)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
Anoniem: 181923 schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 08:21:
[...]

Gasten ik probeer nu de achievement te halen dat je 100 items kapot moet maken maar dat lukt voor geen meter. Ik heb zitten tellen terwijl ik bloembakken, prullenbakken, wijnvaten kapot gooiede en stoelen kapotsloeg en dat waren al meer dan 100 maar nog steeds geen achievement.

p.s.
Als ik nu op de helikopter platform 24uur (24 * 5 = 2 uur mijn xbox aan laat staan) heb ik dan ook mijn buiten staan achievement? of zijn er bepaalde plekken waar dat alleen geldt?
Het is volgens mij niet dat je 100 items kapot moet gooien, maar kapot moet laten gaan. Ik heb hem zelf nog niet maar heb wel eens zoiets gelezen. Het gaat er om dat je wapens dus helemaal opgebruikt, totdat ze stuk gaan zeg maar. Dus bij wijze van spreken 100 katana's stuk slaan op zombies. Maar nogmaals ik weet dit niet 100% zeker.

Als het goed is moet je dan die achievement wel hebben gehaald. Alleen zit (tenminste ik) je met het probleem dat je controller uitgaat na een tijdje... en dat het spel gepauzeerd wordt. Wellicht dat dit niet bij de wired controller zo is. Ook zou je misschien wel iets tegen je controller aan kunnen houden zodat hij input blijft versturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
of gewoon de play&charge kabel aansluiten als je die hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
Anoniem: 181923 schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 08:21:
[...]

p.s.

edit:

Run around the mall and every time you find a potted plant, pick it up and break it over the head of a zombie. I�fm not sure if it will work if you just break it on the flood�c I�fm also not sure if leaving the area and coming back when the potted plant has respawned, then using it again will count for this achievement. But it�fs up to you to try. If anybody can confirm if any of these work let me know.
Kapot gooien telt niet gewoon items opgebruiken. Als je het op een zombie kapot gooit telt die idd wel. 24 uur op helipad staan geeft je achievement heb ik ook gedaan. 24 uur binnen ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121781

Als je de genocide achievement 53000 zombies afmaken en die megablaster gun wilt halen moet je dan ook de cases halen om de helikopter nog tekunnen halen of hoeft dat niet?
Anders kan ik gewoon aan 1 stuk die zombies afmaken.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 121781 op 10-03-2007 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Anoniem: 121781 schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 12:04:
Als je de genocide achievement 53000 zombies afmaken en die megablaster gun wilt halen moet je dan ook de cases halen om de helikopter nog tekunnen halen of hoeft dat niet?
Anders kan ik gewoon aan 1 stuk die zombies afmaken.
Nee hoeft niet, gewoon alle zombies afslachten en om 12:00 op het helipad staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThatsHollywood
  • Niet online
Na het lezen van dit topic heb ik DR gisteren gehaald.. man wat een gaaf spel!!! snap er nog niet veel van, maar dat komt wel >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Klote.. Ik wilde de indoors achievement halen maar volgens telt het niet wanneer je in de security room blijft.. Dus nu sta ik maar in de lift :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Ik moet nog best veel achievements, maar ik heb het even gehad met DR :$ heb hem al 5x uitgespeeld ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Anoniem: 181923 schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 09:19:
[...]

Later in the game a helicopter will appear in the courtyard to take you down. Use your sniper rifle and aim at the pilot, then fire a few rounds. If you can hit the pilot youfll kill him and the helicopter will be destroyed.
Ik heb het ook met de sniper rifle gedaan, maar ik had hem niet destroyed, ik had gewoon gemikt op zijn staart motor en die ging na paar keer snipen in de hens en toen vloog ie weg en kreeg ik de achievement.

Edit:

Als je bij de achievements kijkt zie je TYPE: Total REQ en TYPE: 1 play.. Het zal wel een heel domme opmerking van me zijn :+ , maar wat is het verschil? :)

[ Voor 13% gewijzigd door uchiha tijntje op 10-03-2007 17:38 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

uchiha tijntje schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 17:37:
[...]

Ik heb het ook met de sniper rifle gedaan, maar ik had hem niet destroyed, ik had gewoon gemikt op zijn staart motor en die ging na paar keer snipen in de hens en toen vloog ie weg en kreeg ik de achievement.

Edit:

Als je bij de achievements kijkt zie je TYPE: Total REQ en TYPE: 1 play.. Het zal wel een heel domme opmerking van me zijn :+ , maar wat is het verschil? :)
1 Play is gewoon 1x, Total REQ is totaal 10x (bijv.)

Net ff zitten kutten, de Snuff J gehaald, 1000 kogels geschoten en 10 SF gastjes achievements :D

Natuurlijk niet gesaved, want ik was wel gepakt :P

Als je eenmaal een machinegun hebt zijn die SF echt geen reet meer aan :P Ik moest er eerst 1 met een pistool afmaken voordat ik een beter wapen had :P

[ Voor 21% gewijzigd door Angeloonie op 10-03-2007 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmmm 19 achievements van de 50 al binnen en heb 't pas 1 keer kunnen uitspelen :+ (en dat bleek nog een nep einde te zijn ook). Maar de lastige achievements moeten nog komen denk ik. Ik ga vanavond maar echt ervoor zitten en alle cases uitspelen. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
Nou heb uitgespeeld hoor die 72 uur met beste mogelijke einde. Vervolgens overtime mode uitgespeeld en de true ending behaald. Level 50 nu haha heb het nu wel gezien ook. Heb de meest haalbare achievements, behalve dingen als 50 survivors redden en 8 vrouwen in 1 keer, maar dat soort dingen boeien me ook totaal niet.

Leuk spelletje, zal vast wel een deel 2 komen :)

(kan ik eindelijk aan graw 2 beginnen)

[ Voor 5% gewijzigd door PacinoAllstars op 10-03-2007 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Als je veel PP nodig hebt moet je gewoon aan het eind bij de SF in de storage room gaan en dan bovenop de kasten en dan vanaf boven met de shotgun alle SF'es dood maken, en dan eraf gaan machine gun's pakken (allemaal) en dan weer naar boven gaan en even naar buiten en weer naar binnen dan zijn ze weer gerespawned.

Leuke is: als jij boven staat schieten ze niet terug :D
Pagina: 1 2 3 4 Laatste