[X360] Dead Rising Overzicht Laatste deel

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 5.102 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-07 09:44

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

uchiha tijntje schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 14:04:
En misschien is de ai wel ontzettend realistisch want wat zou een gemiddeld persoon doen als die in een shoppingmall wordt omsingeld door 1000 zombies :+
Stel dat je inderdaad opgesloten zit in een winkelcentrum vol met zombies. Er komt dan op een gegeven moment een zwaar bewapende fotograaf aan die zegt dat hij je naar een veilige plek kan brengen. Jij besluit hem te volgen en hij maakt met een kettingzaag een pad door de groep zombies heen vrij. Zou jij dan:
  1. Hem volgen en het pad nemen waar geen zombies meer zijn
  2. Hem volgen, maar in plaats van het veilige pad loop je door een grote groep zombies heen zodat de fotograaf je weer moet komen redden.
spoiler:
Als je antwoord B hebt gegeven, dan heb je waarschijnlijk de AI voor Dead Rising geprogrammeerd. ;)

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:35

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Do you have a secret answer C? :P

Ok de AI is niet heel sterk. Ze liepen niet altijd even netjes door je geclearde pad :P, maar waar ik me meer aan ergerde is dat ze bleven hangen achter bankjes, trapjes, stoelen en paaltjes. Een erg goed voorbeeld is vlakbij de deur van dat magazijn met de lift.. Daar staat een plant of een paaltje vlak langs de rand van de winkels.. Echt elke keer bleven daar survivors achter steken.. en als je tegen de klok vecht.. (iets wat heel erg goed gedaan is vind ik, zo bleef er altijd continue spanning als je de hoofdlijn wilde volgen) is dat inderdaad erg frustrerend.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-07 20:34
Ik wil deze game ook, kan m helaas nergens vinden in de winkels. Misschien toch maar online bestellen

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Probeer hem 2de hands te kopen. Of in een winkel. Meestal staat ie tussen de classics. Kost 20 euro bij de lokale gameshops hier. Maar ik heb em 2de hands overgekocht van iemand hier op het forum voor 16,50 inc.

Goed ik ga het dadelijk mischien weer een kans geven. Mijn frustratie levels zijn wat gedaalt. Maar kan iemand me algemene tips geven. Ik laat de meeste side cases zitten want ik heb al gelezen dat je niet alles kan halen dus ik ben me concentreren op de main stroy line. Maar ik weet niet echt hoe ik bezoekers in veiligheid breng. Ja naar het safe house brengen...MAAR HOE DE FUCK kom ik daar. Ik kan er geen Waypoint naar zetten, en ik kan het niet echt vinden. En staat ook nergens op de map een duidelijk icoontje voor(of mischien wel) AAARRRRRGG

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

In paradise plaza is er een deur naar een magazijn, deze magazijn bevat een lift. Neem de lift naar boven en dan ben je er :).

Klik hier voor een uitgebreide map. Rechtsonder, het gele vlak is het magazijn, tussen p115 en 116 :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-01 13:01
uchiha tijntje schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 16:04:
In paradise plaza is er een deur naar een magazijn, deze magazijn bevat een lift. Neem de lift naar boven en dan ben je er :).

Klik hier voor een uitgebreide map. Rechtsonder, het gele vlak is het magazijn, tussen p115 en 116 :).
Dat klopt lol, maar het magazijn en de lift zitten echt vol zombies, dus met survivors
is dit niet echt handig, maar waarschijlijk wel de enige manier om weer bij de
controlroom te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

KunDun schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 16:38:
[...]

Dat klopt lol, maar het magazijn en de lift zitten echt vol zombies, dus met survivors
is dit niet echt handig, maar waarschijlijk wel de enige manier om weer bij de
controlroom te komen.
Heb het al ff niet meer gespeeld, maar het is volgens mij ook gewoon de enige manier, :P En op zich zijn die zombies daar niet heel erg lastig omdat ze gewoon niet van alle kanten kunnen komen. En als je de lift opent, gewoon zo'n torso pakken (paspop) en dan gewoon lekker rammen. Die doet namelijk erg veel damage. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Laatst online: 18-06 08:40
weet iemand of ze deze hebben bij media markt? lijkt me wel een lachen spel :)

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Laatst online: 22:12
Ben na een half jaar ook maar weer eens begonnen.. Ik loop nu met Burt, Aaron en Leah door Leisure Park. Daar zijn de convicts ook, maar die vormen geen probleem tot nu toe. Sophie rent echter ook in dat park rond, en ik heb er toch wat moeite mee om de drie die ik bij me heb ergens neer te zetten zodat ze blijven leven, Sophie op te halen en de hele meute naar de ingang van Wonderland Plaza te krijgen.

Het probleem is niet zozeer het zetten van waypoints. Burt en Aaron hebben wapens, maar worden toch overspoeld door zombies, hoeveel ik er ook afknal (heb een Real Zombie Megabuster bij me).

De vorige keer toen ik het spel uitgespeeld heb had ik uiteindelijk 11 survivors gered, en nu weet ik weer waarom :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
komen er steeds nieuwe zombies dan? kun je niet zo veel mogelijk zombies killen om zo de weg vrij te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
Er lopen honderden zombies in dat park. Je maakt een weg vrij maar ondertussen komen er van alle kanten zombies aanlopen. Ik zit wel net te denken.. misschien is het een optie om ze mee te nemen naar Sophie toe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Sh0ckTr00per schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 10:45:
Er lopen honderden zombies in dat park. Je maakt een weg vrij maar ondertussen komen er van alle kanten zombies aanlopen. Ik zit wel net te denken.. misschien is het een optie om ze mee te nemen naar Sophie toe...
Sophie is dat vrouwtje dat los in het park loopt? Want als dat zo is gewoon die 3 survivors meenemen en proberen die convicts te vermijden. Want mijn ervaring bij het spel was dat je survivors gewoon zoveel mogelijk met je mee moet laten lopen, behalve als je ze op de wc's neerzet waar geen zombies komen. En houdt er rekening mee dat als je naar een ander gebied gaat alle survivors bij je hebt anders loopt hun healt langzaam maar zeker terug, maar dat zal je alvast wel weten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
ben nu net ook begonnen aan de game :) Die Isabella is wel een lekker ding zeg :9 Die moeten we wel ff redden ;) Jessica heeft ook wel grote euh... ;)

Ik snap het probleem met het opslaan nog niet helemaal. Wat is er nou erg aan als ik nu bijv zou opslaan? Je kunt niet meer terug, okee...maar dat boeit toch niet?

-edit- kut, net dus niet gesaved, nou moet ikweer opnieuw beginnen :p

[ Voor 10% gewijzigd door FireFoz op 08-10-2007 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

FireFoz schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 15:02:
ben nu net ook begonnen aan de game :) Die Isabella is wel een lekker ding zeg :9 Die moeten we wel ff redden ;) Jessica heeft ook wel grote euh... ;)

Ik snap het probleem met het opslaan nog niet helemaal. Wat is er nou erg aan als ik nu bijv zou opslaan? Je kunt niet meer terug, okee...maar dat boeit toch niet?

-edit- kut, net dus niet gesaved, nou moet ikweer opnieuw beginnen :p
Sommige vinden het savesysteem vervelend doordat het anders wat moeilijk en uitdagend kan worden :+ . Zelf vond ik het hele savesysteem niet vervelend, maar bracht juist de spanning in de game erg goed naar voren. Je was gewoon erg blij als je je uiteindelijk, na het verslaan van 200 zombies een restroom had bereikt om daar te kunnen saven. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
zijn er nog mensen die dit spel spelen? ik vermaak me er nog steeds mee :) Snap alleen niet zo goed hoe ik op verschillende manieren kan aanvallen...hangt dat puur af van de afstand tussen jou en je enemy of is dat een speciale combi van toetsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Euh afstand, de hoek. Maar je hebt maar 1 aanvals toets(na de gooi dingen weg toets). En bij sommige wapens kan je de slaan knop langer ingedrukt houden voor een ander effect(baseball bat, chainsaw, slegde hammer etc). Gewoon proberen!

Ok ik heb dit spel nu officieel opgegeven het spijt me. Ik heb het geprobeerd maaaaar zit weeeeer vast! Ja mensen ik heb er een talent voor....of dit spel.....
Ik heb net de supermarkt eigenaar verslagen en moet medicijnen brengen. Maar zelfs als ik aan de missie begin is de tijd bijna om. Goed ik versla die kerel, race terug met de medicijnen ennnn.......Case Failed! Overnieuwe begonnen weer geen tijd voor die quest weeeeer Case Failed.....Iemand tips anders word ie uit mijn raam gefrisbeeed namelijk....of ik plak hem aan de muur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mazzl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-05 22:16
@postius
ik neem em wel van je over. wil de game nog hebben :P

If you don't stand for something you'll fall for everything

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Postius schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 15:01:
Ok ik heb dit spel nu officieel opgegeven het spijt me. Ik heb het geprobeerd maaaaar zit weeeeer vast! Ja mensen ik heb er een talent voor....of dit spel.....
Ik heb net de supermarkt eigenaar verslagen en moet medicijnen brengen. Maar zelfs als ik aan de missie begin is de tijd bijna om. Goed ik versla die kerel, race terug met de medicijnen ennnn.......Case Failed! Overnieuwe begonnen weer geen tijd voor die quest weeeeer Case Failed.....Iemand tips anders word ie uit mijn raam gefrisbeeed namelijk....of ik plak hem aan de muur.
Positief blijven, ondanks dat je failt blijven je level/punten bewaard, dus in theorie zou het steeds makkelijker moeten worden als je weer een nieuwe game begint ;)

Wat ik heb gedaan toen ik de game voor het eerst speelde is de eerste ~10min enkele keren opnieuw spelen, daar kun je makkelijk iets van 40.000pt krijgen. Zodoende was ik al rond level 12 toen ik een nieuwe game begon waar ik echt voor de case files ging. Had voor de rest vd game weinig problemen.

Wat je ook kan doen is de Zombie Genocider achievement halen (door de Maintenace Tunnels rijden dan gaat het vrij snel), dan krijg je de Real Mega Buster, daarmee versla je alle psycho's in luttele seconden. Bijkomend voordeel is dat je door al het zombie killen veel zult levelen, dus wordt het nog makkelijker. Wel zonde en beter als je dit pas doet als je de game al een keer normaal hebt gespeeld, maar als dat niet wil lukken is het een optie.

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
als je het spel "uitspeelt" door middel van die kills halen en vervolgens die real mega buster krijgen, en daarna opnieuw begint, heb je dan nog steeds die real mega buster?

die skateboarden zijn trouwens wel ideaal, alleen jammer dat ze zo snel stuk gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

FireFoz schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 13:02:
als je het spel "uitspeelt" door middel van die kills halen en vervolgens die real mega buster krijgen, en daarna opnieuw begint, heb je dan nog steeds die real mega buster?
Yup, eenmaal unlocked is de RMB altijd verkrijgbaar in de ruimte waar Otis staat, ook bij nieuwe games. Moet ook wel, want om de RMB te unlocken moet je eerst een einde krijgen nadat je de Zombie Genocider achievement hebt gehaald (gewoon wachten op de helipad tot de 72h om zijn is goed genoeg).

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
pff ik denk dat ik de laat ben begonnen om die archivement te kunnen halen... ik heb nog maar 22 uur over, en ik heb pas 16000 kills... ik heb gekeken en ik haal ongeveer 1500 kills per uur (in het spel), neit echt veel maar die auto gaat zo vaak kappot? en ik kan die witte auto niet vinden...

dat ik dan opnieuw moet beginnen is OPZICH nijet zo heel erg, alleen dan moet ik die 16000 ook weer opnieuw doen of neit? dat is wel ff balen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
Jup, kills gelden alleen in het spel waar je mee bezig bent. Als je het spel al eens gewoon gespeeld hebt, die witte bus staat bij de slagerij, links bovenin de map. Veel meer dan 1500 kills per uur zal je gemiddeld ook niet lukken ben ik bang.. Heb je in elk geval nog wat te doen ;)

Ik ook, maar ik denk niet dat de Saint wat gaat worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
hmm das wel crap dan. straks meteen maar ff mee beginnen :p 1500 per 5 minuten dus... dus 50 minuten (echte tijd) werk. bleh :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181923

Jeuh zojuist overnieuw begonnen met Dead Rising op mijn nieuwe Xbox :D
Dat wordt weer 72 uur knallen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 275034

Anoniem: 181923 schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 23:07:
Jeuh zojuist overnieuw begonnen met Dead Rising op mijn nieuwe Xbox :D
Dat wordt weer 72 uur knallen :P
Uhhhh je bedoelt zeker 6 uurtjes real time knallen he :P Maar ik heb een vraag, heeft iemand misschien tips voor het halen van die Zombie Genocider achievement? Ben nu level 38 en heb gelezen dat deze achievement nodig is voor het vrijspelen van die Megaman ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 06-07 15:07
Kijk even op youtube.

Gewoon in de kelder met je auto de steeds zelfde route rijden, in een uurtje heb je die achievement bij elkaar gereden.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15-07 14:49
yzf1kr schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 12:39:
Kijk even op youtube.

Gewoon in de kelder met je auto de steeds zelfde route rijden, in een uurtje heb je die achievement bij elkaar gereden.
Dat lukt je niet in een uurtje hoor. Daar ben je wel ff mee bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
Nou veel langer zal het niet zijn, je moet je routes een beetje slim uitkiezen en de juiste triggerpunten weten te vinden. Er zijn namelijk gangen die op het ene moment drukker zijn als het andere.

Bijvoorbeeld wanneer je even het doodlopende eind naar de service ruimte inrijd spawnd achter je de gang helemaal tjokvol, terwijl hij voorheen bijna leeg was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

.sorry.. verwijderen svp... verkeerde topic.

[ Voor 96% gewijzigd door Darth Malak op 24-10-2008 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15-07 14:49
laat maar zie reactie hierboven :X

[ Voor 67% gewijzigd door Kaasje123 op 24-10-2008 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 275034

Hoe veel kills halen jullie dan per uur als je de hele tijd gaat rijden met die auto in en rond de tunnel? Ik kwam gistern met 1 uur zo ongeveer 10000 kills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Ik ben 3 keer aan dit spel begonnen en 3 keer vast loper door bug. Daarnaast hebben die aziaten echt geen kaas gegeten van hoe je normaal moet saven of een spel leuk maakt zonder verschrikkelijk irritant ^^.
Ze kunnen daar een paar aardige spellen maken maar dead rising blijft hangen in een leuk idee. Extreem slecht uitgewerkt Beetje net als die JRPG's die ook allemaal hetzelfde zijn.
Ben toch benieuwd wat een westerse ontwikkelaar met dit idee had gedaan, ik denk wel beter.
Maar tis altijd leuk als je een auto save hebt op een punt waar je de missie al gefaald hebt. Vervolgens de missie afmaakt. Hem faalt ook al haal je hem. Er geautoload wordt, en je de missie dan automatisch weer niet haalt ook al ben je er niet eens aan begonnen. En dat 3x in 3 aparte games.
Ik heb dit spel zo hard geprobeer leuk te vinden maar verder dan een 6 voor de moeite kom ik niet. Het wordt ook extreem repitief. De map zuigt. HARD(welke azaitische game zuigt de mapfunctie niet?) En ja ik vind aziatische titels wel leuk maar het begint gewoon beetje op te vallen dat ze altijd beetje dezelfde fouten maken maar goed.
Sorry maar ik kan niemand dead rising aanraden. De game mechanics zijn gewoon echt heel erg bot, niet goed uitgedacht, en niet leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
Laten we het er dan maar op houden dat je het spel niet begrijpt.
Ik ben 3 keer aan dit spel begonnen en 3 keer vast loper door bug.
Tot 3x toe een vast loper is wel extreem bij dit spel. Ik ken niemand anders die klaagde over vastlopers bij dit spel.
Daarnaast hebben die aziaten echt geen kaas gegeten van hoe je normaal moet saven of een spel leuk maakt zonder verschrikkelijk irritant ^^.
Het speciale save systeem is juist de uitdaging van het spel.
Je wordt gedwongen keuzes te maken, en je moet deze goed plannen.
Ze kunnen daar een paar aardige spellen maken maar dead rising blijft hangen in een leuk idee. Extreem slecht uitgewerkt Beetje net als die JRPG's die ook allemaal hetzelfde zijn.Ben toch benieuwd wat een westerse ontwikkelaar met dit idee had gedaan, ik denk wel beter.
Een westerse ontwikkelaar had dit idee nooit gekregen, en had er waarschijnlijk een recht-toe-recht-aan slasher van gemaakt. Too Human met zombies ofzo.
Maar tis altijd leuk als je een auto save hebt op een punt waar je de missie al gefaald hebt. Vervolgens de missie afmaakt. Hem faalt ook al haal je hem. Er geautoload wordt, en je de missie dan automatisch weer niet haalt ook al ben je er niet eens aan begonnen. En dat 3x in 3 aparte games.
Misschien is dat geen bug? Misschien maak jij wel tot 3x toe de zelfde fout maar heb je het niet door?
Ik heb dit spel zo hard geprobeerd leuk te vinden maar verder dan een 6 voor de moeite kom ik niet. Het wordt ook extreem repitief.
Het enige wat repetitief wordt is misschien de zombies, maar daar loop je op een gegeven moment gewoon omheen.
De map zuigt. HARD(welke azaitische game zuigt de mapfunctie niet?)
Deze klacht heb ik nog nooit eerder gehoord. Wat is er dan mis met de map?
Je krijgt een plattegrond met een pijltje waar jij staat, wat is daar mis mee?
En ja ik vind aziatische titels wel leuk maar het begint gewoon beetje op te vallen dat ze altijd beetje dezelfde fouten maken maar goed.
Sorry maar ik kan niemand dead rising aanraden. De game mechanics zijn gewoon echt heel erg bot, niet goed uitgedacht, en niet leuk.
Gelukkig zijn er juist heel veel mensen die dit spel tot de topspellen van de 360 rekenen, anders zou er nooit een deel 2 komen.

Misschien moet je gewoon voor jezelf de conslusie trekken dat Japanse games gewoon niet begrijpt, en dat ze gewoon niets voor jou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
yzf1kr schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 15:37:
Laten we het er dan maar op houden dat je het spel niet begrijpt.

[...]

Tot 3x toe een vast loper is wel extreem bij dit spel. Ik ken niemand anders die klaagde over vastlopers bij dit spel.

[...]

Het speciale save systeem is juist de uitdaging van het spel.
Je wordt gedwongen keuzes te maken, en je moet deze goed plannen.

[...]

Een westerse ontwikkelaar had dit idee nooit gekregen, en had er waarschijnlijk een recht-toe-recht-aan slasher van gemaakt. Too Human met zombies ofzo.

[...]

Misschien is dat geen bug? Misschien maak jij wel tot 3x toe de zelfde fout maar heb je het niet door?

[...]

Het enige wat repetitief wordt is misschien de zombies, maar daar loop je op een gegeven moment gewoon omheen.

[...]

Deze klacht heb ik nog nooit eerder gehoord. Wat is er dan mis met de map?
Je krijgt een plattegrond met een pijltje waar jij staat, wat is daar mis mee?

[...]

Gelukkig zijn er juist heel veel mensen die dit spel tot de topspellen van de 360 rekenen, anders zou er nooit een deel 2 komen.

Misschien moet je gewoon voor jezelf de conslusie trekken dat Japanse games gewoon niet begrijpt, en dat ze gewoon niets voor jou zijn.
Ik begrijp dit spel uitstekend, mischien kan ik het wel begrijpen maar gewoon echt niet leuk vinden ook al snap ik het? Vergelijk het met voetbal(doet het altijd goed als haat onderwerp op fora ;-), meeste gamers begrijpen het echt wel maar blijven het achterlijk vinden). Verder weet ik wel dat dit 1 van de toppers is en ja ik zie ook in waarom en nee ik vindt het niet onterecht(die 6 is meer persoonlijk). Maar er zitten wel echt fouten in, sommige wat groter dan andere. Het is nogal lang geleden dus ik moet het uit mijn hoofd doen maar dit waren (IMO) de grootste nadelen.

Die vastlopers:
De eerste 2 weet ik niet meer echt, maar de laatste staat me nog extreem helder voor de geest. Medicijnen halen in de supermarkt. Ik had geloof ik net die rotte zaagclown omgelegd in het kinderparadijs(al kan dit ook ervoor zijn geweest, ik haal mischien mijn speelsessies door elkaar). En toen moest ik medicijnen halen bij de supermarkt. Goed ik naar de supermarkt. Krijg je bossfight met die kerel(moest ik overigens erg om lachen :) ) met zijn wagentje. Goed ik die vent killen niet echt moeilijk spullen ophalen teruglopen....ennnnn FAILED!
Huh wat?
Goed laatste save was gelukkig niet al te lang voor het gevecht dus ik dit keer meteen rennen als een gek naar de supermarkt. Snelle tijd boss gekilled. Als een gek terug gerusht en WEER FAIL.
Ben ik op de tijd gaan laten, zodra ik de missie kreeg ging ik nu als een gek naar de supermarkt. Waarnaar er bij de quest geen tijd meer bijstond(ik dacht hij staat stil ofzo ivm bossfight). Ik weer alles doen en weer...FAIL!
Na frustratie na paar weken oudere savegame geload, zodra ik die missie kreeg weer rushen, en weer fail. Ik heb gekeken of ik iets fout deed maar kon niks ontdekken(ook niet met hulp van onze vriend google). Dit vond ik natuurlijk een GIGANTISCHE afknapper.

Over de map(mischien start ik het spel even op om te kijken). Je zag gewoon een grote plattegrond, maar er was IMO slecht aangegeven waar je al doorkon en waar niet want nog al eens voor bijzonder ver lopen zorgde(uiteindelijk speel je heel die mall vrij maar doorvoor is eht vrij irritant). Ook als je een specifieke winkel zoekt moet je alles handmatig zoeken, er is geen enkele indicatie of iets. Verder meen ik me te herinneren dat enkele dingen slecht stonden aangegeven, zoals trappen waar de ingang zich dan aan de andere kant bevond. De map was er maar er was geen moeite gedaan om iets duidelijk te maken, de overzicht symbolen waren vaag. Het had met een beetje aandacht veel duidelijker kunnen zijn want zeker in het beg
in lijkt die hele mall op elkaar en wordt je van je map niks wijzer van hoe je moet lopen.

En over het save systeem, wat jij als grootste voordeel noemt is ook meteen het grootste nadeel. Checkpoints hadden me beter geleken want jij hebt vast ook wel is een paar uur over moeten spelen ivm vergeten te saven of net niks in de buurt, of je kwam net iets naars tegen. Dat is ook niet speel bevoordelijk maar werkt het tegen. Een speciaal save systeem kan best, en kan ook erg leuk zijn, maar er zitten aan ieder systeem ook deze nadelen.

Maar goed mischien start ik het binnenkort maar weer is op al heb dat al een paar keer gedaan zombies bashen is vet.

[ Voor 6% gewijzigd door Postius op 24-10-2008 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liteiten
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 02-07-2019
Anoniem: 275034 schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 15:00:
Hoe veel kills halen jullie dan per uur als je de hele tijd gaat rijden met die auto in en rond de tunnel? Ik kwam gistern met 1 uur zo ongeveer 10000 kills.
Same.
Pagina: 1 2 3 4 Laatste