[Multiplatform] Test Drive: Unlimited - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 14.149 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boxman
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 02-09 00:05
Nvm mijn sensitivity post maar, klopt geen drol van, op het stukje over linearity na dan. Dat klopt namelijk wel.

Sorry mensen

Ryzen 7950X3D | X670E Steel Legend | 64GB (2x32 M-die) DDR5-6000C30 | RTX 3090 | Seasonic Prime 1300W | Custom Loop CPU+GPU+RAID Watercooling 2x360mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 05 maart 2007 @ 22:17:
Ik heb vanavond een cruisetocht langs de kust afgemaakt: ik ben nu rond het hele eiland gereden. Heerlijk. Niet in een keer, dus, maar verspreid over een paar dagen, zo nu en dan hard, dan weer zacht, dan weer met een opdracht en dan weer cruisend.

Leukste moment vanavond was toen ik in m'n Ferrari de 300 wilde halen: ik bouwde snelheid op en toen ik er zowat was zag ik een truck die ik moest inhalen. Opeens kwam er van de andere kant OOK een truck. Even dacht ik 'Laat die 300 maar zitten' maar ik drukte toch door en op het moment dat ik de 300 haalde reed ik PRECIES tussen die twee trucks door, zonder ook maar iets te raken. Heerlijk! :) Net echt allemaal! ;)

De verhoudingen kloppen trouwens ook zo goed: ik andere games heb je wel eens het idee dat je iets raakt terwijl je er nog geeneens echt in de buurt bent. Of dat de wegen te klein zijn of zo. Maar in TDU zit dat helemaal goed: het is echt net echt! Inhalen en zo (afsnijden) gaat precies goed, zoals je zou verwachten en zoals het in het echt ook voelt!
En dat geluid als je op hoge snelheid tussen 2 autos door vliegt net echt. Ja dit spel is echt om te kwijlen :9~ . Heb net met mijn gitzwarte Lamborginie 100.000,-- binnen gesleept in een schitterende race tegen de klok. Op het nippertje hoor scheelde geloof ik 3 seconden. Ik ga hem nog een keer rijden want hij kan nog veel sneller.

Ik vraag me trouwens af wie er op het moment het rijkst op het eiland is.... vertel is wat hebben jullie allemaal :9 .

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2007 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:25

Acid_Burn

uhuh

R-B schreef op maandag 05 maart 2007 @ 22:53:
[...]

Tja, ziets heb ik ook.. AMD XP 3200 +, Loopt op 100% cpu load, en daardoor hapert hij als de neten als je stuur gebruikt. Daar heb je CPU-kracht voor nodig. Maar die is 100% gebruik.. :)
Zowiezo, die 9600 is erg laag :) Als je upgrade zou ik totaal nieuwe pc halen.. Dit kan je niet waardig opgraden..
Verwacht je dan dat de CPU load onder de 100% zit?

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Echt een mooi spel. Ik probeer nu alleen online te spelen krijg ik de hele tijd "Network connection is lost". Iemand een suggestie?

[ Voor 9% gewijzigd door GandalfTheGrey op 06-03-2007 01:30 ]

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-09 15:43

R-B

Blokkert

Acid_Burn schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 00:45:
[...]

Verwacht je dan dat de CPU load onder de 100% zit?
Heb het anders bijna nooit hoor met games? :)

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:21
Gisteravond heb ik mezelf niet in kunnen houden, eigenlijk heb ik een D auto nodig, maar heb toch een F430 gekocht. Wat een heerlijke auto! _/-\o_ Rijd ongelovelijk lekker (als je een getunede mustang gewend bent). Vervolgens even een paar keer 170mp/h in heavy trafic gedaan en straks maar eens even een Koenigsegg wegbrengen. Dan is er weer genoeg geld om iets te kopen en dat zal waarschijnlijk eerst een nieuw huis zijn, want de garage zit al op 3/4.

De echte antracietkleur heb ik trouwens niet kunnen vinden bij de Ferrari dealer, hij is nu gewoon grijs. Moet je bepaalde races hebben gedaan voordat de pauintshops in beeld komen of kan je ze gewoon opzoeken?

Verder gisteren ook nog een modelleke weggebracht met 280 km/u tussen het verkeer door en perfect op de locatie afleveren 8) . Nu alleen nog nieuwe shops vinden om de kledingcoupons te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fingerhead
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-03 17:41
Gisteren me laatste Exotic car races gevonden vandaag ff uitrijden. dan ff all chicks en hickers ff oppikken en wegscheuren.

en dan zijn we wel weer ff verder gisteren ff paar gassten afgetroggled van 10k met een challange :D

Intel Core i7 2600k @ 3.4GHz # Asus Sabertooth P67 # GeForce EVGA 8800GTX 768mb # 8gb Corsair Vengeance # 250gb SSD # 2x Samsung SyncMaster 940BF # Logitech G15 // G5 # Coolermaster iGreen power 500w # Windows 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je ook auto's verkopen? en zo ja waar en hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cheiron schreef op maandag 05 maart 2007 @ 22:56:
ACk Ack ! Net 0.1 kilometer (echt niet gelogen) voor de finish van een 17 kilometer wegbreng-sessie rijdt een of andere mafkees keihard over een kruising en ramt mij: geen perfect score! De horror.. de horror..
Je moet ook altijd goed naar links en rechts kijken bij een kruising... En wie kwam er van rechts, hij of jij? En wie reed er nou echt het hardst...? :+ 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 21:35
Ik was gisteren van plan een ferrari F430 te kopen. Totdat ik bij de dealer kwam en de Enzo zag staan :9~ :9~ :9~

Ik heb daarna een eenvoudige speed race uitgezocht en heb die zo'n 10x gedaan totdat ik genoeg geld had.

Daarna met de Enzo nog een aantal keer een andere speed challenge gespeeld : 8x 40.000 en mijn Enzo gelijk maar helemaal getuned. _/-\o_ _/-\o_

Deze game loopt gewoon heerlijk op mijn pc op 1920x1200 op high settings met Motion Blur uit en samen met mijn Logitech G25 is het gewoon echt gaaf. Af en toe een haakje maar geen fps drops.

Alleen de cockpit view geeft net iets te lage fps, maar ik vindt de bumpercam eigen toch relaxter rijden. Je ziet het aankomende verkeer veel beter.

Gisteren tot 1 uur geraced en vanmorgen van 7 tot 8 nog een keer. Lang geleden dat ik zo verslaafd aan een game ben geweest

Kan iemand mij trouwens vertellen wat de G klasse is ??

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23:04
Heb lang zitten twijfelen of ik een Koenigsegg zal kopen of een McLaren F1. Op zich verschillen de specs weinig maar de prijskaartje behoorlijk maar ik weet niet hoeveel sneller een McLaren F1 die level 3 is getuned vergeleken met een Koenigsegg level 3? Maakt eigenlijk toch niet zoveel uit, de AI remt altijd voor elke bocht dus ook al zit 'ie in een McLaren F1 dan kan ik hem al gaan uitzwaaien en roepen van "die zien we nooit meer, te-rug". Koenigsegg ziet er naar mijn mening ook mooier uit en is een handige wagen om die modellen en lifters op te pikken zodat je rustig aan kan doen in het drukke verkeer en heb je meestal dertig seconden over wanneer je bij de finish bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copyman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09 12:41

Copyman

Dode muis

@Henkus

G klasse auto's zijn klassieke auto's. Bijvoorbeeld de Lamborghini Muira, Shelby GT500, Mercedes 300SL Gullwing, etc. Deze kan je vinden bij de Classic Car Dealers.

@D. Ninjai

Ik ben van mening dat de McLaren F1 vele malen beter op de weg ligt dan de Koenigsegg. Beide wagens heb ik in de beta geprobeerd. De koenigsegg is misschien wel sneller op rechte stukken, maar als ik jou was, zou ik voor de McLaren F1 gaan. ;)

[ Voor 25% gewijzigd door Copyman op 06-03-2007 09:06 ]

Zeer belangrijke informatie: Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
D. Ninjai schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 08:55:
Heb lang zitten twijfelen of ik een Koenigsegg zal kopen of een McLaren F1. Op zich verschillen de specs weinig maar de prijskaartje behoorlijk maar ik weet niet hoeveel sneller een McLaren F1 die level 3 is getuned vergeleken met een Koenigsegg level 3? Maakt eigenlijk toch niet zoveel uit, de AI remt altijd voor elke bocht dus ook al zit 'ie in een McLaren F1 dan kan ik hem al gaan uitzwaaien en roepen van "die zien we nooit meer, te-rug". Koenigsegg ziet er naar mijn mening ook mooier uit en is een handige wagen om die modellen en lifters op te pikken zodat je rustig aan kan doen in het drukke verkeer en heb je meestal dertig seconden over wanneer je bij de finish bent.
Ik heb gister even in de Koenigsegg gereden en ik dacht eerst van is dit alles........totdat de derde versnelling feest ging vieren, goeiendag dan gaat het HARD! Alleen dingen ontwijken met 300+ ging me nog niet zo goed af O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fingerhead
Verwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 08:40:
Kun je ook auto's verkopen? en zo ja waar en hoe?
In je garage bij trade verkopen aan online spelers en gelijk aan de dealer voor de helft van de prijs,

@D Ninja ik trek een vriend van mij eruit met me enzo allebei getuned ik heb vele betere handling en de koenigsegg zeg ik tegen die zien we nooit meer Te-rug. die trekt zo langzaam op en al haalt die zen top dan vliegt ie wel uit een bocht en ziet ie mij voorbij driften. die gozer heeft alleen maar commentaar op de koenigsegg en de F1 Mclaren

Intel Core i7 2600k @ 3.4GHz # Asus Sabertooth P67 # GeForce EVGA 8800GTX 768mb # 8gb Corsair Vengeance # 250gb SSD # 2x Samsung SyncMaster 940BF # Logitech G15 // G5 # Coolermaster iGreen power 500w # Windows 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
Henkus schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 08:55:

Kan iemand mij trouwens vertellen wat de G klasse is ??
Classics volgens mij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-08 19:58
Er zitten aardig wat auto's in deze game. Maar had er graag nog meer gewild. Ik weet niet hoe het bij de voorgaande versies was ? Kwamen ze daar later met uitbreidingen en dus extra auto's ? Ik zie bv helemaal geen Mazda auto's om er maar een te noemen. Maar dit is 1000x beter dan Need For Speed. EA doet daar totaal geen moeite meer voor en dat is echt een klein kinder spelletje geworden. Zitten ook amper auto's in volgens mij iets van 20-25 max en dan veel van hetzelfde merk.

[ Voor 7% gewijzigd door Astennu op 06-03-2007 09:20 ]

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
Hou het nuttig, hier heeft niemand iets aan.

[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2007 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmuz
  • Laatst online: 17:23

Pimmuz

Roar

Maybe stomme vraag maar hoe daag je iemand uit als je die tegen komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:13
juaNto schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 10:05:
Maybe stomme vraag maar hoe daag je iemand uit als je die tegen komt?
Flashen met je koplampen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m4yall schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 09:44:
[mbr]Hou het nuttig, hier heeft niemand iets aan.[/]
Een topic als dit is toch ook een beetje voor de pret of niet? Gamen doe je toch ook voor de LOL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:27
Ik had gisteren een beetje gekke ervaring. Kan het kloppen dat mensen met microfoons met elkaar kunnen lullen in het spel. Ik zat namelijk gisteren met iemand te ouwehoeren over skype, toen iemand opeens in het duits tegen me aan begon te ouwehoeren.

In het begin snapte ik werkelijk er geen drol van hoe dat nou weer kon, echter hoorde ik opeens ook iemand engels lullen. hmm, ik hoor stemmen.....

Mijn conclusie is dat mensen die in de buurt zijn met elkaar kunnen praten, alleen kon niet zeggen of deze mensen mij wel konden horen. weet iemand waar je dat kan instellen? Vond het wel een grappige feature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:21
En de meeste hebben hun microfoon of boxen zo hard dat je hun motorgeluid de hele tijd hoort. Heel erg irritant. Maar ja, voor hetzelfde geld horen ze mij ook zonder dat ik het weet :P Toch eens de instellingen in duiken.

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Laatst online: 21:08
Verwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 08:49:
[...]

Je moet ook altijd goed naar links en rechts kijken bij een kruising... En wie kwam er van rechts, hij of jij? En wie reed er nou echt het hardst...? :+ 8)
Ik kwam van rechts en reed rustig. Hij reed acht als een debiel en kwam van links :D Echt waar. De laatste bocht van de M12 missie. :)

-edit-
Ik vind iets trouwens wel een beetje gek in mijn performance:
Tijdens het racen (beeld gaat snel) en bij tussenshots zie ik vaak horizontale strepen (heel dun). Het lijkt mij geen vertraging maar iets anders, al zou ik niet weten wat. En als er contact gemaakt wordt met de TDU servers waarna er opeens 4 namen in beeld verschijnen van mensen die in de buurt zijn hikt ie ook even.

Dit alles met circa 50% cpu load, eerlijk verdeeld over 2 cores. En dat snap ik dus niet helemaal.
Als iemand mij iets zou kunnen vertellen over die streepjes: ik zat zelf te denken aan de frequentie, maar zowel in windows als in TDU staat deze op 60 (lg flatscreen 19 inch, kan alleen maar 60 of 59 kiezen). Zou het iets anders kunnen wezen? Ik Pro evo 6 had ik het omdat die geen 1440*900 ondersteunt, en ik een niet compatible resolutie had gekozen.

Ik hoop dat het niet te technisch voor dit topic is.

[ Voor 52% gewijzigd door cheiron op 06-03-2007 10:52 ]

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
m4yall schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 09:44:
[mbr]Hou het nuttig, hier heeft niemand iets aan.[/]
... vanaf nu zal ik alleen serieus reageren...

Net toch ff TDU opgestart en een rondje gescheurt in de Koenigsegg delivery. 2x geprobeerd en weer geen perfect :X . Toen maar verstandig afgesloten anders komt er geen einde aan als ik door blijf proberen! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cardinal808 schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 10:20:
Ik had gisteren een beetje gekke ervaring. Kan het kloppen dat mensen met microfoons met elkaar kunnen lullen in het spel. Ik zat namelijk gisteren met iemand te ouwehoeren over skype, toen iemand opeens in het duits tegen me aan begon te ouwehoeren.

In het begin snapte ik werkelijk er geen drol van hoe dat nou weer kon, echter hoorde ik opeens ook iemand engels lullen. hmm, ik hoor stemmen.....

Mijn conclusie is dat mensen die in de buurt zijn met elkaar kunnen praten, alleen kon niet zeggen of deze mensen mij wel konden horen. weet iemand waar je dat kan instellen? Vond het wel een grappige feature.
Ik hoor ook wel eens de radio van anderen keihard overal doorheen. Je kunt overigens in je opties bij onnline instellen dat je alleen je clubgenoten kunt horen praten. Motorgeluiden van anderen hoor je idd overal doorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisO
  • Laatst online: 12-09 13:26
m4yall schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 10:33:
[...]

... vanaf nu zal ik alleen serieus reageren...

Net toch ff TDU opgestart en een rondje gescheurt in de Koenigsegg delivery. 2x geprobeerd en weer geen perfect :X . Toen maar verstandig afgesloten anders komt er geen einde aan als ik door blijf proberen! >:)
Stel dat je de missie haalt, maar niet alszijnde "perfect", er staat nergens vermeldt dat je de missie niet perfect voltooid hebt, zoals met die modellen missies wel het geval is. Als je 'slechts' 80.000 ipv 90.000 + 45000 krijgt en dus 55.000 misloopt, dan is dat nog steeds niet erg. Het 1 of 2 maal opnieuw rijden van een missie, enkel om de missie perfect te halen (wat je uiteindelijk toch wel een keer zou lukken) kost dermate veel tijd dat je in die zelfde tijd een eenvoudige missie van 40.000 5x kunt rijden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Laatst online: 21:08
chrisO schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 10:42:
[...]

Stel dat je de missie haalt, maar niet alszijnde "perfect", er staat nergens vermeldt dat je de missie niet perfect voltooid hebt, zoals met die modellen missies wel het geval is. Als je 'slechts' 80.000 ipv 90.000 + 45000 krijgt en dus 55.000 misloopt, dan is dat nog steeds niet erg. Het 1 of 2 maal opnieuw rijden van een missie, enkel om de missie perfect te halen (wat je uiteindelijk toch wel een keer zou lukken) kost dermate veel tijd dat je in die zelfde tijd een eenvoudige missie van 40.000 5x kunt rijden....
Daarbij is het wel zo dat die missies niet oneindig zijn itt de model en hitchhicker-missies. Eenmaal gedaan zonder perfecte score = altijd die 55.000 misgelopen.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
[...]

Jij bent de held van de logica!!! _/-\o_ Had er nog niet zo over gedacht :z . Dan gaan we straks maar gewoon voor de 395 km/u (wat de top van mr. Koenigsegg schijnt te zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fingerhead
cheiron schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 10:54:
[...]

Daarbij is het wel zo dat die missies niet oneindig zijn itt de model en hitchhicker-missies. Eenmaal gedaan zonder perfecte score = altijd die 55.000 misgelopen.
ja idd zo doe ik het nu ook schijt aan die perfecte score van die missies gisteren nog die kut ragbak van een koenigsegg met 360 door de stad heen gescheurt en kwam aan nog met 14.000 over ^^ toch een kut bak en die heavy traffic race zo weer geld verdiend dus boeie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren ook ff TDU geinstalled (duurde erg lang & maar 1 liedje op achtergrond) ;)

Heb het kunnen runnen met mijn ouwe bak (P2.4 ghz Ati Mobility 9600/9700 64MB :+ & 1 GB mem) @ 800x600 low details... _O-

Ik kon echter nergens onder video opties de HDR vinden terwijl mijn kaart wel 2.x shaders heeft en Dark Messiah wel HDR kan weergeven (andere engine I know). Ik kon alleen radial blur (= motionblur?), AA en detail level vinden, verder geen advanced options om effecten uit te schakelen ofzo... Ook de manual bood geen uitkomst.... :/

Na enige minuten met 15FPS :N te spelen besloot mijn laptoppie het voor gezien te houden...

HD Gecrashed :( :( :( 8)7 |:( |:( |:( NO TDU 4 ME dus......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-08 19:58
Verwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 11:47:
Gisteren ook ff TDU geinstalled (duurde erg lang & maar 1 liedje op achtergrond) ;)

Heb het kunnen runnen met mijn ouwe bak (P2.4 ghz Ati Mobility 9600/9700 64MB :+ & 1 GB mem) @ 800x600 low details... _O-

Ik kon echter nergens onder video opties de HDR vinden terwijl mijn kaart wel 2.x shaders heeft en Dark Messiah wel HDR kan weergeven (andere engine I know). Ik kon alleen radial blur (= motionblur?), AA en detail level vinden, verder geen advanced options om effecten uit te schakelen ofzo... Ook de manual bood geen uitkomst.... :/

Na enige minuten met 15FPS :N te spelen besloot mijn laptoppie het voor gezien te houden...

HD Gecrashed :( :( :( 8)7 |:( |:( |:( NO TDU 4 ME dus......
Je kunt geen echte HDR met PS 2.0. Er zijn wel wat manieren om dat te doen die worden in HL 2 gebruikt maar dat is geen echte HDR. Voor echte HDR heb je een PS 3.0 kaart nodig dus X1xxx of hoger. En zo i zo met zo een kaart moet je dat allemaal niet aanzetten. Er zijn idd geen opties om effecten in te stellen. Alleen Low - Medium en High en of AA en HDR. Thats it.

Met mijn X1900 XTX speel ik nu op 1680-1050 zonder AA wel HDR High Detail maar niet soepel genoeg voor mij :P En ik wil liever 1920-1200 met AA maar die R600 wil maar niet uitkomen :(. Ik wil gewoon totaal geen FPS drops hebben of dat het maar iets stroever gaat dus liever niet lager dan 45 FPS. Hopelijk kan een R600 dat waarmaken :) X1900 XTX komt op 1680-1050 een aardig eind en die R600 moet meer dan 2x zo snel worden.

[ Voor 3% gewijzigd door Astennu op 06-03-2007 12:18 ]

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fingerhead
hoe kan je eigenlijk je fps checken in TDU? ik hoor iedereen aar over fps en alles enzo dat die zoveel heeft en hij zoveel maar hoe kan je dat zien ingame dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Laatst online: 23:27
fingerhead schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 12:46:
hoe kan je eigenlijk je fps checken in TDU? ik hoor iedereen aar over fps en alles enzo dat die zoveel heeft en hij zoveel maar hoe kan je dat zien ingame dan?
fraps :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fingerhead schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 12:46:
Met het programma fraps?

Moet vanavond nog langs 2 autozaken rijden dan heb ik alle cardealers ontdekt, eindelijk op motoren rijden :D.
Naar de ene dealer bovenaan langs de kust ging het alleen een beetje mis :P, moest 540000 betalen en daarna werd ik nog een keer gepakt en toen moest ik in de cel. Straks dus ook maar even wat races doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:06

Entity

9000rpm

Ik ben nu al een aantal keren aangehouden, telkens met 3 schildjes en meerdere politiewagens getotalled, maar telkens was de boete 0 dollar... Iemand een idee hoe het komt? Het is wel telkens tijdens een race geweest, dus misschien heeft het daar iets mee te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:20

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Entity schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 13:18:
Ik ben nu al een aantal keren aangehouden, telkens met 3 schildjes en meerdere politiewagens getotalled, maar telkens was de boete 0 dollar... Iemand een idee hoe het komt? Het is wel telkens tijdens een race geweest, dus misschien heeft het daar iets mee te maken?
Volgens mij krijg je geen boete bij races ( Bijvoorbeeld miljonairs race) Je wordt wel aangehouden maar kan direct weer door :)

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Mee eens. Die paar dollar kan mij niet bommen: geld zat. ;) Maar die liftersmissies kan je WEL prefect halen zodat je dat ook ziet, maar da's ERG lastig want ze zijn lang (vaak tegen de 20 km), hebben een strakke tijdslimiet en dan ook nog die damagemeter... Welhaast onmogelijk om die perfect te rijden. Een cm met je wiel in het gras en je bent al verloren... Toch wel jammer want het is leuk om ze perfect te halen...

Ik zie trouwens zelden politie! Ik ben een keer aangehouden maar dat kwam alleen maar omdat ik op een kruising opeens vol in een politiewagen reed en toen stil kwam te staan tegen een paal langs de weg. Ik was dus meteen aangehouden... ;) Ook met een boete van 0,00. Maar voor de rest merk ik niets van politie... terwijl ik genoeg auto's ram. ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2007 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb wel redelijk last van de politie gehad, wilde de spyker kopen. Had genoeg gespaard, dus ging op weg naar de dealer, was er nog nooit geweest, dus moest het hele stuk rijden... U raad het al, het was ver, ik had haast, 2x gepakt, 120k boete in totaal.

Bye bye Spyker, zwaai zwaai! :| }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
Ik zie trouwens zelden politie! Ik ben een keer aangehouden maar dat kwam alleen maar omdat ik op een kruising opeens vol in een politiewagen reed en toen stil kwam te staan tegen een paal langs de weg. Ik was dus meteen aangehouden... Ook met een boete van 0,00. Maar voor de rest merk ik niets van politie... terwijl ik genoeg auto's ram.
Wees blij! Ze kunnen je bakken met geld afhandig maken! :X

[ Voor 76% gewijzigd door m4yall op 06-03-2007 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fingerhead
Weet je wat je ook niet moet doen. Bij ee garage(car dealer) de show autos gaan beuken als je dat te lang doet komt er miss geen politie langs maar wel een dikke prent met daarop iets van 100k aan een boete ?,? hehe naja heb zat geld en weet ik dat ook weer ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Krijg nu de hele tijd de melding dat de servers niet beschikbaar zijn, en ik had alleen nog maar een online profiel dus wordt ff niet gamen.

Maar nu bedacht ik me dat bij Battlefield 2142 op dinsdag altijd onderhoud aan de servers is en dat werkt volgens mij ook via gamespy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21:50
Ik zie net dat ik een E-class auto moet kopen, naja moeten.. het zou wel handig zijn als ik verder wil komen.. Maar heeft iemand een idee wat een goede e-klasse auto is ? Ik had iets gelezen van De Alfa Brera, maar die zie ik niet staan in de showroom ?

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

D. Ninjai schreef op maandag 05 maart 2007 @ 21:23:
Net "Tour of the island" voltooid. Dat nooit weer, zo langdradig en saai. Maar wel een mooie Alfa erbij. *O*

[...]

Staat in de startpost hè.
Pff, zeker nog niet de Millionaires challeng gereden >:)

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

6pack15 schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 13:48:
Ik zie net dat ik een E-class auto moet kopen, naja moeten.. het zou wel handig zijn als ik verder wil komen.. Maar heeft iemand een idee wat een goede e-klasse auto is ? Ik had iets gelezen van De Alfa Brera, maar die zie ik niet staan in de showroom ?

Alvast bedankt
Ga voor de nissan 350z, de getunede versie. Volgens mij is dat de beste E-classe auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21:50
ohja, kzie net dat de brera geeneens in de pc versie zit ?
naja, dan maar de nismo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 13:51:
[...]

Ga voor de nissan 350z, de getunede versie. Volgens mij is dat de beste E-classe auto.
Mustang werkt ook prima. ;) Met de 350Z kreeg ik in de beta 'angel's jump' absoluut niet voor elkaar doordat de 350Z constant van de weg stuiterde. Vervolgens met de Mustang in 1x gehaald.
Sowieso maakt de keuze van auto's niet heel veel uit. Je kan het met iedere auto denk ik wel halen, al zul je sommige challenges misschien nog een keer moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Muse schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 13:57:
[...]

Mustang werkt ook prima. ;) Met de 350Z kreeg ik in de beta 'angel's jump' absoluut niet voor elkaar doordat de 350Z constant van de weg stuiterde. Vervolgens met de Mustang in 1x gehaald.
Sowieso maakt de keuze van auto's niet heel veel uit. Je kan het met iedere auto denk ik wel halen, al zul je sommige challenges misschien nog een keer moeten doen.
Welke mustang precies, want deze challenge kan ik maar niet halen. Ik heb volgens mij die mustang cabriolet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
Ik heb een Mustang Coupe Als D auto nu. Rijdt lekker, lvl 3 getuned, win alles waar D voor ge-eist is, alleen het touren met de F430 heeft nu voorrang!

Ik lees net op rsportscars.com het volgende:
http://www.rsportscars.com/eng/cars/koenigsegg_ccxr.asp

1018 PK!!!! Doe mij die maar! >:)

[ Voor 44% gewijzigd door m4yall op 06-03-2007 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fingerhead
m4yall schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 14:06:
Ik heb een Mustang Coupe Als D auto nu. Rijdt lekker, lvl 3 getuned, win alles waar D voor ge-eist is, alleen het touren met de F430 heeft nu voorrang!

Ik lees net op rsportscars.com het volgende:
http://www.rsportscars.com/eng/cars/koenigsegg_ccxr.asp

1018 PK!!!! Doe mij die maar! >:)
das nog niets laatst op de tuning beurs in utrecht stond de snelste auto ter wereld met 2200 PK Opel aan de macht muahaha (A) :D

@hierboven ergens die miljonairs challenge ownd haha wel gelukkig in 1x gehaald phew en idd nu nooit meer haha. dan doe ik liever die andere hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glnk
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:02
Is de TDU server offline? Ik kan namelijk niet connecten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusher77
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-09 11:46
suprdave schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 14:29:
Ja lijkt er wel op. Zit hier ook al te wachten en te wachten maar gebeurt weinig |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deCube
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 13-09 09:14
suprdave schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 14:29:
Er schijnt een iemand te zijn die ervoor kan zorgen dat je account niet meer werkt. Ik heb namelijk ook het probleem dat ik niet meer online kan komen.

Work hard & be brave.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit met een nogal ''vaag'' probleem.
Het zit als volgt; waneer ik een race heb gereden of de map heb bekeken en ik wil weer verder rijden, doet me auto niks meer :/ Ik kan wel gewoon sturen, camera punt veranderen etc maar weg rijden niet.
Ik heb op al de mogelijke toetsen lopen rammen (niet lettelijk :P ) maar niets helpt. Ik gebruik overigens een Logitech Rumblepad 2.
Iemand een idee??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Zoals ik stukje terug al gepost had, met het spel BF2142 kon je op dinsdag ook niet spelen omdat er dan groot serveronderhoud was, nou werkt BF2142 ook met gamespy..is dat niet het probleem?

(laten we het hopen van wel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMDathlonxp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-06-2024
Ik probeer het spel nu online te spelen, mat niet lukt.

Na tig keer proberen en 15 min wachten staat er nog steeds: "Connecting to Test Drive server" :(

Heeft iemand die ook gehad? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T i M
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-09 12:11
Verwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 14:35:
Ik zit met een nogal ''vaag'' probleem.
Het zit als volgt; waneer ik een race heb gereden of de map heb bekeken en ik wil weer verder rijden, doet me auto niks meer :/ Ik kan wel gewoon sturen, camera punt veranderen etc maar weg rijden niet.
Ik heb op al de mogelijke toetsen lopen rammen (niet lettelijk :P ) maar niets helpt. Ik gebruik overigens een Logitech Rumblepad 2.
Iemand een idee??
Heb je hem wel gestart :D. Je kunt bij de controls een key instellen voor het starten van de motor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusher77
AMDathlonxp schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 14:40:
Ik probeer het spel nu online te spelen, mat niet lukt.

Na tig keer proberen en 15 min wachten staat er nog steeds: "Connecting to Test Drive server" :(

Heeft iemand die ook gehad? :)
Jij hebt dit nodig --> B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMDathlonxp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-06-2024
En wat kan ik daarmee? 8)7

Het probleem is dat er gewoon geen verbinding met de server gemaakt wordt.

Even serieus, wie heeft hier een oplossing voor? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feep
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
AMDathlonxp schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 14:51:
[...]

offline gaan spelen B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusher77
AMDathlonxp schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 14:51:
[...]

Kerel, leer eens lezen en kijk hierboven... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CamelNLD
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 04-09 21:45
Maybe heeft dit ermee te maken dat de servers off zijn.
http://forums.eu.atari.com/showthread.php?t=50842

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deCube
  • Laatst online: 13-09 09:14
Volgens CyberOps, zou je nu weer kunnen connecten, de servers zijn gereset.

EDIT: hmmm werkt nog niet...

[ Voor 20% gewijzigd door deCube op 06-03-2007 15:16 ]

Work hard & be brave.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CamelNLD
Hier nog niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lees de topicwarning nog eens goed :)

[ Voor 90% gewijzigd door Crash op 06-03-2007 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CamelNLD
Niet naar character gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Ik heb vanmorgen anders om 8:30 nog een half uurtje (online) zitten spelen, maar nu werkt het hier ook niet meer.
Heel grappig... ;(

[ Voor 43% gewijzigd door MensionXL op 06-03-2007 15:20 ]

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Server is bij mij weer online..

Hier ook niet meer :X

[ Voor 34% gewijzigd door Sipio op 06-03-2007 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CamelNLD
Hier nog niet :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-03-2021
Ik heb de TS geupdate, meer auto's zijn aan de carlist toegevoegd. Ik heb nog geen bijbehorende screenshots gevonden, maar ik zal asap zoeken als ik tijd heb. Thnx MadMarky!

Verder heeft ctc een handig overzicht gemaakt met alle auto's plus bijbehorende gegevens gemaakt. Dit bestandje kan je hier downloaden. Bedankt ctc!

Verder staat er een stukje in de TS over de GoT Club, of beter gezegd de club door GoTters opgericht.

sar·cas·me (het ~)
1. bittere, bijtende spot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

T i M schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 14:40:
[...]

Heb je hem wel gestart :D. Je kunt bij de controls een key instellen voor het starten van de motor.
oops.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khrome
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-08 03:03
Weet iemand of de PS2 versie goed loopt? Aangezien het me nogal veel kost om de PC up te graden ben ik erover aan het denken de PS2 versie te kopen (geen zin om een 360 te kopen (***ding), dus daar hoef je niet over te beginnen). De filmpjes die ik tot nu toe zag zijn nogal verbazingwekkend - Waarom loopt TDU zo soepel op een PS2 terwijl het op mijn PC zo langzaam loopt?

"if you do things right, people won't be sure you have done something at all"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyPh
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-08 09:27
ChromeBallz schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 15:50:
Weet iemand of de PS2 versie goed loopt? [...] Waarom loopt TDU zo soepel op een PS2 terwijl het op mijn PC zo langzaam loopt?
hehe dat klopt niet helemaal ;)

Maar de gfx op de PS2 zal verre van hetzelfde zijn als de PC/Xbox360 versie. En dat zal het grootste verschil zijn

Uw advertentie hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MaLa_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-12-2022
Wel raar dat de servers nu heel slecht te bereiken zijn, na een paar keer proberen lukt het erop te komen. Gisteravond was weer het zelfde probleem als in de Beta versie, vaak niemand zichtbaar dit met meer dan 1500 players op de server.

Super spel opzich alleen jammer van de bugs en problemen.. te veel voor een release.. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach, ik had dat ook de eerste keer dat ik TDU speelde. Er stond nergens in de manual dat je de auto moet starten! ;) Ik vond het toen nog erg grappig dat je zelf je auto moet starten. Nu wou ik dat er een optie was om dat automatisch te laten doen, want ELKE keer als je uit de map komt of waarvandaan dan ook, zelfs als een challenge begint, moet je die auto starten! Zoveel benzine verbruik ik nou ook weer niet tijdens het stilstaan, hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamer1009
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 10:41
ChromeBallz schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 15:50:
Weet iemand of de PS2 versie goed loopt? Aangezien het me nogal veel kost om de PC up te graden ben ik erover aan het denken de PS2 versie te kopen (geen zin om een 360 te kopen (***ding), dus daar hoef je niet over te beginnen). De filmpjes die ik tot nu toe zag zijn nogal verbazingwekkend - Waarom loopt TDU zo soepel op een PS2 terwijl het op mijn PC zo langzaam loopt?
In de pc versie zitte meer auto's als bij de ps2 bijvoorbeeld in de ps2 zitte geen ferrari's erg jammer dus

Vanaf hier gaan we verder. MyFocus.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_MaLa_ schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 15:56:
Wel raar dat de servers nu heel slecht te bereiken zijn, na een paar keer proberen lukt het erop te komen. Gisteravond was weer het zelfde probleem als in de Beta versie, vaak niemand zichtbaar dit met meer dan 1500 players op de server.

Super spel opzich alleen jammer van de bugs en problemen.. te veel voor een release.. :9~
Daar stond laatst een mooi artikel over in de PCGameplay dat er vaker spellen gereleased (kweet niet of t correct abn is) worden waar teveel (niet enorm veel) bugs in zitten erg jammer. Maar het is een beetje de gedachte van de mensen kopen het toch wel.... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boxman
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 02-09 00:05
Is het mogelijk om een offline account online te maken? Ik heb namelijk de beta offline gespeeld, en daar flink wat progress gemaakt. Nu heb ik het spel gekocht, en wil ik online, maar nu wil ik dus ook wel de savegames overzetten naar mijn online account. Ik weet waar de savegames te vinden zijn, maar ik heb geen enkel idee hoe ik dit naar een nieuw profiel over moet zetten. Makkelijkst zou nog zijn dat mijn offline profiel online te maken is. Iemand enig idee?

Ryzen 7950X3D | X670E Steel Legend | 64GB (2x32 M-die) DDR5-6000C30 | RTX 3090 | Seasonic Prime 1300W | Custom Loop CPU+GPU+RAID Watercooling 2x360mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 13:59:
[...]

Welke mustang precies, want deze challenge kan ik maar niet halen. Ik heb volgens mij die mustang cabriolet..
De dichte Mustang + level 3 tuning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb geloof ik gelezen op het atari forum dat het waarschijnlijk wel mogelijk is. Zou daar eens moeten zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

De servers werken weer! :)

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boxman schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 16:11:
Is het mogelijk om een offline account online te maken? Ik heb namelijk de beta offline gespeeld, en daar flink wat progress gemaakt. Nu heb ik het spel gekocht, en wil ik online, maar nu wil ik dus ook wel de savegames overzetten naar mijn online account. Ik weet waar de savegames te vinden zijn, maar ik heb geen enkel idee hoe ik dit naar een nieuw profiel over moet zetten. Makkelijkst zou nog zijn dat mijn offline profiel online te maken is. Iemand enig idee?
ik denk dat je eerst een nieuw account moet maken en dan opslaan en afsluiten, daarna ga je dan kijken waar je de oude savegames overheen moet zetten (gewoon waar het er hetzelfde uitziet)

ik heb niet veel verstand van dit spel maar zo ging dat bijv. bij nfs carbon wel.

Wanneer is het spel uitgekomen en waar kun je het kopen?
ik vind het egt een te lauw spel dus ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 16:48:
[...]

ik denk dat je eerst een nieuw account moet maken en dan opslaan en afsluiten, daarna ga je dan kijken waar je de oude savegames overheen moet zetten (gewoon waar het er hetzelfde uitziet)

ik heb niet veel verstand van dit spel maar zo ging dat bijv. bij nfs carbon wel.

Wanneer is het spel uitgekomen en waar kun je het kopen?
ik vind het egt een te lauw spel dus ...
Sinds vorige week vrijdag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aaaaah ik had ergens gelezen dat hij op 16 maart uit zou komen en ik was netjes aant wachten maar ik dag ik vraag het ff want ik dacht niet dat iedereen hier de demo zou hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CamelNLD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Men (H) die delivery mission met de mclaren is heerlijk, eerste 2 km rustig aan gedaan en dan moet je langs de kust, al plankgassend race je met 300km/h langs het verkeer en wat een kick geeft het als het net goed gaat :D
Wat betekend die 999 in je hud dan? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
Hou het nuttig

[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2007 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:13
Verwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 18:04:
[...]

Dat ie cheats gebruikt :Y)

Nofi, maar ik vind je screen echt verschrikkelijk. Ik dacht eerst dat je hem had gephotoshopped ofzo, alles ziet er gigantisch cartoony uit (als een tekenfilm dus 7(8)7 ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan het zijn dat je je eigen races gemaakt met de editor niet weer vind in de game? Hoe werkt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lees de topicwarning nog eens goed :)

[ Voor 92% gewijzigd door Crash op 06-03-2007 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Ach, ik had dat ook de eerste keer dat ik TDU speelde. Er stond nergens in de manual dat je de auto moet starten! ;) Ik vond het toen nog erg grappig dat je zelf je auto moet starten. Nu wou ik dat er een optie was om dat automatisch te laten doen, want ELKE keer als je uit de map komt of waarvandaan dan ook, zelfs als een challenge begint, moet je die auto starten! Zoveel benzine verbruik ik nou ook weer niet tijdens het stilstaan, hoor...
Als ik op het gaspedaal trap start hij automatisch..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• needforspeed
  • Laatst online: 03-07 22:20
de vraag is al meerdere keren voorbij gekomen maar ik ben het antwoord nog steeds niet tegengekomen.

Het volgende: ik heb een account aangemaakt in TDU, veel gereden en gehaald, nu wil ik online met de game maar kan ik het blokje van gamespy niet aanvinken.

ik heb wel me emailadress en een password opgegeven bij het aanmaken, hij heeft daarnaar vannalles gecheckt, nu heb ik het spel een paar dagen gespeeld en wil ik met een vriend voor de eerste keer online spelen voor een beetje te patsen met me auto's.... en wat blijkt..... ik kan weer helemaal opnieuw beginnen :( omdat ergens iets fout is gegaan want ik kan bij profiel niet gamespy aanvinken.

dus nog eens de vraag, HOE kun je van een offline account een online account maken! en een nieuw profiel aanmaken en dan de ander eroverheen kopieren gaat niet.

Ik heb trouwens nu een andere account aangemaakt om te proberen.
maar ik kom met de huurauto nog niet eens de straat uit zonder dat ik gedisconnect ben.... wanneer denken ze bij atari om de mensen een waar voor hun geld te geven want dit is toch wel heel erg. :(

[ Voor 21% gewijzigd door needforspeed op 06-03-2007 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The_Alchemist schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 09:53:
Zoals verschillende mensen hier problemen hebben, heb ik er nu ook een. Ik dacht altijd dat er niets met mijn setup aan de hand was. Bugs in de game, daar had ik ook geen last van (moet het spel nog leren kennen) en mijn momo deed het perfect, maar nu..... ( :'( ) 75% van de tijd rij ik alleen. Dus eigenlijk offline en dan ineens... Zie ik er een weer een paar rijden. De meeste die ik in mijn lijstje had waren 7 mensen. Waar ligt dat aan? Hebben jullie constant mensen om je heen? Ik zie op de map als ik naar players kijk wel genoeg mensen, maar op de weg???
Same here ik zie wel veel van die spelers op de map maar niet in de game....iemand een idee hoe je een drukkere server kan joinen? Heb al gezocht maar niks gevonden via tweakers..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is echt iets HEEL vaags gebeurd met mijn tdu profile. Ik kon vandaag de hele dag niet online komen omdat hij geen verbinding kon maken met de tdu-servers. Deze melding gaf hij zegmaar direct bij het opstarten. Nu start ik net tdu op, en kom ik tot de ontdekking dat mijn hele character opeens ge-restyled is. Hij heeft opeens een kale kop, een fagot roze brilletje en shirtje aan, m'n wagens zijn verkocht. Bij game progression staat nu 25% ipv 15%. Veel wegen die ik bereden heb zijn nu weer grijs, en wegen die ik niet bereden heb zijn wel blauw.

Acount gehacked ofzo? Wat is er aan de hand? Dit is echt heel erg jammer :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmuz
  • Laatst online: 17:23

Pimmuz

Roar

Idd d'r waren personen die jouw lockte en dan je account ook in gebruik namen soort hack dus vandaar dat de servers plat waren :(

echt misselijke streken ben blij dat ik de heel dag heb moeten werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Idd er zijn accounts gehacked. Lees maar op het VMAC NL (GoT club) forum meer over deze kwestie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CamelNLD
Verwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 18:04:
Men (H) die delivery mission met de mclaren is heerlijk, eerste 2 km rustig aan gedaan en dan moet je langs de kust, al plankgassend race je met 300km/h langs het verkeer en wat een kick geeft het als het net goed gaat :D

[...]

Toerental...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
Modbreak:Commentaar op een moderator kan je aan de betreffende persoon melden via e-mail of DM, _niet_ in dit topic ;)

[ Voor 98% gewijzigd door Crash op 06-03-2007 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-05 10:09
Zo, dat was ff op het nippertje om goud te halen :X

Afbeeldingslocatie: http://img77.imageshack.us/img77/2793/nippertjeaj6.jpg

Kben nu bijna klaar met alle races (niet de wegbreng van modellen missies).
Moet alleen daar de Million Race nog en Pagani day.

Heb wel alle car transport missies afgerond en 20 waren er perfect 8)

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Heb je ook nog geslapen sinds dat spel uitkwam? :P

[ Voor 25% gewijzigd door Tom op 06-03-2007 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P!m
  • Laatst online: 13-09 17:17

P!m

Ik denk dat ik mijn pc moet gaan upgraden voor dit spel. Heb het net geïnstalleerd en het ziet er niet uit.
Ik wil het toch wel heel graag mooi kunnen spelen, na alles wat ik in dit topic heb gezien :9~
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Tech gerelateerde problemen en vragen horen thuis in: Spielerij - Problemen & Vragen.