Hallo allemaal,
Ik zit nu bij mijn opa die een probleempje heeft hieronder het verhaal uitgebreid!
20-02-2007
-Eneco meldt dat de stroom van 8:00 tot 10:00 eruit zal zijn door werkzaamheden
-Eneco meldt dat er ze een gaslek hebben gevonden verderop en dat ze het uitstellen tot minimaal 15:00 uur!
Mijn opa had de avond voor 20-02-2007 netjes alle 2 de pc's afgesloten omdat ie niet wou dat er iets zou gebeuren als de stroom eraf ging.
Maar na de melding dat het pas uitging om 15:00 uur heeft hij er 1 weer aangezet om even te werken in word.
20-02-2007 12:30
PLOEP, stroom uit.
Eneco begint toch al aan het onderhoud!
Maar de pc & tft monitor(IIyama Prolite E435S) stonden dus nog aan.
In de 1e instantie niks ergs.
20-02-2007 18:00
Eneco is al een tijdje klaar met onderhoud en de pc & tft worden weer aangezet!
Over de tft zit een grote rode gloed waardoor er niks meer te lezen was.
Ik zat in oostenrijk en wordt gebeld door mijn vader die bij mijn opa was, heb uitgelegd dat ze hem terug moesten zetten naar fabriekinstellingen via het menu op het scherm zelf.
Dit hebben ze gedaan alleen is vanaf toen het scherm nooit meer goed geworden.
1-3-2007 13:00
Ik heb er nu zelf een half uur mee zitten werken, alle kleuren zijn anders. Start ziet er niet meer uit.
Foto's zijn vreselijk, icoontjes zijn helemaal anders.
Het klopt niet meer, alle instellingen nagelopen met het boekje maar het lukt niet.
Scherm aangesloten op de andere pc hier, precies hetzelfde en niet goed te krijgen.
Het is dus ook niet de videokaart in de pc van mijn opa!
Dit voorval had mijn opa met hetzelfde scherm ookal een half jaar geleden, hij heeft hem teruggestuurd via winkel en kreeg direct een nieuwe.
Nu is het precies hetzelfde maar de winkel is failliet, dus terugsturen is niet mogelijk!
Wat nu?
Is eneco verantwoordelijk voor deze schade?
Moet mijn opa zelf een nieuwe kopen?
Wij weten het niet,
Dus mischien kunnen jullie advies geven.
Dennus & zijn opa
Ik zit nu bij mijn opa die een probleempje heeft hieronder het verhaal uitgebreid!
20-02-2007
-Eneco meldt dat de stroom van 8:00 tot 10:00 eruit zal zijn door werkzaamheden
-Eneco meldt dat er ze een gaslek hebben gevonden verderop en dat ze het uitstellen tot minimaal 15:00 uur!
Mijn opa had de avond voor 20-02-2007 netjes alle 2 de pc's afgesloten omdat ie niet wou dat er iets zou gebeuren als de stroom eraf ging.
Maar na de melding dat het pas uitging om 15:00 uur heeft hij er 1 weer aangezet om even te werken in word.
20-02-2007 12:30
PLOEP, stroom uit.
Eneco begint toch al aan het onderhoud!
Maar de pc & tft monitor(IIyama Prolite E435S) stonden dus nog aan.
In de 1e instantie niks ergs.
20-02-2007 18:00
Eneco is al een tijdje klaar met onderhoud en de pc & tft worden weer aangezet!
Over de tft zit een grote rode gloed waardoor er niks meer te lezen was.
Ik zat in oostenrijk en wordt gebeld door mijn vader die bij mijn opa was, heb uitgelegd dat ze hem terug moesten zetten naar fabriekinstellingen via het menu op het scherm zelf.
Dit hebben ze gedaan alleen is vanaf toen het scherm nooit meer goed geworden.
1-3-2007 13:00
Ik heb er nu zelf een half uur mee zitten werken, alle kleuren zijn anders. Start ziet er niet meer uit.
Foto's zijn vreselijk, icoontjes zijn helemaal anders.
Het klopt niet meer, alle instellingen nagelopen met het boekje maar het lukt niet.
Scherm aangesloten op de andere pc hier, precies hetzelfde en niet goed te krijgen.
Het is dus ook niet de videokaart in de pc van mijn opa!
Dit voorval had mijn opa met hetzelfde scherm ookal een half jaar geleden, hij heeft hem teruggestuurd via winkel en kreeg direct een nieuwe.
Nu is het precies hetzelfde maar de winkel is failliet, dus terugsturen is niet mogelijk!
Wat nu?
Is eneco verantwoordelijk voor deze schade?
Moet mijn opa zelf een nieuwe kopen?
Wij weten het niet,
Dus mischien kunnen jullie advies geven.
Dennus & zijn opa
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer