[CiP] LXfuSion - Dremel hier, Dremel daar =)

Hey Allemaal
Hier is mijn MEGA UPDATE
Om te beginnen was het werken aan het frontpanel op de grote bay, het heeft even geduurd maar hier het begin. Mijn DVD brander was langer dan de bay, en het leek mij leuk dit te verwerken in mijn paneel.
Hier zijn de gaten zichtbaar voor de waterslangen die mijn kast zullen binnen treden
Hier is het frame gemonteerd met de brander.
De gaten voor de IDE en voedingskabel:
Resultaat
Hier is het gemonteeerd en wel, de plaat heeft geen schroef bevestiging nodig omdat het klemt op de speler en door de waterslangen strak wordt gehouden
Zien jullie die rand bovenop het blok, het leek mij leuk dit te gebruiken en te integreren, maar dat komt zo. Hier eerst de koeler:
Hier is de mal die ik eerst van karton had gemaakt, karton werkt makkelijk en snel voor eerste opzet. Ik kon het ook goed gebruiken om de vorm van het top gedeelte van de koeler over te nemen. Er omheen drukken levert de mal op
Hier te zien dat ook alle afstanden gemeten worden, wel zo handig voor een mooi resultaat
Even de plaat op maat gezaagd:
Mal overgebracht en klaar om bewerkt te worden
Tataaa..
Ondertussen in mijn pomp weer gearriveerd, hoi hoi
Hier mijn resultaat van mijn idee, ik vind het er gaaf uitzien
Nu weer wat buigwerk met een “BRANDER”, hahah
Mijn resultaat

In een teken: "
Hoe groter hoe beter
Mijn balkje loopt recht over de IDE aansluiting heen, maar niets staat een modder in de weg, dus tijd om hier is wat aan te doen
Simpel en het werkt:
Kijk maar, gemonteerd en wel
rara wat dit wordt
Juist, slang houders
In actie dan maar. Helaas ben ik door mijn slang voorraad heen

Tijd voor mirror
Op zijn plaats:
Het zat eraan te komen, het stond me gewoon niet
Weer veel zagen, vijlen, schuren, boren en buigen…en dan krijg je dit:
In actie
Deze foto moest ik gewoon even maken, ik kan er al van genieten, ik hoop jullie modders ook. Hoe leuk ik het ook vindt worden hij mag hierna weer helemaal uit elkaar voor een likje die zeker niet zal misstaan
Hier is al het plexiglas dat ik helemaal ga bewerken, dus schuren en polijsten aan de zijkanten
Helemaal gestript, ja sexy, maar klaar voor het likje verf. Ik doe het in 3 lagen, grond; gloss zwart; bescherm. Ik had ideaal weer, zon 18C heerlijk en goed voor mijn verf, droogde lekker snel
Primer (grondverf) gehad:
Owja het kleurtje komt erop
Mijn resultaat na veel schuren en dan spuiten, ik ben erg blij met het resultaat

Kast na een 2de laagje:
Hier mijn resultaat van het spuit werk. Nu weer terug in elkaar zetten
Tot de volgende Update

Ik snap alleen niet waarom die onderste DVD-drive aan de achterkant een groter gat heeft in het plexi dan die één-na-onderste..? Die is namelijk mooier: daar is alleen het plexiglas weggehaald waar nodig is, dus alleen waar de kabels moeten.
Verwijderd
Ik vind je kast echt super strak en wat je ermee doet is prachtig.
Alleen ik denk dat het misschien mooier was geweest met UV-geel ? Gezien met je DFI plank en al dat zwart... iemand anders hier had dat ook gebruikt uv geel was echt súper.
Maar verder super gaaf.. keep going =)
Verwijderd
Ik gok dat die dvd-drive net iets langer wasCdD schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 22:58:
Wat word ie tof zeg
Ik snap alleen niet waarom die onderste DVD-drive aan de achterkant een groter gat heeft in het plexi dan die één-na-onderste..? Die is namelijk mooier: daar is alleen het plexiglas weggehaald waar nodig is, dus alleen waar de kabels moeten.
al had je had je gelezen wat boven de plaatjes stond dan had je het geweten.CdD schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 22:58:
Wat word ie tof zeg
hier dan maar ff een quote er uit
BTW hele vete modRe-Action schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 22:44:
<hoop text>
Om te beginnen was het werken aan het frontpanel op de grote bay, het heeft even geduurd maar hier het begin. Mijn DVD brander was langer dan de bay, en het leek mij leuk dit te verwerken in mijn paneel.
<nog meer text met plaatjes
EDIT:damm R3CoN was sneller
Waar woon je ? Ik heb nog wel van die asetek slang hier liggen (meter of anderhalf..) Interesse ?
don't be afraid of machines, be afraid of the people who build and train them.
Zet je ook nog iets van een afstandsbusje tussen de twee platen op de pomp? Dan lopen ze perfect parallel en dat is nog een stuk mooier weer
[ Voor 17% gewijzigd door brinkdinges op 28-03-2007 10:35 ]
Casemod: Cubeleon
Staat je pomp overigens op rubbers ? Anders lijkt het me niet ideaal voor je HDD's om zo naast je pomp te staan shaken.
Verwijderd
Het is niet mijn stijl al dat felle plexi, maar het past allemaal goed bij elkaar
btw waar komt je reservoir?
Ja precies, + dat dat koelwater vaak nét een andere tint heeft en dan verpest het het alleen maar. Kleurloos staat dan het best denk ik (wordt het trouwens nog steeds geel door dat plexiTEAMIKKE schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 13:03:
Wat ik trouwens niet zo doen is ook nog groen water. Ik vind dat heldere er erg goed bij staan namelijk
p.s. je bewerkt het plexi echt heel mooi (het spuiten ook), ik zou het niet kunnen...
[ Voor 9% gewijzigd door Tower410 op 28-03-2007 17:31 ]
Ga zo door!
Ga toch weg man!
hij zei dat het de eerste keer was dat hij echt GOED ging modden. Betekend nog niet dat hij geen ervaring heeft dus...moviehouse schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 19:15:
Eerste mod? Weet je het zeker?![]()
Ga toch weg man!
@blaten, dat maakt niet zoveel uit hoor, warmte gaat toch naar boven, dus het plexie zit niet echt in de weg.
28x 430Wp ZW | Ecoforest EcoGeo 1-9 kW | Zehnder Q450 ERV
Je pomp staat nu naast je hdd, is dat niet slecht voor je hdd?
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
De warmte word getransporteerd door het water. Ook al zou je de omgeving met piepschuim of een andere isolator volledig afsluiten, dan nog zal dit niet veel schelen.Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 20:52:
[afbeelding]
gaat dat wel goed met de warmte die van die koelblokjes afkomt?
@ TS Ik zou alleen iets meer met de vorm van het koelblok doen. Zaag de omtrek uit en bevestig deze erop. Iets meer spelen met de vorm van het CPU blok zal helemaal niet zo slecht uitkomen denk ik. Voor de rest Keep up the good work. Je plexiskills zijn niet verkeerd
Zolang zijn pomp niet lekt, denk ik dat het allemaal wel meevalt, de vibraties van de pomp zullen ook wel meevallen. Ik heb geen ervaring met deze pomp maar door de voetjes worden al een hoop trillingen geabsorbeerd.Meelobee schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 09:34:
Erg strakke mod, ziet er allemaal mooi uit!
Je pomp staat nu naast je hdd, is dat niet slecht voor je hdd?
[ Voor 23% gewijzigd door The Godsha op 29-03-2007 09:59 ]
@brinkdinges : Die busjes was ik ook al van plan
@Stealth2000: Jup op rubber zuignapjes
@Ramius23: Zit in de pomp
@Blizzard2005 : Het buigen heb ik gedaan met (ja het blijft leuk) mijn Vlammenwerper
De manier waarop, is in de bank klemmen, punt verhitten over het opp. dat je wil buigen en dan met een recht metalen stuk ombuigen tegen de bank en tataa een haakse hoek
@moviehouse : JA!!
@Door: Tower410 : had het niet beter kunnen zeggen
@TEAMIKKE: Ik ben van plan licht blauw UV water erin te stoppen
@Roberttt & peeter123 : Vind ik ook
@Meelobee : De pomp is voorzien van een kooi van faraday, dus geen straling van de motor
@The Godsha en meer: Dat hele warmte verhaal zat ik ook een beetje mee in mijn maag, het gaat over de 3 zilveren koel blokjes, ik zit eraan te denken een kleine fan erop te monteren, mits het nodig is natuurlijk. Maarja de regel: hoe koeler, hoe beter. toch?
Je kunt ook nog ffies voelen of ze echt te warm worden
Zo ongeveer ja, als dat gebeurt is het te warm, als dat niet gebeurt is het goed
[ Voor 13% gewijzigd door peeter123 op 29-03-2007 16:55 ]
De meeste zijn magenetisch afgeschermd. Een hydor wil hier wel nog eens last van hebben maar die asetek volgens mij niet.
Hele mooie mod.
Echt vakmanschap, weet je zeker dat dit je eerste is?

Hey Allemaal
Zoals velen weten is de inschrijf periode van het NKCM vanavond laat afgelopen. Voor deze afsluiting zou ik jullie allen nog eventjes wat fotootjes laten zien van mijn mod in actie. Helaas is de waterkoeling niet in actie, wegens slang te kort
Maar nu..... lights out, party time
Kiekje aan de binnenzijde, de slangen zullen licht blauw worden opgevuld:
Hier de fan connectors in actie:
Resultaat tot nu toe
Hier is mijn kast en zijn frontpanel in de staat waar ik op dit moment ben
Ik wil alvast iedereen bedanken voor jullie steun en tips in mijn project, het loopt nu op rolletjes en als de jury een oordeel heeft geveld en ik door ben, zullen jullie mijn case helemaal afgewerkt kunnen bewonderen op het NKCM
Tot hier voor de Pre-selectie, buiten deze “tussentijdse toets” ga ik weer druk aan de slag en de Updates komen weer, want ik heb nog een paar leuke gadgets voor mijn case
Natuurlijk,
Tot de volgende Update!

maaarrr...
ik vind het plexi te overweldigend aan de ene kant en te weinig aan de andere...
kon je niet iets meer oden met plexi op je mobo? of iets minder aan de harddrives kant?
verder helemaal top he (het is ook een eigen mening, vind de kast echt wel mooi)
maar zoals fr!st! ook zegt, het is nog een beetje donker bij het mobo, maar we zullen zien...
Maar indd, ook ik vind het iets te donker bij je mobo. Misschien een paar groene ledjes inbouwen en op je mobo richten? En misschien iets minder licht rechtsonder.
Laat je die 12cm fans boven op je case op je rad zo zitten? Of komt er nog een mooie grill op (zou ik wel mooier vinden denk ik, zo'n mooie zwarte, simpele grill)?
[ Voor 5% gewijzigd door Joost.B op 29-03-2007 21:51 ]

Hier ben ik weer
Ik deze update komen er weer leuke dingen naar voren die mijn kast toch bijna af gaan maken. Ik zat hiervoor in “slang-nood”
Eerst even terug naar de montage van mijn fan. Hier zijn de bouten die aan de buitenzijde van mijn kast zullen komen
ik heb deze even met mijn demel afgezaagd
Resultaat is een korter boutje, ik heb ze met de moer erop afgezaagd, zodat als je de moer eraf haalt je de draad weer “mooi” maakt
En hier is de fan, met fanguard erop gemonteerd.
Ook aan de achterzijde bevindt zich een fanguard.
Dat was tot voor de pre-selectie, nu is het weer lekker verder! Ik ben begonnen bij het zijpaneel, dus moest ook hier weer een leuke vonken regen achterlaten om deze boutjes af te zagen. Nu past het zijpaneel er mooi op:
Hier is mijn geliefde spiegel
Monteren met tape, was niet echt een suc6, dus heb het vervangen door een klitteband montage, waardoor het makkelijk vervangbaar is en dus ook schoon te maken is (aangezien stof zich graag aan mijn spiegeltje hecht
Hier het resultaat
Totaal plaatjes blijven leuk:
De spiegel is ook aan de binnenzijde te zien van de kast. Dit is alvast een tipje van de sluier over dat wat ZEKER de moeite waard is om te zien, haha
Nu was het tijd wat blauw en uv ccfl erbij te plaatsen. Uv alleen was niet genoeg, later begrijpen jullie wel waarom
Opgeruimd staat netjes
Ccfl in actie…
Nu is het starten aan mijn window, dit is de reden voor mij om ook blauw erbij te stoppen. Mijn window bestaat niet uit gewoon plexi, maar dat spiegel spul
Gemonteerd met ….
Inbus!!!
Hier zie je die spiegel bij daglicht, nu zijn beide zijde eigenlijk even verlicht omdat de pc aanstaat, dus nu kijk je en er doorheen en het is een spiegel tegelijk
NU komt HET, jup wat dus zo de moeite waard is om te zien! Wat is het? Het is een Droste effect in mijn kast!
Wat is een droste effect? -> goede uitleg met voorbeeld
Dat verklaart een hoop, maar hoe heb ik het gedaan dan? Ik ga het proberen uit te leggen : P Belangrijk is dat bij de lichte zijde het een spiegel is. Het is donker buiten de kast, dus we kunnen er doorheen kijken. Er is een spiegel gemonteerd op de grote bay. Tussen deze en de window-spiegel zit ccfl, dus in feite zijn er 2 spiegels tegenover elkaar, maar wij kunnen door ééntje kijken, twee spiegels tegenover elkaar levert een droste-effect op!! Want de spiegel laat zien wat de andere spiegel laat zien, die weer laat zien wat de spiegel in de spiegel laat zien, enzovoorts… snappie?

Hier is het ook te zien bij de cover, die oneindig doorloopt
Totaal plaatje
Hier is mijn kogelkraantje te zien, deze ga ik inbouwen voor mijn aftapsysteem:
Gemonteerd:
Hier de achter zijde te zien van de kast, waar ik de bevestig dop bevestigd heb:
“slang-nood” periode is voorbij
Als afsluiter een totaal, tot nu toe…
Er is natuurlijk nog steeds werk aan de winkel, dus ik ga weer mijn best doen!
Tot de volgende Update

Wel echt een waanzinnig mooie mod! Ik volg hem nu al vanaf het begin, en naarmate de mod vordert, vordert ook mijn ontzag voor jouw talent. Hulde!
IF IF = THEN THEN THEN = ELSE ELSE ELSE = IF;
zeker dat het je eerste is, je werkt echt alles tot in de puntjes af
Duality: i5 4670K@4.2Ghz || Gigabyte Z87X-UD4H || 32GB Corsair 1600 || EVO 250GB + 2x4TB WD RE R1 || Radeon HD6970 || Lian Li V1000b || Seasonic 650w S12g || X-fi || => EK Supreme HF Ni-EK Supremacy GPU Ni-PA120.3-PA120.1-MCP355-MIPS ramfreezer 4
Ga zo door!!!
p.s. wat ben je vrolijk zeg
Complimenten
Canon EOS 40D | EF 17-40L f/4.0 | EF 70-200L f/4.0 | EF 50 f/1.8 II
Got no more words for that
don't be afraid of machines, be afraid of the people who build and train them.
Ik kijk vaak naar Cip's maar ik reageer niet zo vaak,maar hier wou ik toch ff op reageren: Puik werk,erg mooi.
Life is complicated
Als je hier nou nog tien van bouwt,
en je gooit ze in de verkoop,
dan word je nog rijk!
Iedereen wil wel zo'n case volgens mij.
Ook ik, heur. \o/

Hey Allemaal, jup ik ben weer verder.
Deze update bestaat voornamelijk uit het werk dat ik nog moest verrichten aan mijn waterkoeling. Alles gaat natuurlijk niet vanzelf
Maar eerst eventjes terug naar een gevoelige snaar van de meeste van jullie, maar toch ook bij mij. Het zat recht in het zicht en was oooo zo lelijk. “kan niet missen”
Dus tijd voorverbetering
In combinatie met mijn koeler:
Ik moest ook nog werken aan het afstandsbusje voor mijn 2de plaat op mijn HDD bay. Ik heb het als volgt gedaan. Pak één vlammenwerper
Alleen nog een stuk plexi dat kan smelten, en vast zit het busje.
Resultaat, met een mooie duimschroef:
Tijd voor mijn waterkoeling te vullen
Even het ged.water samen met het anti-alg in de juiste mengverhouding aan gemend.
Ja, dit kan natuurlijk niet ontbreken
Alles was zonnestralen EN TOEN, HORROR!!!
Het goede nieuws was dat ik mijn zelf gemaakte aftapsysteem kon uit testen
Ik moet anti-push-in fanaten teleurstellen
Ik weet dat hij verleidelijk is, dus maar even een donker fotootje met UV
Het wordt tijd om weer verder te gaan!
Tot de volgende Update

Allen wat mij 'irriteert' is dit:
Zou het niet mooier zijn als je daar ook een of twee van die UV-groene '8-jes' plaatst in plaats van die tie-wraps?
[CiP] Le Régional Built To Last.
a. de slangen elkaar verwarmen
b. omdat ik anders het aftapsysteem niet kon gebruiken en het fixeert de heleboel.
Dus geen zorgen het is al weg
Verwijderd
Vraag me af hoe je het front en de bovenkant gaat afwerken
1 vraagje welke verlichting heb je er in hangen en op welke plekken want hijs erg mooi verlicht
Zygivt schreef op woensdag 11 april 2007 @ 22:32:
really good job.
1 vraagje welke verlichting heb je er in hangen en op welke plekken want hijs erg mooi verlicht
Op de foto's is volgens mij goed te zien wáár hij ze plaatstNu was het tijd wat blauw en uv ccfl erbij te plaatsen.
jah klopt,endness schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 23:36:
[...]
[...]
Op de foto's is volgens mij goed te zien wáár hij ze plaatst
maar wat mij verbaast rechts zie je een ccfl en een uv lampje? als ik deze tegelijk aanzet dan zijn me spullen gewoon verlicht en niet uv reactive, omdat de ccfl zodanig fel is dat je het uv effect niet meer ziet, bij hem is dit wel het geval vandaar de vraag

Ik had de blauwe nodig om genoeg licht te produceeren om door het mirror-panel heen te kunnen kijken. En ja, je UV verdwijnt dan grotendeels, best jammer. Toch merk je wel verschil met uv erbij, het wordt net iets meer opgelicht. Ik heb nog 2x UV liggen, dus misschien gaan die er ook in, moet nog even kijken wat ik doe.
Deze foto was in het donker met alleen UV
Ik hoop dat ik je vraag beantwoord hebRe-Action schreef op maandag 09 april 2007 @ 16:23:
.......
Ik weet dat hij verleidelijk is, dus maar even een donker fotootje met UV
[afbeelding]
......
Re-Action schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 11:14:
Ik heb op dit moment 4 ccfl balken erin zitten, 2x blauw en 2xUV.
Ik had de blauwe nodig om genoeg licht te produceeren om door het mirror-panel heen te kunnen kijken. En ja, je UV verdwijnt dan grotendeels, best jammer. Toch merk je wel verschil met uv erbij, het wordt net iets meer opgelicht. Ik heb nog 2x UV liggen, dus misschien gaan die er ook in, moet nog even kijken wat ik doe.![]()
Deze foto was in het donker met alleen UV
[...]
Ik hoop dat ik je vraag beantwoord heb
Ik heb wel intresse in die 2 balkjes UV als jij ze niet gebruikt
ziet er enorm relaxt uit.
er is wel enorm veel concurrentie bij het NKCM, maar ik heb er vertrouwen in.
Succes!

Hey Allemaal,
Het NKCM is inzicht, dus het is nu echt even stevig aanpoten, maar maak je geen zorgen ik blijf alles netjes afwerken
Hier is weer een mooie acryl plaat, ik heb een balkje afgetekend:
Na het met de decoupeerzaag
Het moet natuurlijk ook bevestigd worden, dus vandaar deze gaten, ik heb je netjes uitgemeten en gelijk laten lopen met die aan de overzijde, maar dat is pas later te zien
Tataaaa, gemonteerd en wel
Maar ik was nog niet helemaal klaar, eerst nog even deze gaten eruit halen, jup het ziet er heeel freaky uit, maar strax weet je waar het voor is
Na een aanvaring met de Dremel:
Het had nog wat modificatie nodig, maar nu is hij goed
Hier is het resultaat

Dit vraagt natuurlijk om uitleg
Hier het totaal plaatje
Nu is het tijd om mijn oude powerbak aan te pakken, eerst even de sleeving eraf, die is mij veel te vel en opvallend. Hij wordt zwart
Dus er is nog wat sleeve werk, het frontpanel moet nog onderhanden genomen worden en er komt nog een grill op de fans. Kortom nog een hoop werk voor vrijdag, maar ik doe mijn best
Tijd voor het onderhanden nemen van het front panel!
Ffkes afmeten
Uitgezaagd, jah het krijgt vorm!
Jah, daar komt mijn vlamme werper weet van pas
Uitgezaagd en gebogen, de inham is voor een lichtje:
Gaten voor de bevestiging, ook belangrijk!
Hier is het lampje netjes bevestigd
En het resultaat!!!
Closeupje voor de afsluiting
Tot de volgende Update

[ Voor 20% gewijzigd door Re-Action op 09-11-2007 23:00 ]
Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
Ik vind het juist wel mooi met dat fel groen! Zwart is zo standaard, vind je niet? En dat fel groen komt wel telkens terug in je case, dus ik zou hooguit een paar kabeltjes zwart sleeven, maar niet allemaal..
Het contrast felgroen-zwart is juist wat het zo mooi maakt, dus het zou zonde zijn als je alles zwart gaat sleeven imo.
Succes verder
Het mooiste zou zijn gewoon een zwierige krabbel met zwarte watervaste marker oid.Zygivt schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 11:07:
nog effen je handtekening klein in het paneel grafferen en je sidepanel is af
Hele mooie mod.
Is er geen beginner van het jaar award?
@Zygivt: Super vet idee, ik zat er al mee in mijn hoofd voor om de dwarsbalk over mijn Cpu, maar de plaats die jij bedoeld veel leuker, omdat het een idee van een schilderij geeft
@Slitch: Stel het ze voor
Edit: ffkes wat namen veranderd
[ Voor 7% gewijzigd door Re-Action op 18-04-2007 17:38 ]
Ik ben net terug uit Eindhoven.... Ik ben 4de
Ik wil iedereen hier bedanken voor de reacties en/of steun tijdens mijn project.
De uitslag van de eerste 5 waren:
1.Tomb Raider (Terw_Dan)
2.The BFG ([RAG]Bitchie)
3.Carbon Li (Ediejo is back)
4.LXfuSion (Re-Action)
5.Lego Light Tower ([AbC]Gafietsuh)
*uitslag is wat ik heb waargenomen, mochten er fouten in zitten hoor ik het graag!!
Foto's en Updates komen er over een paar dagen aan

Snap niet waarom die Tomb Raider eerste geworden is..
(Ik hou nou eenmaal niet zo van die jungle-achtige casemods..)
Maar goed, vierde plaats is ook mooi Re-Action! Lekker bezig!
Ben wel benieuwd wat je gewonnen hebt. Laat 't ff weten
[ Voor 13% gewijzigd door CdD op 22-04-2007 21:54 ]
[ Voor 4% gewijzigd door Ediejo op 22-04-2007 22:15 ]
EB cardetailing tot aan uw huis
Verwijderd
Verder houd ik niet zo van die overdreven grote kasten met veel loze ruimte en bijkomend gewicht, deze is lekker compact, daar houd ik van.
Verwijderd
Het was mijn eerste mod en eerste NK en ik vond het erg leuk om er aan mee te doen en gezellig om met alle andere modders te babbelen en in het echt te ontmoeten. En niet te vergeten glunderende oogjes van het publiek

Je mod is duidelijk met veel zorg en oog voor detail gedaan en daardoor, ondanks dat het enerzijds juist wel en anderzijds gedeeltelijk juist niet mijn smaak is ( * floriske.nl is er nog niet helemaal uit;)), mijn welgemeende complimenten voor een puik staaltje werk!!!
[ Voor 38% gewijzigd door floriske.nl op 23-04-2007 20:58 ]

Update 14
Hey Allemaal,
Jaja, het is zeker weer een tijdje geleden, de tijd vliegt werkelijk.

Ondanks mijn mooie 4de plek was ik na het NKCM nog niet helemaal tevreden met LXfuSion. Ondertussen hebben een aantal onderdelen het wel begeven, zoals mijn PSU, Lampje voorin en mijn pomp. Maar die zijn inmiddels vervangen
Hier zijn de plannen:
- Ik wil graag wat doen aan de bovenzijde, die lelijke lijm stukken van die fans verbergen, al leuke ideetjes voor
- Ik ga ff die iritante slang omleggen
- Ik ga de HDD bay nog onder handen nemen
- En ik ga nog wat doen met de andere zijde!
Ik kan alleen morgen nog wat doen, want dan is het inschrijf termijn afgelopen voor TBCL waar ik toch wel erg graag aan mee wil doen. Ik ben gister ook al hard aan de slag geweest, dus geniet er maar van:
Mijn oude pomp was een beetje van slag, dus een mooie nieuwe kunnen ontvangen
Ik heb gekozen voor de zwarte pomp, zodat de gemodde HDD bay er beter uit komt, dit kan je later wel zien, toch moet het appart blijven dus het achterkantje geel
Jup, iets nieuws, Zwart water
Rara waar zijn deze voor?
Jup, door de afstandsbusjes heb ik mooie inbus montage van mijn HDD bay. Toch wel beter dan een zo’n zielig schroefje in de hoek
Gemonteerd en wel, nog een puntje aangepast hier, de waterslang heb ik omgeleid, zodat hij niet meer in zo’n MEGA
Even een overall plaatje zover

Nu gaat het echte werk weer beginnen
Ffkes lijntje zetten:
Klaar
Dit is een afgetaped mirror paneeltje
Hier zijn de reepjes, morgen kan je zien waarvoor ze zijn, ff wachten nog
???jaaah
Stift erdoorheen gehaald
Ehhh ja, was bezig met het vorige, maar ja toen was de dremel op, opladen dan maar
Geen tijd te verliezen, dus ffkes hiermee gestart!
Na het bewerken met de kniptang
Kijk de dremel was weer ready 2 go, en hier is alvast het ruwe resultaat

Morgen even netjes afwerken
Toch maar eventje het gaas omgevouwen voor de radfan’s boven op LXfuSion.
Maar het is alweer bed tijd, morgen even hard door werken, wat zaakjes afmaken en LXfuSion staat weer na zijn pitstop in de startblokken voor Tbcl
Tot morgen!
[ Voor 80% gewijzigd door Re-Action op 10-11-2007 09:22 ]
Verwijderd
Indeed. En aangezien ik er bij het TBCL halfjes erbij zal zijn vast weer...brinkdinges schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 10:56:
Leuk om weer een update te zien, het was gezellig op het nkcm

Hey Allemaal,
Jaja, tBCL komt eraan

(voor de liefhebbers staan ook de “High Res.”
http://www.webvaluecreati...modding/tBCL/DSC_0001.JPG
http://www.webvaluecreati...modding/tBCL/DSC_0002.JPG
http://www.webvaluecreati...modding/tBCL/DSC_0003.JPG
http://www.webvaluecreati...modding/tBCL/DSC_0004.JPG
http://www.webvaluecreati...modding/tBCL/DSC_0005.JPG
http://www.webvaluecreati...modding/tBCL/DSC_0006.JPG
http://www.webvaluecreati...modding/tBCL/DSC_0007.JPG
http://www.webvaluecreati...modding/tBCL/DSC_0008.JPG
http://www.webvaluecreati...modding/tBCL/DSC_0009.JPG
Dat was het helaas weer voor vandaag, ik zit druk in mijn Examen week van school

Ik wens de vakjury van tBCL veel suc6 met het beoordelen van de deelnemers.
Voor de rest, Tot zaterdag!

Verwijderd
Succes op tBCL, je mod is 't waard.
Verwijderd
Jon
Verwijderd
Babelfish?
En ik ben het roerend met hem eens!
Verwijderd
hahah mooi vertaalt hoor die engelse tekst hierboven
Ik waardeer jullie enthousiasme zeker