Gefeliciteerd Soultaker! En natuurlijk ook wwwhizz en KoW!
Natuurlijk baal ik wel een beetje ervan dat mijn programma niet in een uur klaar was, maar wat het probleem was ben ik ook al achter. Mijn code had nogal last van een geheugenlek, waardoor oude grids (met bijbehoorende tussenscores) nooit weggegooid werden. Dit heeft natuurlijk als effect dat de garbage collector het nogal druk krijgt
. Het valt me mee dat hij geen OutOfMemoryError heeft gegeven. Nadat ik dit gefixed heb, heb ik hem nog een keer laten lopen en deze keer was hij in 55 minuten klaar (op een Athlon X2 4200+, vergelijkbaar dus
). Nu had ik een score van 360.763 volgens mij (de validator van EdwinG heeft alles wel compleet bevonden, maar gaf op het laatst een error?). Helaas nog niet genoeg voor de eerste plek, maar toch wel beter. Ik heb de goede versie dan ook weer op mijn website gezet samen met de nieuwe resultaten.
Volgens contest maar weer beter
Natuurlijk baal ik wel een beetje ervan dat mijn programma niet in een uur klaar was, maar wat het probleem was ben ik ook al achter. Mijn code had nogal last van een geheugenlek, waardoor oude grids (met bijbehoorende tussenscores) nooit weggegooid werden. Dit heeft natuurlijk als effect dat de garbage collector het nogal druk krijgt
Volgens contest maar weer beter