Niet? Oh. Mocht m'n Golf TDI uit 2002 nog in m'n bezit zijn bij 180K (which I highly doubt) gaat ie echt nog wel naar de dealer hoor.Verwijderd schreef op maandag 26 februari 2007 @ 13:42:
Iets wat je met een auto met meer dan 180.000 kilometer op de teller natuurlijk niet gaat doen.
Meer ontopic; zelf rijdt ik zakelijk een Golf 5 TDI alleen zakelijk, dus incl ritten registratie. Privé dus een Golf 4 TDI uit 2002, dit omdat ik het niet aan kan doen om m'n vrouw zonder vervoer te laten zitten anders hebben we ruzie
Ik weet zeker dat ik nu goedkoper uit ben per maand dan die 5 ook privé te gaan rijden (nieuw waarde 35K), er zullen ongetwijfeld mensen hier zijn die daar anders over denken, maar ik heb daar in het verleden al genoeg over gediscussierd hier dat ik daar nu geen zin meer in heb.
De meesten die het niet snappen zijn volgens mij single zonder verplichtingen aan iemand waar ze een langdurige relatie mee hebben. En bovendien voelt het goed om iets te hebben 'wat van jezelf' is en niet van je baas cq lease maatschappij.
[ Voor 31% gewijzigd door Gunner op 26-02-2007 13:53 ]
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC