Er zijn trouwens ook aardig wat reviewsites die een unlockte P3 hebben. Handig voor tests enzo 
Waarom wij niet eigenlijk?
Waarom wij niet eigenlijk?
Op dinsdag 06 februari 2001 09:34 schreef Selachii het volgende:
Ik vind niet dat jullie hem allemaal zo uit moeten schelden...Stel dat hij gelijk heeft. Ik hoop namelijk van wel!!! Stel je voor!
Maarja, als hij ongelijk heeft is hij erg de l*l, tot die tijd, hou het ff voor je pleaze...
Hmmm, en dan moeten wij niet gaan schelden?Op zondag 04 februari 2001 23:13 schreef VipTweak het volgende:
Stelletje rukeenden, zoek liever op waarom je de P3 niet zou kunnen unlocken !!
sigloos
Er wordt hier dus niet gezegd dat ze een gelockte P3 unlocked hebben hé!!! Er staat dat ze een (vanuit de fabriek) unlockte P3 hebben! Laat dat even duidelijk zijn!Op dinsdag 06 februari 2001 12:14 schreef Artcore_Trooper het volgende:
Owja? Geef eens wat url's dan? Ik geloof er niks van.
Ik bedoel daarmee dat zij een unlockte p3 hebben
Dacht ik al jaOp dinsdag 06 februari 2001 12:19 schreef Artcore_Trooper het volgende:
OOH! Haha, lol
Ik begreep het verkeerd, dacht dat zij zelf hun P3 unlocked hadden
Dus jij denkt dat het wel kan?Op dinsdag 06 februari 2001 12:22 schreef Daniel Kegel het volgende:
Dat kan dus niet, tenzij je een waferstepper van ASML jat en de core zelf opnieuw gaat bouwen ofzo
Wederom, was het maar waar...dan hoefde ik mijn P3 733 tenminste niet op 170 MHz FSB te draaien om een beetje fatsoenlijke snelheid te halen
In het "grijze" circuit zwerven wel wat niet gelockte P3's rond, maar een eenmaal gelockte P2/P3/Celeron unlocken kan niet...ik herhaal...NIET
Audi A8 W12 6.0
...gamen blijft leuk...
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
Bedankt heOp dinsdag 06 februari 2001 21:53 schreef psygho het volgende:
ha ik durf te wedden dat dit HITMANVWU's DE post is met zijn meeste reply's!!!
nu we toch al off topic zijn Gefeliciteerd!
maar we wachten nog steeds in spanning af!
Verwijderd
Verwijderd
" Play the violent strings of my symphony "
This too shall pass
Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur
Verwijderd
Nope het is 0:06.Op woensdag 07 februari 2001 00:04 schreef MrK het volgende:
Inderdaad het is 12.03
Verwijderd
[voor iemand opneem mode]Op dinsdag 06 februari 2001 23:55 schreef sharkyOnline het volgende:
ok, ik stel voor dat we op de tweakers galerij ff wat polletjes neerzetten. wie is het populairst en wie is het iritantst (lekker woord)
ik weet al op wie ik stem
simpel gezegd: VIPtweak je bent een sukkel, een misselijk ventje dat hier niet hoort. we willen jou hier niet! ok, begrijp je dat? je hebt er nog HELEMAAL niets van begrepen. dus ga weg en blijf want we mogen je niet!!
Ik was vanaf het begin al serieus tégen jouw stelling. Waarom krijg ik dan geen mailtje?Op dinsdag 06 februari 2001 22:48 schreef VipTweak het volgende:
Lache dat ik zoveel aandacht krijg, maarre:
Ik heb gezegd dat ik alleen via E-mail reageer op mensen die hier serieus waren tegen mij..
Aah, en die 'mensen' zullen dan vast wel in de toekomst eens hun wereldschokkende ervaringen hier posten. Ow wacht, zo wereldschokkend zullen die ervaringen dan wel niet zijn, anders waren er vast NU wel andere (serieuze) users geweest met een verlossende mededeling.en mensen die mij lopen af te kraken/zeiken zoeken het zelf maar uit, JA, er zijn al mensen die hun mailtje hebben ontvangen.
Argh! Hoe heb ik zo stom kunnen zijn? Ik smeek u om genade. Vergeef mij mijn zonde, eerwaarde VipTweakVeel plezier en vergeet niet:
Ik kijk eerst wie ik het antwoord geef, al die grote jongens die alleen maar kunnen schelden hebben nu vette pech,
Weinig kans, zeker niet als je alleen maar mailtjes naar Hotmail-adressen stuurt die je zelf hebt geopend......1 lichtpuntje...waarschijnlijk zal iemand anders zeker de oplossing posten.
sigloos
Verwijderd
Verwijderd
Ik zit hier nog steeds te wachten op het antwoord,, heb een Asus CUSL2 ondersteboven gekeerd,, maar ik kan geen spannende extra achterdeur CMOS opties ontdekken...... mmmm, mischien als je ctrl+alt+shift+x+*+m+d+@ tegelijk ingedrukt houdt en dan met je voeten (ala wp5) "unlock me" intikt....Op zondag 04 februari 2001 23:11 schreef VipTweak het volgende:
Met het Asus Mbord CUSL2(of de -C)kan je dit in de BIOS aanpassen, dit hebben we op het werk uitgevonden, zit idd wel verstopt.
Zal dinsdagavond posten hoe je dit moet doen.
tss.. heb je het nog niet door? Er komt gewoon geen antwoord...Op woensdag 07 februari 2001 00:56 schreef ]NTT[ het volgende:
[..]
Ik zit hier nog steeds te wachten op het antwoord,, heb een Asus CUSL2 ondersteboven gekeerd,, maar ik kan geen spannende extra achterdeur CMOS opties ontdekken...... mmmm, mischien als je ctrl+alt+shift+x+*+m+d+@ tegelijk ingedrukt houdt en dan met je voeten (ala wp5) "unlock me" intikt....
Verwijderd
Ach,, er zijn ook nog steeds miljoenen mensen die er van overtuigd zijn dat god bestaat,,, het antwoord daarop, wacht ik ook nog steeds afOp woensdag 07 februari 2001 00:59 schreef -BrZ- het volgende:
[..]
tss.. heb je het nog niet door? Er komt gewoon geen antwoord...
Verwijderd
Verwijderd
Op woensdag 07 februari 2001 01:26 schreef Gekko het volgende:
wordtdoor je proc bepaald....en je board moet het wel aankunnen..kijk even naar despecs van je mamma plank...
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
heheh mooie tekeningetjes zijn nooit weg...Op woensdag 07 februari 2001 10:59 schreef CrazyMuppet het volgende:2) Het proces van Intel en AMD verschilt nogal. Potloodstreepjes trekken op je Coppermine heeft een esthetisch effect, maar je multiplier blijft hetzelfde
ROFL![]()
Ik ben namelijk best benieuwd naar het gedrag van de proc als je zelf de laatste mogelijke multiplier OOK kortsluit. Ik denk dat er dan 2 mogelijke uitkomsten zijn: OF je verneukt je processor omdat er 0 multipliers zijn en hij is stuk, OF je proc/moederbord raakt in de war van het 0 multiplier gebeuren en hij unlocked alles. Ik vermoed HEEL sterk het eerste.. maar je weet maar nooit.
Op donderdag 08 februari 2001 09:14 schreef Kaap het volgende:
hij maakte me duidelijk dat dat niet kon vanwege de lock erop, maar die util kwam er omheen.
sigloos
Verwijderd
ik denk dat jij gewoon de multiplier lager hebt gezet (dat kan namenlijk wel) zo kan ik ook wel un-locken dan gewoon de fsb opschroeven om de zelfde snelheid te krijgenOp zondag 04 februari 2001 22:55 schreef VipTweak het volgende:
[..]
De multiplier zit in de CPU zelf gelocked, hoe het precies zit, weet ik niet..., in ieder geval heeft de pin-out hier iets mee te maken, maar ik weet wel dat een Asus CUSL2-C een P3 kan unlocken.
Ik zal niet flamen, maar als ik jou was zou ik maar es bij die vriend kijken of het echt zo is want het is gewoon simpelweg onmogelijk...Op donderdag 08 februari 2001 09:14 schreef Kaap het volgende:
een maat van me heeft die Asus C... ook, nu ik dit hoor van die multiplyer denk ik eraan dat hij me vertelde dat er bij dat mobo een tweak util zit of die kan je krijgen en die is dus in staat om de multiplyer te veranderen.
hij maakte me duidelijk dat dat niet kon vanwege de lock erop, maar die util kwam er omheen.
flame mij niet, ik heb het van een vriend me, maar wel toevallig dat hij hetzelfde mobo heeft en dat verhaal vertelde...
Verwijderd
Verwijderd
Ja alsof intel of asml gaan zeggen dat het wel mogelijk is ...... even nadenken.Op vrijdag 09 februari 2001 09:36 schreef mikevanrooijen het volgende:
Ik heb via de leverancier met intel en ASML gesproken en zei hebben mij verteld dat het gewoon absoluut ONMOGELIJK IS !!!!!!!!!!!!!!
Het zit voor de duizendste keer ingebakken in de chip en kan niet ongedaan worden.
Dus hou op met die onzin!
SLOTJE,
SLOTJE,
SLOTJE,
SLOTJE,
SLOTJE,
Ik hoop dat ik de laatste ben
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur
And The Only One
hehe had je daarop gerekend dan?Op maandag 19 maart 2001 09:36 schreef HitmanWVU het volgende:
JA, maar hij stuurt me geen mailtje over hoe het nou precies werkt
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
En met deze zinvolle reply word er weer een antiek topic omhoog gehaald...Op dinsdag 13 november 2001 23:19 schreef Straat het volgende:
vaag
Verwijderd
IDD LEKKER OUD TOPICOp zondag 30 december 2001 19:41 schreef Smokehead het volgende:
sjezus,dat probleem komt me bekend voor zeg, ik heb namenlijk een
P3 933MHz en mijn multiplier staat op 7
en m'n FSB loopt op 133MHzjes dus conclusie :m'n systeem loopt op zo'n 931MHz (standaard), maar als ik m'n multiplier ga veranderen en ik switch 'm om naar 8x dan zou hij theoretisch op zo'n 1064MHz moeten lopen zou je zeggen, niet dus wat ik ook probeer het mag niet baten, alleen als ik m'n FSB naar 138 zet loopt hij 33MHz meer, vreemd toch,ik kan hem trouwens ook op 152MHz FSB zetten maar dan haakt hij om de haverklap en dat is volgens mij ook niet zo gezond voor de aanwezige hardware dus laat ik dat maar achterwegen.
mijn vraag is nu hoe unlock ik dat kl#te multiplier geneuks zodat ik m'n P3 933MHz
boven die 1GHz grens krijg
BVD
Verwijderd
Dat gaat helaas niet met dat klote Biostar mobo, ik kan 'm namenlijk maar op 3 standen zetenOp maandag 31 december 2001 14:00 schreef gve het volgende:
[..]
IDD LEKKER OUD TOPIC
JE KAN DE MULTIPLYER NIET VERANDEREN OP EEN P3!!!!!!!!
Je hoeft je fsb maar op 143 te zetten om over de 1Ghz te komen.................
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq