Sinds drie dagen ben ik in het bezit van een Humax Duovisio. Ik was aardig tevreden, door de gebruiksvriendelijkheid van dit apparaat, echter inmiddels hebben zich een aantal problemen voorgedaan.
1- Twee maal werkte de afstandsbediening van de recorder niet meer, ook niet nadat de nieuwe batterijen opnieuw erin had gedaan. De Duovisio reageerde ook niet meer op de knoppen op het toestel, pas toen ik de Duovisio met de aan uit knop achterop helemaal aan en uitdeed werkte hij weer als van'ouds'.
2- Bij het afspelen van het geluid over de Tv is de verstaanbaarheid duidelijk minder, dan van analoge TV. Als de TV hard aanstaat is er ruis hoorbaar (ligt aan de TV volgens mij), maar toch zijn de stemmen veel minder vol, dan via analoge TV.
3- Bij het afspelen was er eenmaal een harde brom aanwezig, ging vanzelf over.
4- Bij het opnemen van een programma, werkte het TV kijken niet meer (zwart beeld en 1ste seconde alleen geluid, menu van de Duovisio was wel gewoon zichtbaarok bij radio luisteren gaf hij maar 1 seconde geluid. Gaf de volgende foutmelding: Verkeerde CA. Het opnemen is wel goed gelukt, maar ik kreeg het beeld pas weer aan de gang nadat ik het apparaat weer uitgezet had met de knop achterop.
Graag wil ik horen of dit jullie bekent voorkomt. Het apparaat is pas nieuw, is dit normaal of moet ik dit ding omruilen voor een ander exemplaar.
ps. software updaten werkte niet via @home (optie is niet beschikbaar, winkel rade mij dit aan) .