P5B of P5B deluxe

Pagina: 1
Acties:
  • 63 views sinds 30-01-2008

• rjn27
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-05 23:59
hoi allemaal eerst even ik heb gezocht maar ik kom er toch niet helemaal uit ik hoop dan ook dat jullie mij kunnen helpen
ik ga zeer binnen kort mijn systeem vervangen
ik ga kopen :

Intel Core 2 Duo E6600

1GB x 2 (2GB) PC5400 DDR2, CL5 (G.Skill, F2-5400PHU2-2GBNT) € 145,77
of
1GB x 2 (2GB) PC5400 DDR2, CL4 (G.Skill, F2-5400PHU2-2GBLA) € 190,47

Asus GeForce 8800 GTS 640MB DDR3

tevens ga ik een voeding van 500+ watt kopen van een A-merk
nu komt mijn vraag

ik wil een Asus P5B of een P5B-Deluxe en dan heb je ook nog de E en de plus versie van dit mobo
ik wil gaan overklokken naar 9x333 Mhz ( 3Ghz ) dat haalt deze proccesor op zijn sloffen een verdere overklok heb ik geen intresse in dus het geheugen lijkt mij geschikt

aangezien het prijsverschil 50 euro bedraagt wil ik weten of het dat waard is me voorkeur gaat zelf uit naar de deluxe versie
ik ga geen raid draaien , wel wil ik 3 harde schijfen aansluiten en een dvd brander en speler dit alles wil ik SATA ik ga het PATA gedeelte uitschakelen
nou jongens brand los klokt de P5B net zo goed als de Deluxe versie of is het geld verspilling

• bassie
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 03-11-2025
Wat vind je nou zelf van je topicstart? Een beetje je best ervoor doen mag echt wel. Geen hoofdletters geen komma's geen punten. Misschien moet jij is beginnen met het algemeen beleid te lezen.

Een p5b klokt ook echt wel tot de 333fsb. Hoe kunnen wij voor jou kiezen welke je moet hebben :? Jij moet kijken of je de functies nodig hebt dat kunnen wij toch niet doen?

• Goesiman
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 24-03-2024
De standaard P5B haalt de 3GHz makkelijk, en als je toch geen raid gaat draaien is dat de beste keus voor jou. Dit had je ook makkelijk op kunnen zoeken met de GoT search, of zelfs Google. Een beetje meer inzet mag dus wel.

[CiP] Le Régional Built To Last.

• Phrantic
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06-09-2022

Phrantic

booya!

Als je geen RAID, Crossfire of Wi-fi (voor de Deluxe WiFi editie) wil, dan heb je aan een P5B-E genoeg. Ik heb me laten vertellen dat deze stabieler is dan een P5B, en dat ie (daarom) beter kan overclocken.

hoi

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Vergelijk gewoon de specs en noteer de verschillen. Weeg dan af of deze de 50 euro waard zijn :)

Nogal loos topic dit, zie verder ook de PMG FAQ » Welke moet ik nemen? voor een uitleg hoe je keuzes kunt maken :)

Dit topic is gesloten.