Computeren op TV-scherm

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

• b_map
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 25-01 22:43
ik heb een pc met video-out. als ik deze op mijn crt-breedbeeld aansluit voor een filmpje of tv via MCE dan ziet dat er prima uit. Echter als ik mijn tv wil gebruiken om een potje te pokeren dan kan ik de kaarten niet eens lezen omdat het beeld erg slecht is. Wat is de oplossing?

Eerst keek ik naar een groot 22 / 24 tft scherm voor op mijn bureau, zodat ik meerdere potjes poker naast elkaar kan spelen zonder vergrootglas nodig te hebben.

Maar kan ik net zo goed een 32' tft televisie kopen voor in de woonkamer en er dan mijn pc op aansluiten? Heb ik dan wel scherp beeld, of net zo slecht als bij mijn crt TV scherm? Moet ik een TV dan met dvi aansluiting nemen, of maakt dat niet uit? (mijn videokaar heeft VGA, s-video en dvi out). Waar zit het hem in , om je tv scherm echt als volwaardige monitor te kunnen gebruiken. (ik speel overigens geen snelle 3d games oid). Ik zou gewoon graag vanaf de bank op een vet TFT TV scherm willen internetten, mailen en pokeren.

Graag uw reacties

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-02 11:13

voodooless

Sound is no voodoo!

Hier zijn echt al zoooo veel topics over geweest:

- Gamen op een 26" lcd scherm.
- [Ervaringen] Lcd-tv als pc monitor

En dan nog de eindeloze reeks topics over het aansluiten van LCD TV's op je PC door middel van VGA, DVI of HDMI.

Kortom: meer dan zat info!

Verder ook nog een keer een dubbelpost. Dat is echt ongewenst!

[ Voor 15% gewijzigd door voodooless op 13-02-2007 15:31 ]

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Dit topic is gesloten.