Al bekend of de, onofficieel, aangekondigde prijsverlaging vandaag ook inderdaad doorgevoerd wordt?
Verwijderd
Nou ik denk dat Microsoft de deur op een hele grote kier heeft laten staan. De exploit an sich heeft niet zoveel practisch nut. Echter het feit dat ze nu "binnen" de draaiende hypervisor kunnen kijken is echt heel belangrijk. Het is wel een beetje jammer dat Microsoft de exploit heeft gepatched aan de hand van de melding van de hacker en een e-fuse heeft gebruikt, maar dit was vroeg of laat toch wel gebeurd.DarkShadow schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 02:04:
[...]
Jammer, want ik zou wel eens afwillen van die vervelende transcode, divx/xvid zijn zeer welkom. Games konden toch al illegaal gespeeld worden en dat is imho als enige slecht. Unsigned code is meer dan welkom.
Feit is dat er nu de mogelijkheid is om met de oude kernel eens goed rond te kijken in het draaiende geheugen van de 360. Ik zit ook met smart te wachten op de mogelijkheid om unsigned code te draaien. Als XBMC dan ook nog eens geport is, kan ik eindelijk m'n XBOX1 aan de wilgen hangen...
Verwijderd
Dat wil ik ondertussen ook wel doen maar kwa multimediaapparaat werkt die toch nog steeds een heel stuk beter. erg jammer dat de 360 dit niet evenaard. alleen daarom zou ik hem willen ombouwen. games blijf ik toch kopen in de winkel.eindelijk m'n XBOX1 aan de wilgen hangen...
Heb je ook een bron waarbij aangegeven is, 1) dat e-fuse aanwezig is in de chip (je link geeft niet aan of het in een bepaald type aanwezig is, of alle chips) en 2) dat dit ook gebruikt is om een downgrade te voorkomen?Verwijderd schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 22:47:
[...]
Misschien moet je er even bij zetten dat je na 4552 niet meer terug kan, omdat Microsoft de Xbox fysiek heeft aangepast doormiddel van een e-fuse.
http://www-306.ibm.com/chips/news/2004/0730_efuse.html
[edit] ik kan namelijk moeilijk een verband leggen tussen de zelf-reparatie mogelijkheden van de chips (behoud van huidige functionaliteit) en het daadwerkelijk veranderen van de blueprint, wat evt. nodig zou moeten zijn om een downgrade te voorkomen. Daarnaastzie ik niet in hoe het downgraden van een kernel hardwarematig voorkomen kan worden, but maybe that's just me...
[ Voor 25% gewijzigd door Armada op 01-03-2007 09:33 ]
- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id
Verwijderd
Ow dit keer had ik twee katana's en heb ze zorgvuldig afgemaakt en Sonya gered. Alleen nu ben ik weer terug in de mall en zijn er opeens honderden psychopats voor teruggekomenTwyLight schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 23:53:
[...]
Ik bedoelde als je gepakt was hè. Dan heb je geen wapens meer e.d. dus kan je alleen het zwaard en de 2 trapjes gebruiken die in die kamer liggen.
Het makkelijkste is als je ze uit wil schakelen en je bent nog niet zo hoog om gewoon even een spitfire te maken.
[afbeelding] Condiment and Condiment: Produces "spitfire." Condiments like bottles of hot sauce can be found in the taco restaurant in the food court. Once you have activated spitfire, you can spit and kill zombies from a distance. To spit, hold down the R trigger and press the X button when you have no weapons in your hand.
1UP.com: Dead Rising Walkthrough
Verwijderd
http://dwl.xbox-scene.com/tutorial/XBOX360cpu15data.pdfArmada schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 09:29:
[...]
Heb je ook een bron waarbij aangegeven is, 1) dat e-fuse aanwezig is in de chip (je link geeft niet aan of het in een bepaald type aanwezig is, of alle chips) en 2) dat dit ook gebruikt is om een downgrade te voorkomen?
[edit] ik kan namelijk moeilijk een verband leggen tussen de zelf-reparatie mogelijkheden van de chips (behoud van huidige functionaliteit) en het daadwerkelijk veranderen van de blueprint, wat evt. nodig zou moeten zijn om een downgrade te voorkomen. Daarnaastzie ik niet in hoe het downgraden van een kernel hardwarematig voorkomen kan worden, but maybe that's just me...
http://forums.xbox-scene....on/index.php/t581361.html
http://forums.xbox-scene.com/index.php?showtopic=589024
De efuse kan vanuit software aangestuurd worden en dus worden "opgeblazen", zie ook PDF en praktijk. Als deze fuse niet meer bestaat, werkt de oude kernel niet meer (E17?? melding). Het downgraden werkt in theorie nog wel, alleen de kernel vertikt het om te draaien.
De nieuwe kernel werkt echter wél als deze efuse niet is geblazen. Je kan de kernel controle over de efuse uitzetten door R6T3 te verbreken.
Eigenlijk hoort de efuse technologie bij de IBM RAS technologie om zodoende zelf fouten te kunnen verbeteren. Het vermoeden bestaat dat MS bij IBM het verzoek heeft neergelegd om deze techniek ook softwarematig aan te kunnen sturen. Slim!
Ik wilde het artikel nog enigszins begrijpelijk houden voor mindere goden, dus ik heb me beperkt tot "je kunt in beginsel niet downgraden"Verwijderd schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 22:47:
[...]
Misschien moet je er even bij zetten dat je na 4552 niet meer terug kan, omdat Microsoft de Xbox fysiek heeft aangepast doormiddel van een e-fuse.
http://www-306.ibm.com/chips/news/2004/0730_efuse.html
Zou typerend voor Kassa zijn, dat programma heeft echt de onderzoeksdiepgang van een komkommer. Het eerste item afgelopen zaterdag, hetzelfde programma als het 360-item, ging over een vrouw wiens zoontje van 2 continu automatische incasso's van Scarlett kreeg. Ze hebben vanuit Kassa het vrouwtje naar Scarlett HQ gestuurd om verhaal te halen, en gaven uiteindelijk het advies om de Ombudsman of Kassa te bellen als je ook last hebt van spookafschrijvingen. Dat is dus 100% fout: je moet de bank bellen. Die zijn verplicht binnen 30 dagen na een incasso zonder verdere vragen het bedrag direct terug te boeken, en op jouw verzoek de betreffende tegenrekening permanent de mogelijkheid te ontzeggen om incasso's van je rekening te innen. In 5 minuten opgelost, en bij de meeste banken kan het zelfs via internetbankieren.
Dat soort enorm slechte en onvolledige informatie is exemplarisch voor Kassa, en doet mij gerede twijfels plaatsen bij de kwaliteit van het 360-onderzoek alhoewel het er op zich overtuigend uit zag.
Thanks for the info.Verwijderd schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 10:38:
[...]
http://dwl.xbox-scene.com/tutorial/XBOX360cpu15data.pdf
http://forums.xbox-scene....on/index.php/t581361.html
http://forums.xbox-scene.com/index.php?showtopic=589024
De efuse kan vanuit software aangestuurd worden en dus worden "opgeblazen", zie ook PDF en praktijk. Als deze fuse niet meer bestaat, werkt de oude kernel niet meer (E17?? melding). Het downgraden werkt in theorie nog wel, alleen de kernel vertikt het om te draaien.
De nieuwe kernel werkt echter wél als deze efuse niet is geblazen. Je kan de kernel controle over de efuse uitzetten door R6T3 te verbreken.
Eigenlijk hoort de efuse technologie bij de IBM RAS technologie om zodoende zelf fouten te kunnen verbeteren. Het vermoeden bestaat dat MS bij IBM het verzoek heeft neergelegd om deze techniek ook softwarematig aan te kunnen sturen. Slim!
Hij vraagt zich in zijn pdf (terecht denk ik) af of het nu wel zo handig was om SC22 te implementeren. Mogelijk zien we in de toekomst dat pirated software mogelijk is op de 360, maar wellicht geïnfecteerd met zo'n call, (of duivelser gedacht een versie door MS) die dus je 360 gelijk naar zijn grootje helpt... Als MS dus ooit iets wil 'bricken' dan kunnen ze het vrij letterlijk en andere partijen indien unsigned code ooit mogelijk is.
[ Voor 0% gewijzigd door Armada op 01-03-2007 10:50 . Reden: prated => pirated ]
Diegene van MS mag me kont kussen. Ik heb hem op me dressoir van 2,5 meter liggen en die van mij heeft krasjes gemaakt op een paar originele games. Ik heb hem om die reden geflashed en nu mag dat ding krassen maken op me spellen, dan laat ik maar weer nieuwe maken
MS gebruikt gewoon een kut smoes van ondergrond is niet goed. Ik wil de verantwoordelijken voor de 360 afdeling een cursus ICT hardware geven.

[ Voor 11% gewijzigd door crzyhiphopazn op 01-03-2007 11:46 ]
https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||
edit dubbelpost

[ Voor 108% gewijzigd door crzyhiphopazn op 01-03-2007 11:45 ]
https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||
die xbox360 headset kun je als je bijvoorbeeld GoW online doet ook met andere mensen in je team praten?? bij mij komt alleen dat microfoontje ervoor maar ik hoor niks wat andere zeggen. Hij werkt wel gewoon als ik met vrienden praat
Ja, en die knul van hardware.info kantelde de xbox toen hij aanstond, terwijl microsoft expliciet zegt dat je dit niet moet doen. Ik dacht dat ze probeerden aan te tonen dat de krassen kwamen bij stabiele positionering van het apparaat.curry684 schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 10:49:
[...]
Dat soort enorm slechte en onvolledige informatie is exemplarisch voor Kassa, en doet mij gerede twijfels plaatsen bij de kwaliteit van het 360-onderzoek alhoewel het er op zich overtuigend uit zag.
Elect a clown, expect a circus.
Zit er hard aan te denken om vanavond een xbox aan te schaffen, heb al een gedeelte van het topic doorgelezen maar heb niet veel over verschillende spellen gehoord. Ik ben op zoek naar een Shooter (GoW) Race spel (PGR 3) en een soort van Mario. Nou weet ik dat de laatste natuurlijk niet beschikbaar is op een xbox 360, maar is er iets soort gelijks beschikbaar?
De link naar alle games in de start post doet het bij mij trouwens niet zo lekker....
Weet iemand trouwens of je spellen over het algemeen kunt ruilen binnen bijvoorbeeld 7 dagen? Of is gekocht gekocht en kun je niet meer ruilen?
De link naar alle games in de start post doet het bij mij trouwens niet zo lekker....
Weet iemand trouwens of je spellen over het algemeen kunt ruilen binnen bijvoorbeeld 7 dagen? Of is gekocht gekocht en kun je niet meer ruilen?
[ Voor 24% gewijzigd door wmeester op 01-03-2007 12:54 ]
Verwijderd
Gvd klote TOSHIBA KUTDING!
Eindelijk lvl 17 en heb eindelijk zo'n EHBO doos kunnen bemachtigen nadat ik de psycho had vermoord in de foodsection. Krijg ik een DISC IS UNREADABLE!!
GVD!!
WEET JE WAT! Fuck al mijn principies.. Ik ga dit ding ombouwen!! Als Mickeysoft mij niet helpt aan een betrouwbaar dvdspeler dan zorg ik er zelf wel voor dat ik voortaan lekker cheap aan mijn software kom!!!
Eindelijk lvl 17 en heb eindelijk zo'n EHBO doos kunnen bemachtigen nadat ik de psycho had vermoord in de foodsection. Krijg ik een DISC IS UNREADABLE!!
GVD!!
WEET JE WAT! Fuck al mijn principies.. Ik ga dit ding ombouwen!! Als Mickeysoft mij niet helpt aan een betrouwbaar dvdspeler dan zorg ik er zelf wel voor dat ik voortaan lekker cheap aan mijn software kom!!!
Verwijderd
Dat deed hij volgens mij om aan te geven dat je de box dus echt niet verticaal moet plaatsen.Slasher schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 12:48:
[...]
Ja, en die knul van hardware.info kantelde de xbox toen hij aanstond, terwijl microsoft expliciet zegt dat je dit niet moet doen. Ik dacht dat ze probeerden aan te tonen dat de krassen kwamen bij stabiele positionering van het apparaat.
Mario->platform->Live arcade-> Cloning clyde of Alien Homonidwmeester schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 12:48:
Zit er hard aan te denken om vanavond een xbox aan te schaffen, heb al een gedeelte van het topic doorgelezen maar heb niet veel over verschillende spellen gehoord. Ik ben op zoek naar een Shooter (GoW) Race spel (PGR 3) en een soort van Mario. Nou weet ik dat de laatste natuurlijk niet beschikbaar is op een xbox 360, maar is er iets soort gelijks beschikbaar?
Met alle content die er is op Live kan je de komende maand wel vermaken. Van live arcade zijn altijd demos.
Ik heb hem ook verticaal staan en geen problemenm met dit ding, heb de console niet zo lang maar toch.Verwijderd schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 12:50:
[...]
Dat deed hij volgens mij om aan te geven dat je de box dus echt niet verticaal moet plaatsen.
Elect a clown, expect a circus.
Ik begrijp dat omdat ik de eerste maand een Gold membership heb wel wat demo's kan downloaden en die kan spelen?it0 schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 12:54:
[...]
Mario->platform->Live arcade-> Cloning clyde of Alien Homonid
Met alle content die er is op Live kan je de komende maand wel vermaken. Van live arcade zijn altijd demos.
Alien Hominid is leuk, maar lijkt in de verste verten niet op Mario. Alien Hominid heeft meer weg van Contra/Probotector. Cloning Clyde zou ik ook eerder met Lost Vikings vergelijken dan Mario.it0 schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 12:54:
[...]
Mario->platform->Live arcade-> Cloning clyde of Alien Homonid
Voor een echt Mario-achtig spel op de 360 zou je IMHO moeten wachten tot Rare een platformer gaat uitbrengen zoals bijvoorbeeld Banjo-Kazooie, maar tot op heden is er nog niets aangekondigd.
Van Xbox Live Arcade kun je altijd demo's downloaden, zolang je maar Xbox Live Gold of Silver(gratis) hebt.wmeester schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 12:56:
[...]
Ik begrijp dat omdat ik de eerste maand een Gold membership heb wel wat demo's kan downloaden en die kan spelen?
Voor demo's van de reguliere Xbox 360 spellen zit het anders, daar kun je demo's de eerste week alleen downloaden als je Gold hebt. Als je Silver hebt, moet je dus een weekje wachten. Er zijn ook een aantal online multiplayer demo's waar je niets aan hebt met Silver.
[ Voor 12% gewijzigd door MetroidPrime op 01-03-2007 13:11 ]
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Verwijderd
nee dat lost veel hoop op. Ik denk dat je hiermee eerder de ontwikkelaar als microsoft mee pakt.Verwijderd schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 12:50:
Gvd klote TOSHIBA KUTDING!![]()
GVD!!![]()
Of je telt tot tien...Verwijderd schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 12:50:
Als Mickeysoft mij niet helpt aan een betrouwbaar dvdspeler dan zorg ik er zelf wel voor dat ik voortaan lekker cheap aan mijn software kom!!!
Koop die games lekker niet meer, zodat je de developers straft voor het feit dat MS een minder stabiel platform bouwt. Dat schiet pas op.

als het lijkt op de flashgame die ik gespeeld heb moet Alien Hominid een waan-zin-nig moeilijk spel zijn.MetroidPrime schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 13:04:
[...]
Alien Hominid is leuk, maar lijkt in de verste verten niet op Mario. Alien Hominid heeft meer weg van Contra/Probotector.
Persoonlijk zit ik te wachten op Worms HD. Dat zal het eerste spel zijn waaraan ik geld ga geven op de live arcade (en op live in het algemeen. Betalen voor portretjes is ongelofelijke afzetterij)
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Nou... ik denk dat MS daar ook wel geld door misloopt. Als ze de Xbox met verlies verkopen, dan zullen ze dat toch op een andere manier terug moeten verdienen. Met alleen het verkopen van Gold Abbo's gaat dat denk ik niet lukkenVerwijderd schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 13:05:
[...]
nee dat lost veel hoop op. Ik denk dat je hiermee eerder de ontwikkelaar als microsoft mee pakt.
Overigens wil ik mijn Xbox juist niet modden. Ik wil gewoon online kunnen spelen, punten verzamelen e.d. Als iedereen games gaat downloaden, dan gaan de ontwikkelaars dus wel in de problemen komen en daar is de gaming community niet bij gebaat!
[ Voor 21% gewijzigd door rally op 01-03-2007 13:26 . Reden: Nuance toe gevoegd ]
http://www.deyterra.com
Ik ben voornamelijk een pc speler, heb nog nooit een console gehad vandaag deze vragen, maar is er nog iets als Unreal Tournament/Quake/Serious Sam oid?
de flashgame is weer heel anders dan op de xbox. Heb AH gisteravond gedownload en lekker met zijn 2-en gespeeld co-op. Was best grappig alleen is het de besturing ff wennen. Schieten met X ipv A.Boeboe schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 13:10:
[...]
als het lijkt op de flashgame die ik gespeeld heb moet Alien Hominid een waan-zin-nig moeilijk spel zijn.
Persoonlijk zit ik te wachten op Worms HD. Dat zal het eerste spel zijn waaraan ik geld ga geven op de live arcade (en op live in het algemeen. Betalen voor portretjes is ongelofelijke afzetterij)
Het spel is een remake van die flashgame en is inderdaad waanzinnig moeilijk. Maar ja, wat zou je anders verwachten van een Contra-achtig spel?Boeboe schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 13:10:
[...]
als het lijkt op de flashgame die ik gespeeld heb moet Alien Hominid een waan-zin-nig moeilijk spel zijn.
Persoonlijk zit ik te wachten op Worms HD. Dat zal het eerste spel zijn waaraan ik geld ga geven op de live arcede (en op live in het algemeen. Betalen voor portretjes is ongelofelijke afzetterij)
Zelf zit ik nog het meest te wachten op Castlevania SOTN en ik ben nieuwsgierig naar wat er van Battlestar Galactica terecht zal komen.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Hoe zit het met die xbox360 revision 2?
Daarover is nooit meer iets van vernomen, ik ben benieuwd wanneer die uitkomt
Volgens Microsoft: niet.Djerique schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 13:57:
Hoe zit het met die xbox360 revision 2?
Xbox 360: How to connect consoles together for system link playVerwijderd schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 13:53:
hoi, even vraag aan de system linkers........is het mogelijk met 5 xboxen360 en een hub te systemlinken..?????
ff googlen de volgende keer.
http://www.xbox.com/nl-NL...olive/migratereviewed.htmVerwijderd schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 13:53:
en hoe beeindig ik mijn gold abbo?
daar kan je volgens mij het afzeggen of ff bellen met microsoft NL
[ Voor 28% gewijzigd door MeneerKrab op 01-03-2007 14:17 ]
Even een vraagje over XBMC, hoe kan ik mijn oude console op 720p instellen? Het lukt me niet meer om op de oude xbox dash te komen.Verwijderd schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 09:15:
[...]
Nou ik denk dat Microsoft de deur op een hele grote kier heeft laten staan. De exploit an sich heeft niet zoveel practisch nut. Echter het feit dat ze nu "binnen" de draaiende hypervisor kunnen kijken is echt heel belangrijk. Het is wel een beetje jammer dat Microsoft de exploit heeft gepatched aan de hand van de melding van de hacker en een e-fuse heeft gebruikt, maar dit was vroeg of laat toch wel gebeurd.
Feit is dat er nu de mogelijkheid is om met de oude kernel eens goed rond te kijken in het draaiende geheugen van de 360. Ik zit ook met smart te wachten op de mogelijkheid om unsigned code te draaien. Als XBMC dan ook nog eens geport is, kan ik eindelijk m'n XBOX1 aan de wilgen hangen...
Verwijderd
Ja Gears of War zo'n beetje, anders moet je ff wachten op de UT3/Bioshock voor de Xbox360wmeester schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 13:32:
Ik ben voornamelijk een pc speler, heb nog nooit een console gehad vandaag deze vragen, maar is er nog iets als Unreal Tournament/Quake/Serious Sam oid?
Banjo-Kazooie is al aangekondigd voor de 360 kort geleden.
Een vraagje, is er een manier om bijvoorbeeld tijdens het spelen op te nemen? Met Windows media center? of een ander tooltje? of optie in 360 zelf? Mijn Camera geeft niet echt scherp beeld
of gewoon Quake 4wmeester schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 13:32:
Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...
Verwijderd
Oooo doe nou niet! Ik zit er ook hard aan te denken zo'n ding aan te schaffen, maar het is dat ik net een Wii gekocht heb en de xbox eigenlijk alleen voor Gears of War wil.wmeester schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 12:48:
Kon me gisteren met die gedachte nog net inhouden maar dit soort reacties....arrrgg
is al iets eerder in dit topic vermeld. Dmv een capture kaart.Verwijderd schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 15:17:
[...]
Een vraagje, is er een manier om bijvoorbeeld tijdens het spelen op te nemen? Met Windows media center? of een ander tooltje? of optie in 360 zelf? Mijn Camera geeft niet echt scherp beeld
nFo in "Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 30"
of met je dvdrecorder/videorecorder
[ Voor 3% gewijzigd door MeneerKrab op 01-03-2007 15:52 ]
Persoonlijk verkies ik R6 boven GoW als shooter op de 360.Verwijderd schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 15:17:
[...]
Ja Gears of War zo'n beetje, anders moet je ff wachten op de UT3/Bioshock voor de Xbox360
GoW is mooi en leuk, maar op een of andere manier blijft R6 veel langer leuk vooral Co-op terrorist hunt met 4 man kan ik uren doen.
https://www.facebook.com/hausbrandeck
UltraSub schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 08:42:
Ik zou wel willen, maar vanavond en morgenavond zit het er helaas niet in.
Moet vandaag leren voor mijn MS 70-291 examen van morgen...
offtopic:
ouch veel succes kerel.
Het is een monster. ik ga hem volgende week voor de derde keer doen.
Toch niet toevallig in sloterdijk morgen he?
ouch veel succes kerel.
Het is een monster. ik ga hem volgende week voor de derde keer doen.
Toch niet toevallig in sloterdijk morgen he?
Ik zit toch erg te twijfelen tussen crackdown en lost planet. moeilijk moeilijk.
Welke heeft de meeste playtime tweakvriendjes ?
You can't free a fish from water.
Het is een mooi rondje. Dus niet door elkaar. Pressies rond.Verwijderd schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 15:12:
[...]
wat voor krassen een kring of lopen ze kris kras door elkaar. Mits het laatste het geval is ligt het toch echt aan jezelf
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Verwijderd
Ga naar file management binnen XMBC en start xboxdash op... 720P werkt alleen als je een component kabel gebruikt en je de Xbox op NTSC zet!! Dit kan overigens met enigma video switcher die op de slayer CD staat..DarkShadow schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 15:08:
[...]
Even een vraagje over XBMC, hoe kan ik mijn oude console op 720p instellen? Het lukt me niet meer om op de oude xbox dash te komen.
Ik heb ook zitten twijffelen hoor. Maar ik heb nu een oude pc P4 + gf 460 MX kaart. Als ik daar dus een spel op zou willen spelen kost het al meer dan 400 euro aan updates.Verwijderd schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 15:42:
[...]
Oooo doe nou niet! Ik zit er ook hard aan te denken zo'n ding aan te schaffen, maar het is dat ik net een Wii gekocht heb en de xbox eigenlijk alleen voor Gears of War wil.
Kon me gisteren met die gedachte nog net inhouden maar dit soort reacties....arrrgg
Misschien schaf ik aslnog wel een wii aan als die xbox me niet bevalt....
Ja:Verwijderd schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 09:31:
[...]
Ow dit keer had ik twee katana's en heb ze zorgvuldig afgemaakt en Sonya gered. Alleen nu ben ik weer terug in de mall en zijn er opeens honderden psychopats voor teruggekomenof te wel: KUT
Weet je waar ik een coffee creamer kan vinden zodat ik snel kan lopen? Eerst had ik ze altijd in de security room maar daar zijn ze denk ik op.
Ga naar de ingang van North Plaza en als je binnenkomt zie je de fontijn, dan gewoon de grote brede gang aan de linkerkant ingaan en direct aan de zijkant op de "steigers" klimmen. Daar ligt er in ieder geval één, en soms zit er in de doos die daar staat ook een maar meestal zit daar wijn in.
Verwijderd
ik heb net lost planet voor ongeveer 2 uur gespeeld maar ik vind het een beetje tegenvallen. ik speel het op normal en dan kun je bijna langs alle vijanden lopen richting de eindbaas. Ik heb het even op hard gespeeld maar dan was die eerste eindbaas weer veel te moeilijk. Ik ga hem denk ik ruilen tegen gow of r6vegas
Ik moet nog aan Dead Rising beginnen.. kunnen jullie óf met spoilers werken óf er een aparte topic voor aanmaken (betere van de twee opties IMO, anders krijg je weer pagina's vol zwarte blokken)
Thanks
Thanks
Ik werk bijna altijd met spoilers. vond dit nou niet bepaald een echte onthulling..KeN. schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 18:10:
Ik moet nog aan Dead Rising beginnen.. kunnen jullie óf met spoilers werken óf er een aparte topic voor aanmaken (betere van de twee opties IMO, anders krijg je weer pagina's vol zwarte blokken)
Thanks
Lost Planet moet je ook niet offline spelen, maar ONLINE daar komt de game pas echt tot z'n recht (zou je misschien niet verwachten)Verwijderd schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 18:06:
ik heb net lost planet voor ongeveer 2 uur gespeeld maar ik vind het een beetje tegenvallen. ik speel het op normal en dan kun je bijna langs alle vijanden lopen richting de eindbaas. Ik heb het even op hard gespeeld maar dan was die eerste eindbaas weer veel te moeilijk. Ik ga hem denk ik ruilen tegen gow of r6vegas
Ik heb zelf meer plezier gehad offline met LP dan met GoW.
[ Voor 3% gewijzigd door Terryb47 op 01-03-2007 18:38 ]
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
Verwijderd
Goed argument...maar gaat bij mij niet op helaaswmeester schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 17:22:
[...]
Ik heb ook zitten twijffelen hoor. Maar ik heb nu een oude pc P4 + gf 460 MX kaart. Als ik daar dus een spel op zou willen spelen kost het al meer dan 400 euro aan updates.
Misschien schaf ik aslnog wel een wii aan als die xbox me niet bevalt....
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2007 18:42 ]
nou ben ik eerder thuis dan verwacht. Als er mensen zijn die zin hebben in een potje heavy weapon msg me dan maar ff.
Verwijderd
kan iemand me uitleggen waarom microsoft slechts 3 maanden garantie geeft ? ik dacht dat sony en nintendo 1 jaar hadden, afgezien van de wettelijke termijn van degelijkheid enzo die we in europa kennen !
In Europa hebben we ook degelijk 1 jaar garantie, minstens. Volgensmij was er ook nog een wet dat het eigenlijk 2 jaar zou moeten zijn, maar oke. In Amerika daarentegen hebben ze 90 dagen (1,5 maand)!Verwijderd schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 19:50:
kan iemand me uitleggen waarom microsoft slechts 3 maanden garantie geeft ? ik dacht dat sony en nintendo 1 jaar hadden, afgezien van de wettelijke termijn van degelijkheid enzo die we in europa kennen !
Bambu Lab P1S Combo
wie zegt dat het 3 maanden is?Verwijderd schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 19:50:
de winkel zelf geeft minimaal 1 jaar garantie en anders neemt MS het wel voor z'n rekening, is volop besproken...
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
Verwijderd
Dead rising is zo'n frustie spel
Nu heb ik eindelijk case 2-3 gehaald krijg ik weer ergens in mijn scherm te zien "case lost" dus kan ik ALWEER overnieuw beginnen. Maar gelukkig ben ik dit keer level 17 dus kan ik weer groeien door naar level 20 en dan WEER overnieuw beginnen. Ik weet niet hoe lang ik dit nog trek maar ja.
Is er uberhaupt iemand hier die het binnen 1x had gehaald? Ik vind het maar bullshit om steeds overnieuw te moeten beginnen. Savegame had zeker anders gemoeten!

Nu heb ik eindelijk case 2-3 gehaald krijg ik weer ergens in mijn scherm te zien "case lost" dus kan ik ALWEER overnieuw beginnen. Maar gelukkig ben ik dit keer level 17 dus kan ik weer groeien door naar level 20 en dan WEER overnieuw beginnen. Ik weet niet hoe lang ik dit nog trek maar ja.
Is er uberhaupt iemand hier die het binnen 1x had gehaald? Ik vind het maar bullshit om steeds overnieuw te moeten beginnen. Savegame had zeker anders gemoeten!
Het is IMHO het beste om alleen aan het begin van een case te saven, tenzij je echt veel te veel tijd over hebt. Ik heb maar een paar keer het "case lost" scherm gezien, maar kon altijd weer aan het begin van die case beginnen in plaats van helemaal opnieuw te hoeven beginnen.Verwijderd schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 19:59:
Dead rising is zo'n frustie spel![]()
![]()
Het spel is er niet op ingericht om de eerste keer uit te kunnen spelen, maar op level 17 moet je het echt met 2 vingers in je neus kunnen hoor. Hoe speel je het klaar om al die cases te verneuken, ze zijn toch redelijk obvious? 
edit:
hij doet sowieso autosave bij een nieuwe hoofdcase MetroidPrime
hij doet sowieso autosave bij een nieuwe hoofdcase MetroidPrime
[ Voor 15% gewijzigd door curry684 op 01-03-2007 20:06 ]
Saven is helemaal niet kut
.
Het is zelfs een klein beetje brilliant te noemen.
Als je het door hebt ga je het wel waarderen, ik moest de eerste keer ook overnieuw beginnen maar als je weet hoe je moet saven dan kan je het makkelijk halen.
Zonder dit systeem zou het spel veel makkelijker zijn, en minder spannend.
Het is zelfs een klein beetje brilliant te noemen.
Als je het door hebt ga je het wel waarderen, ik moest de eerste keer ook overnieuw beginnen maar als je weet hoe je moet saven dan kan je het makkelijk halen.
Zonder dit systeem zou het spel veel makkelijker zijn, en minder spannend.
Doelde dan ook niet specifiek op jou alleen.TwyLight schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 18:32:
[...]
Ik werk bijna altijd met spoilers. vond dit nou niet bepaald een echte onthulling.
Punt is dat ik al veel meer weet dan ik had willen weten.
Locaties van motoren, slaappoeder in je gezicht, wapens afgenomen, andere dingen over wapens etc.
Maar goed.. iets met dovemansoren I guess.
Verwijderd
Capture kaart? Hoe zit in mekaar? (Ik heb geen DVDrecorder oid) maar dacht dat er een manier was om gewoon met je Xbox360 zelf te recorden. Want ik ben van plan om later mijn eigen Gears of War movie te maken, dus ik wil um ook op mijn PC kunnen overzetten en bewerken.GBI schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 15:51:
[...]
is al iets eerder in dit topic vermeld. Dmv een capture kaart.
nFo in "Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 30"
of met je dvdrecorder/videorecorder
Dat Adaptec GameBridge AVC-1400 waar kan je die kopen? bestellen? en kan iemand kort uitleggen hoe je het gebruikt en hoe het werkt? En kan het op alle soorten TV's aangesloten worden? Sorry een noob vraagje maar wat is dat composiet aansluiting?nFo schreef op zondag 25 februari 2007 @ 19:20:
Ik gebruik daar de: Adaptec GameBridge AVC-1400 voor.
Werkt wel goed, maar kan alleen via composiet aansluiten.
Review: http://hardware.teamxbox....-GameBridgeTV-AVC1410/p1/
Verwijderd
over dead rising ik heb het ook in 1 keer gehaald. behalve een van die eindbazen met zijn tank. Die vond ik zo frustrerend dat ik het spel gelijk verkocht heb.
Wat is iedereen toch aan het Dead Rising'en 
Echt maanden geleden dat ik dat speelde
Ben nu met Crackdown bezig, erg vet spel! Hoop alleen dat het niet té vlug gaat vervelen...
Echt maanden geleden dat ik dat speelde
30 Euro héThomaszki schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 22:23:
Echt maanden geleden dat ik dat speeldeBen nu met Crackdown bezig, erg vet spel! Hoop alleen dat het niet té vlug gaat vervelen...
over frustrerende spellen gesproken, ik zit nog altijd vast in dezelfde level in GOW met Raim..
Zou erg graag verder gaan met t spel..
XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm
Ziet er inderdaad handig uit, maar resolutie van 1024 x 768 is niet erg hoog als resolutie (bovendien is mn laptop 1280 x 800 dus dat is zoiezo wel jammer).Verwijderd schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 22:10:
[...]
Capture kaart? Hoe zit in mekaar? (Ik heb geen DVDrecorder oid) maar dacht dat er een manier was om gewoon met je Xbox360 zelf te recorden. Want ik ben van plan om later mijn eigen Gears of War movie te maken, dus ik wil um ook op mijn PC kunnen overzetten en bewerken.
[...]
Dat Adaptec GameBridge AVC-1400 waar kan je die kopen? bestellen? en kan iemand kort uitleggen hoe je het gebruikt en hoe het werkt? En kan het op alle soorten TV's aangesloten worden? Sorry een noob vraagje maar wat is dat composiet aansluiting?
Zijn er nog betere kaarten verkrijgbaar (of iig hogere resolutie?) want ik kan nu wel gamen via mijn belkin kvm switch, maar nog niet opnemen
Verwijderd
Hahaha ja het is nu een prikkie om het te halen
ok, ik wist niet eens dat er een component kabel beschikbaar was. Nog een vraagje dan, scaled de xbox xvidjes ook naar 720p, of is het alleen dat je dash er mooier uitziet.Verwijderd schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 16:48:
[...]
Ga naar file management binnen XMBC en start xboxdash op... 720P werkt alleen als je een component kabel gebruikt en je de Xbox op NTSC zet!! Dit kan overigens met enigma video switcher die op de slayer CD staat..
heren, er is gewoon een Xbox 1 topic, dit is erg verwarrend om over Xbox 1 randapparatuur te gaan praten
raam is het overigens. Het is niet zo heel ingewikkeld. Je zorgt dat je een sniperrifle hebt. Deze ligt in die wagon voordat je naar Raam to gaat. Vervolgens maak je hiermee perfect headshots als de Krill niet bijhem in de buurt zijn. Als Raam toch naast je komt te staan. Over het muurtje heen rennen naar het andere muurtje en weer van voor af aan beginnen. Perfect reloads helpen wel.dadj schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 22:44:
over frustrerende spellen gesproken, ik zit nog altijd vast in dezelfde level in GOW met Raim..Zou erg graag verder gaan met t spel..
Gistern crackdown gekocht. Ik heb alleen de demo iets teveel gespeeld denk ik. Ik verwachte dat mijn ontwikkeling net zo snel zou gaan
[ Voor 19% gewijzigd door TrailBlazer op 02-03-2007 08:08 ]
Ik heb afgelopen week ook Dead Rising aangeschaft voor dertig euro. Ik had een flinke poos terug de demo al vele keren gespeeld, en dat beviel al goed. Nu heb ik het spel 2 dagen en ik ben al lvl 1 !!!
Zucht, komende zondag pas echt tijd om er aan te beginnen, maar dan sluit ik me ook op met die zombies, en kom ik er pas na een flink aantal uren uit!
*Gaat alvast soundtracks van zombie horrors luisteren*
Zucht, komende zondag pas echt tijd om er aan te beginnen, maar dan sluit ik me ook op met die zombies, en kom ik er pas na een flink aantal uren uit!
&
Gisteren dus een xbox gekocht + GoW. Nou heb ik hem aangesloten op mijn Dell 2407WFP scherm, maar hoe krijg ik er nu geluid uit? Ik heb zo koptelefoon die je op de controller kunt aansluiten, echter hier komt niets uit. Ik kan ook zo snel niets vinden in de setup van het apparaat. Iemand een idee?
Ik kan het wel uitleggen maar gezien de basale aard van je vraag denk ik dat het verstandiger is om de handleiding te lezen danwel contact met xbox 360 support op te nemen. Dit is gratis.wmeester schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 09:00:
Gisteren dus een xbox gekocht + GoW. Nou heb ik hem aangesloten op mijn Dell 2407WFP scherm, maar hoe krijg ik er nu geluid uit? Ik heb zo koptelefoon die je op de controller kunt aansluiten, echter hier komt niets uit. Ik kan ook zo snel niets vinden in de setup van het apparaat. Iemand een idee?
I.i.g. uit de rode en witte plug komt geluid, alsmede de optische plug.
Verwijderd
Vriend van me had dat spel laatst gekocht.Weltschmerz schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 08:31:
Ik heb afgelopen week ook Dead Rising aangeschaft voor dertig euro. Ik had een flinke poos terug de demo al vele keren gespeeld, en dat beviel al goed. Nu heb ik het spel 2 dagen en ik ben al lvl 1 !!!
Ik wist niet eens dat dit spel zo gruwlijk was, ik dacht altijd een of andere domme zombie shooter!
F*ck Me!
Het enige nadeel wat ik opmerkte toen ik hem even speelde was die 72 uur die zo snel voorbij lijkt te schieten.
Maar misschien is het wel * leuk * om hem 4x opnieuw te spelen?
is het niet eigenlijk de bedoeling van de spoilers dat diegene die het niet wil weten ook niet hoeft te weten..KeN. schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 20:34:
[...]
Doelde dan ook niet specifiek op jou alleen.
Punt is dat ik al veel meer weet dan ik had willen weten.
Locaties van motoren, slaappoeder in je gezicht, wapens afgenomen, andere dingen over wapens etc.
Maar goed.. iets met dovemansoren I guess.
dus eigenlijk dat je zo veel weet over dead rising is toch een beetje je eigen schuld
Dead rising schopt kont!
voor 28 euro kan je hem echt niet laten liggen... lekker grof zombies de kop inkloppen met een yucca-plant ... allriiiiight!
voor 28 euro kan je hem echt niet laten liggen... lekker grof zombies de kop inkloppen met een yucca-plant ... allriiiiight!
ligt er aan hoe je hem hebt aangesloten.wmeester schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 09:00:
Via component of scart moet je gewoon geluid hebben.
Via de VGA cable weet ik het niet (ik heb hem niet)
ik heb het bij mij in ieder geval via de component cabel op de tulp ingang van mijn TV hangen (ja ik weet het de scart cabel is beter

naar mijn stereo gaat.
Verwijderd
Aaaarg!! hehe. Ik nog nietwmeester schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 09:00:
vannacht tot 2:30 gespeeld... Had mijn beste keus gekocht gisteravond UNO.
Dit is echt zo'n lekker spel. Beetje cammen en chatten met elkaar, heb nog geen cam of headset maar het is wel grappig gemaakt.
weet iemand hoe je succesvol 2x kan bluffen tijdens een spelletje?
Dit is echt zo'n lekker spel. Beetje cammen en chatten met elkaar, heb nog geen cam of headset maar het is wel grappig gemaakt.
weet iemand hoe je succesvol 2x kan bluffen tijdens een spelletje?
[ Voor 14% gewijzigd door MeneerKrab op 02-03-2007 10:32 ]
Ik heb het 9 maanden geleden al eens gezegd en ik blijf er bij, DeadRising is het meest underrated spel van de 360Verwijderd schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 09:24:
[...]
Vriend van me had dat spel laatst gekocht.
Ik wist niet eens dat dit spel zo gruwlijk was, ik dacht altijd een of andere domme zombie shooter!
F*ck Me!
Iedereen heeft het bij de 360 eigenlijk alleen over GoW, maar DeadRising is voor mij net zo goed een echte toptitel misschien wel beter als GoW (niet echt te vergelijken maar toch).
Nu het spel voor 30 euro in de winkel ligt komt de grote massa daar gelukkig ook achter.
https://www.facebook.com/hausbrandeck
Ik zal het iets anders zeggen, hoe krijg ik geluid uit mijn koptelefoon als ie aan is gesloten op mijn controller? Uit de rode + witte plug krijg ik idd wel geluid....it0 schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 09:15:
[...]
Ik kan het wel uitleggen maar gezien de basale aard van je vraag denk ik dat het verstandiger is om de handleiding te lezen danwel contact met xbox 360 support op te nemen. Dit is gratis.
Mijn Dell scherm heeft echter geen audio - in
Ik heb donderdag crackdown gekocht, zondag was ie al uitgespeeld. de 21 bazen die erin zitten heb je zo omver geknalt (was wel op de laagste moeilijkheidsgraad). Ik heb nu ook alle skills op 4 sterren, waarvan er 2 al op --. Dat is dan weer nodig voor een bepaalde achievement.Thomaszki schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 22:23:
Echt maanden geleden dat ik dat speeldeBen nu met Crackdown bezig, erg vet spel! Hoop alleen dat het niet té vlug gaat vervelen...
Als ik nu echter in het beginmenu kom van crackdown, kan ik kiezen om de stad in te gaan met crimes aan of met crimes uit. Is er ook een manier om opnieuw te beginnen zonder de savegame te verwijderen? (ik wil die skills niet kwijt, maar wil wel de co-op achievements kunnen halen). iemand een idee?
mja, de videodecoder van die dell schermen is ook vrij brak heb ik vernomen, nog niet veel goeds gehoord over de kwaliteit van niet-pc signalen. Op mijn samsung zit die geluidsplug WEL en kan ik het zelfs doorsturen naar men pc.wmeester schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 11:44:
[...]
Ik zal het iets anders zeggen, hoe krijg ik geluid uit mijn koptelefoon als ie aan is gesloten op mijn controller? Uit de rode + witte plug krijg ik idd wel geluid....
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Verwijderd
Niet. De headset bij je controller is voor voice chat. Je zal toch echt die rode + witte plug moeten gaan gebruiken.wmeester schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 11:44:
[...]
Ik zal het iets anders zeggen, hoe krijg ik geluid uit mijn koptelefoon als ie aan is gesloten op mijn controller? Uit de rode + witte plug krijg ik idd wel geluid....
Ik vindt het 1 groot minpunt hebben waardoor ik al na een paar uur gestopt ben dit spel te spelen. laadtijden en het niet kunnen skippen van filmpjes die je al 40 keer gezien hebt.yzf1kr schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 10:48:
[...]
Ik heb het 9 maanden geleden al eens gezegd en ik blijf er bij, DeadRising is het meest underrated spel van de 360
Iedereen heeft het bij de 360 eigenlijk alleen over GoW, maar DeadRising is voor mij net zo goed een echte toptitel misschien wel beter als GoW (niet echt te vergelijken maar toch).
Nu het spel voor 30 euro in de winkel ligt komt de grote massa daar gelukkig ook achter.
Vreemd, ik kan die filmpjes gewoon skippen ?Seth_Chaos schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 12:25:
[...]
Ik vindt het 1 groot minpunt hebben waardoor ik al na een paar uur gestopt ben dit spel te spelen. laadtijden en het niet kunnen skippen van filmpjes die je al 40 keer gezien hebt.
Ik kan de filmpjes ook gewoon skippen, en de laadtijden zijn sóms wel wat aan de lange kant maar echt niet zo lang dat het abnormaal is o.i.d.
Ik heb het idee dat de grote massa er al lang achter was. Ik had het spel ook al gespeeld toen het uit kwam, en wist meteen dat het een topper zou worden. Het was zelfs een reden voor mij, en een neef van me, om een 360 aan te schaffen.yzf1kr schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 10:48:
[...]
Ik heb het 9 maanden geleden al eens gezegd en ik blijf er bij, DeadRising is het meest underrated spel van de 360
Bij mij duurde het echter een flinke poos om een 360 te kopen, en toen was er de GoW pack. Natuurlijk kies ik er dan voor om eerst lekker een spel even te spelen (lees: uit te spelen) voordat ik een nieuw koop, en kon ik nu dus lekker voor Dead Rising gaan zitten.
Maar, zoals ik dacht, en nog steeds denk, zal DR voor mij een spel worden waar ik lang zoet mee zal zijn, net als Halo1 en Baldur's Gate II bijvoorbeeld. Ik denk dat DR een titel zal zijn waar mensen geen hoge waarde bij zetten om het uit te spelen (zoals ik bij GoW had, daar wilde ik als een trein doorheen gaan), maar het lang, en uitgebreid zullen ervaren. Dat is mijn visie in ieder geval...
&
Zoiets vermoedde ik al, bij deze dus bevestigd.Verwijderd schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 12:18:
[...]
Niet. De headset bij je controller is voor voice chat. Je zal toch echt die rode + witte plug moeten gaan gebruiken.
Verwijderd
Laadtijden duren bij mij vaak 2 seconden en de filmpjes die skip ik door op START te drukken.Seth_Chaos schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 12:25:
[...]
Ik vindt het 1 groot minpunt hebben waardoor ik al na een paar uur gestopt ben dit spel te spelen. laadtijden en het niet kunnen skippen van filmpjes die je al 40 keer gezien hebt.
Met hem hierboven eensch!Verwijderd schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 13:00:
[...]
Laadtijden duren bij mij vaak 2 seconden en de filmpjes die skip ik door op START te drukken.
/edit nou ja het skippen met start dus
Het laden duurt op mijn Xbox wel iets langer
[ Voor 20% gewijzigd door Semper Fight op 02-03-2007 13:31 ]
Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen
Verwijderd
Kan je eigenlijk alle media typen die op je PC staan afspelen via je XBOX360? Laatst bij een vriend zag ik dat hij zoiets deed met MP3'tjes, maar kan dat ook met andere types (divx etc)?
En is er hier iemand die ervaring heeft met Windows Vista in combinatie met de XBOX? Kan je daar leuke dingen mee doen??
En is er hier iemand die ervaring heeft met Windows Vista in combinatie met de XBOX? Kan je daar leuke dingen mee doen??
Verwijderd
Ja Windows Media Center voor Vista, erg leuk enzo. En in de toekomst zullen veel meer dingen kunnen met Vista en 360samenVerwijderd schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 13:30:
Kan je eigenlijk alle media typen die op je PC staan afspelen via je XBOX360? Laatst bij een vriend zag ik dat hij zoiets deed met MP3'tjes, maar kan dat ook met andere types (divx etc)?
Kan iemand mij hiermee helpen aub? :)Sorry ben ongeduldig, maar wacht op antwoorden op me vragen zodat ik die gelijk kan kopen/bestellen. Ik werk bij de Media Markt maar ik heb zoiets nooit daar gezien.Verwijderd schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 22:10:
Dat Adaptec GameBridge AVC-1400 waar kan je die kopen? bestellen? en kan iemand kort uitleggen hoe je het gebruikt en hoe het werkt? En kan het op alle soorten TV's aangesloten worden? Sorry een noob vraagje maar wat is dat composiet aansluiting?
Dank u
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2007 13:35 ]
inderdaad, dit blijft wel een forum voor tweakers. Je mag toch op zn minst wel iets verwachten van de gebruiker zelf.it0 schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 09:15:
[...]
Ik kan het wel uitleggen maar gezien de basale aard van je vraag denk ik dat het verstandiger is om de handleiding te lezen danwel contact met xbox 360 support op te nemen. Dit is gratis.
Alle info die je nodig hebt:Kan iemand mij hiermee helpen aub? :)Sorry ben ongeduldig, maar wacht op antwoorden op me vragen zodat ik die gelijk kan kopen/bestellen. Ik werk bij de Media Markt maar ik heb zoiets nooit daar gezien.
Dank u
http://www.adaptec.com/en.../avc_1400_ug_v1_0_pdf.htm
En hier kun je 'm kopen:
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...iewItem&item=160089836702
Trouwens, dit alles had je ook zelf kunnen vinden met Google. Mij kostte 't nog geen 2 minuten.
Kan iemand mij wat games advies geven?
1 Geometry Wars
Het komt niet vaak voor dat ik de 4 minuten limiet van de demo haal, heeft het dan nog wel zin om het spel te kopen? Komen er nog meer extra dingen?
2 Outpost Kaloki X
Heb me hier wel vermaakt, wil het spel best kopen, of wordt het dan heel repetetief??
Scenario's lijken me wel leuk, iemand ervaringen die het heeft gekocht?
3 R6:LV of GRAW2
GRAW vond ik niks aan, maar met de demos van R6:LV en GRAW2 heb ik me goed vermaakt. Heeft iemand nog goede raad om de ene of de andere te kopen?
Misschien moet ik maar eens multiplayer uit proberen...
1 Geometry Wars
Het komt niet vaak voor dat ik de 4 minuten limiet van de demo haal, heeft het dan nog wel zin om het spel te kopen? Komen er nog meer extra dingen?
2 Outpost Kaloki X
Heb me hier wel vermaakt, wil het spel best kopen, of wordt het dan heel repetetief??
Scenario's lijken me wel leuk, iemand ervaringen die het heeft gekocht?
3 R6:LV of GRAW2
GRAW vond ik niks aan, maar met de demos van R6:LV en GRAW2 heb ik me goed vermaakt. Heeft iemand nog goede raad om de ene of de andere te kopen?
Misschien moet ik maar eens multiplayer uit proberen...
Ik snap niet helemaal wat je nou wilt bereiken ?DrakeNL schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 09:28:
[...]
dus eigenlijk dat je zo veel weet over dead rising is toch een beetje je eigen schuld
Je impliceert dus dat ik de posts over DR gewoon maar niet moet lezen als ik het goed begrijp ?
Lijkt me vrij lastig aangezien ik pas weet waar het over gaat als ik het heb gelezen.
Plus alle dingen die ik weet via deze topic stonden niet onder spoilerboxes..
Nogmaals, wat is je punt en waarom is het zo moeilijk gehoor te geven aan een simpel verzoek ?
EDIT: Als dit een specifiek DR-topic zou zijn zou ik de mogelijkheid hebben ervoor te kiezen om hier niet meer te komen om op die manier spoilers te vermijden. Echter, het geval wil dat dit geen speciek DR-topic is en dat het onderwerp globaal de 360 omvat, waar ik wél van op de hoogte wil blijven.
[ Voor 19% gewijzigd door Ken. op 02-03-2007 13:56 ]
Vind hem wel een beetje gelijk hebben, je maakt wel een beetje van een vlieg een olifant.
Spoilers vind je nou eenmaal, als je dat niet wilt trek je de stekker van het internet er maar uit
Spoilers vind je nou eenmaal, als je dat niet wilt trek je de stekker van het internet er maar uit
Klopt. Ik heb 'm al wel een tijdje (sinds november) maar dinsdag pas uitgespeeld (en dan bedoel ik echt uitgespeeld)yzf1kr schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 10:48:
[...]
Ik heb de eerste keer maar 10 mensen weten te redden, en dat moet toch echt wat beter kunnen lijkt me..
ik zeg maar 1 ding, woohoo!!
http://www.xboxic.com/news/2505
(voor de luie mensen (of die websense niet toelaat) worms komt uit )
PSN & XBL: Denkoyugo
Nee volgens mij moet je echt de savegame verwijderen... beetje een nadeel aan CrackdownTranceSetter schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 12:01:
[...]
Ik heb donderdag crackdown gekocht, zondag was ie al uitgespeeld. de 21 bazen die erin zitten heb je zo omver geknalt (was wel op de laagste moeilijkheidsgraad). Ik heb nu ook alle skills op 4 sterren, waarvan er 2 al op --. Dat is dan weer nodig voor een bepaalde achievement.
Als ik nu echter in het beginmenu kom van crackdown, kan ik kiezen om de stad in te gaan met crimes aan of met crimes uit. Is er ook een manier om opnieuw te beginnen zonder de savegame te verwijderen? (ik wil die skills niet kwijt, maar wil wel de co-op achievements kunnen halen). iemand een idee?

Maar ik wist het van te voren al. Ach ik gooi die savegame wel een keer weg en begin gewoon opnieuw. Je achievements hou je gewoon die zijn aan je account gekoppeld.
YESDenko schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 14:08:
ik zeg maar 1 ding, woohoo!!
Ligt aan wat voor een type speler je bent. Ben je iemand die een spel juist fanatieker gaat spelen bij een game over, of juist op geeft als er even geen progressie in zit? Ik was in het begin ook heel slecht, maar door oefenen oefenen en nog eens oefenen een respectabele 600.000 punten gehaald (hoewel velen mij hierom zullen uitlachenit0 schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 13:49:
Kan iemand mij wat games advies geven?
1 Geometry Wars
Er komt niet heel veel extra bij wat betreft enemies maar ik vond het elke cent waard.
En even een bruggetje naar genoemde Dead Rising: dat is inderdaad een super spel! Was echt enorme kick om hem helemaal uit te spelen. Top spel waar trouwens precies hetzelfde voor geldt: echt een hardcore spel voor mensen die niet snel opgeven.
[ Voor 9% gewijzigd door SeamusXanthus op 02-03-2007 14:18 ]
Zoveel gepraat over Dead Rising, ik denk dat dat mijn volgende aankoop gaat worden, vond Oblivion teleurstellend en met Crackdown hou ik mezelf niet bezig totaan Two Worlds in mei. Tot die tijd zijn er namelijk weinig andere releases die mij kunnen boeien.
Dit topic is gesloten.